11198 відвідувачів онлайн
7 030 130

44% українців вважають, що настав час для переговорів із РФ, 83% - не згодні з ультиматумом Путіна, - опитування. ІНФОГРАФІКА

Переговори України з РФ: Опитування Центру Разумкова

83% громадян України не погоджуються на виведення українських військ з території Донецької, Луганської, Херсонської та Запорізької областей у межах їхніх адміністративних кордонів. Ці умови, нібито для припинення війни, раніше озвучив російський диктатор Володимир Путін.

Про це свідчать результати опитування Центру Разумкова, проведеного на замовлення ZN.UA, передає Цензор.НЕТ.

"Відносна більшість тилової України (44%) вважає, що час для початку таких переговорів настав. На думку ж 35%, це не так. Багато хто при цьому перебуває в сірій зоні тих, хто не визначився, — 21%", - пише ZN.UA.

Видання зауважило, що майже половина (49%) жителів центру України спокійно сприйме інформацію про початок офіційних переговорів із Росією. Найнижчий показник серед тих, хто готовий до переговорів, дав захід України − 35%.

Переговори України з Росією: думка українців - опитування Центру Разумкова

"А тепер важливо зазначити, що все-таки не захід найбільше не хоче переговорів, а схід, який щодня атакують російськими КАБами. Тільки 33% жителів сходу України готові до переговорів, і майже стільки ж (34%) проти них. І практично стільки ж (32%) тих, хто не визначився", − зазначає ZN.UA.

Показовою видання називає цифру півдня України. 60% жителів півдня вважають, що час для офіційних переговорів із Росією настав, що майже на 16% перевищує середній показник по Україні.

Водночас більшість українців вважають, що не треба погоджуватися на виконання умов, висунутих Володимиром Путіним напередодні Саміту миру про виведення військ ЗСУ із "чотирьох нових регіонів РФ".

Зокрема, 83% опитаних не погоджуються на виведення українських військ із території Донецької, Луганської, Херсонської та Запорізької областей у їхніх адміністративних кордонах.

84% опитаних проти того, щоб віддати ці області агресорові.

Переговори України з Росією: думка українців - опитування Центру Разумкова

77% жителів України не можуть погодитися з тим, що всі західні санкції проти Росії мають бути скасовані.

Крім того, переважна більшість (76%) упевнена, що Путін допускає мир лише на власних умовах.

"Тож можна констатувати, що українці в цьому питанні не мають жодних ілюзій. Водночас захід України практично віддзеркалив середньостатистичний показник (75%). Центр відзначився тим, що більше за інших схильний не довіряти тому, що Путін піде на якісь поступки Україні (84%), а жителі сходу (73%) вірять у це ненабагато менше, ніж жителі західного регіону. І тільки південь, нагадаємо, найбільш готовий до переговорів і нейтрального статусу України, найбільше сподівається на те, що з Путіним можна домовитися: 38%жителів півдня не згодні з тим, що Путін піде на переговори лише на власних умовах. При тому, що середній показник по країні незгодних із цим твердженням — 14%", - йдеться в результатах соціологічного опитування.

Переговори України з Росією: думка українців - опитування Центру Разумкова

А от стосовно того, що нейтральний позаблоковий без’ядерний статус України має бути зафіксований у Конституції України, думки розійшлися: 58% проти, за - 22%.

Видання зазначає, що лише 9% мешканців західної України погоджуються з такими змінами до Конституції. Центр дав 25% тих, хто згоден, а схід - 23%. Найвищий рівень підтримки таких змін на півдні - 39% мешканців цього регіону готові підтримати нейтралітет України. А якщо подивитися на цей показник у віковому розрізі, то жителі півдня у віковій групі 60+ більш схиляються до нейтралітету.

ZN.UA додає, що опитували людей, які репрезентують тилову частину України.

"Основна частина пасіонаріїв-добровольців або тих, хто вимушено до них приєднався, − на фронті. Вивчити думку армії, яка несе на собі весь тягар війни й має право якщо не вирішального, то найбільш значущого голосу щодо переговорів із Росією, нині неможливо. Тому вважати результати дослідження думкою всієї країни не можна. Це думка тилу", - резюмувало ZN.UA.

Топ коментарі
+55
почалася разкачка суспільства зеленою мразотою яка бажає капітуляції....
показати весь коментар
15.07.2024 11:33
+37
Бачу що схиляння до переговорів йде повним ходом
показати весь коментар
15.07.2024 11:35
+29
Які нах перемовини?! З ким? З вбивцями та воєнним злочинцями? Про що? Про капітуляцію України?
Що за, бл, черговий вкид
показати весь коментар
15.07.2024 11:37
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
А я не знаю, чому він постійно про переговори згадує. Мабуть для створення картинки, типу він такий весь за мир, а ми тут хочемо воювати. Але це і є маніпуляція, бо війну розпочав саме він.
Поки він не покаже світові (в першу чергу українцям), що він справді не хоче або не може більше воювати - переговори неможливі. Але він хоче та навіть може, тож про які переговори взагалі можна балакати? Все це - відволікання та марна втрата часу і на це лайно ведуться наші політики та журналісти.
показати весь коментар
15.07.2024 14:29 Відповісти
пц !!
Адепти секти - святих переговорів , а ви у ***** питали - потрібні вони йому чи ні . ??
Чого ви думаєте що він захоче поступитись своєю заявленою метою - цілковите знищення України і її народу . ?
Невже він поклав півмільйона кацапів , майже знищив величезні запаси військової техніки і збої що досталась йому від совка , знищив репутацію рашки , її армії і особливо флоту , розірвав торговельні зв'язки з Європою , зробив суперприбутковий Газпром - суперзбитковим та багато іншого , і все це заради приєднання до рашки ще 2 українських областей ??
показати весь коментар
15.07.2024 13:28 Відповісти
Крим, Донецьк, Луганськ, сухопутний коридор в Крим. Думаю пуйло тільки за це готовий і більше покласти, так що аргументи такі собі. Тим більше завжди може спихнути що вони воюють з НАТО тому далі не потянуть. "знищив репутацію рашки" - навпаки він заявив про ноий блок з Китаєм і пр. проти західного світу, це складно важати зніщеням репутації, навпаки рашисти кипятком сцять що вони СРСР відроджують.
показати весь коментар
15.07.2024 13:46 Відповісти
Так Крим Донецьк і Луганськ і так в нього були , і ніхто б їх не штурмував щоб повернути силою . Сухопутний коридор в Крим оце і справді аргумент - так собі , в'ялий і не переконливий . Дуже сумнівно що - війну ***** затіяв заради сухопутного коридору , який йому і нах не був потрібен , поки не бомбили міст . ?
А репутація паРаші , до його заяв про створення блоків з китайцями , відношення не має . Це різні речі . Відсутність репутації ніяк не заважає маргіналами і лузерами - створювати якісь блоки , союзи .
показати весь коментар
15.07.2024 16:06 Відповісти
Короче до чого ця брєдова мова. пуйло приєднав до раши 100т.кв.км, це майже як прибалти всі. І Ви хочете сказати що він не подасть це як "побєду"? Да елементарно, вважаючи что рашисти просто сплять і мріють наваляти США (а вони думають що воюють з НАТО).
І причому тут що в нього були чи не було - в нього ніфіга не було, він все захватив!
А вот якраз продовження війни несе різні ризики. Вон прийде Трамп і хз що в нього в голові там...
показати весь коментар
15.07.2024 21:43 Відповісти
Приймати рішення на основі думок більшості населення - це управлінський провал, безвідповідально і непрофесійно. Якщо вся група в дитячому садку затупає ніжками і буде вимагати обідати цукерками, але ж вихователь все одно скаже їстизвичайний обід. І буде правий.
показати весь коментар
15.07.2024 13:42 Відповісти
показати весь коментар
15.07.2024 15:07 Відповісти
44%, це ті що в Запоріжжі та Херсоні мешкають, зразу за паспортами кацапскими в чергу стануть?
показати весь коментар
15.07.2024 13:50 Відповісти
Ті що в кремлі бабло виділяють зеленій зрадницькій шоблі
показати весь коментар
15.07.2024 16:29 Відповісти
44% за те щоб просто перестать стрєлять, дебіли з короткою памятью, вже один заглядальщик в глаза таке п#здів
показати весь коментар
15.07.2024 14:00 Відповісти
Центр Розумкова ІДИ НАХ зі своєю намальованою статистикою !
показати весь коментар
15.07.2024 14:01 Відповісти
Молодець пололяцький, зайди на свій E mail за медалькой від Зе влади.
показати весь коментар
15.07.2024 14:11 Відповісти
Закінчити її може тільки одна (не)людина на Землі - всі питання до нього.
Погоджуватись на будь-які умови росіян - це свідоме маштабування "м'ясорубки" на всю територію України, а потім - і Європи.
показати весь коментар
15.07.2024 14:47 Відповісти
Погоджуватись на будь-які умови агресора - це
- зруйнувати систему міжнародного права у світі і переформатувати її у нову, де терорист, воєнний злочинець, тиран і масовий вбивця може диктувати свої умови кожному, слабшому від нього на світовій арені, влаштовувати мясорубки завоюваннями своїх сусідів, розширенням своїх зон впливу,
- денонсувати Статут ООН і створену за ним цю міжнародну структуру,
- добровільно покласти свою голову на плаху агресора як його вірний раб свого пана.
показати весь коментар
15.07.2024 16:39 Відповісти
Якщо дивитись глобально - ви звісно праві. Але то все виходить за межі коменту (вкиду), на який я відповідав, тож я і не став відповідати з цієї точки зору.
показати весь коментар
15.07.2024 16:48 Відповісти
А ********* хочет? Что там твой куратор думает?
показати весь коментар
15.07.2024 15:00 Відповісти
показати весь коментар
15.07.2024 14:12 Відповісти
А якщо президент не справляється з обов'язками під час війни, то що робити ?
Чекати кінця країни ?
Треба висловлювати недовіру і ставити при владі військовий уряд
за участі високопосадовців НАТО, що слідкуватимуть за дотриманням процедури.
показати весь коментар
15.07.2024 14:13 Відповісти
Якщо б він був той президент, але його немає, узурпатор таким не вважається.
Потрібно терміново проводити вибори для обрання верховного головнокомандувача, який хоча б не заважатиме вибивати ворога з України.
показати весь коментар
15.07.2024 16:44 Відповісти
Яку мету має таке опитування від Центра Разумкова під час війни? Штовхають до розмов про порушення територіальної цілісності України? Кримінальний Кодекс по них плаче
показати весь коментар
15.07.2024 14:20 Відповісти
А для чого нам шось проголошувати про нейтральність якщо ми де факто і де юре завжди були є нейтральними до сих пір.Це нам допомогло коли руснява госдура в 93 році оголошувала Севастополь російським містом,чи коли була Тузла,чи вберегло це від окупації Криму і Донбасу і повномасштабної війни?
показати весь коментар
15.07.2024 14:35 Відповісти
Першим пунктом у "переговорах" має бути знищення кримського моста.
показати весь коментар
15.07.2024 14:36 Відповісти
44 процента якоби україньців, ідіть на...уй! Ніяких перемовин з ху...лом, він як завжди надурить!
показати весь коментар
15.07.2024 14:40 Відповісти
Всьо ти з західної України
показати весь коментар
15.07.2024 16:10 Відповісти
Военные криком просят помощи , нехватка дронов , задержки вооружения , нет самолетов , финансовая помощ проходит через фильтрацию корыта верхушки . Смена генералов , Народ окуевший от такой власти , в тылу наращивают всячески подорожание , штрафы , кому нужна такая жизнь , откуда такие цифры ? пи*деш на пи*дише ...
показати весь коментар
15.07.2024 14:49 Відповісти
Нейтральность Украины будет иметь только одно последствие - повторное вторжение перевооружившегося, выучившего свои ошибки казластана. Но в этот раз ЕС и НАТО скажут, - 'хлопчики, ну вы ж бачилы що купувалы, зараз йижте, хоч повылазьтэ'.
показати весь коментар
15.07.2024 15:05 Відповісти
Чота много нарисовали проституток...
показати весь коментар
15.07.2024 15:52 Відповісти
Вот вам истинный портрет Украины: большинство считает, что настало время для переговоров, но то же большинство не принимает ни одного условия Путина для переговоров.
И кто-то, млять, рассуждает про загадочную русскую душу?
показати весь коментар
15.07.2024 17:10 Відповісти
ZN.UA должны заняться СБУ.
показати весь коментар
15.07.2024 18:06 Відповісти
Сторінка 2 з 2