9125 відвідувачів онлайн
9 410 18

Відомо про 54 українських військовополонених, страчених окупантами. Деталі розстрілу біля н.п.Кринки ще перевіряються, - Офіс генпрокурора

прокуратура

Офіс генерального прокурора має 27 кримінальних проваджень за фактами страти українських військовополонених. Йдеться про вбивство 54 захисників.

Про це в ефірі "Суспільного" заявив Юрій Бєлоусов, керівник Департаменту протидії злочинам, вчиненим в умовах збройного конфлікту, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр Офісу генпрокурора.

Коментуючи відео, опубліковане в соцмережах 7 квітня, керівник Департаменту зазначив, що попередньо підтверджено: злочин відбувся біля Кринок на Херсонщині, але деталі ще перевіряються. Юрій Бєлоусов закликав пам’ятати про близьких і не озвучувати передчасно імена загиблих.

"По цьому факту і попередніх ми відпрацьовуємо також командування, яке несе відповідальність за такі дії. Йдеться не лише про командирів підрозділів, а й про найвище військово-політичне керівництво. Тому що це - не поодинокий випадок, а свідчення політики рф", - зазначив він.

Випадки страт українських військовополонених фіксуються з березня 2022 року. Суд вже виніс вирок першому російському військовому за страту захисника на Чернігівщині. Розслідування ускладнює той факт, що у прокурорів та слідчих зазвичай немає доступу до місця злочину або можливості оглянути тіло.

"Але ця робота ведеться. Україна має унікальний досвід документування злочинів, навіть не маючи доступу до території… Ми працюємо з Міжнародним кримінальним судом, Моніторинговою місією ООН, розвідувальними органами і неурядовими організаціями, які також збирають інформацію. Наше завдання зараз – документувати, фіксувати, розповідати світу правду. Злочинці опиняться на лаві підсудних, це лише питання часу, - додав Бєлоусов.

Нагадаємо, що росіяни розстріляли трьох полонених українських військовослужбовців. Відповідне відео поширили в мережі 7 квітня.

На відео видно, як представник ЗС РФ здійснює кілька пострілів у беззбройних нерухомих військових, ймовірно з автомата. В описі під записом зазначено, що подія відбулась поблизу Кринків Олешківської громади Херсонської області.

Топ коментарі
+15
потрапляння в полон підлеглого це в першу чергу злочин його безпосереднього командира !

а те, що кацапи різники і нелюді й так відомо всім
показати весь коментар
09.04.2024 11:23 Відповісти
+14
Кацапи це не люди, це вже навіть не потвори, а щось гірше. А що зробив наш Верховний Головнокомандувач, щоб не сталося такого вбивства українців та нападу на Україну? А фактично нічого. Коли втирали суспільству про напад на шифіра, то Верховний головнокомандувач використав трибуну ООН не для засуждення кацапів, які на той момент вбивали наших найкращих на Сході України, а для захисту шифіра. Ось це і все, що потрібно знати про наміри і дії влади.
показати весь коментар
09.04.2024 11:29 Відповісти
+9
і не треба.
якщо й прибити полоненого кацапа - то НЕ на камеру, а по тихому
показати весь коментар
09.04.2024 11:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
На мокшанских каналах есть расстрелы типа нашими пленных кацапсин? Ну хоть пара-тройка подобных видео была когда-нибудь?
показати весь коментар
09.04.2024 11:20 Відповісти
і не треба.
якщо й прибити полоненого кацапа - то НЕ на камеру, а по тихому
показати весь коментар
09.04.2024 11:25 Відповісти
Тут Зе влада вчинила хитро - за кожного полоненого кацапа вояк (и) отримують солідну премію, звісно з податків звичайних українців. Тому частіше за все їх неушкодженими доставлять робити піддони, а потім на обмін.
показати весь коментар
10.04.2024 01:00 Відповісти
відповідь дуже проста. слова ***** на весь оркостан по радіо та тв. СВО йде по плану, цілі досягнуті, втрати, санітарні... тобто, втрат нема. про які страти орків на орському тв??? ти що???
показати весь коментар
09.04.2024 22:55 Відповісти
потрапляння в полон підлеглого це в першу чергу злочин його безпосереднього командира !

а те, що кацапи різники і нелюді й так відомо всім
показати весь коментар
09.04.2024 11:23 Відповісти
питання також не лише до командирів підрозділів, а й до найвищого військово-політичного керівництва:
чому стільки наших солдат потрапили в полон ? !
показати весь коментар
09.04.2024 11:28 Відповісти
уйобку вбийся об стіну, тварино.
показати весь коментар
10.04.2024 05:08 Відповісти
підтримую, мабуть відсутнє управління у військах як таке...командири за десятки та сотні кілометрів і у них одна задача - відправить рядовий склад на "0", а що там відбувається їм не цікаво...тцк наловлять іще
показати весь коментар
09.04.2024 16:45 Відповісти
Кацапи це не люди, це вже навіть не потвори, а щось гірше. А що зробив наш Верховний Головнокомандувач, щоб не сталося такого вбивства українців та нападу на Україну? А фактично нічого. Коли втирали суспільству про напад на шифіра, то Верховний головнокомандувач використав трибуну ООН не для засуждення кацапів, які на той момент вбивали наших найкращих на Сході України, а для захисту шифіра. Ось це і все, що потрібно знати про наміри і дії влади.
показати весь коментар
09.04.2024 11:29 Відповісти
бо шифіра "хотів вбити" "алігарх Пєтя", а тут кацапи
показати весь коментар
09.04.2024 11:49 Відповісти
Це варварська злочина орда для яких жодних правил не існує ,вони привикли лише вбивати і руйнувати ,розстріл військовополонених ,знищені міста і села ,знищення енергосистеми ,вбивство десятки тисяч мирних громадян ,печерна шовіністична рашиська пропаганда ось що таке "русский мир", необхідно доносити про всі злочини рашистів до світової спільноти на жаль влада нічого не робить в цьому напрямку.
показати весь коментар
09.04.2024 11:31 Відповісти
Так, погоджуюся з Вами, що потрібно зранку і до ночі кричати на весь світ і показувати злочини кацапів. Але Херпіду створив марафон не для цього і платить шаленні гроші з бюджету, щоб вони не висвічували діяльність ворога світовим політикам, вони мають прославляитм Херпіду і херпідовців, нагло брехати наріду про їх досягнення, знаючи що їх діти і близькі ніколи не попадуть воювати.
показати весь коментар
09.04.2024 16:15 Відповісти
нелюди прокляті !!
показати весь коментар
09.04.2024 13:18 Відповісти
Командири десь далеко відсиджуються, неадекватно сприймають ситуацію, тому забороняють вчасно відходити. Та й відповідальності за полон і загибель мобілізованих немає. Часто командири толком і пояснити не можуть, чому і як загинули люди. Аналізу ніякого не робиться, погони з тупарів не зриваються. Значить, повторюватиметься одне й те ж.
показати весь коментар
09.04.2024 18:56 Відповісти
Люди!!!
Це війна, а на війні буває всіляке...
Переважна більшість думає, що оборона на суцільна траншея, де всі знаходяться там за пару-трійку метрів один від одного, а ворог іде на них точно в лоб. І, типу командир всіх бачить і всіх контролює. Це не так. Лінія фронту не суцільна, є опорні пункти є пункти спостереження є логістичні шляхи. І там де пів години тому було все зрозуміло - де фронт, де фланги, де тил то все різко може змінитися і опорний пункт може бути оточений або опинитися в тилу кацапів, що здійснили атаку. Вистріляли б/к, а далі що?
Добре якщо допоможе артилерія, чи хлопці контратакують, або дрони допоможуть, а якщо ні?
Залишається вмерти. Самому, або по чужій волі і в спосіб придуманий ворогом. Але це війна.
Так буває. Тим більш кацапські командири заохочують це.
Кацапи яким промили мізки, байками про монтажну піну та ін. бояться і останню гранату чи патрони бережуть для себе. Нелюди всіх міряють по собі. А наші ще мають надію, що з ними будуть чинити так як чинять ЗСУ - беруть в полон.
Я розумію, що зараз скажуть - гей, розумник, гляди не впади з дивану і не травмуйся!
Але можу сказати, що у кацапів задачі брати в полон НЕМАЄ!!! Немає від слова зовсім.
Звичайно кожен може вибирати долю для себе сам. Але варіантів небагато.
показати весь коментар
09.04.2024 19:02 Відповісти
Те що 54 солдат ЗСУ потрапили в полон - це злочин в першу чергу клоуна-карліка з його бандою-шапіто та інших "каzапокамандірав" які "камандуют" в ЗСУ і ні за цапову душу кладуть сотні тисяч українців своєю некомпетентністю, непрофесіоналізмом і саботажем. Інакше як назвати те, що українців в полоні каzапів набагато більше, аніж каzапів -орків з зс ерефії....як так сталось? Тут все дуже просто: Говнокомандуючий чотириждиухилянт, що ховався в мацквє від воєнкомів в 14-ому у родствєннікав і другий опричник-каzап- совок, що "заканчивал мацковское ваєнноє учіліщє"...вирадковість?....не думаю...це система, коли українців,як гарматний фарш фарширують і здають каzапам. А на "картинку" zeбілам -73% триндять zелені балаболи про "важливість життя кожного солдата"...ні одного "хвіцера-камвндіра" не покарали за високі втрати особового складу....випадковість?....не думаю...і тут згадується савєцкє - "вайна всьо спішет"
показати весь коментар
09.04.2024 21:28 Відповісти
...и о сержанте Журавле, казнённом зеленским лично
показати весь коментар
10.04.2024 01:27 Відповісти