21320 посетителей онлайн

Украина не должна выплачивать пенсии людям, которые остались на оккупированных территориях Донбасса, - Андрющенко. ВИДЕО

Украина не должна выплачивать пенсии гражданам, которые остаются на временно оккупированных территориях Донбасса.

Об этом сообщил руководитель Центра изучения оккупации и бывший советник мэра Мариуполя Петр Андрющенко, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, эти средства фактически работают на экономику РФ и опосредованно финансируют российскую армию

Андрющенко утверждает, что часть украинских пенсионных выплат в итоге идет в бюджет страны-агрессора, около 40% которого направляется на нужды ВПК.

Также он отметил, что в Мариуполе, Мелитополе и Бердянске условия жизни сейчас, по его оценке, легче, чем в прифронтовых городах под контролем Украины, поскольку там нет постоянных массовых обстрелов.

Напомним, ранее украинским пенсионерам на оккупированных территориях и за рубежом необходимо было пройти верификацию до конца прошлого года, чтобы сохранить право на выплаты.

Топ комментарии
+48
Це треба було зробити ще в 14 році.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:23 Ответить
+18
чомусь українським пенсіонерам
за кордоном пенсію не виплачують
бо вони за кордоном
а цим ****** за що платити?
взяли чужий паспорт, зрадили країну
і їм ще й платити з українських рук?
показать весь комментарий
06.01.2026 12:34 Ответить
+13
Це ж тоді не буде чим фінансувати адміністрації окупованих міст та сіл. Ніпайдьоть!
показать весь комментарий
06.01.2026 12:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Т.е. когда взносы платить, тогда все. Когда пенсию выплачивать- так будем думать кому давать. Причём прокуроров никто не забыл
показать весь комментарий
07.01.2026 12:22 Ответить
на фуй с ним
показать весь комментарий
06.01.2026 13:19 Ответить
А у тебе там родичі чи що,?
показать весь комментарий
06.01.2026 13:27 Ответить
Заробили і тепер мають її отримувати від того, хто контролює ті території.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:31 Ответить
ну то просто треба позбавити громадянства усіх, хто не виїхав звідти і прийняв рашистське громадянство. а зеленському і шоблі ще може й припинять, якщо перестануть вибирати усякий камсамольський нафталін
показать весь комментарий
06.01.2026 16:06 Ответить
то вже краще вимагайте одразу припинити окупацію рашкою. Дуже реалістичні у вам вимоги
показать весь комментарий
06.01.2026 16:08 Ответить
для чого такий довгий шлях, якщо мої фантазії і так зараз реалізують?
показать весь комментарий
06.01.2026 20:03 Ответить
Україна не має виплачувати пенсії ЖДУНАМ, які лишилися на окупованих територіях Донбасу
показать весь комментарий
06.01.2026 14:33 Ответить
11 років люди на окупованих територіях отримують пенсію і Андрущенку все подобалось. А тепер - що змінилось? Якщо Україна перестає платити пенсії, це означає, що вона відмовляється від своїх громадян на окупованих територіях. Ось і все.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:32 Ответить
Брехня, не платять хіба що тим хто отримував через укрпошту.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:41 Ответить
Не пзди, невиплата пенсії не є підставою припинення громадянства
показать весь комментарий
07.01.2026 09:43 Ответить
Тю, щоб отримувати німецьку пенсію треба працювати в німеччині, років 35. І німців не наї. з бумажками
показать весь комментарий
10.01.2026 00:16 Ответить
З пенсіями у нас повний бардак.Причому давно й "потужно",незважаючи на реХформи пенсійної системи кожні кілька років.ПрокурВори,мєнти,протерміновані депутати і колаборанти не дадуть збрехати...
А щодо виплат громадянам країни-окупанта то взагалі повний сюр.
Хоча,як на мене,саме фактор пенсійного забезпечення один з вирішальних для повернення наших біженців-ніхто не хоче й не буде годувати держслужбовців-злодіїв та громадян країни-агресора.

показать весь комментарий
06.01.2026 12:52 Ответить
Пенсія зароблена людиною не зараз,тому вона мае право іі отримувати хоч в АНТАРКТИДІ!! І держава повинна та зобовязанна це робити .
показать весь комментарий
07.01.2026 14:10 Ответить
Людина все життя працювала в Україні, платила податки, заробила пенсію. Це її гроші. Яке ви маєте право їх забрати. Яка різниця де живе пенсіонер : за кордоном чи в окупації? Люди заробили пенсію. Якщо людина заробила собі пенсію, наприклад, у Польщі, Чехії чи Італії, а живе в Україні чи якійсь іншій країні її що позбавляють пенсії?
І як пройти ідентифікацію з окупованих територій? Та ще й з української сім карти? Світла майже ніколи немає там, якщо з'являється то зв'язок тільки, щоб написати повідомлення яке йтиме декілька хвилин, а то і більше.
І щось негативне говорити про людей які залишились в окупації - це цинізм. Херсонську область просто здали. О 5.30 вони були вже під Олешками і Голою Пристанню. Ви знаєте як зараз виживають люди в Голопристанському чи Цюрупинському районах? Якщо пенсіонери виїжджають на підконтрольні частину і не отримували пенсію не на карту, то вони не можуть повернути гроші з 22 року. Їм говорять, щоб їхали до пенсійного фонду у Херсон. Херсон! По суті, відправляють людей на лінію бойового зіткнення. Дорога від Миколаєва до Херсона- це дорога смерті. На чому туди їхати? Де жити? Або не можуть оформити пенсію, тому що не вистачає 2 -3 роки. В ці роки людина працювала в колгоспі, радгоспі, у школі кочегаром чи ще десь. Їй говорять, щоб привезли звідти підтвердження. Підтвердження з окупованих територій! Школи розбиті, контори розбиті, архівів немає! Якщо знали, що буде повномасштабне вторгнення то чому за тиждень, за два дні, за день не дали команду вивезти архіви? Щоб паніки не було? Вивозили документи всіма можливими способами коли війська РФ стояли на сусідній вулиці.
Коли вони на Уралах зі снайпером на даху під'їжджали до будинків і перевіряли документи то вже все про всіх знали. Знали хто афганець, атошник, мисливець.
Чому сервера не забрали чи заблокували, чи що там з ними роблять, щоб інформацію не можна було дістати?
А ви ставите у вину пенсіонерам, що вони живуть на окупованих територіях.
показать весь комментарий
07.01.2026 08:56 Ответить
Та який там тиждень. Ми жили за 40км від Голої Пристані. Прокинулись від вибухів приблизно у 5.30 ранку 24 лютого. Вже стрілянина була не далеко. А до кордону з Кримом км 200, а то і менше.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:08 Ответить
Тобто якщо виїхали і країну з якою ведеться війна то це нормально на вашу думку?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:18 Ответить
Це треба було зробити ще в 14 році.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:23 Ответить
А чому з Вологди,а не Костроми?
показать весь комментарий
06.01.2026 17:38 Ответить
Пенсії виплачують з держбюджету та бюджету пфу, до яких з окупованих територій не надходить жодних відрахувань! Адміністрації окупованих територій мають свої місцеві бюджети ,які формуються за рахунок податків юридичних осіб,зареєстрованих в громаді і які перебувають в Україні
показать весь комментарий
07.01.2026 12:50 Ответить
Не забувайте про цифрова технології. Все робиться через рєшал та обнальщиків, які за свої послуги беруть до 30 -40 відсотків з пенсій. Нікуди ніхто не входить, просто в місцевій конторі видають пенсам російські рублі після того, як переводять їх укр.пенсії на свої картки укр.банків. Все працює під дахом місцевих ФСБшникіа та ментів.
показать весь комментарий
07.01.2026 12:56 Ответить
Як - через Польщу ...?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:23 Ответить
Судячи з Брекзіту - туди не треба і проситися
показать весь комментарий
06.01.2026 14:34 Ответить
Написав " Сєргей Решетников" із Вологди.
Сергей Решетников #601595

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 07.02.2025
показать весь комментарий
06.01.2026 12:56 Ответить
Не бреши, в сім все виплачують. Вам, роісянам, може і не виплачують.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:57 Ответить
Міша Подоляк. Не розводь галіматьї. Твій шєф, криворогульський робив і робить то ж саме. Тому що так вимагає законодавство України. Єдина вимога- проходити верифікацію. Бо людина могла вже померти, а родичі продовжують отримувати пенсію.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:00 Ответить
Типовий популіст у стилі " 4000 евро зарплати вчителям".
Ти законодавство України змінив, популіст Зелений, перед тим як щось брякати?
І головне, то люди самі в окупацію побігли, чи може Зеленьський так старанно все розмінував, що ворог за тиждень захопив 75 відсотків Херсонської і Запорізізської областей?
показать весь комментарий
06.01.2026 13:07 Ответить
Чепуха, відкрий пенсійне законодавство України, і знайди там норму, яка дозволяє .. " работнікам фєрми", розказувати, що " можна нє віплачавать"?
Коли знайдеш, напиши.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:11 Ответить
Російсим ролям по барабану. Їм головне хаос в голови " пересічних закидати". А тому Андрющенку, хочеця попрацювати " маленьким популістом Зеленьським", вкинув галіматью, нарід довольний..
показать весь комментарий
06.01.2026 13:14 Ответить
Де " там"? На территорії, де Зеленьський все розмінував і забезпечив прпадання людей в окупацію вже через тиждень?
Ні, не має ніяких родичив. А є законодавство України, у якому відсутні норми, що якщо людина мещкає під окупацією, її потрібно лишити пенсії. От коли ти ти станеш " діпутатом" і приймеш такі норми, Україна перестане виплачувати пенсії, тим, хто не машкає на території країни.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:55 Ответить
Ти вже встигла так швидко змінити пенсійне Законодавство України, щоб припинити виплати?
То може портібно " виплати" припинити Зеленьському Верещучці, шоблі Зеленій, що допустили потрапляння людей в окупацію, розмінувавши весь південь, лишивши ЗСУ бюджету і вивівши бригади із під Крима і Маріуполя, а не людей, що через це портрапили у окупацію?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:01 Ответить
Станеш замісць Зеленьського, внесеш в парламент зміни до законодавства, доб'єшся голосування, і всі твої фантазії реалізовані
показать весь комментарий
06.01.2026 19:55 Ответить
Та невже? А якщо не реалізують? Покаєшся
показать весь комментарий
06.01.2026 20:14 Ответить
Що ти несеш, чучєло?
Я як же мені і усім моїм знйомим песіонерам виплачують пенсію, я із онуками закородоном із 2023- го року? Стою на консульському обліку.

Вологодський. Ось правові засади що до виплати пенсій. Закордоном.

Так, українські пенсії виплачують за кордоном, але є два основні способи: через українські банки на картку (з підтвердженням щороку) або, якщо є міжнародний договір, напряму до пенсійного органу країни проживання, з можливим переведенням пенсії за відповідний стаж. Для українців, які тимчасово за кордоном, діє єдиний механізм: виплата на українську картку та щорічна https://www.google.com/search?q=%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0+%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F&client=tablet-android-samsung-nf-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&inm=vs&mstk=AUtExfAJaPs5miqbgUdPWpw1E7pp_kMEKAO3ibXTssTENQ8J4emSQ20cIdwngyYplVVAoQVYftYfZaPVuHwy3noxYnfotdrwCQhtJUFS6mfXXmA50FOHbOVX5BdJuxxTushAq4-L1hc4LcLFxSCC3SFofrKQCL6KEIErZOlBv-fmnUXsh34&csui=3&ved=2ahUKEwj3ur-anf-RAxV7_QIHHaLABV0QgK4QegQIARAB фізична ідентифікація до 31 грудня для підтвердження права на виплати.
Способи отримання пенсії за кордоном:

То що і було написано- щорічна ідентифікація. Все. Бажаєш отримувати українську пенсію- раз у рік проходиш ідентифікацію і отримуєш виплати на картку.
показать весь комментарий
09.01.2026 21:55 Ответить
Ps " змінив місце проживання". Прописка іноземна, консульсий облік, податковий резидент Німеччини і Іспанії
показать весь комментарий
09.01.2026 21:57 Ответить
P.s. Згідно рішенння Констиуційного суду України, пенсіонер має право на вииплати із Пенсійого фонду України, навіть при зміні громадянства. Для цього потрібно або пеп4вести виплату через пенсійний фонл тієї країни де ти проживаєш, або надати реквізити ІНОЗЕМНОЇ БАНКІВСЬКОЇ карти.

Але, це все за умови, що ти маєш право на пенсію в Україні. Якщо пенсійного стажу недостатньо, то громадянам України ( навіть в окупації) випоїлачують мінімальну пенсію за віком
показать весь комментарий
09.01.2026 22:22 Ответить
В Іспанії держава не платить українцям із тичасовим захистом-НІ КОПІЙКИ, І НІ ЦЕНТУ . Це не Німеччина. Навпаки, я як найманий працівник сплачую податки, щоб вас, росіян утримували у тій же Німеччині
І всі, хто вже отримав паспорт Іспанії, але має право на пенсію , українську пенсію отримують.
А то що ти написало відноситься НЕ ДО ПОРЯДКУ ОТРИМАННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ. А до порядку ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ, ЯКЩО ПЕНСІЙНОГО СТАЖУ В УКРАЇНІ НЕДОСТАТНЬО.
І такі хитроскручі , як ти, бажаєшю щоб твій стаж в Україні, якого недостатньо, об'єднали із стажем у Німеччині. А це вам, ДУЛЮ велику. Потрібно було в Україні заробити пенсійний стаж, щоб отримувати пенсії.
А зараз, ти громадянин Німеччини, до Німеччини за пенсією звертайся.
показать весь комментарий
09.01.2026 23:24 Ответить
А то що ти написало відноситься НЕ ДО ПОРЯДКУ ОТРИМАННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ. А до порядку ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ, ЯКЩО ПЕНСІЙНОГО СТАЖУ В УКРАЇНІ НЕДОСТАТНЬО.
І такі хитроскручі , як ти, бажаєшю щоб твій стаж в Україні, якого недостатньо, об'єднали із стажем у Німеччині. А це вам, ДУЛЮ велику. Потрібно було в Україні заробити пенсійний стаж, щоб отримувати пенсії.
А зараз, ти громадянин Німеччини, до Німеччини за пенсією звертайся.

09.01.2026 23:24 Відповісти Видалити Посилання
показать весь комментарий
09.01.2026 23:25 Ответить
Вже розібралися. Ця " Марта" не має достатнього пенсійного стажу ні в Україні і ні у Німеччині.
Вона навмисно зманіпулювала " виплатами", замісць " нарахування". Тепер ця жіночка, бажає щоб її стаж в Україні і Німеччині об'єднали і вона могла б отримувати НІМЕЦЬКУ пенсію, яку буде перераховувати Пенсійний фонд України.

Працювала у Німеччині? - то звертайся до німецького пенсійного фонду. Не вистачає стажу в Україні? Є механізм, можеш його докупити і отримувати українську пенсію не українську карту. Але ж вона хоче НІМЕЦЬКУ пенсію
показать весь комментарий
09.01.2026 23:38 Ответить
А що, не сподобалося, що тебе на чисту воду вивели? Ти хтіла б щоб УКРАЇНА ТОБІ СПЛАЧУВАВЛА НІМЕЦЬКУ ПЕНСІЮ?
А ХУ-ху, не сламаєця?
Як би ти була людиною, ти б якщо було недостатньо трудового стажу в Україні, могла би докупити із Німецьких гешефтів той стаж і отримувати як і усі пенсіонери закородоном УКРАЇНСЬКУ ПЕНСІЮ.
Але ж ти шль..ра, хочеш отримувати САМЕ НІМЕЦЬКУ пенсію і ЩОБ ВОЮЮЧА УКРАЇНА за спалачувала.
показать весь комментарий
09.01.2026 23:51 Ответить
Підгорання знатне
показать весь комментарий
10.01.2026 00:14 Ответить
Взявши кацапєтовсь кий паспорт,вони самі визначили собі альтернативу. Підтримую Андрущенка,ніяких виплат на окуповані території. А так їм війна-мама рідна,дві сіськи смокчуть. Плюс процеси оформленння-це корупція та колабораціонізм чиновників України.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:34 Ответить
Які "свої "громадяни? У нас є одне громадянство. І держава ні від кого не відмовляється.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:35 Ответить
Та не може бути! Невже хтось до такого додумався?
Впевнений: президенту це не сподобається.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:32 Ответить
На підконтрольну їздять.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:41 Ответить
В них питайте. Я в Києві, без світла)))
показать весь комментарий
06.01.2026 15:05 Ответить
А її що ще до цієї пори виплачують, ох ні хрена собі. Та українські пенсіонери не мають що їсти, ціни скажені, комуналка скажена, а ми продовжуємо годувати російських. Проблеми на окупованих територіях це проблеми окупантів
показать весь комментарий
06.01.2026 16:22 Ответить
Як багато українців, яких душить жаба. Про яке тут спонсорування тероризму чи фінансування економіки РФ йдеться. Де на ТОТ можна витратити українські гроші - ніде. Тому ці гроші всерівно повертаються в економіку України
показать весь комментарий
06.01.2026 20:10 Ответить
Люди цю пенсію заробили важкою працею. Вона їхня але наша Україна тільки пригодна для життя чиновників, суддів,прокурорів Їм можна все а простому пенсіонерові -тільки здохнути.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:44 Ответить
Так, хоч можна сказати, що це робив Яйценюк, і куди зник цей хлопчик, , що зрізав виплати українським бюджетникам, деяким майже в половину після Революції Гідності, натомість платив х-уйловським окупантам за газ по лютий 2015 року.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:34 Ответить
Тобто ті населюки з радянських часів, яких Х-уйловщина населила на Донбасі зі сралінських часів, аби вони "столбили територию", і з яких Х-уйло сформував батальони домбабвійців і лугандонців, аби нищити Україну це все "українські громадяни".
Домбабвійцю, їх ні Х-уйло не вважає своїми, бо не виконали своє завдання, ні українці теж, які вважають їх зрадниками.
Де донецькі і луганські батальйони, що захищають Україну?
Як на мій розсуд, хрін вам, а не пенсії, зрадники, але пенсії з України сосете все одно, шахти були збиткові, але пенсії більші, ніж у більшості наших громадян, згідно із законом "за престиж шахтарської праці".
показать весь комментарий
06.01.2026 13:52 Ответить
Теж мені "страшилка", для мене найбільший життєвий інтерес - відсіч х-уйловській навалі, аби вижив український народ, яку ти зі своїм прапорцем не помічаєш.
показать весь комментарий
06.01.2026 15:02 Ответить
За кордоном пенсії виплачують українцям в тих країнах, з якими є договір з Україною.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:40 Ответить
Нужно просто запретить переводить деньги с пенсионной карты. Снимать только в банкомате в Украине
показать весь комментарий
07.01.2026 01:06 Ответить
Не пишите бред. Конторы конвертации работают с 14 года в Донецке. Укр пенсию получают 99 процентов пенсионеров.
показать весь комментарий
07.01.2026 01:08 Ответить
А Украине никто ничего не заработал. Солидарная система. Из Донецка пенсионных взносов нет уже 12 лет
показать весь комментарий
07.01.2026 01:09 Ответить
Я из Донецка сам, он прав, 95 процентов кто остался это худоба
показать весь комментарий
07.01.2026 01:10 Ответить
Нет. Это означает что прекратят диверсию. Это госизмена платить оккупантам миллиарды долларов каждый месяц.
показать весь комментарий
07.01.2026 01:11 Ответить
Не так, у нас солидарная пенсионная система. Дети платят за родителей
показать весь комментарий
07.01.2026 01:13 Ответить
То є так це є спонсорство тероризму і підтримка тих хто залишився на боці терористів.
показать весь комментарий
06.01.2026 14:03 Ответить
Може хтось знає о кількості тих пенсіонерів і о сумі коштів на місяц?І скільки серед них мертвих душ?
показать весь комментарий
06.01.2026 13:13 Ответить
к сожалению там не только ждуны но и те кто благодаря " продуманной оборонной стратегии " Зели и прочих Верещучек оказались в окуппации не по своему желанию в первые дни войны
но ситуация с выплатами кричащая была с самого начала . выплачивать украинскую пенсию тем кто ее получает еще и от москалей это перебор
показать весь комментарий
06.01.2026 12:52 Ответить
Взагалі то,ці люди,працювали та заробили ці пенсії,чи не так?Але як би пан Андрущенко, запропонував пінсеонерам якусь гідну альтернативу,якщо вони покинуть свої домівки, тоді,так можно про щось потякати,а краще,хай згадає нашого мера,вадіка маріупольського та як бюджет міста деребаніли,та як вадік місто покинув на призволяще.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:22 Ответить
Добре, віддайте зароблене,або зробить умови,гідні,для виїзду.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:37 Ответить
До речі,пан Андрущенко,не бажає згадати,як двушка на маскву заїхала?! Та то мабуть не на впк була.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:39 Ответить
Дивно порівнювати людей з худобою?! Можливо й сам опинишся на їхньому місті,хто знає.
показать весь комментарий
06.01.2026 14:23 Ответить
Вас до ЄС не візьмуть з таким світоглядом
показать весь комментарий
06.01.2026 14:24 Ответить
100%
показать весь комментарий
06.01.2026 13:55 Ответить
Пам'ятаю,як до нас їздили з окупованих територій по пенсії,я підвозив одного з Горлівки,питаю чоловіка,як вам живеться в окупації,каже нормально,спрашую, скільки в нього пенсія ,каже 13т.рублів,а приїхав ще по українську пенсію.Я пожалкував,що підібрав його,І таких до нас їздило майже до повномашнтабної.
показать весь комментарий
07.01.2026 18:05 Ответить
Цигани кажуть: - Хто вкрав коня, той його і годує.
показать весь комментарий
06.01.2026 16:54 Ответить
Якщо твій сусід вкрав твою худобу і хлів, стриже та доїть її - ти не зобов'язаний її годувати. Навіть якщо за документами вони твої.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:49 Ответить
Вся Біблія просякнута цим порівнянням. "Віддалю цапів від овець", " Я ваш Пастир, а ви моє стадо", "Добрий пастух дбає про своє стадо" тощо.
показать весь комментарий
06.01.2026 14:45 Ответить
Тамжынашилюді
показать весь комментарий
06.01.2026 12:45 Ответить
Нєтолькаждуни, ше є кацапи чистокровні
показать весь комментарий
06.01.2026 13:30 Ответить
Згоден
показать весь комментарий
07.01.2026 09:21 Ответить
чомусь українським пенсіонерам
за кордоном пенсію не виплачують
бо вони за кордоном
а цим ****** за що платити?
взяли чужий паспорт, зрадили країну
і їм ще й платити з українських рук?
показать весь комментарий
06.01.2026 12:34 Ответить
виплачують тільки біженцям пенсіонерам.
Якщо українець пенсіонер
змінив місце проживання - ні.
соціальна угода не ратифікована радою України
хоча з росією є така.
Не знаєш - заткнись
показать весь комментарий
09.01.2026 19:03 Ответить
читай, придурочне. ти дура кончена, тобі важко щоь доказати, пішла геть від мене, біженка з Донбасу закакана.воно мені тт про Іспанію втирає, ідіотка.

Мінсоцполітики з метою виконання внутрішньодержавних процедур,
необхідних для набрання чинності Угодою, було розроблено проект Закону
України "Про ратифікацію Угоди між Україною та Федеративною Республікою
Німеччина про соціальне забезпечення" та внесено його на розгляд Президента
України.
Водночас, вищевказаний законопроект був повернутий на доопрацювання,
у зв'язку з відсутністю пропозицій щодо джерел покриття витрат державного
бюджету, необхідних для реалізації Угоди, у разі її ратифікації.
Враховуючи, що реалізація Угоди між Україною та Федеративною
Республікою Німеччина про соціальне забезпечення потребуватиме значних
коштів, Мінсоцполітики опрацьовується питання стосовно можливих джерел
покриття витрат державного бюджету, після набрання Угодою чинності.

Зрозуміло, що ти росжаба хочеш, щоб платили пенсію тобі в окупації, а я от українка, не хочу.
показать весь комментарий
09.01.2026 22:40 Ответить
от жаба дурна.
ти біженка і гроші від мене отримуєш в Європі,
набагато більше, ніж твоя українська пенсія
тому писок стули.
Я ляжу, але такі, як ти, будуть вигнані з Європи і поїдуть до себе на росію.
показать весь комментарий
09.01.2026 22:46 Ответить
дура стара,
з маразмом на всю голову
пішла геть від мене і з Європи,
що тобі не зрозуміло?
відчепись від тих, на чию голову ти всілась, стара пердухо.
показать весь комментарий
09.01.2026 23:39 Ответить
я ще не пенсіонерка,
щоб тебе перекорчило, тупа
йди лікуй свій альцгеймер, ідіотко
я працюю, і мої податки йдуть в т.ч. на таких гнид, як ти в Європі.
на воду вона вивела
ми тебе з Європи виведемо))))))
старість прийшла до тебе , а дурість так і не вийшла....
(от ці смердючі кацапські ********** "истомини" понаїхали в Європу на шару!)
показать весь комментарий
10.01.2026 00:12 Ответить
Від таких "радників" в Україні усі проблеми. Люди чесно заробили свої пенсії, і, якщо росія бажає платити їм ще й російську, то це проблеми росії. Багато пенсіонерів перераховують свої пенсії дітям в Україну або за кордон. Цих теж позбавити? Є пенсіонери, які говорять - заберить свою велику російську, віддайте нам хоч і маленьку, але українську. Цих теж позбавити? Не оскудніє ж земля українська ідіотами, бувшими радниками.
показать весь комментарий
06.01.2026 16:41 Ответить
Так тоді і тим хто виїхав в інші країни теж непотрібно виплачувати пенсію! Яка різниця куди в яку країну виїхала людина від війни? Перед законом всі громадяни України рівні!
показать весь комментарий
06.01.2026 13:10 Ответить
А якщо виїхали в країни ЄС а потім в росію? Як ми будемо відслідковувати? А ті хто лишився на окупованих територіях, ті взагалі нікуди по базі ДПСУ не виїжджали, як їх вирахувати кому платити а кому ні? А як перевіряти? А яка буде корупція на цьому?
показать весь комментарий
06.01.2026 15:31 Ответить
будуть переводити на транзитну банківську картку українського банку і на цьому все!
показать весь комментарий
06.01.2026 18:57 Ответить
а якщо це моя картка і я на неї переводжу кошти зі своєї пенсійної, то що ти будеш юлокувати?
показать весь комментарий
07.01.2026 18:51 Ответить
Навіщо відкривати картку в рф, якщо є Mastercard та Visa
показать весь комментарий
08.01.2026 20:04 Ответить
Усі мають пройти ідентифікацію у пенсійних органах. Це справедливо. Може багатьох уже немає на цьому світі.
показать весь комментарий
07.01.2026 16:19 Ответить
А як взагалі це відбувається? Готівку ж точно ніхто туди не возить і банкомати не поповнюють. Невже кацапи українські картки підтримують
показать весь комментарий
06.01.2026 13:00 Ответить
Украина из и не выплачивает , мало того , Украина не должна выплачивать пенсии и тем кто уехал в Европу в 2022 , Украина должна конфисковать все активы и собственность тех кто мобилизационного возраста и тоже покинул Украину .
показать весь комментарий
08.01.2026 11:32 Ответить
ну и украинцы в семьях которых нет пенсионеров , не должны платить пенсионный налог и содержать чужих старых ********* которые зачастую и ненавидят эту молодежь
показать весь комментарий
08.01.2026 11:33 Ответить
Страница 1 из 2