5807 посетителей онлайн

РФ готовилась к войне с Украиной еще с 2007 года, - воин 11 бригады НГУ Сергей (Болгарич). ВИДЕО

Российское руководство планировало войну против Украины как минимум с 2007-го года.

Об этом в интервью офицеру бригады "Буревій" Анне Максимчук заявил воин 11-й бригады им. Михаила Грушевского Южного ОТО НГУ Сергей (Болгарич), передает Цензор.НЕТ.

"Еще в 2007 году, у меня есть один офицер, полковником на то время был, у него брат родной ГРУшник. И он в 2007 году поехал к нему на свадьбу племянника. Когда он вернулся, я пришел к нему кофе, он говорит: "Серый, будет война с Россией". Я спросил, с чего он так решил. Говорит: "Они проходят тестирование, аттестацию, и в тестах были два основных вопроса, почему будет война". Это - "есть ли у вас родственники в Украине?" и "могли бы вы воевать с Украиной?", - рассказал он.

По словам военного, уже в то время они формировали перечень, у кого есть родственники.

"Почему буряты зашли в Крым? Потому что если бы зашла группировка из Белгорода, там родственники, то они бы не смогли так "буянить". Тогда уже формировали подразделение, у кого есть родственники, военные в Украине, братья-сестры. Их сортировали на другие должности, части, формировали конкретные части наступления.

И когда в 2014 году началась война, то его брат уволился из ГРУ и пошел в другое место", - добавил воин.

Полное интервью смотрите по ссылке.

Топ комментарии
+21
Страшну штуку скажу, у яку не повірить ніхто з 42-річних (тепер уже 47-річних) не-лохів.

Шістдесят - це вік діяльної та розумної сили. Коли у тебе стільки досвіду і розуміння життя, що ти спокійно скорочуєш зайві ходи і зосереджуєшся на головному. Коли собі уже майже все довів і можеш спокійно писати власне видання книги "Як вижити в оточенні ідіотів".

(Правильна відповідь - ніяк. З оточення ідіотів треба вибиратися.).

Мені так сумно, що Порошенка почали називати "сивочолим гетьманом" іще коли йому було п'ятдесят з копійками. І народ на це повівся і обрав замість "гетьмана" інфантильну істеричку. І всівся чекати задоволений, що воно буде.

А тепер ну що - підніміть руку, хто у нас не "сивочолий". Навіть у дітей сивина з'явилася.

Я б дуже хотіла, щоб Порошенко повернувся до управління країною. Мені б хотілося, щоб незалежна Україна колись відзначила і 50, і 60-річний ювілей відновлення державності, і бажано у фізичних, а не віртуальних кордонах.

Для мене ці дві мрії взаємопов'язані.

Для того, щоб прибрати, очистити і відновити те, що лишиться після Зеленського, доведеться докласти титанічні зусилля. Ми отримаємо покручену і переламану країну, спустошену війною і розбещену цинізмом і корупцією, де кожен орган, кожна установа матимуть страшні репутаційні втрати, де люди зневажатимуть одне одного, де пануватиме ненависть і недовіра.

Нам доведеться все починати з мінусу, навіть не з нуля.

Петре Олексійовичу, це такі собі міркування у ваш ювілей, не дуже веселі. Але я сподіваюся, що ви будете разом з нами вигрібати Вовині стайні після його катастрофічної каденції. І придумаєте, як зробити так, щоб країна перегорнула останні роки як страшний і ганебний сон і знайшла у собі сили рухатись далі.

Дякую вам, що тримаєтеся і не даєте падати у зневіру усім нам.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:02 Ответить
+14
Сьогодні в П. О. Поршенка день народження - ювілей, 60 років.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:16 Ответить
+12
Ні,дорогенькі! Категорично не згоден! Росія не готувалася,вона реально вела війну з Україною більше ніж 300 років! А те,що відбулося в 2014 році,а тим паче в 2022 році,це апофеоз! Я раніше і сам цього не розумів: мовляв,час плине,змінюються держави,правителі,політика... Виявилося: природа кацапів не змінюється ні на йоту!
показать весь комментарий
26.09.2025 13:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це підтверджують і дії групи осіб, кузьмука-гриценка-єжеля- єханурова…
показать весь комментарий
26.09.2025 12:58 Ответить
Луценка забув? Що робив Гриценко, чого не робив Луценко? Обидва в один і той самий час списували техніку, яка шла на продаж на експорт через підконтрольну Ющенку контору.
І так, ти Лєбєдєва ще забув.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:09 Ответить
А чого ніхто не пише про супур міністрів оборони часів Боневтіка: Тарана, Гезнікова і Умерова? Один знищив ракетні програми, інший знищив на мільярди логістику(яйця), а третів за зарплату побудував імперію в США? Разом витратили десятки мільярдів на снаряди, не отримали ні снарядів не повернули гроші. Потім витратили мільярди на фортифікації і ні фортифікацій, ні грошей.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:33 Ответить
Не пишуть, бо мова йшлася про довоєнних міністрів. А так - того ж тарана потрібно саджати за грати за державну зраду, а Рєзнікова з Умєровим - за корупцію.
показать весь комментарий
29.09.2025 10:23 Ответить
І до чого тут Луценко? Яке мав відношення керівник МВС до військової техніки?
показать весь комментарий
26.09.2025 16:03 Ответить
Може пан мав на увазі ВВ ( тепер це Нацгвардія) , як структуру МВС. Щоправда незнаю, чи була там до 2014 важка техніка..... А от БТР напевно були і всяка купа гаражів, автопарків
показать весь комментарий
26.09.2025 21:50 Ответить
https://****.oa.edu.ua/sluzhbova-osoba-yak-subjekt-zlochynu-zlovzhyvannya-vladoyu-abo-sluzhbovym-stanovyschem-st-364-kku/
показать весь комментарий
26.09.2025 13:32 Ответить
И снова СЕРИК
показать весь комментарий
26.09.2025 13:02 Ответить
Как лавров питух СЕРИК
показать весь комментарий
26.09.2025 13:03 Ответить
Страшну штуку скажу, у яку не повірить ніхто з 42-річних (тепер уже 47-річних) не-лохів.

Шістдесят - це вік діяльної та розумної сили. Коли у тебе стільки досвіду і розуміння життя, що ти спокійно скорочуєш зайві ходи і зосереджуєшся на головному. Коли собі уже майже все довів і можеш спокійно писати власне видання книги "Як вижити в оточенні ідіотів".

(Правильна відповідь - ніяк. З оточення ідіотів треба вибиратися.).

Мені так сумно, що Порошенка почали називати "сивочолим гетьманом" іще коли йому було п'ятдесят з копійками. І народ на це повівся і обрав замість "гетьмана" інфантильну істеричку. І всівся чекати задоволений, що воно буде.

А тепер ну що - підніміть руку, хто у нас не "сивочолий". Навіть у дітей сивина з'явилася.

Я б дуже хотіла, щоб Порошенко повернувся до управління країною. Мені б хотілося, щоб незалежна Україна колись відзначила і 50, і 60-річний ювілей відновлення державності, і бажано у фізичних, а не віртуальних кордонах.

Для мене ці дві мрії взаємопов'язані.

Для того, щоб прибрати, очистити і відновити те, що лишиться після Зеленського, доведеться докласти титанічні зусилля. Ми отримаємо покручену і переламану країну, спустошену війною і розбещену цинізмом і корупцією, де кожен орган, кожна установа матимуть страшні репутаційні втрати, де люди зневажатимуть одне одного, де пануватиме ненависть і недовіра.

Нам доведеться все починати з мінусу, навіть не з нуля.

Петре Олексійовичу, це такі собі міркування у ваш ювілей, не дуже веселі. Але я сподіваюся, що ви будете разом з нами вигрібати Вовині стайні після його катастрофічної каденції. І придумаєте, як зробити так, щоб країна перегорнула останні роки як страшний і ганебний сон і знайшла у собі сили рухатись далі.

Дякую вам, що тримаєтеся і не даєте падати у зневіру усім нам.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:02 Ответить
Хрен ми вже виберемося з мінуса.І проблема не в оп а в народі якому подобається отой "мінус"
показать весь комментарий
26.09.2025 13:12 Ответить
Сьогодні в П. О. Поршенка день народження - ювілей, 60 років.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:16 Ответить
Навіть Порох вже усе це лайно не розгребе, що нам гундосий виродок насрав. Вже це сам Господь Бог не розгребе.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:41 Ответить
Так
показать весь комментарий
27.09.2025 12:12 Ответить
Нажаль, над Порошенком тяжіє образ "збитого льотчика".
Війну з пітьмою він не потягне, а ні фізично, ні морально. Бо є всі підстави сумніватись, що знову стане домовлятись зі смертельним ворогом про "перемир'я" на умовах "мінська-1" та "мінська-2", за якими здали Донбас.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:41 Ответить
"Здали"!Ну слава Богу зе все виправив!
показать весь комментарий
26.09.2025 13:44 Ответить
А Україна в цей час шалено роззброювалася, ту 160 на полтавському аеродромі дорізали..
показать весь комментарий
26.09.2025 13:02 Ответить
Я навіть більше скажу - нам далека рідня з московії почала дулі крутити зразу після розпаду СССР.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:06 Ответить
Так, так, заповіт про відновлення СРСР єльцин залишив, і щоб точно цей заповіт було виконано й підібрав замість себе феесбешника пуйла...
показать весь комментарий
26.09.2025 19:55 Ответить
Буряти?В Криму і донських козаків було вдосталь
показать весь комментарий
26.09.2025 13:11 Ответить
показать весь комментарий
26.09.2025 13:21 Ответить
Ти ідійот?
показать весь комментарий
26.09.2025 13:45 Ответить
Ні ... а ось ти - звісно так .
Ти хоч знаєш що на фото ?
показать весь комментарий
26.09.2025 13:51 Ответить
Ти?
показать весь комментарий
26.09.2025 14:18 Ответить
В 1992 году мои сослуживцы, уезжая домой на россию, четко и ясно дали понять: мы еще вернемся. Раздел ЧФ, Крым и тд. быстро подтвердили. Все эти сказания про 2007, 2014 для самообмана(мы же не знали, быть такого не может и т.д.).
показать весь комментарий
26.09.2025 13:14 Ответить
А в 2003 році Тузла!
показать весь комментарий
26.09.2025 13:18 Ответить
Думаю с 2004г
показать весь комментарий
26.09.2025 13:14 Ответить
почалося ще коли ФСБ убило Чорновола - бо він єдиний з топ-політиків був впевнений, що війна з кацапами неминуча. В 2004-му прогнозні розрахунки Інституту кібернетики Глушкова тільки підтвердили те, що війна неминуча - ті хлопці ніколи не помилялися в своїх розрахунках, але хто тоді на них звертав увагу
показать весь комментарий
26.09.2025 13:27 Ответить
Ні,дорогенькі! Категорично не згоден! Росія не готувалася,вона реально вела війну з Україною більше ніж 300 років! А те,що відбулося в 2014 році,а тим паче в 2022 році,це апофеоз! Я раніше і сам цього не розумів: мовляв,час плине,змінюються держави,правителі,політика... Виявилося: природа кацапів не змінюється ні на йоту!
показать весь комментарий
26.09.2025 13:17 Ответить
Прийнято вважати першу війну кацапів проти українців під проводом Володимиро-Суздальського князя Андрія Боголюбського. Істориками вважається як перший прояв відокремлення північно-східних земель Русі у окремий етнос та втрату відчуття єдності з Києвом. Причиною називають той факт, що Боголюбський не зайняв трон Київського князя, що було ціллю попередніх князів, а пограбував місто як іноземне та повернувся у Залісся. Андрія Боголюбського за це в російській історіографії називають «першим великоросом».
показать весь комментарий
26.09.2025 13:22 Ответить
Я скажу більше. Кацапи почали готуватись до війни з моменту розпаду совка. А методично з моменту отравлення та взяття його під свій контроль єльцина шоблом гебешної банди в яку входив тоді ще майже нікому не відомий *****.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:28 Ответить
Поправочка: активно готуватись можливо почала з 2007, а по факту, відразу після розвалу совка у 91 році хотіла повернення України у "рідну" говень. Просто в 90-х їм було трішки не до того, але Крим відібрати вже навіть в ті часи була спроба. На щастя тоді добре спрацювала українська нацгвардія й їх швидко втихомирили. З приходом до влади путіна, почалась поступова підготовка до війни.
показать весь комментарий
26.09.2025 13:29 Ответить
За кучми і бакая, почалася вся ця тема, зради Урядовцями кучми України під московію!! Табачник кушнарьов литвин разумков, та інші «борці за Україну», у кучми сиділи не без діла!! Марчук, це показува на ділі!
показать весь комментарий
26.09.2025 13:38 Ответить
Які тут коментатори всі розумні.Якщо всі все знали то чому в набат про загрозу не били?А?
показать весь комментарий
26.09.2025 13:46 Ответить
А можна показати приклад "биття в набат" зараз?
показать весь комментарий
26.09.2025 13:59 Ответить
Що значить "зараз"?В набат бють про загрозу а не по факту
показать весь комментарий
26.09.2025 14:16 Ответить
Просто вірили в те що хотілося.23.02.22 я йшов товариша,хорошого друга.
У нього донька кадровий офіцер,зять кадровий офіцер,внучка офіцер заміжжю за офіцером.Така родина.І от питає він мене,як ти думаєшвійна буде?
Та ти що,Толя,21 століття,як таке можливо?Не зовсім же путін відбитий на голову!
А виявилося,зовсім.
БЖ
І не зовсім адекватна реакція Жвропи і Штатів.Пам'ятаю,як путін оголошував про «сво»..
Тремтячий голос,невпевнений,і в залі всі такі ж сиділи.
А потім з часом нахабство з'явилося і самовпевненість..А діяли б рішучіше,ще тоді можна було звіра в барліг загнать.
показать весь комментарий
26.09.2025 14:14 Ответить
Яснопонятно-в усьому винне єс і америка.А ми шо?А ми нішо.
показать весь комментарий
26.09.2025 14:17 Ответить
От на Шмарафоні постійно Зельоні висувають таку тезу, що Пуйло все рівно б напав. І логіка така чудова. Він все рівно б напав, тому потрібно було не посилювати оборонну міць, а згорнути ракетні програми, відвести війська з ключових позиція, все розмінувати, відкрити широко кордоні та аеропорти, і замінити Президента на невігласа з Квартального шапіто.
показать весь комментарий
26.09.2025 14:25 Ответить
Війна новітньої рашистської пітьми проти України - операції спецслужб і спецвійськ рф в рамках сратегії підкорення України:

05.07.1998р. - призначення свого агента путіна директором фсб;

25.03.1999р. - вбивство через інсценування автокатастрофи Вячеслава Чорновола для послаблення опору українського народу рашистській агресії;

31.12.1999р. - призначення путіна в.о. президента рф для його вступу на цю посаду 07.05.2000р.;

20.04.2000р. - організація інциденту з падінням учбової ракети Точка-У на багатоповерхівку в Броварах для дискредитації ЗСУ і їх командування;

28.11.2000р. - ІПсО під назвою "касетний скандал" через створення й оприлюднення «плівок мельниченка» для дискредитації української влади в особі Президента України Леоніда Кучми;

04.10.2001р. - збиття пасажирського лайнера ТУ-154М над Чорним морем для дискредитації ЗСУ і їх командування;

12.06.2002р. - призначення свого агента кгб-фсб медведчука головою адміністрації Президента України;

21.11.2002р. - призначення свого агента кгб-фсб януковича Прем'єр-міністром України;

29.09.2003р. - початок провокації біля острова Тузла з висуненням територіальних претензій до України;

06.05.2004р. - диверсія на складі *********** в Новобогданівці (Запорізька область);

05.09.2004р. - замах на вбивство через отруєння кандидата в Президенти України Віктора Ющенка для послаблення опору українського народу рашистській агресії;

27.12.2004р. - вбивство через інсценування самогубства міністра транспорту Георгія Кирпи за його потенціал скласти політичну конкуренцію агенту кгб-фсб януковичу;

23.01.2005 року - остаточний провал операції спецслужб рф з обрання агента кгб-фсб януковича Президентом України в зв'язку з обранням на цю посаду Віктора Ющенка, як результат повстання українського народу проти фальсифікації виборів й приходу до влади прорашистських сил («Помаранчева революція»);

27.12.2004р. - вбивство через інсценування самогубства міністра внутрішніх справ Юрія Кравченка, як головного свідка здійснення ІПсО «касетний скандал» й водночас організатора вбивства журналіста Георгія Ґонґадзе;

23.07.2005р. - повторна диверсія на складі *********** в Новобогданівці;

08.09.2005р. - відставка уряду Ю.Тимошенко, як наслідок провокації скандалів і конфліктів в команді «помаранчевих»;

04.08.2006р. - призначення агента кгб-фсб януковича Прем'єр-міністром України (вдруге);

19.08.2006р. - третя диверсія на складі *********** в Новобогданівці;

16.01.2007р. - вбивство через інсценування нещасного випадку на полюванні проросійського політика Євгена Кушнарьова за його потенціал скласти політичну конкуренцію агенту кгб-фсб януковичу;

03.04.2008р. - блокування надання Україні ПДЧ в НАТО агентесою штазі-фсб меркель на 20-у саміті Альянсу в Бухаресті;

27.08.2008р. - диверсія на складі *********** в Лозовій (Харківська область);

19.01.2009р. НАК «Нафтогаз Україна» за директивою Прем'єр-міністра України Ю.Тимошенко були підписані газові контракти з "ОАО «Газпром»" (рф), що були спрямовані на економічне закабалення України;

27.01.2009р. - обрання агента кгб-фсб гундяєва патріархом московським;

25.02.2010р. - обрання агента кгб-фсб януковича Президентом України;

10.04.2010р. - проведення шляхом інсценування авіакатастрофи терористичного акту щодо польського урядового літака ТУ-154 та вбивство Президента Польщі Леха Качинського за його підтримку України, а також його дружини й інших високопосадовців, громадських діячів й духовенства країни - всього 96 осіб, включно із 8 членами екіпажу лайнера;

21.04.2010р. - укладання агентом кгб-фсб януковичем з мєдвєдєвим «Харківських угод» щодо продовження терміну базування рашистського чорноморського флоту у місті Севастополь і в Криму до 2042 року;

01.07.2010р. - парламентська більшість від прорашистської партії регіонів у ВРУ прийняла закон про позаблоковий статус України, що виключає членство в НАТО;

08.06.2012р. - указом агента кгб-фсб януковича було прийнято «нову редакцію Воєнної доктрини України», якою, всупереч наявним загрозам, було визначено дотримання Україною політики позаблоковості;

02.09.2013р. - указом агента кгб-фсб януковича введено в дію рішення РНБО «Про Державну комплексну програму реформування і розвитку Збройних Сил України на період до 2017 року», якою були узаконені всі минулі й наступні дії режиму януковича щодо повного руйнування обороноздатності України, як то:

- недофінансування ЗСУ (менше 1% ВВП),

- радикальне скорочення бойового складу ЗСУ та військкоматів,

- ліквідація регіональних навчальних центрів і комплектування ЗСУ,

- нищення, розкрадання і розпродаж боєздатної військової техніки і майна,

- інфільтрація рашистської агентури в СБУ, військово-промисловий комплекс, Міноборони і Генштаб ЗСУ тощо;

21.11.2013р. - прем'єр-міністр агент кгб-фсб азаров призупиняє приєднання України до Угоди про асоціацію з ЄС;

18-20.02.2014р. - організація та здійснення загонами «тітушок» і «чорного беркуту» вбивств учасників Майдану, розстріл Небесної сотні під час повстання українського народу проти режиму агента кгб-фсб януковича («Революція достоїнства»);

20.02.2014р. - початок збройної агресії рашистської пітьми проти України в Криму.
показать весь комментарий
26.09.2025 15:05 Ответить
грудень 2013 року. знищення системи ТрО (територіальної оборони держави).
показать весь комментарий
29.09.2025 16:43 Ответить
Принципове питання не в тому, коли саме вони почали готуватись, а в тому, чому напали в 2022-му.
показать весь комментарий
26.09.2025 16:07 Ответить
Тому що був слушний момент, фсб в офісі Баканова хазяйнувала, згадайте початок це просто апофеоз бездіяльності влади, поки Зе відоси з спортзалу записував відбувалися страшні речі... Коли він втратить посаду його просто ..... тому він добровільно не піде ніколи.
показать весь комментарий
27.09.2025 11:56 Ответить
Якісь обидва дивні питання. "Чи зможете воювати проти України", ілі, можєт, дамой? - хто ж так питає у війську? Де накажуть - там й будеш воювати. А друге "родичі в Україні" - так це нам зараз постійно повідомляють, що обстрілами якогось міста керував срасійський генерал, який сам родом з того міста, та досі там його родичі мешкають. То для чого таке начебто опитування було у 2007 ?
показать весь комментарий
26.09.2025 16:23 Ответить
"Чи зможете воювати проти України", ілі, можєт, дамой? - хто ж так питає у війську? - гебня питає все
показать весь комментарий
27.09.2025 09:55 Ответить
Вам фсьом вінават ваш майдан!
показать весь комментарий
26.09.2025 20:22 Ответить
При всих розпродажах зброї ні один із політиків не сказав: "та що ж ви робите!!!".
А один із впливових політиків після нападу 2014 року сказав, що ніхто не знав, що росія нападе.
То нащо нам політики, які не здатні прогнозувати ворога.
Вони вже себе показали як негідні до політики, а багато з них ще в політиці.

показать весь комментарий
27.09.2025 09:22 Ответить
Болгарич правий на всі 100%.Якщо Меркель,притиснути пальці дверима, то вона сама розкаже,як готувала куйла до війни в Україні, можливо ще скоріше???
показать весь комментарий
27.09.2025 09:53 Ответить
Дивно,але для СБУ,і для полічного керівництва напад РФ був несподіванкою.Може тому що як в СБУ,так і політику ідуть щоб робити бізнес?
показать весь комментарий
27.09.2025 10:41 Ответить
кришують нелегальний або сумнівний бізнес типу казино, великі гроші стікаються до єрмаків а трохи менше до виконавців але їм вистачає на маєтки і дорогі автівки..
показать весь комментарий
27.09.2025 12:00 Ответить