8993 відвідувача онлайн
5 954 93

Низка громадських діячів та ветеранів виступили на захист Пашинського: Його переслідування завдає шкоди репутації України та підриває нашу обороноздатність

пашинський

Громадські діячі та ветерани російсько-української війни заявили, що підтримують Сергія Пашинського, очільника Національної асоціації підприємств оборонної промисловості України, який очолював Комітет Верховної Ради з питань національної безпеки і оборони у період з 2014 по 2019 роки.

Як інформує Цензор.НЕТ, публічне звернення підписали близько 1000 українців, серед яких лідери громадської думки, такі як виконавчий співпрезидент Ваад України Йосиф Зісельс, ветеран російсько-української війни, командир штурмової роти батальйону "Айдар" 2014 року, кавалер ордена Богдана Хмельницького ІІІ ступеню Ігор Лапін, очільниця Українського центру захисту прав людини Людмила Денісова, волонтер, військовий та кавалер ордену "За заслуги" ІІІ ступеня та ордена Богдана Хмельницького ІІІ ступеня Мирослав Гай, військовослужбовець Ігор Луценко, молодший сержант у відставці та голова Українського об’єднання "Мрія" Юрій Гудименко та інші.

Публічне звернення підписанти оприлюднили в соціальних мережах.

Хвиля інформаційної підтримки Сергія Пашинського стала відповіддю на те, що Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) провело обшуки в його офісі в рамках розслідування справи 2014 року. Саме на цей період припадають активні дії колишнього нардепа щодо відновлення українського військово-промислового комплексу, зокрема почав виробництво й постачання військової техніки для Збройних Сил України, таких як системи "Нептун", "Вільха", САУ "Богдан", "Стугна", "Корсар".

"Президент і Уряд на сучасному етапі війни ставлять головним завданням максимальне забезпечення Збройних Сил України зброєю власного виробництва. Проте на тлі скандалів із закупівлями зброї та боєприпасів через посередників за завищеними цінами Україна побачила переслідування Голови вітчизняного об’єднання підприємств ВПК за кримінальним провадженням десятирічної давнини. Правоохоронні органи заповзялися переслідувати людину, недавно "оголошену в розшук" нашим ворогом. Ворогом, який поставив собі за мету максимально скоротити виробничі спроможності українського ВПК та його співпрацю з світовими виробниками озброєння", - наголошують підписанти.

Як зазначають ініціатори звернення, Сергій Пашинський організував вивезення з Києва "Стугн" і "Корсарів" у перші дні ворожого вторгнення, домігшись їх використання на фронті. Вироби українських оборонних підприємств потопили крейсер "Москва" (ракета "Нептун"), звільнили острів Зміїний (САУ "Богдана"), щодня забезпечують вогневий вал на лінії фронту.

"В умовах суттєвого скорочення матеріальної та технічної підтримки від міжнародної спільноти – на перший план знову виступають спроможності підприємств вітчизняного оборонно-промислового комплексу. Такі непродумані дії завдають шкоди репутації країни, підривають її обороноздатність, завдають непоправної шкоди вітчизняному ВПК", - зазначається у звернення.

Підписанти звернення закликають до об'єднання та активної підтримки Сергія Пашинського. Серед них, виконавчий співпрезидент Ваад України Йосиф Зісельс; ветеран російсько-української війни, командир штурмової роти батальйону "Айдар" 2014 року, кавалер ордена Богдана Хмельницького ІІІ ступеню Ігор Лапін; волонтер, військовий та кавалер ордену "За заслуги" ІІІ ступеня та ордена Богдана Хмельницького ІІІ ступеня Мирослав Гай; військовослужбовець та журналіст Ігор Луценко; очільниця Українського центру захисту прав людини Людмила Денісова; молодший сержант у відставці та голова Українського об’єднання "Мрія" Юрій Гудименко; політолог та представник Центр підготовки операторів БПЛА "Крук" Віктор Таран; Виконавчий директор Інституту трансформації Північної Євразії Володимир Горбач; громадський діяч Андрій Смолій; лейтенант ЗСУ Тетяна Чорновол; заступник голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Григорій Шверк.

Топ коментарі
+28
Не "по-різному", а нагородити за те, що врятував купу зброї, яка допомогла захисникам Києва та області у критичний час.
показати весь коментар
20.02.2024 09:26 Відповісти
+27
Хтось пояснить, чому справу 2014 року проти Пашинського розслідують, а справи про розстріл Євромайдану в 2014 закривають, бо термін давності вийшов? Розстріл - це ж тяжчий злочин, ніж те, що інкримінується Пашинському...
показати весь коментар
20.02.2024 09:21 Відповісти
+24
До Пашинського можна відноситися по-різному, але зараз це не та людина, яку треба саджати першочергово. Виглядає це шапіто як банальна розправа....
показати весь коментар
20.02.2024 09:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Червінського теж хотіли громадські діячі і депутати взяти на поруки - але ...
І тут буде такий же результат!
показати весь коментар
20.02.2024 09:18 Відповісти
А ти впевнений що ти не дура, а не дудра?
показати весь коментар
20.02.2024 09:35 Відповісти
'русскоязичним' нікам інтерв'ю не даю.
показати весь коментар
20.02.2024 09:45 Відповісти
Уті путі, який образливий. Судячи з твого допису, я тебе не образив, а навпаки, комплемент зробив. Так що заспокойся. Можеш не дякувати.
показати весь коментар
20.02.2024 09:48 Відповісти






грьобана рашенінтернетПІ*АРАСНЯ...(
показати весь коментар
20.02.2024 10:06 Відповісти
Та як же не будеш, ти ж вже відповідаєш, зебелятко.
показати весь коментар
20.02.2024 10:57 Відповісти
Дивлюсь я на фото пашинського-- ну не хватає йому німбу на лисині, як не крути...
показати весь коментар
20.02.2024 11:19 Відповісти
zEПНРЕВЕРТНЮ ПОТРІБНО виконати ОМАНСЬКІ ДОГОВОРНЯКИ ! ВСІ ФАКТИ ЗЬЄДНАЛИСЬ В ОДИН ЛАНЦЮЖОК! Крок за кроком кроти , клопи і троянські шакали роблять ВСЕ можливе , щоб демонтувати Державу , мільярди вже намародерили -награбували і отримали від « партнерів» ! С початку « дагаварімся поаасередине» , а коли ще разграбують гроші на відбудову ,огризка від України , втечуть і здадуть ВСЕ ! ТІЛЬКИ ПРИДУРКОВАТІ зрадники не хочуть БАЧИТИ ВСЕОСЯЖНОЇ КАРТИНИ злочинів ЗЕ&ЕРМАЧЬЯ , ТАТАРОВА, Умерова . ………… буданова, демченко ………
показати весь коментар
20.02.2024 11:57 Відповісти
Хтось пояснить, чому справу 2014 року проти Пашинського розслідують, а справи про розстріл Євромайдану в 2014 закривають, бо термін давності вийшов? Розстріл - це ж тяжчий злочин, ніж те, що інкримінується Пашинському...
показати весь коментар
20.02.2024 09:21 Відповісти
Ніт, заважати зеленому лайну грабувати країну - то найтяжчий злочин
показати весь коментар
20.02.2024 09:32 Відповісти
Бо всіх мусорів які розстрілювали євромаданівців, зепідр випустив у росію. Тобто, в зепідрському і кривосудді якщо немає злочинця в Україні, то злочин вважається таким, що не потребує розслідування
показати весь коментар
20.02.2024 09:48 Відповісти
Ну в кацапію ті мусора на жаль тікали і при Турчинові, і при Пороху, і при Зе. У мене саме питання з точки зору юриспруденції: як так може бути, що справу по тяжчому злочину закрили за терміном давності, а справу по легшому злочину - ні.
показати весь коментар
20.02.2024 09:53 Відповісти
Як починало тхнути смаленим - так і тікали.
показати весь коментар
20.02.2024 10:31 Відповісти
До Пашинського можна відноситися по-різному, але зараз це не та людина, яку треба саджати першочергово. Виглядає це шапіто як банальна розправа....
показати весь коментар
20.02.2024 09:22 Відповісти
Не "по-різному", а нагородити за те, що врятував купу зброї, яка допомогла захисникам Києва та області у критичний час.
показати весь коментар
20.02.2024 09:26 Відповісти
Він вже нагороджений. Двома беретами.
показати весь коментар
20.02.2024 09:56 Відповісти
из которых безнаказанно стреляет по простым и порядочным украинцам
показати весь коментар
20.02.2024 16:37 Відповісти
ЦІЛЬ ЗЕ - знищення нації. Лише імбіцили це не бачать. Він убирає всіх найкращих і ставить найгірших. Пашинський може хоч їсти дітей але він чи не єдиний що дає результат в оборонці. Без нього ми б усіх уже були б завойовані катовані
показати весь коментар
20.02.2024 09:28 Відповісти
посадка злочинців(якщо буде до ведено в суді)-навряд 'знищення нації'.

ЦІЛЬ ЗЕ - знищення нації.

Переходь до дій,Михайло! чого тільки пи..диш?!

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до статті 161 Кримінального кодексу України

1. Умисні дії, спрямовані на розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті, на приниження національної честі та гідності або образа почуттів громадян у зв'язку з їхніми релігійними переконаннями, а також пряме чи непряме обмеження прав або встановлення прямих чи непрямих привілеїв громадян за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, -

караються штрафом до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого
показати весь коментар
20.02.2024 09:39 Відповісти
Якщо ви вже так вивчаєте кримінальне право, то посяніть, чий злочин тяжчий - Пашинського чи тих, хто розстрілював людей на Майдані? І там, і там - події 2014 року. То чому тоді прави Майдану закриті через термін давності? Я чогось не розумію?
показати весь коментар
20.02.2024 09:43 Відповісти
ГНИЛА демагогія.

виправдання злодіїв існуванням вбивць
показати весь коментар
20.02.2024 09:47 Відповісти
Я не виправдовую, справи Майдану НЕ МАЛИ закривати ні в якому разі! Вони взагалі не повинні мати термін давності, як злочини проти людяності!

Я ж не даю тут свою оцінку, винен Пашинський чи ні. Але я хочу знати конкретну юридичну сторону - чому саме так. Чому справи по значно тяжчим злочинам закрили, а по менш тяжким (Пашинський, Мазепа) - розслідують?
показати весь коментар
20.02.2024 09:49 Відповісти
розслідувати повинні всі.

Ще раз.. на жаль,поки що Суди САМІ стараються сподобатись Владі.Хоча суд НЕ РОЗСЛІДУЄ.
показати весь коментар
20.02.2024 10:46 Відповісти
Я згоден, що розслідувати повинні всі. І всі мають діяти за законом. Вийшов строк давності - ну що поробиш, справу треба закривати, такий закон. АЛЕ у випадку з розстрілами на Майдані - це має бути справа, яка НЕ МАЄ терміну давності.
показати весь коментар
20.02.2024 10:53 Відповісти
ЦІЛЬ ЗЕ - знищення нації. ВИКОНАТИ "оманські договорнячки...."
тільки НЕ кажіть через два-три роки що не попереджали....
думай-ТЕ....
показати весь коментар
20.02.2024 09:47 Відповісти
Напередодні російського вторгнення Пашинський за сприяння КБ «Луч» розпочав підготовку 50 розрахунків ПТРК «Стугна» та «Корсар» з числа добровольців. За погодженням з керівником КБ «Луч» організував своєчасне вивезення з заводу в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD Малині (перед https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80 авіаударом по ньому) великої кількості ракет до такої зброї, як «Стугна», «Корсар», «Вільха», «Скіф», «Нептун» та передав їх https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 ЗСУ . Також витребував з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B0 Шепетівки і передав армії пускову установку «Вільхи». За що https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B5_%D0%B1%D1%8E%D1%80%D0%BE_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8C ДБР відкрило кримінальне провадження проти Пашинськогоhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-26 [26] https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-27 [27] , а співробітники держпідприємства зазнали катувань - від них намагалися отримати інформацію про місцезнаходження зазначених ракетhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-28 [28] .

ЗВИЧАЙНО ,ЗА ЦЕ ХТОСЬ ПОВИНЕН ВІДПОВІСТИ У СУДОВОМУ ПОРЯДКУ.

Після зміни влади.

Але,бл..дь,**** не пропонуйте Порошенка..бо https://blogs.pravda.com.ua/authors/leschenko/561ff0acc4633/page_3/ Шокін знову стане Генпрокурором *(
показати весь коментар
20.02.2024 09:58 Відповісти
ти десь якісь додаткові "тези" вичитуєш?? друга медведчука та навінських з ківалавими НІХТО(адекватний) НЕ пропонує...

але на часі йдеться про ЗЕкривосуддя та оманські договорнячки...
показати весь коментар
20.02.2024 10:11 Відповісти
ТЕМА ПРО пАШИНСЬКОГО.
показати весь коментар
20.02.2024 10:47 Відповісти
Написав чувак, який уже приплів Порошенка...
показати весь коментар
20.02.2024 11:39 Відповісти
Чому ти як ***** і зе-покидьки проти Порошенка?
То ти за капітуляцію,яку готує зіцпрезидент?
показати весь коментар
20.02.2024 10:35 Відповісти
Шокін в порівнянні з зєлвними стопроцентними прокурорами - ангел
показати весь коментар
20.02.2024 10:43 Відповісти
тільки корисні ідіоти чи відаерта ЗЕлена тролятина роблять вигляд, що не розуміють справжньої причини переслідування Пашинського - треба остаточно добити українське виробництво зброї та усунути українського виробника з ринку озброїнь ("Українську бронетехніку" Пашинського), який постачає зброю в рази дешевше, ніж прокладки дЄрьмака з Укрспецекспорту завозять в Україну імпортні аналоги в три дорога. Пашинському лише за порятунок ПТРК Стугна і Корсар у лютому 2022 треба було па"ятник поставити, бо саме тими комплексами палили румню на подступах до Києва. Але ж імбіцилам це до лампади, їм вкидують трухляву карну справу 10 літньої давнини, для приводу почати карне переслідування, а вони й раді, аж візжать та гавкають "Пашинський злочинець..." І цій юрбі пох що країною 5 й рік рулить купка справжніх злочинців, які роззброїли Україну, збанкрутували оборонні підприємства, напризначали агентів фсб, а останні 2 роки безкарно крадуть мільярдами доларів у ЗСУ на всьому що лише можливо, але це їх не турбує, бо влада мародерів добрясе вміє цими корисними ідіотами маніпулювати. Де ваші обурливі пости щодо Вані Баканова? Чому він не під вартою? Де ваші обурливі пости щодо того, що Єрмак де-факто керує країною замість преЗЕдента, якого ви наобирали? А це жахливий антиконституційний злочин!!! Де ваші обурливі пости - чому не сидить Рєзніков, який у ЗСУ по команді з ОП вкрав декілька мільярдів доларів і на харчах і на зброї, за яку проплатили, а її досі нема?? Для вас "нєхароший" Пашинський, проти якого в РФ нещодавно поновили карну справу, а курви з ОП тут все це відробляють, а ви їм в цьому тупо допомагаєте, постячи примітивну маячню.
показати весь коментар
20.02.2024 10:09 Відповісти
1000%...
ще одне повідомлення згадалося....: ЗЕкривосуддя закрило недавно карні справи проти злочинців Майдану....за...за...??

за-строком давності....
показати весь коментар
20.02.2024 10:16 Відповісти
З моськви наказ - саджати. Значить, посадять. І нічого не буде. Залужного ж зняли успішно.
показати весь коментар
20.02.2024 09:29 Відповісти
Зелений сюр: саме тоді, коли на фронті снаряди в дефіциті, влада взялась за Пашинського. Це безсумнівно ворожа диверсія. Зєрмакі рулять в бік москви.
показати весь коментар
20.02.2024 09:29 Відповісти
В нас немає незамінних. Юзік, Коля Каклета ще не задіяні, Лисий вештається, Пікалов без посади.
Пора їм вже і ордени відпрацьовувати. Вперед до Перемоги з кварталом95 на вістрі списа!
показати весь коментар
20.02.2024 09:31 Відповісти
А зеленим імбицилам начхати на репутацію країни (для них це країна-проститутка). Для них головне виконати оманські договорняки, бо хрінпіду д'єрмак-фсб міцно тримає за коки якимись компроматами. Отож та зелена с**а зробить все щоб оті компромати не випливли в суспільство.
показати весь коментар
20.02.2024 09:34 Відповісти
У дєрьмака інші плани. Як і у його кураторів з фсб.
показати весь коментар
20.02.2024 09:36 Відповісти
пашинський месія ?

люди ви такі наївні , що з вами можна робити що завгодно
показати весь коментар
20.02.2024 09:38 Відповісти
кому відомо?

Вдалося Пашинському остаточно рейдернути фабрику 'ЖЛ',ЧИ НІ?

Юристи ТДВ "ЖЛ" Ігоря Бойка називають це не просто збігом обставин, і https://far.chesno.org/case/517/ звинувачують Пашинського у рейдерстві . Говорять - під час попереднього конфлікту навколо фабрики родина Пашинського начебто отримала 15 % фабрики, а потім Пашинський захотів половину підприємства. Йому відмовили.
показати весь коментар
20.02.2024 09:44 Відповісти
О! Бойко - це голова!
показати весь коментар
20.02.2024 10:37 Відповісти
Я ІНШЕ запитував.

. не плутайте з іншим Бойком)
показати весь коментар
20.02.2024 10:48 Відповісти
Відповів за мене Ned Stark.
показати весь коментар
20.02.2024 10:53 Відповісти
Сказали А - скажіть і Б - що цей Бойко ж сам рейдернув фабрику у 2010 при Янику...
Там насправді мутна ситуація. Були два співвласники - Бойко і Ліщинський. Бойко (громадянин рашки, до речі) у 2010 віджав у Ліщинського фабрику, а Ліщинський у 2015 вирішив через Пашинського повернути її.
показати весь коментар
20.02.2024 10:48 Відповісти
ПРАВДА про Рошен // // https://www.youtube.com/watch?v=Hsuez4sE-Lo ТЕМНА СТОРОНА БРЕНДУ Roshen

все 'в рамках' теми шоколаду..
показати весь коментар
20.02.2024 10:51 Відповісти
Доклади хоч 1% цих зусиль проти Порошенка і за *****,роздивившись гору зеленого лайна !
Чи своїх не бачиш?!
показати весь коментар
20.02.2024 10:56 Відповісти
А яке це відношення має до Пашинського, Бойка, Ліщинського і Житомирських ласощів? Нє, ну якби у 2015 Пашинський віджав цей завод для Петі - тоді б так, мало б відношення...
Просто почитайте детально про ЖЛ - я б на вашому місці не захищав громадянина рашки і прихильника Яника Бойка (от щось забагато Бойків серед ригів ). Навіть якщо Пашинський справді щось там і намутив, вини з Бойка за рейдерство в 2010 це ж не знімає.
показати весь коментар
20.02.2024 10:56 Відповісти
а Порошенко 'поставив на напрям' Пашинського,щоб віддати фабрику народу(собі)
показати весь коментар
20.02.2024 10:54 Відповісти
Так а чо ж Петя досі ту фабрику так і не отримав?
показати весь коментар
20.02.2024 10:59 Відповісти
Так це ті що дрочать на кумира. Неважливо хто він. Вони дрочили га Пороха, потім на зе, зараз на будь-кого хто проти зе.
показати весь коментар
20.02.2024 09:57 Відповісти
Не про кумирів мова, а про виживання України!
показати весь коментар
20.02.2024 10:12 Відповісти
Пашинський не месія,але 95 квартал теж до дупи.
показати весь коментар
20.02.2024 09:59 Відповісти
Месія - Зеленський і нікого, крім нього!
показати весь коментар
20.02.2024 09:59 Відповісти
Для своїх дітей,можливо.
показати весь коментар
20.02.2024 10:05 Відповісти
Та не тільки, на жаль.
показати весь коментар
20.02.2024 10:33 Відповісти
100% ЗЕкривосуддя!
показати весь коментар
20.02.2024 09:42 Відповісти
Тільки Йосип Зісельц справді потужна фігура, всі інші партійці і симпатики. На жаль. А де всі ці гребані Забужкі та Андруховічи? Як привести до влади Януковича то вони з трусів випригували, щоб розкрутити ющенківську забаганку противсіхів. А коли справді треба дати свій голос за те щоб посилити Україну сидять мовчки. Дійсно справжні украінські гниди можливо навіть гірші. А Зісельцу шана та повага. Оце справжня людина яка має справжні переконання та приклад для інших
показати весь коментар
20.02.2024 09:44 Відповісти
Тільки Йосип Зісельц справді потужна фігура, всі інші партійці і симпатики. На жаль. А де всі ці гребані Забужкі та Андруховічи? Як привести до влади Януковича то вони з трусів випригували, щоб розкрутити ющенківську забаганку противсіхів.

можливо не бажають забруднитися ?

гребані Забужкі та Андруховічи

типово..для якогось інтернет-нікчеми вивищуватись на приниженні відомих осіб...
показати весь коментар
20.02.2024 10:03 Відповісти
Не розставляли б Ви своїх кривих акцентів!
показати весь коментар
20.02.2024 10:17 Відповісти
ЩО було би з Україною, якби 24 лютого 2022 року та навіть в 2014 році в Україні не залишилося пасіонарних людей, волонтерів, якби всі чоловіки стали "ухилянтами та утікантами"? Ми б, напевно, вже були би "n-ним федеральным округом рф"? Чи не до цього веде нас нинішня "ліквідаційна комісія України" на чолі з ермаком?
показати весь коментар
20.02.2024 09:46 Відповісти
Он миллиарды ворует, а они его поддерживают. Это полный кошмар! Так мы никогда из этого болота не выберемся. Вор должен сидеть в тюрьме!!! Точка!
показати весь коментар
20.02.2024 09:49 Відповісти
Зебіл **....й...ось ти хто...де 36 лярдів МО за часів Рєзнікова...?!
І де зараз сам Рєзніков...?!
Тож не вари воду...
показати весь коментар
20.02.2024 09:57 Відповісти
Ви, мабуть, з московських боліт? Поставте свою "точку" в іншому місці!
показати весь коментар
20.02.2024 10:05 Відповісти
Сірожа,ти про пукіна,чи нашого вову?
показати весь коментар
20.02.2024 10:15 Відповісти
То коли зелю садитимемо?
При наступному президенті,який найпереконлівіше обіцяє посадити Зеленського.
показати весь коментар
20.02.2024 10:40 Відповісти
Замість робити дрони,будувати другу лінію оборонних споруд,владнати конфлікт на кордоні з Польщею влада "кошмарить" Пашинського...це або тупість або відвертий саботаж ...
показати весь коментар
20.02.2024 09:55 Відповісти
Зеєрмаки створюють віртуальну Україну з віртуальними цінностями і мораллю, з віртульними патріотами і націоналістами. Ніби до Перемоги, але щоб важче і з більшою кров'ю. Чи це тільки здається непосвяченим у великий замисел направляючої й керуючої?
показати весь коментар
20.02.2024 09:56 Відповісти
Вона вже давно віртуальна. З самої появи. З дня проголошення Незалежності.
показати весь коментар
20.02.2024 09:58 Відповісти
А є НЕ ВІРТУАЛЬНІ країни, є якісь природні, що виросли з зернятки або насіння і мають тисячиріччями ті самі кордони, ті самі закони, той самий устрій що наданий Богом з Конституцією від нього???!!! Що за несенітниця. Саме існування БУДЬ ЯКОЇ держави є віртуальним та тримається на законах і правилах що вигадані людьми та кожен раз змінюються з часом. Тож не несіть маячню - БУДЬ ЯКАКА КРАЇНА СВІТУ ВІРТУАЛЬНА, як віртуальні їх незалежність та кордони котрі існують лише на основі взаємного визнання їх БІЛЬШІСТЮ інших таких же віртуальних країн і домовленостей між ними!!!
показати весь коментар
20.02.2024 10:17 Відповісти
Діду не тупи. Мова про те що створюється викривлене сприйняття реальності.
показати весь коментар
20.02.2024 10:46 Відповісти
А до появи була залізна реальність під московським чобітом!
показати весь коментар
20.02.2024 10:38 Відповісти
А коли це Зеленський та ОПа переймались репутацією України?! Їм чхати на ту репутацію, їм головне утримати владу у ній та використовувати максимально у власних інтересах!!! Нам казали що не можна чіпати Зеленського та "слуг", бо війна і будь яки протести, критика влади на користь ворогу, але самі можновладці плюють на будь які домовленості та не бажають ніякої злагоди у суспільстві перед загрозою з боку Московії (т.з. "роССії"), тому незважаючи на бажання того ж суспільства на свій розсуд змінюють керівництво ЗСУ, продовжують усіма можливими способами переслідувати опозицію, ставлять палки в колеса їх спробам допомогти Україні на міжнародних заходах та утискають свободу слова. ОПа ЗЕзидента робить усе можливе для узурпації влади використовуючи військове положення! Тож треба замислитись, що якщо керівництво країни НЕ ЗБИРАЄТЬСЯ досягати якогось консенсусу із співгромадянами, то чи варто суспільству шукати те що не можливо, а варто дати нарешті під зад цим покидькам???!!!
показати весь коментар
20.02.2024 10:11 Відповісти
на перший погляд переслідування Пашинського виглядає повним сюром, переслідувати людину, яка зробила майже неможливе, щоб урятувати залишки вітчизняного виробництва та самих зразків дуже достойної зброї..., може в цьому і криється відповідь... може зараз є, а в часи великої війни може їх побільшало бенефіціари не вітчизняного виробництва зброї, а навпаки, закордонної закупівлі не дуже гарної якості, але з дуже гарними ціновими показниками зброї у постачальників, які можуть запропонувати дуже гарну схему швидкого збагачення..., а Пашинський в цьому дуже сильно заважає, бо хоче розвивати українське виробництво, де навряд чи можуть заробити "поважні люди" й прийшов наказ - приструнити..., а краще закрити, щоб не заважав...
показати весь коментар
20.02.2024 10:15 Відповісти
Ну так для цього кремль і ставив Зеленського, щоб підірвав обороноспособність України, як і раніше Януковича.
показати весь коментар
20.02.2024 10:26 Відповісти
Які питання? Є склад злочину то хай суд вирішує винен чи ні.
показати весь коментар
20.02.2024 10:37 Відповісти
+17

До Пашинського можна відноситися по-різному, але зараз це не та людина, яку треба саджати першочергово. Виглядає це шапіто як банальна розправа....

Цікавий лист для журналістики та соціології процесів - подивіться як себе позиціонують підписанти листа, чим не зріз чи то Майдану чи нової соціально-активної хвилі?

Як себе позиціонують підписанти - Бойко Аліна Олегівна - Мама яка доглядає дитину з інвалідністю, Олександр Артюх - Аналітик, Спіров Андрій Геннадійович - Військовослужбовець. Солдат, Акімов Олексій Леонідович - Моряк, Вус Ігор Петрович - приватна особа, Данченко Ніна Іванівна - пенсіонерка в пошуку роботи, онтар Олександр Анатолійович - H.Essers, Бороденко Наталія Василівна - Непрацююча, Романенко Роман Володимирович - Безробітний, Воскобойник Юлія Анатоліївна - Домогосподарка, Біленко Ігор Іванович - пенсіонер ЗСУ, Аринушкіна Наталія Олегівна - Не працюю, Люта Олена - Мати загиблого война, Iryna Baryl - Hausfrau, Яцентюк Інна Ростиславівна - Мама в декреті з Ірпеня.

Волох Карл - блогер-підприємець, знаменитий виразом - ми крадемо ради патріотизму...
Одні крадуть, щоб на "Монако" інші на Стугни. Ця ситуація показує відсутність інститутів влади - правосуддя, безпеки, планування виробництва...при цьому проблема ще з 2014.

Що думають про цей лист, як явище журналісти...наприклад Буткевич?
показати весь коментар
20.02.2024 10:49 Відповісти
Цікаво, а де "почесний святий" - Порошенко і його "святі"? Проблема з 2014...та інші з 2014.
показати весь коментар
20.02.2024 11:05 Відповісти
Всі дії зеленої зграї як на міжнародній арені, так і всередині країни системно спрямовані на підрив обороноздатності країни. Прикладів цього, більш, ніж достатньо і справа Пашинського, один з них. Гундосу, з його патріотичними промовами, відведено роль маскування-прикриття цього руйнівного для держави процесу. У цьому контексті можна розглядати відносини, останнім часом, з Польщею та усунення Залужного від керівництва Армією
показати весь коментар
20.02.2024 10:50 Відповісти
Як цікаво сладається!
1. Усувають Пашинського,як найбільшого постачальника снарядів ЗСУ.
2. Блокують виїзд Порошенко до ЄС. Щоб не домовився.
3. ******* оманськи їде в турне по ЄС піписує якісь папірці,і НЕ хоче,або неспромжоний домовитись з Францією (бо саме вона блокує рішеня) за купівлю ~1 млн. снарядів ЗАРАЗ,за межами ЄС.
Знов соУпадєніє?! І всі соУпаденія від зе - на користь раши і проти України
показати весь коментар
20.02.2024 10:50 Відповісти
Влада Зеленського пропутінська і антімайданівська . Всі майданівці для Зеленського вороги. Ось чому Зеленський проти Порошенко, проти Залужного,проти Пашинського і взагалі проти України.
показати весь коментар
20.02.2024 10:51 Відповісти
https://youtu.be/6dDrJeglAa8?si=bR6MOPPrjTz8VFXf ...

Из смерти Навального Украина должна сделать выгодный вариант для себя...🔱🔱🔱
показати весь коментар
20.02.2024 11:05 Відповісти
Пашинский Герой Украины,как и генерал Залужный, именно Пашинский поставлял боезапасы на фронт включая и горючее... Мавзолейные обезьяны Андрея дЕрмака..не палитесь...👺👹🦍🐒
показати весь коментар
20.02.2024 11:09 Відповісти
І свого синка зеленоротого у керівники Укроборонрому увіпхав. Династія бариг-мародерів свинячих
показати весь коментар
20.02.2024 16:07 Відповісти
скажіть цим підтримувачам за коломойського та богуслаєва. теж тре підтримати бідолашок
показати весь коментар
20.02.2024 11:28 Відповісти
А дуполиз жОП , Женя Дикий мовчіть?
показати весь коментар
20.02.2024 11:35 Відповісти
Зробіть націоналізацію його активів і копняка до сербів чи до Чорногір'я. Нехай там спробує рейдернути і потім барижити.
показати весь коментар
20.02.2024 12:52 Відповісти
Ну, так це і є та ціль, яку переслідують риги з ОПи.
показати весь коментар
20.02.2024 15:30 Відповісти