9926 відвідувачів онлайн
20 070 110

Україна розробляє нову ракету "Трембіта", що долетить до Москви, - The Economist

Українська ракета Трембіта

Україна продовжує розвивати ракетну промисловість попри невизначеність з подальшою військовою допомогою від  союзників. Реалізація української ракетної програми передбачає появу ракети "Трембіта" із дальністю 200 км.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на The Economist.

Що відомо про розвиток ракетної програми?

Зазначається, що "Трембіта", яка летить зі швидкістю 400 км/год із дальністю 200 км, — один з кількох ракетних проєктів, які, як сподіваються в Україні, сприятимуть відродженню вітчизняної промисловості.

Двигун ракети "Трембіта" є сучасною версією імпульсного реактивного двигуна, вартість якого складає 200 доларів. Оригінально цей двигун використовувався в німецькій бомбі V-1 у 1944 році.

Однак для досягнення Москви в Україні розробляється більш потужна модель. Серійне виробництво заплановано на період після остаточних польових випробувань.

Але Україні все ще потрібен час, якого може не вистачити. Високопоставлений співробітник Служби безпеки зазначив, що потрібно щонайменше рік до виробництва ракет у кількості, діапазоні та можливостях, які могли б серйозно загрожувати Росії.

Ще одна складність - фінанси. Уряд підтримує виробництво будь-якої ракети, яка показала, що може літати. Приватним виробникам пропонується прибуток у 25%, що і виробникам безпілотників.

Інші ракетні проєкти України

Economist пише, що до польотів вже готові близько п’яти нових ракетних і безпілотних систем, а також ще десяток менших проєктів. Найвідоміші з них — ракета "Нептун", що адаптована з протикорабельної зброї й потопила російський флагман "Москва" у 2022 році, та тактична балістична ракета "Грім-2" (або Сапсан).

Віцепрем'єр-міністр України Михайло Федоров заявив, що 2025 рік стане "роком української крилатої ракети".

Секретне виробництво

За словами джерела видання, нове партнерство із західними союзниками - найкращий спосіб масштабування виробництва. Але не кожна країна охоче ділиться своїм досвідом і компетенцією, обладнанням і пов'язаними з виробництвом ризиками.

Видання зазначає, що виробництво ракет під час війни вивело ракетобудування на новий рівень — підземний. Частину виробництва перенесли до захищених бункерів, а компоненти виготовляються на сотнях прихованих об'єктів.

Топ коментарі
+31
враховуючи те, що зелена шваль не спромоглася виробити примітивні міни, які просто вилітають зі ствола, маю сумнів, що вони можуть розробити бодай щось, що летить бодай кудись...
показати весь коментар
23.12.2024 23:54 Відповісти
+26
Там спочатку мільони дронів, мільярди дерев, захищені реєстри. Нептун при Порошенко був зроблений і досі нема. А тут навіть не випробували.
показати весь коментар
23.12.2024 23:53 Відповісти
+25
А паляниця на яку відстань летить? Чи вона вже не актуальна? Чи вона була тільки на словах, як і все в зелених п*здаболів.
показати весь коментар
24.12.2024 00:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Там спочатку мільони дронів, мільярди дерев, захищені реєстри. Нептун при Порошенко був зроблений і досі нема. А тут навіть не випробували.
показати весь коментар
23.12.2024 23:53 Відповісти
Всім хто патяка нижче - про таку ракету, копію Фау-1, я писав ще два роки тому!

імпульсний ракетний двигун - тільки одна рухома деталь - заслінка
дальність - 700 км
швидкість - 700 км/год
БЧ - 700 кг

Фау-1 - 700/700/700 !

Путлєр капут !

.
показати весь коментар
24.12.2024 00:17 Відповісти
а ще фау 1 в ціль не попадала
показати весь коментар
24.12.2024 00:22 Відповісти
Не попадала через систему наведення тих років, з ********* гіроскопами і навігацією ці проблеми вирішуються.

А взагалі в наш якісь технічні проблеми для виготовленняя ракет то просто відмазки...

Клиноповітряний двигун, спроектований АІ пройшов вогневі випробування
Зазвичай розробка передових аерокосмічних двигунів вимагає багато років моделювання, прототипування, випробувань та виправлень.
Технологія штучного інтелекту, здатна розпізнавати закономірності, виконувати комплексний аналіз, створювати віртуальні макети та проводити тисячі циклів моделювання в стислі терміни, відкриває перед інженерами нові можливості. Клиноповітряний двигун з нуля розробила для дубайської компанії LEAP71 спеціальна модель АІ. Уся робота була виконана за 3 тижні.
показати весь коментар
24.12.2024 00:42 Відповісти
Бро, тут оказалось что вышибной заряд из дырки выпадает, потому что не заподлицо, а сама мина выплевывается потому что зима. При том, что технология на уровне салюта.

О каких ракетах ты говоришь?) Какой штучний интеллект, какой комплексный анализ?)
Оставь эти ботанско-айтишные штучки.

Управляемая ракета это сложнейший механизм, который к тому же вынужден работать в огромных перегрузках в условиях противодействия противника.

И двигатель - это наименьшая из проблем. Хоть карамельное топливо туда вставляй.

Вольфрам для газодинамических рулей добывать умеем, или хотя бы обрабатывать?
А сервы которые будут открывать эти рули?
Ты ж понимаешь, что ракета - это 2000 °С, там пластик с 3д-принтера и Ардуину не поставишь?)

А откуда в ракете берется электричество для питания бортовой электроники - знаешь? Подсказка - это не батарейки Такое мы тоже делаем ?)

- - -

Но это все лирика. Мякотка в том, что нашей стратегией руководят извне, и эта стратегия никогда не подразумевала интенсивную бомбежку территории противника с целью обеспечения преимущества на поле боя и его поражения.

Скоро детали этих сливов станут известны общественности и вы офигеете, возможно еще больше чем от будапештского меморандума.
показати весь коментар
24.12.2024 01:58 Відповісти
але саме ботани-айтішники програмують ті ракети
а з приводу аі у дроноводстві наприклад - не кизди у чому не розуміеш, кацап
показати весь коментар
24.12.2024 03:54 Відповісти
+++
Как вы его, гада, раскусили. Он, наверно, на Ардуино прокололся. И ваще сильно умный. Значит "кацап", как раньше враг народа. Кто первый назвал врагом, тот настоящий патриот
показати весь коментар
24.12.2024 08:31 Відповісти
Поперше вольфрам продається, по друге сервоприводи також.

По третє на ардуїно уже ніхто нічого не робить навіть гаражні поробки хіба діти в 4-5 класі, NVIDIA от уже Jetson Orin Nano випустила, які ардуїно. Ви відстали років на 5 мінімум
показати весь коментар
24.12.2024 10:05 Відповісти
По четверте всі системи управління випускав Хартрон і якось ті ракети літали в космос, на скільки я чув з інтерв'ю розробників, проблема з Грім 2 зараз тільки з твердопаливним двигуном.
показати весь коментар
24.12.2024 10:09 Відповісти
тільки....
показати весь коментар
24.12.2024 12:35 Відповісти
Мякотка в том, что нашей стратегией руководят извне, и эта стратегия никогда не подразумевала интенсивную бомбежку территории противника.
А эти "извне" вообще заинтересованы,чтоб нас зачистили с этой земли,лямов так до 5-ти.
показати весь коментар
24.12.2024 20:33 Відповісти
Не скажи... Самі британці визнали, що влучання було на рівні 45-50 %.
показати весь коментар
24.12.2024 05:54 Відповісти
Я так розумію - коли "Блазню" показували нові ракети "Пекло" - то мали на увазі саме оновлену модель ФАУ-1 повітряного базування... Я ще тоді звернув увагу на місце та принцип установки двигуна, Але я звернув увагу й на величину цієї крилатої ракети і зробив висновок, що там заряд може буть розміщений не більше півтори сотні кілограмів. А тепер, мабуть, розробляється збільшена модель "Пекла". Бо ФАУ-1 могла нести до 1 тони вибухівки...
показати весь коментар
24.12.2024 05:53 Відповісти
Це Економіст пише про імпульсний двигун. Звідки вони це знають? На Південмаші день відкритих дверей?
показати весь коментар
24.12.2024 10:55 Відповісти
Мене завжди дивували члени секти свідків 95-го кварталу своєю неспроможністью розуміти і сприймати очевидні факти. Коли ім починаєш це доводити і пояснювати , вони всі як один по навченому називають це доріжками з методичок зрадофілів і апологетів Порошенка. А те що зеленський вже скільки років відверто сцить ім у очі - то для них все рівно досі Божа роса та свята вода,....І вони в більшості такі ледачі невігласи, що навіть не намагаються самі перевірити інформацію зі своіх методичок зеленоі плесняви,і до того ж іх навіть не бентежить те що іхня ганебна і нудотна брехня перевіряється в дві хвилини на відкритих ресурсах в інтернеті.....І так як кажуть шах і мат: ....Спеціально для тих ,,хто у танку"- при Порошенку, до 19-го року всі ракетні програми розвивались і вийшли вже на єтап випуску!!! У квітні 2019 року стало відомо, що вже виготовлено 2 дослідні зразки ОТРК. Один в рамках іноземного замовлення від Саудівської Аравії, а другий для Збройних сил України. Королівство Саудівська Аравія, що і була іноземним замовником, готувалась до випробувань ОТРК ..ГРІМ-2'' восени 2019 року, а надходження на озброєння очікувалось з 2022 року. !!! "Грім-2" -це ракета якою ЗСУ могли б в'ї*ати по всій довжині Волги: від Ярославля до Астрахані. В зоні досягнення нашого аналога "Іскандера" могли б бути гідростанції на Волзі, теплостанції, хімічні підприємства, великі скупчення військ, аєродроми та величезні склади ***********, які можна було б накрити одним махом". І 200 ракет з дальністю 280 км - це мало стати лише початком. Бо на КБ "Південне" тоді хитро посміхалися: "Але ж ви розумієте, що 280 км це умовно, нам же не важко буде поставити начинку і на пів тисячі, і навіть на тисячу кілометрів - була б політична воля". .... 30 січня 2018 року були успішно здійснені перші льотні випробування ПКР ..НЕПТУН"" . 12 квітня 2019 року Головний конструктор і Генеральний директор КБ «Південне» Олександр Дегтярьов під час урочистостей з 65-річного ювілею підприємства повідомив, що КБ ..Південне ""розробляє близько десяти проєктів (!!!) розвитку бойової ракетної та реактивної техніки на потреби Збройних сил України. 1 травня 2019 року в Одеській області стартували випробування вітчизняних ракетних комплексів типу «Вільха» та «Нептун». Державні випробування комплексів «Вільха-М» та «Вільха-Р» були заплановані на серпень-жовтень 2019 року. До 2019 року Павлоградський хімзавод та КБ "Південне" зібрало 12 ракетних двигунів "Грім-2".Чекали, аби пустити ракети на конвеєр........Але по дурості більшості , до влади прийшов цирковий блазень і його шобла, і...вони просто закрили фінансування усіх цих програм, і все зупинилось... А скільки б могло бути озброєння нашого виробництва що доставало б навіть до мАцкви! І путін добре подумав би, а чи варто запускати ракети по Україні і починати велику війну взагалі, якщо б знав, що йому прилетить у відповідь..... Тому коли нині справедливо проклинаємо русскіх і так само справедливо вимагаємо від Заходу дати нам більше ППО - будьмо справедливими й до того, через кого, і завдяки кому ми не маємо чим відповісти за Київ, за Кривий Ріг, за Покровськ. ...., Але і в такій трагічній сітуаціі , ця людина у якоі повністю ампутовані відчуття відповідальгості, честності та порядності не забуває кожного дня знімати відосики про себе коханого, і рапортуючі про своі досягнення: що тільки зараз, вперше за 30 років, перші ракети на 200 км..... і таке інше.....
Але війську на фронті ці відосики не допоможуть....
показати весь коментар
24.12.2024 01:02 Відповісти
то крейсер "москва" чим був знищений?
шашликом чи шматком асвальту?
показати весь коментар
24.12.2024 01:54 Відповісти
Крейсер москва був знищений макетом для випробувань, з якого проводились перші пуски. В макеті нема багатьох корисних функцій справжньої бойової системи, але ракети випустити по ворожому кораблю він зміг.
Шість років клоуни при владі. При Порошенко почали виробляти 10 комплексів ПКР НЕПТУН. Де хоч щось серійне? Нічого нема. В нас їх по планам попередників на 2022 р. повинно було бути 30 шт. По факту є все той самий макет.
показати весь коментар
24.12.2024 17:59 Відповісти
Пашинський і Тетяна Чорновол вивозили в 2022 останні вироблені 17 комплектів Нептуна зі складу в Малині, за день до того як туди прилетіло. Також вивезли звідти Стугни і Вільхи.
Самі розробники казали щоб Москву потопити в них було в наявності 3 зібраних ракети (+ ще ті 17 які ще не були зібрані)
показати весь коментар
25.12.2024 03:54 Відповісти
При Порошенко не було зроблено нічого для ЗСУ? Це ви серьезно? Як би ви голосували за Порошенко, то ви б це знали, а не писали б тут несітниць і не ганьбились би.....В неті все є - невже так тяжко хоча б поцікавитись інфою перед тим щось тут писати? І до чого тут що було під час другоі світовоі? І до речі то були противотанкові рушниці Сімонова і Дегтярева а не Токарева. І зробили іх за місяц вже в Листопаді 1941 а не в 1945. І іх зняли з виробництва вже в Січні 1945. І не треба порівнювати часи Сталіна і часи Порошенко, Сталін як і путін почав готуватись до війни щойно прийшовши до влади. А Порошенко прийняв краіну вже у стані війни,з розкраденою казною і з голою і босою армією в кількості усього 6000 боєздатних вояків......І якби він не відродив би армію свого часу, то ви б тут зараз не писали б несінитниць на Цензорі.......

показати весь коментар
24.12.2024 03:02 Відповісти
навіщо їм гармати у 45? ви шось попутали
показати весь коментар
24.12.2024 04:02 Відповісти
Не "фантазуй" Роботи по розробці протитанкових рушниць в СРСР почали ще в 30-ті. Починали з калібру 20-25 мм. Але не було патрона. І вояки відносилися зі скепсисом. У 1936-му прийняли на озброєння патрон калібру 14, 5 мм. Куля "БЗ", з загартованим наконечником.
Гармат у 1941-му не було тому, що вони були захоплені німцями у перші дні війни (Сталін готувався до нападу на Європу і всю артилерію стягнув до кордону) Нашими "ЗІС"(і не тільки) були озброєні цілі полки протитанкової артилерії вермахту... Такі ж полки (тільки з російськими артилеристами), стояли на "Атлантичному валу" і били по армії союзників, які йшли через Ла-Манш. Саме тому вони з "власовцями" не панькалися - а передали їх СРСР...
А при Порошенку було розвернуто ВПК . Були доведені до розуму десятки розробок вітчизняної зброї. Залишалося тільки розпочать масове виробництво... Але тут прийшли "зелені свині"... І все "похєрили"...
показати весь коментар
24.12.2024 06:15 Відповісти
????
У літку 1945 Джугашвілі до себе килим поставив Сімонова і Токарева. Сказав нема протитанкових гармат,
показати весь коментар
24.12.2024 08:34 Відповісти
Боте від бзда подоляка-єрмака, твій джугашвілі добре вмів тільки клепати кримінальні справи на генералів і розстрілювати їх, а всю зброю і все для виготовлення зброї підвозили США і їх партнери. Прав ти боте тільки в тому, що дійсно за 6 років Боневтік Потужний крім марафону і відосів нічого не зробив, а при Порошенко було зроблено багато і всього за 5 років. Світ знає про ракети "Вільху", "Нептун", "Сапсан-Грім 2", "Стугну", "Буревій", "Вербу" та інші. Були вже проекти системи ППО "Кільчень", були підписані договори з турками на виготовленнім систем ППО короткої, середньої і дальньої дії, але тут прийшов простой мальчік від малоросійського народу і все це перераховане та інше закатав у асфальт.
показати весь коментар
24.12.2024 08:45 Відповісти
Судячи по вашему допису, ви вже впали, з зеленого дубу......
показати весь коментар
25.12.2024 00:05 Відповісти
Амонітні суміші не застосовуються у військовій справі - тільки в інженерній (для підриву твердих порід у гірничодобувній промисловості...)
показати весь коментар
24.12.2024 06:00 Відповісти
показати весь коментар
24.12.2024 00:46 Відповісти
у середині медведчук?
показати весь коментар
24.12.2024 10:45 Відповісти
враховуючи те, що зелена шваль не спромоглася виробити примітивні міни, які просто вилітають зі ствола, маю сумнів, що вони можуть розробити бодай щось, що летить бодай кудись...
показати весь коментар
23.12.2024 23:54 Відповісти
Ви праві .Летить куди захоче. То Казань,то Грозний.
показати весь коментар
24.12.2024 00:04 Відповісти
Що саме летить?
показати весь коментар
24.12.2024 01:25 Відповісти
Она СОЗНАТЕЛЬНО похерила все программы по производству ОРУЖИЯ.
показати весь коментар
24.12.2024 18:15 Відповісти
Мгм.
Вже бачу, як наші "Трембіти" масово знищують рузьге "Армати"!
показати весь коментар
24.12.2024 00:00 Відповісти
Были бы такие ракеты хотя бы в 2021,;и войны скорее всего бы не было
показати весь коментар
24.12.2024 00:01 Відповісти
А паляниця на яку відстань летить? Чи вона вже не актуальна? Чи вона була тільки на словах, як і все в зелених п*здаболів.
показати весь коментар
24.12.2024 00:03 Відповісти
Дальність 200 км до Москви? 🤔
показати весь коментар
24.12.2024 00:04 Відповісти
Любий старий літак (на автопілоті, може і "попетляти") долетить до Москви як ракета-комікадзе. МІГ-25 зробить це(дешево) зі швидкістю 2500-3000км/год.
показати весь коментар
24.12.2024 00:04 Відповісти
Україні після розпаду союзу дісталося 79 МІГ- 25.
показати весь коментар
24.12.2024 00:09 Відповісти
звісно у вас там легалайз але дивись не скури розум
шо ти мелеш
як ти будеш керувати тим міг25
автопілот не злітає до речі
показати весь коментар
24.12.2024 04:04 Відповісти
Українські ракетні дрони, на кшталт «Пекло» та «Паляниця», по суті є безпілотними літальними апаратами великої дальності (БПЛА), які функціонують аналогічно крилатим ракетам.
показати весь коментар
24.12.2024 05:17 Відповісти
Максимальна швидкість Томагавка - 920 км/год, оперативна
дальність польоту 2 500 км, ціна на експорт $4 млн.
показати весь коментар
24.12.2024 05:32 Відповісти
Останні 8 штук стояли на ремонтному заводі на Півдні, і це ж посуті прототип Міга- 31
показати весь коментар
25.12.2024 03:57 Відповісти
Нехай щастить.
показати весь коментар
24.12.2024 00:05 Відповісти
Дивний заголовок. "Трембіту" розробили ентузіасти власним коштом у гаражі, мабуть ще у 2022 році (як не помиляюсь). Головна її ціль - бути "приманкою", перевантажити систему ППО кацапів.
показати весь коментар
24.12.2024 00:06 Відповісти
вона і рік тому залишалась на тому ж https://www.youtube.com/watch?v=3DaXPIMftrU&ab_channel=%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%90%D0%A1%D0%AC%D0%9E%D0%93%D0%9E%D0%94%D0%9D%D0%86 гаражному рівні. Впевнений що мало що там змінилось.
показати весь коментар
24.12.2024 00:13 Відповісти
200 км добива до москви? Це в мене щось з головою не так?
показати весь коментар
24.12.2024 00:07 Відповісти
З головою не так. Лікувати треба. Йод, брильянтовий зелений, Bosh чи Makita і свердло по дереву маєш?
"Однак для досягнення Москви в Україні розробляється більш потужна модель."
показати весь коментар
24.12.2024 00:17 Відповісти
ну коли розробите та запустите в серійне виробництво - пишіть
показати весь коментар
24.12.2024 01:18 Відповісти
Та ні друже, то з головою не так у зеленоі плесняви, яка бреше як дихає і навіть не цікавиться про що вона бреше. Бо вони навіть не знають що Москва розташована у центральній частині Східноєвропейської рівнини, у міжріччі Оки і Волги, приблизно на відстані 600 км від кордону з Україною.!!! Або для них відстань що 200 що 600 км - какая разница! Для них головне ляпнути і відосік хвалебний відзняти , а там хоч і трава не рости.....
показати весь коментар
24.12.2024 01:30 Відповісти
За шість років Зе мав зробити реально, а не обіцянки, не одну, а максимум 6 рвікет. Але б тоді не вистачило бюджету на дороги та бруківку і для "зелених" мародерів.
показати весь коментар
24.12.2024 00:07 Відповісти
200км? Звідки це долетить? З Балашихи? Шо за клікбейт?
показати весь коментар
24.12.2024 00:08 Відповісти
відкіля the economist знає які ракети Україна вироблятиме ?
показати весь коментар
24.12.2024 00:09 Відповісти
те, що знає 95-й квартал - знають всі
показати весь коментар
24.12.2024 00:43 Відповісти
Російськомовний 95 квартал дає назви українській зброї. Продовжується вистава, де все українське має бути смішним та огидним.
показати весь коментар
24.12.2024 00:14 Відповісти
Чим "смішна" і "огидна" назва "Трембіта", якщо Ви не москаль?
показати весь коментар
24.12.2024 11:10 Відповісти
Все залежить від того, з чиїх вуст це слово звучить. А ти згоден з тим, що "творчість" 95 кварталу є перетворенням української культури на щось таке смішне та огидне?
показати весь коментар
24.12.2024 11:28 Відповісти
З першою тезою не згоден. Це залежить від слухаючого, якщо він шовініст, або розумово відсталий іноземні слова для нього часто смішні. Пам'ятаю як років з 20 тому у Горлівці один такий казав: "Ну што ета за слово такоє ДІТЛАХИ, чйорті что". Прийшлось йому привести в приклад аналогічне російськомовне слово яке об'ективно не менш смішне - ДЄТВОРА.
З другим згоден цілком.
показати весь коментар
24.12.2024 13:52 Відповісти
Якщо тобі за100 років, то маєш пам'ятати Тарапуньку й Штепселя...ще й досі не до всіх дійшло, що то був за "гумор". Коли відвертий українофоб починає говорити про щирих українців, солов'їну мову...
показати весь коментар
24.12.2024 15:20 Відповісти
Хоч мені і не за 100 я і Тарапуньку бачив і Зелю з термосом
показати весь коментар
24.12.2024 17:13 Відповісти
Таке позоріщще на третій рік війни - 44рік 400км\год 200км, мабудь з десяток кг вибухівкі. Для країни де колись будувались міжконтинентальні ракети. Це навіть не тотальна деградація, це вирок
показати весь коментар
24.12.2024 00:17 Відповісти
вони реєстри не можуть захистити
це влада дагенератів
показати весь коментар
24.12.2024 04:05 Відповісти
Коли вже закінчиться цей цирк з назвами? Де готові з 2019 року до серійного виробництва ракети?!
показати весь коментар
24.12.2024 00:24 Відповісти
Сказало, шо у 25 році буде 3000 ракет- це по вісім ракет за добу. Аж страшно стало - США не може, з своїм потенціалом, стіки робити.
показати весь коментар
24.12.2024 00:31 Відповісти
А еще они будут невидимые неслышимые и непознаваемые. И пол бюджета ( підлога макартні) уйдет на них по засекреченной статье
показати весь коментар
24.12.2024 00:54 Відповісти
Ядрьону зброю треба розробляти, негайно! Трампон прийде і перекриє нам кисень з поставками зброї. Нам тоді доведеться розраховувати тільки на себе.
показати весь коментар
24.12.2024 00:28 Відповісти
ядерна збройо, розробись!

ать-два!

ви наклейку на Зеленського вже зняли з машини після виборів 2019 року чи досі возите?
показати весь коментар
24.12.2024 00:42 Відповісти
Я її і не наклеювала, бо порохобот зі стажем. А чому доктор дре запитує? Не хоче мати ядерну зброю для захисту країни чи просто сидить та сцить на болотах від страху, що у бенднрівців буде ЯЗ?
показати весь коментар
24.12.2024 08:55 Відповісти
Роздуми про ядерну зброю це лише засіб відвернути увагу від стану справ у країні та надати логічне пояснення причини стану таких справ - атомної бомби нема...те ж саме, що й з Меморандумом..
показати весь коментар
24.12.2024 17:43 Відповісти
Не успеваем, кабмин скоро на каникулы уйдет.
Только 20 тысясь
показати весь коментар
24.12.2024 00:53 Відповісти
А еще ФАУ-потужнисть.
Е&анариум зеленый. Делать нада а не киздеть!
показати весь коментар
24.12.2024 00:52 Відповісти
Українська народно- волонтерська ракета "Трембіта" Серпень 23 року посилання на відео тут : ,https://youtu.be/_NRHzPhL0LI?si=rRyzc8G8v6-aSsBk
показати весь коментар
24.12.2024 01:13 Відповісти
Не заважайте зебілам піаритися
показати весь коментар
24.12.2024 01:20 Відповісти
Коли британці навчилися збивати V-1, німці перейшли до балістичної V-2. І зараз усі знають, що балістику важче збивати. Тому "ця "Трембіта" - викинуті гроші.
показати весь коментар
24.12.2024 01:24 Відповісти
Почитал и посмотрел я об этой ракете.

Очередная бесполезная аматорская поделка. Даже если она будет стоить 0 грн - она все равно бесполезна.

Во-первых, конструкция двигателя накладывает ограничение на тип используемого топлива (у них бензин), поэтому удельный импульс РД который они используют - мал, из-за чего его нельзя масштабировать. Если по понятному: тяга увеличится в < 1 массы, после определенного предела этот бензин будет неспособен нести даже сам себя. Именно поэтому в дальнобойных ракетах используют перхлораты, да и в принципе окислительно-восстановительную реакцию;

Во-вторых, даже перегружать ПВО эта болванка не сможет, потому что радары прекрасно видят ЭПР и скорость цели, и сбивать квазибаллистическую болванку 150х10 см никто не будет;

В-третьих, на ракете нет рулей, но зачем-то есть крылья, а значит это обыкновенный НУРС. Ребят можно поздравить, ребята изобрели 9М22 =)

показати весь коментар
24.12.2024 02:37 Відповісти
Я пару дней как предлагал на Томагавках написать Трембита 🤣
показати весь коментар
24.12.2024 02:38 Відповісти
Яка "Трембіта", нахіба? Лазером їх падлюк, ла-зе-ром...
показати весь коментар
24.12.2024 02:42 Відповісти
"орешнику" по яєшнику
показати весь коментар
24.12.2024 04:23 Відповісти
Хоч би для початку долетіла до пускової арєшніка або аеродрому з ту95ми.
показати весь коментар
24.12.2024 04:44 Відповісти
V1 двигуни продаються і https://www.ebay.com/shop/jet-engine-pulse?_nkw=jet+engine+pulse пропозицій чимало. Весь youtube забитий роликами де ентузіасти в різних країнах запускають великі двигуни. В чому проблема запропонувати їм співпрацю? Там вже готові специ, багато хто з них міг би поспівчувати Україні і за певну кількість грошових одиниць підтримати наш движ. Треба просто запропонувати. https://www.youtube.com/watch?v=NX8slWYEopk От скажімо дуже пристойний двигун.

P.S. Якщо треба швидко, можна купити 6-9 готових невеликих і об'єднати, це має дати потрібну тягу.
показати весь коментар
24.12.2024 05:00 Відповісти
Всі обіцянки влади йдуть в майбутньому часі. Ви це помітили?
показати весь коментар
24.12.2024 05:32 Відповісти
це сеча у очі, не звертайте уваги
вони нічого крім відосів не вміють
показати весь коментар
24.12.2024 05:44 Відповісти
якщо не прибрати зесрань ми програємо
коли це дійде до усіх почнется майдан
показати весь коментар
24.12.2024 05:42 Відповісти
Я бачу тінь Вернера фон Брауна
показати весь коментар
24.12.2024 06:17 Відповісти
Нова ракета буде називатися ")(уїта".
показати весь коментар
24.12.2024 07:00 Відповісти
Коли всі назви вичерпаються і залишиться лише назва "Г.вно", то що їм назвуть?...
показати весь коментар
24.12.2024 17:45 Відповісти
Нє прашло і трі года, не прашло, і трі года ...
показати весь коментар
24.12.2024 08:29 Відповісти
Все в часі майбутньому. А в теперішньому великий нуль і лапша на вуха.
показати весь коментар
24.12.2024 08:59 Відповісти
крымским мостом нам мозги ПРОПАРИЛИ , теперь масквой начали ПАРИТЬ !!!! делами славен человек , пиз.....ны !!!!(((
показати весь коментар
24.12.2024 09:00 Відповісти
А чого ж локацію не повідомили, ідіоти.
показати весь коментар
24.12.2024 09:11 Відповісти
Сторінка 1 з 2