10179 відвідувачів онлайн
9 881 73

Синод ПЦУ дозволить повністю перейти на новоюліанський календар тим парафіям, які вирішать це зробити, - Епіфаній

епіфаній

На запланованому невдовзі священному синоді Православної церкви України буде дозволено перейти на новоюліанський календар тим парафіям, які вирішать зробити це повністю.

Як інформує Цензор.НЕТ, із посиланням на Еспресо, про це в марафоні "Єдині новини" сказав глава ПЦУ митрополит Епіфаній.

"Ми стали на шлях реформи церковного календаря. Минулого року я говорив, що потрібен час, потрібно декілька років. Але у зв'язку з війною ми бачимо, що цей процес відбувається дуже швидко і динамічно. Тому ми реагуємо на запит наших вірних", – зазначив Епіфаній, коментуючи дозвіл церкви парафіям проводити різдвяне богослужіння 25 грудня, якщо цього хоче громада.

Глава ПЦУ додав, що, згідно з даними опитувань, зараз кількість тих, хто бажає зміни, можливо, навіть більша, ніж тих, хто хоче залишитися на старому стилі.

"Це стосується не тільки святкування Різдва, це стосується святкування інших важливих церковних дат протягом року, до яких ми з вами дуже звикли. І якщо їх змінювати, то ми маємо бути свідомі того, що ми вже стаємо на рейки нового календаря і святкуємо дати по-іншому", – сказав Епіфаній.

Він додав, що на засіданні священного синоду ПЦУ, яке заплановано невдовзі, тим парафіям, які вирішить повністю перейти на новоюліанський календар, дозволять зробити це.

"А далі будемо вивчати це питання. Побачимо – чи в цьому році, чи не в цьому…" – сказав Епіфаній.

Топ коментарі
+36
показати весь коментар
07.01.2023 00:00 Відповісти
+24
В Європі було найбільше(!) королев і королів, які були з Києва чи мали родинні зв'язки. Цей історичний малюнок, якому до тисячі років (на фото), увіковічнений в Софії Київській. На ньому чотири славетних королеви. - Франції - Анна, - Угорщини - Анастасія, - Норвегії а потім і Данії - Єлизавета, - Англії - Агата. Всі вони доньки Ярослава Мудрого, великого князя Київської Русі. В цей час чоловіком Польськоі принцеси був їхній брат Ізяслав, королевою сестра батька. Інший Володимир був чоловіком принцеси Німеччини. Мама їхня була принцесою Швеції Інгігердою, брати якоі були королями Швеціі і Даніі.
https://news.obozrevatel.com/society/kogda-esche-ne-byilo-moskvyi-kiev-dal-158-korolej-i-korolev-evrope.htm

ТАК, кацапські дикуни вкрали історію, ікони, пам'ять українців . Треба усе повертати
А ось министр культури Ткаченко - манкурт
показати весь коментар
07.01.2023 02:57 Відповісти
+23
історичним як раз є старий юліанській календар !!! а увесь світ вже 400 років користується Григоріанським/новоюліанським календарем !!!
УГКЦ і ПЦУ, як і більшість українців мають святкувати Різдво ГНІХ 25 грудня за григоріанським/новоюліанським карендарем !!! кацапські фсб/кгб попи-3.14дераси з кацапської фсб секти без томосу (упц мп -рпц) нехай святкують собі коли хочуть, як їм взагалі радив святкувати "різдво" 22 квітня, адже саме тоді народився їхній "божок" і посумісництву нейросифілітік, агент німецької розвідки вофка ульянов (членін) !!!
показати весь коментар
07.01.2023 00:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Мудре рішення.
показати весь коментар
06.01.2023 23:58 Відповісти
Епіфаній стане наступником Варфоломія
показати весь коментар
07.01.2023 00:32 Відповісти
Невже і ВЕЛИКДЕНЬ будемо разом з усім світом зустрічати А не з кацапськими дикунами .
показати весь коментар
06.01.2023 23:59 Відповісти
Велендень (Паска) відноситься до іншого (плаваючого, непривʼязаного до конкретної дати) циклу християнських свят ... нам би для початку хоча б Різвʼяний цикл на новий колендар перевести ....
показати весь коментар
07.01.2023 00:06 Відповісти
Так ще 500 років будемо відбиватися від дикунів з московіі?
показати весь коментар
07.01.2023 02:58 Відповісти
коли виникло Православіє, кацапи ще на болотах жабам поклонялися. кацапські дикуни все вкрали, вкрасти вкрали а що робити з тим не зн али. тому у них все через дупу і далі так буде.
показати весь коментар
07.01.2023 01:26 Відповісти
В Європі було найбільше(!) королев і королів, які були з Києва чи мали родинні зв'язки. Цей історичний малюнок, якому до тисячі років (на фото), увіковічнений в Софії Київській. На ньому чотири славетних королеви. - Франції - Анна, - Угорщини - Анастасія, - Норвегії а потім і Данії - Єлизавета, - Англії - Агата. Всі вони доньки Ярослава Мудрого, великого князя Київської Русі. В цей час чоловіком Польськоі принцеси був їхній брат Ізяслав, королевою сестра батька. Інший Володимир був чоловіком принцеси Німеччини. Мама їхня була принцесою Швеції Інгігердою, брати якоі були королями Швеціі і Даніі.
https://news.obozrevatel.com/society/kogda-esche-ne-byilo-moskvyi-kiev-dal-158-korolej-i-korolev-evrope.htm

ТАК, кацапські дикуни вкрали історію, ікони, пам'ять українців . Треба усе повертати
А ось министр культури Ткаченко - манкурт
показати весь коментар
07.01.2023 02:57 Відповісти
Ne zavadylo b pysaty latynycej razom iz vsim cyvilizowanym svitom, a ne kyrylycej, jak moskovski hyzhi dykuny
показати весь коментар
07.01.2023 02:44 Відповісти
Мене тут деякі "суперпатріоти" "ШВОНДЕРОМ" обзивають - бо бачите - я відмовляюся Чехова визнать "українським письменником" (хоч він не писав українською і не згадував ніколи ні про Україну та українців) А ти ще й пропонуєш відмовиться від української абетки! Українці - ЄДИНИЙ народ у світі, що зберіг власну абетку, яка була створена саме для фонетики мови їх предків Саме тому ми як чуємо так і пишемо - не треба ніяких умовностей чи підміни звуків додатковими значками чи "здвоєннями символів для передачі того чи іншого звуку Тих же словаків чи поляків було змушено католицизмом до вживання латиниці Колись любив "стібаться" над цим - брав і переписував польський текст кирилицею і давав читать полякам Так вони, (знаючи українську мову), трохи чудувалися але коли "вкурювали", то казали що "незвично, але зручно"! Чому ми повинні віддавать кацапам свій історичний спадок? Не так уже й багато в світі народів, що зберегли автентичну "абетку" - китайці, японці, народи Південно-Східної Азії, індуси, євреї, грузини та вірмени! І ми - УКРАЇНЦІ!!! Решта користуються запозиченою! Ну - близькі до нас ще білоруси (хоч у них і сильно вимова стала відрізняться Але, враховуючи, що вони свою мову вже років з 300-400 практично не розвивають і перевели її у розряд "фольклору", то на них можна і уваги не звертать) Щодо кацапні - а ти візьми і перепиши російський текст не так, як "правильно пишется", а як він "правильно звучит" ТОбто передай російські слова саме кирилицею, але так як вони вимовляють: "смятана" "малако" і так далі МИ цим мавпам дали "міжнаціональну мову" для спілкування То ще й абетку віддавать? Під скажи євреям, щоб відмовилися від своєї та перейшли на латиницю (як писали "ашкеназі") Адже "весь світ латиницею пише!!! Що вони тобі скажуть?
показати весь коментар
07.01.2023 08:39 Відповісти
показати весь коментар
07.01.2023 00:00 Відповісти
Пані , в СеРіСеРі пртягом 3-х поколінь жорстко продукувався гомосовєтікус. Маємо результат, який мусить(з віком) відійти.
показати весь коментар
07.01.2023 00:30 Відповісти
Війна швидко лікує
показати весь коментар
07.01.2023 03:04 Відповісти
голодомор не вилікував
показати весь коментар
07.01.2023 23:41 Відповісти
так надо что бы все парафии перешли на исторический календар - 25 грудня
показати весь коментар
07.01.2023 00:02 Відповісти
історичним як раз є старий юліанській календар !!! а увесь світ вже 400 років користується Григоріанським/новоюліанським календарем !!!
УГКЦ і ПЦУ, як і більшість українців мають святкувати Різдво ГНІХ 25 грудня за григоріанським/новоюліанським карендарем !!! кацапські фсб/кгб попи-3.14дераси з кацапської фсб секти без томосу (упц мп -рпц) нехай святкують собі коли хочуть, як їм взагалі радив святкувати "різдво" 22 квітня, адже саме тоді народився їхній "божок" і посумісництву нейросифілітік, агент німецької розвідки вофка ульянов (членін) !!!
показати весь коментар
07.01.2023 00:12 Відповісти
то есть Европа когда то давно отмечала рождество 7 сiчня?
показати весь коментар
07.01.2023 04:19 Відповісти
ні !!! Європа завжди відмінача Різдво ГНІХ 25 року, карендар був старий (юліанскій), потім папа Григорій, приблизно 440 років тому, запровадив нови (григоріанській календар) - Європа перейшла на цей календар, а мацковія перейшла тільки в 1918 році, після червоного більшовицького путчу і чержперевороту !!!
показати весь коментар
07.01.2023 05:26 Відповісти
Вы очень сильно ошибаетесь! Новый стиль потому и был введен, в связи с отставанием. Далее. Два календаря (церковный и гражданский), до ввода Нового Стиля, менялись синхронно. А когда ввели новый календарь - пошёл асинхрон.
показати весь коментар
07.01.2023 13:59 Відповісти
а можна подробней почему ввели новый календарь ?
показати весь коментар
08.01.2023 01:01 Відповісти
З РІЗДВЯНИМИ СВЯТАМИ ВАС, МЕТРОПОЛИТ ЕПІФАНИЙ ‼️‼️‼️
показати весь коментар
07.01.2023 00:03 Відповісти
що знову за напівміри ??? переходьте, у Різдвятому циклісвят, усі гуртом, усією християнською Україною (ПЦУ + УГКЦ) на новоюліанській/григоріанській календар, який починається зі великого свята - Благовіщення ...
кацапські фсб попи-3.14дераси нехай роблять що хочуть, я б взагалі радив їм свядкувати "різдво" 22 квітня - саме тоді народився їх божок, вофка ульянов (членін) ...
показати весь коментар
07.01.2023 00:04 Відповісти
Ну досить писати одні й ті самі речення. Ми усе зрозуміли. Рішення переходити парафіями-вірне. Примусу бути не може. Примусом діяв тобою так нелюбимий ульянов.
показати весь коментар
07.01.2023 00:44 Відповісти
без примусу фсб-шных попов-наводчиков из московского патриархата еще сто лет будем выковыривать - во время войны для победы не может быть никаких сантиментов - русня украинцев не жалеет так почему мы должны жалеть их?
показати весь коментар
07.01.2023 04:22 Відповісти
кацапських фсб-попів-3.14дерасів та їх фсб секти під наввою "упц мп - рпц" взагалі не повинно бути в Україні - вони не мають Томосу (ліцензії) на територію України, тай взагалі вони самозванці з томосом від йоськи сталіна !!!





Томос (ліцензію) на Православʼя в Україні має ПЦУ !!!





показати весь коментар
07.01.2023 06:23 Відповісти
кого не повинно бути? Ермака Арестовича паши мерседеса ?тысяч прихожан московсого патриархата ? а они есть пока..
показати весь коментар
08.01.2023 00:28 Відповісти
не буде в Україні цих кцапських фсб попів-3.14дерасів - більшість так званих "прихожан" перейде до ПЦУ, хто не схоче, ласкаво просимо: чемодан, вокзал, мацковія !!!
показати весь коментар
08.01.2023 03:33 Відповісти
В городі бузина-у Києві дядько! Тут мова іде про ПЦУ та її парафії. Про московських попів у іншому місці.
показати весь коментар
07.01.2023 11:06 Відповісти
Ні.
показати весь коментар
07.01.2023 08:19 Відповісти
Да, при чём тут "принуждение"? Должен порядок быть. До 1918го года, оба календаря менялись синхронно. И у нас, до Революции, Рождество праздновали 25 декабря, а НГ - 1 января. Должно быть всё правильно.
показати весь коментар
07.01.2023 14:01 Відповісти
Станеш патріархом, або митрополітом-запровадиш щоб "усьо біло правільно".
показати весь коментар
07.01.2023 15:53 Відповісти
Питання дуже складне, адже це робить кардинальні зміни в нашій Церкві і надзвичайно впливає на наше повсякденне життя.
До прикладу, переносимо Різдво, а інші визначні дати як тепер святкувати? День святого Миколая тепер буде 6 грудня? А Івана Купала вже не будемо святкувати 7 липня?
показати весь коментар
07.01.2023 00:07 Відповісти
И.Купала языческий праздник,к церкви не имеет никакого отношения.
показати весь коментар
07.01.2023 00:09 Відповісти
чим би дитя не бавилось,аби не плакало)
показати весь коментар
07.01.2023 00:48 Відповісти
Майже до кожного християнського свята є язичницькі паралелі. 22-23 червня язичники святкували день літнього сонцевороту - свято Купала. А християни чествують Іоанна Святителя, а не Івана Купала.
показати весь коментар
07.01.2023 06:16 Відповісти
переноситься не тільки Різдво ГНІХ, на 2 тижні (13 днів) скоріше, переносяться усі свята, так званого різвʼяного (статичного) циклу, починаючи від Благавіщення (зараз 7 квітня) і закінчуючи Стрітеням Господнім (зараз 15 лютого) - середних Різдво Івана Хрестителя (зараз 7 липня), апостолів Петра і Павла (зараз 12 липня), Переображення Господнє (Спаса - зараз 19 серпня), Успіння Пресвятої Богородиці (зараз 28 серпня), Різво Пресвятої Богогодиці (зараз 21 вересня), Пакрова (зараз 14 жовтня), Миколая (зараз 19 грудня), тощо ...
показати весь коментар
07.01.2023 00:23 Відповісти
на две недели назад?
показати весь коментар
07.01.2023 04:23 Відповісти
на 2 тижні скоріше ...
показати весь коментар
07.01.2023 05:27 Відповісти
two weeks еще быстрее
показати весь коментар
08.01.2023 00:29 Відповісти
Ніхто і нічого не переносить централізовано. Буде надано право парафіям, переходити на новоюліаньский календар. Які парафії захочуть-ті перейдуть. Поступово уся церква.
показати весь коментар
07.01.2023 00:47 Відповісти
не так нельзя в этом году еще ладно но в целом каноны должны быть едиными для Помicной церкви ПЦУ а то путаница будет большая и раскол на местах
показати весь коментар
07.01.2023 04:25 Відповісти
До чого тут Івана Купала?
показати весь коментар
07.01.2023 04:35 Відповісти
Нарешті від московського кодла ФСБешного в рясах відхрестимося‼️🇺🇦👍❤️⚔️✊🪖👏🇺🇦🇪🇺🇺🇸🇬🇧👏👏‼️🇺🇦❤️‼️‼️
показати весь коментар
07.01.2023 00:08 Відповісти
лично я агностик,но как мне кажется,переходить надо всем и сразу,иначе будет х/з что.
показати весь коментар
07.01.2023 00:08 Відповісти
апсолютно вірно !!! УГКЦ і ПЦУ, як і більшість українців мають святкувати Різдво ГНІХ 25 грудня за григоріанським/новоюліанським карендарем !!! кацапські фсб/кгб попи-3.14дераси з кацапської фсб секти без томосу (упц мп -рпц) нехай святкують собі коли хочуть, як їм взагалі радив святкувати "різдво" 22 квітня, адже саме тоді народився їхній "божок" і посумісництву нейросифілітік, агент німецької розвідки вофка ульянов (членін) !!!
показати весь коментар
07.01.2023 00:13 Відповісти
Христос посеред нас❇️🇺🇦❤️🖤
показати весь коментар
07.01.2023 00:12 Відповісти
є і буде !!!
показати весь коментар
07.01.2023 00:14 Відповісти
Иисус Христос родился тогда, когда свет сменил тьму. Т.е. после самого короткого дня года. Кто-нибудь считает 5-6.01 самым коротким днём года? Тогда таким только в парашу.
показати весь коментар
07.01.2023 00:22 Відповісти
Так, кацапи зґвалтували даже короткий день
показати весь коментар
07.01.2023 03:03 Відповісти
Григоріанський це тепер так називається? Гидують називатиГригорія, бо католік не може бути правий?
Чому римський Юлій язичник краще римського Григорія католіка християнина?
Лицемірство
показати весь коментар
07.01.2023 00:35 Відповісти
А меня и старые даты устраивают,так отличались от католиков
показати весь коментар
07.01.2023 00:48 Відповісти
отличались от католиков
показати весь коментар
07.01.2023 00:49 Відповісти
яких католиків ??? не несіть кацапську фсб маячню !!! за григоріанським/новоюліанським календарем відмічають Різдво ГНІХ усі католики, ранні протестанти, 2/3 (10 з 15) православних церков !!! у світському житті Україна, як і весь колишній совок живе за новим (григоріанским/новоюліанським) календарем !!! тільки купка кацапських фсб попім-3.14дерасів і полувумних бабок-комсомолок, що до них ходять, носять свої пенсії, вперлися та не хочуть переходити !!!
показати весь коментар
07.01.2023 05:33 Відповісти
у католиків 6-7 січня також церковні Свята і вихідні дні. В ті дні вони святкують Три Короля.
показати весь коментар
07.01.2023 01:35 Відповісти
Так, сьогодні Свято у словаков

В день Три Кроля приїхали у центр міста на верблюдах .
показати весь коментар
07.01.2023 03:01 Відповісти
Так "три королі" ("три царі") - це ж волхви з "святими дарами", що прийшли Ісуса на світло "Віфлеємської зірки"
показати весь коментар
07.01.2023 08:13 Відповісти
Тоді тобі на Парашу. Ми таким скоро квитки будемо "купляти" і валізи допомагати пакувати.
показати весь коментар
07.01.2023 04:40 Відповісти
У греко-католіков Польщі була така фішка на протязі 3 століть. Щоб розрізнятися від католиків вони святкували Різдво Христово як і православні 7-го січня. А зараз мода зменілася ! Щоб відрізнятися від єретиків РПЦ МП весь мир буде святкувати 26 грудня. В нашій парафії проголосували 60% на 40. Такщо будемо святкувати 25 грудня.
показати весь коментар
07.01.2023 07:42 Відповісти
Саме 25-го, бо і в Біблії написано, коли народився Син Божий, 25-го грудня написано народився, дати там немає, але все дуже просто прораховується за писанієм.
показати весь коментар
07.01.2023 08:28 Відповісти
У такому кардинальному питанні Синод ПЦУ повинен не дозволяти, а зобов'язувати. Можливість вибору тут недоречна, як ознака нерешучості, слабкості, невпевненості у власному рішенні.
показати весь коментар
07.01.2023 08:13 Відповісти
Вообще было бы неплохо если бы глава православной церкви Варфоломей перевёл всю православную церковь на новоюлианский календарь. А так отсебятина какая-то получается. Не думаю что так возможно без наезда со стороны того же Константинополя.
показати весь коментар
07.01.2023 10:41 Відповісти
Давно пора... і піст закінчувати до нового року, а не обжиратися в піст на новий рік як чорти кацапські...
показати весь коментар
07.01.2023 16:53 Відповісти
это у кацапов рождество 7 января,а у всех нормальных стран 25 декабря!
показати весь коментар
07.01.2023 20:21 Відповісти