11687 посетителей онлайн

США начали бомбардировки Ирана, – CENTCOM

Удары США по Ирану

Американские войска начали бомбардировку Ирана.

Об этом сообщили на странице Центрального командования Вооруженных сил США (CENTCOM), информирует Цензор.НЕТ.

"Эти удары являются ответом на безосновательную и продолжающуюся агрессию со стороны Ирана", — заявили в командовании.

Бомбардировки Ирана

Иранские СМИ пишут о взрывах в Бандар-Аббасе, Сирике, а в западной части Тегерана слышна работа ПВО.

Ранее сообщалось, что президент США Дональд Трамп провел совещание со своей командой по национальной безопасности, в ходе которого обсуждалась возможность новых ударов по Ирану.

Топ комментарии
+38
Не треба було це припиняти у квітні.
Розмови з Іраном така ж марна справа, як розмови з Роісєй.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:13 Ответить
+31
З самого початку там не було шансів на домовленість.
Також, як у тягомотині з Роісєй.

******* до тих пір, поки вони самі не захотять домовлятися на будь-яких умовах - єдиний вихід.
показать весь комментарий
11.06.2026 02:05 Ответить
+18
а коли нарешті застосують діскобульбулятор?
показать весь комментарий
11.06.2026 01:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
трамп пзрозумів, що з цим дурним принципом "хочеш миру, готуйся до війни" він не дочекається на Нобелівку з миру, тому почав діяти за принципом "хочеш миру, розпочни війну" і гадає, що так він на швидку руку назбирає ще з десяток мирів!
показать весь комментарий
11.06.2026 02:23 Ответить
Якщо мозги(чи їх залишки) добре промили кацапською пропагандою-то ти вже не просто схожа на кацапку-ти і є нею.
показать весь комментарий
11.06.2026 02:25 Ответить
Не заїбався на заправках переплачувати, чи ти пішки ходиш?
показать весь комментарий
11.06.2026 07:06 Ответить
Потрібно затаритись попкорном, бензином, дровами, купити буржуйку, поки ще її ціна не зрівнялась з автомобілем - і ржати по приколу, спостерігаючи як дід трамп бомбить Іран.
показать весь комментарий
11.06.2026 08:09 Ответить
враховуючи що крим - це Україна, то в тебе слабкий аргумент.
показать весь комментарий
11.06.2026 08:18 Ответить
Навпаки! Вони домовилися трохи погратися. На зло Ізраїлю!
показать весь комментарий
11.06.2026 08:19 Ответить
Погратися чи погрітися?
показать весь комментарий
11.06.2026 08:54 Ответить
Мабуть стільки бабла на інсайдах та коливаннях тієїж кріпти ще ніхто за короткий час не піднімав. Тупо можно кожен тиждень по пару разів,на коливаннях всього від комодітіз до індексів робити ікси коли хоч трохи є інсайдів. Що вони і роблять звістно,але мабуть або чекають щоб якось взяти Трампа за яйки перед виборами або тупо всі в долі і наживають капітали від SEC до сенаторів с конгресменами. Бо ці ж маніпуляції вже навіть незряче котеня узріє.
показать весь комментарий
11.06.2026 09:21 Ответить
Там два в одному
показать весь комментарий
11.06.2026 09:40 Ответить
Буде...гра на біржах..але нажаль не нашу користь
показать весь комментарий
11.06.2026 09:53 Ответить
а как же югославия?)
показать весь комментарий
11.06.2026 10:10 Ответить
Та там така херня, що не зрозуміло хто при владі в тому кишлаку. Там колективна КСІР і тре було б когось до влади адекватного поставити, бо ці фанатичні лапті з автоматами будуть ще довго каламутити воду
показать весь комментарий
11.06.2026 10:38 Ответить
Питання ж якраз у можливостях.
Якщо, як таліби в Афгані, то пофіг, що вони там каламутять.
показать весь комментарий
11.06.2026 10:49 Ответить
Тікі так!
показать весь комментарий
11.06.2026 11:08 Ответить
А Афганистан способен устраивать проблемы мирового масштаба? А вот Иран - способен. и будет способен ровно до того момента пока у него есть деньги. Была знаете такая небольшая но очень зловредная страна - называлась СССР - много десятилетий она лезла везде куда ее не просили, проецировала геополитическое могущество. Тысячи самолетов, десятки тысяч танков, подводные лодки из титана. Тысячи ядреных ракет. А потом **** - и в ней закончилась еда. А с едой ушло и геополитическое могущество, а хотелки ограничились боингами с замороженными окорочками.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:27 Ответить
І що?Совок витрачав купу грошей на комунізм ,полички магазинів пусті були.Зараз на москальщині полички від товарів гнуться.В нас в Україні тоді масла не було,волзили все в Африку,продавали з під полички,бо ще мали можливість красти з тих заводів.Таку економіку легше підірвати.А я не в москві.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:32 Ответить
СССР зависел от импорта процентов на 5, рф зависит от импорта на 70%. Для импорта нужна валюта. Не будет импорта - там не будет даже лаптей, потому что березовая кора - привозная.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:35 Ответить
Китай все постачає.Від пробутових приладів,то автомобілів.Як змусити Китай не продавати?
показать весь комментарий
11.06.2026 11:40 Ответить
Москалі з китайцячими надрами розраховуються.Китай і метали купляє і ліс і все інше.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:04 Ответить
Прямо таки задаром? Зайшли і просто рубають? Виробництво в китайців є,аале сировину купляють.Не копійки,продажа всього іншого дає значні доходи.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:16 Ответить
Від металів москалі 40 мільярдів заробляють на рік.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:18 Ответить
Нафту найбільше Індія купляє.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:22 Ответить
Вы путаете прибыль и доход. То что они получили 40 миллиардов - совсем не означает что они могут все это потратить туда куда захотят. При этом нефти они продали на сумму в 4 раза больше, и что самое главное - если цена такая как сейчас - то там маржа может быть и 100%, тогда как при продаже особенно черных металлов, даже не всегда в виде проката - а часто просто в виде слябов - маржа всего несколько процентов.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:24 Ответить
Та я думаю просто была поставлена задача выиграть время да и все.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:24 Ответить
Індія зараз замінила європейський ринок нафти.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:25 Ответить
Окрім нафти,вони під 100 мільярдів заробляють ще на рік.Індія все їм замінила.Не бачу я,щоб індуси відмовилися купляти.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:26 Ответить
То коли вже москалі розваляться? Це ж саме головне.Через два роки буде крах? Чи ще 10 років будуть війну вести? Бо патякають вже роки і ось ось і все.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:29 Ответить
Да, нам от этого ничего хорошего не ждет. Но все таки нужно забыть о том что Украина это центр мира, нажаль это не так. Очень плохо - и даже удивительно - что США не предусмотрели последствий атаки на Иран, но выбора не было. Израиль бы начал все равно операцию, речь идет о банальном выживании государства. С другой стороны нужно посмотреть не тактически а стратегически - то что сейчас произошло в экономике - показало миру слабость прежней энергетической модели. И это обязательно приведет к реформированию ее, как например события 1973 года привели сначала к нефтяному кризису, а потом - к обвалу нефтяных цен до невиданных уровней, потому что мир массово стал сокращать потребление нефти. Так будет и сейчас. Да, нам нужно прямо тут и прямо сейчас потому что гибнут наши люди - но на промежутке времени этот кризис обязательно ударит по рф, и возможно последствия будут такие же как нефтяной кризис 80х годов.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:45 Ответить
Трумп також так думав.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:48 Ответить
Жителів і не потрібно питати.В совці дифіцити їжі були і це було задовго до 1991 року.І одягу не було і всього іншого не було.Через 5-10 років війни,що з Україною буде? Мені це важливо,я тут живу.
показать весь комментарий
11.06.2026 13:04 Ответить
Перша армія світу тренерується перед тим як воювати з другою армією світу.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:49 Ответить
Зараз набіжать свідки секти "Капітулянтів,договорянтів"...
показать весь комментарий
11.06.2026 02:21 Ответить
Долар по 45-ть теж не обіцяв...
показать весь комментарий
11.06.2026 02:23 Ответить
У відповідь на нові удари Іран, за повідомленнями ЗМІ, атакував американські військові бази в країнах Перської затоки та в Йорданії, зокрема з використанням балістичних ракет.

Іранські військові оголосили про повне закриття Ормузької протоки. Згідно з заявою військового командування Ірану, будь-яке судно, що спробує пройти через протоку, буде атаковане.
показать весь комментарий
11.06.2026 04:30 Ответить
Угу, тільки Україна виступає в ролі Ірану.
показать весь комментарий
11.06.2026 05:05 Ответить
Якщо б Трамп був президентом, то ця війна ніколи б не почалась...Але він може закінчіти її за один день, або навіть годину...
показать весь комментарий
11.06.2026 06:20 Ответить
Герхард вже тут. Не старайся, наш народ, що обрав зеленського, і так вірить, що іранц то фашисти на не заслуговують на життя, а в світі тількі Ізраїль має значення та отримає гарантнії США.
показать весь комментарий
11.06.2026 06:21 Ответить
Не хочеш до Криму, їдь у туапсе чи геленджик, все на твій розсуд кацапе.
показать весь комментарий
11.06.2026 09:16 Ответить
ти місцевий дурачок?
показать весь комментарий
11.06.2026 09:18 Ответить
Я ні, а ти звідкіля виповзло таке дурновате? Кацапе, сідай на пляшку і скачи у пензу…
показать весь комментарий
11.06.2026 09:24 Ответить
все з тобою ясно. ти місцевий провокатор. ну таких тут швидко прибирають.
показать весь комментарий
11.06.2026 09:27 Ответить
Бачу тебе, останній раз у жовтні 25 го прибрали?
показать весь комментарий
11.06.2026 09:31 Ответить
До 28.02.26 нафта була по 60-70 дол, і Іран нікого на вуха не ставив. Але ж Трамп пішов на поводі у свого скаженого собаки Бібі і розворушив осине кубло. І в тому, що економіка росії отримує десятки зайвих мільярдів дол. - винні США та Ізраїль.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:03 Ответить
Нужно было дождаться пока они сделают ядерную бомбу и вместо сумасшедшего агрессивного режима который способен покусать соседей - получить сумасшедший агрессивный режим который способен соседей уничтожить? У США а тем более Израиля просто не было иного выхода. Иран многократно заявлял - ему нужно ядерное оружие чтобы ударить по Израилю. А если кто то обещает вас убить - почему ему не верить? Очень много серьезных проблем можно было бы решить если бы вовремя кому то открутить башку, типа удара по Германии году в 1938.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:33 Ответить
В смысле как?? Я чето впервые слышу что Китай поставляет в рф товары на безвоздмездной благотворительной основе. Но я очень много слышал о том что Китай не дурак и понимает в какой ситуации находится рф и потому дерет с полудохлого медведя три шкуры, а если речь идет о каких то уникальных вещах или технологиях, особенно двойного назначения или подсанкционных - то и все пять шкур. И логично что для того чтобы обрубить поставки всего необходимого, начиная от товаров для населения заканчивая товарами для войны - нужно сделать так чтобы рф не могла за них платить. А это только, еще раз повторюсь - ТОЛЬКО нефть. Все остальное Китай либо покупает по себестоимости, либо не покупает. Да, и нужно понимать - Китай во внешней торговле рф это 40%, а рф во внешней торговле Китая - это 3%. В Китай идет только сырье с минимальной маржой, из Китая идет только готовый продукт с высокой добавленной стоимостью - и зачастую по завышенной цене.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:50 Ответить
Лес китайцы пилят задаром в Сибири и на Дальнем Востоке. Металл им не нужен - у них самих производство немерянное, и они демпингуют отчего российские металлурги воют и останавливают печи и прокатные станы. Газ китайцы покупают только в небольшом количестве по Силе Сибири примерно по себестоимости - около 250 долларов, и никаких других газопроводов строить не разрешают. Против российского угля китайцы ввели пошлины, и теперь угольные карьеры и шахты в рф массово закрываются. Еще раз повторю - только нефть дает приток валюты, остальное - типа зерна или удобрений - дают сущие копейки в денежном выражении.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:11 Ответить
У СССР була купа ракет, але ж він розвалився і жодної не запустив. Чому??? Бо Рейган та Дж Буш - не були довбойобами і не прискорювали падіння СССРу бомбардуваннями - лише економічними санкціями. А Трамп - довбойоб!
показать весь комментарий
11.06.2026 12:13 Ответить
Пока санкции сработают - Иран уже сделал бы бомбу. У них уже есть количество обогащенного урана достаточное для создание минимум 5 устройств. Осталось подождать пока они бомбы соберут и жахнут. СССР при всей его зловредности никогда за ядерную елду не хватался, они там не совсем отбитые были, понимали чем дело может кончится. А сказать что СССР развалили санкции - категорически нельзя. Просто произошел технологический откат в мировой экономике, когда после 1973 года и нефтяной жопы мир начал перестраиваться, и по объективным причинам цена на нефть рухнула. А экономика СССР была настолько неэффективной что просто проела все свои запасы прочности и умерла. Санкции тут конечно были полезными, но точно не имели решающей роли. Точно так же воткнет и рф когда не сможет продавать нефть или перестанет получать от ее продажи достаточно денег.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:18 Ответить
Индия нефть покупает только платит не долларами, и не юанями как Китай - а платит рупиями, которые не являются свободно конвертируемой валютой, и которую очень сложно вывести из Индии. Да и сама Индия этого не разрешает. Или вкладывай в нашу экономику в виде инвестиций, или просто покупай индийские товары. А много вы знаете товаров из Индии которые были бы востребованы. Не нужно считать людей из других стран дураками, все прекрасно понимают в какой ситуации оказалась рф и потому будут выкручивать ей руки как захотят. Иначе будет как когда то сказал Арсений Петрович Яценюк - "если вас не устраивает - походите еще по базару"
показать весь комментарий
11.06.2026 12:27 Ответить
От завдяки таким баранам, як Трамп і Бібі ціна на нафту зараз вище 90 дол. І росія отримує зайві гроші. А до цього було 60. Я гадаю, що усю цю хєрню затіяли з подачі російських спецслужб.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:31 Ответить
"Уничтожение этих заводов отправлят Иран в плане энергетики в каменный век. " Афганістан по великому рахункові з того кам'яного віку останнім часом і не виходив ..... Питання : як це допомогло янкі встановити у Афганістані "американську демократію " ?
показать весь комментарий
11.06.2026 09:51 Ответить
Іран ставить на вуха самий критичний у плані енергоносіїв регіон.
А зараз цей ******** дебошир ще й в одному кроці від ядерної зброї.
показать весь комментарий
11.06.2026 10:57 Ответить
Не знаю. Никто не знает. Как думаете , если 11 июня 1991 года спросить у любого жителя СССР - будет ли существовать эта страна через 3 месяца или нет - за такой вопрос задающего отвезли бы в дурку. Когда Чаушеску 21 декабря 1989 года выступал на митинге - он сомневался в том что 18 января следующего года будет отмечать свой день рождения? Не сомневался ни секунду. Але сталось не так як гадалось. Из подтвержденных фактов - в данный момент по своим квотам в ОПЕК+ рф не может добыть и продать достаточно нефти, квоты больше чем фактический экспорт, при том что их нефтяная промышленность работает в авральном режиме чтобы качать как можно больше и продать, при этом относясь совершенно варварски к месторождениям, из за чего очень много нефти которую можно было бы добыть при нормальной эксплуатации скважины - навсегда в ней останется. И есть информация что нефтяные компании массово сворачивают свои отношения с компаниями которые занимаются геологоразведкой, то есть деньги в перспективу никто вкладывать не хочет. А без этого не будет и новой добычи. Сейчас дососут что могут - а там хоть трава не расти. Даже российские ученые от нефтянки говорят что по самым оптимистичным прогнозам году к 2035 нефтедобыча в рф упадет до 4,5-5 миллионов баррелей в сутки, а это их собственное потребление. То есть им просто нечего будет продавать.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:36 Ответить
Не певен, що так уж необхідно хірургічне втручання там, де достатньо виснаження та приспання тварини.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:49 Ответить
Да, но когда у тебя население трет друг об друга-палками - колупалками - где же ты через центрифуги будет гексафторид урана прогонять? Пока что технологий гужевого привода центрифуг еще не придумали.
показать весь комментарий
11.06.2026 02:03 Ответить
Нацистська Німеччина півсвіту на вуха поставила перед тим, як її почали бомбити, а Іран хоче мати свою ядерку, і він її матиме. Всі ці бомбардування до ****** аятолі.
Єдиний вірний шлях був - санкційний тиск. Але фсбшна спецура руками довбойоба Трампа рятує економіку росії від колапсу.
показать весь комментарий
11.06.2026 07:10 Ответить
Качественные американские бабахи на головы путинских друзяк это всегда хорошо,не останавливайтесь мистер Трамп.
показать весь комментарий
11.06.2026 08:29 Ответить
Краще ніж ти написав не поясниш , але чи зрозуміє опонент ? Вочевидь , він без біде і кавомашини не уявляє існування релігійних фанатиків і свято вірить, що виведені з ладу електростанції змусять Іран капітулювати ((( Його фраза : "Иран неимоверно уязвим" , викликає асоціацію з "Кієвом за трі дня "
показать весь комментарий
11.06.2026 09:57 Ответить
если бомбить иранцев хахлов и кидать их в концлагеря, то они нас полюбят, наступит мир и счастье и все будут нас бояться и уважать. © Хйло, трускавецкий университет, лекции в Анкоридже.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:23 Ответить
Ну як обнулити. Аятолли залишиться аятоллами
От тільки їм треба буде вчитися заробляти гроші скребками та палками-колупалками і будобувати вогонь тертям об сухостій.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:56 Ответить
иран под санкциями хз сколько лет. и это не те "санкции", которые кацапам, а серьезные - все что могли. так что "обнулить за неделю" это даже не киевзатридня (причем - с учетом мародерства, разворовывания всего и вся, пракически дефолтного состояния, ликвидации промышленности, науки, логики, мозгов, прямых диверсий на госуровне с диверсантами у власти, беженцев, и т.д. и т.п.) за Хйла становится тупо стыдно, а там 100 лямов населения, нефть, промышленность, ядерный потенциал, и логистика - за океаном. "мы далеко ©Трамп".
показать весь комментарий
11.06.2026 02:04 Ответить
Розумні європейці себе не взмозі захистити.Обнулюють економіку як?Може ціною України? Може не в нас цілі регіони знищені? Совок розвалився,бо ніхріна в ньому не було.І Китай тоді не міг допомогти.А в москалі всі магазини забиті і будуть забиті товаром.Їжу зараз москалі самі виробляють,а тоді не було її.Тоді в москві були черги за ніжками Буша.Зараз такого не буде.
показать весь комментарий
11.06.2026 03:25 Ответить
Совок мав 25% світового ВВП, в кацапів було 3%, а зараз менше. І не сиди у мацкві, поїдь у Крим, якщо зможеш, талони на бенз отримай, і на хавчик також.
показать весь комментарий
11.06.2026 06:38 Ответить
показать весь комментарий
11.06.2026 01:19 Ответить
Якщо у Старобільську вдарити по воскресній школі ще не народжених хлопчиків у трусиках, то ще не звісно, хто тут агресор.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:42 Ответить
Без наземної операції ніхєра не буде
показать весь комментарий
11.06.2026 01:43 Ответить
"Ці удари є відповіддю на безпідставну та триваючу агресію з боку Ірану"

Дуже знайоме. Американці з кацапами не родичі?
показать весь комментарий
11.06.2026 05:21 Ответить
Если ты пытаешься пояснить животному что не нужно лезть в огород и вдарил его поленом и оно не поняло - лучшее - да и единственное что ты можешь сделать - это продолжать поленное воздействие -ну пока не дойдет.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:24 Ответить
А нацистську Німеччину теж не треба було бомбити?
показать весь комментарий
11.06.2026 01:44 Ответить
Ні хрена в Трампа не вийде.
Але розумних він слухати не хоче.
Розумні європейці, щоб звести зі світу войовничих касапів, обвлюють їхню економіку. Власне, так робив і Рейган, коли започаткував розвал совка. Але трамп - дебіл, розпочав війну.
показать весь комментарий
11.06.2026 02:58 Ответить
"Це не моя війна, це війна Байдена"- Д. Трамп
показать весь комментарий
11.06.2026 06:03 Ответить
Бульбулятор? Думаю, Трамп йогоо застосовує щодня і не один раз.
показать весь комментарий
11.06.2026 08:18 Ответить
Це все " мєчти" не підкріплені матеріальними речами.
1. І головне.Ніколи ідеологічний режим не впаде від " бомбардувань". Що б змінити режим потрібна або наземна операція( у країні розміру Ірану і кількості населення втрати за місяці або навіть роки окупації можуть бути десятки тисяч американців. На це ніхтоті ніколи не піде.
АБО потпібна революція із середини країни. А хто сказав, що існують такі сили, що це можуть зробити?
2. Пєчатний станок не встигає. Кількість Томагавків і ракет РАС, як свІдчить із слухань в Конгресі США- вже нижче критичного рівня.
3.Ціни на нафту і позиція союзників США НА близькому сході. Тпумп не існує у ваккумі і залежний і від цін і від виборців і від Саудитів і ті що з ними.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:26 Ответить
Треба затаритись поп-корном в очікуванні того, як перша армія світу буде воювати з фіг знає якою! Причому результат далеко не такий однозначний, принаймі попередні пів-року про це говорять!
показать весь комментарий
11.06.2026 01:30 Ответить
Поки Іран мав змогу фізично вивозити нафту та продавати, він міг дихати.
Вирвати легені - це серйозніше ніж обмежувати обсяг кисню.
показать весь комментарий
11.06.2026 02:08 Ответить
А ти згадай Радянський Союз... Там теж, у 50-ті, "палками-колупалками, терли..." І в той же час, збагачували уран, і виготовляли ядерну зброю... Північна Корея цим самим, і зараз займається - але вже будує підводні човни, з атомними реакторами... (Надіюсь, потоплену "Велику Ведмедицю" ти не забув?).
показать весь комментарий
11.06.2026 07:09 Ответить
На самом деле США и Израиль "еще ничего не начинали". Иран неимоверно уязвим, у него 90% нефтяного экспорта - это один остров Харк. У него минимальное количество заводов которые перерабатывают природный газ который идет на ТЭС. Уничтожение этих заводов отправлят Иран в плане энергетики в каменный век. Просто все это очень сильно ударит по жизни населения, и именно поэтому никто туда не бил. Но при желании Иран можно просто обнулить за неделю.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:34 Ответить
США на користь Ізраїлю почали абсолютно невиправдану і нічим не спровоковану стосовно США дистанційну (гібридну) війну. Це брутальне порушення міжнародного права. Трамп, як і *****, оголосив пять цілей нападу. Жодна з цих цілей не була досягнена. Трамп такий же самий військовий злочинець як і Нетаньяху. Ця аванюра і військовий злочин вже обійшлась в 30 мільярдів доларів платникам податків в США і призвела до енергетичної кризи у всьому світі. Ізраїль також не досяг своїх цілей, а саме "остаточне вирішення палестинського питання" шляхом фізичного винищення палестинців та всіх організацій які оголосив терористичними в сусідніх країнах та Ірані. США більше не є демократичною країною, а її ліберальна Конституція стала фіктивною бамажкою. Вперше в історії США країну очолив чувак якй має 91 кримінальне звинувачення в судах, провадження по яким призупинено на час його президенства. Ця злочинна авантюра настільки ослабила США, що країна вже дуже не скоро прийде до тями і відновить свій військовий потенціал. Ну це якщо Китай дозволить...
показать весь комментарий
11.06.2026 03:10 Ответить
Договір США з Іраном накрився мідним тазом !
показать весь комментарий
11.06.2026 01:11 Ответить
а коли нарешті застосують діскобульбулятор?
показать весь комментарий
11.06.2026 01:09 Ответить
З самого початку там не було шансів на домовленість.
Також, як у тягомотині з Роісєй.

******* до тих пір, поки вони самі не захотять домовлятися на будь-яких умовах - єдиний вихід.
показать весь комментарий
11.06.2026 02:05 Ответить
Не треба було це припиняти у квітні.
Розмови з Іраном така ж марна справа, як розмови з Роісєй.
показать весь комментарий
11.06.2026 01:13 Ответить