10254 посетителя онлайн

ВСУ начали использовать винтовку-охотника за вражескими дронами BTS-12. Производитель – турецкая компания Hatsan. ФОТО

Украинская армия начала использовать против российских беспилотников охотничьи ружья BTS-12 производства турецкой компании Hatsan.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на профильное турецкое издание Defense Here.

"Четыре тысячи из десяти тысяч единиц (этих винтовок - ред.), заказанных украинской армией, были доставлены (в Украину - ред.)", - сообщил изданию генеральный директор компании Hatsan Бахтияр Ташйаган.

По его словам, винтовка прошла испытания непосредственно в Украине и была востребована после получения положительных результатов.

Гвинтівка-мисливець BTS-12

Еще 6 тысяч винтовок будут отправлены в Украину в соответствии со сроками поставки, добавил он.

Особенности винтовки BTS-12 винтовка BTS-12

BTS-12, приклад которого изготовлен из высококачественного синтетического материала, может двигаться вверх и вниз, а заводная головка может быть установлена справа или слева.

Гвинтівка-мисливець BTS-12

Эта особенность ружья также делает его пригодным для леворуких пользователей. Благодаря 22-мм планкам Пикатинни на корпусе и цевье можно легко установить ножки вилки, фонарики и оптику. На стволе расположены отверстия для выброса пороха, а цевье выглядит более легким и элегантным.

Топ комментарии
+15
сенс у тому, шо за наявності прямих рук фпв дрон майже гарантовано знищується на дистанції 30-50м.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:31 Ответить
+8
Назва статті, дивна…
Але зміс, різний…
Головне, смерть московитам!!

Борітеся - поборете! Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава і воля святая!

Слава Україні!
показать весь комментарий
22.04.2024 12:24 Ответить
+7
стріляє шротом №3
показать весь комментарий
22.04.2024 12:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Назва статті, дивна…
Але зміс, різний…
Головне, смерть московитам!!

Борітеся - поборете! Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава і воля святая!

Слава Україні!
показать весь комментарий
22.04.2024 12:24 Ответить
І чим стріляє ? Сіткою,проти дрона ?
показать весь комментарий
22.04.2024 12:25 Ответить
Та, ото ж, мисливська рушниця проти дрону. У чому сенс ?
показать весь комментарий
22.04.2024 12:29 Ответить
сенс у тому, шо за наявності прямих рук фпв дрон майже гарантовано знищується на дистанції 30-50м.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:31 Ответить
Чемпіон України по стрільбі із помпової рушниці при стрільбі з цієї турецької рушниці по fpv дронах: 9 з 10 мимо. Херня, це коротше, до сраці

https://youtu.be/zIn6u3RdizY?si=nl9o6s0Dn6RzR-01
показать весь комментарий
22.04.2024 12:58 Ответить
Це не помпа це перше. А друге, у мене така сама, я далеко не майстер спорту, але трохи стріляв. Ще до війни у мене без тренувань виходило збивати тарілку з 2-3 пострілу. Розумію що це зовсім інше, але рушниця дійсно гарна тому при тренуванні є шанс збити, враховуючи що не завжди дрон з першого разу попадає, тому в момент розвороту є шанс дістати його
показать весь комментарий
22.04.2024 13:05 Ответить
Не порівнювай тарілку на стенді з дроном, подивись відео.Тарілка летить значно повільніше по зазделегідь відомій траєкторії. Дрон маневрує і летить зі швидкістю близько 100 км/час (вже є дрони на 150 км/час, але їх мало). На телеграмі Бутусва, нещодавно, було відео де 3 кацапів з полуавтоматичних мисливських гатять по fpv. Результат - один із лаптей 200.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:17 Ответить
Скажімо так - це ще додатковий шанс вижити а не вундервафля яка збиває усе.
показать весь комментарий
03.05.2024 14:37 Ответить
ану розкажи-но "не масйтер спорту": чим відрізняються Hatsan Escort та Hatsan BTS-12 окрім того, шо друга - це напівавтоматична вунжервафля? І якшо ти шось скажеш про швидкість перезаряджання, то тоді питання про потужність обох і про те, як дійсно швидко майстер спорту може перезаряджати ту ж помпу Підказка - помпа перезаряджається в правильних руках швидше, а BTS-12 а) важча, б) складніша ( а занчить відмовлятиме частіше), в) за рахунок автоматики ще і пукалка.
показать весь комментарий
22.04.2024 15:59 Ответить
я поясню - в bts12 у тебе 10+1 патронів, вставив магазин і забув.
Далі - коли ти вклав зброю в помпу ти не можеш заряджати тому що для пере\дозарядки тобі треба перевернути зброю догори дістати патрони з поясу. У bts12 ти просто викинув-вставив магазин тримаючи зброю вкладеною. В умовах спортивної стрільби я згоден що різниця не дуже велика, але в умовах коли ти ведеш ціль і треба наситити простір шротом - це простіше робити з bts12.

Ще один плюс - цент ваги БТС за рахунок того що це булпап знаходиться ближче до стрільця тому її простіше тримати довше, у помпи центр далі тому там важче тримати
показать весь комментарий
03.05.2024 14:34 Ответить
ви хоч самі дивилися відео? вони там випробують різні дистанції та набої. ті 9 з 10 мимо - то на максимальній дистанції, на якій і по статичній цілі влучань майже не було. проте у випадку наближення дрону, його було збито за 3 постріли метрів за 25-30 до стрільця.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:19 Ответить
Було збито після купи невдалих спроб. А невдала спроба-це 200.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:22 Ответить
усі невдалі спроби здійснено на максимальеній відстані (>50 м), коли дрон летить паралельно стрільцю. на відстані, де навіть по статичним цілям влучань фактично не було.
а при першій же спробі прольоту дрона у напрямкау стрілья, його було збито.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:35 Ответить
https://t.me/ButusovPlus/9517
показать весь комментарий
22.04.2024 13:47 Ответить
Мисливські полуавтомати і ми, і кацапи намагаємся використовувати проти дронів вже давно. Результат тужіть до нулю.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:31 Ответить
Та йому аби пернути.
показать весь комментарий
22.04.2024 15:20 Ответить
то, на фронті через кожні 100м виставити бійців з такою іграшкою ?
показать весь комментарий
22.04.2024 13:04 Ответить
на фронті в кожному підрозділі рівня взводу має бути боєць із такою рушницею. а з чим зараз на фронті сидять кожні 100м?
показать весь комментарий
22.04.2024 13:27 Ответить
Ну можно вообще ничего не делать, конечно. Даже и не пытаться
показать весь комментарий
22.04.2024 15:11 Ответить
стріляє шротом №3
показать весь комментарий
22.04.2024 12:29 Ответить
По идее дробью сбивают. То есть для таких задач подойдет практически любой дробовик, а не только турецкие.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:33 Ответить
Ну...ця легка, дозволяє зробити 10 пострілів - непоганий варіант
показать весь комментарий
22.04.2024 12:37 Ответить
у випадку цієї рушниці - вона булпап, що дозволяє отримати довший ствол за тих-же габаритів. + магазинне живлення дозволяє мати принаймні 10 набоїв. напівавтомат замість помпи дозволяє тримати постійну точку прицілювання. тому "майже будь-який дробовик" не підходить.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:23 Ответить
А на росію скільки доставлено?
показать весь комментарий
22.04.2024 12:30 Ответить
В них давно вже ІЖи масово у війська постачають.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:37 Ответить
Мені цікаво, скільки продасть ця та/або інша турецька фірма. Бізнес же ж "внєпалітікі"?
показать весь комментарий
22.04.2024 12:41 Ответить
Це мисливська зброя, вона є у вільному продажу. 25000 грн і воно ваше.
https://ibis.net.ua/products/details/ruzhe-hatsan-bts-12-kal-1276-stvol-56-sm/ тиц
показать весь комментарий
22.04.2024 12:43 Ответить
Бізнес - сліпа істота, яка орієнтується виключно на запах грошей.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:44 Ответить
Гарний карамультук, магазин на 10 патронів дозволяє створити хмару свинцю.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:33 Ответить
ще з рік тому писав про мисливську зброю (як останній рубіж) проти дронів...
якщо цей напівавтомат дає бодай якись додатковий шанс на захист, то добре що цей шанс з'явився
показать весь комментарий
22.04.2024 12:34 Ответить
Нарешті. Кращий спосіб знищити дрон - пошкодити фізично.
РЕБ спрацьовує далеко не завжди, проти дронів з оптоволокном - взагалі безглуздий.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:36 Ответить
Що це за дідугани на фото?
Їм онуків требя нянчити А не воювати.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:37 Ответить
Онуки ,морди від'їли і рожеві щічки..кажуть - А ти ,йди діду здихай за Україну,ти і так старий,поки ми у барах посидимо.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:40 Ответить
Ти ж ухилянт, в'юноша. А хто, окрім нас?
показать весь комментарий
22.04.2024 12:44 Ответить
Не довіряю півавтоматам. Занадто вибагливі до якості набоїв. Затикнутися може в любий момент. ПОмпа краще.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:40 Ответить
В мене турецький напів-автомат Ата Армс і "їсть" все, за 10 років не було жодного втикання.
показать весь комментарий
22.04.2024 12:58 Ответить
В мене був Hatsan MPA. Затикав постійно. Продав, залишив Aimguard. От помпа дійсно всеядна.

Окрім того, п/а на позиції, в глині, під дощем. Ні. В надійних руках скорострільність помпи не гірша, ніж у газовідвідної рушниці.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:02 Ответить
Цю проблема напів-автомат чи помпа в чаті ЦН продуктивно не вирішується. Потрібно брати відро горілки (два), оселедців (багато), вареників (багато), шинки, пива і сівши за стіл почати рішати.
А яікщо серйозно, то в ютубі є маса відео де професіонали-щброярі разом з воєнними відстрілють і патрони, і рушниці прямо по БПЛА з різних відстаней різними набоями, при вітрі різних напрямків.
Я цих відео надивився ще минулого року. Там специ видали готові результати. Не хочу тут їх озвучувати.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:20 Ответить
Самокрути протипоказані, а так любий магазинський патрон і ніяких проблем.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:01 Ответить
От з Тахо точно були проблеми.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:03 Ответить
Хоч вони і найдешевші на ринку, але за 10+ років не чув нарікань від автоматчиків. Був неперезаряд на деяких спецефічних патронах (спортивні, укорочені, мала навіска). От помпа проти швидкісної цілі не годиться, бо після кожного пострілу збивається приціл, вона і на полюванні не популярна через це.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:18 Ответить
М4S90 будь-яку помпу зробить... жере будь-який патрон! хатсан дешева іграшка порівняно з нею!
показать весь комментарий
22.04.2024 13:26 Ответить
Ну й коштує 120 т.))) Але зангальний принцип дії що у бенеллі, що у хатсана однаковий. Один екстрактор, а газовідвідний отвір так само може забиватися.
показать весь комментарий
23.04.2024 09:25 Ответить
точно так! все дуже погано i саме тому М4S90 перебуває на озброєнні армії США. ви ним користувалися, який настріл, як багато разів чистили?в М4S90 два газовідвода, якi по інструкції треба чистити раз на 5000 пострілів! при виході з ладу одного ви цього навіть не помітите!

помпа краще чи дешевше? питання риторичне)))
показать весь комментарий
23.04.2024 09:52 Ответить
Ну так - б"є на 120 м - дрони може збивати
показать весь комментарий
22.04.2024 12:40 Ответить
Максимум 70, якщо повезе.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:37 Ответить
Слабеньке?
показать весь комментарий
22.04.2024 13:39 Ответить
Ні, просто гладкоствол так працює.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:52 Ответить
Да! - то це мисливець мене дурив - шо з ружа можна втулити на 120м
показать весь комментарий
22.04.2024 13:58 Ответить
Кулею - так (100 м), шротом і дробом - ні.
показать весь комментарий
22.04.2024 14:01 Ответить
Ні - я за дріб - бо кулями иого замахаєшся збивати - дурять православних
показать весь комментарий
22.04.2024 14:04 Ответить
Мені колись в 80-х дали шмальнути з рушниці виготовленої десь в 30-х роках минулого століття, точно звичайно ніхто не міряв, але зграю качок дістав метрів під 150. Лупив по зраї, яка пізно ввечорі сідала на нещодавно обмолочене поле, позбирали трофеї лише зранку, як розвиднілось, качок знаходили і за 200м. Пам'ятаю незвично довгий ствол з помітним на око, значним звуженням, знатоки кажуть що утятниця, але точно не знаю.
показать весь комментарий
22.04.2024 21:50 Ответить
Двухстульежопые. Сколько они на нашем зерне заработают? Фьючерсы подписаны оружие пошло. Украинцев, точнее сирот, жалко Очень!!!!!!
показать весь комментарий
22.04.2024 12:48 Ответить
Це не гвинтівка!!!! Це гладкоствольна рушниця!!! Для стрільби дробовими патронами!!! В принципі з неї при вмінні стріляти можна уразити дрон дрібним дробом (наприклад N7 на відстані до 50метрів. Хто мисливець той мене зрозуміє.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:06 Ответить
В ютубі є маса відео де професіонали-зброярі разом з воєнними відстрілють і патрони різні, і рушниці різні прямо по БПЛА з різних відстаней різними набоями, при вітрі різних напрямків.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:22 Ответить
Я мабуть перший почав писати в неті, бо раніше не бачив таких пропозицій, що для боротьби з дронами потрібні мисливські рушниці в кожне відділення. Отримував шквал критики і просто скептичні коменти, потім хлопці з передової виклали відео, що реально збивають з десь підібраної старенької (38-року) одностволки і ось нарешті... Але й тут наші завхози з МО напартачили - ця короткоствольна пукалка годиться для початківців і самозахисту, в неї короткий бій. Так, магазин на десять патронів і скорострільність дають можливість індивідуального захисту бійця - підбити атакуючий дрон-камікадзе на вістані 30-50м, але це все. Потрібні рушниці з дальнім боєм, тобто з довшим стволом, добре утятниці, які дозволять збивати дрони на відстані 100 - 150м, а це вже можливість прикрити від камідзе всю позицію і збивати дрони зі скидами, розвідувальні та корегувальники.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:10 Ответить
Не вийде таке. Нажаль. Універсальна зброя для фпв та скидів неможлива. В контексті того, що це переносна зброя для солдата.
Якась стаціонарна автоматична, керована компом - так.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:15 Ответить
треба, щоб у кожного солдата був сіткомет, або кілька штук їх.
На великій дистанції він не дістає, але в межах до 10 метрів зіб'є дрон з імовірністю в кілька разів кращою, ніж помповик. До речі, чув, що є в'язана, але картеч. Теоретично ******* матеріали можуть дозволити зробити "в'язану" 00 або нуль чи навіть 1 чи меншу...
Або треба якийсь барабанний сіткомет десь на 5-6 сіток
показать весь комментарий
22.04.2024 14:38 Ответить
сіткомет працює в чистому полі, а не в посадках
показать весь комментарий
22.04.2024 21:18 Ответить
мало того - взяли вундервафлю за дохіра грошей, замість звичайної попми. На лице відкати на контракті з Хатцаном
показать весь комментарий
22.04.2024 15:54 Ответить
Згоден на всі 100 - картечь з 50 метрів має давати непоганоу раду кацапським міні дронам.
показать весь комментарий
23.04.2024 13:32 Ответить
Може я не правий, але мабуть ні, бо картеч потужно та втрата дальності, думаю шрот 3 чи 4-й номер краще - летить далі і кількість дробин в патроні більша, а значить більші шанси поцілити. Потрібно експерементувати, - які пошкодження, яким шротом, на якій дальності, щоб розуміти що краще взяти на озброєння для забезпечення максимально-можливого збиття різних дронів
показать весь комментарий
23.04.2024 22:06 Ответить
Оху#нний прилад. Деякі бійці вже давно експлуатують, але по штатів положен АК, тож це була проблема.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:12 Ответить
Нарешті позитивна новина.
IMHO:
Єдина дійсно ефективна (ціна/якість) індивідуальна зброя проти FPV-дронів!
показать весь комментарий
22.04.2024 13:14 Ответить
ох турки и впарили..прям охотник на дронов!!)))
показать весь комментарий
22.04.2024 13:24 Ответить
Як практично застосовувати цю зброю? Це має бути у кожного як доповнення до основного автомата чи на кожне відділення, скажімо, один з антидроновою рушницею? Бо вражає вона вже коли дрон практично атакує. З дуже короткої дистанції.
показать весь комментарий
22.04.2024 13:32 Ответить
О-о-о, якщо ця вундервафля обладнана навіть "заводною головкою" то це інша справа...
Завів і сиди пали люльку...
Редактори, вникніть в тему!
Люди добрі, на каналі про мисливську та спортивну зброю "Ібіс", Віталій Педченко, чемпіон України і неодноразовий призер чемпіонатів Європи, в умовах відкритого стрілецького тиру, без мандражу бути ураженим (дрон літав пустий), та маючи гігантський практичний настріл, не зміг попасти 9-ть. з десяти спроб. І це людина яка ЩОДНЯ стріляє в основному по динамічних цілях і в русі.
То що тоді говорити про солдата, який в умовах бою повинен бути практично зенітником та дивитись не де знаходиться ворог а в небо. Куди він влучить??
Я ще зрозумів би якби дробову рушницю використовували штурмовики в окопах (з картеччю було б ефективно), але по малих швидких і маневрених дронах...
Але ж кошти хтось освоїв...
показать весь комментарий
22.04.2024 13:55 Ответить
Можливо простіше булоб все-таки Реби закупити, ні, не той вихлоп?
показать весь комментарий
22.04.2024 14:00 Ответить
Ну прилетить дрон, працюючий на нестандартній частоті - що будеш з цим РЕБом робити?
А так ще одна можливість збити.
показать весь комментарий
22.04.2024 14:21 Ответить
що значить на нестандартній частоті??? Чи ти думаєш, ту частоту прямо в окопі підкручують??
показать весь комментарий
22.04.2024 15:02 Ответить
Поміняти плати передатчика і приймача - справа декількох хвилин, але то для спеціаліста.

Неспеціаліст просто візьме інший дрон, на інші частоти.

В цьому наші більш оперативні, ніж русня, яка штампує дрони десятками тисяч, але не може в них нічого змінити через бюрократію із затвердженням змін через їхне МінНападу, із сотнями бумаг і підписів на кожне нововведення.
показать весь комментарий
22.04.2024 16:24 Ответить
Гладкоствольная винтовка 12-го калибра . Редакторам премию за изобретение .
показать весь комментарий
22.04.2024 14:14 Ответить
Той хто вміє стріляти бекаса, той девʼяткою попаде. Доречі бекас по англійськи-snipe. Назва цього птаха нічого не нагадує😉
показать весь комментарий
22.04.2024 14:15 Ответить
Чи багато на фронті мисливців за бекасами та майстрів спорту по стендовій стрильбі?? 100? чи 500? То для чого 10 000 рушниць?
показать весь комментарий
22.04.2024 15:04 Ответить
Тоді ще і крила треба з Туреччини завозити, щоб підлітати до дронів на відстань 50-80 метрів
показать весь комментарий
22.04.2024 15:01 Ответить
Є САЙГА з 20-ти зарядним барабаном американського виробництва!
Дешево, сердито і багатозарядно!
показать весь комментарий
22.04.2024 15:38 Ответить
Ви прікалуетеся? Знову відкати? Нахіба цей шлак напівавтоматичний за 25 к грн? Чому не можна було купити той же ш Hatsan Escort на 51 см на 10 000 грн навішати чок чи якусь навісну хню і лупити дробинами чи свинцем? І буде та ружбайка і потужна і простіша. Явно відкати на дорожчих напіватоматах
показать весь комментарий
22.04.2024 15:52 Ответить
Турки давним давно купили ліензію на помпу Маверік так що з якістю все ок. В роки війни американці проводили для всіх літунів стрілецьку підготовку на стендах і спарки кулеметів замінили на спарки дробовиків для стрільби по швидкісних рухомих мішенях. Разом з бомберами А 20 в срср привезли декілька стендів, але їх порахували розкішю . Ідея була бритів - стрільба по тарілках. Так що досвід давній і ефективний.
показать весь комментарий
23.04.2024 01:45 Ответить
Реалістично дрона може збити Гепард з радаром чи Скайнекс з оптичною голівкою. Дробовик з статті - майже 100% до сраки цокалка.
показать весь комментарий
23.04.2024 07:24 Ответить
Як би ти до купи не тулив Орлани і FPV дрони з Шахедами, то було б файно.
Орлани і Шахеди стеля біля кілометра висоти, міні дрони і дрони камікадзе атакують з десятка метрів висоти, різниця є ?
показать весь комментарий
23.04.2024 13:28 Ответить
А ти багато збив дронів з дробовика? Я дивився дослідження - людей, які вправно стріляють по тарілкам попросили постріляти по дронам. Оскільки дрон летить зі швидкісттю 100-120 км на годину - в нього можна влучити хіба що випадково з такої зброї. Я думаю, що ніякого ефекту така стрільба не матиме.
показать весь комментарий
01.05.2024 19:24 Ответить
Наскільки зрозумів дрони непогано знищувати катреччю з мисливської зброї.
Думаю це дешевше і габарити менщі.
показать весь комментарий
23.04.2024 13:26 Ответить