15006 посетителей онлайн
26 063 170

Пассажирский самолет разбился в Казахстане: летел из Баку в Грозный. ВИДЕО

Вблизи казахского города Актау разбился пассажирский самолет.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишут местные СМИ.

Предварительно, он летел рейсом из Баку (Азербайджан) в Грозный (Россия). Известно, что с борта самолета был подан экстренный сигнал.

По данным lada.kz, на борту находились 105 пассажиров и пять членов экипажа. Известно об уцелевших.

Топ комментарии
+27
Здається, дехто вижив... Цікаво одне - ЯК літак, летючи над Кавказом, опинився по інший бік Каспію?!!! Аж над Мангишлаком?...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:20 Ответить
+16
Який пасажирський нах? На Московії або військовий літак або літак-скотовіз.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:15 Ответить
+15
Нормальні люди в кадировостан не літають. Ну папалі в Члєн Пєпєнгу і х ними.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Просто після введеня санкцій на іноземні запчастини до чмосковитьських (простигосподи) самальотів, вони літають по пачці "Біломору"...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:32 Ответить
Видно браковану синю ізоленту використали на техогляді...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:33 Ответить
Значить карма...
Ну не хоче Господь шоб чмосковити до нього блище підлітали...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:56 Ответить
Надіюсь рашиський ну чорт з ним.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:21 Ответить
Здається, дехто вижив... Цікаво одне - ЯК літак, летючи над Кавказом, опинився по інший бік Каспію?!!! Аж над Мангишлаком?...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:20 Ответить
Зона очікування? На південний схід навіть відносно Баку? Та ще й над територією чужої країни? Щось малойвірно...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:31 Ответить
Такі катастрофи, як і падіння снарядів, бомб, мін чи ракет, не визначаються з віросповіданням, національністю чи політичними поглядами... Гинуть чи отримують поранення всі, без розбору...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:33 Ответить
Це, скоріш всього, льотчики випрацьовували пальне - щоб не сідать з повними баками... Бо це збільшує ризик аварії при посадці...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:35 Ответить
Вже потроху ситуація проясняється.
Helen Batiouk

На сервисе Flightradar24 отобразился странный курс самолета. Судно сделало две петли, после чего исчезло с радаров.

25.12.2024 09:29
Таке можливо, могло статься, коли в літаку сталася аварія і знадобилася аварійна посадка. При цьому льотчики або екстрено зливають пальне, або стають у "круг" і літають, поки його не випрацюють максимально. Це зменшує ризик аварії (та ще й з вибухом), при посадці. (Деякі літаки взагалі не можуть сідать з повним баками - шасі може не витримать удару об ЗПС...)
показать весь комментарий
25.12.2024 09:43 Ответить
Можливо... Хоча і малоімовірно... Бо "зміна погоди" так різко не виникає... Борту просто , за таких умов, не дозволили-б, виліт... І чому тоді з борту надійшов аварійний сигнал? Значить, саме на борту сталася якась надзвичайна подія...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:52 Ответить
А в Баку (аеропорту вильоту) - теж туман? Чому назад не повернули? Чому виліт дозволили - якщо була загроза туманів по всьому маршруту польоту??
показать весь комментарий
25.12.2024 09:57 Ответить
НУ, от... Вже трохи прояснюється ситуація... Значить, спрацювали два чинники. Погодні умови та неполадки в керуванні. Льотчик запросив аварійну посадку. І (можливо), диспетчери Махачкали "перестрахувалися" та побоялися саджать літак у себе... А "прикрилися" погодними умовами... Таке теж буває в практиці...
показать весь комментарий
25.12.2024 10:13 Ответить
А я щось заперечую? З надходженням нових даних, просто висуваю версії того, що сталося...
показать весь комментарий
25.12.2024 10:25 Ответить
Махачкалу теж атакували? Глянь на карту: де Махачкала, де Грозний, і де - Актау?
показать весь комментарий
25.12.2024 10:26 Ответить
Ну, от... Почали "навалювать купу інформації. І туман, і неполадки в рульовому управлінні, і птах у двигуні, і ремонт несертифікованими деталями... Хай "специ" розбираються... В третині авіакатастроф "специ" місяцями розібраться не здатні... Ще з третиною - кілька місяців розбираються...
показать весь комментарий
25.12.2024 10:31 Ответить
Так КУДИ "птах" попав? У "рульове управління"? Чи в "двигун"? Бо у літака того, двигуни - на пілонах, під крилами... А "рульове управління" будь-якого літака - це "закрилки", "передкрилки", "елерони" та хвостове оперення літака (з подібними деталями)... Вони до "двигунів" стосунку не мають...
От бачиш, СКІЛЬКИ притань відразу виникає?!
показать весь комментарий
25.12.2024 10:37 Ответить
Саме про це я й кажу... На даний час висунуто купу версій. Зберуться спеціалісти (льотчики та інженери). Почнуться допити екіпажу, диспетчерів, вивчення "чорних ящиків", дослідження залишків літака... В ході розслілування відкидатимуться версії, що не отримали свого підтвердження. Можливо, розберуться...
показать весь комментарий
25.12.2024 10:42 Ответить
ПИсали інші... Чи ти думаєш - ми тут лише вдвох полемізуємо?
показать весь комментарий
25.12.2024 10:44 Ответить
Та капець! Прямо "групова атака"! Якби подібне сталося - вони- б прямо під Махачкалою гепнулися... А вони ще кілька сот кілометрів пролетіли і майже сіли в аеропорту Актау...
показать весь комментарий
25.12.2024 10:55 Ответить
Я написав щось про осіб, які приймають рішення? Екіпаж отримав дані з землі. А потім оцінив технічний стан борту та доповів на землю. І командир екіпажу приймає рішення. А я лише виклав кілька версій та купу питань, які будуть ставиться як людям, що мали стосунок до катастрофи, так і експертам - як в області повітряного руху, так і спеціалістів-інженерів... Там треба сідать і вивчать купу інформації... І лише потім робить висновки... Цея тобі кажу, як "слідчий"... Вчив колись такі речі... Та ще й "дізнавачем", колись, допомагав слідчому військової прокуратури, після падіння борта у нашому гарнізоні...
показать весь комментарий
25.12.2024 12:16 Ответить
Я тобі вже відповів... Думаю - питання вичерпане...
показать весь комментарий
25.12.2024 12:18 Ответить
А ти бачив, що він літак перед землею вирівняв?...
показать весь комментарий
25.12.2024 12:43 Ответить
Добре... Тільки не треба свої "припущення" (стосовно мною сказаного) - мені приписувать... Все-таки, я навчений саме "в деталях" сказаного "колупаться"... І пишу дуже обережно - щоб опоненту не було за що "вчепиться"... Робота була така...
показать весь комментарий
25.12.2024 12:48 Ответить
А я звідки знаю про місткість баків ЦЬОГО літака? І чого він "петлі" над Каспієм нарізав - а не сів відразу? Вибирали ешелон? Звільняли його для посадки? Готували посадкову смугу?
Бачиш, скільки виникає питань, коли не вистачає інформації?
показать весь комментарий
25.12.2024 12:53 Ответить
Цього не знаю - я не сидів з пілотом у кабіні... А от що на висоті в кілька метрів від землі літак виврівнявся - на відео видно... Можливо, швидкість посадки була зависокою... Та й швидкість зниження - теж...
показать весь комментарий
25.12.2024 13:03 Ответить
"Навігаторе"! Саме тому при розслідуванні подібного типу катастроф основним документом стає "Висновок" експертної комісії... А те, що слідчі "в папірцях риються" - так це їх робота... Колись (ще в молодості) на мене пробували повісить нестачу майна. Єдине, що мене врятувало - кілька "папірців". Приймально-передавальна відомість, "Акт прийому-передачі майна" (в яких стояли підписи інших осіб), та "розписка", в якій інша посадова особа брала на себе відповідальність за розпорядження цим майном... В іншому випадку я б тут не вів переписку, а працював "підмітайлом" у "народному господарстві"...
показать весь комментарий
25.12.2024 13:14 Ответить
Це у чомусь суперречить мною сказаному?
показать весь комментарий
25.12.2024 13:31 Ответить
Саме про твої "припущення" (стосовно мною сказаного) я і пишу... Я виклав штатні дії екіпажу перед екстреними посадками, взагалі, спираючись на тривале "петляння" борту над Каспієм ... Це була моя ВЕРСІЯ, про "виробіток пального, щоб полегшить посадку"). А ти мені доводиш, що я про "фізично повні баки" у окремо взятому випадку, кажу...
показать весь комментарий
25.12.2024 13:37 Ответить
От усе й "вилізло"... А то - "списи ламали" цілий день...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:21 Ответить
Ти стикався з подібним час від часу... А у мене це було "професійне"...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:26 Ответить
Olena Olena bf4ebb93

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 22.03.2022
показать весь комментарий
25.12.2024 17:27 Ответить
Накричався? Тепер розбираємо фактичну версію:
1. Літак летів у Грозний;
2. Україна знаходиться у стані війни з Росією. І Азербайджану про це відомо...
3. Україна наносить удари по російській військовій інфраструктурі...
4. Україна не повинна узгоджувать нанесення ударів по російській території, з суміжними з Росією країнами, що зберігають з росією транспортне сполучення;
5. Під час відбиття авіанальоту азербайджанський літак потрапляє під удар ЗРК.
6. Отримавши осколочні ушкодження, літак, під управлінням , тікає на нейтральну територію - до Казахстану...
7. В результаті отриманих ушкоджень - падає...
Я з самого початку висував , зі з"явленням нової інформації, різні версії. І сказав, що лише коли матимемо інформацію в повному обсязі - зможемо зробить висновки про причини катастрофи...
А тобі "погані" та "тупі" слідчі, "в кишеню насрали"...
Оце я тобі написав, як "слідчий", що "розібрався в ситуації " (якщо тобі так подобається мене називать. Але правознавцями є і адвокати, і юрисконсульти, і судді, і, навіть, нотаріуси...)
Писать тобі подальший "розклад подій , у правовому полі, не буду - бо в тобі "сыграло ретивое", "летуновское" - і сприйнять цього ти, зараз, не зможеш...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:48 Ответить
А тепер - "картина маслом":
1. Літак - на території Казахстану;
2. За даних "розкладів, доступ до уламків даватиме Токаєв;
3. Після усіх "фортелів", як останніми роками викидала кацапня, не думаю, що Токаєв почне "бикувать" проти допуску міжнародної авіакомісії для їх огляду;
4. Кацапня отримає ще один багатомільярдний позов;
5. ВСІ авіакомпанії світу перестануть пускать свої авіарейси в Росію - бо існує загроза збиття;
6. Більшість літаків російських авіакомпаній - "вкрадені" у західних авіакомпаній. Тому не зможуть літать за кордон - під загрозою арешту...
7. Авіасполучення в росії буде ПАРАЛІЗОВАНЕ...
показать весь комментарий
25.12.2024 18:07 Ответить
Я ж кажу - "віжки під хвіст попали...".
показать весь комментарий
25.12.2024 18:33 Ответить
Ще не вистачало, щоб льотчик мені читав лекцію по міжнародному праву... Я ж сказав - "проїхали"... "Охолонь"... Бо ми з тобою сьогодні "різними мовами говорили"... Я про "Фому", а ти - про "Ерёму"...
показать весь комментарий
25.12.2024 18:48 Ответить
Я сказав УСЕ...
показать весь комментарий
25.12.2024 19:29 Ответить
...........................
показать весь комментарий
25.12.2024 19:43 Ответить
"Узкий специалист подобен флюсу... Полнота его - односторонняя..." (Козьма Прутков "Плоды раздумья",)...
показать весь комментарий
25.12.2024 19:59 Ответить
Азербайджан сам винен,всі притомні авіакампанії давно не літають над рашкою,а ці,разом з турками,вирішили,що їм і море по коліна. Нагадує збиття літака Бєні в Тегерані,ніхто туди не літав з Заходу і Бєня бабло рубав на польотах в Іран. Тепер Бєня в шоколаді,а екіпаж загинув,як його й не було...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:35 Ответить
Нормальні люди в кадировостан не літають. Ну папалі в Члєн Пєпєнгу і х ними.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:16 Ответить
Черговий "МН-17"...
показать весь комментарий
25.12.2024 22:47 Ответить
Алієв стане у ту позу, у яку йому скаже ердоганчик.
показать весь комментарий
25.12.2024 22:53 Ответить
Який пасажирський нах? На Московії або військовий літак або літак-скотовіз.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:15 Ответить
ВСЕ шо має відношення до скотоМосковії - скотсьтво.
ВСІ хто має відношення до скотоМосковії - скоти.
ВСІ.
Тому літак - скотовіз.
А ПІБ скотів, якими було наповнено літак- скотовіз, особисто мене, не цікаві.
показать весь комментарий
25.12.2024 10:38 Ответить
Етнічний склад скотів мене не цікаіть.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:33 Ответить
СкотоМосковія багато горя зробила айзербайджанцям, тому не треба їх поєднувати зі скотами пов'язаними з скотоМосковією. Це саме як порівнювати українців яки борются за свободу у війні зі скотоМосковією з хохлами яки поїхали чи служат скотоМосковії.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:49 Ответить
Я теж міська людина і це мені не заважає відрізняти людину від скота
показать весь комментарий
25.12.2024 12:02 Ответить
Це не громадяни а скоти скотоМосковії.
показать весь комментарий
25.12.2024 12:06 Ответить
Щирі співчуття загиблим людям та їх родинам!
показать весь комментарий
25.12.2024 10:22 Ответить
Як-то летіти з Азербайджану в Чечню і розбитися в Казахстані ? Ви там нічо не перепутали ?
показать весь комментарий
25.12.2024 09:46 Ответить
Одне питання. Пачіму так мало загіблих?
показать весь комментарий
25.12.2024 09:47 Ответить
Ні, це не пєрджет. Це Ембраєр.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:28 Ответить
"большинство пасажиров ґражданє роzzіі"
показать весь комментарий
25.12.2024 09:29 Ответить
R.I.P. громадянам Азербайджану.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:30 Ответить
Це наскільки потрібно бути нелюдами щоб вистрілити із ЗРК в пасажирський літак і відправити через море щоб приховати свій злочин??? Нащадки ЧК, НКВД, КГБ в одному флаконі. Може,тепер світова спільнота зрозуміє, що таке роZZія і її мешканці і що таке *****???
показать весь комментарий
26.12.2024 07:44 Ответить
Да ?? І що вони там роблять (питання риторичне, звичайно). Ми тут, а вони чого там ??
показать весь комментарий
25.12.2024 16:30 Ответить
Це Ви за клавою так скучили, що стільки тексту наклацали ? Натхнення надійшло ? Без образ ...

Раз у законах, інструкціях, і положеннях так прописано, значить тре., а далі варіанти. Прокурори теж різні бувають.

Літак впав ? Тому що важчий за повітря, чи якісь причини були ? А ті причини які, природного, технічного чи організаційного порядку ?

От прокурори за свій пай і відповідають.

Щоб було зрозуміло - до органів ніякого відношення не маю.
показать весь комментарий
25.12.2024 16:45 Ответить
Апять 25 ... А криворукі прибиральниці Вас теж так збуджують ??
Так, прокурори теж різні бувають. Ви ж написали про заміну - ні пари з уст.
показать весь комментарий
25.12.2024 17:56 Ответить
ну принаймні глісада там дуже крута як для пасажирського скотовозу
або двигуни відмовили або хтось дитину знову за штурвал посадив
показать весь комментарий
25.12.2024 10:08 Ответить
Кривизна землі зашкодила.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:18 Ответить
Пишут, что там по курсу туман был, поэтому направили в Казахстан. Благо рядом.
показать весь комментарий
25.12.2024 10:15 Ответить
А 38 громадян Азербайджану та інших держав (росіян було 16 чоловік) - теж скоти?
показать весь комментарий
25.12.2024 11:23 Ответить
Це як будете в Азербайджані їм і скажете. При цьому можна зробити особливий наголос на свиней. Тамошнім дуже сподобається.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:42 Ответить
Я людина міська і в породах свійської худоби розбираюсь погано. Залишаю ці тонкощі вам.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:56 Ответить
Ну, у вас, пардон, русская фамилия. И что, это мешает быть патриоткой Украины?
показать весь комментарий
25.12.2024 12:07 Ответить
З Баку до Грозного ? - може вітром занесло до казахів?
показать весь комментарий
25.12.2024 09:25 Ответить
Та ні. Просто літак важчий за повітря.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:19 Ответить
https://t.me/ToBeOr_Official/16844 Быть Или:
На хвосте потерпевшего крушение в казахстанском Актау пассажирского Embraer 190, принадлежавшего азербайджанским авиалиниям, обнаружены следы, похожие на те, что оставляют поражающие элементы ракеты ПВО. Причём отверстия направлены снаружи вовнутрь.
Согласно сервису Flightradar24 (скрин 3), азербайджанский Embraer 190, который изначально направлялся в Грозный, вошёл в воздушное пространство России и пропал с радаров в районе Каспийска, после чего появился уже в Каспийском море, направляясь в Актау.
Борт потерпел крушение в 9:28 по московскому времени. Где-то за час до этого чеченские паблики сообщили об атаке дронов на Чечню - 4-5 взрывов, несколько дронов упало в районе 2-го полка им. Ахмата Кадырова. И ровно за час до этого, в 8:28, согласно сообщению Минобороны РФ, был сбит БПЛА, обломки которого упали на ТЦ "Алания Молл" во Владикавказе.
С большой долей вероятности можем утверждать, что, зайдя в российское воздушное пространство, азербайджанский Embraer 190 c 62 пассажирами на борту, из которых 16 - граждане РФ, был принят за дрон и сбит российской ракетой ПВО.
показать весь комментарий
25.12.2024 17:13 Ответить
Пассажиры отчётливо слышали взрывы. Пишут, что сбившими самолет оказались бойцы ПВО Грозного. Кадыровцы уже зачищают посты про работу утреннего ПВО, теперь понятно почему… спустя 10 лет сюжет с постом стрелкова повторился. И еще одна жертва войны - сбитый путинскими обезьянами самолет…

Так вот почему его направили через Каспийское море в Актау! Думали, концы в воду.
Но пилоты, красавцы, дотянули до суши и оставили и свидетельства, и живых свидетелей…
показать весь комментарий
25.12.2024 17:46 Ответить
https://t.me/nevzorovtv/24037 Невзоров:
Сбившими самолет марабу оказались бойцы ПВО Грозного.
Сообразив что натворили, чеченские марабу отправили самолет на аэродром через Каспийское море, вероятно рассчитывая на то, что тот упадет и утонет. Понимая, что подбит гражданский борт, Грозный отказал ему в посадке в Махачкале и направил в Актау - то есть отправил людей «погибать» в море, и это самое гадкое во всей истории.
Но пилоты дотянули до земли - герои. Пилоты проявили настоящий профессионализм и героизм, дотянули до земли и вылетали полностью топливо, что спасло жизнь половине пассажиров. Погибло 38 человек.
Ну и самолет отличный - не «Сухой суперджет».
Азербайджан приостановил полеты в Чечню до выяснения всех обстоятельств трагедии.
⚡️Сообщается, что трое из пилотов выжили!
Черный ящик найден.
Как только выясниась причина катастрофы, журналистам начали запрещать брать интервью у выживших. На видео видно, что из рук журналиста просто вырывают телефон.
Дыры в фюзеляже отчетливо демонстрируют попадания извне.
Дыра в крыле была видна еще во время полета.
На видео, которое мы размещали утром, видно как ПВО «Панцирь» сбивает БПЛА в Грозном.
Ну и доказательство того, что Грозный направил самолет через море нарочно - на схеме ниже.
показать весь комментарий
25.12.2024 19:42 Ответить
азейбарджанські авіалініїї
показать весь комментарий
25.12.2024 09:32 Ответить
дон дон дон
показать весь комментарий
25.12.2024 09:19 Ответить
А нєх з рашистами літати😁
Жарю крильця і запиваю лімончелою.
Зі святом панове!
показать весь комментарий
25.12.2024 12:20 Ответить
харашо пашлі на отріцательний взлет єті кандоновскіє овци в полосатих купальніках!
гойда!
показать весь комментарий
25.12.2024 14:16 Ответить
Коли ж нарешті в касапській ГосДурі приймуть закон об отмене "гравітаціонного тяготенія двух и более тел в поле Землі"
показать весь комментарий
25.12.2024 14:18 Ответить
кацапи тренуються ставити радіоперешкоди та електроімпульсний терор у реальних умовах, на цивільних літаках?...
та у будь-якому випадку ця аварія - наслідки психічного стану ***** та дій його неадекватних холопів-людожерів..
показать весь комментарий
25.12.2024 09:39 Ответить
Напились самогону кацапи":літак Embraer 190 азербайджанської авіакомпанії, який летів із Баку до Грозного, був збитий російським ЗРК (зенітним ракетним комплексом,
показать весь комментарий
26.12.2024 09:37 Ответить
Самолёт принадлежал азербайджанской авиакомпании
показать весь комментарий
25.12.2024 12:22 Ответить
грозний не прийняв - туман, махачкала не прийняла - туман, скерували борт до актау
embraer 190, на борту 67 пасажирів та 5 членів екіпажу
показать весь комментарий
25.12.2024 09:53 Ответить
усі питання до az airlines та диспетчерів баку, грозного, махачкали
на момент вильоту борт справний, пілот рулив до останнього, намагався посадити
показать весь комментарий
25.12.2024 10:04 Ответить
під час підльоту до махачкали з'явились проблеми із керуванням, пілот повідомив диспетчерів махачкали та баку, скерували до актау, близько 40 хвилин над каспієм намагалися рулити керування
показать весь комментарий
25.12.2024 10:06 Ответить
пишуть, що при зниженні на махачкалу зіткнувся із птахами, пошкодження рульового
показать весь комментарий
25.12.2024 10:09 Ответить
на борту 15 громадян @уйлостану, решта - громадяни азербайджану (більшість), казахстану, таджикистану, киргизії
наразі до лікарень актау доставлено 18 виживших, один з них неповнолітній
показать весь комментарий
25.12.2024 10:16 Ответить
пишуть про птаха у двигуні, влетів біля махачкали, побоялись саджати (туман, загроза БПЛА у грозному), направили через каспій до актау - погодні умови кращі, аеропорт вільний, пального вистачало
показать весь комментарий
25.12.2024 10:18 Ответить
показать весь комментарий
25.12.2024 10:28 Ответить
з авіатрощею під смоленськом 10.04.2010 о 09:54 (за Київом) ще не розібралися
@уйло вже тоді на гаагу і мотузку заслужив
показать весь комментарий
25.12.2024 10:34 Ответить
громадяни @уйлостану, які були на борту

показать весь комментарий
25.12.2024 12:04 Ответить
upd. наразі 28 виживших, троє у вкрай важкому стані
показать весь комментарий
25.12.2024 12:10 Ответить
@уйлостану
показать весь комментарий
25.12.2024 12:11 Ответить
пілоти загинули при посадці
перед посадкою вибухнув кисневий балон у салоні (за твердженням виживших)
перед цим потрапив птах у двигун
показать весь комментарий
25.12.2024 12:27 Ответить
наразі у доповідях кацапи пишуть таке:
"Спустя некоторое время из-за сильного тумана в Грозном было принято решение перенаправить рейс в Махачкалу.
Почти через час после вылета он столкнулся со стаей птиц и подал сигнал бедствия из-за отказа системы управления. Сигнал был подан над Каспийским морем. Спустя 15 минут экипаж принял решение идти на запасной аэродром в Актау.
Самолёт разбился в 09:28 по московскому времени. На борту находилось 67 пассажиров, в том числе 5 членов экипажа. Всего летело 16 россиян, 37 граждан Азербайджана, 6 граждан Казахстана, 3 гражданина Киргизии.
В больницы госпитализировано 27 пострадавших, из них 3 детей. Семь человек в реанимации в тяжёлом состоянии. Все пилоты погибли. Из членов экипажа выжил, предварительно, только один. Всего в авиакатастрофе выжило 28 человек."
показать весь комментарий
25.12.2024 12:38 Ответить
нижче відповів (з посиланням на доповіді кацапів та казахів)
за фактом - після зіткнення із птахами відмовило рульове, от і можлива причина зміни висоти
показать весь комментарий
25.12.2024 12:50 Ответить
за відмову двигуна жодного слова від мене не було взагалі
за вибух кисневого балону та втрату свідомості пасажирами та одним з пілотів - свідчення вижившого бортпровідника рагимли айдана (за балон дізнався від живого на той час пилота кшнякина ігора)
за рульове та проблеми із ним після зітнкення із птахами - написав відразу, бо це основна причина мей дея від пілотів
за птахів у двигуну повідляють виживші пасажири
показать весь комментарий
25.12.2024 13:00 Ответить
Де Кавказ а де Казахстан? Дивний рейс, мутка как-цапська якась
показать весь комментарий
25.12.2024 09:34 Ответить
кадирівці настільки сурові, що самі захопили свій літак і підірвали
показать весь комментарий
25.12.2024 12:50 Ответить
Чий літак був цікаво?
показать весь комментарий
25.12.2024 09:21 Ответить
Страница 1 из 2