12928 посетителей онлайн
23 651 318

Лаборанта Львовского университета нашли с проломленным черепом на трассе под Житомиром: перед этим его забрал ТЦК за "необновление данных"

На обочине трассы в Житомирской области с переломом черепа нашли лаборанта кафедры ядерной физики Львовского университета Ивана Франко Степана Бильченко, которого после прохождения ВВК доставили в воинскую часть А2900 для прохождения базовой общевойсковой подготовки. В ТЦК отрицают избиение.

Как передает Цензор.НЕТ, о мобилизации рассказал друг Бильченко Владислав Кононов.

Версия ситуации от друга

По его словам, Бильченко остановили работники ТЦК во Львове, в районе Стрыйского рынка, когда тот шел на работу в вуз, где работает старшим лаборантом кафедры ядерной физики, преподавая студентам практические и лабораторные занятия.

Впоследствии его доставили в Лычаковско-Железнодорожный ОРТЦК и СП якобы для обновления учетных данных. Также Бильченко прошел военно-врачебную комиссию "без надлежащего медицинского осмотра", поскольку "большинство врачей он даже не посетил", утверждает Кононов.

Он рассказал, что Бильченко страдает синдромом обструктивного апноэ сна (ОАС).

"Его незаконно удерживали целый день, морально давили, запугивали, выписали повестку и заставили подписать документ, что он якобы прибыл по собственному вызову", - заявил друг мобилизованного.

В то же время Бильченко якобы имел два законных основания для отсрочки. Его товарищ аргументировал это тем, что, во-первых, педагог является работником университета, а во-вторых, проходил альтернативную службу по религиозным убеждениям и имел соответствующие документы.

"Степан, оказался очень быстро под Киевом, как сложилась ситуация до конца неизвестно, но после экспресс-мобилизации и быстрой отправки под Киев его нашел на обочине трассы человек и вызвал скорую", - рассказал Кононов.

Товарищ добавил, что в больнице Бильченко диагностировали отек мозга, перелом черепа и гематому. И тот якобы находится в критически тяжелом состоянии.

Працівника Львівського університету знайшли побитим: ТЦК відреагував

Лаборанта львівського університету нібито побили під час мобілізації
Лаборанта львівського університету нібито побили під час мобілізації

Что говорят в ТЦК?

Во Львовском областном ТЦК и СП сообщают, что Бильченко, который не обновлял военно-учетные данные, был доставлен в Лычаковско-Железнодорожный РТЦК и СП, где прошел военно-врачебную комиссию, согласно заключению которой был признан годным к военной службе в ВСУ.

Как говорят в военкомате, Бильченко не показал никаких медицинских или любых других документов, которые бы давали ему право на отсрочку.

Працівника Львівського університету знайшли побитим: ТЦК відреагував

Там добавили, что на Бильченко не распространяется право на отсрочку, поскольку он работал лаборантом без ученого звания или ученой степени. Кроме того, в период военного положения не применяется закон об альтернативной военной службе.

В ТЦК отметили, что 5 февраля Бильченко призвали на военную службу, а уже 6 февраля его доставили в воинскую часть для прохождения базовой общевойсковой подготовки.

Там также заверили, что "никаких противоправных действий" в отношении Бильченко не совершали.

тцк

В ВСУ заявили, что Бильченко ушел в СЗЧ

Как сообщили "Украинской правде" в 199-м учебном центре ДШВ, Бильченко был доставлен для прохождения подготовки в их центр, но 7 февраля во время транспортировки в другой пункт назначения, тот выпрыгнул из автомобиля, то есть ушел в СЗЧ.

Працівника Львівського університету знайшли побитим: ТЦК відреагував

Позже Военная служба правопорядка получила сообщение, что мужчина находится в больнице.

Пресс-секретарь 199-го центра Анна Гаврилюк подтвердила, что Бильченко указывал, что не может воевать в связи с религиозными убеждениями.

Она добавила, что с мужчиной велся диалог и ему искали альтернативу прохождения военной службы, в частности - работать с компьютерной техникой, поскольку сам Бильченко заявил, что является IT-специалистом.

Топ комментарии
+39
«Приїжджаю додому, їду містом, дивлюся - натовп ТЦКшників, 10 здорових бугаїв, яких можна відправити на фронт. Вони собі стоять, сміються, анекдоти розповідають, курять, чекають на потенційну жертву, щоб скрутити і запхати в бус. На фронті їхня ефективність буде в рази більша», - Максим Юхневич, військовий 93 ОМБР «Холодний Яр».
показать весь комментарий
09.02.2025 14:39 Ответить
+27
іванов іди зі своїм узкоязом запоребрик
показать весь комментарий
09.02.2025 14:42 Ответить
+20
Интересно откуда такая информация?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 4
@ "Проблеми Базової загальновійськової підготовки (БЗВП).

Зараз активно порушується тема БЗВП на предмет того, що типу "у нас досвід війни, у нас й сама війна із перманентним ворогом, який нікуди не зникне від наших кордонів." Або щось таке: "ми маємо бути як в Ізраїлі - мілітаризованим суспільством."
А ось і HER! Не потрібно себе обдурювати. Закінчиться війна - зникне досвід. Адже неможливо в тиші кабінетів і гуркоті полігонів навчитись бойовому досвіду.
Як передати учням страх при мінометному обстрілі? Як навчити вбивати живих людей? Поки «учень» не вб'є свого першого ворога і не проригається, допоки не згаснуть основні інстинкти - він не стане реальним бійцем. Для цього потрібна перманентна війна.
Ізраїлю «пощастило» зі спаринг-партнером. Це переважно дикі племена, з якими можна вести маневрену війну. Нема ризику - зайшли на танках. Є ризик - лише авіація. Таким чином, можуть «проганяти» через фронт все своє населення. Перевірити на адреналін, кортизол. Навчити вбивати та керувати базовими інстинктами. Також Ізраїль воєнізований не лише зброєю, а й образом конкретного ворога, що вбирається з молоком матері. Ідеологія «Убий такого».
Але щойно твій ворог має регулярну армію , то протистояння відразу перетворюється на позиційну війну. Підтягується арта. Літають ракети. 90% усіх втрат. Рідкісний солдат побачить живого супротивника. Сидіти під час навчання в окопі і чекати свого снаряда - сумнівне задоволення. Таку війну хочеться швидко закінчити та забути.
Солдати та офіцери підуть у запас і з собою заберуть бойовий досвід, і новим поколінням залишаться лише мемуари. У новій війні, новими солдатами реально буде застосовуватися тактика «ополченця, який уперше побачив автомат». Воювати будуть на власній інтуїції та якогось обмеженого особистого досвіду.
Нова війна, нові жертви, нові герої, навчання заново через кров, горе, перемоги.
Допоміг бойовий досвід, набутий у Чечні і Сирії рашистам? Може хтось щось і пригадав, але все одно скотилися до бойових дій у період 1-ї світової: "копАти", "арта", "м'ясо". .
Україні в цьому сенсі "пощастило". Країна у війні з 2014 року. На момент широкомасштабного вторгнення був резерв 1-ї черги, учасники АТО, які вчора ще сиділи в окопах: зламана психіка, вбивали, бачили кров побратимів. Їм би ще на той момент потрібного класичного «залізяччя»…
Але й цей досвід швидко «застарів» у зв'язку з масовим застосуванням дронів. Нова війна - нове навчання.
Он, безбашенні корейці, які на навчаннях застосовують бойові патрони та снаряди, і то були «неприємно здивовані» новими умовами. Навчаються, звичайно, але тільки на своїх трупах. На полігонах не створиш 100% реалії.
І от тепер уявімо, як такий собі «Воєнрук» із бійців із фронту приходить на «лекцію для ополченців». Так, він може розповісти, як було на війні. Але він не зможе передати всі ці відчуття. Базові навички можна потренувати. Але хто гарантує, що вони спрацюють у реальній бойовій обстановці? Гадаю, що у «Воєнрука» після кількох днів навчання з'явиться стійке бажання "пустити кулю в лоба" всім тим, хто навчається, оскільки вони не зможуть зрозуміти що таке страх і як він керує діями бійців в окопі.
Армія - це звиздець, що летить на крилах ночі. Армія воює «ополченцями» за документами, які вони ніколи не читали. Бойові статути: їх потрібно виконувати тими способами, які там записані, навіть якщо поточна ситуація цьому не відповідає. Чомусь бойові статути сприймаються як збірка правильних настанов, незалежно від зовнішніх чинників. І ніде, ні в кого в будь-якій країні світу не записана настанова про необхідність застосовувати статути відповідно до ситуації.
Втрата досвіду воєн зумовлена ​​і тим, що навички та знання, набуті на війні, підвищують статус бійця у неформальній ієрархії. Ділитися досвідом - ділитися статусом. Бойовий досвід стає таємничим знанням, долучитися до якого може не кожен.
На відміну від армії іррегулярні військові формування за відсутності у них «військової бюрократії» швидко адаптуються до особливостей бойових дій, без проблем визнають реалії власної підготовленості, без проблем передають бойовий досвід. Як приклад альтернативи і того, що вона існує.
Як вбачається, основне - це підготовка командирів, здатних зробити з «ополченців» підрозділ. А також командувачів, які з підрозділів роблять з'єднання. А сама система підготовки військ має будуватися таким чином, щоб нівелювати негативні наслідки перегонів за статус командирів. Бо все це не має жодного відношення до БЗВП. Адже БЗВП зараз - це ідеологія, як жахати непідготовлену психіку мОлоді. Може це й потрібно, але тільки не в розрізі армійських справ, а у комплексі, наприклад, із патріотичним вихованням, українською мовою та історією України."
показать весь комментарий
09.02.2025 14:36 Ответить
зараз віртуальні патріоти вилізуть з криками що він симулянт аба п'яний кинувся під авто
показать весь комментарий
09.02.2025 14:39 Ответить
На ТЦК вже набридло гімно котити то почали на учбові частини?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:39 Ответить
«Приїжджаю додому, їду містом, дивлюся - натовп ТЦКшників, 10 здорових бугаїв, яких можна відправити на фронт. Вони собі стоять, сміються, анекдоти розповідають, курять, чекають на потенційну жертву, щоб скрутити і запхати в бус. На фронті їхня ефективність буде в рази більша», - Максим Юхневич, військовий 93 ОМБР «Холодний Яр».
показать весь комментарий
09.02.2025 14:39 Ответить
Ні. Він не кинувся в авто. Він кинувся з авта.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:40 Ответить
Интересно откуда такая информация?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:41 Ответить
іванов іди зі своїм узкоязом запоребрик
показать весь комментарий
09.02.2025 14:42 Ответить
ПНХ троль рашистский
показать весь комментарий
09.02.2025 14:42 Ответить
Ізраїль національна держава, там українець чи кацап не має права бути премʼєром це поперше.
по друге їх вороги не настільки сил ні пропорційно як кацап проти нас , дуже різні війни, там дійсно майже практика у нас виживання проти орд зомбі
показать весь комментарий
09.02.2025 14:42 Ответить
Якщо 10 це вже натовп то 100 це армія? Навіть якщо цей Максим дійсно військовий і це його слова, то це не робить йому честі. А яким чином він чекає поповнення у своїй частині без участі цього ,,натовпу,,?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:43 Ответить
Я вчера бомжа без обуви в трамвае видел. Когда он выходил на остановке, с него штаны упали, и он остался в трусах. Почему про него журналисты статьи не пишут? Это же тоже интересно, как он докатился до такой жизни.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:44 Ответить
За це виступають лише нафронтниці і ті хто в Канаду виїхав, адекватні люди за найшвидше завершення війни, незалежно від області.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:44 Ответить
Дезертирство це завжди небезпечно...
показать весь комментарий
09.02.2025 14:44 Ответить
Глюк, тебе ще вчора помітили як ФСБешну сволоту. Згинь.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:45 Ответить
Як завжди: катедра ядерної фізики є, але ядерну зброю створити - не на часі. То навіщо й катедра
показать весь комментарий
09.02.2025 14:45 Ответить
З чого ти взяв, що львяни за війну? Як на мене війну хочуть риго-зелені, які привели війну в України та обкрадають українців, між іншим у Львові , як і в більшості західних обласних центах, кожного дня ховають героїв.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:46 Ответить
Молодець, сильно перднув, зайдеш в ОП за премією.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:46 Ответить
інтересно"язичник" в яких границях України хотів би Ти жити???Можеш не відповідати.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:46 Ответить
Серйозно, тобто люди в Запоріжжі мають йти в окупацію бо ти від війни втомився, иванов?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:47 Ответить
Пришел в ТЦК и проламал себе череп. Бывает.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:49 Ответить
Я все больше уверен что ТЦК специально калечит людей, чтобы подорвать мораль в стране. Есть ли отмашка от власти официальная или инициатива на местах - понятия не имею.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:50 Ответить
А ти разом з усією своєю пітерською частиною воєнтролів.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:50 Ответить
Чекаємо допис Драпатого що проламування черепів цивільним це червона лінія і потрібна "Блискавична і жорстка реакція влади". І Берлінської що якщо ти не фанат ТЦК то до тебе прийдуть буряти хахахахах
показать весь комментарий
09.02.2025 14:50 Ответить
Може також сзчешнік?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:51 Ответить
...як можно надати медичні документи, якщо тебе "зняли з маршрутки"? Хіба, носити з собою, як паспорт.,
показать весь комментарий
09.02.2025 14:51 Ответить
насильницька мобілізація - це совок. ви - за повернення совка?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:51 Ответить
Наверное, потому что нет никаких злодеяний. Люди живут и никто их не трогает. Злодеяния начнутся если Россия сохранит эту территорию. Но они пока об этом не догадываются.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:51 Ответить
Читаю критикунів ТЦК, в мене питання, а чому за вас хтось боронить державу? Чому хтось має гинути за вас? Що ви даєте суспільству, армії?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:51 Ответить
Та им похер. Они просто говорящие жопки Ермака. Все кто работает на власть куклы, которые говорят только по команде. Театр Карабаса-Барабаса.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:52 Ответить
То це в ТЦК було чи в 199-ій військовій навчальній частині. Навіщо коментувати не читаючи саму статтю?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:53 Ответить
А как террор и убийства помогают боронить страну? От террора больше воевать захотят? Мораль подымется?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:53 Ответить
Він же лаборант, можливо невдале випробування з ядерної фізики?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:54 Ответить
"то до тебе прийдуть буряти "...

або нападе путін...
показать весь комментарий
09.02.2025 14:54 Ответить
де працює старшим лаборантом катедри ядерної фізики, викладаючи студентам практичні та лабораторні заняття
=================

Логічно, нахрена нам ядрена фізика та інше. Після війни наші верховні депутати вже мають план як пакистанців сюди привозити на чорні роботи, а щось більше їм нічого й не потрібно. Лише гроші висмоктувати звідси і переводити в Європу. Типова окупаційна влада
показать весь комментарий
09.02.2025 14:55 Ответить
Да все равно. Я практически уверен что это игра в две руки. Одни калечат по команде, другие розганяют в новостях. Это как великий критик Безуглая, которая прямо работает на Ермака.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:56 Ответить
Підорки це ти та твої співслужбовці із російських інтернетвійськ.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:57 Ответить
Це нарративчик. Лвів'яни нічим особливим не відрізняються, є безліч західняків, які проти війни в такій формі. З іншого боку вони більш розслаблені, люди які пожили в Запоріжжі, Херсоні, Харкові, більш активно хочуть припинення бойових дій.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:57 Ответить
О, все чекав коли тцкашне в коменти своя п'ятак вставить))
показать весь комментарий
09.02.2025 14:57 Ответить
який може бути досвід, якщо за рік війни практично весь склад піхоти оновлюється? 200-300 тисяч призивають кожного року, і цього не хватає щоб покрити втрати. Хіба що досвід для командирів та генштабу...але як показує практика, без мотивованих бійців, ці всі новоявлені полководці нічого не стоять.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:57 Ответить
Що за маячня? В Сирії вони вчилися запускати по насєлєнніках калібри з кораблей та ха-101 з літаків. Знадобився їм цей досвід? Ваша відповідь: "вони сидять у шанцях та чекають снаряду на голову". Тоді в мене для Вас погані новини, юначе. // Позиційна війна можлива лише в протистоянні рівної зброї. Якщо ж зброя нерівна (КАБи проти калашей), то буде просування (від Маріуполя до Покровська). Але якщо нам нарешті дадуть томагавки, тауруси, фалькони та авакси - буде просування у зворотньому напрямку. Жодних позиційнок. Ви начиталися сфальшованих Хрущовим методичок з історії так званої Великої Вітчизняної війни.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:57 Ответить
Знову то кляте ІПСО лізе. Та шо ж ти зробиш! )))
показать весь комментарий
09.02.2025 14:57 Ответить
цей пацанчик був абсолютно !!! непридатний до війни, у нього апноє, себто, він храпів

отака муйня, малята

а на питання хто винний, відподає латинський вислів:
"після того, не означає від того"

ду-май-те !!!!

.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:58 Ответить
Це війна,Карл.
показать весь комментарий
09.02.2025 14:58 Ответить
Вчора загинув брат моєї доброї знайомої. Загинув під Курськом. І от про нього тут не згадали, і ти, мразіна косорила, за них не згадаєш.
А оцей красень який дезертирував, хоча може якраз його допомоги не хватило щоб хтось там вижив, так у всіх новинах. Ск...заї'бали...
показать весь комментарий
09.02.2025 14:59 Ответить
В нас закони почнуть діяти, чи чекають на ''коліївщину"?!
показать весь комментарий
09.02.2025 15:00 Ответить
Напевно тому, що тцкашні *** вже настільки перейшли всі рамки від своєї безкарності, що вже всі факти і приховати не можливі, все-одно щось прослизне за день. А уяви скільки залишилося в таємниці
показать весь комментарий
09.02.2025 15:00 Ответить
Згоден, простіше зі стада збирати гроші "на фінансування науки". Для якої все не на часі. То не хоче робити ядерку - нехай йде на ноль до штурмової бригади. Ми зрозуміємо, ми ж стадо.
показать весь комментарий
09.02.2025 15:03 Ответить
чи є велика різниця між -прикладом по їплу в бусік на барьбу с рашизмом ???
показать весь комментарий
09.02.2025 15:04 Ответить
Бот чому на питання не відповідаєш?
показать весь комментарий
09.02.2025 15:04 Ответить
Тих, хто працює з мирним атомом, мабуть повинні на філологічний факультет перевести? Чи в Україні вже нема ядерних об'єктів?
показать весь комментарий
09.02.2025 15:08 Ответить
Так в чому проблема? чому тцк його не добили?
Потом просто написали - був придатний, стало зле і взагалі сам здох був алкашом!
показать весь комментарий
09.02.2025 15:09 Ответить
Ванькє вже набридло на заборі сидіти?
показать весь комментарий
09.02.2025 15:11 Ответить
Війна це загальна мобілізація, а не примусова (читай вибіркова).
показать весь комментарий
09.02.2025 15:11 Ответить
Мусора, тцк, митники, депутати та їх родичі. Мало?
показать весь комментарий
09.02.2025 15:13 Ответить
Вбивство має бути задокументоване і розслідуване при іншій владі,бо ця не проведе його належно.
показать весь комментарий
09.02.2025 15:14 Ответить
Боти зєриаковські не чули що таке конституція, чи у них вона на паузі як у їх лідора.
показать весь комментарий
09.02.2025 15:14 Ответить
Яка красіва робота кацапської наволочі.
Нема на окупованих територіях ніяких злодіянь, виявляється. Не треба захищатися від братушок,біжать всі в ЗСЧ...

Ай маладєц. Це український сайт чи вже усьо?
показать весь комментарий
09.02.2025 15:15 Ответить
А ще є ферми ботов зєрмаків, їх тут багато.
показать весь комментарий
09.02.2025 15:16 Ответить
бо патріоти!
показать весь комментарий
09.02.2025 15:16 Ответить
Якось воно було трохи притихло з тцк, мабуть гроші у орків закінчились чи як завжди - хтось украв.
А тут знову діло пішло. Фсбешники знову запрацювали. Отримали наганяя від фуйла.
показать весь комментарий
09.02.2025 15:17 Ответить
Страница 4 из 4