8862 посетителя онлайн

Одна из бригад корпуса Билецкого отправила офицеров в пехоту: Командиры должны знать цену ошибочных решений. ВИДЕО

Командиры несут ответственность за жизнь своих людей и должны знать цену ошибочных решений.

Так командир Третьего армейского корпуса, бригадный генерал Андрей Билецкий прокомментировал решение нового комбрига 125-й ОВМБр перевести некомпетентных офицеров в пехоту, передает Цензор.НЕТ.

Что известно?

Напомним, несколько месяцев назад родственники военнослужащих 125-й ОВМБр заявляли о десятках пропавших без вести в боях на Запорожском направлении, сообщалось, что на боевые позиции отправляли неподготовленных бойцов.

Билецкий назначил нового командира бригады - Владимира Фокина, который ранее командовал одним из штурмовых батальонов Третьей штурмовой. 19 декабря Фокин отчитался о первых реформах: системная работа с родными военнослужащих, запуск горячей линии, срез знаний офицерского состава.

"В течение месяца офицеры имели возможность продемонстрировать свой профессиональный уровень. Я давал им практические задания, следил за дисциплиной, инициативностью и готовностью работать над собой. В конце этого периода мы повторно провели оценку, чтобы увидеть реальную динамику. Результаты оказались разными. Часть офицеров показала высокий уровень подготовки и ответственности, но были и те, кто относился к службе небрежно, не стремился совершенствоваться и не выполнял свои обязанности должным образом", - заявил комбриг.

Из таких сформировали офицерские дозоры и направили их в район Купянска, где была потребность в дополнительном усилении из-за сложной ситуации, низкого морального состояния личного состава и необходимости качественно организовать оборону.

Блогер Наумович назвал этот кейс практическим воплощением реформ, на которых Билецкий делал акцент в статье для The Economist. Среди них указывалась и необходимость заменить неэффективных "бумажных генералов" способными молодыми офицерами с боевым опытом.

"Возможно, [личный состав 125-й ОВМБр] впервые увидел в своей бригаде справедливость и ответственность. Не справляешься с офицерской должностью, не хочешь учиться, требуешь от солдат того, о чем представления не имеешь, - идешь в пехоту и показываешь, как надо. Очень хорошая идея! А как иначе понять практику, если ты только теоретик? А как иначе совместить теорию и практику? Идеально!" - написал Наумович.

Он назвал это решение прецедентом для украинской армии, где не должно быть неприкосновенных офицеров советской закалки, а только эффективные, интеллектуальные и инициативные. "Сделать то же самое на уровне генералитета элементарно. Было бы желание заменить старых ленивых и глупых на способную молодежь", - добавил блогер.

Топ комментарии
+17
На своєму місці непоганий, та шансів у політиці майже немає. То й добре.
показать весь комментарий
19.12.2025 15:00 Ответить
+17
Цей приклад треба взяти для мобілізації звільнених у запас за вислугою офіцерів призовного віку. Не треба усім посади в штабах, а формувати офіцерські підрозділи для підсилення, щоб вони реально воювали.
показать весь комментарий
19.12.2025 15:04 Ответить
+12
Рішення Андрія Євгеновича підтримую!
показать весь комментарий
19.12.2025 15:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Когда пойдут воевать офицеры, мажоры, ТЦК-какашники, военные пенсы, тыловики - тогда и война побыстрому закончится
показать весь комментарий
19.12.2025 15:33 Ответить
Офіцери не воюють по твоєму чи як?
показать весь комментарий
19.12.2025 19:17 Ответить
На нуле после 1 месяца подготовки не воюют
показать весь комментарий
19.12.2025 20:14 Ответить
Так. Офіцери, за одиничними виключеннями, не воюють. Але розуміння війни у всіх різне. Наприклад повар готує як для тих, хто дійсно воює в окопах тобто солдат і сержантів і для тих офіцерів хто тіпа воює в штабах у капцях і на чистеньких унітазах. То повар воює? Ха ха ха
показать весь комментарий
20.12.2025 03:11 Ответить
Ну що ж , хороше рішення . Профілактика не зашкодить .
А декого це повинно привести до тями і спустити з неба на грішну землю .
показать весь комментарий
19.12.2025 15:46 Ответить
я сподіваюсь там офіцери вище звання капітану ? А то у нас молодший лейтенант, чи старлей, який підпорядкований комбату та його замам може стати цапом відбивайлом
показать весь комментарий
19.12.2025 16:05 Ответить
"на рівні" генералітету - обісруться, і це будуть лише слова, думаю що через місяць жодного генерала на передовій не буде, хіба що для селфі, ча частина - голослівна.
показать весь комментарий
19.12.2025 16:40 Ответить
Наполеон! Гарібальді! Цезар!!.....напевно цей комбриг вважає себе чим то на кшалт Великого ...Македонського, не меньше...Реформатор!! А, як станеться ,що самого пошлють у наступ штурмовиком за якусь ВИГАДАНУ КИМОСЬ провину?? Так і до страти поза суду можно дійти...Але який ПІАР!! САМ БЕЛЕЦЬКИЙ,БЕЗ СЕКУНДИ ПРЕЗИДЕНТ.....похвалив....Тепер усе можна!!!
показать весь комментарий
19.12.2025 16:46 Ответить
Так. Можливо і вважає. Так як офіцери по відношенню до солдата порушують статті конституції, статті статутів, статті ККУ , законодавство. То з якого дива вищому командиру не впроваджувати відносно нижчих? І так як мені було сказано, що якщо тіпа не подобається, то звертайтеся до омбудсмена, так і вони можуть звернутися до омбудсмена. Немає ніяких проблем. Офіцер немає бути ніякою кастою і ніяких депутатських недоторканостей. Хто хоче недоторканості хай шурує в депутати. І розводити офіцерські " панятія," про свою якусь винятковість брєд. Якщо для того щоб загнати гівнюка підполковника вантажником бк, що докомандувався до того що немає особового складу, озброєння і інших засобів, треба бути Македонським, то значить треба бути Македонським. Македонські отримують перемоги, а не гівно командири яким постіно не вистачає особового складу, бо думає що в нього картка безлім у супермаркеті. Ха ха ха.
показать весь комментарий
19.12.2025 18:02 Ответить
Та це ще гуманно до тих офіцерських картонок. Цікаво як би наші малолєтні підполковники і майори разом гуртом викопали би бойову позицію скажімо під д20. З усіма такими як вони хочуть погребками, бліндажами, переходами, щілями, місцями для стрільців, генераторів, антидроновими каркасами, сітками, маскуваннями і іншим. Скільки б на це ними було затрачено часу? В найкоротші терміни чи ні,,? Як вони ******* командувати. А паралельно треба ще копати і запасну вогневу позицію. Також в найкоротші терміни. І одночасно вивантажувати бк і одночасно бігти по команді до бою. А хтось інший на тому кінці радєйки включає секундомір і кричить що від команди до пострілу має бути три хвилини. Даю сто відсотків що хвилин п'ять оті тіпа офіцери будуть лише розмасковувати сто п'ятдесят слоїв сіток і маскування. І після пару таких днів і ночей без дров і гарячої їжі свалять дизертирами а не сзчешниками. Може хоч раз за всю війну постірають форму самі собі своїми ручками, в не машинками. Повоняють хоч раз за службу без місячних ротацій. Ха ха ха.
показать весь комментарий
19.12.2025 17:47 Ответить
Да, выскочки и неграмотные жертвы «среднего образования» это наше все! Вы вообще понимаете, сколько стоит офицер? Не ментовский, не прокурорский, а общевойсковой офицер? Про офицеров других родов войск, я даже спрашивать не буду! (Когда в 2002 году Кучма войска ПВО Украины под нож пустил, а ранее авиацию, сейчас все могут наслаждаться «успехами») Тогда, то же приблизительно с таким же азартом кричали, « Нахрена нам эти нахлебники!» Даже сейчас, никто не пишет, сколько стоит один дивизион ПВО, не железо, оно, то же не по карману Украине, а боеспособное подразделение. Сколько стоит командир танковой роты? Командир арт. Батареи? Вам, втирают, ментовские выскачки, как хорошо всех офицеров ( не специальные звания которые может раздавать любой проходимец) посадить в окоп, сажайте! Все, что сейчас происходит это результат - Ко, ко, ко! Покудахкать, не понимая сути проблемы.
показать весь комментарий
19.12.2025 19:22 Ответить
Я прекрасно знаю скільки стоіт командир батареї. Ніхєра нє стоіт. Принаймні у відомій мені батареї. Чому? Пояснюю. В гнилих академіях ніколи не вчили і не вчать рлботі з особовим складом. На даний момент, наприклад, в батареї 5 кразів і лише за 2 закріплені водія. Це без урахування іншої техніки. Куди поділися. Він особисто і гівно комдів і гівно начарту, і гівно комбриг трьох водіїв відправили у піхоту. Звідки вони вивели в сзч. Зараз благополучно їздять на техніці в інших бригадах. І це лише один із момегтів. Повне незначна і порушення статутів це норма у нас в бригаді для всіх команд рів батарей. Перераховувати статті немає сенсу тому, хто не в темі. Немає старших офіцерів батарей і командирів вогневих взводів. Чому ? Тому що вивели в сзч. Чому,,? Тому що командир батареї, начальник штабу і командир дивізіону кожен день ставлять незрозумілі, кримінальні і нереальні завдання. І всю відповідальність благополучно скидають на них. Про алкоголізм командирів батарей і командирів дивізіонів і начартіа я взагалі мовчу. Проте комдів, начальник штабу і відповідно командирам батарей ставлять по 25 днів бойових. До бойової роботи взагалі відношення не мають. Ставлять собі за управління вогнем. Яким вони фактично не займаються, а лише на паперах. Все скинуто на командирів відділень. А покриває весь цей балаган начарт. Контррозвідка в курсі за це все . І тут два варіанта або разом бухають або разом знімають процент з чорних кас. Які збирають ті ж командири батарей, бо вписують чорні душі на бойові чергування. Тобто в розрахунку не 8 чоловік, а три. Тобто робиться вертеп і зелена корупція. Про що повідомляється генералам, СБУ і іншим. Про що приходять відписки про недостатність доказів. Треба ходити обвішаний камерами і диктофонами, щоб їх знімати виловити за руку на гарячому. Тобто для солдата це зробити нереально. Бо солдат цілодобово на роботі на своїй ділянці відповідальності. А про елементарні знання ще з 1 курсу кончених академій ті якоби офіцери не могли і не можуть скласти навіть тести. В 21 році викладачі в Дівічках були в шоці від знань випускників 20 року і раніше. Жоден з офіцерів не склав пробні тести навіть на трійку. По новій відкривали підручники і по новій відкривали таблиці стрільби. Тобто нічого толком не вміють і не знають. Коригування стрільби жахливе. Розуміння балістики і інших водних просто треш. Тобто довіряти керувати можна не більше відділення. Хоча відділеннями керують сержанти. Питання нахрєна такі офіцери взагалі потрібні. Такелажниками і копачами їх хоча б на місяць, а не в кафе на коньячок. Ха ха ха.
показать весь комментарий
20.12.2025 02:36 Ответить
Я писал не про "говно"! А про Командира! Все, что вы написали, это следствие, следствие не понимания! Ваше звание и ваша должность, если не секрет? Был у меня солдат, который рассказывал мне, смотря на пролетающий над нами самолет ( в мое время в Украине еще самолеты(где попало летали) - " Как везет солдату который в этом самолете летит".
показать весь комментарий
20.12.2025 07:06 Ответить
Я є молодший сержант. В нас був начальник штабу майор Карпенко Михайло Володимирович, який проводив навчання і практику від офіцерської документації і скажімо володіння бусолю, дальномірами, прицільними пристроями і до водіння і ремонтування бтр. Був полковник Чорномор який оцім теперішнім вже майорам і підпоковникам, а тоді ще лейтенантам проводив навчання і показував як освоювати прилади, вчив регламенту переговорів. Тобто елементарному. Те що мали би в тих академіях знати на зубок. І Чорномор не був для мене командиром , а " подєльніком" у знищенні ворога. Тепер щоб не те щоб звернутися до начарта з тією чи іншою проблемою просто неможливо, а і до командира дивізіону як до неба. Останнім часом викладаю проблеми через кабінет міністрів, а уже гівнюки з бригади чи корпусу пишуть письмові відповіді мені на поштову адресу. Отак і воюємо. На всі боки. Отака якість теперішніх командорів. Ха ха ха.
показать весь комментарий
20.12.2025 08:11 Ответить
Спасибо за ответ, я службу начинал еще при сссРе. Срочную не служил, но прошел путь, от командира отделения до командира дивизиона.
показать весь комментарий
20.12.2025 12:23 Ответить
Спасибо ого главного палкааодца в окоп.
Зелю.... на совести этого контрнаступа и туристического хаба чонгар ..... тысяч украинцев отдавших свою жизнь, лучших украинцев !!
показать весь комментарий
19.12.2025 19:45 Ответить
В Білецького такий же підхід до кадрів як у Чингізхана чи Сталіна, по ефективності по функціоналу, для війни, для відбудови це приоритет
показать весь комментарий
19.12.2025 19:49 Ответить
Застав дурня богу молитися він і лоба розіб'є.Саме легше до чого можна було додуматися це воювати в піхоті офіцерами.Цей видатний полководець ********** перед тим як стати командуючим корпусом електриком не пробував попрацювати, починав би зразу з обслуговування трансформаторів.
показать весь комментарий
19.12.2025 20:41 Ответить
Якщо тими гівнюками пройобаний особовий склад, то логічно що офіцер має замінити недостаючих бійців. Невміння планування організації роботи мають собою виправляти саме офіцери. Солдат вже фізично немає. Проте штаби переповнені. Різноманітні взводи управління і відділення управління переповнені. Всі згідно нових правил мають бзвп і 100 вос. В чому проблема воювати офіцерами? Полковник сідає за штурвал літака і це нормально. Начальник штабу дивізіону просто зобов'язаний вміти і могти сісти у сау у зробити постріл. Так само має вміти і зробити постріл із любої гаубиці. Мало того вони зобов'язані проводити навчання в роботі з озброєнням. Тобто складати конспект, виводити особливий склад на навчання і показувати персонально як виконуються всі операції і весь технологічний процес. Колись на нормальних навчаннях на полігонах це практикувалося. Але якщо майор гівно, то зрозуміло що цього він робити не буде і не хоче. Тому оцим якоби офіцерам треба зробити підсрачник від генералів. Що є логічним. Бо якщо генерал не зробить підсрачник майорам, підполковникам, полковникам, капітанам , яких є найбільша чисельність у світі, то підуть в окопи і генерали або просто втічуть закордон. Ха ха ха.
показать весь комментарий
20.12.2025 02:55 Ответить
Скажу коротко.Цим рішенням деградація цієї бригади як військового з'єднання перейшла в фінальну та остачну фазу.Далі вона зможе існувати тільки як кримінальна банда з такими ж " законами" та " поняттями".Далі ,як ви самі побачили, а хто ж надавав отим непідготовленим людям отих різних звань, на що він розраховував ,що буде по іншому?Приклад електрика чи ,припустимо токаря, слюсаря я ж недаремно привів,щоб працювати за цими професіями потрібно мати знання, це вам не менеджер магазинний чи якийсь інший барига ,бігунок та рішала де все без жодних реальних наслідків.Що ж ви від них хотіли вони й роблять те, на що мають клепку, що солдат ,як ви кажете, вже фізично немає.Розпочнімо з головного ,Білецького.За які, по вашому,успішні бойові операції він став командиром корпусу.Окремо ,будь -ласка, наступальні і оборонні,можливо згадаєте якісь і неуспішні? Тільки його, як командира,враховуючи бойові можливості з'єднань якими він керував, а не окремі тактичні дії його підлеглих солдат та офіцерів,тут прикладів безліч,але не за них розмова....А по суті я вас також підтримую, в нас безліч самозванців вже й в генеральських погонах,які ,звичайно ,тягнуть за собою наверх, гамузом, таких самих "видатних діячів" ******** України."Весілля в Малинівці,сто років по тому", з Гріціаном Таврічєскім,Попандупадом та рештою діячів тієї епохи в дії.Як на мене , то це системна робота ,по розвалу ЗСУ,яку вже сьомий рік проводить зелене ***** зі своїм фесебешним кодлом.
показать весь комментарий
20.12.2025 04:12 Ответить
Ок. Білецький не ікона. Але ви просто не в курсі про те що відбувається думаю що не у всіх підрозділах. Але офіцери розказують щоб солдати і сержанти самовдосконалювалися. В повідомленні сказано аналогічне. Тобто генерал віддав аналогічну команду тільки для офіцерів. Хто дійсно попрацював, той не поїхав у піхоту. Тобто була знову проведена переатестація. Оці такого типу методи, мають бути розповсюдженні на весь особовий склад а не виключно на солдатський. Можна іти іншим шляхом де є вузькі спеціалісти, які займаються суто своєю специфікою. Значить що. Якщо є класний навідник гармати, то його не треба залучати до якоїсь не властивої йому специфіки. В тому то і є менеджмент, щоб розставити людей на свої місця. Виявити сильні сторони . Скажу на власному прикладі . При підписанні останнього контракту із моїм підполковником була суто людська домовленість про те що я на бойових займаюся суто своїм перечнем робіт не більше і не менше. На ппд вже інша специфіка. Це мене влаштовувало. А зараз скажімо простий радіотелефоніст має володіти повною інформацією що відбувається на рз, на вп, де техніка, яке є бк, його кількість, хто де задіяний і постійно доповідати ще якомусь передасту. Питання для чого тоді на рз є ціле управління підрозділу.? Управлінню ж на місці видніше що відбувається у них під носом. Тому створюється спорчений телефон. Чого? Бо управління може легко з'єднатися з таким самим управління без посередників. І таких прикладів перекладання і перекручування техпроцесу повно. Ха ха ха.
показать весь комментарий
20.12.2025 09:27 Ответить
Не в усьому я з вами згоден.Він що організував цим людям навчальний процес з практичними заняттями та екзаменом- атестацією в кінці ? Ні .А чому?Тому що сам не вміє ні організувати ,ні не знає як навчити, по суті такий самий як і вони.Всі ж ці посади займають їхні ж висуванці ,в них же майже немає кадрових, це ж всі хлопці призначенні їхнім же рішенням .То з кого потрібно запитувати чому вони не на своєму місці,хто повинен їх навчити раз дали посаду.?От які ви думаєте будуть практичні наслідки оцього його рішення, оці "дозори " постріляють по ворогу,ворог витратить на них декілька дронів і що, легше стане?А на їх посади хто прийде -фіксіки?А їх хто навчить?І знову, дивився місяць сподобались -не сподобались.Самодур він і є самодур , спромігся тільки на совок вонючий і шашкою махає як Чапаєва,оце і все що зробив.
показать весь комментарий
20.12.2025 10:01 Ответить
Ніфіга собі ти "коротко сказав"
показать весь комментарий
20.12.2025 12:23 Ответить
За Білецьким лише у ІІІ ОШБ пішло більше, ніж 10 000 добровольців. А за тобою скільки, "електрик"?
показать весь комментарий
20.12.2025 13:22 Ответить

Давно вже слід було таке робити !
показать весь комментарий
19.12.2025 21:56 Ответить
Звучить красиво, але яким чином слабкі офіцери посилять ситуацію на слабких ділянках в піхоті? Для мене це загадка. Ну прямо так собі і уявляю штабного пухлячка в броніку який в окоп не влазить. Це ж просто страта товстих...
показать весь комментарий
20.12.2025 00:59 Ответить
Пухлячок може благополучно розкопати і облаштувати укриття скажімо. І заодно пухлячок проводить роз'яснення як скажімо підбити фпв на оптоволокні, от на практиці і покаже свої навики. У кожного пухлячка вони мають бути найкращі. Для чого? Для того щоб в майбутньому проводити навчання для інших, а не нічим не підкріплену балаканину. Тобто передати свій реальний досвід. А не віртуальні картинки з моніторів. Ха ха ха.
показать весь комментарий
20.12.2025 03:03 Ответить
ці офіцери порозбігалив СЗЧ, до фронту ніхтоі не доїхав. ПИз..ти, не мішки носити
показать весь комментарий
20.12.2025 15:21 Ответить
Направили профнепридатних " посилювати оборону"....
З Білецького військовий ,як з гівна куля
показать весь комментарий
20.12.2025 11:05 Ответить
Гітлер також починав солдатом і мав заслуги на фронті під час першої світової.
АЛЕ - це не заборонило йому створити фашистську Німеччину.
Братки? Збори на 3 штурмову?
Це було.
Тернопільське ТЦК і братки з 3 штурмової - було.
Тепер що??
"заградатряди??, "військово-польові трійки??"
ЩО ДАЛІ???
Під патріотичними гаслами творити "беспредєл"??
Так це методика сирських-содолів.
І вона не веде ані до перемоги ані до консолідації суспільства.
показать весь комментарий
20.12.2025 12:10 Ответить
Я б у психічну атаку послав 😆
показать весь комментарий
20.12.2025 12:20 Ответить
Шанувальника дугіна готують на нового імітатора президента
показать весь комментарий
20.12.2025 12:21 Ответить
Специально посмотрел видео( да ступил, посмотрел только сейчас)! Этот, бородатый, сможет повторить, все что он прочитал в мониторе? Без суфлера! Сам! Мы тут друг друга за Ухи кусаем, а нам "чингаДжюка" подсунули!
показать весь комментарий
20.12.2025 14:14 Ответить
Для ментов! Пока не "забанили". В конце сссРа, офицеру СА при принятии на должность ( конечно такое редко встречалось) в ментуру, присваивалось специальное звание, на ранг выше армейского.
показать весь комментарий
20.12.2025 14:28 Ответить
Страница 3 из 3