5417 посетителей онлайн

"Россия использует самую страшную пытку - лишение сна", - нейропсихолог. ВИДЕО

Россия в большинстве своем атакует Украину ночью. Нейропсихолог рассказал, что враг специально подбирает такое время для обстрелов, чтобы у людей был более низкий уровень трудоспособности и более высокий уровень смертности.

Об этом сообщил профессор нейропсихологии Богдан Ткач в эфире телемарафона, передает Цензор.НЕТ.

"Когда делают эксперименты на животных, те животные, которые недоспали, у них просто происходят нейроэрозивные процессы. 5 таких ночей – и необратимые изменения для анатомии мозга", – рассказал нейропсихолог.

Топ комментарии
+22
Найстрашніше картування це міф про братські народи, мовляв якщо наш брат нас вбиває то ми самі винні , в першу чергу треба руйнувати міф про спільну історію і якийсь уявний мир у майбутньому
показать весь комментарий
04.06.2023 15:13 Ответить
+14
Коли людоїди говорять про "спільну" з Україною історію, вони надають цій спільности позитивного сенсу. Спотворюючи істину. Мали б говорити про історію приборкання і асиміляцію завойованого народу. Тому п**дьож про "спільну історію" - це п**дьож.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:34 Ответить
+13
Посмотрел, ******! Но с кацапами лучше на такие переговоры не ходить. Накроют градом вместе со своими пленными. Им *****!
показать весь комментарий
04.06.2023 15:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
РДК» опубликовал видео, как утверждается, с российскими военнопленными в Белгородской области.

Для их обмена бойцы вызвали главу региона Гладкова в храм Новой Таволжанки до 17 часов сегодня.
https://t.me/astrapress/28718
показать весь комментарий
04.06.2023 15:13 Ответить
Посмотрел, ******! Но с кацапами лучше на такие переговоры не ходить. Накроют градом вместе со своими пленными. Им *****!
показать весь комментарий
04.06.2023 15:21 Ответить
Цілком можливо.
Не забуваємо "норд-ост"
показать весь комментарий
04.06.2023 17:23 Ответить
Найстрашніше картування це міф про братські народи, мовляв якщо наш брат нас вбиває то ми самі винні , в першу чергу треба руйнувати міф про спільну історію і якийсь уявний мир у майбутньому
показать весь комментарий
04.06.2023 15:13 Ответить
Спільна історія це не міф. Тобі ніхто не повірить. ) Бо є історічний факт, після договору о " Вечном мире" Московське царство і Річ Посполіта поділили Україну на дві частини . І Лівобережна Україна 300 років була під російським царем. А після захваті більшовиками Київа і програша УНР в 1919, ще на 70 років були під СРСР. Потім Сталин ще західну Україну приєднав. Подобається, чи ні -але таке минуле. Майбутнє треба міняти, так.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:25 Ответить
Коли людоїди говорять про "спільну" з Україною історію, вони надають цій спільности позитивного сенсу. Спотворюючи істину. Мали б говорити про історію приборкання і асиміляцію завойованого народу. Тому п**дьож про "спільну історію" - це п**дьож.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:34 Ответить
Да не похер, що вони мають на увазі, і в якому сенсі? Треба не боятись. Ви так всі багато приділяєте уваги янсурам, а що Росія скаже, а що вона подумає. "Треба вчить українську, а то пуйло нападе." Гидко на все це дивитись. Треба любити Україну і мову не тому, що путін нападе.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:40 Ответить
Мені то похер, я сказав, що сказав: "п**дьож про "спільну історію" - це п**дьож!".
показать весь комментарий
04.06.2023 15:46 Ответить
А мені похер, що ти сказав, це не аргумент)
показать весь комментарий
04.06.2023 21:21 Ответить
І з історіє те саме. Треба себе поважати. Історія була така, яка була. Нажаль. Були спільні роки з Росією,- були. Навіть, якщо це буле завоювання і ассіміляція, але було. Якщо наприклад дівчину силоміць видали заміж, і вона багато років була за некоханим чоловіком. То якщо його не кохала, то значить і не було спільних років? Або картину з музея вкрали злочинці , і вона сто років була в них, а потім її повернули у музей, то значить ціх сто років не було, якщо повернули? Не треба вигадувати і обманювати себе, не треба боятися реальності, не бійтеся, що росія скаже. Поважайте себе.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:57 Ответить
Знову ж таки, "спільна історія" з людоїдами - це не просто семантика. Це таке саме пропагандистське кліше, як і "брацкіє народи". Це кліше залюбки використовують москалі, а українці мають уникати. Якщо поважають себе.
показать весь комментарий
04.06.2023 16:06 Ответить
Та баньте це чмо і не парьтеся лишній раз. Памʼятайте: Геть від Москви!
показать весь комментарий
04.06.2023 16:20 Ответить
Згоден! Але не забудь і штани не на ноги, а на голову надіти, щоб не так, як в москаля...
показать весь комментарий
04.06.2023 16:24 Ответить
Це кацап.
показать весь комментарий
04.06.2023 16:23 Ответить
Я не дивлюся телевізор вже років 25. Тому не знаю, що за російські пропагандистські клише ви всі дивитеся. Слово спільний, означає по словнику української мови- Який здійснюється, проводиться і т. ін. разом із ким-небудь. Все , крапка . Всі інше- ваші боязливі вигадки. Я бачу зі сторони, що це виглядає, як звичайний страх, боягузство. Треба вдівати штани на голову, щоб не як кацапи, а то росія нападе. Друга причина- це ресурси, на окупованих теріторіях є ресурси тітану, і літія, 4-е родовище в світі. Літій у кожному акумуляторі в світі наразі використовується, самий дорогоцінний ресурс. Без тітана літака не зробиш. Плюс особиста , нічим не обоснована ненависть пуйла до України. Ось справжні причини нападу.

Підземні багатства. Скільки родовищ захопила Росія і чому вони можуть бути втрачені назавжди - BBC Україна

https://nv.ua/ukr/ukraine/events/prirodni-resursi-ukrajini-skilki-vtracheno-cherez-rosiysku-okupaciyu-50328641.html
показать весь комментарий
04.06.2023 21:39 Ответить
Гаразд - а клітка в якій тримають якусь тварину вона спільна клітка тварини і власника клітки, і чи хочеться тварині мати якусь спільну клітку - чи може тварина хоче втекти з клітки і більше ніколи не згадувати про цю гребану клітку навіть в нічних жахіттях?
показать весь комментарий
05.06.2023 00:15 Ответить
Так, звісно- можна хотіти ніколи не згадувати про цю клітку. Але казати, що клітки ніколи не було, коли вона була, це вже самообман, або шизофренія. Або скоріше за все відсутність самоповаги.
показать весь комментарий
05.06.2023 11:21 Ответить
Я бачив людей, які з великою гідністю працювали прибиральницями, або бачив людей з самоповагою, які спокійно і впевнено казали, що вони були проститутками, так склалося життя. Бачив людей, які спокійно і з самоповагою казали, що вони були у концтаборі. Є справжні люди, які будь-яке своє минуле несли с гордо піднятою головою. Це і є самоповага. Ми не тварини перелякані, ми люди, у тому і різниця.
показать весь комментарий
05.06.2023 13:06 Ответить
як завжди, головне в дрібницях-деталях, "спільна історія" та "колоніальне підкорення" мають різні значення, хіба не так ?

і не треба користуватися російською мовою при визначенні термінів бо є "ложниє друзья пєрєводчіка" це в російській "общєє" значить і "спільне" і "загальне" - а в нас є індівідуальні слова для нюансів.

в нас з москалями не "спільна історія" бо ми не їхні спільники - в нас історія протистояння
показать весь комментарий
04.06.2023 17:34 Ответить
Давайте разом подивимся словник української мови, там про спільники немає.

http://sum.in.ua/s/spiljnyj

Ви хочете сказати, що правильно -загальна історія?
показать весь комментарий
04.06.2023 21:44 Ответить
Правильно пишеться "Києва"
показать весь комментарий
04.06.2023 18:58 Ответить
Я дивлюся - ти надто вільно з історичними фактами поводишся У 1795 році не тільки основна частина правобережної України потрапила під владу Росії але й самої Польщі не стало То про якй "Вічний мр" та ті 300 років ти пишеш?
показать весь комментарий
05.06.2023 05:59 Ответить
Ні, в мене все точно, як в аптеці завжди. Треба тільки спочатку визначитися -Лівобережна Україна -це Україна чи ні? Я міряю по столиці України, по Київу, що це таки Україна Лівобережна Україна була під гнітом Московії 300 років, що не так? Правобережна так, на 140 років менше. По друге- "Вічний мір" був затверджений у 1686 році, але фактично розподіл України був ще у 1654 ,після Переяславських угод. А 1795, це вже на 140 років пізніше.
показать весь комментарий
05.06.2023 11:05 Ответить
"Бардак" в твоїй "аптеці" Сам критикуєш "спільну історію і сам же ділиш Україну на "лівобережну" та "Правобережну"
показать весь комментарий
05.06.2023 11:09 Ответить
Я критикую спільну історію? Я як раз кажу, що вона була, нажаль. Подобається це комусь ,чи ні. Просто в мене всі родичі з Київа, Чернигівщини, Сумщини, це для мене Україна -пробачте, якщо ви так не вважаєте По-друге, навіть з 1795 року, коли всі разом вже були під кацапами, 120 років у складі Царської Росії- це не спільна історія? Чи на полшишечки згвалтування вже не враховується?
показать весь комментарий
05.06.2023 11:16 Ответить
Ще і часи СРСР додайте.
показать весь комментарий
05.06.2023 11:18 Ответить
Навчися чітко формулювать свої думки і викладать їх логічно у письмовому вигляді Бо буває дуже тяжко зрозуміть - що ж саме ти сказать хочеш? Бо кидаєшся фактами навіть їх не аналізуючи
показать весь комментарий
05.06.2023 11:29 Ответить
Чуваче, не тобі мене вчити логиці. Не ображайся. У мене 100% логіка, по всім тестам. Я валю навіть багатох айтишників і математиків логікою. Якщо ти чогось не розумієш, спитай , я підкажу.) По-перше в мене чьотко написано було. Лівобережна Україна була 300 років під царською Росією( з 1654 року.) До чого тут твій допис про 1795 рік? Просто сам собі задай питання. Чому ти заперечуєш розподіл України 1654 року? То, що правобережна Україна з Польшою потім теж були захоплені Росією, цей розподіл ніяк не відміняє.
показать весь комментарий
05.06.2023 12:53 Ответить
"Чувака" шукай у дзеркалі У нас тільки шановані люди А вміння відгадувать тести - це не вміння логічно викласти думку
показать весь комментарий
05.06.2023 13:31 Ответить
Я абсолютно логічно виклав думку. Лівобережна Україна була 300 років під росімперією. Якщо ви чогось не можете зрозуміть, то не завжди це означає, що проблема в комусь іншому Ви не з Галичини, часом, перепрошую?
показать весь комментарий
06.06.2023 02:26 Ответить
віра в хорошіх рускіх - це катування , міф про те що в Одесі є одеська мова , а в Харкові Харківська , що є народ данбас
показать весь комментарий
04.06.2023 15:15 Ответить
Яку люту дичину втирають на тому дебиломарафоні
показать весь комментарий
04.06.2023 15:16 Ответить
Та треба ж щось втирати пиплу....героїзм буби вже не дає рейтингу. Набридло
показать весь комментарий
04.06.2023 15:22 Ответить
а почему у бубы 95% поддержки ?
показать весь комментарий
04.06.2023 15:25 Ответить
Де можна подивитися на ту "підтримку"?
показать весь комментарий
04.06.2023 15:35 Ответить
я вчера читал в новостях
показать весь комментарий
04.06.2023 15:35 Ответить
У новинах - це усе рівно що "на паркані".
Звідки ті дані, хто проводив опитування, хто його замовив, за яки гроші?
Якісь політичні рейтинги під час воєнного стану, це якраз - "не на часі".
показать весь комментарий
04.06.2023 15:58 Ответить
Спитай по людях - там знайдеш. Шалений відосоток досі за Вову рве дупу, дивиться марафон, вірить що головна проблема країни то Порошенко. Без жартів, мозок реально промило тим серіалом та пропагандою, інвестиція Коломойського працює чітко й досі.
показать весь комментарий
05.06.2023 01:13 Ответить
Та той дядько зовсім руйнує і без того слабкі когнітивні здібності споживачів того марафону, в них тепер депресія буде - "кацапи руйнують нам мозок, ми усе помремо"... Вже якась курка ходила по Києву селфілася - "Патріот" їй спати заважає...
Краще хай тарологів та мольфарів показують, та Буданова ще, із "контрнаступом"...
показать весь комментарий
04.06.2023 15:33 Ответить
я если ночью не посплю, днем засыпаю
показать весь комментарий
04.06.2023 15:20 Ответить
самый здоровый сон это на работе
показать весь комментарий
04.06.2023 15:21 Ответить
Це й так зрозуміло, питання, що людям робити?
показать весь комментарий
04.06.2023 15:21 Ответить
спать
показать весь комментарий
04.06.2023 15:24 Ответить
прийшли найкращі часи для розквіту гадалок, ванг, тлумачів гексаграмм, циганських гіпнотизерів,..... з єдиного тєлємарафєту та просто "вільних стрілків".
показать весь комментарий
04.06.2023 15:25 Ответить
Хто родом з 80-х, добре пам'ятає Кашпіровських і Чумаків. Зараз те саме, тільки з арестовичами, ждановими, світанами та ін. І ще закарпатські мольфари в тренді, хоча жоджен з їх прогнозів не справдився.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:30 Ответить
часи воєн, змін, нестабільності завжди використовувались різними пройдохами, більше-менше знайомими з психологією, особливо с особливостями підсвідомого та колективного підсвідомого. при совку ще була така супутня тема - інопланетяни та снігова людина )) тоді ми ще стьобались, що почастішання появи інопланетян та зустрічей з єті, це вірна ознака скорого чергового здорожчання життя.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:40 Ответить
Зате ми кацапським полоненим чайок і не дай Бог булочка вчорашня.
показать весь комментарий
04.06.2023 15:37 Ответить
Та я вас благаю, які там від ціх потвор катування. Кладить прутня на все це. Ну летить, ну оре сірена, та я вже зви та харкав на це. Ні, коли людина не врівноважена, трусовата та інш. на цей кшталт то тоді так, вона не розуміє шо ничого від такіх як вона не залежить. Все залежить від бойових разрахунків ППО, своечасного оповіщення від АВАКС та інш. СЛАВА ВОІНАМ ППО!
показать весь комментарий
04.06.2023 15:47 Ответить
все так, але від людини яка "не врівноважена, трусовата та інш." залежить економіка!

нажаль, спостерігаю багато випатків психозів, особливо у жінок ще з часів блекаутів
показать весь комментарий
04.06.2023 18:49 Ответить
Угу, у жінок . В мого чоловіка нерви нападають на будь що. Пальчик в супчик вмочив і впік, мікрохвильовка люлєй заробила. У мене такого не буває.
показать весь комментарий
04.06.2023 19:12 Ответить
Співчуваю.
Тількі не розумію як ви з таким живете.
показать весь комментарий
04.06.2023 19:37 Ответить
Втягнулась за 32 роки
показать весь комментарий
04.06.2023 20:13 Ответить
Да ви майже свята людина.
показать весь комментарий
04.06.2023 20:42 Ответить
Я вас благаю, від таких ни чого не залежить. Економіка це бізнес, бізнес роблять люди з сталевими нервами. Псіхіческі неврівноважені бізнес не роблять, вони можуть його спадкувати. Взагалі то людина повинна працювати над собою та займатись самоудосконаленням. Нажаль це можуть робити обмеженний відсоток. .
показать весь комментарий
04.06.2023 19:36 Ответить
Необратимое у нас- это ненависть к рашистам. И да. Я не сплю, нормально, типа 8 часов ночью, с первого дня вторжения.Воздушная тревога, и все бежали В подвалы. Начались ракетные удары по городу, сердце разрывалось вместе со взрывами : а как там наши? Не только родственники и друзья. Как там НАШИ все? В городе и пригороде. СЧИТАЛИ ночью прилеты, какой район, время остановилось. Каждый день я с ужасом ожидала ночь. После освобождения Херсона, ночи у нас тихие. Но я не сплю нормально, потому что день и ночь ВОЙНА в моей Украине, потому что не спит Херсон, Харьков, Никополь, Марганец... Прифронтовые все города, городки и села. Точно , я не буду нормально спать...
показать весь комментарий
04.06.2023 16:03 Ответить
ОНИ НЕ РОССИЯНЫ А РАШИСТЫ
показать весь комментарий
04.06.2023 16:28 Ответить
«Русизм - это особая форма человеконенавистнической идеологии, основанная на великодержавном шовинизме, полной бездуховности и безнравственности. Отличается от известных форм фашизма, расизма, национализма особой жестокостью как к человеку, так и к природе. Принцип действия - уничтожение всего и вся, тактика выжженной земли. Отличается шизофренической формой мании мирового господства. Обладая рабской психологией, паразитирует на ложной истории, на оккупированных территориях и угнетаемых народах. Русизму характерен постоянный политический юридико-правовой и идеологический терроризм».

Джохар Дудаев
показать весь комментарий
04.06.2023 16:36 Ответить
Взагалі по барабану. Вікна закрив щоб сирен не чути і сплю не просипаючись. Але живу в приватному секторі вже. В квартирі на останньому поверсі було не так спокійно.
показать весь комментарий
04.06.2023 19:53 Ответить
Про сон - повна брехня. Людина пристосовується.
Польський яхтсмен Кшиштоф Барановський на невеличеій яхті "Полонез" у 1973 році
перетнув океан і пристосувався і керувати судном і спати і не втратити ні здоров'я,
ні життя.
показать весь комментарий
04.06.2023 20:04 Ответить
Ну таке..ми це точно витримаємо. Кожна жінка,яка народжує,перші роки 1,5 конкретно недосипає. І,наче,всі залишаються в адекваті)))
показать весь комментарий
04.06.2023 21:56 Ответить