9101 посетитель онлайн

САУ "Богдана", стреляющая на 42 км, сейчас обеспечивается только снарядами дальностью 15 км. Дальнобойных снарядов в закупках МО только 5%, - офицер ВСУ Чорновол. ВИДЕО

Самоходная артиллерийская установка "Богдана", которая стреляет на 42 км, сейчас по всей линии фронта снабжается лишь снарядами М107 максимальная дальность которых - 15 км. Дальнобойных снарядов для "Богданы" в закупках Министерства обороны всего лишь 5%.

Об этом в соцсети фейсбук сообщила боевой офицер ВСУ Татьяна Черновол, информирует Цензор.НЕТ.

Военная отметила, что в последнее время фиксируются случаи, когда САУ "Богдана" не попадает в цель.

"Раньше, когда стреляли "Богданы", мы, пилоты ФПВ, завидовали ... Забежал, например, враг в крепкое сооружение, нам - и радиогоризонт не тот, и РЭБ нас валит, и окна там закрыты, и БК наше легкое, ничего с домом сделать не можем ... А тут - слышим выход, "Богдана" стреляет, пару больших бадабумов, как белке в глаз, и все - дело сделано. Но в последнее время почему-то все стало наоборот. "Богданы" стреляют и упорно не попадают. Вот, например, на видео - постройка, куда забежало 6 орков. Пока мы готовили на вылет ФПВ с большим фугасом, цель обстреливала "Богдана". Потом мы еще долго летели - "Богдана" продолжала стрелять и не попадать. Одно хорошо: ее работа оркам не давала из здания выскочить. А потом прилетели мы... Результат - на видео", - пишет Черновол.

Как отметила Черновол, оказывается, что лучшая по дальнобойности САУ мира, которая стреляет на 42 км, сейчас по всей линии фронта обеспечивается лишь снарядами М107 максимальная дальность которых 15 км.

"Звоню акушеру "Богданы", хвастаюсь: "Обули мы твою "Богдану", и вообще - это не первый раз, что с твоими девочками-"Богданками" не так?" "Эх, - говорит он, - это все снаряды". Оказывается "Богдана", лучшая по дальнобойности САУ мира, которая стреляет на 42 км, сейчас по всей линии фронта снабжается лишь снарядами М107, максимальная дальность которых - 15 км. Дальнобойных снарядов для "Богданы" в закупках МО - только 5 процентов. То есть на фронте 95% снарядов для Богданы - на 15 км. 5% - на 40. Выбор, как видим, у артиллеристов не большой", - заявила офицер ВСУ.

Однако, она отметила, что "максимальная" дальность, - это не рабочая дальность, она не прицельная.

"Захожу в Википедию читаю, что отклонение от цели в М107 на максималке - более 100 метров. Лучше всего такими снарядами стрелять только на 10 км-12 км. Поэтому становится понятно почему "Богданы" не попадают. В частности, не попали в ту цель, что на видео. От нас, ФПВишников, она была на расстоянии 14 км. А мы же на самом краю позицию оборудовали, чтобы дальше доставать, наша позиция под землей и в бетоне, поэтому нам нормально", - пишет Чорновол.

Она подчеркнула, что это абсолютно ненормально, когда в "килзону" вынуждена заезжать и стрелять под открытым небом большая САУ, поскольку она сразу становится "жирной целью" для врага.

"Все вражеские ФЗО тогда пытаются догнать ее. Это настоящая лотерея для расчета, для гаубицы.... При чем, это глупый, бесполезный риск, поскольку эта САУ может работать далеко за нашими спинами с лесополос. Она может издалека, безопасно и прицельно, разбирать врага дальнобойными снарядами, а не так как сейчас - бесполезная работа в условиях фантастической опасности", - пишет военнослужащая.

"Но и это еще не все. Дальше - позвонила артиллеристам. А они меня еще больше ошеломили. Оказывается снаряды, которыми МО обеспечило "Богданы" по всей линии фронта, не только по ТТХ - не того, они - говно даже в свои категории. Артиллеристы говорят, что прицельно они могут работать только на расстояние 8 км. Так что "Богдане", чтобы гарантированно попасть по цели, которую я дала на видео, надо было стрелять среди вражеских позиций", - рассказывает дальше Черновол.

По словам офицера, эти снаряды ко всему еще и закуплены в стране, которая является давним союзником России.

"Честно говоря, мне очень, очень больно. Когда-то давно, как журналист, я бы порадовалась, что нарыла такие убийственные факты ... Теперь же я бешено зла и в отчаянии. Ведь эти снаряды умножили на "ноль" поддержку артиллерии на фронте. А это - наши жизни, моего подразделения, смежников. Это же элементарно, что в эру ФНО, с расширением килл-зоны, нужно обеспечивать работу любого оружия на максимальной дальности. А тут - наоборот: "Богдану" с надежно прицельных 35 км дальности перевели на 8 км. Я не могу постичь глубину то ли тупости, то ли цинизма, то ли равнодушия тех, кто проводит закупки для фронта. И хотя я давно не артиллерист, но попрошу за всех из арты: "Дорогие наши глубоко гражданские министры обороны, попробуйте хоть немного разбираться в оружии и поставлять на фронт то, что там нужно. Для САУ "Богдана" в эру фпс нужны дальнобойные снаряды", - подчеркнула военная.

Топ комментарии
+43
Канєшна! Якщо дозволити собі закуповувати далекобійні снаряди для САУ "Богдана" (і не тільки), то не вистачить грошей на тєлємарафон, дороги і висаджування квітів у Покровську. 😔
показать весь комментарий
08.10.2025 19:09 Ответить
+42
звичайний саботаж та диверсія від зельоних гнид на чолі з Оманською Гнидою.

скільки можна дивуватись.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:05 Ответить
+32
Суки
показать весь комментарий
08.10.2025 19:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
звичайний саботаж та диверсія від зельоних гнид на чолі з Оманською Гнидою.

скільки можна дивуватись.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:05 Ответить
Аби мівіна довга була!
показать весь комментарий
08.10.2025 19:27 Ответить
"Из спальни царицы телефонный провод прямо в немецкий генштаб протянут"
Начало 20-го века
показать весь комментарий
08.10.2025 20:22 Ответить
Суки
показать весь комментарий
08.10.2025 19:06 Ответить
Диверсанти.
показать весь комментарий
08.10.2025 22:30 Ответить
зато на золоті унітази грошей хватає
показать весь комментарий
08.10.2025 19:07 Ответить
скрізь диверсії та саботає. гасіть зелену падлу блд.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:08 Ответить
ета ачєрєдноє проста так савпавшеє савпадєніє...
показать весь комментарий
08.10.2025 19:08 Ответить
В когось ще є питання на рахунок того ХТО нам керує.
Що то 15км для єфпівішки , впевнений орки й шахедом не .... .
показать весь комментарий
08.10.2025 19:08 Ответить
М 107 випускають багато країн. Індія, Бразилія, Республіка Корея, спільне чесько- українське підриємство.( це без європейських країн).
показать весь комментарий
08.10.2025 19:46 Ответить
Канєшна! Якщо дозволити собі закуповувати далекобійні снаряди для САУ "Богдана" (і не тільки), то не вистачить грошей на тєлємарафон, дороги і висаджування квітів у Покровську. 😔
показать весь комментарий
08.10.2025 19:09 Ответить
падлюча гнида оманська
показать весь комментарий
08.10.2025 19:09 Ответить
Немає слів...цензурних.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:10 Ответить
Хазяїн з Кремля сердяться...
показать весь комментарий
08.10.2025 19:12 Ответить
При стрільбі на велику відстань надшвидко зношується ствол, катастрофічно падає міткість, та сама відстань ведення вогню. Треба замінювати ствол якщо моноблок, або лейнер - відводити САУ в тил, на рембазу, на якій мають бути смінні стволи.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:13 Ответить
А якщо взаглі не стріляти, то і ствол буде як новий!
Я дивлюсь ти дуже вумний, ******.....
показать весь комментарий
08.10.2025 19:27 Ответить
Скажи "Халва". Солодше стало?
показать весь комментарий
08.10.2025 19:37 Ответить
Не підкажеш, чиї слова: Нада пєрєстать стрєлять!?
показать весь комментарий
08.10.2025 19:45 Ответить
Підскажу: не мої. САУ- це система: ствол + снаряд. Ствол зношений - найкращій снаряд не влучить. Стволи або лейнери треба виготовляти - це промислове виробництво.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:51 Ответить
***, тут написано: відхилення від цілі у М107 на максимальці більше 100 метрів. При пострілі навіть з нового ствола відхілення буде 100 метрів! Чи ти не розуміє про що мова?
показать весь комментарий
08.10.2025 19:54 Ответить
Розібрався. М107 не допускают стрельбы из орудий со стволом длиной более 45 калибров. У Богдани 52 калібра. Або Тетяна щось плутає, і Богдана використовує інший снаряд, або у нас в артіллеріїх ******.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:07 Ответить
краще 10 раз влучити в ціль на 40км, чим 100 раз аби кудина 15
показать весь комментарий
08.10.2025 19:28 Ответить
Ви не поняли. Вони вже більше ніж 10 разів влучили на 40 км. Ствол зношений, без заміни, тому і на 15 км не влучає. Треба замінити
показать весь комментарий
08.10.2025 19:39 Ответить
До чого тут ствол?
Ти читати вмієш? "...відхилення від цілі у М107 на максимальці більше 100 метрів."
М107 це СНАРЯД, а не СТВОЛ!!!
показать весь комментарий
08.10.2025 19:50 Ответить
Це відхилення снаряду при стволі в ідеальному стані (для 40 км - досить нормальне), але при зношеному стволі - відхилення - взагалі катастрофа.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:54 Ответить
Бляха-муха! Це відхиленняя на 15 км!
показать весь комментарий
08.10.2025 19:55 Ответить
Тому що ствол зношений, треба міняти.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:09 Ответить
Пишите ще. Ваша думка дуже важлива для нас...
показать весь комментарий
09.10.2025 13:55 Ответить
Ну, міняти - так міняти! Зепрезидент сказав же з гордістю за свої
досягнення, що "Богдан" випускають 40 на місяць. Стволів якісних
могли б і значно більше виробляти.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:27 Ответить
Так я ж про те ж саме. А то хтось мастерскі увів тему до хибного твердження, що американськи снаряли - гівно.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:31 Ответить
чойто сумніваюсь шо амеровскі
За словами офіцерки, ці снаряди до всього ще й закуплені в країні, яка є давнім союзником Росії. Джерело: https://censor.net/ua/v3578581
показать весь комментарий
08.10.2025 20:40 Ответить
Снаряди закуплені взагалі по всьому світу, де тільки можна.
Поки не стрільнеш - не перевіриш, маркування можна нанести будь яке. Так що може Тетяна і має рацію, але переше що 100% треба виправити - зношення стволів. Це не я придумав - багаторічний світовий досвід.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:55 Ответить
Ти сам то розумієш яку ***** написав?Тобто по твоїй логіці за рахунок ефективності бережуть ствол?Тобто бережуть ствол,шмаляють хрен знає куди,ризикують розрахунком і артсистемою тим що ближче до лбз треба підїзджати і більше часу на вогневій проводити?Тобто "бережуть" ствол за рахунон поту і крові розрахунку і піхоти?Економіст ти хреновий
показать весь комментарий
08.10.2025 20:04 Ответить
Для Вас це новина? Це загальнам практика протягом останніх війн. Ресурс ствола у штатовської М777 2500 пострилів: 100 днів по 25 пострілів, а потім все - загроза для власного персоналу.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:13 Ответить
Так,для мене це "новина" коли своли бережить ціною поту і крові піхоти
показать весь комментарий
08.10.2025 21:24 Ответить
Збудуй підприємство і роби стволи. Зробиш добру справу і заробиш грошей. Думаєш в світі це роблять державні органи? Розчарую - ні, приватні підприємства. Якщо це не Північна Корея.
показать весь комментарий
08.10.2025 23:10 Ответить
Вау!А для того щоб передбачити заміну стволіа мозок потрібен а не гонитва за піаром про випуск 40 богдан на місяць
показать весь комментарий
08.10.2025 23:29 Ответить
Цілком згоден. На рутинці не попіаришся.
показать весь комментарий
09.10.2025 13:57 Ответить
Так,але оця "рутинка" і дає результат
показать весь комментарий
09.10.2025 14:36 Ответить
Так.
показать весь комментарий
09.10.2025 15:00 Ответить
Зате понад 5млн.грн. Україна витратила на перегляд порнофільмів. Державний експерт отримує 500грн./годину за перегляд порнофільмів. Зразу всім видно звідки держава бачить найбільшу загрозу
показать весь комментарий
08.10.2025 19:15 Ответить
https://www.radiosvoboda.org/a/plan-peremohy-zelenskoho-tezy/33160336.html План перемоги і завершення війни.
Так переможемо.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:20 Ответить
ніхто тими снарядами не перебирає - вигрібають все що залишилося на ринку
показать весь комментарий
08.10.2025 19:22 Ответить
А може просто не замовляють?
показать весь комментарий
08.10.2025 20:05 Ответить
У украхнсько-чеського підприємства (чеські лінії) МОУ снаряди не замовляє... серед засновників немає слуг...
показать весь комментарий
09.10.2025 12:53 Ответить
А что из себя представляет снаряд на 40 км, это не аналог американского дорогого экскалибура или что то попроще и дешевле...
показать весь комментарий
08.10.2025 19:25 Ответить
У САУ "Богдана" такая же дальность стрельбы, как и у всех гаубиц этого калибра(155 мм) и длиной ствола (52 клб) в мире. Многое зависит от типа снаряда и заряда, коих множество. Снаряд М107 наиболее распространенный и дешевый.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:34 Ответить
А ще намагаються на макс дальність (повними зарядами), без крайньої необхідності не стріляти.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:42 Ответить
тіки от на 42 км гаубицб навряд розх ярять ФПВшкою а на 10 км 100%
показать весь комментарий
08.10.2025 20:22 Ответить
Так артиллерію та тактику застосування в цьому вигляді розробляли до появи ФПВ дронів. Крім того якщо ствол зношений то на 42 км він вже не стрільне, тому і підїзжають ближче. Ви зрозуміли все навпаки. Я не виправдовую плісняву, я наголошую на необхідності заміни стволів, а не валаю, що все пропало і американськи снаряди - гавно.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:28 Ответить
Якщо стріляти Богданою тільки з 15 км, то ствол зноситись не встигне. Доведеться міняти всю артсистему і добре, якщо розрахунок вціліє...
На війні така "економія" швидко вилізе боком...
показать весь комментарий
09.10.2025 12:29 Ответить
Ви ніхрена не поняли. Я не закликаю стріляти тільки на 15 км, я кажу що на 40 без крайньої потреби не треба. Бо зношений ствол і на 15 вже не може влучити - тільки зайви ризики для розрахунка та витрата боєкомплекту. Треба змінювати ствол. Я закликаю СВОЕЧАСНО ЗМІНЮВАТИ СТВОЛИ. Бо гармата що не влучає = немає гармати = зайва ціль з нашої сторони..
показать весь комментарий
09.10.2025 13:47 Ответить
Спробуйте уважно перечитати мій попередній пост. Берегти ствол то важлива справа, а берегти солдат - важливіша.
показать весь комментарий
10.10.2025 19:58 Ответить
Ви так і нічого не зрозуміли: кращій спосіб зберегти солдата - своєчасна заміна ствола у гармати, а не спроби влучити кудись на 40 км з орудія, яке на це ВЖЕ НЕ ЗДАТНО, тому що ствол роззтріляно. А бійці на передку як раз то потребуют дійсної, працюючої, результативної підтримки від артіллерії, а не просто потужного звіту, що "ми стрельнули 100 разів на 40 км". До речі на скільки літають рашістски КАБи?
показать весь комментарий
10.10.2025 21:09 Ответить
Ви так і нічого не зрозуміли: Коли ви намагаєтесь влучити у ворога з дистанції 15 км, ви швидко втратите значну кількість САУ разом з розрахунками. Причому, ще на етапі виходу на вогневі позиції. Якщо вести вогонь з відстані, так, певний знос сволів матиме місце (при стрільбі на 15 км він теж не нульовий), але він компенсується за рахунок деформації ведучого пояска снаряду.
Крім того, є і різні завдання артилерії. Наприклад, вести вогонь, щоб ворожа піхота сиділа в бліндажах, поки наші бійці рухаються до їх позицій. При намаганні це робити з відстані в 15 км - майже гарантовано нарватись на контрбатарейний вогонь або атаку ФПВдронами.
показать весь комментарий
10.10.2025 21:26 Ответить
Вас заклинило на відстані 15 км. Де я стверджував що стрільба на 15 км це норм? Доказі цього будуть? Я весь час толдичу про своечасну заміну стволів. Ви цю тему (заміну стволів) ігноруєте за промовчанням, сводячи розмову до навязливих 15 км. Заміна стволів це рутинна операція на якій в вечірньому відосику не попіаришся. Повседенна якісна, працююча рутинка - вот во що не змогла влада. Ви намагаєтесь увести розмову у бік, захищяючи плісняву? До речі, не я даю команду стріляти на 15 км, і не пропоную так робити. Також Ви не відповіли на скільки зараз літають москальськи КАБи? Тому що зараз для арти розгортання що на 15 км що на 30-40 майже однаково ризкова дія, в умовах переваги супротивника у повітрі.
показать весь комментарий
10.10.2025 21:46 Ответить
Зі зношеного ствола не варто стріляти ні на 15 км, ні на 40. Але коли 95% снарядів розраховані на 15 км, то при таких розкладах до зносу ствола доживуть далеко не всі САУ Богдана. У неї ресурс близько 8 тис пострілів, у 3-х сокир - десь 2,5-3 тис.
Так що економити ресурс стволів, ризикуючи життями розрахунків - не краща ідея.
показать весь комментарий
10.10.2025 21:55 Ответить
Так М107 взагалі для ствола 45 калібрів - ім неможна з Богдани стріляти. І стрільби ним з Богдани це не економія ствола - це злочинний наказ, якщо це правда. Але вирогідніше на сьогодні це знос стволів. Це рутинка. Це організація. Це складне промислово виробництво. (установки центробіжного лиття) Це организований тил (коли технарів не посилають в піхоту) і т. д.
показать весь комментарий
10.10.2025 22:03 Ответить
З приводу КАБів. Літаки, що їх запускають, летять досить високо і РЛС їх бачить і наші війська попереджують про запуски КАБів. Як думаєте, у якого розрахунку більше шансів встигнути згорнутись і покинути зону ураження КАБу, коли вогнева позиція в 15 км від ЛБЗ, чи в 40км?
При наведенні КАБ по координатам ГЛОНАСС є непоганий шанс уникнути удару, при телевізійній ГСН основна надія на засоби РЕБ.
показать весь комментарий
10.10.2025 21:38 Ответить
"Як думаєте, у якого розрахунку більше шансів встигнути згорнутись і покинути зону ураження КАБу, коли вогнева позиція в 15 км від ЛБЗ, чи в 40 км": фора між можливим прильотом в первий та другий розрахунок приблизно 2 хвл. Це менше ніж той час що піде на проходження інформації: "наші війська попереджують про запуски КАБів" - тобто оба розрахунка в майже однаковій небезпеці. Але справа не в цьому: наведіть докази, що я стверджував що 15 км це гуд.
показать весь комментарий
10.10.2025 21:55 Ответить
"фора між можливим прильотом в первий та другий розрахунок приблизно 2 хвл. Це менше ніж той час що піде на проходження інформації: "наші війська попереджують про запуски КАБів"

Інформація прохобить достатньо швидко. Крім того, літаки, що явно високо летять і швидко розвертаються після запуску КАБів добре видно на "Віражі" ща до наближення КАБів до ЛБЗ. Часу на згортання Богдани треба 1,5-2 хвилини. Так що додаткові 2 хвилини на згортання і передислокацію можуть врятувати життя. Ну і ствол, зношений він чи ні.

"наведіть докази, що я стверджував що 15 км це гуд."
Микола Ріднік

А ще намагаються на макс дальність (повними зарядами), без крайньої необхідності не стріляти.

08.10.2025 19:42
показать весь комментарий
11.10.2025 00:08 Ответить
Не знайшов цифри 15. З таким успихом можете стверджувати, що я наполягав на відстані 15 мм.
Часу на згортання Богдани треба 1,5-2 хвилини. - кабінетні фантазії.
показать весь комментарий
11.10.2025 00:14 Ответить
Якщо я користуввся б Вашими прийомами ведення дискусії то я б написав таке:
"при нинішньому снарядному голоді в ЗСУ, знос ствола з ресурсом в 8 тис пострілів настане у 2030 році. А розмови про знос стволів - зрадо*обські фантазії."
Але такого роду переписка - марна витрата часу.
Прощавайте.
показать весь комментарий
11.10.2025 09:05 Ответить
Це потужний шомпол в дупу Зеленськага.
показать весь комментарий
08.10.2025 19:34 Ответить
Зате рейтинги зашкалюють в зеленого. Норот неубучаєм...
показать весь комментарий
08.10.2025 19:41 Ответить
Я не можу осягнути глибину чи то тупості, чи то цинізму, чи то байдужості тих, хто проводить закупки для фронту.

Та це все разом. Військові теж дивують, м'яко кажучи. Тобто поки Чорновіл не написала про це, вони не могли самі розголос зробити??? Це ж їхні життя, життя їхніх побратимів...
показать весь комментарий
08.10.2025 19:42 Ответить
Зробили розголос по мінометним мінами,що це дало?ні повернутих грошей,ні сівших підарасів,які закупляли-виробляли,ні перероблених міг...все рівно,що в куй свиснули.
показать весь комментарий
09.10.2025 12:25 Ответить
Чому Тетяна досі ще не депутат?
показать весь комментарий
08.10.2025 19:42 Ответить
Скільки коштує дрон яким було підірвано будівлю і скільки коштує снаряд на 40 км ?
показать весь комментарий
08.10.2025 19:46 Ответить
Скільки коштує життя військового розрахунку і сама Богдана??
показать весь комментарий
08.10.2025 19:57 Ответить
Все ближче та ближче до Львову !
показать весь комментарий
08.10.2025 19:55 Ответить
Ну так і все шо виробляє українське впк та купує мо такої хрінової якості шо отримати якусь перевагу на полі бою просто не можливо. А гнида нещодавно хвастав - мивиробляємо вже по 40 САУ Богдана на місяц. Ганебна, зрадницка брехня. Та міни ось такі виробник гонить на фронт, просто підар...си, кончені - https://www.youtube.com/shorts/Ae3AUEG6KNo
показать весь комментарий
08.10.2025 20:03 Ответить
В квітні 2022 мініср шми Галя прямо сказав нам не треба перемога а треба взаємне знищення
показать весь комментарий
08.10.2025 20:21 Ответить
країнська держава витратила майже 5 млн грн із бюджету на експертизи у справах, пов'язаних із виготовленням і поширенням порнографії під час повномасштабної війни країни-агресора Росії проти України, інформують http://patrioty.org.ua/ Патріоти України.

За даними видання, із 2022 року правоохоронці відкрили понад 1,4 тис. кримінальних проваджень за ст. 301 Кримінального кодексу (виготовлення, поширення або збут порнографічних матеріалів), водночас лише одиниці таких справ завершуються реальним ув'язненням, а більшість обвинувачених дістають умовні строки.

У кожній справі суд призначає експертизу, під час якої фахівці переглядають фото- й відеоматеріали, щоб визначити, чи є вони "порнографічними", ідеться у статті. За підрахунками ЕП, сумарна вартість таких експертиз становить приблизно 4,9 млн грн, а ще майже 5,1 млн грн держава витрачає на судові процеси. "Фактично держава платить тисячі гривень за перегляд порно під грифом "боротьби за моральність", - наголошує видання.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:24 Ответить
Ä в Хєрманії порно декриміналізовано і в бюжет Г десяток мільярдів а у нас на палаци смотрящих проку...ів
показать весь комментарий
08.10.2025 20:25 Ответить
Вона ж вже депутатка, то хай закони пише.
показать весь комментарий
08.10.2025 20:27 Ответить
Taня конечно молодец, заслуженная дивчина, но только откуда ей знать какие снаряды поставили по всему фронту? Откуда ей знать, чем стреляла именно эта Богдана? Откуда ей знать сколько выстрелов она сделала раньше и когда на ней менялся ствол? И менялся ли вообще? Откуда ей знать или это самоходная или буксируемая Богдана, которая стоит в противодроновом укрытии? Откуда ей знать или это вообще Богдана стреляла, а не три топора, например?
показать весь комментарий
09.10.2025 00:13 Ответить
Суміжні підрозділи... Арта обмінюється і даними, і досвідом, і бк... інакше б була кабзда.
показать весь комментарий
09.10.2025 12:57 Ответить
Так саме буде і з Томагавками, ракети дадуть. А стріляти будут по ..."штабу відділення". Нам вже Б. розказував "ось німці дадут ракети знищемо Кримський мост" . 350 ракет розстріляли...
Так само як з 100 тис снарядів для мінометів.
Розстріляли винних? А бійців які не дочекались підтримки...розстріляли.
показать весь комментарий
09.10.2025 05:08 Ответить
На марафон є, чиновникам, прокурорським, судійським захмарні зарплати є а на нормальні ********** і пікапи для захисту батьківщини- немає. Може їхня батьківщина не Україна?
показать весь комментарий
09.10.2025 14:11 Ответить
Чим СБУ займається ?! Якась мерзота ставила свій підпис під ціми закупівлями !
показать весь комментарий
09.10.2025 18:41 Ответить
Якщо б це була едина проблема з забезпеченням фронту, то можна було б задавати питаня накшалт "це тупість?, "це незнання?". Але якщо подібних фактів зриву вже тисячи, то це спланований саботаж!
показать весь комментарий
09.10.2025 19:50 Ответить
Риго-зелені гниди.
показать весь комментарий
10.10.2025 07:33 Ответить
Працює п'ята колона, законсервована в часи совка серед вищого і середнього офіцерського складу. Пуйло поставив завдання - саботаж, диверсії і перешкоджання в ЗСУ.
показать весь комментарий
10.10.2025 13:10 Ответить