11501 відвідувач онлайн

Українське ППО знищує 85% дронів-камікадзе Shahed-136, - Ігнат

дрон,іранський

85% дронів-каміканзе, які Росія випускає по Україні, знищує ППО

Про це заявив речник командування  Юрій Ігнат в ефірі телемарафону, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Наша ППО знищує дедалі краще ворожі дрони. Кілька тижнів минуло відтоді, як ворог почав застосовувати дрони-камікадзе Shahed-136. Перший випадок збиття був у Куп’янську, де він летів один. Потім вони почали застосовувати дрони парами, потім групами, на різних напрямках, змінюючи курс, щоб обійти наші системи протиповітряної оборони... Якщо рахувати у відсотковому еквіваленті, понад 85% "шахедів" знищується на маршруті слідування", - сказав Ігнат.

За словами представника Повітряних сил, зараз дрони запускаються в основному з півдня - Криму чи окупованої Херсонщини. Проте вже були дві атаки з території Білорусі та Курської області РФ.

Топ коментарі
+9
там только двигатель 4-х цилиндровый опозитный стоит точно больше 800 долл.
показати весь коментар
18.10.2022 15:02 Відповісти
+7
А де наші дрони?
показати весь коментар
18.10.2022 14:52 Відповісти
+7
Живу в Києві, ніякого блекауту немає
показати весь коментар
18.10.2022 14:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А де наші дрони?
показати весь коментар
18.10.2022 14:52 Відповісти
Под асфальтом.
показати весь коментар
18.10.2022 15:30 Відповісти
"Кто старое помянет - тому глаз вон!" Вон тут уже скачут несколько одноглазых.. )
показати весь коментар
18.10.2022 15:41 Відповісти
Я чотириокий, ще можу згадувати і не раз)
показати весь коментар
18.10.2022 15:58 Відповісти
Что, ещё на заднице два глаза? Не пойму.. )
показати весь коментар
18.10.2022 16:01 Відповісти
Там резервні, правда вони до дупи)
показати весь коментар
18.10.2022 16:15 Відповісти
і при цьому 30% електростанцій знищено, мало нам 85%?
показати весь коментар
18.10.2022 14:52 Відповісти
Тих 15% вистачає для блекауту країни...А нам все ********, який хороший відсоток і що ппо покращується
показати весь коментар
18.10.2022 14:56 Відповісти
Живу в Києві, ніякого блекауту немає
показати весь коментар
18.10.2022 14:57 Відповісти
Те що на вашій вулиці є світло ще не значить "ніякого блекауту немає". Я також в Києві, вдома світла немає (на роботі - є)
показати весь коментар
18.10.2022 15:02 Відповісти
Під Бородянкою світло є(зараз повідомив мій чоловік).Тиждень назад були віялові відключення...
показати весь коментар
18.10.2022 15:19 Відповісти
Значить порохоботи істерять про блекаут)
показати весь коментар
18.10.2022 16:01 Відповісти
ну так ракетами більшість дамагу, дрони швидше психологічний тиск
показати весь коментар
18.10.2022 15:20 Відповісти
Ещё ракетами обстреливают. А эти дешевенькие дроны обходятся довольно дорого, уже начинает не хватать ракет ПВО, которые дороже этих дронов в десятки раз.. А почему бы не закупить несколько тысяч типа таких дронов (оказалось, что несмотря на относительную дешевизну они оказались довольно эффективными, и дальность полета - 1000км) - и ежедневно сотнями запускать их в сторону врага, сто - утром, сто - вечером, военной инфраструктуры там хватает, несколько десятков тысяч единиц..
показати весь коментар
18.10.2022 15:51 Відповісти
За які гроші закупити? До війни все вже розграбоване бул, а тепер зелені вже домарадервлюють(
показати весь коментар
18.10.2022 16:02 Відповісти
"До войны, да до войны".. Что, другого времени не было, что-ли, сейчас Украине предоставляют сотни миллионов долларов помощи, и почти ежедневно, на эту помощь и можно закупить необходимое количество..
показати весь коментар
18.10.2022 16:16 Відповісти
Ні не було, а тепер фінансова допомога має конкретно цільове призначення. Україна наразі має обмежену незалежність, повністю залежить від військової і фінансово допомоги Заходу, думаю навіть військові замовлення мають погоджуватися з країнами-донорами. В решті будівництво доріг для зелених покидьків сама актуальна для дерибану стаття витрат, тому поки можна тут пофантазувати і посперечатися, як раціональніше можна було б витрачати бюджетні кошти
показати весь коментар
18.10.2022 16:51 Відповісти
Да и покупку этих дронов тоже можно согласовать, и очень оперативно. А что вы все к этому асфальту прицепились, хорошие дороги нужны всегда и везде! Или лучше весной и осенью утопать в грязи по самый капот, как в российских глубинках, и кто знал в то время что может случиться через год - два.. А задним числом да, все мы умные..
показати весь коментар
18.10.2022 17:05 Відповісти
Дороги відремонтовані до кордонів рашки і білорашки, не кажучи з якого дива в зоні відчуження послужили рашистам для наступу. В цей час дороги на Зазідній Україні не ремонтувалися. Якщо для вооючої країни пріоритет не армія, а дороги, то така країна отримує війну і розбиті дороги, але то таке
показати весь коментар
18.10.2022 17:10 Відповісти
Всё-же дороги везде ремонтировались, без этого никак, везде в ыивилизованном мире их ремонтируют, и они хорошо послужили украинской армии для наступления, и активного наступления, благодаря им враг был отброшен на сотню километров, на восток. И Хаймерсы сейчас оперативно переезжают с места на место а не вязнут в грязи. Вязли бы они в грязи - то сразу тоже нашли бы виновного, в известном лице.. Нужно идти вперед а не хныкая, оборачиваться назад!
показати весь коментар
18.10.2022 17:25 Відповісти
Тобто ви не заперечуєте, що рашистам відремонтовані дороги до кордонів рашки і білорашки посприяли швидкому наступу, хоча враховуючи перерваний автобусний зв'язок з цими державами вони тупо там чомусь будувалися)
В 2020 році я обдзвонював всі погранпункти на кордонах з рашкою для вияснення, як можна в'їхати громадянину рашки на територію України по запрошенню підприємства і вияснялось, що тільки на власному автомобілі, таксі чи приватні буси, які не нададуть квиток для звіту про відрядження. Зв'язку авіа і залізничного вже не було кілька років на той момент. В результаті відряджений до нас добирався через Стамбул. Виходить ці дороги будувалися з якоюсь метою, а 24.02 це вже стало зрозуміло. Для чого дороги потрібні я знаю , в процесі експлуатації вони не генерують доходи, але там їх будували виключно вороги і зрадники, їх прізвища вздовж дороги вивішували)
показати весь коментар
18.10.2022 17:49 Відповісти
"..Виходить ці дороги будувалися з якоюсь метою, а 24.02 це вже стало зрозуміло".
Фигня какая-то.. А там где она была освещена, значит, это было сделано специально, для удобного наступления врага в ночное время а не для жителей данного района.. ) Какая-то теория конспирологии.. А эти дороги можно использовать и для оперативного наступления на врага, что с успехом в последнее время и делалось.. Где он, враг, помогли ему дороги?
показати весь коментар
18.10.2022 18:13 Відповісти
Теорія конспірології кажете, хай так і буде. Я вам виклав факти, інформацію про відсутність транспортного зв'язку з рашкою і білорашкою десь з 2017 року можна в інеті самому перевірити. Вважаєте, що ці дороги там були необхідні, бо по ним зараз ЗСУ наступало, а те, що по ним рашисти наступали спочатку, ну то таке. Важливо було , щоб мешканці тих районів могли комфортно швендяти в рашку і назад, дужепереконливий аргумент , тоді я здаюсь)
показати весь коментар
18.10.2022 19:42 Відповісти
В Естонії і Латвії (члени НАТО) теж бойові дії ідуть? Тому не бачу в цьому прикладі нічого спільного з Україною як позаблоковою державою. Воююча держава не мала права вкладати шалені кошти в дороги, в той час недофінансовуючи армію і знижуючи обороноздатність держави . Україна повинна була продовжувати готуватися до війни, але з 2019 року пріоритети змінилися. За цей "престиж" зараз платять всі громадяни в тій чи іншій мірі. В Естонії безсумнівно військові витрати не пріоритетні на відміну від нас, тому ви так і думаєте. Можливо ви не знаєте, але ідея "великого крадівництва" базувалась первинно на отриманні відкатів, а вторинно для підняття рейтингу влади. На цьому все.
Пора завершувати цей срач, тому підсумовую, ви абсолютно праві в усьому ! Дороги для Естонії - це все! А в Україні зараз війна і дороги зараз до одного місця.
показати весь коментар
18.10.2022 23:56 Відповісти
Якщо б в Естонії була війна, ваші аргументи були б прийнятні, а так ні. Ваша фанатична захопленість дорогами для мене не зрозуміла, бо я живу в воюючій країні і знаю з середини як насправді у нас все влаштовано при чому значно краще
Наразі я радий, що Естонія демократична держава і має якісну інфраструктуру.
показати весь коментар
19.10.2022 11:08 Відповісти
ігарювалєрічу віддає зечмо в першу чергу. дрони то таке...
показати весь коментар
18.10.2022 16:53 Відповісти
Це звісно добре, але читав що собівартість "мопеду" близько 800$ без врахування БЧ. Так що кацапи їх можуть наклепати тисячі.....
показати весь коментар
18.10.2022 14:54 Відповісти
ты йо...какие 800....за 800 сейчас обыную срань пластмасовую не купишь)))вот то один дебил тут разнес про себестоимость 400 баксов а дурныкы подхватили,только бк 50 кг....
показати весь коментар
18.10.2022 14:59 Відповісти
там только двигатель 4-х цилиндровый опозитный стоит точно больше 800 долл.
показати весь коментар
18.10.2022 15:02 Відповісти
Себестоимость понятие относительное. Если на одном производстве людям платят зарплату, а на другом миску риса, то себестоимость одного и того же продукта будет разной.
Тут надо учитывать только производственные мощности. Сколько они могут произвести, в какой срок.
показати весь коментар
18.10.2022 15:05 Відповісти
Кацапи хочуть виснажити ППО цими пердольотами. Краще б було оборонятися від мопедів не ракетами, а іншими засобами. Вони ж навіть стрілковою зброєю збиваються.
показати весь коментар
18.10.2022 15:02 Відповісти
Але дрони спочатку треба якось виявити, тому без ППО не обійтися. Не ставити ж спостерігачів за небом по всій території за виявленням дронів, а от як збивати цю хрінь на такій висоті теж видно не просте питання.
показати весь коментар
18.10.2022 16:10 Відповісти
Именно. Гепарды для тех целей и существуют, но что-то мы не видели пока их успешного применения.
показати весь коментар
18.10.2022 16:26 Відповісти
Щось мені теж так здається. А потім іранські ракети буде тупо нічим збивати
показати весь коментар
18.10.2022 17:28 Відповісти
По моим данным 81 процент. Вывфсеврете.
показати весь коментар
18.10.2022 15:28 Відповісти
Главную свою роль - отвелечения ресурсов от фронта дроны выполняют. Увы.
показати весь коментар
18.10.2022 15:41 Відповісти
каким образом? пару самолетов задействовали.они по фронту не лупят ими(может пару раз применили не критично)а так по цивильной инфре которая на дела на фронте сейчас мало влияет
показати весь коментар
18.10.2022 16:26 Відповісти
Недобре, що на ці дрони в нас витрачаються ракети ППО, яких у нас обмежена кількість
показати весь коментар
18.10.2022 16:06 Відповісти
Погоджусь, я б їх атакував теж дронами-камікадзе з маленькою вибухівкою, точно було б дешевше.
показати весь коментар
18.10.2022 16:11 Відповісти
А Буданов сказав шо 70 відсотків...
показати весь коментар
18.10.2022 16:47 Відповісти
Перша партія іранських дронів для Росії налічувала 1 750 штук, але захисники збивають близько 70% тих безпілотників, які окупанти запускають по Україні. Джерело:

Стесняюсь спросить,кому верить?
показати весь коментар
18.10.2022 17:12 Відповісти
Тільки своїм очам, бо наша влада бреше з 2019 року і війна цього не змінила.
показати весь коментар
19.10.2022 11:25 Відповісти