9449 посетителей онлайн
28 040 274

Полтавский ТЦКашник - военнообязанному: "Я тебе ручкой глаз, нах#й, выколю! Вообще, бл#дь, глаза не будет! Будешь п#здеть здесь мне! ВИДЕО

В сети распространили видео, на котором между военным ТЦК и СП Полтавщины и военнообязанным возник спор о его непригодности к службе.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ.

Военный угрожал выколоть глаз мужчине, применяя ненормативную лексику.

Также читайте: Военнообязанный применил слезоточивый газ во время проверки документов и убежал, - Хмельницкий областной ТЦК и СП

В Полтавском ТЦК и СП отреагировали на инцидент, заявив, что по данному факту назначено служебное расследование.

"На видео, получившем распространение в телеграм-каналах, военнослужащий, не сдержав своих эмоций, используя обсценную лексику, разговаривает с военнообязанным. За кадром, правда, оставили предпосылки такого поведения (как это обычно бывает в таких случаях).

Предварительно установлено, что военнообязанный решением ВВК был признан годным к военной службе. Ссылаясь на свое слабое зрение он был не согласен с решением ВВК и пытался убедить председателя ВВК и всех присутствующих в своей непригодности к военной службе. Ему пытались вежливо объяснить, что недостатки его зрения учли, но в соответствии с 402 Приказом он является годным. В целом разъяснения не дали положительного эффекта - мужчина шел на конфронтацию и препятствовал работе ВВК. В итоге военнослужащий ТЦК и СП начал повышать голос и применять ненормативную лексику", - говорится в сообщении.

Руководство Полтавского областного ТЦК и СП заявило, что всячески осуждает такое общение.

"Однако, в то же время, понимает, что к таким действиям наших военных часто провоцируют сами граждане", - добавили там.

Працівник ТЦК на Полтавщині погрожував виколоти око військовозобов’язаному

Топ комментарии
+47
Какой-то сельский алконафт, который еще вчера валялся под забором, сегодня хочет выколоть кому-то глаз ручкой. Из грязи в князи, что еще раз подтверждает, что Украина это страна социальных ливтов и возможностей, а какие-то дураки Тысу форсиют и хотят отсюда убежать
показать весь комментарий
03.12.2024 10:29 Ответить
+40
Не треба лякати мене бурятами, буряти у нас захопили владу в 2019 році і привели країну до *******, який ми маємо на разі.
показать весь комментарий
03.12.2024 10:43 Ответить
+33
Ви хочете, щоб у нас все було по "понятіях", а не по закону? Так велком ту рашка, а ми ж боремось за зовсім інші устої. А був до речі випадок, коли ТЦКун стріляв у спину людині, там теж "є виправдання"? Так по вашій тоді логіці і у сталінських розстрільних трійок теж "є виправдання"...
показать весь комментарий
03.12.2024 10:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Какой-то сельский алконафт, который еще вчера валялся под забором, сегодня хочет выколоть кому-то глаз ручкой. Из грязи в князи, что еще раз подтверждает, что Украина это страна социальных ливтов и возможностей, а какие-то дураки Тысу форсиют и хотят отсюда убежать
показать весь комментарий
03.12.2024 10:29 Ответить
Не треба лякати мене бурятами, буряти у нас захопили владу в 2019 році і привели країну до *******, який ми маємо на разі.
показать весь комментарий
03.12.2024 10:43 Ответить
Захопили? Так ви самі проголосували за зелених в єдиному пориві, надавши їм всю повноту влади в країні, незважаючи на те, що так звана "агресивна меншість", попереджала, що вони "приведуть країну до *******, який ми маємо на разі."
Всім було весело, всі казали, що нічого страшного, "зато посмєйомся". Ну ось і смійся тепер, а не скигли в коментарях.
А ще були "смєтуни", яки казали, мов якщо що, то одразу "смєтьом".
показать весь комментарий
03.12.2024 15:23 Ответить
Саме так, захопили. Його обирали на 5 років, не більше. А він вже майже рік як просрочений, цей гнусавий зелений блазень
показать весь комментарий
03.12.2024 16:00 Ответить
Само цей тцкшник - цілком здорове, але на фронт чомусь послати хоче напівсліпого.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:33 Ответить
Ну ти ж на виборах, якось проголосував.
показать весь комментарий
03.12.2024 14:17 Ответить
А ти хто?
показать весь комментарий
03.12.2024 17:57 Ответить
Такі ''сєльскіє алкогавти'' тебе зараз захищають в окопах, щоб ти спокійно сидів на дивані і патякав яка Україна погана. Але і до кацапів ти чогось не хочеш їхати, там же пАрядок ***** зробив і сюди ломиться, щоб і тут зробити такий же кацапсячий мір.
показать весь комментарий
03.12.2024 10:37 Ответить
Друже, кто на чьто учілся. Я людина з двома вищими освітами і не мені штурмувати посадку, що є логічно. Моє місце це економічний фронт
показать весь комментарий
03.12.2024 10:41 Ответить
"Моє місце - це економічний фронт"

Торгівля біткоїнами?

"Эх, яблочко, да с голубикою,
Подходи буржуй глазик выколю,"
показать весь комментарий
03.12.2024 10:52 Ответить
Чмо ти. В мене теж дві вищі освіти. КПІ (технічна) і фінансова MBA. Що не заважає з першого дня повномасштабної воювати.
показать весь комментарий
03.12.2024 10:59 Ответить
Прокоментируй слова ТЦКшника про 30 % небоевых потерь в учебном центре в Гочаровке, в простонароде в Гондурасе. Это заявляет посадова особа, которая знает больше чем простой человек с улицы.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:03 Ответить
20 хвилин тому. 20 хвилин тому як повернувся до себе. Розселяв новоприбулих по більш-менш нерозбитим хатам , що тільки позавчора приїхали з Гондураса. Упаковані, вдягнуті, все у них є. І нормальний настрій. Теж бусифіковані. Один навіть паспорт дома залишив.
І повір мені - втягнуться, будуть служити.
ЧИ ти думаєш, я б такому як ти тут в себе роботи не знайшов?
СИджу, намагаюся переробити в зведену таблицю облік зброї. Там стільки перемінних, що треба згадувати дифференціали ))
показать весь комментарий
03.12.2024 11:09 Ответить
Выходит ТЦКшник говорит не правду? Зачем тогда пугать и увеличивать еще большее нежелание человека идти на фронт?
показать весь комментарий
03.12.2024 11:15 Ответить
Правильно! Таблиці можна заповнювати і з одним оком
показать весь комментарий
03.12.2024 11:25 Ответить
ну ти й непотріб))) скажи андрюшечка коли вже "ПЕРЕМОГА"?)... Чи вже не "ПЕРЕМОГА"?
Під синьо-жовтими стягами скоро плакатимеш як ці твої бусифіковані повтікають(**.)
П.С - ти доречі далі ходиш як дибіл? В піксельному лахмітті і тактичних "окулярах"?)
показать весь комментарий
03.12.2024 11:44 Ответить
ти дбл ?
показать весь комментарий
03.12.2024 15:11 Ответить
о появилось))) ану андрюша давай свою любиму про важку солдатську долю)))....
показать весь комментарий
03.12.2024 11:39 Ответить
Бережи вас Боже!🙏🙏🙏
показать весь комментарий
03.12.2024 16:18 Ответить
твоє місце на параші
показать весь комментарий
03.12.2024 11:13 Ответить
А на фронті, по твоєму повинні воювати тільки трактористи та слюсарі? До чого тут освіта?!
показать весь комментарий
03.12.2024 13:31 Ответить
НІ звичайно, але ж я потурбувався заздалегідь і отримав бронь. Саме освіта дозволила мені бути заброньованим. Тому ось до чого я взагалі веду
показать весь комментарий
03.12.2024 16:03 Ответить
А, що було б якби всі так потурбувалися?
показать весь комментарий
03.12.2024 16:22 Ответить
Я не знаю, я не можу передбачувати майбутнє
показать весь комментарий
03.12.2024 16:31 Ответить
В мене 3 вищих, але я з перших днів на війні. "Економічний фронт" в нього. Бережи себе, друже, не дай боже поранення отримаєш чи взагалі загинеш на своєму "економічному фронті". Ми тут з передку хвилюємось.
показать весь комментарий
03.12.2024 15:26 Ответить
Щиро дякую, ти теж себе бережи. Нам кваліфіковані, освічені спеціалісти будуть потрібні після перемоги!!!
показать весь комментарий
03.12.2024 16:02 Ответить
Такі ''сєльскіє алкогавти'' тебе зараз захищають в окопах
======

До речі, факт, ось подібне чмо, яке «сидячи в полтавських окопах» і погрожуючи своїм же очі виколоти, буде потім розповідати (та й зараз розповідає), як він під бронею палаючого танка з ПМ кацапські літаки збивав...
показать весь комментарий
03.12.2024 11:18 Ответить
А може й збивав, ти звідки знаєш?
показать весь комментарий
03.12.2024 13:49 Ответить
На фронті країну захищають справжні військові, які не бажають мати нічого спільного з пацюками з ТЦК.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:34 Ответить
Шо ти розумієш під визначенням, справжні військові?
показать весь комментарий
03.12.2024 13:47 Ответить
Справжні військові = ті, що воюють, а не посилають замість себе інших воювати, виконуючи тилову роботу, якою мають займатися саме ті, хто має об'єктивні обмеження через вади ді здоров'ям.
показать весь комментарий
03.12.2024 14:02 Ответить
Ну, так може цього ухилянта і поставлять чи окоп рити, чи дрова рубати, чи їжу підвозити чи ще щось по тиловим питанням робити. А на війні, на жаль, і гинуть і каліцтва отримують. Тому професійні військові мають тримати фронт поки не буде проведена мобілізація та мобілізовані не пройдуть навча
показать весь комментарий
03.12.2024 14:09 Ответить
А цього ТЦКшника чому не поставити в окоп? Чому на його місце не взяти людину з каліцтвом, чи з тими ж окулярами? Він же професійний військовий? Йог ж навчали воювати, чи що? Чому він штани у ТЦК протирає?
показать весь комментарий
03.12.2024 14:11 Ответить
Я не знаю, і не захищаю його. Я говорю про небажання молодих людей йти захищати Україну.
показать весь комментарий
03.12.2024 14:14 Ответить
ще не надоїло триндіти про захист і злих бурятів?
показать весь комментарий
03.12.2024 11:37 Ответить
Де ти, кацапська консерва, побачив, що я про бурятів написав? Для мене шо бурят шо угрофін, шо кадирввець однакові. Вони всі кацапи.
показать весь комментарий
03.12.2024 13:41 Ответить
Вони всі російськомовні.
показать весь комментарий
03.12.2024 13:53 Ответить
Де ти в ТЦК побачив окопи?? Тобі вже викололи око ручкою? )
показать весь комментарий
03.12.2024 13:23 Ответить
Я як приклад привів. А ти думаєш на фронті тільки толерантні воюють? Може людина вже з фронту прийшла, нерви оголені, а цей ухилянт сидить, вийожується...
показать весь комментарий
03.12.2024 13:35 Ответить
Тобто для тебе люба хвора людина -ухилянт? А часто випадки, коли такоі хворі починали стріляти по своїх ?
показать весь комментарий
03.12.2024 13:41 Ответить
Діагноз ставлять лікарі. Не я. При совку рота ніхто не розкривав. Прийшла біда, оголосили мобілізацію і вперед. За родіну - за сраліна.
показать весь комментарий
03.12.2024 13:45 Ответить
Совок нічим не краще рашки. Маленька совкова армія ніколи не переможе велику совкову армію.
показать весь комментарий
03.12.2024 13:54 Ответить
Так, а я про що? Але ж не хочуть ухилянти йти воювати. Видумують всякі відмазки, наприклад воювати повинні професійні військові, а я мовляв з двома вищими освітами повинен економікою займатись та т.і. То жопа хвора то ще якусь муйню видумують...
показать весь комментарий
03.12.2024 13:58 Ответить
Почнемо з того, що статус ухилянта може винести лише суд. Судове рішення є? Ні? Тоді це громадянин, і нєхрін вішати ярлики, беручи на себе більше, ніж треба
показать весь комментарий
04.12.2024 12:32 Ответить
Бач коли ти про закони згадуєш? А виконати закон про мобілізацію то не твоє, так?
показать весь комментарий
04.12.2024 13:57 Ответить
Конституція визначає, що всі громадяни рівні. Якого біса закон про мобілізацію стосується лише чоловіків? Так що не треба тут розмахувати завідомо неконституційним законом
показать весь комментарий
04.12.2024 14:57 Ответить
А ти народжувати дітей будеш, чи за жіночу спідницю теж сховаєшся?
показать весь комментарий
04.12.2024 16:03 Ответить
Ти мені не тикай, тикалка не виросла. Як розпоряджатись своїм життям я вирішу сам, без таких гівнюків як ти
показать весь комментарий
04.12.2024 16:45 Ответить
Синок, моя тикалка вже на пенсії це по перше. По друге, даю пораду на майбутнє, якщо немає аргументів, краще мовчи, а не вступай в розмову.
показать весь комментарий
04.12.2024 17:56 Ответить
Я тобі не синок, а ти мені не батько. І це просто чудова новина. І бачу, що з віком розум так і не прийшов в гості. Якщо людина на пенсії, не шарить, що пенсія йому виплачується лише тому, що такі як я працюю і плачу податки, то чию тикалку ти будеш смоктати, коли пенсія закінчиться? Коли ніхто не буде платити податки?
показать весь комментарий
04.12.2024 18:03 Ответить
Словом, синок, я лише підкреслив свій вік. Упаси Боже мати таких синів як ти. А ти думаєш я податків не платив? В мене більше 40 років трудового стажу і зарплату я отримував весь час білу і ні копійки в ''конверті'' як зараз. Так, що мені не соромно за свій трудовий вік.
показать весь комментарий
04.12.2024 18:30 Ответить
Доречі ,при совку старше 45 років і непридатних не призивали.
показать весь комментарий
03.12.2024 13:58 Ответить
Так в мирний час звісно не призивали.
показать весь комментарий
03.12.2024 14:00 Ответить
В мирний час не призивали старше 28, якщо не помиляюсь.
показать весь комментарий
03.12.2024 14:13 Ответить
Мій дід 1891-го року народження, всю війну з 41 по 45 пройшов. А ти кажеш не призивали.
показать весь комментарий
03.12.2024 15:45 Ответить
І ким дід був? Офіцером, чи у "народному ополченії"?
показать весь комментарий
03.12.2024 16:04 Ответить
На момент початку війни був головою колгоспу. Тільки тоді голови колгоспів були не такі як в 60-тіі чи 80-ті. Тоді навіт контори не було, вдома була його контора, а їздив на бричці
показать весь комментарий
03.12.2024 16:19 Ответить
Дякую. ) Я маю на увазі, ким він воював?
показать весь комментарий
04.12.2024 03:26 Ответить
Та ким, солдатом мабуть. Він помер коли мене ще не було, та і батьків моїх вже давно немає. Є старе фото де дід у фуфайці з ватоматом ППШ з товаришами в лісі.
показать весь комментарий
04.12.2024 08:25 Ответить
27.
показать весь комментарий
03.12.2024 16:12 Ответить
Оце шановний пан накинув на вентилятора
показать весь комментарий
03.12.2024 11:27 Ответить
Ти писати без помилок розучився,чи то довбень тобі акаунт зламав?)))
показать весь комментарий
03.12.2024 11:45 Ответить
гарадской уйобок,іди накуй за кораблем!
показать весь комментарий
03.12.2024 12:54 Ответить
Вілкой в глаз ілі...
показать весь комментарий
03.12.2024 10:30 Ответить
Что-то не вижу я тут одноглазых
показать весь комментарий
03.12.2024 10:31 Ответить
Значить будеш копати окопи.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:04 Ответить
показать весь комментарий
03.12.2024 11:08 Ответить
показать весь комментарий
03.12.2024 10:30 Ответить
За кадром, щоправда, лишили передумови такої поведінки (як це зазвичай буває в таких випадках).

Тобто цьому може бути виправдання???
показать весь комментарий
03.12.2024 10:31 Ответить
Ну, наприклад, я скажу що в рот їб...в я воювати і взагалі, я за росію, поважаю путіна і швидше б прийшли росіяни і вас, тварюк, разом з вашими сім'ями всіх перевішали.
Як, у тебе в душі нічого не ворухнулося?
Не виправдання? Що скажеш?
показать весь комментарий
03.12.2024 10:37 Ответить
Використовуючи виправдання тцк тебе теж можна так виправдати.
Наприклад, тебе просто спровокували і цю провокацію залишили за кадром, як це буває у таких відео.
А так, ти білий та пухнастий.
показать весь комментарий
03.12.2024 10:42 Ответить
Взагалі цьому коментарю тцк немає виправдання, щоб там не казав зобов'язаний.
показать весь комментарий
03.12.2024 10:44 Ответить
Ви хочете, щоб у нас все було по "понятіях", а не по закону? Так велком ту рашка, а ми ж боремось за зовсім інші устої. А був до речі випадок, коли ТЦКун стріляв у спину людині, там теж "є виправдання"? Так по вашій тоді логіці і у сталінських розстрільних трійок теж "є виправдання"...
показать весь комментарий
03.12.2024 10:45 Ответить
от аби ригнути щось. Стріляв з травматичної зброї представник муніципальної варти, перечитай заяву поліції з цього приводу. І знову: поц вдарив цього представника і побіг. Якщо хочеш виправдати свій страх, не роби це за рахунок інших.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:19 Ответить
Та само собою представник муніципальної варти... Одягнений в піксель, з вогнепальною зюроєю... Звичайно, то муніципальна варта, всі ж лохи, нічого не знають...
показать весь комментарий
03.12.2024 12:00 Ответить
Поясни мені чому муніципальна варта і всякі дружинники які зараз допомагають в так званому оповіщенні мають бронь, причому багато хто ніде не був на передку, вони фізично придатні раз туди попали, де в законі прописано що вони можуть мати відсрочку і тим більше брати участь в оповіщенні.
показать весь комментарий
03.12.2024 12:29 Ответить
Ну так по закону захищати Батьківщину- конституційний обов'язок кожного громадянина.
І маминих жоржинок теж.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:47 Ответить
ВІдкриваємо конституцію, і читаємо її по порядку, а не так "як боневтік". Спочатку що йде? Стаття 1, потім стаття 2... і десь аж потім ваша пресловути стаття 65. Тільки от проблема в тому, що саме в перших статтях пишеться про повагу до людини, забезпечення її прав, а вже потім, опісля, десь після шостого десятку статей, йде мова про захист. Якщо ви читаєте книжку спочатку із середини до кінця, а потім згадуєте про початок, то не треба думати, що у цій державі всі такі "унікальні"
показать весь комментарий
03.12.2024 12:02 Ответить
а на женщин эта статья распространяется,а законник?
показать весь комментарий
03.12.2024 12:21 Ответить
І стріляв не ТЦК, а ДФТГ. То інша контора. Вся зикруткликів, котрим "служба" в ДФТГ дає захист від повістки.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:48 Ответить
Та людям как би пофіг. Є ******** піксель зі стволом, який по факту вирішив розстрілювати людей на місці, бо йому щось не так. Всім пофіг, як це гівно назвуть, але не пофіг, що це гівно не посадили, і не з'ясували, з якого біса ті "хто займається лише оповіщенням" має вогнестріл...
показать весь комментарий
03.12.2024 12:04 Ответить
ну так, тоді тобі треба виколоти око після таких слів і зробити непридатним. офуєнний план.
показать весь комментарий
03.12.2024 12:29 Ответить
я знаю краще місце для тої ручки на тілі самого довбодятла... там ії буде затишніше та тепліше. ось такі мразі руйнують фактично захист України...
показать весь комментарий
03.12.2024 10:32 Ответить
а ви тішитесь навичками перманентного садиста? ручки шаловливі чешуться робити те саме наліво-направо? ну-ну...
показать весь комментарий
03.12.2024 10:44 Ответить
Чому це борзе гівно у формі не на передку? Протезів не бачу, здоровий бугай. Чи "ето другоє"?
показать весь комментарий
03.12.2024 10:46 Ответить
Ну я б наприклад не зміг людині око виколоти у подібних обставинах. А ви? А от він може!
показать весь комментарий
03.12.2024 11:02 Ответить
Степені міопії ока
Середня - від 3 до 6 діоптрій (людина нечітко бачить віддалені предмети, а наближені бачить чітко лише з відстані 20-30 см);

Може окопи рити.....
показать весь комментарий
03.12.2024 10:33 Ответить
показать весь комментарий
03.12.2024 10:34 Ответить
здається нині і з мінус 12 дптр визнають придатними(((
показать весь комментарий
03.12.2024 11:00 Ответить
З -12 непридатний, з -11 чи -6 - придатний у тилових підрозділах, у тому ж ТЦК наприклад.
показать весь комментарий
03.12.2024 11:16 Ответить
Такого не может быть! Это российское ИПСО
показать весь комментарий
03.12.2024 10:33 Ответить
ну так тільки службове розслідування. Зараз буде сльозлива історія що то убдшнік і.т.д Хоча більш схожий на колишньго зека судячи з поведінки
показать весь комментарий
03.12.2024 10:33 Ответить
Страница 1 из 3