9595 відвідувачів онлайн
10 668 67

Україні потрібна легалізація обігу зброї, - Резніков

резніков

Міністр оборони України Олексій Резніков заявив, що Україні потрібна "не тільки лібералізація, але й легалізація обігу зброї".

Про це він написав на своїй сторінці в фейсбуку, передає Цензор.НЕТ.

"Ті, хто слідкує за моїми висловлюваннями, знають, що я давно є послідовним прихильником лібералізації обігу зброї. ... По-перше, я хочу відразу відкинути побоювання, мовляв, обговорювати цю тему і ухвалювати рішення "не на часі", бо війна. Як раз саме тому, що війна, треба нарешті ухвалити давно назрілі рішення. У тому числі – і це. Коли до України вдерлися російські окупанти, десятки тисяч наших громадян, підкреслюю – десятки тисяч – отримали автоматичну зброю для захисту своїх домівок у максимально "ліберальний" спосіб. Тому що іншого способу не було. У багатьох ситуаціях це стало вирішальним чинником. Але так само виникли і проблеми, адже бажання володіти зброєю і вміння поводитись з нею безпечно, поважати зброю – це речі, які не завжди ходять разом", - зазначив він.

"В країні і до цього в обігу перебували мільйони одиниць зброї. У тому числі – незадекларованої. Вважаю, що Україні потрібна не тільки лібералізація, але й легалізація обігу зброї. Впорядкування. Формування культури безпечного і відповідального ставлення до зброї", - наголосив він.

"По-друге, закон дозволяє громадянам використовувати будь-яку зброю проти ворога. Я вважаю логічним не створювати заборони, а регулювати використання зброї через формування стрілецької культури. Ефективне використання зброї – це не тільки особисті навички, це також певний стан свідомості і наявність відповідної інфраструктури. Переконаний, що в Україні потрібно розвивати мережу стрільбищ, тирів, стрілецьких клубів, відповідних змагань. Щоб кожен громадянин, який відповідає розумним вимогам, мав можливість навчитися користуватися зброєю, підтримувати навички і – головне – сприйняти певну культуру", - додав міністр.

"Побутує досить поширена фраза, що зброя робить людину вільною. Я переконаний, що зброя повинна робити людину в першу чергу відповідальною. Вільні і відповідальні громадяни зроблять Україну нездоланною", - резюмував Резніков.

Топ коментарі
+35
Крєпкі заднім умом...
показати весь коментар
26.05.2022 21:49 Відповісти
+29
До жопы все это. Я с 2014 петиции и писал и агитировал. Власть боится больше своего народа чем окупантов.
показати весь коментар
26.05.2022 22:03 Відповісти
+28
Давно треба було це зробити! У нас як завжди, п'ють бальзам, коли нирки вже відвалилися.
показати весь коментар
26.05.2022 21:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Крєпкі заднім умом...
показати весь коментар
26.05.2022 21:49 Відповісти
показати весь коментар
26.05.2022 21:59 Відповісти
хороший "опрыскиватель" колорадов
показати весь коментар
26.05.2022 22:04 Відповісти
якшо я ше не зовсім збожеволів, то Ze! мав у своїй програмі шось про ліберальний закон про зброю. І де воно?
І нинішній трьоп - то не діло, а намагання забалакати тему, зняти напругу в суспільстві, яке вже волає ДАЙТЕ УКРАЇНЦЯМ ЗБРОЮ ДЛЯ САМОЗАХИСТУ!!!
показати весь коментар
27.05.2022 01:15 Відповісти
вменяемо
показати весь коментар
26.05.2022 21:51 Відповісти
+ 100 !
Резников прав

оружие нужно уважать - уметь им грамотно и ответственно пользоваться и правильно хранить
показати весь коментар
26.05.2022 22:06 Відповісти
І додати,що раз на місяць дводені(на вихідних!) збори з перевіркою навичок!
Це відсіче тих,хто хоче придбати "щоб було!"
показати весь коментар
26.05.2022 22:26 Відповісти
Да неее. Еще неначасi. Враг еще к Крещатику не подошел
показати весь коментар
26.05.2022 21:53 Відповісти
В ДІЇ в розділі ПОСЛУГИ є опитування щодо оббігу зброї. Тиснемо варіант №2 "для особистого захисту".
Термін опитування до 6 червня
показати весь коментар
26.05.2022 22:00 Відповісти
До жопы все это. Я с 2014 петиции и писал и агитировал. Власть боится больше своего народа чем окупантов.
показати весь коментар
26.05.2022 22:03 Відповісти
А в кого дії нема що робити?!
Бо ця приблуда ... Не буду тут ,тільки прислів'я "якщо вас ще не ошукали - це не ваш здобуток,а недоопрацюваня шахраїв!"
показати весь коментар
26.05.2022 22:22 Відповісти
Ну то встанови Дію! В чому твоя проблема?
показати весь коментар
27.05.2022 09:50 Відповісти
це обкатка електронного голосування, яч більш ніж впевнений, що як не голосуй всеодно получиш - проти. і прикол в тому, що ти не перевіриш як насправді голосували.
показати весь коментар
26.05.2022 22:31 Відповісти
Нібито до 1-го?
показати весь коментар
27.05.2022 00:36 Відповісти
Підтримка стрільбищ та й можливість просто законно постріляти у полі були б чудовими. Купив зброю у 2019, на одному полігоні збиралися з Нового Року 2020 відкрити 700м. Досі не відкрили. Бюрократія заважала. Боюся, що і далі заважатиме.
показати весь коментар
26.05.2022 21:55 Відповісти
G*д козаку шаблюку мати не дозволить.
показати весь коментар
26.05.2022 21:56 Відповісти
Давно треба було це зробити! У нас як завжди, п'ють бальзам, коли нирки вже відвалилися.
показати весь коментар
26.05.2022 21:56 Відповісти
Ніхто зброю здавати не буде. Дивіться, щоб її проти вас, зелені гниди, не повернули.
показати весь коментар
26.05.2022 21:57 Відповісти
Все то о чем я говорил начиная с 2014 но потом меня назвали зрадофилом, агентом кремля и забанили
показати весь коментар
26.05.2022 21:57 Відповісти
Спочатку думаю треба дозволити мати тільки військовим,діячим та в запасі а також тероборони.
показати весь коментар
26.05.2022 22:00 Відповісти
Тобто, ви пропонуєте відібрати мільйони одиниць зброї, які звичайні громадяни придбали через дозвільну систему до сьогодні, і лишити лише для вказаних категорій? У нас, взагалі-то, певну зброю можна мати практично всім, просто геморою багато.
показати весь коментар
26.05.2022 22:06 Відповісти
Якби була раніше дозволена зброя то зараз на окупованих територіх місцеві би тисячами вбивали окупантів
показати весь коментар
26.05.2022 22:00 Відповісти
Чи булиб воні окуповані? От це питаня!
показати весь коментар
26.05.2022 22:16 Відповісти
Нарешті змістовна і послідовна думка, хоч в чомусь. Без лишніх кукаріку "повбивають один одного", "підуть стріляти без розбору" і т.д. і т.п. В Молдові що перестріляли одне одного(щоб не казали про "не такий менталітет")?
показати весь коментар
26.05.2022 22:03 Відповісти
Пропонуйте таким заборонити авто! На них вбивають людей більше,ніж зі зборї у будь - якій країні!
показати весь коментар
26.05.2022 22:14 Відповісти
І кухонні ножі! Щоб ми одразу один одного не порізали!
показати весь коментар
26.05.2022 22:53 Відповісти
Зброя після війни має лишитися у воїнів.
Я свій автомат не віддам. У нього навіть ім'я є.
показати весь коментар
26.05.2022 22:03 Відповісти
А толку від неї, якщо нема 5-10 сотень патронів? Невже ви вважаєте, що кількість набоїв не буде нормована по-мінімуму?
показати весь коментар
26.05.2022 22:10 Відповісти
У мирний час купититисячу набоїв за кілька місяців - не проблема.
показати весь коментар
26.05.2022 22:12 Відповісти
Нажаль, зараз ,це питання вирішує портнов і татаров, дякуючи Зе-єрмаку... а вони будуть проти.,
показати весь коментар
26.05.2022 22:06 Відповісти
Конечно против,чуваки жить хотят.И жить хорошо.
показати весь коментар
26.05.2022 22:14 Відповісти
Повністю підтримую все висловлене!
Але для того,щоб з'явилися такі думки потрібно було "влучаня кулі у сраку"!
показати весь коментар
26.05.2022 22:11 Відповісти
А что-то умнее, ничего не смог придумать???
показати весь коментар
26.05.2022 22:57 Відповісти
Українцям до расєян по пияцтву - як до Юпітера рачки!
показати весь коментар
26.05.2022 22:28 Відповісти
ну тебеж ще не пристрелили
показати весь коментар
26.05.2022 22:32 Відповісти
"Молдова.
Закон о легализации был принят в Молдове в связи с тем, что правительство не справлялось с массовыми беспорядками, захлестнувшими страну. Уже через год после разрешения ситуации стабилизировалась, уровень преступности упал на 40%.

Закон о легализации оружия принят в 1994 году
Право на владение и ношение оружия гражданин Молдовы получает в 18 лет, но только если нет медицинских противопоказаний. Людям с непогашенной судимостью, нарушавшим общественный порядок или тем, которые ранее потерял оружие, лицензию уже никто не выдаст.

Интересно, что в законе не прописано можно ли носить оружие скрыто или открыто. Так что любой житель Молдовы может совершенно открыто красоваться с пистолетом в кобуре.

Разрешения на оружие выдает МВД республики, вся информация передается в государственный регистр. На каждое новое приобретение необходимо получать новое разрешение. Число таких разрешений законом не ограничено."
показати весь коментар
26.05.2022 22:58 Відповісти
У гражданского населения США больше стрелкового оружия чем у всех армий мира вместе взятых!
Набирай в ютубе:
"Топ-10 озброєних народів."
"Если говорить в целом и опираться на статистику, то сегодня уровень преступности в США достаточно низкий. Особенно ярко это демонстрирует такой показатель, как количество убийств на 100 тысяч человек: в США он равен 5,35. Конечно, в таких развитых странах Европы, как Германия или Норвегия, показатель будет и того ниже, но если сравнивать Америку, например, с Россией, то разница просто огромна. Так, в РФ совершается целых 10 убийств на 100 тысяч человек."
показати весь коментар
26.05.2022 23:02 Відповісти
Скажете, що в Молдові меньше п'ють?

Але ж не постріляли один одного!
показати весь коментар
27.05.2022 00:40 Відповісти
Ті хто мали власну зброю перші тікали. Ніякий автомат не зупине важку техніку, це все демагогія. Тер оборона добрий початок, але вона має бути добре підготовлена, укомплектована, та злагожена.
показати весь коментар
26.05.2022 22:13 Відповісти
Перше речення брехня. Друге речення демагогія, на важку техніку є кадровики з важкими іграшками.
Тер оборона починалася з озброєних особистостей, на практиці - часто з мисливців
або АТО-шників, які не втрачали навички. Масове свідоме ("з повагою") володіння зброєю
дозволить за необхідності збирати серйозну тероборону за лічені дні, а якщо час від часу збори
влаштовувать то і злагодження за лічені дні відновиться.
показати весь коментар
26.05.2022 22:47 Відповісти
Це все теорія, на практиці я все бачив на власні очі, нажаль нема у тер оборони кілька днів на злагодження, нема часу на все. Тер оборона здатна лише зупинити на невеликий проміжок часу неочікуваний наступ, все. Бо потім підкатує реактивна артилерія і рівняє все з землею.
показати весь коментар
26.05.2022 23:35 Відповісти
Перед тим як херню нести про тероборону розберися для чого вона призначена . Те що у нас у деяких випадках тероборонців на передову відправляють , так у нас дехто он і на шашлики до 24 звав , а тепер хотів розстріл у армії узаконити ((
показати весь коментар
27.05.2022 00:09 Відповісти
Все, про що він говорить, потрібно було ще на позавчора, та й то, при умові стану країни до початку 24 лютого. Зараз, треба приймати швидкі й кардинальні рішення. Бо ці йолопи ще півроку будуть приймати цей закон. потім Зеля буде ще півроку його підписувати, а потім виявиться закон "недоопрацьований" й т.д й т.п. Знаємо - плавали.
показати весь коментар
26.05.2022 22:19 Відповісти
Коли зрадники починають говорити про легалізацю обігу зброї це означає що що скоро ми дізнаємося про нову зраду Зеленського. Так уже було кілька разів за останні 3 роки. Народ починає базікати про носіння зброї і непоміченою проходить та свиня яку підкладають країні.
показати весь коментар
26.05.2022 22:24 Відповісти
Ну вот хотів би щось паскудне написати... але тут все так правильно сказано, що рука сама не пише гидоту. Вперше чую від нього якісь РОЗУМНІ словосполуки.
показати весь коментар
26.05.2022 22:26 Відповісти
Зелёные будут против. Но решение запаздалое на самом деле.
Русская агентура наверняка работала в этом направлении. Кто больше всех был против , тот и агент *****.
показати весь коментар
26.05.2022 22:30 Відповісти
Зеля тільки побазікати бажає, а потім знову не буде ніякого закону.
показати весь коментар
26.05.2022 22:31 Відповісти
Катастрофически поздно!!! Как минимум 15 лет назад при оранжевых надо было. Поезд тю- тю с третьего путю. Прости нас Господи, мы все просрали и проспали.
показати весь коментар
26.05.2022 22:32 Відповісти
нет не время думать об этом. это поможет организовать бунт теракты.
показати весь коментар
26.05.2022 22:39 Відповісти
Одразу і мусорню та сбу-фсб заборонити
показати весь коментар
26.05.2022 22:41 Відповісти
а может просто явочным путем. а тех кто попробует отобрать , отправить к кобзону
показати весь коментар
26.05.2022 22:42 Відповісти
До речі, міг би стати в.о. шмаркатого наркомана.
показати весь коментар
26.05.2022 22:43 Відповісти
А шо раньше это нельзя было сделать? Или слуги каломыйского всего боятся? А вдруг на них нападут… а сейчас менты даже трофейное оружие изымают не оставляя человеку шансов на самооборону и защиту семьи. Вы что менты приедете на выручку когда в хату украинца рашистские оккупанты ворвутся??? Сомневаюсь я что то..
показати весь коментар
26.05.2022 22:53 Відповісти
Давно пора! А то все повторювали ментівські страшилки для домогосподарок що "суспільство ще не готове, і ми всі одразу один одного перестріляємо". Звісно- в кожного є на кухні ніж і автомобіль під парканом, і нічого- не перерізали і не подавили самі себе. А в бандитів зброя завжди є, їм дозвіл не потрібен...
показати весь коментар
26.05.2022 22:54 Відповісти
"Молдова.
Закон о легализации был принят в Молдове в связи с тем, что правительство не справлялось с массовыми беспорядками, захлестнувшими страну. Уже через год после разрешения ситуации стабилизировалась, уровень преступности упал на 40%.

Закон о легализации оружия принят в 1994 году
Право на владение и ношение оружия гражданин Молдовы получает в 18 лет, но только если нет медицинских противопоказаний. Людям с непогашенной судимостью, нарушавшим общественный порядок или тем, которые ранее потерял оружие, лицензию уже никто не выдаст.

Интересно, что в законе не прописано можно ли носить оружие скрыто или открыто. Так что любой житель Молдовы может совершенно открыто красоваться с пистолетом в кобуре.

Разрешения на оружие выдает МВД республики, вся информация передается в государственный регистр. На каждое новое приобретение необходимо получать новое разрешение. Число таких разрешений законом не ограничено."
показати весь коментар
26.05.2022 22:55 Відповісти
Озброїти народ за нинішніх обставин для нас життєво необхідно. Але мене просто вражає ще і те, що під час війни військові і правоохоронці ходять без зброї в неробочий час, а зі збороєю лише по окремій команді керівництва. Подивіться на Ізраїль. Там дівчата військовослужбовці на пляжі засмагають з М-16 в руках. Під час війни люди, які по службі мають дозвіл на користування зброєю, повинні її тримати в руках постійно. А пропозицію Резнікова підтримую.
показати весь коментар
26.05.2022 22:57 Відповісти
У гражданского населения США больше стрелкового оружия чем у всех армий мира вместе взятых!
Набирай в ютубе:
"Топ-10 озброєних народів."
"Если говорить в целом и опираться на статистику, то сегодня уровень преступности в США достаточно низкий. Особенно ярко это демонстрирует такой показатель, как количество убийств на 100 тысяч человек: в США он равен 5,35. Конечно, в таких развитых странах Европы, как Германия или Норвегия, показатель будет и того ниже, но если сравнивать Америку, например, с Россией, то разница просто огромна. Так, в РФ совершается целых 10 убийств на 100 тысяч человек."
показати весь коментар
26.05.2022 23:00 Відповісти
Ніякої зброї плебеям не давати ! Захистили державу і досить, всі назад в стійло ! Велика надія на те, що чоловіків викосить війна, потім еміграція, алкоголізм і тд. В країні має постійно переважати жіноче населення з дітьми, залякане і забите, яке працюватиме на комуналку. І опитування проводити серед них же !
показати весь коментар
26.05.2022 23:18 Відповісти
Рєзніков захотів хліб в ментів забрати, так вони тобі й віддали
показати весь коментар
26.05.2022 23:31 Відповісти
так, нинішній трьоп - це болтологія нє по дєлу. Хай замість оцих спічів просто законопроект подадуть для прийняття закону, чи навіть кодексу про зброю та самозахист. Нація має бути озброєєною для елементарного виживання поруч з монстром - рф.
Ze! клянчить зброю у світу, а українцям воно не потрапляє. Відбирають навіть трофейну зброю.
ДАЙТЕ УКРАЇНЦЯМ ЗБРОЮ ДЛЯ САМОЗАХИСТУ!!!
показати весь коментар
27.05.2022 01:20 Відповісти
Давно пора. І потрібно нормальне адекватне законодавство на самозахист і адекватне покарання для бандитів.
показати весь коментар
26.05.2022 23:50 Відповісти
Легалізація зброї потрібна, партизанити краще ніж працювати на ворога.
показати весь коментар
27.05.2022 00:04 Відповісти
Підтримую пропозицію
показати весь коментар
27.05.2022 01:02 Відповісти
піздьож для успакаєнія лохторату.
реально ніхто нічого не давав, навпаки, забирали трофейну зброю у добровольців. Повні зброярки віддали окупантам в захоплених містах. в той час як теробороні не видали жодного ствола, а кинули з пляшками смузі на колони бронетехніки, де героїв просто пошматували з кулеметів.
****** Ze!льона шмаркля боїться народу більше аніж окупантів, бо з кремльом у бубочки договорняки оманські, що він ретельно і послідовно виконує, здавши захисників Маріуполя, віддавши Південь, воду до окупованого Криму та шлях до нього суходолом.
Нам не дадуть зброю. Свободу не дають, свободу беруть (с) Теж саме зі зброєю
показати весь коментар
27.05.2022 01:05 Відповісти
проснулись ***, ну просто слов нет. На вашей совести расстреляные в оккупации патриоты и посадовцi.
показати весь коментар
27.05.2022 01:53 Відповісти
Це підтримую. В Дії за 2 пункт вже проголосувала! А ще вимагаю закону про самозахист! Хочу мати право пристрелити того виродка,який посміє на мене напасти, згвалтували, вбити чи хоча б обікрасти!
показати весь коментар
27.05.2022 09:59 Відповісти