7620 посетителей онлайн

РФ устанавливает новую боевую часть на "шахеды", увеличивая разрушительный эффект, - СМИ. ФОТОрепортаж

Российские захватчики устанавливают два новых вида боевых частей комбинированного типа в дроны типа Shahed-136.

Об этом пишет издание Defense Express, передает Цензор.НЕТ.

Одна из них производится в России, другая - в Иране. Обе имеют увеличенный вес со стандартных 50 кг до 90 кг.

Так, новая часть российского производства имеет индекс КОФЗБЧ - кумулятивно-осколочно-фугасная-воспламеняющаяся.

Взрывчатая часть не изменилась - ТГФ-35П2 - тротил и флегматизированный гексоген, как и у 50-кг ОФЗБЧ-50, которая не имела кумулятивного эффекта. Воспламенительный эффект достигается использованием порошковой смеси гидридов металлов, которые дают высокую температуру горения до 3500 градусов.

Иранская боевая часть также весит 90 кг и имеет кумулятивное, осколочное и фугасное действие, то есть без зажигательных элементов.

РФ модернизировала шахеды. Установила новую боевую часть
РФ модернизировала шахеды. Установила новую боевую часть
РФ модернизировала шахеды. Установила новую боевую часть

Топ комментарии
+30
А потужний Зе-лідор зробив вечірні відосики ще потужнішими!
показать весь комментарий
20.05.2025 12:11 Ответить
+22
90 кг це багато. а в нас винаходять"велосипеди" й досі, які навіть не наблизились по ТТХ до шахеда блд. А 110 лярдів розпиляли.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:12 Ответить
+18
Де наші славнозвісні і непереможні лазери, якими ми збиваємо ці кацапошахеди, пан Сухаревський??
показать весь комментарий
20.05.2025 12:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А потужний Зе-лідор зробив вечірні відосики ще потужнішими!
показать весь комментарий
20.05.2025 12:11 Ответить
На хіба Ви їх дивитесь?!
показать весь комментарий
20.05.2025 12:46 Ответить
Я вас прошу, більшість тут верне від згадки про нього, що вже говорити про якийсь перегляд.....
показать весь комментарий
20.05.2025 12:54 Ответить
Де наші славнозвісні і непереможні лазери, якими ми збиваємо ці кацапошахеди, пан Сухаревський??
показать весь комментарий
20.05.2025 12:11 Ответить
Лазери з'являются відразу після білих доріг.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:13 Ответить
в дупі Сухаревського. лазери, ультразвуки - на сьогодні це маячня, просто засіб вкрасти бабло.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:15 Ответить
HEL, як і інша зброя, має певні обмеження у застосуванні проти ворожих Гераней, в конструкції яких від Шахедів вже майже нічого не залишилось. HEL виявилася ефективною проти дронів на відстанях порядку 100 м, в добрих метеоумовах. Нові моделі Герань-2, Герань-3 здатні літати на висотах 50 -6000 (м ). Навіть в ясну погоду в атмосфері присутній водяний пар, волога. Енергія лазерних променів поглинається молекулами води і швидко втрачається із зростанням відстані до цілі. Збільшення енергії променів потребує потужних, а отже масивних та великогабаритних джерел живлення, що зменшує мобільність застосування лазерної зброї.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:29 Ответить
тоді це не зброя, мільярд дерев і мвільйони дронів
показать весь комментарий
20.05.2025 13:09 Ответить
Ця зброя, як і довільна інша, має свої переваги і недоліки.
Проти невеликих, тактичних дронів на відстанях до цілі порядку 100 м HEL може ефективно працювати.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:30 Ответить
Плюс можна покрити світловідбиваючим покриттям і ефективність впаде в рази.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:09 Ответить
А як кацапи покажуть світові - шо вони "хочуть" миру
показать весь комментарий
20.05.2025 12:12 Ответить
90 кг це багато. а в нас винаходять"велосипеди" й досі, які навіть не наблизились по ТТХ до шахеда блд. А 110 лярдів розпиляли.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:12 Ответить
Дрон "пекло"-20 грамм вибухівки. Все інше заборонено в Омані.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:15 Ответить
так. ось піарились ударом бпла десь бєлгороді по будівлі фсб. так там пару вікон розбило і покрівлю на даху трохи пошкодило. будівля ціла, орки цілі. отакий крутий да дороговартісний "пшик" ...
зе-лупа та ОП явно саботують ефективні системи озброєнь, вже й дурню ясно.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:30 Ответить
Добре що на сьомому році війни розпочалось прозріння.
показать весь комментарий
20.05.2025 14:29 Ответить
вчора 100 шахедів збили наші дрони винищувачі шахедів
показать весь комментарий
20.05.2025 12:14 Ответить
наскільки я зрозумів, 100 - це взагалі, за весь час.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:17 Ответить
ти чо не зрячій - вчора - за добу
показать весь комментарий
20.05.2025 12:18 Ответить
Вперше в історії ******** війни: СБС знищили 100 "шахедів" за допомогою дронів-перехоплювачів
показать весь комментарий
20.05.2025 12:21 Ответить
де неписано за добу? Зніми рожеві окуляри.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:27 Ответить
от нашо ви людям псуєте свято?
показать весь комментарий
20.05.2025 12:28 Ответить
Це по телемарафону озвучили? Щось кожного дня і ночі збиваєтьця все менше і менше шахедів, раніше долітало (по звітах генштабу) максимум 10 штук, а зараз менше 20-ти не буває! 🤬
показать весь комментарий
20.05.2025 13:11 Ответить
Яка наша відповідь на ці загрози пане Зеленський? Будемо скаржитися у спортлото чи робити власні ракети ?
показать весь комментарий
20.05.2025 12:15 Ответить
дрони винищувачі шахедів
показать весь комментарий
20.05.2025 12:16 Ответить
Ми не можемо змагатися з держзамовленням рф вони їх будуть робити по 1000 одиниць на добу + інші засоби ураження-ракети,каби та літаки. Нам потрібно наносити удари по місцям виробництва та командування на рф інакше ніяк.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:20 Ответить
Не можемо тому, що нездатні, чи команди верховного говнокомандувача не поступило, нарощувати виробництво, як безпілотників, ракет так і засобів знищення ворожих БпЛА? Звичайно, в Конче Заспі кацапські шахеди не б'ють, як і по ВР, та урядовому кварталу, а пересічних українців, Владі не шкода, чим більше загине, тим більше кацапів та хасидів знайдуть призисток! 🤬
показать весь комментарий
20.05.2025 13:20 Ответить
Якщо укази президента та головнокомандуючого не виконуються то які потрібно зробити висновки? Саме так, він недієздатний, бо керує країною хтось інший і для порятунку України потрібна інша людина!
показать весь комментарий
20.05.2025 13:26 Ответить
Скільки населення на рашці і в Україні? Які ресурси? Які виробничі потужності? Які фінанси? Виходь вже з рожевих ілюзій в реальність.
показать весь комментарий
20.05.2025 14:19 Ответить
Дрони винищувачі це капля в морі,вони збивають 10-15 % цілей.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:32 Ответить
Це наш успіх, але потрібно розуміти, що ворог працює над захистом від дронів-інтерцепторів.
Зокрема - над здатністю Гераней виявляти атаку дрону-інтерцептора та виконувати ефективні маневри ухилення, враховуючи обмежені здатність маневру та часу атаки, властиві дронам-інтерцепторам.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:44 Ответить
Він повільний і важкий, малий дрон якщо на нього доробити АІ захват цілі навіть можна використати дешеві чіпи прискорювачі від TI, всерівно буде швидше маневрувати чим великий. Ну навіть без АІ оператори здобудуть досвід і також ці маневри ухилення в шахеда будуть нееефективні.

Більша проблема якщо РЕБ поставлять, але там також можна на зустріч атакувати і тоді РЕБ має бути більш потужний, відповідно вага акумулятора зросте, за рахунок чогось іншого.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:16 Ответить
Дрон-інтерцептор може атакувати ціль один раз. Якщо маневр ухилення Герані уведе ціль від інтерцептора, то для ще однієї атаки дрону-нтерцептору може не вистачити часу та енергії батареї.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:25 Ответить
Треба переходити на водень
показать весь комментарий
20.05.2025 13:33 Ответить
7й рік потужний та не барига керує країною, а ракет нормальних щоб ******* по військовим заводам рф немає. Ось такий ти президент, В.О.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:16 Ответить
потрібно хуситів найняти вони зроблять, бо власний уряд займається особистим збагаченням і в разі чого просто евакуюється залишивши українців один на один з ******.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:22 Ответить
Це вже давно не шахеди,а свої герані накопіювали і на ніякі інші не переходять для ударів по всій території.
Проти них згодились би свої "шахеди" для ударів по глибинці росії і як це...мільйон їх,а не різні це...
показать весь комментарий
20.05.2025 12:20 Ответить
Влада просто 700 млн доларів вкрали через посередників... тому вибачте нас будуть і далі вбивати щодня...
показать весь комментарий
20.05.2025 12:25 Ответить
Згоден на 100% наша влада бреше та продовжує грабунок.Якби було інакше ми б побачили як працюють прокурори, а суди виносять вироки, всього цього немає!
показать весь комментарий
20.05.2025 12:28 Ответить
А зечмо відповість на це ще потужнішими гудносиками, так переможемо, ура!
показать весь комментарий
20.05.2025 12:25 Ответить
Скажу крамолу - шахед це розробка Ізраілю, Британії, Німців, яку колись скопіював іран.
Головне те, що форма крила в шахеда вибрана оптимально для швидкості, розходу палива, ваги БЧ, непомітності для радару і т.д.
Мотор в шахеду початково німецький, який також скопіював іран та китай. Фюзеляж виробляють з композиту, скловолокна - процес елементарний.
Висновок - ми могли мати ще 3 роки назад копію шахеда (при всих його перевагах), необмежену кількість німецьких двигунів до них, при грамотному підході ми б мали 200-500 копій на добу!
Натомість ми маємо безліч якихось тупорилих розробок, літакоподібного крила з двигунами від авіамоделей, які в принципі не здатні ні на що.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:26 Ответить
Тому, що на рф уніфіковано все, вони обирають те, що працює і відразу йде держзамовлення на масове виготовлення.А у нас зоопарк виробів держава закуповує те, що потім бригади самі або через волонтерів переробляють під себе, це все неефективно і довго так неможна отримати перевагу.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:36 Ответить
Багато того зоопарку зроблено на одну частоту, яку орки знають і їм простіше РЕБом глушити. І ще приходиться і це переробляти.
А коли запитували про різні частоти, то на верху відкрита пізд...ш що краще масово наробити таких, чим меншу кількість на різні частоти.
Те що вони потім стоять на складах та чекають переробки всім пох, вони головне бабло зрубили з замовлення та і з кінцями...
показать весь комментарий
20.05.2025 13:22 Ответить
ну це банальний розпил бюджету владними ділками їм пох Україна головне встигнути набити кишені..
показать весь комментарий
20.05.2025 12:37 Ответить
Сто процентів
показать весь комментарий
20.05.2025 12:57 Ответить
І я добавлю трішки крамоли. Ще в середині 1980-х років ФРН та США почали спільний проект по розробці спеціалізованого одноразового БПЛА, який міг би виявляти та наводитись на радянські РЛС, виступати "приманкою" та знищувати засоби ППО країн "Варшавського договору" за принципом "вистрілив-забув".
Переможцем у конкурсі на цей зразок зброї виявилась німецька літакобудівна компанія Dornier (що існувала із 1922 по 2002 роки), її виріб так і називався - DAR, або ж Die Drohne Antiradar, для виготовлення якого використовувались зокрема технології від американської Texas Instruments.
Запускались такі безпілотники зі спеціальної стартової машини на базі шасі MAN 22.240DE, кожна з яких брала могла вміщати пакет по 6 дронів, хоча дослідні зразки пускових установок ставились на Iveco 260AH. Запуск DAR мав забезпечуватись приблизно за тією ж технологією, як і ******** іранських Shahed-136.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:13 Ответить
Є трохи нюансів шахед великий і замітний для радарів, орки мають багато винищувачів та гелікоптерів які використовують для збиття.

Вся успішність атак наших дронів, була повязана з тим що вони малі, проходять якимось маршрутами, де радари не бачать і на кінцевому етапі з 150 якісь 30 шт проскочать та нанесуть удар.

Якщо клепати великі є велика ймовірність що їх просто позбивають. Один винищувач має мінімум 4-6 ракет, а орки в прикордонній смузі для скидання кабів використовують десь 80 винищувачів.
Додамо гелікоптери, які можуть бути з підвісами з ІЧ ракетами, або навіть гелкоптер елементарно може кулеметом збити, він не під ризиком як винизувач, просто зависає збоку руху.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:28 Ответить
потрібні балістичні ракети, власні шахеди та ППО. Все вирішується, але рішення комплексне
гатити по аеродромах, РЛС
потім запускати на умовний бєлгород 20-30 шахедів і не вночі, а вдень, щоб по підвалах суки сиділи
ППО не давати тим гелікоптерам та літакам наближатися для збиття

а балістику треба на москву запускати - спочатку по військовим об'єктам, потім по НПЗ із касетними б/ч, пару разів запустити по кварталах кацапських, щоб знали, як вони вбивають українців

оце і є план миру
показать весь комментарий
20.05.2025 13:37 Ответить
Була б балістика можна б було і касетним по аеродрому попасти, вони все під відкритим небом тримають, друге балістика то мінімум 700 км, відповідно уже впаде інтенсивність ударів кабами якщо перемістять літаки дальше 700 км.
Третій плюс при удару балістикою з касетою навіть, якщо орки родять більше с500, всерівно касета розлітається і вражає якісь цілі.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:41 Ответить
ні, щови!!! так і пуйла перемогти можна! ніякої балістики нізя!
а уявіть, якщо ми власною балістикою розтрощимо аеродроми та авіацію пуйла? а якщо мости та військові заводи? а ще склади та логістику?
тому зе-лупа заморозив всі ці ракетні програми одразу, як проліз в президенти.
показать весь комментарий
20.05.2025 16:48 Ответить
дивись ази аеродинаміки. банально вираховується. щоб звичайний літакоподібний (як байрактар) фюзеляж підняв 90 кг ваги БЧ розмах крила потрібен не менше 15-18 метрів. а в шахеда 3м.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:39 Ответить
У нас всі дрони на 20-30 кг відповідно висновки дальше можете зробити самі.
показать весь комментарий
20.05.2025 13:42 Ответить
А, що у відповідь незламно-потужний лідер робить? Відосіки день і ніч штампує?
показать весь комментарий
20.05.2025 12:27 Ответить
зі всієї поваги, до троєщіни, борщаги, нивок, оболоні, дарниці і особливо голосієво, я особисто чув пердьож шахеда над львівською площею.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:42 Ответить
Підтримую Vik Tor #521724. Чому б тупо не скопіювати той самий шахед?
показать весь комментарий
20.05.2025 12:42 Ответить
Та невже?!
А ми що?
показать весь комментарий
20.05.2025 12:51 Ответить
А ми- асфальт і відосики.
показать весь комментарий
20.05.2025 12:53 Ответить
я так розумію, що в оп'і зараз посилено вигадують чергову потужну-надпутужну назву чергової потужно-надпотужної неіснуючої диво-дроно-ракети!!
показать весь комментарий
20.05.2025 13:40 Ответить
З 50 кг до 90 кг ..Хто ще не знав ?
показать весь комментарий
20.05.2025 13:54 Ответить
Білґ дому такий вибухнув. Будинок трухануло нехіло.
показать весь комментарий
20.05.2025 14:31 Ответить