11984 посетителя онлайн

Водитель трамвая в Праге набросился на украинскую семью с ребенком и выгнал их из салона: "Вон! Ты не имеешь права быть в этой стране". ВИДЕО

В сети опубликована видеозапись, на которой мужчина выгоняет из трамвая семью с ребенком.

Как сообщает Цензор.НЕТ, в комментариях к видео отмечается, что инцидент произошел в Праге и на записи водитель выгоняет украинскую семью. Руководителю трамвая якобы не понравилось, что ребенок стоял ногами на сиденье и смотрел в окно. Дедушка мальчика показал, что обувь ребенка чистая, а бабушка всячески пыталась уладить конфликт, но тщетно. С криками "Вон! Ты не имеешь права быть в этой стране", на фоне рыданий ребенка, водитель ударил 63-летнего мужчину и выгнал семью из салона.

Топ комментарии
+38
Хай спробує так на російських "турістов" так накинутись.
Буде потім на пляшці вибачення у кадирки просити.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:24 Ответить
+31
Де потужне квартальне МЗС ? Воділа підор *******.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:25 Ответить
+31
Ті, хто "вторую армію міра" довели до милиць, віслюків та пари посадок на день.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Ніхто перед вами не сцить, смердяча кацапська свиня.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:45 Ответить
Як ти міг " працювати в Чехії", коли за межі Алтайського краю, у житті ніколи не виїзджав?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:37 Ответить
Та да, слабке місце українців- нерозуміння що таке суд. Якби подібне сталося із німцем, компанія сплатила б не одну сотню тисяч за моральну шкоду..
показать весь комментарий
28.02.2025 12:39 Ответить
Бла, бла, бла..
Коли тобі вріжуть у ..ило, будеш писати про свої враження..
показать весь комментарий
28.02.2025 12:40 Ответить
Ботів як завжди, більшість. Їм все рівно. Вкид- в касу..
показать весь комментарий
28.02.2025 12:41 Ответить
А швейцарці також слов'яни?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:42 Ответить
Слухай, " поляк під ВІПІЕНОМ", водій ті крісла не прибирає. Йому до лампочки, хто там і як топчеться. У Європі нажаль, можливо крім Північної, на крісла в траспорті ногами зазить більшість молоді. У Південній Європі це взагалі біда.
У Празі, на задніх сидіннях автобісів підлітки таке виробляють, що і в Україні непобачиш.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:48 Ответить
Коли отримаєш,повернешся із враженнями.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:20 Ответить
гниль є і серед тих, хто за спинами захисників.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:30 Ответить
Тест . Для нас всіх тут і для української діаспори !
Чи будуть тут пікети , з протестами , біля чеського посольства ?
Чи вийде багатотисячна українська діаспора з протестами в Чехії ...?
Питання риторичні ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:26 Ответить
Треба бути чесними - вовки завжди перемагають овець ! Можливо тому весь західний світ (і європа і америка) весь час так ссуть перед кацапами ?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:29 Ответить
Так може тому "інциденти трапляються постійно" , що ніякої реакції , на це , в українців нема ?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:30 Ответить
Словаччина , вже давно , стомилася від Фіци і чекає на допомогу з України ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:31 Ответить
То треба , нарешті , визначитись - хто ми в цьому світі ...?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:32 Ответить
Якщо "український перехожий" це дозволить - отже так йому і треба !
показать весь комментарий
28.02.2025 11:34 Ответить
Ультраправий кандидат у президенти Польщі Менцен відвідав Львів: "Україна повинна припинити культ Бандери". ВIДЕО Джерело: https://censor.net/ua/n353
українці мають серйозно брати до уваги нашу чутливість до історичних питань Джерело: https://censor.net/ua/n353
Словаччина , Румунія і т.д ...
Чому українці , і Україна загалом , дозволяє так з собою поводитись ?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:43 Ответить
місцеві можуть протестувати , або ні - це їхня справа ... Наша справа - підтримувати своїх , всіма силами і скрізь !
Лише тоді нас будуть боятися і поважати ..
показать весь комментарий
28.02.2025 11:45 Ответить
Чому раптово ?
Захід завжди боявся кацапів і все їм пробачав - Чечня , Грузія , Крим і Донбас ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:47 Ответить
Угу - з таким ніком заявляти про чіюсь "дитяча уява про геополітику" ...ну ну ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:54 Ответить
- і всі її вимоги були б слухняно виконані ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:55 Ответить
Не забули вони ... просто кацапам , якось , вдалося їм прищипити "стокгольмський синдром" - і це не лікується .
показать весь комментарий
28.02.2025 11:58 Ответить
Так ото ж ...
Воює максимум 2-3% населення , десь стільки ж - в тилу працює на оборону або волонтерить ... а решта ? Героїчно форсують Тису , хтось крадуть і беруть хабарі , чудово себе почувають тут і за кордоном ...
А уявіть що б ми зробили , з кацапами , як би до оборони стала ВСЯ нація ?!
Так ото ж ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:11 Ответить
То виходить , що треба вже нарешті починати ...якщо не пізно
показать весь комментарий
28.02.2025 12:18 Ответить
Можна в якості висновку -
От вам і відповіді на всі питання - про яку реакцію , в Чехії , можна казати , якщо навіть тут в коментах єдності нема - одні підтримують українців , а інші - намагаються виправдати воділу ...
Так і живемо
показать весь комментарий
28.02.2025 13:29 Ответить
Буває. Мало хто знає (бо там не були) що багато криміналу з рашки та України. Десь боком вилазить...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:34 Ответить
Мав на увазі кримінальні клани. Там багато нашого рекету і рашки теж. Тому, воно може віддзеркалювати непомітні вади в суспільстві.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:17 Ответить
Те дитя сиділо в возику, по землі не топталось. Щоб не балувався, поставили дивитись в вікно.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:41 Ответить
Воно манюнє, може ногами і по ліжку повзати. Зрозуміти бидло, яке б'є людину з немовлям на руках, неможливо.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:45 Ответить
цікаво а мосалі мають право бути в тій країні ? чи ета другоє
показать весь комментарий
28.02.2025 11:32 Ответить
Втративши 20% теріторії, львину долю чоловіків, -10 млн. населення, енергетику, тепер на чергі газова інфраструктура і багато чого іншого.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:08 Ответить
Ні, навпаки це переважно молоді жінки з дітьми, бо вони більш мобільні і краще інтегруються. Старі люди сидять в зоні бойових дій до останнього. Тобто демографічно україні нанесений смертельний удар.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:12 Ответить
Це все прекрасно, але свою армію вони зможуть відновити і спробувати ще раз, а населення, теріторію і економіку відновити не вийде.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:17 Ответить
Ні, не будемо чесними, бо тут нічого чесного не побачив.
1) Немає ніяких 40 млн. і близько
2) Цифра давно вже перевалила за 50 тисяч точно і бог знає на скільки більше 100 тисяч. До них ще треба додати тих, хто вже списаний по пораненням чи інвалідності, це ще декілька сот тисяч. 300-500 тисяч втрат для 30-мільйонної країни, де 11 млн. це тільки пенсіонери і ніякої заміни тих вибувших вже не передбачається через демографічну яму - це величезна цифра.
Тим більше ті хто лишився не горять бажанням йти захищати щось, когось, тобто теж така собі заміна.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:28 Ответить
Ооо, шо вже одразу концепція змінилась? А не ти скакав з історіями що війну не можна зупинити, бо русня відновить армію і яяяяяяяк попре.
Шо ж ти такий не послідовний?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:30 Ответить
Ні, таке не переживала. Тоді народжували по 3-5 дітей на сім'ю. Зараз навіть 1 рідко народжують. Відновлюватись немає з чого.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:47 Ответить
Після того як війна буде заморожена потрібно буде взяти пару батальонів та піти захватити якусь Чехію чи Угорщину. Компенсувати втрачені території
показать весь комментарий
28.02.2025 11:27 Ответить
показать весь комментарий
28.02.2025 11:48 Ответить
Срані,***... і таке інше,АЛЕ,поки не зрозуміють УКРАЇНЦІ,що вони і нахер ніде не потрібні,доки такі відосики і будуть. Я хочу,щоб ми всі зрозуміли,що ГОСТІ хороші неділю-дві,а потім починаються будні,так і в нашому випадку,спочатку ДУЖЕ співчували,а на сьогодні ми вже всім як кістка поперек горлу і не потрібно мені тут строчити,що ми і їх захищаємо,вони так само,як і НАШІ,котрі в тилу,не ЗНАЮТЬ,що таке ВІЙНА!!!! Прибалти знають,що на черзі вони,тому від них і на сьогодні найбільша підтримка,а ці впевнені,що до них не дістане. Якось так,потрібно буде повертатись ДОДОМУ,якщо хочете відчувати себе ЛЮДИНОЮ,а так на все життя,там---друго і навіть третьо сортні.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:08 Ответить
Я знаю,що говорю,в мене зять чистокровний німець і дружина там вже 3-и роки,і сам був там два місяці,тільки приїхав,так що не потрібно мені співати тут казочки!! Можливо ти і влаштувався добре,але гроші то не основне,основне для нас--це воля,а там все по порядку,мій внук(7р) під впливом німецького дідуся,зовсім не такий як наші.І я не прокурор,а ---ЛЮДИНА ВІЛЬНА!!!!
показать весь комментарий
01.03.2025 20:39 Ответить
для розуміння - коли не місцева людина законно перетинає кордон то вона має ті самі права що і громадяни місцеві.
тому якщо хтось чиїсь права порушує то треба фіксувати таке викликом поліції а потім подавати в суд.
і драти нещадно роботодавця який таке бидло на роботу прийняв.
до речі, це стосується і нас коли ми приймаємо иншоземців - вони тут мають такі самі права як і ми.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:56 Ответить
Є таке трохи в Празі серед водіїв трамваїв. Один близький знайомий розсказував коли на них пару пенсіонерів з України накинувся водій трамвая в Празі і став доказувати що українці фашисти. І ніякі доводи і аргументи на цього водія не діяли. Щось з відділом кадрів у трамвайному депо Праги. До речі той водій був схоже словак. Разом з гітлером його діди вбивали українців в Україні. Невеличкий відсоток, але таке є.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:51 Ответить
Ногами лазити по сідушках це тоже не ахті, можна водія зрозуміти, таке виховання в нас кончене, савдепія
показать весь комментарий
28.02.2025 11:39 Ответить
Тільки незрозуміло чого кацапи раптово стали вовками.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:41 Ответить
Ніколи не боявся. Просто у вас надзвичайно дитяча уява про геополітику.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:50 Ответить
Стрілки не переводь.
показать весь комментарий
28.02.2025 13:07 Ответить
Пучеокому і носатому бєнє каламойшж і йому подібним буратінам в Україні таке слабо заявити, про дім в Ізраілі?
показать весь комментарий
28.02.2025 13:37 Ответить
Не треба з собою порівнювати, каzаписта нюрка з рєzанєй
показать весь комментарий
28.02.2025 13:42 Ответить
А потім, хоп, по статистиці українці біженці в Чехії вклад у ВВП внесли більше, ніж її уряд на них витратив. На зарплату жирній свинюці, яка свої рученятка на людей з дітьми простирає, вистачає, ніхто не об'дає гниду. Це і їб..ну польську курву стосується, хитровисрану. Тому каZап, не старайся, методички змінюй, поки сраку на британський прапор не порвали
показать весь комментарий
28.02.2025 13:48 Ответить
Досі не розумію, якщо ми бандерівці, то теж крайні праваки (націоналісти), чому у них бзік на нас, а не на каzапів, члєнінцев-сралінцев? Шизофренія, як у трумпа?
показать весь комментарий
28.02.2025 13:52 Ответить
де ти там дідуся побачив? я побачив амбала, який прикривався дитиною.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:58 Ответить
***** и что то мне подсказывает немецко кацапский типа чех там полно таких *********
показать весь комментарий
28.02.2025 12:39 Ответить
Не зрозуміло початок конфлікту
показать весь комментарий
28.02.2025 13:00 Ответить
Навіть не уявляю таку поведінку водія у Швейцарії, максимум зауваження та і то до дорослих ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:24 Ответить
То так, але звісно мав право зауважити, а не бити літню людину (до кацапів це не відноситься) ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:31 Ответить
Оце відео з озвучкою і є доказом без відповідності до національного кримінального законодавства ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:39 Ответить
На жаль, чеську не розумію та і не дуже, як для мене, чутно було, якщо б водій на хохдойч свою істерику озвучив, то зрозумів би ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:58 Ответить
Чоловік відповідав на українській ...водій там щось про поліцію згадував, зараз ще послухаю ...
показать весь комментарий
28.02.2025 13:10 Ответить
До речі, місцева жінка йому сказала, що він не правий ...
показать весь комментарий
28.02.2025 13:16 Ответить
А чого це тільки за моральні? Там такого нарахувати можна, від відшкодування вартості квитків до ...
показать весь комментарий
28.02.2025 16:08 Ответить
ти не бачив як водії маршруток розмовляють з УБД???
то передивись.
і у тебе не буде запитань до чеха!!!!
тут нідочого, чех, німець, українець чи африканець
питання в чемності.
людина нормальна чи уїбан. все!!!
показать весь комментарий
28.02.2025 12:45 Ответить
"Керманич" ЗНАВ!!! Якби не знав - не говорив-би про те, що люди не мають права перебувать в ЙОГО країні... Це було звичайне "бикування" чеського "бидла", що вважає себе "людиною першого сорту", на відміну від інших... Якби він сказав, що правила поведінки в громадському транспорті забороняють перебування дитини в такому положенні під час руху - було-б зрозуміло... Але він про це не говорить! Мова іде про ДИСКРИМІНАЦІЮ на побутовому рівні!
показать весь комментарий
28.02.2025 12:11 Ответить
Ти статтю читав? Чоловікові 63 роки... До чого тут "Тиса"? Він вже давно "непризовного" віку і знятий з обліку за віком... Чи тобі просто забажалося "серонуть"?...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:18 Ответить
А ЩО для тебе є "ФАКТОМ"? Рішення про право перебування в країні приймає Президент і уповноважені законом структури - а не водій трамваю...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:24 Ответить
"Не топи" - це ЩО означає? КОГО "топить", де саме "топить", чи "за кого топить"? А те, що "керманич" ЗНАВ про те, що люди - не громадяни Чехії, чутно з його слів... Ти чеську "розумєм"? Я, знаючи (частково), польську, і то зрозумів, що це бидло перебрало на себе повноваження чеського уряду... І не треба кидаться "красивими назвами" - бо там треба, в першу чергу, застосовувать інший "кодекс" - КЗОТ... А він визначає не тільки права найнятого працівника, але і його ОБОВ"ЯЗКИ... А він їх ПОРУШИВ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:50 Ответить
У тебе діти, коли-небудь, були? Ти з ними у громадському транспорті, їздив? Так, я розумію, що дітей треба привчать до дисципліни - але не ВСЕ, і ВІДРАЗУ! Як ти поясниш дитині двох-трьох років, правила поведінки у громадському транспорті? Цікаво було-б, за тобою поспостерігать...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:57 Ответить
Ясно... "Не з"їм - то хоч понадкушую...".
показать весь комментарий
28.02.2025 13:02 Ответить
Тобі "потрындеть - завернуть...", захотілося? Перечитай нашу полеміку, яку ти затіяв, і сам себе запитай: "І про що це?"
показать весь комментарий
28.02.2025 13:18 Ответить
Якщо "воювать можна і в 70" - тоді чому не воюєш ТИ?. І не пробуй на мене "перевести стрілки" - по-перше, я старший навіть за того чоловіка, по-друге, з 2016-го маю протезовану ногу. А у ТЕБЕ що "протезоване"? Мізки?...
показать весь комментарий
28.02.2025 14:35 Ответить
Є чіткий порядок - у випадку правопорушення, що виникло на робочому місці працівника, він зобов"язаний повідомить керівництво та запропонувать правопорушнику припинить його, пояснивши, в чому воно полягає... За відмови - викликать представників правоохоронного органу... Виганять людей з транспортного засобу він не має права - бо люди оплатили його працедавцю послугу, яку він надає - перевезення їх з однієї точки, до іншої... Я в суді "порвав-би, "як Тузік-грілку", комунальне підприємство... І вони-б "десятому заріклися" таких придурків на роботу наймать - бо вони були-б зобов"язані виплатить людям конкретну суму - за моральні збитки......
показать весь комментарий
28.02.2025 15:12 Ответить
Та з тобою і "спостерігать" не треба - ти й сам себе непогано демонструєш...
показать весь комментарий
28.02.2025 18:33 Ответить
Куди мені йти - я сам вирішую...
показать весь комментарий
28.02.2025 19:21 Ответить
Повторюю для "недоганяючих" - чи можна дититині 2-3 років пояснить у повному обсязі, "что такое - "хорошо" и что такое - "плохо"?. Поясню - можна... Шляхом насилля... Тобто шляхом спричинення дитині тілесного болю.... А тепер "включи мізки" - як це сприймуть оточуючі пасажири в європейському місті? Це не київський, львівський чи одеський трамвай... А у тебе точно дітей не було (або ти ними не займалася, переклавши догляд за ними на інших осіб...)
показать весь комментарий
01.03.2025 12:48 Ответить
Ясно... Я ж кажу - дітей у тебе немає... І про їх виховання ти лише у книжках читала...
показать весь комментарий
01.03.2025 16:02 Ответить
Ну, що я можу зробить? Я ж їй свій досвід їй в голову не вкладу... Ми, з дружиною, виховали двох дітей. Маємо вже трьох внуків. Один уже підліток. Двоє - дошкільнята. Молодші майже кожні вихідні у нас гостюють. Маю непоганий досвід спілкування з дітьми - бо вони у мене ростуть на очах. А ця "мадама" навіть сама не розуміє, що вона сама собі "палиці в колеса пхає", бо вважає що дисциплінувать малу дитину можна по команді з анекдота:
- Товарищ прапорщик! Остановите поезд...
- Поезд, СТОЙ! Раз-два!!!"
показать весь комментарий
01.03.2025 22:43 Ответить
Додам одну цікаву річ: така людина - Іван Франко, тобі відома? Колись він полемізував з одним опонентом, котрий дотримувався подібних твоїм, поглядів... І привів приклад: "Малу дитину, відлучивши від грудей, спочатку починають годувать молочною кашею, а не вареною волячою печінкою...".
показать весь комментарий
02.03.2025 11:02 Ответить
"Бидло" національності не має...
показать весь комментарий
02.03.2025 11:18 Ответить
Це не "моя" проблема - а ТВОЯ... Бо сама собі суперечиш... "Або ми бубочці все дозволяємо, або лупимо по сраці? Можна виховувати, що не можна - значить не можна. Або ти сидиш, аьо стоїш на підлозі. Істерика - йдемо пішки".
От і уяви, що буде, коли дорослі будуть змушувать дитину "іти пішки", в істериці... Що скаже на це перший же поліцай? І які для людей будуть наслідки, "педагогиня" ти наша?...
Тим більше, що до істерики дитину довів саме водій, своєю неадекватною поведінкою...
показать весь комментарий
02.03.2025 11:23 Ответить
Коли моя старша була зовсім маленькою, її теща розбалувала (бо мусили віддать їй - дружині на роботу виходить, а ясель у нас не було). Приїхали через рік - жахнулися... Істерика одна за одною, коли щось не по ній. Забрали назад... Півроку "воювали" - поки змогли "переломить"... Ще через півроку зібралися у відпустку. Приїхали на вокзал. Дружина каже: "Сходи, купи "мінералки", в дорогу...". Я малу взяв та й пішли. Заходимо у магазин. Перед нами жіночка з дитиною, років чотирьох. Жінка купує хліб. Малий доколупався: "Купи канфет!" Мати каже: "Денег нет...", і показує пустий гаманець. Малий падає на брудну підлогу, починає биться в істериці. Моя мала на мене дивиться і питає: "Він що, хворий?".
показать весь комментарий
02.03.2025 12:37 Ответить
Що і вимагалося довести...
показать весь комментарий
02.03.2025 13:15 Ответить
Ось тобі "привіт з Чехії:
"Вітання з Чехії. Водій був звільнений, і весь інцидент розслідує поліція, управління Празьким громадським транспортом, керівництвом міста Праги, організацією, яка підтримує українські біженці та інші НУО з прав людини. Водій відповідає за кілька злочинів. Ця неприйнятна поведінка не залишиться без покарання. Велика хвиля опору зросла проти цього інциденту і не відображає справжньої природи чеського суспільства.

Слава України."
Правильно тебе охарактеризували - "синьою панчохою"... Бо ти у вихованні дітей розбираєшся, "Як свиня - в апельсинах...".
показать весь комментарий
02.03.2025 14:18 Ответить
А хто "лайкає" ТЕБЕ? За півтора року на тебе ніхто уваги не звернув!. І якби ти тут не почала молоть "псевдопедагогічну бредятину" - я-б на тебе і уваги не звертав... Крім того, що у мене двоє дітей виросли і ростуть троє внуків - у мене і сім"я - педагоги... Моя мати - "Заслужений учитель України"... Все життя пропрацювала вчителем. І не в простій школі - а в допоміжній школі-інтернаті... ТОму добре розбирається в дефектології та роботі з "важкими" дітьми... Я сам з ними, в дитинстві, частенько спілкувався, коли після школи приходив до неї на роботу, робив свої домашні завдання, та допомагав її учням, з ними... Тому я знаю, як з дітьми спілкуваться... А ти (нібито), народила трьох, і вважаєш, що тямиш у вихованні? Ти їх вирости спочатку... І коли будеш на пенсії, і тебе діти не забудуть, і "нах" не пошлють - тільки тоді ти зможеш чесно сказать, що ти тямиш у вихованні дітей....
показать весь комментарий
02.03.2025 15:40 Ответить
Та таке саме, "одморожене"... Сумніваюся я, що вона взагалі сім"ю має... Бо думки та рівень інтелекту, дійсно, як у школярки...
показать весь комментарий
02.03.2025 15:55 Ответить
підримуєш водія, який вдарив людину з дитиною на руках, то ти поляк, котрий за кацапів. я хочу, щоб польщу кацапи закидали шахедами, може тобі, сволота, тоді прийде розуміння.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:43 Ответить
мало вас в 1968 році танками совєти давили . коли ти тварь отак поводишся з украінцями які тримають на руках малесеньку дитину
показать весь комментарий
28.02.2025 13:08 Ответить
Може російськомовні були...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:28 Ответить
Водій просто придурок, так поводитись не можна в жодному разі. Політика і все інше тут ні до чого, ніяких виправдать тут немає і бути не може.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:14 Ответить
ось так потихеньку різна сволота піднімає голову . хай вдарить араба !
показать весь комментарий
28.02.2025 11:27 Ответить
Давно місцеві не нюхали Празької весни.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:27 Ответить
в світі не без уродів.
схоже наівся гімн а з кремлівської помийки.
і тепер потребує лікування
показать весь комментарий
28.02.2025 11:30 Ответить
стадо баранів очолюване Левом, перемагає СТАДО левів, очолюване бараном.
так говоре мудрість
показать весь комментарий
28.02.2025 11:35 Ответить
Так хай повертаються в Україну...
показать весь комментарий
28.02.2025 13:39 Ответить
Ви звідки такий під шахедами сидите? З Ужгорода, чи з Черновців?
показать весь комментарий
28.02.2025 16:33 Ответить
Страница 3 из 3