9928 посетителей онлайн

Украинских мужчин могут лишить автоматической защиты в ЕС: Австрия выступила с новым предложением

Австрия выдвинула радикальную инициативу относительно статуса украинских мужчин в возрасте 23-60 лет в ЕС

Австрия предложила изменить правила временной защиты для украинцев в странах Европейского Союза. Речь идет о мужчинах призывного возраста, которые будут прибывать в ЕС после марта 2027 года.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом пишет немецкое издание Welt.

Что предлагает Австрия

Министр внутренних дел Австрии Герхард Карнер заявил, что украинские мужчины больше не должны автоматически получать статус временной защиты.

"С марта 2027 года для украинских мужчин больше не должно быть автоматического статуса защиты. Украине нужны граждане мужского пола призывного возраста", – заявил он.

По словам министра, такое решение отвечает интересам как Австрии, так и Украины, поскольку страна нуждается в людях для обороны и поддержки экономики.

Кого могут коснуться изменения

Предложение касается мужчин в возрасте от 23 до 60 лет. Именно для этой категории граждан в Украине действуют ограничения на выезд за границу во время военного положения.

В то же время исключения могут быть предусмотрены для отдельных категорий, в частности для отцов-одиночек. Мужчины в возрасте от 18 до 22 лет под новые ограничения не подпадают.

При этом речь идет только о тех, кто прибудет в ЕС в будущем. Украинцы, которые уже имеют статус временной защиты, его не потеряют.

Что обсуждают в Евросоюзе

По информации издания, несколько стран ЕС поддерживают идею отказаться от упрощенного предоставления защиты мужчинам призывного возраста. Вместо этого они могут проходить стандартную процедуру рассмотрения заявлений о предоставлении убежища.

Среди обсуждаемых вариантов – проверка законности выезда из Украины по отметкам в паспортных документах.

По данным Евросоюза, сейчас в странах ЕС находятся более 4,33 миллиона граждан Украины, покинувших страну из-за войны.

Топ комментарии
+23
Та читав я ваші дописи раніше.У нас самі непримиренні воюваки це ті хто ніколи воювати не буде. Або ті хто прилаштував дупу тиеньке та тепленьке місце . Ну точно як ви.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:18 Ответить
+16
а до еліти та її огризків у вас претензій нема??знов винні ці ухилянти??до речі ви з якого фронту пишите??з м,ясоковбасного чи вже лікерогорілчаного??
показать весь комментарий
04.06.2026 13:25 Ответить
+15
самі то ви де,по-маленьку патріотите собі з дивану??
показать весь комментарий
04.06.2026 13:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вже було.
показать весь комментарий
05.06.2026 22:26 Ответить
Ну а тут лягло дві бригади.І нічого не досягли.Ще й не всіх позабирали,там лежать.За блювання мій найкращий друг говирив.Наловили на вулицях і знущаються.Для чого? Це такі перемоги для штілерманів і міндічів?Скоротити етнос і зточити в штурмах.

Всі ці боксери виступають в одній категорії.
показать весь комментарий
05.06.2026 22:25 Ответить
Так, певна кількість стрілецьких боїв була. Але ідея використання суперпідготовлених солдат в якості простої піхоти показала свої недоліки ще під час штурму Донецького аеропорту. Там наші хлопці поклали немало російських спецпризначенців. В стрілецькому бою важливу роль грає грамотна організація вогню, щільність вогню і грамотне керування витратою БК. При грамотній організації вогню бійці навіть з посередньою підготовкою можуть стримати атаку переважаючих сил супротивника.
Я блювання кров'ю не бачив ні в 43 бригаді, ні в 67. Звідки така інфа?

Ви бій Джошуа з Валуєвим дивились? Валуєв важив 140-145 кг, а Джошуа 110-118. Перед боєм Ф'юрі - Усик, Ф'юрі важив 127,5 кг, а Усик 102,5 кг.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:24 Ответить
Це не раптові смерті.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:15 Ответить
Смерті? Бувають? І шо? Люди мають властивості раптом вмирати - навіть у школах, чи в літаках.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:12 Ответить
На курщині були стрілецькі бої.БЗВП проходять,що аж кров'ю блють.Бо наловили з проблемним здоров'м,а потім ганяють без розбору.Звісно метання ножів ні до чого зараз.Але ножові бої бувають.І навіть вчать тамкому і сьогодні.А це було в контексті,що їхні солдати мають підготовку і фанатики.А тут сміляся.Правий сектор був проти Порошенка,як і азовці,як і інші.І постійно робили вкиди,що Порошщеко винен у всьому.Всі по трохи доклалися.

А що до боксу,там там все відбувається в одинакових вагових категоріях.Суперника б'є точково такий же боєць,або навіть кращий.На жаль,москальщина в загальному сильніша і тут не може бути навіть суперечки.
показать весь комментарий
05.06.2026 14:13 Ответить
Стрілецькі бої зараз доволі рідко відбуваються. Навіть наловлені люди проходять БЗВП. Я своїх бійців в 43 бригаді непогано навчив стріляти. Навіть кидали бойові гранати (командири інших підрозділів таке не практикували, боялись нещасних випадків), гранатометники постріляли з РПГ. Про метання ножів це вже зовсім не для цієї війни. Всі в броніках, касках, плюс протиуламкові коміри і тп. Там більша частина бойових дій відбувалась в холодну пору року, теплий одяг суттєво заважає кидатись ножами.

На виборах Правий сектор підтримував Кошулинського. Всього він набрав трохи більше 1%. Так що звинувачення првосєків в тому, що через них Порошенко не став президентом, то неабиякий перебор.
показать весь комментарий
05.06.2026 13:49 Ответить
Курська АЕС в глибокому тилу.В москалів величезна перевага в авіації,розбомбили всі позиції і все.А наші гарячі голови вже почали казати,що москалі би ці бомби по Україні кидали,то краще нехай там використають.Там і техніки західної було втрачено багато і корейці доволі добре воють.Стріляти дуже добре вміють.Краще ніж наловлені чоловіки.Колись щк мій дідусь казав,коли в 50-х служив,що корейці лише ножами,точно можуть кидати за десятки метрів.Ситуація завсім інша,ніж в Іловайську.Полізли для піару,а люди то одноразки.Правосєки були проти Порошенка.Він був найкращим кандидатом,що існували і ще існують.Те саме як представники азову,тоді навіть руки Порошенку не давали.а зараз хвалять Зеленського.
показать весь комментарий
05.06.2026 13:24 Ответить
Колотіться.
показать весь комментарий
05.06.2026 13:02 Ответить
Ви боксом займались чи, може, дивились? Куди треба бити суперника, в "коробочку", чи у його відкриту печінку? Місце удару було обране правильно, але припустили ту саму помилку, що і в Іловайську. Полізли брати Курську АЕС (в Іловайську ЗуГРЕС) надто малими силами. А треба було повертати в тил кацапського фронту і різати логістику його бойових підрозділів. Без постачання ПММ, БК, води та їжі боєздатність військ падає досить швидко.

Правосєки виступали з різкою критикою Зє перед виборами 2019 року. Вони закликали не допустити його до влади. Вони розцінювали Зє як загрозу для української державності та можливий реванш проросійських сил.
показать весь комментарий
05.06.2026 13:00 Ответить
Я вам написав.що я з0 прихильниками Зен буду колотитися.Бо влни не визнаюбть помилки і не беруть на сенбе відповілдальності і длаоі ще до таких як я маютьт претензії.
показать весь комментарий
05.06.2026 12:46 Ответить
Спочатку наобиоали,а потім всі маютиь варитися в одному чані.Ворог напавв давно.Так ухилянти праві.Потрібно думати головами.От скажіть операція на курщині що дала? Там не було морскальського ударного кулака,а звідти ешелон твіл привезли.Територіями не обмінялися,не втримали,а спалили купу людей.Мені лозунги не потрібні.Що ваші побратими з правого сектору говорили перед виборами в 2019 році?Не вже ви ні про що з ними не говорите?
показать весь комментарий
05.06.2026 12:45 Ответить
Це принципова різниця мислення мого і моїх побратимів і тих, хто всіляко ухиляється від військової служби. Ми у 2022 шукали будь-яку можливість, щоб захистити Україну, бо причина була одна - на нас напав ворог. А ухилянти знаходять 100500 причин не служити - томущо Міндіч, томущо податки, томущо гладіолус... Безжального ворога, який нищить країну, вбиває, ранить і катує співвітчизників вони в упор не помічають. Мабуть, гладіолус заважає...
показать весь комментарий
05.06.2026 12:39 Ответить
В Україні чоловіків викрадають на вулицях.І потім в тцк,їх в кайданках тримають.Навіть смерті є.Це напевно демократимчні ціності.І це відбувається саме з біднішими чоловіками і не підлітками.Багатих і впливових,на вулицях ніхто не викрадає.
показать весь комментарий
05.06.2026 11:08 Ответить
Попроси маму щоб вона навчила тебе користуватися гуглем: В Афганістані чоловіче рабство та експлуатація хлопчиків проявляються переважно у формі історичної практики «бача-базі» (дитячого сексуального рабства), а також у вигляді примусової праці та вербування до збройних угруповань.Практика «бача-базі» (у перекладі «гра з хлопчиками») полягає у викраденні або купівлі бідних хлопчиків чи сиріт віком від 10 років. Роль чоловіків: Заможні та впливові чоловіки (польові командири, чиновники, бізнесмени) тримають підлітків як наложників та ознаку високого статусу.Форма експлуатації: Дітей змушують перевдягатися в жіночий одяг, танцювати на чоловічих зібраннях та надавати сексуальні послуги своїм господарям.Поточний стан: Попри офіційну заборону цієї практики рухом Талібан, міжнародні звіти (включаючи Держдеп США) підтверджують, що вона продовжує існувати та використовуватися навіть усередині самого угруповання.
показать весь комментарий
05.06.2026 11:02 Ответить
Їм і так не світить ротація.Невже за роки незрозцуміли? Наловлюють і одразу контрнаступи готують.Нехай побратими Міндічів і інши спитають.
показать весь комментарий
05.06.2026 00:00 Ответить
Ті хто не йшли на вибори також.Ті хто ставили палки в колеса,також.Ви задавили питання тим,з кими разом в армії?
показать весь комментарий
04.06.2026 23:58 Ответить
Вам не спадало на думку, що питання "А навіщо виборці Зе це все наробили?" слід задавати тому, хто за нього голосував?
показать весь комментарий
04.06.2026 23:54 Ответить
А як ви поясните моїм побратимам, що їм не світить ні ротація з позицій, ні обіцяна відпустка, ні визначений термін служби, бо мамині черешеньки в тилу воліють, щоб милі дівчатка кілька років лагідно і ненав'язливо умовляли їх відірватись від маминої цицьки і встати на захист Батьківщини.
показать весь комментарий
04.06.2026 23:52 Ответить
А навіщо виборці Зе це все наробили? І до речі,ті хто називають себе націоналістами також.І на етерах в Іванова сидать у студіях,інтерв'ю роздають.Я не можу з такими спілкуватися.Ми на інших площинах знаходимось.Промахали те що було до 2019 року і зараз будуть мене вчити.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:38 Ответить
В тцк задіюють кримінальні елементи і навіть якихось спортсменом.То чому самі не воюють?А ви це все виправдовуєте лозунгами.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:32 Ответить
Чомусь я не здивований.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:23 Ответить
Ні.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:04 Ответить
Армії і без того є з ким колотитись.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:04 Ответить
Є ще інші,подібні на скелі.Я би в армії з прихильниками Зе колотився.Тим більше,щоб мною такі командували.
показать весь комментарий
04.06.2026 21:49 Ответить
для чоловіків-кафирів теж.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:53 Ответить
Ви неправі. Скеля це лише частина ЗСУ.
Я з 2023 року служу в 67 омбр, де "страшні жахливі правосєки". До того служив у 43 артбригаді де "страшні жахливі Піони з важкезними снарядами і жахливим звуком пострілу". Майже про кожен підрозділ при бажанні можна знайти щось страшне. В т.ч. трапляються і випадки криміналу. Армія - зріз нашого суспільства. Якщо взяти навмання 2-3 тис чоловіків, серед них попадеться певна кількість і злочинців, і наркоманів, і самовбивць.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:49 Ответить
Знайомі голосували за слуг і самі потікали закордони.

Не впевнений.А от ті,хто бігає за людьми в масках,гарантовано виборці Зе.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:37 Ответить
Тобто Ви вважаєте, що краще кинути всіх знайомих і незнайомих в біді і ризик+ганьба, ніж бути корисним своєму народу і ризик+пошана... Я зрозумів Вашу позицію.

Ви впвенені, що персонаж, який тікає від служби, голосував не за Зє?
показать весь комментарий
04.06.2026 20:34 Ответить
А скеля і є ЗСУ.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:31 Ответить
Нарід український вибір зробив в 2019 році.На війні загинути,ризики більші.Лише на курщині кілька тисяч загину.Навіщо? Чого на куршинів досягли? Пофоткались пропагандисти біля пятьорочки? Може був обмін терниторіями?А коли вами кекрує людина яка мови не знає,це що? Кругом лицемірство і самодурство.Хто хоче,нехай виїжджає,я так вважаю.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:29 Ответить
То чому Ви не написали так "А що, краще було б, якби він пішов служити в ЗСУ?"
Для українського народу це було б краще. Особисто для нього - ризик + пошана. Альтернатива - пливти через Тису, там ризик+ганьба. Як Ви вважаєте, краще ризик + пошана чи ризик+ганьба?
показать весь комментарий
04.06.2026 20:24 Ответить
Але не для чоловіків.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:11 Ответить
Тільки 4 країни?
показать весь комментарий
04.06.2026 20:09 Ответить
Ви задаєте нерозумне питання.Я не писав що всі.Інші наприклад можуть загинути в наступах на курщину,можуть і не загинути.Я відповів на допис тоді.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:08 Ответить
В Афганістані Талібан офіційно легалізував рабство і скасував захист для жінок і дітей - 2 лютого 2026 р.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:06 Ответить
не менша
показать весь комментарий
04.06.2026 20:05 Ответить
Ви завжди відповідаєте питанням на питання? Це вельми неввічливо.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:01 Ответить
Дуже мала така вірогідність.
показать весь комментарий
04.06.2026 19:45 Ответить
а там вірогідність потрапити в рабство, як при османській імперіі.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:59 Ответить
підораха?
показать весь комментарий
04.06.2026 18:57 Ответить
Так а чому в скелі є такі смерті?
показать весь комментарий
04.06.2026 17:37 Ответить
Якщо цю хрінь підтримають, то так. Гріш ціна буде Європі і її "цінностям".
показать весь комментарий
04.06.2026 17:08 Ответить
Яка вірогідність українцю 23 - 60 років в Афганістані бути бусифікованим, потрапити в окопи і загинути або стати інвалідом? В Україні майже 100-відсоткова. А там?
показать весь комментарий
04.06.2026 17:03 Ответить
Портнов та ківа, теж мали не один паспорт….
показать весь комментарий
04.06.2026 16:50 Ответить
То по-Вашому, всі, хто потрапляє в ЗСУ, падають з сосни?
Якій країні вигідно розповсюджувати такі погляди, як Ви думаєте?
показать весь комментарий
04.06.2026 16:11 Ответить
Сомалі, Афганістан, Нігерія,...
показать весь комментарий
04.06.2026 16:00 Ответить
Окрім Австрії у світі є багато ще яких країн, куди людина може поїхати
показать весь комментарий
04.06.2026 15:26 Ответить
Та їм пох, вони вже за 12 років паспорти отримали.
показать весь комментарий
04.06.2026 15:16 Ответить
От про тупість хто-хто а ти краще б помовчав, бусінка.
показать весь комментарий
04.06.2026 14:45 Ответить
Хорошо, что есть на свете, это счастье -путь домой.
показать весь комментарий
04.06.2026 14:44 Ответить
Свою тупість ти теж не приховуєш, а варто було б.
показать весь комментарий
04.06.2026 14:41 Ответить
Я пенсіонер, не приховую.
показать весь комментарий
04.06.2026 14:34 Ответить
Так ОТОЖ!
показать весь комментарий
04.06.2026 14:29 Ответить
Потікавші з 2014 року, військовозобов'язані з України до Австрії, члЄни ********* ОЗУ «ригоАНАЛІВ», глибоко зхвильовані???
показать весь комментарий
04.06.2026 14:20 Ответить
Пропозиція стосується чоловіків віком від 23 до 60 років.

Ой як цікаво. Нехай це зробить Австрія, зробить прецедент. Це 100% дискримінація по: 1. за статтю, 2. за віком, 3. за національністю.
Далі, пропоную автрійцям депортувати тих, хто не любить Зеленського.

До речі, у якому австрійському місті народився Алоїзич? Історія ціклічна, панове.
показать весь комментарий
04.06.2026 14:10 Ответить
Для секти свідків депортації в Україну рекомендую купити ГЛОБУС!
показать весь комментарий
04.06.2026 13:55 Ответить
Вчи ІНДУСЬКУ!
показать весь комментарий
04.06.2026 13:51 Ответить
Про "тих хто вобвати не буде" зазвичай ******* саме ті які за 5 років ніде не воювали і не збираються. Але сльозу давлять так ніби їх от прям завтра в штурма.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:50 Ответить
Кульгати через Тису вже не тойво..
показать весь комментарий
04.06.2026 13:45 Ответить
тобто дають чiткий сигнал прибути до березня 2027 року в ЄС !!!)
показать весь комментарий
04.06.2026 13:45 Ответить
Часу повно. Навчити плавати можна навіть шимпанзе. Щодо вас є певні сумніви, мені здається її навчити буде легше.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:41 Ответить
тому що їх завезли для іншого,зараз це чудово видно у Лондоні...
показать весь комментарий
04.06.2026 13:30 Ответить
Там буда страшена війна і ніхто не думав їх назад відправляти.Те саме і інших ніхто не відправляє.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:26 Ответить
а до еліти та її огризків у вас претензій нема??знов винні ці ухилянти??до речі ви з якого фронту пишите??з м,ясоковбасного чи вже лікерогорілчаного??
показать весь комментарий
04.06.2026 13:25 Ответить
По перше:стосується тих,хто приїде після березня 2027
По друге: лише пропозиція.
А хто продвинутий- попутно вже вивчає нім.мову і інтегрується на місці.
Не дуже райдужно,як це намагаються подати.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:24 Ответить
самі то ви де,по-маленьку патріотите собі з дивану??
показать весь комментарий
04.06.2026 13:23 Ответить
там бабло,коротше ви не поважаєте европейські цінності??ах ви кремлівський агент....
показать весь комментарий
04.06.2026 13:21 Ответить
Це потрібно було зробити з 22 року.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:21 Ответить
Як же вони харчуватися будуть? Ухилянтська мерзота...
показать весь комментарий
04.06.2026 13:20 Ответить
у сирійців нема планового геноциу,у них інші завдання...
показать весь комментарий
04.06.2026 13:20 Ответить
Та читав я ваші дописи раніше.У нас самі непримиренні воюваки це ті хто ніколи воювати не буде. Або ті хто прилаштував дупу тиеньке та тепленьке місце . Ну точно як ви.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:18 Ответить
Шо і Фірташа позбавлять захисту?

А блін, йому вже 61 рік, може повертатись спокійно до неньки тепер
показать весь комментарий
04.06.2026 13:13 Ответить
А краще щоб він в скелі впав з сосни?
показать весь комментарий
04.06.2026 13:09 Ответить
А сирійців ні?
показать весь комментарий
04.06.2026 13:07 Ответить
це щоб зараз ринули усі, хто ще в роздумах, бо є час до березня 2027
показать весь комментарий
04.06.2026 13:05 Ответить
Австрія там зовсім не головна.
показать весь комментарий
04.06.2026 13:04 Ответить
Без ножа ріжуть... А я так мріяв перепливти через Тису і бухати на смачну європейську соціалку, плачучись на свою лиху долю та граючи сумних пісень на бандурі...
показать весь комментарий
04.06.2026 13:00 Ответить