10641 посетитель онлайн
6 367 50

На Ривненщине 21-летний нацгвардеец насмерть сбил пешехода. ФОТОрепортаж

В среду, 13 марта, в городе Вараш Ривненской области военнослужащий Национальной гвардии Украины совершил наезд на 42-летнего мужчину. Потерпевший погиб на месте происшествия.

Об этом сообщает местное издание "Рівне Медіа", передает Цензор.НЕТ.

Как отмечается, ДТП с участием военного произошло сегодня, 13 марта, около 08:30. Досудебное расследование смертельной аварии будут осуществлять работники Теруправления ГБР в г. Хмельницком.

"По предварительной информации, 13 марта 2024 года около 8:30 утра в г. Вараш Ривненской области 21-летний военный, находясь за рулем своего авто, совершил наезд на пешехода. 42-летний мужчина как раз пересекал проезжую часть по пешеходному переходу. Потерпевший погиб на месте происшествия. Авария произошла недалеко от Ривненской АЭС, однако не на ее территории, как это распространяется в соцсетях", - рассказала пресс-секретарь Теруправления ГБР в г. Хмельницком Екатерина Герасимук.

По результатам расследования установлено, что водитель был за рулем трезвым. Также он не покидал место ДТП и дождался приезда медиков и правоохранителей.

Предварительная квалификация правонарушения: нарушение правил безопасности дорожного движения или эксплуатации транспорта лицами, управляющими транспортными средствами, повлекшее смерть потерпевшего (ч. 2 ст. 286 УК Украины).

ДТП на Рівненщині
ДТП на Рівненщині
ДТП на Рівненщині

Топ комментарии
+14
А від кого нас захищає Нацгвардія у Рівному?
показать весь комментарий
13.03.2024 16:31 Ответить
+13
Ну не в Рівному а в Вароші. Якщо Ви не знаєте чому там може бути нацгвардія й не тільки, тоді відкрию секрет:
1. РАЕС
2. До кордону з сябрами біля 40 км
показать весь комментарий
13.03.2024 16:39 Ответить
+8
на якій швидкості потрібно було рухатися - щоб так деформувати кузов...???
показать весь комментарий
13.03.2024 16:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А від кого нас захищає Нацгвардія у Рівному?
показать весь комментарий
13.03.2024 16:31 Ответить
Ну не в Рівному а в Вароші. Якщо Ви не знаєте чому там може бути нацгвардія й не тільки, тоді відкрию секрет:
1. РАЕС
2. До кордону з сябрами біля 40 км
показать весь комментарий
13.03.2024 16:39 Ответить
Сябри це категорія селян в Україні - Русі, а білорусів доречніше називати холуями біосміття!
показать весь комментарий
13.03.2024 18:04 Ответить
******** ще
показать весь комментарий
13.03.2024 18:23 Ответить
До 25 березня 2019 року у війні на сході України взяли участь понад 34 тис. нацгвардійців, з яких 1364 були відзначені державними нагородами, зокрема 188 посмертно (включно з трьома Героями України: генерал-майором Сергієм Кульчицьким, лейтенантом Богданом Завадою, солдатом Євгеном Тельновим). Загинуло 219 осіб, 812 дістали поранення і травми, 14 нацгвардійців зникли безвісти (с)
показать весь комментарий
13.03.2024 16:40 Ответить
Ну да. Куди там йому до тебе-примерзшого до дивану захисника, цілодобово ляпаючи куди попало, свої дурноваті малюнки
показать весь комментарий
13.03.2024 16:45 Ответить
показать весь комментарий
13.03.2024 16:53 Ответить
Ви мабуть поціновувач росгвардії?
показать весь комментарий
13.03.2024 17:17 Ответить
Кацапе вчи Українську мову і законодавство, перечитай статтю і може зрозумієш!
показать весь комментарий
13.03.2024 18:01 Ответить
А так кругом...не тільки в Рівному...вони ж в МВС...
показать весь комментарий
13.03.2024 19:05 Ответить
21-річний нацгвардієць на власному авто.. - із блатних мажорів? поспішав "на развод", на построєніє?
показать весь комментарий
13.03.2024 16:36 Ответить
на якій швидкості потрібно було рухатися - щоб так деформувати кузов...???
показать весь комментарий
13.03.2024 16:54 Ответить
певне "повз" як черепаха, що зєбру і людину "не помітив"?!
Відбудеться переляком, як завжди зараз.
показать весь комментарий
13.03.2024 17:03 Ответить
син звичайного працівника атомки...
показать весь комментарий
13.03.2024 16:57 Ответить
Видимість начебто хороша у два боки дороги, дрочив за кермом чи так поспішав на бойове завдання?
показать весь комментарий
13.03.2024 16:37 Ответить
та ще й вранці, тобто в світлу пору доби...
показать весь комментарий
13.03.2024 16:39 Ответить
І дорога вузька і з боків усяка хрень, що відволікатися не будеш...
показать весь комментарий
13.03.2024 16:43 Ответить
Судячи по удару - добре гнав
показать весь комментарий
13.03.2024 16:43 Ответить
Дорога мокра, пішохода знесло, водій б не встиг на такой швидкості загальмувати. Але й пішохід дивний..пряма дорога, машину було й видно й чутно. Обидва винуваті, тепер один у морзі, другий у в'язниці. Не доходить до деяких, що ПДР написані кров'ю.
показать весь комментарий
13.03.2024 16:56 Ответить
Винуватий воділа поза всяким сумнівом. Нізя давити людей на пішоходному переході шо б там не було.
показать весь комментарий
13.03.2024 17:22 Ответить
так, не можна. але якби цей пішохід переконався перед переходом дороги, що водій авто його бачить і здіснює зупинку шоб пропустити - залишився б живий, як і багато тисяч інших таких пішоходів. ну і кому б від цього було б гірше?
показать весь комментарий
13.03.2024 17:47 Ответить
Це все так і нема сенсу сперечатися, але шоб усі дотримувалися здорового глузду, то в світі все було б по іншому...
показать весь комментарий
13.03.2024 18:07 Ответить
То Вам пішоходи під колеса не стрибали. В навушниках, капюшонах, мордами в мобільний вперті. Пішоходи дуже часто порушують правила, свято віруючи що вони королі дорог.
показать весь комментарий
13.03.2024 20:37 Ответить
https://vodiy.ua/pdr/18/#181 18.1

Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.

Де тут в правилах про капюшони чи мобілки? Бачиш людину на тротуарі перед пішоходним переходом - зупинись і пропусти.
показать весь комментарий
14.03.2024 11:45 Ответить
Ще раз, обидва винуваті. Пішохід думав, що безсмертний? Раптово вибігти на дорогу перед ТЗ - то як?
показать весь комментарий
14.03.2024 12:32 Ответить
Ви там були, шо вже обвинуваченнями розкидуєтесь? Там обочину нормально видно. Бачиш пішохода біля перехода - пригальмуй і пропусти. Але хохли зазвичай вище цього. Підальку в підлогу і проскакують.
показать весь комментарий
14.03.2024 13:48 Ответить
Нижче пост почитайте, там із посиланням на ПДР. Може там, де Ви мешкаєте такого немає, а у нас пішоходи вважають, що вони завжди праві і не заморочуються правилами.
показать весь комментарий
14.03.2024 14:48 Ответить
Мда... мабудь через таких водятлів як ви і стрибають пішоходи на переходах, бо поава куплені за сало і правила ніхто ніколи не читав
показать весь комментарий
14.03.2024 14:50 Ответить
А я не водій. Я більше 20 років ДТП розслідувала. За кермо принципово не сідала, бо деяких учасників руху повбивала б.
показать весь комментарий
14.03.2024 16:24 Ответить
Ви знаєте, я коли кілька разів після Нідерландів приїзжав в Україну, то був в такому шоці від разючого контрасту, шо дуже добре Вас розумію
показать весь комментарий
14.03.2024 16:27 Ответить
І так, там де я мешкаю, такого майже нема. Коли водій бачить когось біля переходу - в 99,9% притормажує і пропускає. А інакше штраф дофіга євро. Велосипедист взагалі король дороги. В мене біля хати вуличкі вузенькі і змішані з велосипедними доріжками. Іноді треба метрів триста тупо їхати за велосипедом, бо нема де його обігнати. І нічо, ніхто ще не вмер і корона не звалилася.
показать весь комментарий
14.03.2024 14:54 Ответить
Про це я Вам й говорила - менталітет різний. Пішохрди й хрустики вважають себе безсмертними.
показать весь комментарий
14.03.2024 16:25 Ответить
«…4.14. Пішоходам забороняється:
a) Виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;

Також в Загальних положеннях ПДР вказано, що «…https://vodiy.ua/pdr/1/#5700 пішохідний перехід - ділянка проїзної частини… призначена для руху пішоходів через дорогу…»

б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;

Коментар до ПДР:» Будь-який автомобіль має гальмовий та зупинний шлях і водій може не встигнути запобігти зіткненню при раптовій появі пішохода на проїзній частини.

Пішоходи повинні упевнитись у відсутності небезпеки на кожній смузі проїзної частини, навіть якщо вони переходять дорогу по пішохідному переходу…»
показать весь комментарий
13.03.2024 18:45 Ответить
То я знаю, Ваш коментар Змію треба було писати.

Там 100 відсоткова обоюдка, т.я. водій не врахував всі дорожні обставини та, ймовірно, перевищив швідкисний режим. Але пішохід загинув, значить огребе водій нормально.
показать весь комментарий
13.03.2024 20:33 Ответить
Виконував би пішохід ПДР був би живий. З досвіду як пішохода. Коли хочу показати, що маю намір переходити по пішохідному то стаю хоч однією ногою на дорогу і чекаю. Виходжу на пішохідний тільки тоді, коли водії мене побачили всі авто зупинилися. Ніколи не виходжу на пішохідний, якщо бачу авто на великій швидкості. Навіть переходячи по правилам контролюю стан руху на дорозі. Втрать секунду - збережи життя. З досвіду як водія. Завжди, коли бачу пішохідний будь-який, регульований чи не регульований, зменшую швидкість, бо є так звані "сайгаки" яким чомусь в останній момент треба терміново перебігти дорогу, та ще й зі смартфоном коло вуха, або ще гірше в навушниках. Обережно об'їжджаю пішохода ззаду, коли той стоїть посередині дороги , бо часто деякі чомусь роблять крок назад. Дуже почуваюсь за кермом некомфортно, коли бачу вантажні великогабаритні авто які "пруться" в твоєму напрямку крайньою лівою полосою, а потім перед пішохідним різко гальмують і тобі під колеса вискакує ошелешений пішохід.
показать весь комментарий
14.03.2024 10:26 Ответить
Так, я ж кажу - обоюдка. Он зараз потепліє - почнуттся жахи. Хрустіки на дорогах. Мотоциклісти, скутеристи, велосипедісти, скейтбордисти..діти на роліках. Чомусь не розуміють, що транспортний засіб як вкопаний не не завмирає. І платять своїм життям.
показать весь комментарий
14.03.2024 11:30 Ответить
Пішоход не зобовʼязаний знати правила дорожнього руху. На відміну від водія. А пунки правил про пропуск пішоходів на переході я вже наводив.
показать весь комментарий
14.03.2024 13:49 Ответить
Ну так громадяни не забов'язані й кримінальний кодекс знати, але відповідальність несуть. Незнання законів - то проблема порушників. Пішоходи платять життям.
показать весь комментарий
14.03.2024 14:51 Ответить
Один ліг, інший сяде. Але розказувати про невинуватого водія не треба.
показать весь комментарий
14.03.2024 14:56 Ответить
Та ну блінааа..я спочатку говорила про обопільну вину...і писала - одне дурбецало сяде, друге - вже лягло.
показать весь комментарий
14.03.2024 16:21 Ответить
Не пиши дурню.

ПДР п.1.10

https://vodiy.ua/pdr/1/#5500 пішохід - особа, яка бере участь у дорожньому русі поза транспортними засобами та не виконує на дорозі будь-яку роботу. До пішоходів прирівнюються також особи, які рухаються в кріслах колісних без двигуна, ведуть велосипед, мопед, мотоцикл, везуть санки, візок, дитячу коляску чи крісло колісне;

Коментар
Пішохід - це учасник дорожнього руху, а тому повинен знати та виконувати вимоги ПДР. Кожне 17-те ДТП в Україні відбувається за участю пішоходів. Якщо пішохід став учасником ДТП, він зобов'язаний надати першу допомогу потерпілим.

Для забезпечення власної безпеки, пішоходи повинні рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись правого боку, а також дотримуватись правил переходу проїзної частини. За певних обставин, пішоходи можуть рухатись по узбіччю, велосипедній доріжці та проїзній частині.

Обов'язки та права пішоходів перелічені у https://vodiy.ua/pdr/4/ розділі 4 ПДР.

З ПДР:

https://vodiy.ua/pdr/1/#13 1.3 Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими.

Коментар
Учасники дорожнього руху - це водії, пасажири, пішоходи, велосипедисти та особи що рухаються у кріслах колісних (інвалідних візках).

https://vodiy.ua/pdr/1/#14 1.4 Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила.

https://vodiy.ua/pdr/1/#15 1.5 Дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров'ю громадян, завдавати матеріальних збитків.
показать весь комментарий
14.03.2024 19:03 Ответить
Ти, шоб вийти на вулицю, здавав іспит зі знань ПДР?
показать весь комментарий
14.03.2024 22:05 Ответить
Почитай уважно ПДР і побачиш хто і в якому віці повинен здавати іспит та отримувати посвідчення водія. Вимоги здавати іспит на знання ПДР та посвідчення пішохода там немає. Але розділ 4.1 ПДР тобі як пішоходу просто треба знати.

Але ст. 68 Конститії України говорить що:

Стаття 68. Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

А тому читай: КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 10 жовтня 2001 р. № 1306 Київ Про Правила дорожнього руху.
показать весь комментарий
15.03.2024 10:54 Ответить
Дайте вгадаю, шоб в заголовку новини замінити "нацгвардієць" на "громадянин", то ніхто б в цю новину не зайшов би. Бо пересічні пересічних кожен день давлять. А те, шо водій - нацгвардієць, до ДТП не має ніякого відношення.
показать весь комментарий
13.03.2024 17:21 Ответить
єдина відмінність, що пересічний буде сидіти
показать весь комментарий
13.03.2024 17:26 Ответить
А ты уверен что не будет сидеть? Давай напиши пример когда военный виноват а его не посадили. Или тебе деньги платят за кидание гавна на вентилятор а не за правду?
показать весь комментарий
13.03.2024 18:19 Ответить
Хайп новина,у скабєєвої буде!
показать весь комментарий
13.03.2024 18:38 Ответить
Молодий - дурний
показать весь комментарий
13.03.2024 18:41 Ответить
«…4.14. Пішоходам забороняється:
a) Виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;

Також в Загальних положеннях ПДР вказано, що «…https://vodiy.ua/pdr/1/#5700 пішохідний перехід - ділянка проїзної частини… призначена для руху пішоходів через дорогу…»

б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;

Коментар до ПДР:» Будь-який автомобіль має гальмовий та зупинний шлях і водій може не встигнути запобігти зіткненню при раптовій появі пішохода на проїзній частини.

Пішоходи повинні упевнитись у відсутності небезпеки на кожній смузі проїзної частини, навіть якщо вони переходять дорогу по пішохідному переходу…»
показать весь комментарий
13.03.2024 18:47 Ответить