8446 посетителей онлайн

Пропагандист, родом из Киева, призвал к геноциду: "Мы хотим, чтобы Украина как государство прекратила свое существование"

Богдан Безпалько, член президиума Совета при президенте РФ по межнациональным отношениям и глава организации "Украинцы России", сделал публичное заявление, в котором фактически призвал к геноциду украинской нации и уничтожению украинской государственности.

В той же речи он также озвучил угрозы о возможности нанесения ядерных ударов по европейским странам - в частности, Германии, Финляндии и Италии, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы хотим, чтобы Украина как государство прекратила свое существование. Чтобы люди оттуда уехали, мягко говоря - в эмиграцию. Или еще куда-то подальше. Это - наша цель", - заявил Беспалько.

Цинизма ситуации добавляет факт, что Беспалько родился в Киеве и прожил в украинской столице до 20 лет, а сегодня является лицом псевдоукраинской организации в России, которая используется для пропагандистских целей Кремля.

Топ комментарии
+50
Манкурти завжди більше за всіх прагнуть прогнутися перед хазяями, яким вони служать, щоб їх не запідозрили у пособництві та співчутті. Це типовий манкурт, який, щоб довести свою відданість кремлю, буде навіть розстрілювати особисто українців. У манкуртів ЗАЖДИ така доля.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:10 Ответить
+49
Не маю відношення до нашої ГУР та контрозвідки, я з сухопутки. Але сподіваюся, що цьому чмирю хтось ненароком скоро підкладе ефку під машину.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:07 Ответить
+47
самокат ублюдку. )
показать весь комментарий
07.08.2025 00:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
самокат ублюдку. )
показать весь комментарий
07.08.2025 00:06 Ответить
+ 💯👍🏿!

зникнути мають "вихідці виползки з України"

.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:13 Ответить
Не маю відношення до нашої ГУР та контрозвідки, я з сухопутки. Але сподіваюся, що цьому чмирю хтось ненароком скоро підкладе ефку під машину.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:07 Ответить
у нас гур мишей ловить. Яка ефка....
показать весь комментарий
07.08.2025 01:09 Ответить
А вас це у кого?
показать весь комментарий
07.08.2025 05:40 Ответить
Манкурти завжди більше за всіх прагнуть прогнутися перед хазяями, яким вони служать, щоб їх не запідозрили у пособництві та співчутті. Це типовий манкурт, який, щоб довести свою відданість кремлю, буде навіть розстрілювати особисто українців. У манкуртів ЗАЖДИ така доля.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:10 Ответить
Манкурти, то не всім зрозуміло. Я, таких, називаю просто - ВИРОДКИ.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:02 Ответить
Коли хотіли зробити когось манкуртом, йому голили голову й одягали на неї обруч зі свіжої шкіри, взятої з шиї верблюда. Раба залишали в пустелі на п'ять днів зі зв'язаними руками та ногами і колодкою на шиї, аби він не міг доторкнутися головою до землі. Шкіра верблюда під сонцем висихала та стягувалась, стискаючи голову. Власне волосся раба, що росло тим часом, вростало в шкіру. Він або помирав, або виживав, проте забував своє минуле, стаючи взірцевим рабом. Манкурти цінувалися більше за звичайних рабів, бо не знали звідки вони, ким були, хто їхні рідні. Такий раб віддано служив тому, хто давав йому їжу, виконував найважчу, найбруднішу роботу. Манкурт не потребував спільноти інших рабів, бо ніщо його більше не єднало з людьми.
показать весь комментарий
07.08.2025 04:42 Ответить
брєд ідіота
показать весь комментарий
07.08.2025 05:35 Ответить
Почитайте історичні книжки. Людина вигадлива, ще й не такі тортури придумувала.
показать весь комментарий
07.08.2025 07:05 Ответить
і шо? до чого тут рабство..
то божевільна пише
їбанута, розуміеш
показать весь комментарий
07.08.2025 07:11 Ответить
Ця інформація про те, як робили манкуртів - літературний вимисел. Це буквально текст з роману Чингиза Айтматова. І саме він вигадав термін слово "манкурт", використовуючи лінгвістику народів Азії. З часом цей термін увійшов до мови, як позначеня раба, що забув своє коріння. Але не треба притягувати за вуха історію.
показать весь комментарий
07.08.2025 07:42 Ответить
Він "переказав" тюркський переказ, а не "вигадав".
Це як палець і ще щось, є різниця.
показать весь комментарий
07.08.2025 14:29 Ответить
Як зазначають дослідники, легенда має справжнє фольклорне джерело. Сам письменник в одному з інтерв'ю зазначає, що «в епосі "Манас", одному з найбільших оповідей киргизької історії, оповіді тисячолітньої давності, енциклопедії духовного життя мого народу, є рядки, в яких один загрожує іншому в разі перемоги натягнути йому на голову ширю - сиром тортурою знищити його пам'ять, відібрати минуле. Але окрім цих відомостей, більше нічого ні в літературі, ні у фольклорі не збереглося».

Тобто такі собі "історичні факти".
показать весь комментарий
08.08.2025 10:59 Ответить
Дуже цікаво. Але це не більше, ніж літературна вигадка, як і термін манкурт. Хоча зараз це слово й використовують як назву людини, що забула своє коріння та служить господарям, яки колись захопили її землі.
показать весь комментарий
07.08.2025 07:45 Ответить
Колись читав про це. Здається у Чингиза Айтматова.
показать весь комментарий
07.08.2025 09:53 Ответить
Так вони і є "виродки"...
показать весь комментарий
07.08.2025 06:52 Ответить
А нічого дивного... Таке працює у будь-якому суспільстві... Згадай Торквемаду, головного інквізитора Іспанії. Послав на вогнище близько 40 тисяч "єретиків". Більшість їх була його одноплемінниками... Бо він, як і вони, був сином хрещеного єврея - "мараном"...
А хто був, за національністю, Ярема Вишневецький? Слава богу, вчасно отруїли - не встиг повністю "розвернуться" , в Україні...
А що творила "бригада Камінського", на території окупованої Псковщини, чи "корпус данских казаков", на території окупованої Югославії, у ІІ Світову?
І зараз - те саме...
показать весь комментарий
07.08.2025 06:51 Ответить
Добре, що єрмак не манкурт, бо він чистокровний кацап.
показать весь комментарий
07.08.2025 08:07 Ответить
Який він нахєр кацап? Ви на їб@ло його подивіться; жид жидом!
показать весь комментарий
07.08.2025 16:25 Ответить
Так це, дрючбан абдристовича і латиніної!!
Ківа захарченко, їх чекають з портновим!!
показать весь комментарий
07.08.2025 00:11 Ответить
Ось справжнє обличчя рашизму ,ця паскуда каже про справжні наміри рашиського режиму тому "найвеличнішому" вже пора зрозуміти з ким має справу заявляючи про зустріч з міжнародним злочинцем терористом путіном ,або ти з Україною ,або складай повноваження.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:12 Ответить
Заждіть...

А хіба головне не, щоб були дороги і світили ліхтарі?
Хіба 3/4 населення 6 років тому не вважали, що віру, мову, армію на хліб не намажеш?

Вибачте, але і серед виборців ЗЄ повно тих, хто сподівався і сподівається, що "наши етіх нациков обратно в Карпати загонят".
"Ані запрєщают нам гаваріть парускі".
показать весь комментарий
07.08.2025 00:13 Ответить
Так і є. Тих манкуртів хватає. Коли зустрічаєш таких виродків, єдине що стримує - сидіти за таку падаль не хочеться.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:00 Ответить
чого сидіти? бьеш падлу потім свідки кажуть шо кацап сам напав
кричав путін ввєді...
не сци
показать весь комментарий
07.08.2025 05:36 Ответить
Тому треба мати дрона. Запустив з відстані, і ніхто нічого не бачив.
показать весь комментарий
07.08.2025 08:08 Ответить
Заткнись, говнюк!
показать весь комментарий
07.08.2025 00:18 Ответить
Може хто з однокласників впізнає.... А вони про нього могли б розповісти...
показать весь комментарий
07.08.2025 00:19 Ответить
Не факт. Одногрупників юриста зеленського не вдалося знайти. Але диплом є
показать весь комментарий
07.08.2025 00:21 Ответить
Таких ублюдків з українськими прізвищами як це чмо там на болотах в політично-медійному середовищі десятки, якщо не сотні, а серед простого населення рф - їх сотні тисяч, якщо не міліони. Прізвище і походження в цій ситуації - не грає ролі: це світоглядна війна.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:21 Ответить
Голова організації "Українці Росії", хоче геноциду українців і щоб Україна як держава припинила своє існування. Є тут лікарі як могли б встановиті діагноз цієї хвороби?
показать весь комментарий
07.08.2025 00:21 Ответить
манкурт
показать весь комментарий
07.08.2025 00:36 Ответить
Самокат йому під дупу .
показать весь комментарий
07.08.2025 00:22 Ответить
Хто це такий , млять ???
.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:23 Ответить
Якби бути впевненим, що ЕС не дасть Зюзі розвалити державу, то роботи у ССО буде ще багато...
Можно тоталізатор налагодити, ставки робити хто докобзониться раніше
показать весь комментарий
07.08.2025 00:26 Ответить
Так був вже один, друг і соратник Зельоних. Якому недавно яхту тихо віддали, і активи в Україні не забирають. Теж кликав Україну повернутись в одне місце на Кацапії.

показать весь комментарий
07.08.2025 00:27 Ответить
Треба було, щоб ЗЄ захотів віджати його активи та його електорат.

А так то ОПЗЖ живе у мирі та злагоді з ЗЄ та його партією колаборантів.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:34 Ответить
Він і при ЗЄ себе відмінно почував.

А його партія і зараз себе відмінно прчува і голосує разом з СН за вказівкою з ОП.

Просто тепер, активи Медведчука дерибанять Міндічі. Нічого особистого. Просьо бізнес.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:45 Ответить
Порох використовував Медведчука, як контакт з ******. І використовував добре, не спускаючи з повідка
А от ЗЄ просто жадібний довбень.

Доречі, тобі кинути посилання, як при ЗЄ стали рости доходи Медведчука?
показать весь комментарий
07.08.2025 00:49 Ответить
Політична кар'єра Порошенка розпочалося у 1998 році, коли на мажоритарних виборах по округу на Вінниччині він здобув мандат парламентаря за партійним списком СДПУ(о). У 1999 році тодішній український президент Леонід Кучма запропонував Порошенкові очолити Вінницьку облраду, але той відмовився через «обмежені повноваження». У 2000 році Порошенко вийшов з фракції СДПУ(о) та створив власну «Солідарність».

Ну просто піпець, яка серйозна діяльність. У 1998 році обрався по мажоритарці через новостворений політичний проєкт, у 2000 році вийшов з нього. Тупо використав ліфт.

А хто тоді вважав Медведчука та його партію проросійською?
показать весь комментарий
07.08.2025 01:14 Ответить
Порошенко вважав СДПУ (о) проросійською. І це його тоді цілком влаштовувало.
Потім просто змінилася кон'юнктура.
Ви ж не вважаєте Петра Олексійовича ідіотом? Я - ні. Він розумний чоловік і політик. Тільки занадто прагматичний, м'яко кажучи. У всьому шукає тільки власну вигоду.

P.S. на даний час я, наприклад, підтримую політичний проект Порошенка. Бо він корисний для України. Але і "всєпрощєнством", як Лєв Толстой, я теж не страждаю.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:23 Ответить
Цікаво і як ти дізнався, що вважав тоді Порошенко?

А що проросійського у Народному русі України, у який входила СДПУ?
показать весь комментарий
07.08.2025 01:29 Ответить
СДПУ була колективним членом https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%A0%D1%83%D1%85_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Народного Руху України. На президентських виборах 1991 року підтримала https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%92%27%D1%8F%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BB В'ячеслава Чорновола.

27 квітня 1996 року на з'їзді СДПУ було ухвалене рішення перейменувати партію в Соціал-демократичну партію України (об'єднану) (СДПУ(О)).

Так що до 2000 року це була досить пристойна українська партія.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:20 Ответить
Виступ депутата ВР Порошенка (від фракції СДПУ (о)) про "агресивний блок НАТО".
До речі, чомусь виступав російською мовою. Фу. Гидота.

показать весь комментарий
07.08.2025 01:09 Ответить
Вибач, а якою мовою тоді ти розмовляв?
показать весь комментарий
07.08.2025 01:21 Ответить
Від самого народження розмовляю суржиком. І не збираюся це міняти.
Суржик - це моє все. Українська, - моя рідна мова. А суржик, - побутова.
Пам'ятаю, як ішов служити у совіцьку армію, мене попередив батько, - "навіть не думай кацапитися після служби в армії, - щоб мені не було соромно перед людьми за тебе".
Я зневажаю тих, які відмовляються від рідного слова. То все одно, що відмовитися від матері.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:34 Ответить
Краще хоч якоюсь мовою користуватися грамотно, а не паплюжити її.

Бо суржик - це *******. Кульо-бульо.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:37 Ответить
Колонізовані народи переводять на мову окупанта. Суржик - це проміжна стадія.
показать весь комментарий
07.08.2025 04:52 Ответить
какаяразніца накаком ізигє...........
лішби паузкі
Фуйло кацапориле
показать весь комментарий
07.08.2025 06:44 Ответить
чувак, ти можеш говорити як хочеш
але суржик то ознака селюка, вибач
показать весь комментарий
07.08.2025 05:41 Ответить
Тобі "селюки" "за пазуху серуть"? "Суржиком", здебільшого, говорять у містах... Село говорить діалектами...
показать весь комментарий
07.08.2025 06:57 Ответить
не лізь у розмову, старий дурень
"селюки" вибрали зе переважно
бо живуть рефлексами та не вміють аналізувати інфу
показать весь комментарий
07.08.2025 07:12 Ответить
А ти "дурень молодий"? Так це набагато гірше... Бо у "старого" можна списать на "деменцію", і простить... А у молодого" - лише на "вроджений ідіотизм"...
За "ЗЕ", "переважно", голосувало МІСТО... Перевір статистику...
показать весь комментарий
07.08.2025 07:17 Ответить
я не дурень
я вважаю якщо ти не здатен вивчити мову (суржик то не мова а гівно) то ти сраний селюк (ментально)
якщо ти про свою реєстрацію у селі то мені посрати де хто живе
показать весь комментарий
07.08.2025 07:21 Ответить
Правильно... Ти не "дурень"... Все набагато гірше... Ти - кацапський провокатор, "са знанием хахляцкава языка". В цьому я все більше впевнююся... Тексти дописів - через Гугл-перекладач, провокативні заклики до вчинення "терактів" у Росії... Саме те, чого від нас очікують кацапи, щоб заявить в ООН, що "Украина ничем не атличается ат Рассии... Эта - наши внутренние дела...".
показать весь комментарий
07.08.2025 07:31 Ответить
чувак геронтологічні проблеми то серйозно...
сходи до психіатра
бо альцгеймер то тягар для сім'ї
показать весь комментарий
07.08.2025 12:06 Ответить
Є доводи? Викладай... А не тринди в стилі - "Ти такий, бо я так думаю...".
показать весь комментарий
07.08.2025 12:16 Ответить
ти забув за що писав? 😬
ти сказав шо я кацап
я живу у лютежі
питай шо хоч або фото
якщо ні то ти підор фуфлогон та пестабол

погодь... ти козел наче з Чернігова
питай по ньому ****
я там народився у 1973 та жив роки
показать весь комментарий
07.08.2025 12:22 Ответить
Чудо в пір"ї"! Я вже писав: "Кацап - не нація... Це викривлене світосприйняття і хворе мислення...".
Ти можеш носить "суперукраїнське" прізвище, і жить "у серці України"... І в той же час, буть кацапом...
показать весь комментарий
07.08.2025 12:37 Ответить
Дмитро Лебідь #608673 я живу у лютежі
*************
Так ти "сраний селюк", значить? Ментально-моментально.
Нє, ну шо за люди???

Дмитро Лебідь #608673 сраний селюк (ментально)
показать весь комментарий
07.08.2025 12:39 Ответить
Порох тільки висловив співчуття родині Чорновола. Все інше його виступу не стосується.

Візьми да сам почитай повністю, а не хапай, не дивлячись.

П.С. А багато тоді людей в Україні позитивно відносилися до того, що НАТО бомбить Белград?
показать весь комментарий
07.08.2025 01:26 Ответить
позитивно відносилися
*****
Не "відносилися", а "ставилися".
Перш ніж вимагати щось від інших, маєте самі бути на висоті.

Герхард Вибач, а якою мовою тоді ти розмовляв?
показать весь комментарий
07.08.2025 01:38 Ответить
Я не вимагаю і не стверджую, що добре володію українською.
З своїх 50 я 40 розмовляв виключно російською.

Але теляча мова - це фу.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:43 Ответить
Те що ви сказали, - то так кацапи називають українську.
Оце дійсно, фу!
Тут навіть сперечатися нема про що. Ганьба!
Я вважав вас розумнішим...
показать весь комментарий
07.08.2025 01:53 Ответить
Так завжди називали суржик.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:59 Ответить
Називали кацапи. І ви цим пишаєтеся?
показать весь комментарий
07.08.2025 02:04 Ответить
Тут ти починаєш розмовляти не зі мною, а з голосами у своїй голові.

Мій батько українець і завжди казав про жлобів, що розмовляють чорт зна як ані російсько, ані українською, що вони розмовляють телячою мовою.

Я цим не пишаюся, і не засуджую. Це так, як є - з дитинства у мене суржик асоціювався з безграмотністю та низьким рівнем інтелекту.

П.С. Загуглив. Таки останнім часом ватні дебіли зробили цей вираз фактично антиукраїнським.
показать весь комментарий
07.08.2025 02:16 Ответить
Ну, от бачите. Ви брехали самі собі 40 років (з ваших 50, за вашими словами).
І тільки зараз починаєте приходити до тями.
Мені прикро за вас. Але краще пізно, ніж ніколи...
показать весь комментарий
07.08.2025 02:25 Ответить
з дитинства у мене суржик асоціювався з безграмотністю та низьким рівнем інтелекту.
*************
Ось так кацапи і витворювали із русифікованих українців манкуртів, які зневажали своє ж рідне, українське.
"Єто жє сєлюкі, хахли!". І тока руцкоязичниє владєют високородной мацковскай культурой.
Ви можете зі мною не погоджуватися, але суржик зберіг українську культуру. Хай і в звироднілому вигляді. Однак суржикомовні переважно залишилися українцями, на відміну від таких руцкоязичних підорів, як у цій новині. Зрадив мову, - зрадив Україну.
показать весь комментарий
07.08.2025 02:39 Ответить
шось ти загнув
вивчи нормально мову та й усе
показать весь комментарий
07.08.2025 05:42 Ответить
В кожній мові є свій "суржик" і діалекти, в англійській, в німецькій, в польській, в чешскій, навіть в узкам ізигє, але звідки про це знати ************ і расчапіркіну(кацапским чмирям)).
показать весь комментарий
07.08.2025 07:18 Ответить
А узкій ізиг завжди асоціювався з захмарним інтелектом? Ну шо, нє таг я хГаварю, атвєта - німа?
показать весь комментарий
07.08.2025 07:08 Ответить
Гарне використання будь-якої мови асоціюється з розвинутим інтелектом.

Віталій Портніков - найяскравіший приклад.
показать весь комментарий
07.08.2025 08:38 Ответить
Отже, за вашою логікою, ті, хто досконало володіє матєрним язиком, - то є видатні інтелектуали.
Ви дійсно так думаєте?
показать весь комментарий
07.08.2025 12:28 Ответить
Так.

І яскравий приклад Лесь Подерв'янський.
показать весь комментарий
07.08.2025 12:50 Ответить
Блатні з вами не погодяться. Фєня, - то є привілей тільки дуже освічених кримінальних інтелектуалів. )))

показать весь комментарий
07.08.2025 13:14 Ответить
Ну то й спілкуйся з мером Одеси.

Чи ти вважаєш, що розумна людина не може бути покидьком? Інтелект та особисті якості - це різні речі.

П.С. От, наприклад, ти просто душнила. Хоча якісь таргани з факелами періодично у голові пробігають. І це дає тобі змогу користуватися гуглом, але не дає змогу зрозуміти, що ти знайшов.
показать весь комментарий
07.08.2025 13:19 Ответить
Спецом для провінційних граммарнаци:
Не з факелами, а з смолоскипами.
показать весь комментарий
07.08.2025 13:29 Ответить
До побачення, мій селюкозанепокоєний руцкоязичний друже.
показать весь комментарий
07.08.2025 13:34 Ответить
Фуйло кацапориле
показать весь комментарий
07.08.2025 06:47 Ответить
То як там по суті виступу Пороха?

Де там його слова проти НАТО.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:48 Ответить
порох міг вбити путіна особисто на зустрічі

шо? дикість?
а вбиті 630 дітей потім того не варті???
показать весь комментарий
07.08.2025 05:39 Ответить
Доходи Віктора Медведчука і його дружини за рік зросли вдвічі.
31 березня 2021

Ну да. Треба було ЗЄ стати президентом, щоб вороги України нарешті зажили, як при Януковичі.
показать весь комментарий
07.08.2025 00:52 Ответить
При твоєму зепдрсу взагалі його віддали на от-со-сію! А давай розкажи про міфічні офшори Пороха про які ви так пафосно длбпи все теревените, а леж блдь ніяк не можете факти довести, а поки будеш згадувати (вигадувати), то не забудь про зеквартальні офшори згадати бо їм пздць як забагато від слугуродів яких ви понавибирали...доречі, а чому твій зепобєдун бойка із його пропдрськими ушльопками й досі у Раді тримає?
показать весь комментарий
07.08.2025 00:54 Ответить
Так "слуги" та опзж одне й те саме, тільки називаються по різному.
показать весь комментарий
07.08.2025 16:32 Ответить
А нагадай, які у ЗЄ були претензії до Медведчука до 12.04.2022 року?

3 роки розгледіти не міг чи плідно співпрацював?
показать весь комментарий
07.08.2025 00:36 Ответить
Навіть уявити страшно оте немите, вонюче те, що він називає лоном росії. Буееее...
показать весь комментарий
07.08.2025 00:32 Ответить
Буданов, твій вихід. Таварисч хоче покататись на самокаті
показать весь комментарий
07.08.2025 00:39 Ответить
Цей кацапідор не має права навіть носити українське прізвище.
Воно гівно, і просто гівно.
Це про таких Тарас Шевченко писав, - "за шмат гнилої ковбаси ти рідну матір продаси".
показать весь комментарий
07.08.2025 00:46 Ответить
Бойко з українським првзвищем в Україні. І з владою у нього мир та любов.

Тут головне бути лояльним ЗЄ, а не те, що ти думаєш про Україну.
І цей пристосуванець, якби залишився в Україні, дуже органічно вписався б у ЗЄ-команду.
показать весь комментарий
07.08.2025 01:02 Ответить
Страница 1 из 2