9156 посетителей онлайн

Полицейские хотели задержать мужчину в СОЧ в Одессе: его отбивала толпа, заблокировав автомобиль. ВИДЕО

В Приморском районе Одессы вечером 14 мая произошёл конфликт между полицейскими и группой людей во время проверки документов у мужчины, который находился в розыске.

Об этом сообщили в пресс-службе полиции Одесской области, передает Цензор.НЕТ.

Детали конфликта

По данным правоохранителей, они проверяли документы у мужчины и выяснили, что он находится в розыске как лицо, самовольно покинувшее воинскую часть.

  • Во время попытки задержания в ситуацию вмешалась "группа агрессивно настроенных прохожих". Люди блокировали служебный автомобиль и препятствовали действиям полиции. Один из мужчин металлической цепью повредил служебный автомобиль.

Нескольких участников столкновения задержали

"Для урегулирования конфликта и обеспечения общественного порядка на место происшествия прибыли дополнительные экипажи патрульной полиции, сотрудники подразделения ТОР и следственно-оперативная группа", - добавили правоохранители.

Там отметили, что в настоящее время нескольких участников происшествия доставили в территориальное подразделение полиции для установления обстоятельств инцидента и дачи объяснений. После сбора материалов происшествия инциденту будет дана правовая квалификация.

Как пишет местный паблик "Думская", во время конфликта полиция применила газовый баллончик против молодой девушки.

Топ комментарии
+24
Пакуйте малоросів. Я служу, і вони повинні.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:05 Ответить
+22
відбивали ухилянта дезертира

під час революції 1917-1920 рр. український мудрий наріт масово ухилявся від боротьби за Українську Державність.

всього лише через 12 років, під час Голодомору 1932-1933 рр. ті ж самі ухилянти-українці їли своїх дітей.

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:08 Ответить
+21
Цікаво, а скільки повинні "служити" батраки? Це не депутати які сидять вже 7 років та пропротирали не одні штани. А скільки там екіпажів приїжало щоб затримати одного військового, от їх відправити на фронт. А слово "екіпажі" насмішило.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
вибачаюсь, товарищь, але у вас в голові гів..но ще бродить та булькає.

дайте йому хоч відстояться, а потім вже пишіть

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:39 Ответить
оголосить пуйло мобілізацію і підуть малороси на форш як зайчики !

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:45 Ответить
Практика показывает что большинство сзч либо сразу ,либо от пары месяцев до года
показать весь комментарий
14.05.2026 21:51 Ответить
Я сам пойду если надо будет
показать весь комментарий
14.05.2026 22:24 Ответить
Я за відповідаю за себе завжди.Я дома перед монітором.Я все пояснив.

І как? Какають в туалеті.В українській мові,немає такого слова взагалі,це навіть не суржик.Боронити потрібно ракетами і босмбами,а не людей стирати в полках Сірського.І він до речі,також так розмовляє,як Азіров.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:38 Ответить
Не смогут раз не смогли за 4 года ,а сейчас еще и по своей инфоаструктуре адекватно получать будут.. Так что не сцы и порох твой кстати поддерживает мобилизацию и сопротивление
показать весь комментарий
14.05.2026 22:49 Ответить
показать весь комментарий
14.05.2026 22:50 Ответить
Скільки вам раз дурням писати тут,що я виборецьПорошенка і партії ЄС? Бо мало просто було за Порошенка голосувати,як більшість.За партію ЄС,то взагалі мізер проголосував і отримали в підсумку, монобільшість взагалі.
показать весь комментарий
15.05.2026 00:37 Ответить
типова відмазка, не чипайте мене бо я хворий. Але базікати проти ТЦК не хворий. Хворому все однаково. А ти звичайний ЖДУН
показать весь комментарий
15.05.2026 02:40 Ответить
вах-вах я дуже злякався. Я таких хероєв з під перини бачів багато разів. Предатор .? Скоріше падальник ...
показать весь комментарий
15.05.2026 06:45 Ответить
Згоден більшість це або старі комуняки або кацапи з паспортом України
показать весь комментарий
15.05.2026 06:58 Ответить
Рискну предположить что тот сзчшник свалиди сразу же после первого боя ну или через пару месяцев максимум. Сам знаю двоих таких
показать весь комментарий
14.05.2026 21:45 Ответить
Дивно, поліція йому нічого б не зробила перевірила доки побачила, що СЗЧ і відпустила б. В нас по містах ходить купа людей, які пішли в СЗЧ по другому колу, вони нелегально працюють їх не забирають ТЦК, при перевірці документів просто ігнорують... влада розуміє, що толку на війні з них не буде, а куди садити таку кількість людей, утримувати, годувати нема де і як...
показать весь комментарий
14.05.2026 22:03 Ответить
Иди на уступки.Но что то мне подсказывает что одними уступками раша не ограничиться и затребует следующие
показать весь комментарий
14.05.2026 22:13 Ответить
То потрібно ракетами воювати.Наприклад стріляти туди,де літаки тактичної авіації стоять.Вони он на супутникових фото рядком стоять.30 ракет і немає тих літаків.Але якщо ракети тут Штілерман наче робитиь,то про що можна казати?Ракет не буде.А москалів то більше,розмінюватися з ними в людьми в штурмах,призведе до трагічного кінця.Може ви вірите в казочки,що втрати 1 до 20.Так юи не було ешелону з тілами,який не так давно прийшов.І більшість тих тіл,з курського напрямку.Тобто та авантюра на курщині.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:17 Ответить
Посміховисько! Таке саме питання могу поставити й тобі. "Чого Міндіч на служе?" Може у Зелі спитаєш? Ти ж його в 19 р. обирав - під пивасик та по приколу
показать весь комментарий
14.05.2026 22:24 Ответить
Ну иди на уступки раз ракет нету и увидишь чем это обернеться.Вы уже хотели мира и просто перестать стрелять в 2019 и чем это обернулось не помнишь.Получили еще большую войну разрушение и жертвы .Хотите повторить наступая на те же грабли вперед дерзайте.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:30 Ответить
Как снежный ком. Доверия ни к государству, ни к исполнительной власти у людей уже нет, это очевидно. Даже в те редкие моменты когда вышеперечисленные даже пытаются сделать что-то и по закону. Тут уже реформы не помогут. Все сначала начинать. С самого начала. Тем кто живо останется.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:47 Ответить
Як би тцк діяли в правових рамках і по закону то не було би ніяких ботів, а якщо вони діють грубо порушуючи конституцію (викрадення цивільних людей людями у однострої, яке до речі по закону не має строку давності) то це зовсім інше.
показать весь комментарий
14.05.2026 23:03 Ответить
Це ти про себе і своїх друзів наркоманів алкашів педиків торгашів інше біосміття такі як ти при німцяж поліцаями були та сс військах служили щуряка
показать весь комментарий
15.05.2026 06:48 Ответить
в рашку малоросів випускати не можна !
вони, суки продажні, самі підпишуть контракти на м'ясні штурми проти ЗСУ.
інтернувати в концтабори, врємєнно.... поки не повиздихають !

жорстко ?
ну то нагадаю що зробив отаман Війська Запорізького Іван Сірко з українськими бранцями, які скиглили, що їм було гарно в татарській неволі.
Вирізав всіх !
щоб не плодились і не воювали потім проти неньки-України.

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:27 Ответить
в твою "бригаду", яка підписалась за тебе лайками, ні не хочу.

в "бригаді" кацапських ботів служити НЕ мріяв !

з дитинства.

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:36 Ответить
❗️Українці отримають гроші від держави до Дня Незалежності, - Кабмін.

Не сварітся 😸. Кабмін он кісточку кине 😸
показать весь комментарий
14.05.2026 21:38 Ответить
Як бездомним псам.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:42 Ответить
Так там навіть сім'ї загиблих на війні одноразово аж 650!!!! Грн. *** твою 🤬
показать весь комментарий
14.05.2026 21:54 Ответить
То потрібно ракетами воювати.Наприклад стріляти туди,де літаки тактичної авіації стоять.Вони он на супутникових фото рядком стоять.30 ракет і немає тих літаків.А якщо тут Штілерман наче робитиь ті ракети,то про що можна казати? Москалів то більше,розмінюватися з ними в штурмах,це призведе до трагічного кінця.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:12 Ответить
Информация не полная,сообщите сколько времени этот сзчешник воевал,какие имеет ранения и какой стаж на фронте имеют полицаи,сколько чинушек забронировала вся Одесса,картина станет совсем другой.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:30 Ответить
з твого допису видно що ти людина яку школа життя нічому не навчила. Насамперед відповідати за себе. То ти де? На ЛБЗ? У схроні? Чи у бігах.? Тому питання до тебе - чому не воює Єрмак, Агрохімія, Трухін і проча шобла? Чому не воюєш ти? І как борони країну, якщо в Одесі переховують дезертирів?
показать весь комментарий
14.05.2026 22:34 Ответить
Хм странно .Твои дерутаты от ЕС воевали т воюют да и порошенко поддерживает мобилизацию ,а ты вдруг против.Может врешь
показать весь комментарий
14.05.2026 22:39 Ответить
не схоже. Чому не фронті? Хворий? Старий? Чи паціфіст?
показать весь комментарий
14.05.2026 22:43 Ответить
Всі розумні люди підтримують оборону України від російської орди. Стримують орду-мобілізовані громадяни, російська пропаганда заради зриву мобілізації і українські ЗМІ заради хайпу і переглядів безкінечно розкручували тему-'втечи, сховайся, вдар ножем військового"
Тепер маємо, то що маємо.
показать весь комментарий
15.05.2026 00:00 Ответить
В данном случае тут полиция ,а не тцк и подскажи ка мне как по закону в данном случае должны обходиться с дезертирами ой пардон сзчшниками,слинявшими с поля боя
показать весь комментарий
15.05.2026 00:47 Ответить
Подивився,то пенсіонерам ніхріна не дадуть.Дадуть особам з інваалідністю,там з третьою групою наприклад.Я багатох знаю,хто ту третю групу купив і зараз з закордону дулі крутить.Або просто виїзні і готові воювати хоч 20 років,але чужими руками.Є навіть знайомі,з другими купленими.Коретше хто купив групу.йому ще допомога.Тим же молодим прокурорам,з пенсіями по 80 тисяч.Це піпець,всюди карикатура виходить
показать весь комментарий
14.05.2026 21:47 Ответить
що, знову ******** вовіна тисяча замість зарплати солдатам ?

курва !

.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:16 Ответить
Ну а де ти? Позиція Алекса більш рзумна ніж твоя. Те що фіни втратили теріторію, невиправдовує ждунів. Бо з такими патріотами як ти, ми ивтратимо не лише теріторії, а саму країну. СЗЧ тобто дезертир. За часів совка його чекав би штрафбат, а би куля у скроню. Зрозуміло одне: доки на чолі України ухилянт, доти буде поблажливе ставлення до інших ухилянтів. Навіть приклад Ізрааїля для нього пусте
показать весь комментарий
14.05.2026 22:21 Ответить
И пусть не думают что отпетлять при оккупации удастся.У пу большие планы и мечты по восстановлению ссср и былого величия раши и на это надо где то пушечное мясо набирать бо свое порядно истрепается и поубавится к тому моменту😆
показать весь комментарий
14.05.2026 22:23 Ответить
Це не людина а зрадник в усі часи в усіх країнах таких страчували
показать весь комментарий
15.05.2026 07:01 Ответить
Малороські ***** хочуть в расєюшку.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:19 Ответить
Это не тцк если что и если не хочешь сегодня защищать свою страну то готовь уже сегодня жопу и вазелин к приходу врага
показать весь комментарий
14.05.2026 21:53 Ответить
приклад Донбасу "хутін пріді", з наступною щебенізацію міст та утилізацією їхньої бамбаської живой сіли, решту малоросів нічому НЕ вчить !

аж поки каб не знесе будинок, в якому живе малорос, під фундамент.

.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:41 Ответить
Підараси! Мабуть, хочуть щоб до них прийшла російська армія! Треба ввести кримінальну відповідальність для тих, хто перешкоджає роботі поліції і ТЦК.
показать весь комментарий
15.05.2026 03:43 Ответить
Зєля сцикло, захисти ТЦК. Без них фронт рухне. Або випусти малоросів у росію.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:06 Ответить
нє мєчі бісєр пєрєд ухилянтами. вони все одно тупі для того, щоб провести паралелі.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:11 Ответить
А лідери і головні революціонери 1917-1920 рр самі не сильно то й спішили сложити голови за українську державність. Дивлюсь - так там у багатьох місце смерті Франція, Німеччина, Канада...
показать весь комментарий
14.05.2026 21:21 Ответить
скільки повинні служити "батраки" Воїни, які тримають фронт з 2022-гого ?

поки їм не привезуть на ротацію ухилянтів з Одеси, Рівного і т.д.

Воїни тримають фронт, а в тилу суцільна гниль від ЗЄлі до останнього малороса !

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:42 Ответить
Вы же кричали что по закону затрымкой и доставкой военнообязанных должна заниматься полиция ,а не тцк .Ну вот она и занимается , а это даже не военнообязанный а дезертир
показать весь комментарий
14.05.2026 21:49 Ответить
одеса взагалі воювати не хоче! надіються що при кацапах їїм буде так добре як при Україні! х-й там!
показать весь комментарий
14.05.2026 21:30 Ответить
Коли мова іде про ТЦК---всі кацапські боти і малороси в чаті.навіть інколи цікаво-- як людина за гроші опустилась ,а інколи і побачти І тупість І цинізм. А коли мова про захист країни--то цих писак ,як вітром здуло .
показать весь комментарий
14.05.2026 23:00 Ответить
А я ничего не буду писать. Потому что я когда пишу что в сложившейся ситуации нужно наводить порядок законными - и логичными, правильными мерами - меня банят на 3 суток.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:11 Ответить
в цій новості прєкрасно всьо: і поліція, і дєбільний нарід, і ссикун сзч-шнік.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:16 Ответить
Міндічам це скажи.Чому міндічі не служать?
показать весь комментарий
14.05.2026 21:30 Ответить
Чому мусорня не воює і отримує платню більше ніж солдат в окопі?
показать весь комментарий
14.05.2026 21:32 Ответить
а ти вже скільки служиш, ухілєс?
дезертир - це не військовий. всі порядні сзч-шники повертаються до інших пригад, а то просто ссикливе падло
показать весь комментарий
14.05.2026 21:12 Ответить
не вся одеська вата згоріла в Будинку профсоюзів.

ідіоти !
якщо підійде фронт до Одеси, то з вашого чудового міста залишиться така сама купа щебінки як від Бахмута, Торецька, Покровська, Констахи та решти міст Донбасу

.
показать весь комментарий
14.05.2026 22:14 Ответить
Фіни пішли на поступки і втратили території.Я вічора вже запитував тебе,де сам знаходишся? МИоже воюєш.чи бойовий пенсіонер?
показать весь комментарий
14.05.2026 21:32 Ответить
+💯 👍🏿!

чому сталін потерпів поразку в Зимовій війні 1939 р проти Фінляндії навіть подолавши лінію Маннергейма і не став захоплювати всю Фінляндію ?

тому що всі фіни були патріотами і чинили шалений опір совєтам !
тому що нікому в Одесі Хельсинки в голову не приходило ховати дезертира і чинити опір поліції.

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:20 Ответить
Цікаво, а скільки повинні "служити" батраки? Це не депутати які сидять вже 7 років та пропротирали не одні штани. А скільки там екіпажів приїжало щоб затримати одного військового, от їх відправити на фронт. А слово "екіпажі" насмішило.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:09 Ответить
відбивали ухилянта дезертира

під час революції 1917-1920 рр. український мудрий наріт масово ухилявся від боротьби за Українську Державність.

всього лише через 12 років, під час Голодомору 1932-1933 рр. ті ж самі ухилянти-українці їли своїх дітей.

.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:08 Ответить
Пакуйте малоросів. Я служу, і вони повинні.
показать весь комментарий
14.05.2026 21:05 Ответить
Страница 2 из 2