4816 посетителей онлайн

Самарская область оказалась под атакой дронов: горит НПЗ. ВИДЕО

В ночь на 20 сентября дроны атаковали Самарскую область РФ. После взрывов в районе Новокуйбышевского НПЗ возник пожар.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на российские СМИ и телеграм-каналы.

Пророссийский Telegram-канал Shot со ссылкой на местных написал, что не менее пяти взрывов прогремело в Самаре и области.

Местные жители также рассказали, что громкие звуки в пригороде Самары начались около 3:40. Очевидцы утверждают, что было слышно около четырех-семи взрывов на юго-западе города, а в небе были вспышки.

После этого в соцсетях появились кадры пожара и, как утверждается, горит Новокуйбышевский НПЗ.

Топ комментарии
+16
Файно горить.
Ото нехай собі вісь і згорить.
показать весь комментарий
20.09.2025 09:00 Ответить
+16
Гарно горить . Слава ЗСУ.
показать весь комментарий
20.09.2025 09:00 Ответить
+13
Радує одне, що кацапів це вже не дивує... Сприймають як належне
показать весь комментарий
20.09.2025 09:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Файно горить.
Ото нехай собі вісь і згорить.
показать весь комментарий
20.09.2025 09:00 Ответить
Гарно горить . Слава ЗСУ.
показать весь комментарий
20.09.2025 09:00 Ответить
Всі НПЗ на рашці мають стати факелами - може це путлєра проб"є
показать весь комментарий
20.09.2025 09:03 Ответить
Треба не забувати про нафтотранспортну систему. Бо наростить експорт і буде закупати паливо для армії, холопи його не хвилюють. І переребити кілька дронів на Мозирь. А взагалі, у нас же є фламінгі (є ж? є?) - то чому Yamal Cross ще не палає?
показать весь комментарий
20.09.2025 09:09 Ответить
«Ямальский крест» - точка пересечения 17 газопроводов в Ямало-Ненецком автономном округе. Через неё проходит до 85 % добычи газа России.
показать весь комментарий
20.09.2025 10:23 Ответить
Саме це. Крім зупинки важливих підприємств (у тому числі експорту LNG), тиску на "цивільних" кцпів, газ ще використувується у синтезі речовин для виробництва різноманітної вибухівки. Тобто, це найважливіша і цілком легальна ціль (навіть з точки зору толерастів).
показать весь комментарий
20.09.2025 10:41 Ответить
Саме так. Цілком конвенціональна. До того ж:
1. Пекачувальні станції - більшість турбін та інших пристроїв або вироблялись в Україні або купувались в ЄС. Китай такого не робить. Немає в нього потреби природного газу на експорт ганяти. А інші посіпаки куйла таке не зроблять.
2. ЄС і так повністю відмовляється від кацапсінського газу. Треба їм допомогти. Фіцоорбани не мають права голосу.
3. «Північні потоки» - коли кацапсіни самі себе повзривали. Можєм павтаріть.
показать весь комментарий
20.09.2025 11:01 Ответить
Але далекувато. На скільки там максимально наші дрони літали? Начебто не більше 3500км, чи скільки там до цілі (лінь дивитись).
показать весь комментарий
20.09.2025 11:12 Ответить
Не більше 3000. Що вирішується зменшенням БЧ і збільшенням палива. До того ж там багато не треба. Вистачить двох ракет з осколковими касетами, двох термобаричних фугасних, а на додаток двох з 5-10 кг *************** із терміту і супернапалму. По пару хвилин між кожною хвилею подарунків
показать весь комментарий
20.09.2025 13:26 Ответить
Та я про дрони, використання яких хоч зафіксовано. А так - правильний план. Тільки доставити подарунки нічим.
показать весь комментарий
20.09.2025 17:13 Ответить
Чим доставляти - вже відомо. Просто фурами. В засрашці такий рівень корупції, що проїхати з фурою вибухівки, принципово, можна, майже в будь-яку точку країни. Головне - аби воно проходило технічні засоби контролю.

Інша справа, що в нас такі часи, що серед народонаселення як України, так і засрашки, справжніх фанатиків, які свідомо йдуть на високовірогідний провал і ув'язнення (за засрашинців) або смерть (для українців) - дуже мало. Дуже. Тому в цій війні критично мала кількість справжніх диверсій в глибокому тилу супротивника. Бо електронні засоби фіксації та спроможності системи з пошуку людей "по гарячих слідах" - дають майже гарантоване захоплення виконавців.

Саме тому в "Павутині" водіїв вантажівок використали "в темну".
показать весь комментарий
20.09.2025 18:37 Ответить
В будь-яку точку - можливо. Яле Ямал - це інша справа. Щось мені підказує, що після Павутини кцпи серуться і розбирають кожну машину, яка їде в тому напрямку, до гвинтиків. Бо всі розуміють, що це "яйцо кащея". Та і доріг там небагато. Спробувати, звісно, можна, але складно. Запускати з максимально можливой дистанції - корисне навантаження буде по-мінімуму. А труб там багато (як мінімум 19 - тобто, потрібна мінімум сотня дронів), та і поперше треба вразити розподільчі станції. Так що це операція для професіоналів найвищого рівня.
показать весь комментарий
21.09.2025 14:26 Ответить
Ну, якщо фантазуємо, то фантазуємо на різні теми: хто сказав, що везти вантажівками дрони треба от прямо на Ямал чи Урєнгой? Дивіться: з Ямалу і Уренгою нафто-газо-проводи тягнуться декілька тисяч кілометрів. Далеко не завжди вони тягнуться під землею. Перекачувальних, газорозподільчих магістральних тощо станцій - там чи не сотні. Роботи - непочатий край. Задача - довезти вантажівку дронів, вже наявних, з дальністю 1400 км, в район, де ніякої інфраструктури, яку контролюють, немає. А отже і "розбору всіх вантажівок" там і близько немає. І дрони ті зможуть уражати з відповідної точки всю інфраструктуру на протязі 2800 км. Не похєр - прокладати дрону маршрут з України, через кордон з РЛС тощо через густонаселені райони, аж в Самару чи Уфу, чи прокладати дрону маршрут з якогось лісу під Вологдою?!?

Ну і ще вам от вже далеко не фантазії: практично ВСІ нафто-газо-проводи, що були побудовані десь до 2014 року в засрашці, будувались за участі науково-проектувальних інститутів (та фірм, створених на їх основі вже після розвалу совка) з України. Особисто був знайомий в 00-х роках з дівчиною, яка в Києві працювала в такій фірмі і знала про сопромат і проектування конструкцій для нафтопроводів в мерзлоті гарантовано більше, ніж ви в своїй професії про будь-що. Тож в Києві можна знайти купу інформації про більшість газогонів та нафтопроводів засрашки з точністю до сантиметра.

А знаєте чому так було (ну, київські інститути та проектанти все проектували для рашки)? Бо в за совка, коли в 70х будували всі оті "Дружби" та газогони в Німеччину, то німці давали труби, Україна проектувала маршрути і всі конструкції від свердловин до кордону з Німеччиною, а рсфср - гнав тупе бидло за полярне коло і в тайгу - будувати. Отакий розподіл праці був.
показать весь комментарий
21.09.2025 19:00 Ответить
Так, згоден, але я написав про співвдношення палива і корисного навантаження. Чим ближче - тим більше подарунків можна привезти, тобто шанси критичного прильоту підвищуються. Плюс ще "ефект раптовості" - з великої дистанції більше шансів попасти на радари, а я думаю, що на Ямалі достатньо ППО. Ну, то вже не до мене - прораховувати ризики такої складної операції.
Про розподіл праці я знав, але не так детально щодо нафто/газогонів. Це дуже цікаво, насправді. Якщо агентура не викрала та-або знищила документацію, у нас є козирі, містер Трамп. Шкода тільки, що грати ними ніхто не хоче.
P.S. Отут трохи образливо було: "більше, ніж ви в своїй професії про будь-що". І не тому, що дівчина. 😅
показать весь комментарий
21.09.2025 20:19 Ответить
Та дівчина є справжнім Професіоналом з великої букви П. З фотографічною пам`ятю, з вмінням розраховувати найскладніше просто в голові тощо. І з розумінням не тільки теоретичної, але і практичної частини (тобто вона не тільки теоретик-проектант, але і на 100% розуміла, що з її виробу зроблять в ланцюжку "спрощень", "заміни матеріалів на аналоги" та недбалості кінцевих виконавців. І, відповідно, закладала "правильні" рішення і допуски в проекти. Саме тому - її конструкції стоять вже 3й десяток років як новенькі). Я таких людей більше ніколи не зустрічав більше ніде, хоча і кручуся в вискотехнологічній галузі, де кожен перший має принаймні 1 вищу чисто математичну (на рівні мєхмату КНУ) освіту.

Але в нас з нею не склалося. Бо спати з розумною жінкою не тільки приємо, але, звісно, і корисно. Але спати з комп`ютером в органічній оболонці - ну, таке собі. А "дружби" між чоловіком і жінку - не існує.
показать весь комментарий
22.09.2025 10:27 Ответить
Зрозумів. Трохи шкода, що такий професіонал несвідомо працював на майбутнього ворога. Краще би у них там все розвалилось.
Я теж маю честь добре знати подібну дівчину. Спочатку ти їй розповідаєш про Feynman diagrams (вона сперечається і ставить дуже цікаві запитання!), а через 8 років - вже професор з трьома (одночасно!) вищіми освітами (дві дотаткові - "просто так", згодиться). Фактично проскіпала postgraduate education (аспірантуру), працюючі в наукових проектах з 1 курсу, пишучі дисертацію у вільний час.
Взагалі, дівчата краще вчаться. Це я стверджую як різносторонній викладач. В Японії навіть був гучний скандал, коли в Tokyo Uni занижали дівчатам результати тестів, щоб середній бал не був вище, ніж у хлопців.
Щодо персональних відносин, буває по-різному. "Дружби" в чистоми вигляді може і не існує, завжди буде хоч мінімальний флірт. Але інтимні відносини + дружба + спільни інтереси - це комбінація, яку не слід втрачати, бо таке буває дуже нечасто.
P.S От тільки би не набігли мізогіністи з "місце жінки на кухні" та подібним.
показать весь комментарий
22.09.2025 11:27 Ответить
Проблема дівчат - в гормональному фоні. Їхні здібності до кращого навчання - нівелюються стрибками гормонального фону. Що змішує їх по декілька разів на місяць міняти вподобання та навіть цілі життя. І лише одиниці з мільйонів здатні витримати це і досягти довгострокових цілей в складних та конкурентних галузях без зовнішньої підтримки та навіть тиску. Цих дівчат, як це не образливо може виглядати, можна назвати фактично мутантами, на фоні мільйонів інших жінок. Це не погано і не зневажливо. Це біологічний факт.

Саме тому дівчата (ну, мається на увазі "масово", а не "1 на мільйон") досягають значних речей в тій же науці чи в інженерних галузях тільки в сталих розвинених суспільствах, де суспільні відносини фактично працюють на погашення отих стрибків настрою та зміни цілей і вбудовують жінку в безперервний процес розвитку, кар`єрного росту тощо.
показать весь комментарий
22.09.2025 12:04 Ответить
Так, але при належної підтримці це можна компенсувати (деякі можуть і сами з цим впоратись). Особливо від близької людини - наприклад, запустити в останню осцилографом (боляче!) - це добре знімає стрес. Бути мутантом не так вже і погано, це ж еволюція. Хоча жінкі еволюціонують повільніше, це природно. А з точки зору еволюції "експансія" жінок в "чоловічі" професії (наука, інжінірінг) почалась буквально вчора. Так що шанси є. В американських університетах (про наші не знаю) кількість жінок-професорів в технічних дисциплинах збільшується хоч і повільно, але стабільно.
Згоден щодо розвинутих суспільств (хоча і там зустрічаються "артефакти"). Близька (у всіх сенсах, не тільки в романтичному) людина дуже допомагає, якщо робить все правильно. Хоча не всі зможуть витримати розумнішу і ексцентричну жінку.
показать весь комментарий
22.09.2025 13:00 Ответить
Дурний чоловік і дурна жінка = багато дітей,
дурний чоловік і розумна жінка = міцна сімейна пара,
розумний чоловік і дурна жінка = мати-одиначка,
розумний чоловік і розумна жінка = просто флірт.

Правила з безліччю винятків. Але на побутовому рівня - приблизно так завжди і є.

І "дурний" чи "розумний" - якраз не в абсолютному вимірі, а у "відносному" - всередині пари. Такі вже психологічні правила серед цих тварин...
показать весь комментарий
22.09.2025 13:35 Ответить
Десь так. Тільки в останньому варіанті є багато... варіантів. 😅
Мабуть ви про "психологічний інтелект" (не люблю абсурдний вираз "емоційний інтелект" - якщо інтелект емоційний, то це що завгодно, але не інтелект). Ще є багато різних нюансів, тому цим тваринкам тільки і залишається, що брутфорсити варіанти.
показать весь комментарий
22.09.2025 15:14 Ответить
І ще: я думаю, що на Ямалі і в Урєнгої - ніякого ППО взагалі немає.

Якщо вам цікаво, от, почитайте https://x.com/AS_22im/status/1809217169978503304 ланцюжок постів колеги з Японії, привячений стану "баз ППО" в засрашці. Дуже цікаво: порівняння супутникових фото стоянок з технікою, підрахунок кількості пускових тощо. Якщо коротко: то вже на початок 2024 року з баз ППО засрашки від Сахаліну до Кольського півострова було вивезено від 50% до 75% всієї техніки. Настільки, що на супутникових фото 2023 року (у порівнянні з 2021) більшість майданчиків вже деревами проросла.

Тобто, ніяких запасів ППО в засрашки немає. Ніяких баз ППО на Ямалі гарантовано немає. І описана мною фантазія, якщо б вдалось виконати таку надзвичайно складну підготовку, мала би просто вогняно-приголомшливий ефект
показать весь комментарий
22.09.2025 10:49 Ответить
Дякую, дуже цікаво! Прочитав всі треди. Особливо повеселив той, що про гівняні макети ППО. Так що ви маєте рацію. І нові "павутини" можуть наробити багато доброго. Треба тільки проконсультуватись з вашою подружкою, куди краще бити. 😉
показать весь комментарий
22.09.2025 11:55 Ответить
В сусідній новині прямо вказано - окрім НПЗ вночі влупили в ЛПДС - спеціалізоване підприємство, яке сидить на трубах від декількох родовищ з нафтою різної якості, що виконує функцію змішування нафти для отримання експортного сорту Urals.

Тож не дурніші за нас, анонімів в інтернетах, керують СБС та іншими командами в СОУ, які займаються діпстрайками.
показать весь комментарий
20.09.2025 12:19 Ответить
Не помітив. Це добре.
Та ніхто і не каже, що дурні. Роблять те, що можуть. Тим, чим є. А чого нема - то вже до деяких інших питання.
показать весь комментарий
20.09.2025 12:47 Ответить
фламінги лише в хворій голові зе-гниди
показать весь комментарий
20.09.2025 13:33 Ответить
Взвейтесь кастрамі сініє ночі, ми піОнери, дієті рабочіх, блізітся єра СВЄТЛИХ ГАДОВ, кліч піОнеров, усєгда буть гатов??!
Московіти з *******, уже гатові???
Крадуть ********* на НПЗ, тому і палають вони!
показать весь комментарий
20.09.2025 09:04 Ответить
"Ех самара-городок! Новокую вже куйок!"
показать весь комментарий
20.09.2025 09:05 Ответить
Па просьбам самарцев пєрєдайом пєстню в ісполнєнії Надькі Калдишевой пра Самару:
Ах, Самара-городок, беспокойная я,
Беспокойная я, да успокой ты меня. …
показать весь комментарий
20.09.2025 10:53 Ответить
Радує одне, що кацапів це вже не дивує... Сприймають як належне
показать весь комментарий
20.09.2025 09:08 Ответить
вдохни свободу
показать весь комментарий
20.09.2025 09:32 Ответить
Що рашисти, не смішно? Не зрозуміли? Це такий план, дегазонафтизація називається.
показать весь комментарий
20.09.2025 09:45 Ответить
Господи, як це жалюгідно. Кацапня міста стирає в пил, а українці радіють ударам по нпз, бо більше радіти нічому. Повна меншовартість.
показать весь комментарий
20.09.2025 10:01 Ответить
Дивна ти часом буваєш. Ну завалимо ми яку хрущовку, здохне десяток пересічних кацапят. Кацапській армії та економіці ніякої шкоди. А НПЗ це гроші на війну, це паливо для ворожої техніки. Це боляче.
показать весь комментарий
20.09.2025 10:57 Ответить
Не буде нафти - не буде грошей у кацапні, не будуть стирати міста. Якби Зеленський ще з командою не мародерив і не крав гроші, а фінансував ракетні програми,то результат був би інший. але для цього треба, щоб люди розуміли за кого голосують.
показать весь комментарий
20.09.2025 11:32 Ответить
Яка ж ти жалюгідна, коли своїм ротом повторюєш кацапські забаганки та кацапські побрехеньки.

Це кацапи бажають лупити в мирняк і намагаються в цих же злочинах замазати ЗСУ.

Це кацапам боляче від пожеж на НПЗ і вони будь-яким чином намагаються припинити ці удари, аж до вигадок типу "мі сагласньіе на прідлажєнія Трампа по пєрємірію, т.е. частичному запрету на ударьі - в частності, воздушньім ударам по енєргєтикє". Хоча руде лайно нічого такого, ніяких "часткових пєрємірій" ніколи не пропонував.

Але ти продовжуй, продовжуй своїм брудним ротом промовляти кацапські наративи. Більше людей все про тебе зрозуміють і тобі доведеться завалитись остаточно, бо будуть одразу надсилати в дупцю.
показать весь комментарий
20.09.2025 12:26 Ответить
почему нечем?суперсверхдержава(раша) четвертый год не может захватить нищую украину.как же так?например сша за месяц захватило ирак ,сопостовимая по разерам страна с украиной.весь западный мир ссытся рашки а украина наносит удары по територии прой очень болючие. твой скулеж тоже радует
показать весь комментарий
20.09.2025 13:16 Ответить
А в кацапських ЗМІ , про це , жодного слова !
показать весь комментарий
20.09.2025 14:13 Ответить