12309 відвідувачів онлайн
16 100 142

Президентка Мексики Шейнбаум запропонувала перейменувати США на Мексиканську Америку

Президентка Мексики Клаудія Шейнбаум прокоментувала пропозицію обраного президента США Дональда Трампа перейменувати Мексиканську затоку в затоку Америки.

Про це інформує Цензор.НЕТ.

Шейнбаум продемонструвала карту світу XVII століття, на якій Північна Америка позначена як Мексиканська Америка.

Президентка Мексики Клаудія Шейнбаум відповіла Трампу

Вказавши на те, що Мексиканська затока — це назва, визнана ООН, Шейнбаум зробила відсилання до слів обраного президента США Дональда Трампа, заявивши: "Чому б нам не назвати США Мексиканською Америкою? Звучить приємно, чи не так? Він говорив про назву, ми теж говоримо про назву".

Також президентка Мексики нагадала про колишні мексиканські території, які тепер належать США, та запропонувала повернути їх.

Мексика карта Північної Америки

Нагадуємо, що раніше Трамп заявив, що планує перейменувати Мексиканську затоку на "затоку Америки з прекрасним кільцем".

Топ коментарі
+63
Правильно. Нужно бить клоуна его же оружием.
показати весь коментар
08.01.2025 23:47 Відповісти
+37
ото політик ! Поки Європа соплі жує..
показати весь коментар
08.01.2025 23:44 Відповісти
+29
фаберже є у неї !
показати весь коментар
08.01.2025 23:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
ото політик ! Поки Європа соплі жує..
показати весь коментар
08.01.2025 23:44 Відповісти
А Ескімоси Гренладїї пообіцяли синочку щенеінавгурованого назвати свій штат Трампландієй
показати весь коментар
08.01.2025 23:47 Відповісти
Трамп ще дурніший Гітлера: коли Угорщина стала його союзником, той навіть свою книгу відредагував - із "Майн кампф" щезли слова про "азіатський народ", котрий потрібно "викинуть з серця Європи, за Урал...". А Трамп, ще не отримавши у руки всіх важелів влади, уже налаштовує проти себе власних союзників...
показати весь коментар
09.01.2025 06:19 Відповісти
Чи дасте посилання, на те що кажете? Зацікавився, хотів би отримати більше інформації з цього питання
показати весь коментар
09.01.2025 07:34 Відповісти
В першому виданні "Майн кампф" Гітлер писав про "азіатський народ, який потрібно "вигнать з серця Європи - за Урал". Це мова йшлася про мадяр. Тут наявне багатовікове протистояння двох народів на ними завойованих землях. . І мадяри, і "остердойчі" - завойовники. Мадяри прийшли в 9 столітті, а німці - пізніше. Обидва народи протистояли один одному, в своїх завоюваннях. Потім німці мадяр підкорили. Але до самого розпаду імперії, мадяри були "шпичкою в задниці", "остердойчам". Вони навіть, після розвалу Австро-Угорської імперії, винили в цьому саме мадяр (як і в програші в І Світовій). Тому Гітлер, будучи австрійцем, мав і "особистий мотив". Однак, зумів "переступить через себе" і відредагував книгу та викинув згадки про мадяр - щоб не втрачать політичні дивіденди...
показати весь коментар
09.01.2025 09:20 Відповісти
Дякую за низкопробний екскурс в історію, але цікавило інше: як само редактувалася ця книга та яку саме версію (редакцію) нам показують, роблячи вигляд: "саме так завжди й було". В мене є припущення, що багато цікавого можна виявити в редагуванні питань стосовно нападу на срср. На жаль, не читав жодну з редакцій, а зараз вперше взнав, що вона редагувалася з часом.
показати весь коментар
09.01.2025 09:29 Відповісти
Ти розумієш, що означає поняття "низькопробний"? Одне з двох: або "розумієш", і бажаєш мене принизить, або "не розумієш" і цим самим принижуєш себе... Може, ти хотів вжить поняття "популярний (в його первісному значенні)?

НИЗЬКОПРОБНИЙ.

2. перен. https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%AF%D0%BA%D0%B8%D0%B9 Який https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BC%D0%B0%D1%94 має https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9 погану, https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 низьку https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C якість

ПОПУЛЯРНИЙ, а, е. 1. https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%9D%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9 Нескладний https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82 змістом і https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0 формою https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83 викладу, https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%B8%D0%B9 легкий https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B4%D0%BB%D1%8F для https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F розуміння; https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D1%96%D0%BB%D0%B8%D0%B9 зрозумілий, https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%B9 доступний, https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B4%D0%BE%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9 дохідливий.
А стосовно "редакцій" - я сам читав лише пізніший варіант. Але говорив з людиною, яка читала обидва...
Зараз, у широкому читанні, "в ходу", відредагований варіант...
показати весь коментар
09.01.2025 09:54 Відповісти
Та я ж про це й питав: перший варіант, чи не дасте посилання, тощо. Зрозумів Вас, щиро дякую.
показати весь коментар
09.01.2025 10:27 Відповісти
Будь ласка...
показати весь коментар
09.01.2025 10:48 Відповісти
Правильно. Нужно бить клоуна его же оружием.
показати весь коментар
08.01.2025 23:47 Відповісти
фаберже є у неї !
показати весь коментар
08.01.2025 23:49 Відповісти
зверніть увагу на прізвище - любима назараз нація Дона
показати весь коментар
08.01.2025 23:52 Відповісти
Клаудиа Шейнбаум Пардо родилась в еврейской семье в Мехико. Родители её отца, ашкеназкие евреи иммигрировали в Мексику из Литвы в 1920 году
Фсьо ДОН помститься в Європі ще й Литві
показати весь коментар
08.01.2025 23:59 Відповісти
"Ашкеназькі євреї" - це "масло масляне"... Бо "ашкеназі" - це і є євреї, що проживають у Північній та Центральній Європі. Офіційна мова - "ідіш" (діалект на базових основах німецької мови).
показати весь коментар
09.01.2025 06:23 Відповісти
Не зовсім "масло масляне". Крім ашкеназі (таких, як у нас, із мовою їдиш), в Південній Европі є ще сефарди (їхня мова - т. зв. "спаньйоль" на основі еспанської). У мексиканському контексті ашкеназьке походження - не єдине мождиве.
показати весь коментар
09.01.2025 08:26 Відповісти
Ти УВАЖНО читать умієш? "ашкеназі" - це і є євреї, що проживають у Північній та Центральній Європі." Литва, звідки походять предки Шейнбаум - це "серединка" між північною та центральною Європою... Тоді до чого тут "ладино"?
(Сефа́рдська мова (єврейсько-іспанська, лади́но, джудекка, джудесмо, спаньйолі, жудезмо, хебронео) - мова сефардів, одна з єврейських мов).
показати весь коментар
09.01.2025 08:34 Відповісти
Попустися, чоловіче. Мексика традиційно має щільніші зв'язки з Еспанією, а тамтешні жиди - аж ніяк не ашкеназі.

Sefardí. II. Dialecto judeoespañol hablado por los judíos oriundos de España (Gran Diccionário de uso del espñol actual, Alcobendas-Madrid, Sociedad General Española de Librería, 2001, p. 1836)

Назв цієї мови багато, серед них є й ladino:

Ladino III. Lengua usada por los sefarfdíes desde su expulsión de España: La literatura bósnia ha sido escrita en varias lenguas: turco, árabe, persa, latin, ladino, hebreo (ibid., p. 1284).

Коли жидів з Еспанії в XV столітті вигнали, вони поосідали на південних землях Европи аж до Балкан. Тому в Европі бувають жиди (чи євреї, за совєтською звичкою) або ашкеназі, або сефарди, й ніякого гріха в уточненні, котрі саме, немає.
показати весь коментар
09.01.2025 09:09 Відповісти
До чого тут "зв"язки з Іспанією"? Я кажу про те, що "ашкеназі" - це група людей, об"єднаних ОДНОЮ вірою (юдаїзм), ОДНОЮ мовою ("ідіш"), та ОДНИМ місцем проживання (Центральна та Північна Європа). Тобто , мова ведеться, фактично, про ОДИН НАРОД. А в Мексиці вони - "потомки емігрантів", незалежно від країни походження їх предків...
показати весь коментар
09.01.2025 09:35 Відповісти
До Мексики природніше було б їхати саме сефардам (схожість мови). І серед етнічних груп в Америці (Північній і Південній) розрізняють ашкеназі та сефардів (хоча й ті, й ті - "євреї").

Простіше: кожен ашкеназі - "єврей", але не кожен "єврей" - ашкеназі.

Так само кожен спанієль - песик, але не кожен песик - спанієль.
показати весь коментар
09.01.2025 09:53 Відповісти
Я ніяк зрозуміть не можу - чого ти від мене добиваєшся? Вислів "ашкеназький єврей" подібний вислову "слов"янський українець"... Бо всі "українці" - "слов"яни", але не всі "слов"яни" - "українці"...
Тепер зрозуміло?!!!
А куди і кому емігрувать - їх власна справа... У СРСР, у ХХ столітті, ассірійців жило більше, ніж де-інде.(Навіть на території колишньої Ассірії...).
показати весь коментар
09.01.2025 10:02 Відповісти
Ти чим більше плетеш, тим більше смішного верзеш. Різницю між цілим і частиною знаєш?
Ціле - слов'яни, частина - українці.

Можна сказати: "Українці належать до слов'ян" і так само "Ашкеназі належать до жидів".

Але не можна сказати "Українці - це та саме, що слов'яни", як не можна сказати "Ашкеназі - це те саме, що жиди". Бо не всі слов'яни - українці, як не всі жиди - ашкеназі.

Навіть Вікіпедія (є таке секретне джерело) має статтю

https://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_Jews

А отут можна довідатися, які ще бувають Jews:

https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_ethnic_divisions

Мексика там, до речі, належить до країн, де переважає група "Later Sephardi".

Тому вточнити, що президентка походить від ашкеназі, зовсім не зайве.
показати весь коментар
09.01.2025 10:27 Відповісти
Так і хочеться ВИМАТЮКАТЬСЯ!!!
Читай: "Клаудіа Шейнбаум Пардо народилася в єврейській родині в Мехіко. Її бабуся та дідусь емігрували до Мехіко з Литви (ашкеназькі батьки її батька у 1920-х роках) та Болгарії (сефардські батьки її матері на початку 1940-х років, рятуючись від Голокосту).
А тепер розбирайся, хто вона така - "ашкеназка" чи "сефардка"? І чи знає вона, взагалі, "ідіш" чи одну з "сефардських мов"?... Бо, якщо не знає, то вона "іспаномовна мексіканка єврейського походження та невизначеної етнічної належності"...
показати весь коментар
09.01.2025 10:44 Відповісти
А я думав, що матюкатися кортить тільки москалям…

Перша фраза Яра Холодного: "ашкеназькі євреї - це масло масляне"

Останній допис Яра Холодного: "ашкеназькі батьки"… "сефардські батьки" (виявляється, то не одне й те саме?..).

Бачу, потроху доходить.

Про знані президенткою мови особисто я нічого не писав - ба й нічого не можу сказати. Про її біографію та генеалогію я теж нічого не казав і не казатиму. Хто хоче, хай з'ясовує, скільки в ній крови від "євреїв" ашкеназьких, а скільки від сефардських.

Про сефардську еспанський словник каже "dialecto judeoespañol", тобто її не можна протиставляти еспанській - то є один із її діялектів (знову частина - ціле).
показати весь коментар
09.01.2025 11:08 Відповісти
Це називається : "розвести "срач" на голому міці... Ти хоч сам розумієш,, ЩО ти "городиш"?
показати весь коментар
09.01.2025 17:17 Відповісти
Шануйся, чоловіче, бо битий будеш. Ти й так уже САМ СЕБЕ виставив невігласом, а виставиш недоумком. Кожен твій наступний допис тільки потверджуватиме цю тезу.
показати весь коментар
09.01.2025 17:59 Відповісти
От я і "шануюся". І мене шанують... На відміну від тебе...
показати весь коментар
09.01.2025 18:03 Відповісти
Ясно: "хвали мене, моя губонько…" Бо хто ж іще похвалить?
показати весь коментар
09.01.2025 19:33 Відповісти
Це ти про себе?
Olifant

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 09.10.2024
показати весь коментар
09.01.2025 20:01 Відповісти
То вона шо, полугоєвська? На обличчя геть мексиканка.
показати весь коментар
09.01.2025 20:14 Відповісти
може, президентами обміняємося з мексикою?...
показати весь коментар
09.01.2025 00:50 Відповісти
а може краще 73% виборців ? ((
показати весь коментар
09.01.2025 02:01 Відповісти
Шило на мило.Десь прочитав,що ось цей триньдьож дегенерата підтримують 73% мурликанських виборців.Прикинь?Відсоток ідіотів у всьому світі - величина стала,константа.
показати весь коментар
09.01.2025 02:25 Відповісти
Прикинув ..... 73 % американських виборців навіть не знають що є така держава Україна , а що там розказував її очільник добре якщо чули 7 % їхніх конгресменів , у чому дуже сумніваюся . Все решта , то дурниці від доморощених "політологів" та "журналістів" , яких настругав поплавок та йому подібні "вузи" .
Тепер саме головне , мова не про американських велася , а про мексиканських , звісно мексиканські теж ніби не з Африки , але не думаю що ти так глобально мав на увазі .
показати весь коментар
09.01.2025 02:33 Відповісти
На гальмі?Буває.Звиняй,що потурбував.
показати весь коментар
09.01.2025 02:37 Відповісти
Мене твої гальма не хвилюють , "мурліканський виборцю "
показати весь коментар
09.01.2025 02:39 Відповісти
При цій політиці, що веде зе в Україні і 73 відсотків виборців не залишитьсч
показати весь коментар
09.01.2025 09:46 Відповісти
Горе у тому , що іще трішки і 73 % ефемерних стануть 100% реальних , незалежно від їх загальної кількості (( Почитайте коментарі коли відбиті на голову пишуть, що дякуючи Зеленському , хоч Європу побачили (( тобто "кому війна , а кому мати рідна" стало реальністю для багатьох ((
показати весь коментар
09.01.2025 11:49 Відповісти
Яке фаберже? Це в нас немає розуміння що ми клонія та поводимось як колонія. А там де є держава там поводяться як держава.
показати весь коментар
09.01.2025 02:45 Відповісти
На жаль, все навпаки: насправді ми не колонія, бо з 1917 року Україна не входила до складу рф (рсфср), це були два окремі рівноправні утворення, що наприкінці 1922 уклали політичний союз (срср), а у 1991 скасували його. Фсьо. Яка колонія? Яка окупація? Але болотна пропаганда наполягає "ви були нашою колонією, час повертати своє", а наші псевдопатріоти підхоплюють цю брехню.
показати весь коментар
09.01.2025 07:42 Відповісти
Рівноправні?!
показати весь коментар
09.01.2025 08:29 Відповісти
Да!
показати весь коментар
09.01.2025 08:43 Відповісти
А про "старшего брата" ніколи не чули?
показати весь коментар
09.01.2025 09:09 Відповісти
От я про це й сказав вище: псевдопатріоти брешуть, просуваючи болотний наратив про начебто колонію. А далі, логічно: "рф повертає своє" (але ж Україна-УРСР жодного дня не входила до складу рф-рсфср! Що та куди "повертати"? Яка колонія?!). Що за маячня про якогось старшого брата, а чому не про три сестри? Орвелла начиталися? То лікуйтеся.
показати весь коментар
09.01.2025 09:16 Відповісти
Колонія не може бути як "своє" колонія була тепер нема воно не дає право на "своє".
А колонія то є факт бо украінці воювали під керевництвом сталіна у другій світовій та були загублені млн життів. По твоему то украінці були самостійні, і жуков з командою були нашими?
Це в тебе болотна історія, пропаганда. Вже кремлє іпсо незнає що видумати
показати весь коментар
09.01.2025 15:32 Відповісти
УНР була захоплена як і всі окупаці що проводив кремль підміняючи поняття. Прибалти як начебто самі вступили при тому що голосування проводили москвоські емігранти надшталь як в Украіні в 2010р азаров та команда, і кремь цю окупацію назвав союзом. З фінами була війна яку назвали громадянською. Грузинів теж окупували як начебто самі вступили. Там на москвоі вся історія така яка потім видає це за союзи як зараз ти. Болотну історію
показати весь коментар
09.01.2025 15:39 Відповісти
"Підміняючи поняття". Саме цим й займаються особи при владі, кабінети котрих знаходяться у кремлі. І це незалежно від назви (рсфср, рф, кпрс, ссср, єдіная расія, справєдлівая расія тощо).
показати весь коментар
09.01.2025 16:31 Відповісти
"Старшого брата" в юридичних актах не було.
показати весь коментар
09.01.2025 09:31 Відповісти
А в яких "юридичних актах" зараз є "дєнаціфікація" і "дємілітарізація"?
показати весь коментар
09.01.2025 13:20 Відповісти
Ну, звісно ж, що не було. По конституції савєцкого саюзу усі народи були рівні, навіть ті, котрих вже за часів лєніна/троцького/сталіна вже знищили...
показати весь коментар
09.01.2025 16:21 Відповісти
Тобто не було окупаці УНР, а був союз? Це тобі путін сказав? Нащо ти тут нацистьку пропаганду верзешь
показати весь коментар
09.01.2025 15:23 Відповісти
Є Фаберже, але воно сховано десь всередині. Великі та сміливі враховуються лише тоді, коли вони гордо висять 😁
показати весь коментар
09.01.2025 03:07 Відповісти
Мексиканці тікають в США,а не навпаки.З наркокартелями нехай борються.А то там піпець.Стільки відео бачив.Якісь нелюди там живуть.Причому доволі молоді дівчатка і хлопчики займаються тим,що голови ріжуть.
показати весь коментар
08.01.2025 23:50 Відповісти
Така Америка 8 січня 2025. Новини НЕ для психічно здорових людей- ютуб
показати весь коментар
08.01.2025 23:51 Відповісти
Чого не для психічно здорових?
показати весь коментар
08.01.2025 23:53 Відповісти
автор так назвав- аутентична інфа від давно емігранта українця
показати весь коментар
08.01.2025 23:57 Відповісти
А мені навіщо цей канал?
показати весь коментар
08.01.2025 23:58 Відповісти
цікаво від десятиріччями голосуючого за республиканців - знайомтесь з такими , корисно
показати весь коментар
09.01.2025 00:00 Відповісти
ви ж щось думаєте про америку та американців
показати весь коментар
09.01.2025 00:01 Відповісти
тим більше не вам я це рекомендувала
показати весь коментар
09.01.2025 00:03 Відповісти
Голосуючого за республіканців,може спокійно голосувати за Байдена і Камалу.Нічого такого тут немає.
показати весь коментар
09.01.2025 00:01 Відповісти
вибачайте що відреагувала на ваш бурчізм
показати весь коментар
09.01.2025 00:05 Відповісти
Ця людина, мені здається з баптистів, дає інформацію про життя Америки ,так би мовити, "від землі"- приземлені життєві погляди віруючої небайдужої людини , вболіваючої за Україну .
показати весь коментар
09.01.2025 00:09 Відповісти
Вболівати з Америки за Україну,це потужно.
показати весь коментар
09.01.2025 01:02 Відповісти
Рівно як і нервуватися в Україні щодо мексиканських наркокартелів коли своя зелена банда нічим не краща .
показати весь коментар
09.01.2025 02:04 Відповісти
Я коментую новину.Мексиканці лізуть через кордони,щоб в США попасти.Там кілометрові черги.Якби їх відкрили.то десь половина населення,би в США виїхала.
показати весь коментар
09.01.2025 02:08 Відповісти
Через кордони лізуть не мексиканці , а мігранти з країн латинської америки вперемішку з кацапами, з мексиканцями там ситуація приблизно як у нас на прикордонні з ЄС . Щодо "половини населення " , то це як в Україні коли безвіз запровадили ...... скільки там у перший день ломонулося до Європи , половина чи трішки менше ? .
показати весь коментар
09.01.2025 02:20 Відповісти
Саме мексиканці тікають від наркокартелів.Там кожен рік вбивають десятки тисяч людей.Це не порівняти ні з яким безвізом.До безвізу мільйони їздили на роботу і після .Багато хто звісно по безвізі і працював.Тут ситуація абсолютно інша.Вам показати вбивства наркокартелів?Там не дивляться,чоловік чи жінка.Ріжуть голови і все.
показати весь коментар
09.01.2025 02:33 Відповісти
Зав'язуйте з американськими бойовиками , бо ночами спати перестанете ((
показати весь коментар
09.01.2025 02:35 Відповісти
Є офіційні статистики.
показати весь коментар
09.01.2025 02:54 Відповісти
згідно до офіційної статистики у нас сьогодні виборці у патріотичному пориві одноголосно підтримують слуг .
показати весь коментар
09.01.2025 09:11 Відповісти
Виборці реально проголосують.Так що все вірно.
показати весь коментар
09.01.2025 11:05 Відповісти
https://hromadske.ua/posts/u-meksici-vlada-prograye-vijnu-z-narkokartelyami-chomu-ne-dopomagayut-ani-kuli-ani-obijmi
показати весь коментар
09.01.2025 03:00 Відповісти
В їх предків індіанців майя і ацтеків та ін. культ жертвоприношень і смерті був частиною релігії. Навіть зараз є свято - день мертвих. І якщо що - іспанська в них це як в нас російська, вони у школах вивчають свою мову індіанців і вважають іспанців загарбниками, так само як ми- росію і срср (це те що мені сказали месиканці).
показати весь коментар
09.01.2025 01:47 Відповісти
Ну то значить норм.Можна виправдати жорстокість.Вони всі знають іспанську.І дозволити їм,то половина би точно в США імігрувала.
показати весь коментар
09.01.2025 02:06 Відповісти
Почалася фашизація планети. Все про що мріє путло
показати весь коментар
08.01.2025 23:53 Відповісти
Історично справедливо було б перейменувати і Північну Америку, і Мексиканську затоку у відповідності з ім`ям першовідкривача - Христофора Колумба.
показати весь коментар
08.01.2025 23:53 Відповісти
Америка названа в честь Америго Веспуччи, который доказал, что Америка не Азия (Индия).
показати весь коментар
09.01.2025 00:02 Відповісти
Ви про Еріка і Лейфа Еріксонів і країну Вінланд колись чули? Вони у 1000 роках н.е. допливли до Канади з Ісландії, і заснували навіть поселення на о.Ньюфаундленд.
показати весь коментар
09.01.2025 01:51 Відповісти
Колумб , здається , до узбережжя Америки не догріб , десь на Багамах зациклився . Ну а першими її вікінги відкрили , якщо не єгиптяни .
показати весь коментар
09.01.2025 02:09 Відповісти
багамки красиві, от і не догріб..
показати весь коментар
09.01.2025 09:02 Відповісти
Лейфа Ерікссона ж.
показати весь коментар
09.01.2025 08:30 Відповісти
А якого це біса європейці мають моральне право перейминовувати чужий, заокеанський континент на ім'я якогось свого покидька-загарбника-колонізатора. На тому континенті мешкали не лише якісь тваринки, а й люди зі своєю культурою. Хіба ні?
показати весь коментар
09.01.2025 09:20 Відповісти
"Історично справедливо"... Ха-ха! Зараз це саме робить усім відомий політик з погонялом "пуйло".
показати весь коментар
09.01.2025 09:23 Відповісти
Отже, давайте перейменуємо території Сакартвело, Білорусі, України, країн Балтії, Молдови у Пуйлостан, а точніше, у *********. Бо пуйло ж усім підряд (не тільки своєму власному лохосу) вкручує про "істарічєскую справєдлівасть".
показати весь коментар
09.01.2025 09:29 Відповісти
І це Трамп ще навіть не став президентом, а що ж буде після інавгурації. Мені здається "про 3-ю Світову" це вже не смішно...
показати весь коментар
08.01.2025 23:55 Відповісти
Дідусь розважається... Але нам чогось не смішно...
показати весь коментар
09.01.2025 00:02 Відповісти
Так , пора вже скликати не глобальний самміт миру, а самміт глобальної війни
показати весь коментар
09.01.2025 00:14 Відповісти
Нічого не буде.
показати весь коментар
09.01.2025 00:30 Відповісти
Ми також не вiрили, що раша нападе i в 14 роцi для мене та бiльшостi украiнцiв це був великий шок...
показати весь коментар
09.01.2025 07:54 Відповісти
Різні ситуації, різні країни.
показати весь коментар
09.01.2025 09:42 Відповісти
А результат однаковий...😏
показати весь коментар
09.01.2025 10:27 Відповісти
Ні. Взагалі ні.
показати весь коментар
09.01.2025 11:41 Відповісти
гарного.
показати весь коментар
09.01.2025 09:41 Відповісти
К счастью в США выстроена система, которая не позволит самодуру изменить политику страны на 180 градусов, даже президенту. максимум 5 градусов ту или другую сторону.
показати весь коментар
09.01.2025 01:18 Відповісти
Точно так дехто три роки тому розповідав про один меморандум що нас від усього захистить (( Поживемо-побачимо .
показати весь коментар
09.01.2025 02:12 Відповісти
Меморандум ні від чого не захищав і не мав юридичної сили.
показати весь коментар
09.01.2025 09:44 Відповісти
А "вибудувана система" має юридичну силу?
показати весь коментар
09.01.2025 09:46 Відповісти
Сторінка 1 з 2