11143 відвідувача онлайн

США та Європа розробили багаторівневі гарантії безпеки для України після миру з РФ, - Bloomberg

Гарантії безпеки Україні - США та Європа підготували план

США та країни Європи підготували трирівневий план гарантій безпеки для України. Він включає опрацьовані та ґрунтовні заходи, котрі мають забезпечити дотримання будь-якої укладеної мирної угоди з Росією.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на агентство Bloomberg.

Гарантії передбачають ешелоновану оборону України

  • Згідно з планом, 800-тисячна українська армія буде першою лінією оборони та післявоєнного стримування. Союзники продовжать надавати їй зброю та іншу підтримку, щоб забезпечити належне оснащення та підготовку.

У рамках поточних переговорів ЗСУ візьмуть на себе перший удар у разі поновлення бойових дій. Союзники Києва тим часом негайно займуться дипломатичним врегулюванням, щоб не допустити ескалації. Але якщо протягом кількох днів ці зусилля не дадуть результату, вони нададуть українській армії військову допомогу за допомогою ресурсів США, пише видання.

Роль США та ЄС

  • Вашингтон у звичайний час надаватиме розвіддані та здійснюватиме моніторинг, відстежуючи будь-які спроби порушення вздовж демілітаризованої зони та кордонів. Йдеться, зокрема, і про можливі операції РФ під чужим прапором.

Згідно з узгодженим варіантом плану, у разі відновлення військових дій США сприятимуть союзникам, повідомили джерела Bloomberg.

Вступити ж у бойові дії, ймовірно, доведеться солдатам європейського контингенту "Коаліції охочих". У мирний час вони будуть розміщені далеко від лінії фронту, підтримуючи оборонний потенціал і слугуючи додатковим елементом стримування.

Раніше міністр армії США Ден Дрісколл під час переговорів у Києві обіцяв створити на сході України "найвищу технологічну демілітаризовану зону – найпотужнішу лінію у світі".

"Багаторівневий підхід і зобов'язання США щодо гарантій безпеки викликали в Україні та Європі оптимізм щодо того, що мирний план може стати надійним засобом стримування майбутньої російської агресії", - зазначає Bloomberg.

Топ коментарі
+26
Союзники Києва тим часом негайно займуться дипломатичним врегулюванням, щоб не допустити ескалації.
===
Вони там шо, на приколі, чи обкурені?
показати весь коментар
18.12.2025 20:20 Відповісти
+18
Так це ж уже було, в Будапештському меморандумі, Клінтон, Мегі Олбрайт з Обамою, можуть проконсультувати Трампа!!!
показати весь коментар
18.12.2025 20:21 Відповісти
+13
+
американці та європейці не будуть воювати з кацапами, щоб нас захистити, тому відповідальність за виживання України та українців лише на нас самих. Без ядерки та потужного ОПК, русня влаштує новий холокост і знищить українців.
показати весь коментар
18.12.2025 20:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Крім ядерної зброї все обман
показати весь коментар
18.12.2025 20:20 Відповісти
+
американці та європейці не будуть воювати з кацапами, щоб нас захистити, тому відповідальність за виживання України та українців лише на нас самих. Без ядерки та потужного ОПК, русня влаштує новий холокост і знищить українців.
показати весь коментар
18.12.2025 20:22 Відповісти
Як тільки буде перемир'я треба робити Майдан за ядерну зброю
показати весь коментар
18.12.2025 20:27 Відповісти
У Вашiнгтонi.
показати весь коментар
18.12.2025 20:50 Відповісти
Дивись на англіцком дівані не вхезайся
показати весь коментар
18.12.2025 23:09 Відповісти
А де твій атолл Муруроа?
показати весь коментар
19.12.2025 17:01 Відповісти
Ти не знаєш чому роісяни один одного лайкають?
показати весь коментар
18.12.2025 22:31 Відповісти
Союзники Києва тим часом негайно займуться дипломатичним врегулюванням, щоб не допустити ескалації.
===
Вони там шо, на приколі, чи обкурені?
показати весь коментар
18.12.2025 20:20 Відповісти
Зеленский без Ермака вже постійно вгашений
показати весь коментар
18.12.2025 20:26 Відповісти
Ї**нулись на пацифізмі. Раніше скептично відносився до занепаду Європи та західної цивілізації, але події останнього десятиліття показують, що до того все йде.
показати весь коментар
18.12.2025 23:12 Відповісти
Так це ж уже було, в Будапештському меморандумі, Клінтон, Мегі Олбрайт з Обамою, можуть проконсультувати Трампа!!!
показати весь коментар
18.12.2025 20:21 Відповісти
Те, що щось схоже було написано на шматку туалетного паперу, не означає, що ці пункти не діятимуть, якщо оформити їх в адекватний договір.
показати весь коментар
18.12.2025 20:59 Відповісти
Згідно з планом, 800-тисячна українська армія буде першою лінією оборони та післявоєнного стримування. Союзники продовжать надавати їй зброю та іншу підтримку, щоб забезпечити належне оснащення та підготовку. Джерело: https://censor.net/ua/n3591268

Коротше кажучи, ніц не зміниться, окрім їх чисельності.

Згідно з узгодженим варіантом плану, у разі відновлення військових дій США сприятимуть союзникам, повідомили джерела Bloomberg. Джерело: https://censor.net/ua/n3591268

В принципі, і зараз сприяють, коли продають зброю.

Вступити ж у бойові дії, ймовірно, доведеться солдатам європейського контингенту "Коаліції охочих". У мирний час вони будуть розміщені далеко від лінії фронту, підтримуючи оборонний потенціал і слугуючи додатковим елементом стримування. Джерело: https://censor.net/ua/n3591268

І зараз вони знаходяться далеко від лінії фронту і НЕ слугують елементом стримування.

То де щось нове?
показати весь коментар
18.12.2025 20:22 Відповісти
Нове це те, що всі пункти бідуть юридично закріплені, а не те що зараз - все залежить від доброї волі "союзників". Чи виконають вони договір це вже інше питання.
показати весь коментар
18.12.2025 21:01 Відповісти
Що буде юридично закріплено? Що партнери надаватимуть якусь підтримку, яку вважатимуть аз потрібне? Дадуть один долар і скажуть, що цього достатньо(як в статті 5 НАТО). Обсяги допомоги десь прописані?
показати весь коментар
18.12.2025 22:01 Відповісти
А що, хтось вже бачив текст остаточного договору???
І чому один долар дадуть, чому не 17 центів???
Треба точно свої фантазії озвучувати.
показати весь коментар
18.12.2025 22:15 Відповісти
Ви за 4 роки бачили скільки дали? Достатньо? Ну от після завершення війни точно дадуть. Доженуть і ще дадуть.
показати весь коментар
18.12.2025 22:17 Відповісти
То що, воюємо далі (а чи воюємо)? Критикувати просто, а запропонувати альтернативу, це вже треба мізки напружити.
Маєте контрпропозиції, то опишіть тут, зберіть однодумців, надішліть нашим мародерам. Дійте!
показати весь коментар
18.12.2025 22:19 Відповісти
Насамперед,все залежить від вибору народу в наступних виборах: якщо й надалі оберуть зе,або ще краще -ерма,тоді всі гарантії,хоч і нададуть,дорівнюватимуть нулю.
показати весь коментар
18.12.2025 20:22 Відповісти
Тебе оберуть - якщо будеш балотуаатись ...
А якщо і далі сидітимеш за компом , то тоді вже не ображайся - оберуть тих , хто буде балотуватися !
показати весь коментар
18.12.2025 20:26 Відповісти
Тебе-не тебе,а люди мають пам'ятати:вже два рази ступали на одні ті самі граблі за останні 20 років.Спочатку,за віктора федоровича(не за того,що на нц)-тричі судимого, відверто проросійського,потім за ваза-ще більшого покидька.
Третій раз, на одні ті самі граблі, за короткий проміжок часу,може коштувати існуванню держави-касапи зсередини приберуть правління,буде не до гарантій.
показати весь коментар
18.12.2025 20:47 Відповісти
А якщо там буде список негідників? Також обов'язково треба буде щось обрати?
показати весь коментар
18.12.2025 21:02 Відповісти
А завжди тільки так і було - і завжди людей змушували серед них когось обирати
показати весь коментар
18.12.2025 21:43 Відповісти
Що значить змушували? Можна було попсувати бюлетень, тай все)
показати весь коментар
18.12.2025 21:52 Відповісти
Яка феєрична дичина - і це писали дорослі люди ?!
"дотримання будь-якої укладеної мирної угоди з Росією" - це що означає ?
"Згідно з планом, 800-тисячна українська армія буде першою лінією оборони та післявоєнного стримування." - а це що означає - тобто в мирний час Україна мусить тримати армію у 800 тис ? Що це , блін , за маячня ?!
показати весь коментар
18.12.2025 20:23 Відповісти
Поки існує расія мирного часу не буде.
показати весь коментар
18.12.2025 20:25 Відповісти
Вона буде завжди .
І мирний час скоро буде ...
Проблєма в тому , що т.зв мирний час для України може бути гіршим за час воєнний ... але в ЗМІ , про це , ніколи не скажуть .
показати весь коментар
18.12.2025 20:30 Відповісти
Лише для еснистів мирний час буде гірший за воєнний,бо їм є що втрачати.
показати весь коментар
18.12.2025 20:50 Відповісти
У твоїй голові расія може й вічно буде існувати. Не заперечую.
показати весь коментар
18.12.2025 20:51 Відповісти
Ну розкажи нам, чим мир гірший за війну? Цікаво почитати (і посміятися).
показати весь коментар
18.12.2025 21:03 Відповісти
буде, якщо ми будемо мати ядерну зброю
показати весь коментар
18.12.2025 21:20 Відповісти
Індія з Пакістаном мають ядерну зброю. Сильно це їм допомагає? Ізраіль теж кажуть має (но це неточно). І шо?
показати весь коментар
19.12.2025 07:47 Відповісти
>Індія з Пакістаном мають ядерну зброю. Сильно це їм допомагає?

так, у них немає повномасштабних війн

>Ізраіль теж кажуть має (но це неточно). І шо?

теж саме
показати весь коментар
19.12.2025 08:42 Відповісти
Ця якась дичина. Реально - зелений дегенерат Вава Зеленской скорочує армію по плану *****.. РФ нападає, включається ЗСУ, включаються дипломати (потім швидко відключаються) , потім США надає віськову допомогу - джавеллін, або навть два. Або ні - бо внєзапно своїм не вистачає. Воювати реально за нас ніхто не буде, хто читає західну пресу, добре це знає.
показати весь коментар
18.12.2025 20:25 Відповісти
800 тис мало? Я думаю хоч би наполовину заповнили. Як ви хочете поповнювати її в мирний час? Чмобіків-рабів не відпускати додому навіть після закінченні воєнного стану?
показати весь коментар
19.12.2025 07:58 Відповісти
800-тисячна українська армія буде першою лінією оборони та післявоєнного стримування
Джерело: https://censor.net/ua/n3591268

тобто:
дмб не планується, а навпаки примусова мобілізація з 18 , як в сересері?
тцк отримає друге дихання?
кордони не відкриють?
вибори відміняються?
показати весь коментар
18.12.2025 20:27 Відповісти
800 тис. це багато. Навіть у випадку припинення бойових дій, по домівках зможуть відпустити тільки тих, хто воює, або з часів АТО, або з 22 року. Всі решта - залишаються. Я так зрозумів до того часу, поки тобі не стукне 60 рочків. Можеш навіть не думати про дємбєль.)
показати весь коментар
18.12.2025 20:38 Відповісти
як тільки, відміниться військовий стан, всі мобілізовані будуть демобілізовані!
або почнуться бунти та тотальне сзч!!!!
навіть при ситуації, що конституцією підтерлися!
показати весь коментар
18.12.2025 20:50 Відповісти
а з чого ви вирішили, що він відміниться? )
показати весь коментар
18.12.2025 21:36 Відповісти
або почнуться бунти та тотальне сзч!!!!
показати весь коментар
18.12.2025 21:45 Відповісти
Ну и хорошо...
показати весь коментар
18.12.2025 20:28 Відповісти
Не буде скорочення армії, не будуть вступати у бойові дії солдати європейського контингенту,
Ну не буде всього цього ....

бо ху*ло не буде миритися з Україною.
показати весь коментар
18.12.2025 20:28 Відповісти
Той хто реально вірив, що расійський актор третьосортного криворізького шапіто, що грав членом на роялі, виступав у саунах для олігархів, називав Україну повією, виправдовував своїм ротом збройний напад московії, пересуваючи кордони України та ухилявся від призову на захист країни - стане успішним головнокомандувачем, призначить талановитих військових на керівні посади, організує виробництво вітчизняних балістичних ракет, створить ефективну ППО та ПРО, забезпечить вступ країни до НАТО та ЄС, або підпише безпрецендентні гарантії безпеки - це або ідіот, або ворог.
показати весь коментар
18.12.2025 20:29 Відповісти
Людееее! Вони нас **…ь!!!
показати весь коментар
18.12.2025 20:29 Відповісти
Думка з Іспанії про Україну не важлива.
показати весь коментар
18.12.2025 21:04 Відповісти
Українці на Заході не перестали бути громадянами України. Вони мають такі ж права, як і ти, такі самі паспорти, таку саму мову і культуру. Не хами.
показати весь коментар
18.12.2025 22:11 Відповісти
І ті ж обов'язки, якщо права ті самі.
Тому давай сюди, будеш користь приносити, а не тільки язиком плескати.
показати весь коментар
18.12.2025 22:13 Відповісти
Не командуй, сиди тихо і принось користь. Ти з окопу пишеш?
показати весь коментар
18.12.2025 23:34 Відповісти
З Іспанії, а прапорець то vpn. А ти з окопу пишеш?
показати весь коментар
19.12.2025 00:07 Відповісти
Так а на якому кордоні те 800-тисячне українське військо стоятиме? Без Донбасу? Без чотирьох областей і Криму? Чи на теперішній лінії розмежування?

Повернення окупованих територій, як я розумію, навіть не обговорюється?
показати весь коментар
18.12.2025 20:29 Відповісти
Ну вже я так розумію вирішили ,агресор повинен бути не покараний, а задобрений ...
показати весь коментар
18.12.2025 20:35 Відповісти
Та при зюзі і сирку контратаки подаються в медіа як потужне досягнення.. просто контраатаки, коли захопили вулицю чи село, і генерал посилає на штурм, щоб доповісти наверх
показати весь коментар
18.12.2025 20:40 Відповісти
це ретельно прописаний будапештський меморандум, і не більше того
от чому не хочуть брати Україну в НАТО після припинення бойових дій?
тому що тоді росія не припинить бойових дій

значить, і росія розуміє що тільки прийом України в НАТО убезпечить Україну від подальших війн з росією - тому росія воює зараз "поки дають", бо "потім не дали б"
показати весь коментар
18.12.2025 20:33 Відповісти
Угу якийсь срок проходе союзники кажуть ну у вас же мир чого ми повинні утримувати вашу армію, скоротіть її. А як скоротимо то новий раунд. І це ще "гарний" сценарій на мою думку.
показати весь коментар
18.12.2025 20:34 Відповісти
Кожен рівень повинен бути Потужним!!
Інакше ніякого рехерендуму!!
показати весь коментар
18.12.2025 20:38 Відповісти
Вони що, думають, що це читають винятково дебіли, які не розуміють, що таке "гарантії"?

Гарантії, що у випадку чергової атаки "будуть зібрані консультації"???
показати весь коментар
18.12.2025 20:42 Відповісти
5 стаття НАТО наприклад теж про консультації. Допомога на свій розсуд. НАТО це навіть гірше за БУДАПЕШТСЬКІ ГАРАНТІЇ. Зате у Польщі 1939 були "реальні" ГАРАНТІЇ від Британії та Франції. Далі була"дивна війна". ЄДИНА ГАРАНТІЯ ЦЕ СВОЯ ЯЗ.
показати весь коментар
18.12.2025 21:13 Відповісти
"ЗСУ візьмуть на себе перший удар у разі поновлення бойових дій. Союзники Києва тим часом негайно займуться дипломатичним врегулюванням, щоб не допустити ескалації. Але якщо протягом кількох днів ці зусилля не дадуть результату, вони нададуть українській армії військову допомогу за допомогою ресурсів США, пише видання."

Якщо це гарантії безпеки, я папа римський!
показати весь коментар
18.12.2025 20:50 Відповісти
Двома словами - одне велике - ''ні хрена''.
Поки що тільки одна країна - погодилась прийняти повноцінну участь у війні проти москалів в разі порушення москалями так званої ''мирної'' угоди - це Велика Британія.
Що це означає:
1. Майже всі боягузи - майже ніяких реальних гарантій - тільки Британці готові надати справжні гарантії безпеки для України.
2. москальське ***** не підпише жодного ''мирного'' договору з такими гарантіями Україні від Великої Британії.
3. Дякуємо справжнім 100% не боягузливим друзям - Британцям.
4. Війна далі продовжується - це дуже погано - але це краще ніж Капітуляція до якої вів і нажаль далі веде Зеленський.
5. Потрібно шукати інші шляхи - в першу чергу зміни бандитської влади Зеленського - при чому законним шляхом. Певний досвід вже є - 2014рік (втеча Януковича і Рибака і переляк більшості ВР) - тільки тепер без революції і без виборів (під час війни від них тільки шкода).
показати весь коментар
18.12.2025 20:55 Відповісти
Чим цей новий план відрізняється від поточного? І зараз армія України веде бої, Західні країни постачають військову допомогу та ведуть дипломатичні зусилля по стриманню навали. Це яйця в профіль, а не план.
показати весь коментар
18.12.2025 21:01 Відповісти
План має бути з одного пункта У разі чергового нападу росії на Україну країни західної коаліції вступають в бій поряд з українською армією. Все.
показати весь коментар
18.12.2025 21:04 Відповісти
А якщо не такий план, то миру не треба?
показати весь коментар
18.12.2025 21:06 Відповісти
Мир потрібен. Але не на умовах *****. Бо мені чомусь відпочивати 12 місяців на рік не хочеться десь в Магадані. Якщо ще в товарняку по дорозі не здохну.
показати весь коментар
18.12.2025 21:09 Відповісти
2019 - мудрий народ абсолютною більшістю обирає у владу виключно прорузняве зелене лайно, яке верещало про закінчення війни на будь яких умовах.
2025 - мудрий народ шокований та роздратований через те, що США та Європа хочуть закінчити війну на будь-яких умовах.

Моралі не буде. Тільки факти.
показати весь коментар
18.12.2025 21:10 Відповісти
Господи, да кому ви ліпите про свої гарантії. Не буде в реальності ніяких гарантії. Все буде так як і в 2014 і як в 2022-му, і Європа і сша будуть верещати і тримати нас за руки призиваючи до миру бо )(уйло знову буде всіх лякати ядерною зброєю якщо НАТО вмішається. Гарантії безпеки може дати лиш той хто реально показав свою дієвість, А зараз ці ''гаранти'' самі обсираються і не можуть себе захистити від дронів і повітряних кульок які запускає Бульбофюрер.
показати весь коментар
18.12.2025 21:32 Відповісти
Україна:
- Сміло ми в бій підем...
Європа:
- І ми за вами...
Україна:
- І як один помрем...
Європа:
- ******** самі!
показати весь коментар
18.12.2025 21:34 Відповісти
"Згідно з планом, 800-тисячна українська армія буде першою лінією оборони та післявоєнного стримування " дальше можно не читать))
показати весь коментар
18.12.2025 22:18 Відповісти
Но других не будет. Второй вариант послать всех нах и воевать до.... не думаю что до очень долго, но героически и гордо.
показати весь коментар
18.12.2025 22:21 Відповісти
Ох вже ці добірні аргентинські борошна, добрячий ефект дають не тільки вна кацапії, але й в "цивілізованому" світі. Давненько заригані кацапські асвабадітєлі не топтали їхніх соковитих європейських зелених пасовищ та не ***ли їхніх рожевих поні, попередньо перестрілявши все чоловіче населення в полі їхнього забуханого зору. А кацапи вони ж такі, завжди готові павтаріть...
показати весь коментар
18.12.2025 23:07 Відповісти
Гарантіями безпеки для України будуть ЗСУ які знишать кілька мільйонів кацапів та звільнять усі українські території!
показати весь коментар
18.12.2025 23:16 Відповісти
х*вий план
показати весь коментар
19.12.2025 02:00 Відповісти
Це все повна *****. Як можуть гарантувати безпеку ті, хто або среться воювати, або не вміє воювати.
показати весь коментар
19.12.2025 05:40 Відповісти
до ***** всі їх "харантії"....
показати весь коментар
19.12.2025 06:49 Відповісти
Ключове питання - РФ потрібен зараз мир? Їм потрібен час щоб захопити всю Україну. І вони його мають.
показати весь коментар
19.12.2025 08:52 Відповісти
Брехня,єдина гарантія ЗСУ та ядерка.
показати весь коментар
19.12.2025 14:21 Відповісти