10382 відвідувача онлайн
2 775 50

Мін’юст Грузії: Нема об’єктивних причин переводити Саакашвілі до реанімації

саакашвілі

Міністерство юстиції Грузії не бачить об’єктивних причин переводити до реанімації колишнього президента країни, громадянина України Міхеіла Саакашвілі.

Про це міністр юстиції Грузії Раті Брегадзе заявив на брифінгу в Тбілісі, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на Ехо Кавказу.

Він звинуватив опозицію в тому, що вони нібито "з метою збереження політичної життєздатності" маніпулюють питанням здоров’я Саакашвілі.

"З боку адвоката Міхеіла Саакашвілі та членів його політичної команди вчора свідомо була розповсюджета хибна інформація, нібито в’язня перевели до реанімаційного відділення. В питаннях лікування для нас достовірними є думки медичного персоналу, а не безпедставні висловлювання політично заангажованих осіб, спрямовані на введення суспільства в оману", - сказав він.

Міністр юстиції додав, що, за словами директора клініки "Вівамед", Саакашвілі не має порушення функцій ковтання або інших розладів, що не давали б йому приймати їжу.

Брегадзе каже, що колишньому президенту пропонували штучне харчування. Але той каже, що погодиться на нього, лише якщо його переведуть до реанімації.

"Фізіологічні параметри пацієнта залишаються в межах норми. Навіть індекс маси не відповідає параметрам лікування у реанімаційному відділенні, що зрештою означає, що не існує об'єктивних причин для переведення Михайла Саакашвілі до реанімаційного відділення", - додав міністр.

Нагадаємо, 20 листопада 2022 року адвокат Саакашвілі заявив, що його клієнта отруїли після арешту. Пенітенціарна служба Грузії твердить, що не бачила жодних доказів отруєння. Після цього адвокат надав висновок американського лікаря, який проаналізував зразки волосся та нігтів Саакашвілі. Висновок підтверджує, що у експрезидента - отруєння важкими металами і залежність від медичних препаратів.

Президент України Володимир Зеленський просить Грузію відпустити Саакашвілі на лікування за кордон.

31 січня мати Саакашвілі повідомила, що її син втратив свідомість та не може ходити. Тоді ж соратники колишнього президента повідомляли, що його перевели до реанімації. Але керівництво клініки це не підтвердило.

1 лютого під час судового засідання Саакашвілі по відеозв'язку заявив, що його стан різко погіршився, та показав, наскільки схуд останнім часом. Колишній президент просить перевести його до реанімації.

Президент України Володимир Зеленський вважає, що уряд Грузії має на меті вбити Саакашвілі.

Топ коментарі
+7
Пане Яре, ви подивитесь на проблему з політичної точки зору - владу Грузії потрібно трошки витряхнути із зони комфорту , бо вони як Лукашенко поступово віддають Грузію хремлю . Тому їх надо нагрузити санкціями , шоб отямились вчасно
а санкції можливо ввести , наприклад, за плохе поводження з лідером опозиції і громадянином чужої країни . У влади Грузії теж дітки у лондонах навчаються і майно у ЕС
показати весь коментар
02.02.2023 09:45 Відповісти
+7
А я й дивлюся "з політичної" - воно нам треба: ув"язуваться у грузинський "жабогадюкинг"? Хай морочаться між собою! А "вписуваться" за "самозакоханого нарциса" ніхто з "тверезомислячих" не буде Ви чули про якусь серйозну занепокоєність його долею з боку правлячих кіл США? Великобританії? Німччини? Його уже "списали"! Одні третьорозрядні "фріки" вереск піднімають! Той самий "Блазень" "хиторокрученість" проявляє - згоден на переведення його до європейських лікарень, але й не заїкається про повернення до України! Чому? Бо цей "політичний авантюрист і скандаліст" йому тут не потрібен - під ним самим крісло хилитається! А тут ще й цей "шатун влади" приїде!
показати весь коментар
02.02.2023 09:58 Відповісти
+6
Наскільки мені відомо, Саакашвілі є громадянином України, і українська влада, мала б також більш активно відстоювати його на світовій арені.....
показати весь коментар
02.02.2023 09:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Явно чекають об"єктивних причин перевести до моргу. Сильно він в чомусь перейшов дорогу правлячій владі.
показати весь коментар
02.02.2023 09:33 Відповісти
Читаю,як оп реагує на Грузію. Навіщо провокувати, іронізувати і думати,що інші люди не мають право на іншу думку. Саакашвілі не політичний в'язень, кримінальний. Якщо він не хоче їсти,то його справа,а за кордон повинні їхати на лікування захисники'інваліди.
показати весь коментар
02.02.2023 09:33 Відповісти
Саакашвіли - особистий ворог кацапів , як український Бандера . А своїх ворогів НКВД завжди знищує різними методами . Важаю, що ті хто зараз гоне пургу проти нього , або свідомо подігруе хремлю , або кацапський троль, або корисний дурень
показати весь коментар
02.02.2023 09:52 Відповісти
Слухай, ну це вже занадто. Де Степан і де цей популіст. У кацапів півпланети особистих ворогів, але ж це не означає, що навіть якщо їх приплюсовати один до одного, вони будуть варті Степана.
показати весь коментар
02.02.2023 10:09 Відповісти
А в спочатку подивитесь , як в Україні 4 глав областей за корупцію звільнили , а потім зі мною сперечайтеся


Саакашвілі - великий Патріот Грузії і України. Будучи "губернатором" Одещини, він не крав і не давав краси (тому його і "з"їли). Водночас, будучи грузином, він був найбільше українським "губернатором" за всіх попередніх (та й наступних). Всякі гриневецькі-цушки-матвійчуки... відпочивали і нервово покурювали збоку. А ярі україноненависники агафангели-ківалови-костусєви... сиділи в норах і не пікали. Він був відкритий до живого далогу, вільно без охорони ходив нашими містами і селами, міг "поставити на місце" всяких ватників і комуняк та недобитих ригіоналів. Він інспектував і навіть ночував при будівництві траси Одеса-Рені, бо крали, сволочі на очах... Але він був зрозумілий кождому одеситу (котрий не крав). А таких тут не *******. Не треба "котити бочку"... більшості наших високопосадовців до М. Саакашвілі - як до неба рачки.

показати весь коментар
02.02.2023 10:12 Відповісти
Я вже відповідав на цю маячню іншому користувачу, ви що - бот? Дублюю відповідь:

"Саакашвілі - нікчемний популіст. В нього у команді були окремі професіонали, типу Екі Згуладзе та Кахи Бендукідзе (який, нажаль, помер 13 листопада 2014 року і не зміг залучитися до постреволюційних реформ в Україні), але були і одоробла на кшталт Сакварелідзе. По суті, з усієї його команди ніхто нічого і не зробив для України, крім нової патрульної поліціі, за що щира дяка Екі, яка використала свій попередній досвід у цьому.

Будучи губернатором Одеси, він у багажнику автівки їздив."
показати весь коментар
02.02.2023 10:39 Відповісти
От проблему знайшли! Не хоче їсти? Хай годують примусово! До речі - "важкі метали" і у мене в організмі є (хоча мене ніхто й не труїв) Це складова частина руху речовин у ******** природі Тетраетилсвинець ще донедавна використовували для підвищення "октанового числа" в бензині Свинцеві акумулятори донедавна валялися навкруги (так само як і розбиті ртутні термометри) Але ж нас усіх не тягнуть у реанімацію?
Більш серйозне "залежність від медичних препаратів" Це він так "Laudanum" та "Cocainum" іменує? Так для цього є ціла програма для лікування наркозалежних І для цього реанімація не обов"язково потрібна
показати весь коментар
02.02.2023 09:36 Відповісти
Пане Яре, ви подивитесь на проблему з політичної точки зору - владу Грузії потрібно трошки витряхнути із зони комфорту , бо вони як Лукашенко поступово віддають Грузію хремлю . Тому їх надо нагрузити санкціями , шоб отямились вчасно
а санкції можливо ввести , наприклад, за плохе поводження з лідером опозиції і громадянином чужої країни . У влади Грузії теж дітки у лондонах навчаються і майно у ЕС
показати весь коментар
02.02.2023 09:45 Відповісти
А я й дивлюся "з політичної" - воно нам треба: ув"язуваться у грузинський "жабогадюкинг"? Хай морочаться між собою! А "вписуваться" за "самозакоханого нарциса" ніхто з "тверезомислячих" не буде Ви чули про якусь серйозну занепокоєність його долею з боку правлячих кіл США? Великобританії? Німччини? Його уже "списали"! Одні третьорозрядні "фріки" вереск піднімають! Той самий "Блазень" "хиторокрученість" проявляє - згоден на переведення його до європейських лікарень, але й не заїкається про повернення до України! Чому? Бо цей "політичний авантюрист і скандаліст" йому тут не потрібен - під ним самим крісло хилитається! А тут ще й цей "шатун влади" приїде!
показати весь коментар
02.02.2023 09:58 Відповісти
Мені особисто наср...ти на цього нарциса-карлсона, самозакоханого авантюриста в афериста!
показати весь коментар
02.02.2023 10:02 Відповісти
Пане Яре, Саакашвілі - громадянин України, по перше .

По друге - він вже історична постать , як би сірому планктону не хотилось би його ім'я стерти.

По трете - проблема Саакашвілі - це повод для введення санкцій проти грузинський влади , яка під башмаком хутина . Україні не потрібно, щоб раша обростала додатковими теріториями
показати весь коментар
02.02.2023 10:04 Відповісти
Якщо це не українські територіі - якраз дуже потрібно. Це додаткові фронти та розпорошення російських військ.
показати весь коментар
02.02.2023 10:10 Відповісти
Ну , і де влада Грузії ? Чому не визволяє свої окупованітеріторіі в такий влучний момент ? А Саакашвілі би почав визволяти . Саме тому його і вбивають у тюрьми
показати весь коментар
02.02.2023 10:15 Відповісти
Не смішить мене, ніяка влада ніколи нічого не звільняла і не може звільнити. Звільняти повинні захотіти самі грузини, які цього не дуже хочуть при будь-якій владі.
показати весь коментар
02.02.2023 10:32 Відповісти
По-перше: Саакашвілі (в першу чергу) - громадянин Грузії (бо не став-би її президентом)
По-друге: Саакашвілі вчинив злочини будучи ще громадянином Грузії а не України
По-третє: Саакашвілі при отриманні громадянства України надав неправдиві дані що анулювало в подальшому його громадянство
По-четверте : Герострат - теж "історична постать" але я ним не захоплююся
По-п"яте : мені однаково що буде з ним Увіткнуть санкції ТАКИМ способом - значить вляпаться в черговий міжнародний скандал Воно нам треба?
показати весь коментар
02.02.2023 10:39 Відповісти
Ви не праві. Моя хата з краю в цій історії не пройде
показати весь коментар
02.02.2023 10:43 Відповісти
Ну чого одразу "з краю"? Ми глибоко занепокоєні, майже на межі з обуренням.
показати весь коментар
02.02.2023 10:47 Відповісти
Вам видніше!
показати весь коментар
02.02.2023 10:50 Відповісти
показати весь коментар
02.02.2023 10:54 Відповісти
Ось зто такий міністр юстиції Грузії Раті Брегадзе в порівнянні із Саакашвілі? Звичайний планктон , який за смерть лідера опозиції відповідати не буде.

важаю, що західні країні мають ввести санкції проти влади Грузії ( і особисто того планктону міністру) за спробу знищення лідера опозиції на замовлення хремля
показати весь коментар
02.02.2023 09:38 Відповісти
Хто такий Саакашвілі? Тоді і Януковича захищайте
показати весь коментар
02.02.2023 09:45 Відповісти
Продублюю коммент


Пане Яре, ви подивитесь на проблему з політичної точки зору - владу Грузії потрібно трошки витряхнути із зони комфорту , бо вони як Лукашенко поступово віддають Грузію хремлю . Тому їх надо нагрузити санкціями , шоб отямились вчасно
а санкції можливо ввести , наприклад, за плохе поводження з лідером опозиції і громадянином чужої країни . У влади Грузії теж дітки у лондонах навчаються і майно у ЕС

показати весь коментар
02.02.2023 09:47 Відповісти
В свое время, Миха "вывозил в лес" совкодрочеров типа наших симаненок, витренок, морозовых и т.д.

Так же, вывозил в лес кто гарлапанил "с рассеей навеки!", "мы без рассееи никуда!", "мыадиннарот!!" типа наших шухерычей, боек, мертведчуков и прочей ГНИДЫ

В результате, Грузия единственная республика сэрэсэрэ, которая за пару лет, из совковой КЛОАКИ превратилась в европейскую страну!!!
показати весь коментар
02.02.2023 10:01 Відповісти
Занадто багато пафоса щодо реформи патрульної поліціі, яку повністю відтворили і у нас. Навіть із зєбілами при владі ми набагато більше європейська країна, ніж Грузія. Саме тому, нас приймають до ЄС, а їм відмовили.
показати весь коментар
02.02.2023 10:15 Відповісти
а далі Батумі слабо глянути на ту "європейську" Грузію?
показати весь коментар
02.02.2023 15:05 Відповісти
Наскільки мені відомо, Саакашвілі є громадянином України, і українська влада, мала б також більш активно відстоювати його на світовій арені.....
показати весь коментар
02.02.2023 09:40 Відповісти
Громадянство подарене президентом Порошенко, не робить його Україцем. Нєх.й було їхати в Грузію. Чи він не знав, що він там в розшуку? Він знав, їхав провокувати. Отримав шо хотів. Своїх проблем вистачає. Чи що ви пропонуєте? Оголосити війну грузинам за це? Чи висловити занепокоєність?
показати весь коментар
02.02.2023 10:29 Відповісти
ВИ МОЖЕ НЕ З УКРАЇНИ ?

громадянство дано Саакашвілі Порошенко , потім їм же і відібрано
Потім Зе йому повернув громадянство
У ЦІЙ ІСТОРІЇ ДОВГИ ТІНІ
показати весь коментар
02.02.2023 10:41 Відповісти
То ви просто підтримуєте зєбіл'є рішення? Тоді зрозуміло...
показати весь коментар
02.02.2023 10:44 Відповісти
В мене просто европейський погляд на деякі речі, а ви явно працюете на декого з українських олігархів 🤣🤣
показати весь коментар
02.02.2023 10:48 Відповісти
Ну хоч не на бородату бабусю, як ви)
показати весь коментар
02.02.2023 10:49 Відповісти
А я на бородату бабусю не працюю - я працюю на незалежну від олігархів Україну .

А ОСЬ вам , особисто, відімо страшні мемуари Саакашвілі - а знае він про Вас , особисто, багато неліцеприятного Тому ви тут вже сторінку коментів про нього паскудних написали
показати весь коментар
02.02.2023 10:53 Відповісти
🤡🤡🤡
показати весь коментар
02.02.2023 09:41 Відповісти
Ну тіпа ще не вмер ? Що ж він такого накоів щоб так знущатись ?
показати весь коментар
02.02.2023 09:41 Відповісти
Він особистий ворог кацапів
показати весь коментар
02.02.2023 09:46 Відповісти
Популіст - ворог будь-якої влади зазвичай.
показати весь коментар
02.02.2023 10:16 Відповісти
От схаменитесь , будь ласка. Бо Вам до Саакашвілі , як до неба рачки . Він робив , а ви тількі критикуете бла бла бла
показати весь коментар
02.02.2023 10:19 Відповісти
Робив покатушки у багажнику, пам'ятаю-пам'ятаю. Все що він робив, це піар себе коханого. Єдина людина з його команди, яка залишила після себе результат своєї праці, це шановна Ека Згуладзе.
показати весь коментар
02.02.2023 10:29 Відповісти
З якого перешийка він їм ворог? Може навпаки? То кацапи напали на грузинів, а не навпаки. Він коли їхав в Грузію то знав, що знаходиться в розшуку. Цого особисто попередили, як тільки він перетне кордон, то буде заарештований. Які питання тепер? Чому тепер це має бути наша проблема? екс-президент, екс-губернатор, мав би думати головою, що робить. До речі, хто йому дав громадянство? То хай тепер їде і визволяє, дає заставу.
показати весь коментар
02.02.2023 10:34 Відповісти
У український владі рильце в пушку в історії з Саакашвілі . Комусь потрібно щоб він помер , БО БАГАТО ЗНАЕ про українську владу і
показати весь коментар
02.02.2023 10:38 Відповісти
Та прям ворог всього світу. Трампа теж він підставив?
показати весь коментар
02.02.2023 10:43 Відповісти
Нехай українська влада турбується про ПОЛОНЕНИХ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, їх визволення, та штурмує мордор на міжнародних майданчиках та ВИМАГАЄ, ДОБИВАЄТЬСЯ реальних дій та кроків з боку світової спільноти.
Саакашвілі можна витягти з в'язниці застосувавши санкції проти посадовців та у галузях, до яких Грузія дуже чутлива та накласти ембарго на їх продукцію до реагування влади.
На це потрібна ПОЛІТИЧНА ВОЛЯ, а не порожня балаканина.
показати весь коментар
02.02.2023 09:50 Відповісти
Саакашвілі гучно жив та гучно помре. От побачите.

Цікаво, а ту його подружку, яка проводжала Міхуіла на батьківщину, СБУ добре перевірило на причетність до *******?
Інтуїція мені підказує, що вона теж його добре обробила.
показати весь коментар
02.02.2023 10:00 Відповісти
Саакашвілі - великий Патріот Грузії і України. Будучи "губернатором" Одещини, він не крав і не давав краси (тому його і "з"їли). Водночас, будучи грузином, він був найбільше українським "губернатором" за всіх попередніх (та й наступних). Всякі гриневецькі-цушки-матвійчуки... відпочивали і нервово покурювали збоку. А ярі україноненависники агафангели-ківалови-костусєви... сиділи в норах і не пікали. Він був відкритий до живого далогу, вільно без охорони ходив нашими містами і селами, міг "поставити на місце" всяких ватників і комуняк та недобитих ригіоналів. Він інспектував і навіть ночував при будівництві траси Одеса-Рені, бо крали, сволочі на очах... Але він був зрозумілий кождому одеситу (котрий не крав). А таких тут не *******. Не треба "котити бочку"... більшості наших високопосадовців до М. Саакашвілі - як до неба рачки.
показати весь коментар
02.02.2023 10:04 Відповісти
показати весь коментар
02.02.2023 10:06 Відповісти
Саакашвілі - нікчемний популіст. В нього у команді були окремі професіонали, типу Екі Згуладзе та Кахи Бендукідзе (який, нажаль, помер 13 листопада 2014 року і не зміг залучитися до постреволюційних реформ в Україні), але були і одоробла на кшталт Сакварелідзе. По суті, з усієї його команди ніхто нічого і не зробив для України, крім нової патрульної поліціі, за що щира дяка Екі, яка використала свій попередній досвід у цьому.

Будучи губернатором Одеси, він у багажнику автівки їздив.
показати весь коментар
02.02.2023 10:27 Відповісти
Щодо "багажника автівки" - то тебе просто прорвало, щоб ляпнути, аби ляпнути? Чи ділишся власним досвідом?
показати весь коментар
02.02.2023 11:08 Відповісти
Та дайте йому дозу, не знущайтесь!
показати весь коментар
02.02.2023 10:54 Відповісти
З"їж шматочок сельодки - попустить...
показати весь коментар
02.02.2023 12:02 Відповісти
а потім: "ой, не успелі!"
показати весь коментар
02.02.2023 12:24 Відповісти