8008 відвідувачів онлайн

Рада не розглядає жодних ініціатив щодо зниження мобілізаційного віку, - "слуга народу" Федієнко

Зниження мобілізаційного віку: Федієнко каже, що Рада не розглядає

Нині у Верховній Раді немає жодних законодавчих ініціатив щодо зниження мобілізаційного віку в Україні.

Про це заявив член комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки, нардеп "Слуги народу" Олександр Федієнко, інформує Цензор.НЕТ.

У комітеті національної безпеки, оборони та розвідки станом на сьогодні немає жодної законодавчої ініціативи щодо зміни вікової категорії мобілізаційного ресурсу - тобто 18, 19, 20 і так далі - не розглядають. До парламенту такі ініціативи також не надходили", - зазначив він.

За його словами, парламентарі за таку ініціативу голосувати не готові.

"Партнери повинні виконувати партнерські обіцянки. Якщо партнери нам пообіцяли дати зброю, вони повинні дати нам цю зброю", -  наголосив Федієнко.

Нардеп зазначив, що в України є резервні бригади, які готові вийти на лінію бойового зіткнення.

"Їх потрібно, звісно, дооснастити, додати додаткову зброю, а з іншого боку - це, звичайно, дозвіл від партнерів застосовувати відповідну зброю далекого ураження для того, щоб домінувати в повітрі", - додав парламентар.

Нагадаємо, раніше в Держдепі заявляли, що у разі зниження мобілізаційного віку в Україні до 18 років Сполучені Штати та їхні союзники готові забезпечити спорядженням українських призовників.

Радник президента США Джо Байдена з питань національної безпеки Джейк Салліван заявив, що Україні доведеться ухвалити рішення про зниження мобілізаційного віку до 18 років, однак це суверенне рішення Києва.

Також радник обраного президента США Дональда Трампа з питань національної безпеки Майк Волц заявив, що Україна стикається з серйозним браком людських ресурсів, оскільки призовний вік не становить 18 років.

Топ коментарі
+15
Потужний опинився на шпагаті. Трамп хоче мобілізацію, а потужний хоче не втратити лохторат.
показати весь коментар
15.01.2025 15:03 Відповісти
+12
Чудово... Бо це може обвалити рейтинг квартальногої влади до плінтуса. А на країну їм насрти. Та й тут на цензорі ******* поскиглити про те як "наших детей забирают на убой". Може 18-річних і не треба мобілізовувати , а 21-річних треба точно. І зовсім не означає що їх за тиждень кинуть в бій. Це означатиме муштру на Заході України чи на західних полігонах не менше року..і з бойовими командирами. Тоді це буде зовсім інший резерв...На виході це будть зовсім інші люди. За рік в руках західних інструкторів з молодого хлопця зро***ть універсального вбивцю- термінатора бо він буде багато знати і вміти. Не за три тижні, як зараз, а за рік. Хіба це погано? А то ми любимо охать і ахать : чого це корейці такі витривалі і так швидко добігають до окопу що навіть підстрелити не встигаємо... Бо їм *** по 20 років... Чуєте? Їм **** по 20 років!!!!! Ви пам,ятаєте себе у 20- 25 років? Море по коліна і гори по плечу. А у нас там сидять 50-річні + діди, з двотижневою підготовкою де вчать стірляти з АК і трохи такмеду, і для яких все навколо обертається з несамовитою швидкістю, а самі вони повільні як черепахи ( теорія відносності Ейнштейна). А має бути так: мобілізація звичайна 21-49 років, Мобілізація обмежена , тобто на тилові спеціальності прописані законом 50-54 років. Трудова мобілізація 55-59 може навіть до 65 років, імхо. А ви давайте, починайте скиглити "про детей на убой " а через хвилину почніть убиватися що один кореець з ножем виріже піввідділення наших дідів в камуфляжі.. Це ж так все корелюється..
показати весь коментар
15.01.2025 15:26 Відповісти
+9
Ну вступить, i що далi?

Можливо навiть загине у нерiвному бою лопатою з КАБом.

Але тобi особисто яка вiд цього користь? Чи в тобi говорить те ж саме кровожерливе нутро, що спонукае ТЦКшникiв бути ТЦКшниками?
показати весь коментар
15.01.2025 15:18 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Потужний опинився на шпагаті. Трамп хоче мобілізацію, а потужний хоче не втратити лохторат.
показати весь коментар
15.01.2025 15:03 Відповісти
А вступити до ЗСУ ти не хочеш ?
Чи лише клацати можеш ?
показати весь коментар
15.01.2025 15:11 Відповісти
Ну вступить, i що далi?

Можливо навiть загине у нерiвному бою лопатою з КАБом.

Але тобi особисто яка вiд цього користь? Чи в тобi говорить те ж саме кровожерливе нутро, що спонукае ТЦКшникiв бути ТЦКшниками?
показати весь коментар
15.01.2025 15:18 Відповісти
А давайте повишати тоді - до 70 років!!!
Ото европейці прифігеють!
показати весь коментар
15.01.2025 15:29 Відповісти
Касабе, сгинь.
показати весь коментар
15.01.2025 15:52 Відповісти
Вступают у лайно, як потужний лідор вступив. А коли підуть до війська лисий, батальон монако? Де резнікова яйця, шо там з грім-2? Тоді шось можешь запитати, як відповіси.
показати весь коментар
15.01.2025 16:11 Відповісти
На кону існування Нації...
показати весь коментар
15.01.2025 15:05 Відповісти
Кальвадос, як там зараз погода у Вологді?
показати весь коментар
15.01.2025 15:12 Відповісти
Так про то і мова якраз, якщо у війні покласти всіх молодих чоловіків то для відновлення нації нашим 20 річним дівчаткам доведеться народжувати українців від 60+ дідів
показати весь коментар
15.01.2025 15:11 Відповісти
А вони народжують?
"Зараз на тисячу новонароджених припадає 250 абортів. Всього у 2023 році в Україні зробили 45,1 тисячі абортів. Найбільше - жінки 20-34 роки (64,3% від усіх).
показати весь коментар
15.01.2025 15:40 Відповісти
Подивіться навкруги і почитайте, в що зе перетворив країну - ви захочите тут мати дитину? Просто жити?
показати весь коментар
15.01.2025 15:48 Відповісти
Це розпочав не блазень, але ви праві - при ньому та його дефективних менеджерах тут настав повний... кінець...
показати весь коментар
15.01.2025 16:05 Відповісти
Мабуть не впевнені у майбутньому своєї дитини у воюючій країні
показати весь коментар
15.01.2025 15:53 Відповісти
До війни ситуація була ще гіршою.
показати весь коментар
15.01.2025 16:07 Відповісти
Від яких? Тих шо зараз гинуть?
показати весь коментар
15.01.2025 15:48 Відповісти
Я ж кажу за 60+ а не 50+
показати весь коментар
15.01.2025 15:51 Відповісти
Ви помиляєтесь, яке відновлення нації? Від бурятів? Діди закінчуються
показати весь коментар
15.01.2025 16:24 Відповісти
Пане Оresta, а хто на вашу думку є отим самим словом "Нація"-Депутати, Поліцаї, Тцкашники, батальйон Монако, батальйон Куршавель ? Тобто на вашу думку для того, щоб не перестала існувати Нація потрібно всю молодь відправити на бойню( іначе не назвати) що робиться на фронті? А, хто тоді буде жити в країні після закінчення війни? Таджиків за арабами з закордону притягнуть чи що?
показати весь коментар
15.01.2025 15:12 Відповісти
Таваріщь Кот, у вас прокол. Ореста - це жіноче ім'я. Русскіє цього не знають.
показати весь коментар
15.01.2025 15:17 Відповісти
Ні, звісно. Можна капітулювати, російська державна, українська культура заборонена, кадировці в перервах між вбивствами та згвалтуваннями танцюють лезгінку на Майдані Незалежності, перейменованому в Площадь чЛєніна або ж Ахмата Кадирова, а молодь штурмує посадки в Польщі або ж Фінляндії у війні проти НАТО.
показати весь коментар
15.01.2025 15:19 Відповісти
Подібне розповідають кацапи про лгбт-інструкторів НАТО.
показати весь коментар
15.01.2025 15:22 Відповісти
Ну, соколятам Бойка ніхто не забороняє вірити в благородних російських вояків з котиками, котрі йдуть звільнити їх від злих бандеровців.
показати весь коментар
15.01.2025 15:31 Відповісти
Те саме кажуть кацапи, про солдатів НАТО з котиками. Один біс і одна методика, тільки терміни підставити правильні.
показати весь коментар
15.01.2025 15:33 Відповісти
І через це ви пропонуєте просто звільнити ці площі і вулиці від українців, відправивши їх з лопатами під КАБи, щоби потім чеченцям, бурятам і тувинцям було простіше зразу розселюватися в пустих квартирах?
показати весь коментар
15.01.2025 15:22 Відповісти
Я нічого не пропоную. Я кажу що твоїй дитині доведеться воювати або ж за Україну проти РФ, або ж за РФ проти НАТО.
Іншого не дано. Як сказав голова софрєда РФ Мєдвєдев- ;лояльніє украінци будут в Сібірі, не лояльніе- лєжать в зємлє;
показати весь коментар
15.01.2025 15:29 Відповісти
Зараз не 19 століття. Світ глобалізований і у кожного є можливість жити там де він обере, а не де народився - як приклад тому десь біля 15 млн українців, котрі залишили її починаючи з 1991 року
показати весь коментар
15.01.2025 15:34 Відповісти
У тебе є квартира?
показати весь коментар
15.01.2025 15:36 Відповісти
А у цих мільйонів українців, що починаючи з 91 року виїхали в США, Канаду, Італію чи Іспанію були квартири?
показати весь коментар
15.01.2025 15:43 Відповісти
Ти не зрозумів. Давай адресу і вали. Я хочу жити в твоїй квартирі. А ти... Світ глобалізований і у тебе є можливість вибирати будь-яке місто чи країну, де ти хочеш жити.
показати весь коментар
15.01.2025 15:47 Відповісти
Села наполовину пусті, в багатоквартирних будинках у спальних районах міст напівпусті під'їзди - єди виломай собі одну з тих мільйонів пустих хат і жиц собі, якщо дотепер бомдував. У більшості з цих будинків навіть вже не буде кому на тебе заяву в поліцію подати
показати весь коментар
15.01.2025 15:57 Відповісти
На фіга мені розвалюха? Я хочу твою.
Ти ж все одно істота без роду, без Батьківщини. Тобі де завгодно добре буде.
показати весь коментар
15.01.2025 15:59 Відповісти
Ну ти прям мені нагадуєш якогось затятого комуніста, сенс життя якого має бути лише на благо своего отечества
показати весь коментар
15.01.2025 16:03 Відповісти
Я український націоналіст. А от ти...
Ти Ніхто.
показати весь коментар
15.01.2025 16:53 Відповісти
Новореже, ти куди пропав?
Лахи по коробкам пакуєш?
Комп лиши і кухню не чіпай.
показати весь коментар
15.01.2025 15:54 Відповісти
На Днрії зараз теж квартири віджимають в тих , хто в 14 виїхав до України. То велике питання до тебе хто ти ?
показати весь коментар
15.01.2025 17:50 Відповісти
Твою віджали?
показати весь коментар
15.01.2025 17:51 Відповісти
Мало того що можна, а й потрiбно.

Ну це звiсно якщо ви хочете врятувати украiнцiв, а не похоронити iх в пеклi вiйни
показати весь коментар
15.01.2025 15:26 Відповісти
І знову нам намагаються внушити що різні пафосні абстрактні поняття важливіші за власне життя.
показати весь коментар
15.01.2025 15:20 Відповісти
I тому ви хочете умертвити ще якусь частину цiеi нацii?
Логiка на 5 балiв.

P.S. так, в мене в Самарi\Псковi\Хабаровську\де там ще - погода гарна
показати весь коментар
15.01.2025 15:22 Відповісти
А у вас на ТОТ кацапи з якого віку мобілізують?
показати весь коментар
15.01.2025 15:06 Відповісти
зараз заокеанський зйобок розкаже нам як і кого правильно мобізіувати поки ПВО, РЕБ та авіацію тягнуть в піхоту, залишаючи наше небо без захисту поки Потужний лідор намагається на чужій крові тримати рештки свого обісраного рейтингу, ховаючи від мобілазації мусорів, а також молодняк - розраховуючи за це на їх голоси та голоси їх батьків-пенсіонерів.
показати весь коментар
15.01.2025 15:08 Відповісти
Чувак, в тебе давно вже будьоновка димиться, а ти нє щоб гасити, на українському сайті ошиваєшся
показати весь коментар
15.01.2025 15:09 Відповісти
Ясно. Значить розглядають
показати весь коментар
15.01.2025 15:08 Відповісти
Ви шо? Як можна мобілізувати майбутнє нації?.....Правда невідомо якої нації буде це майбутнє з такими тенденціями.
показати весь коментар
15.01.2025 15:09 Відповісти
То краще хай загинуть в боях і ці території москалі заселять сибірськими тувинцями, алтайцями, якутами?
показати весь коментар
15.01.2025 15:13 Відповісти
Якщо капітулювати- все рівно заселять. І навіть ти хрін докажеш їм що ти русскій.
показати весь коментар
15.01.2025 15:32 Відповісти
То може дати шанс на виїзд молодим хлопцям, щоб змогли хоть закордоном одружитися? Чи в нас як усовку - людина народжується для служіння державі, а не держава дбає за добробут і майбутнє людини
показати весь коментар
15.01.2025 15:39 Відповісти
Твій син в Україні ніяк не може одружитися?
Може то не Україна винна? Не помічав, на хлопців він не поглядає?
показати весь коментар
15.01.2025 15:44 Відповісти
У країні, де йдуть активні бойові дії, закриті кордони і не має впевненості у майбутньому рівень народжуваності завжди буде в багато раз менший за рівень смертності
показати весь коментар
15.01.2025 15:50 Відповісти
І тому твій юний анімешник хоче підвищити народжуваність в Польщі чи Іспанії, не знаю де там біженцям допомога більша?
показати весь коментар
15.01.2025 15:53 Відповісти
Призовний вік в інших державах: Індія - 30, Австралія - 18, Австрія - 18, Азербайджан - 18, Аргентина - 18, Фінляндія - 18, Франція - 18, Грузія - 18, Німеччина - 18, Греція - 19, Ізраїль - 18. В деяких державах добровільно, зі згоди батьків, можна іти на службу у 17 років.
показати весь коментар
15.01.2025 20:23 Відповісти
Мене просто дивують люди з такими поглядами, як у якогось товариша Жукова. Мабуть під такими коментаторами криється якийсь 60+ совок, який зовсім не розуміє, що його думки вмерти за державу нічим не відрізняються від комуністів чи нацистів
показати весь коментар
15.01.2025 15:47 Відповісти
Ну то нехай загинуть в боях 25+ а якути,тувинці,алтайці та інший непотріб з кацапстану відразу стануть добрими та пухнастими до нашого "майбутнього нації". Ще може і на вступ в НАТО благословлять.
показати весь коментар
15.01.2025 15:34 Відповісти
То нехай з ними за компанію ще й загинуть 18-25, котрих в загальній масі чоловіків 18-60 менше 10% і їхня мобілізація ніяких змін на фронті не принесе
показати весь коментар
15.01.2025 15:38 Відповісти
Про "змін не принесе"-маніпуляція. Як і про 10%. Звідки вам про це знати?
показати весь коментар
15.01.2025 15:46 Відповісти
Подивіться на статево-вікову піраміду України, якщо не вмієте її прочитати, то у когось запитайте, хай вам пояснить
показати весь коментар
15.01.2025 15:59 Відповісти
Які там піраміди в наш час. Ще про перепис населення розкажіть.
показати весь коментар
15.01.2025 16:28 Відповісти
Для того, щоб взнати кількість населення перепис не потрібен, для цього є інші статистичні показники. Перепис перш за все потрібен для визначення національності, рідної мови, релігії, економічно-соціального положення тощо
показати весь коментар
15.01.2025 16:55 Відповісти
Мобілізувати 18-річних не треба, є вдосталь силовиків постарше, які давали присягу і здатні володіти зброєю. Але базову підготовку треба проводити з 18-ти, строкову службу треба відновити
показати весь коментар
15.01.2025 15:11 Відповісти
Строкова служба була відновлена ще при Порошенко. Але це совок, потрібна повністю контрактна армія.
показати весь коментар
15.01.2025 15:18 Відповісти
Правилтне рішення. Пенси наробили діл, пенси нахай і виправляють. А то звикли за спинами молод ховатися.
показати весь коментар
15.01.2025 15:16 Відповісти
Яких таких ;діл;?
Кажи, не соромся.
показати весь коментар
15.01.2025 15:41 Відповісти
Совкопенси мовчазно підтримували корупційний спосіб життя і корупційну владу. Продали душу дияволу ща субсидії.
показати весь коментар
15.01.2025 16:56 Відповісти
Блазня теж пенси вибрали?
"Найбільш активно кандидата в президенти Володимира Зеленського у першому турі виборів підтримали молоді люди - про це повідомив заступник директора соціологічної служби Центру Разумкова Михайло Міщенко. «Найбільш чисельна група, яка голосувала за Зеленського, це саме люди від 30 до 39 років. Вони становлять 28% всього електорату Зеленського. Тоді як молоді люди 18-29 років, все-таки дещо менше: 25%».
показати весь коментар
15.01.2025 15:47 Відповісти
Він про Майдан пише. Це тема соколят Бойка.
показати весь коментар
15.01.2025 15:49 Відповісти
Ну ти і дебіл, мабуть батьків не маєш, або голову зовсім не лікуєш
показати весь коментар
15.01.2025 16:44 Відповісти
Та приймаєте, все одно винен буде "клятий" Захід!
показати весь коментар
15.01.2025 15:17 Відповісти
показати весь коментар
15.01.2025 15:17 Відповісти
Ні ну вони реально хочуть зробити Геноцид Української Нації, придурки ті, які за це постійно агітують, ну невже немає навіть елементарної клепки в голові, щоб загуглити "статево-вікову піраміду" України, і подивитись скільки молоді у віці (18-25) порівняно з іншими віковими категоріями
показати весь коментар
15.01.2025 15:19 Відповісти
показати весь коментар
15.01.2025 15:20 Відповісти
людина в 25 років не є дитиною, але що всіх підряд в обов'язковому порядку треба лише в піхоту гнати? А. нічого страшного що у нас і так мобілізаційних вік з 18 років( не путати з призовним) нічого страшного що тих хто проходив строкову службу, закінчував військову кафедру, чи був обмежено-придатним( бо вони є військовозобов'язаними) і можуть брати з 18 чи 20 років? Коли ви всі нарешті вже поймете, що проблема не у віці,а у використанні мобілізаційного резерву. Сьогодні 600 000 солдатів рф на території України, а кількість ЗСУ - 880 000, але ці війська захищають всю територію, а війська рф зосереджені на деяких напрямках, тому у росіян є там кількісна перевага, - Зеленський. Скільки цих 880000 перебуває безпосередньо на лінії бойового зіткнення? 200-300 тисяч мабудь? А, решта що роблять в тилу сидять? А, що ті хто в тилу, не можуть замінити тих хто передовій? А, ті хто на передовій можуть замінити тих, в тилу? Ось де "собака зарита", а не мобілізаційний вік
показати весь коментар
15.01.2025 15:34 Відповісти
"У Збройних силах України на сьогоднішній день налічується 880 тисяч осіб. Таку цифру президент https://www.slovoidilo.ua/persony/zelenskyi-volodymyr-oleksandrovych Володимир Зеленський назвав у інтерв'ю німецькому телеканалу https://www.youtube.com/watch?v=NnH75tFS96o ARD."
А тепер увага! /29 січня 2024, 09:44/
Тобто, рівно за рік чисельність ЗСУ не змінилася?
показати весь коментар
15.01.2025 15:52 Відповісти
Ну невже немає навіть елементарної клепки в голові, щоб загуглити вік мобілізації в різних війнах в історії людства?
показати весь коментар
15.01.2025 15:37 Відповісти
раніше молодь складала велику частку населення тому їх призивали в першу чергу. Подивіться яка ситуація з 18-25 річними зараз в Україні
показати весь коментар
15.01.2025 15:56 Відповісти
Молодь не тому призивали, а тому, що молоді люди сильніші, здоровіші та витриваліші...
показати весь коментар
15.01.2025 16:40 Відповісти
Ще слід "подякувати" депутатам ВРУ за підвищення мобілізаційного віку одразу на 10 років.
показати весь коментар
15.01.2025 15:56 Відповісти
Людина кинула тобі статево-вікову піраміду України, якщо хочеш знати, якою вона була під час 2 світової, коли воювали і 18-25, то подивись на піраміду любої африканської країни і тема, чому в Україні не воює молодь буде для тебе нарешті закрита
показати весь коментар
15.01.2025 16:13 Відповісти
У більшості країн Заходу статево-вікова піраміда зараз дуже схожа, але в Афгані чи там Іраку не воювали 50-річні дядьки з гіпертонією чи діабетом...
показати весь коментар
15.01.2025 16:41 Відповісти
Тому, що статево-вікова піраміда афгану та Іраку з абсолютною перевагою дітей і молоді над іншими категоріями теж подібна до африканських, чи до європейських 30-40 років минулого століття.
Жодна європейська країна на сьогодні у разі виникнення великої війни з потребою в мобілізаційній армії буде теж мати армію з 40+ середнім віком
показати весь коментар
15.01.2025 17:00 Відповісти
Причому тут діти Афгану та Іраку? Я про війська США, Британії, Німеччини, інших країн коаліції кажу...
показати весь коментар
15.01.2025 17:29 Відповісти
Ізраїль зараз мобілізує у віці 18-41. Думаєте, статево-вікова піраміда там інакша?
показати весь коментар
15.01.2025 17:40 Відповісти
Буде до виборів грати на цій темі. Навіть штучно. Тому ще це його ставка. Ставка на вибори на молодь 18-25 років. Це трагедія
показати весь коментар
15.01.2025 15:20 Відповісти
Хай думають, як знищити стратегічну авіацію п*дарів, заводи з виробництва зброї, закрити доступ до компонентів і технологій, відрізати рашу від SWIFT, ввести повне ембарго на зовнішню торгівлю. Якщо це не допоможе, тоді про зниження мобілізаційного віку можна казати.
показати весь коментар
15.01.2025 15:23 Відповісти
Чудово... Бо це може обвалити рейтинг квартальногої влади до плінтуса. А на країну їм насрти. Та й тут на цензорі ******* поскиглити про те як "наших детей забирают на убой". Може 18-річних і не треба мобілізовувати , а 21-річних треба точно. І зовсім не означає що їх за тиждень кинуть в бій. Це означатиме муштру на Заході України чи на західних полігонах не менше року..і з бойовими командирами. Тоді це буде зовсім інший резерв...На виході це будть зовсім інші люди. За рік в руках західних інструкторів з молодого хлопця зро***ть універсального вбивцю- термінатора бо він буде багато знати і вміти. Не за три тижні, як зараз, а за рік. Хіба це погано? А то ми любимо охать і ахать : чого це корейці такі витривалі і так швидко добігають до окопу що навіть підстрелити не встигаємо... Бо їм *** по 20 років... Чуєте? Їм **** по 20 років!!!!! Ви пам,ятаєте себе у 20- 25 років? Море по коліна і гори по плечу. А у нас там сидять 50-річні + діди, з двотижневою підготовкою де вчать стірляти з АК і трохи такмеду, і для яких все навколо обертається з несамовитою швидкістю, а самі вони повільні як черепахи ( теорія відносності Ейнштейна). А має бути так: мобілізація звичайна 21-49 років, Мобілізація обмежена , тобто на тилові спеціальності прописані законом 50-54 років. Трудова мобілізація 55-59 може навіть до 65 років, імхо. А ви давайте, починайте скиглити "про детей на убой " а через хвилину почніть убиватися що один кореець з ножем виріже піввідділення наших дідів в камуфляжі.. Це ж так все корелюється..
показати весь коментар
15.01.2025 15:26 Відповісти
Це означатиме муштру на Заході України чи на західних полігонах не менше року..і з бойовими командирами.

******* жру не могу.......

155 бригада - почитайте.... з нашими зрадниками - ***** які рембо будуть - з них зроблять м'ясо....
показати весь коментар
15.01.2025 15:57 Відповісти
"За рік в руках західних інструкторів з молодого хлопця зроблять універсального вбивцю- термінатора бо він буде багато знати і вміти". Ага, з 155 бригади вже зробили "рембо-бригаду".
показати весь коментар
15.01.2025 16:39 Відповісти
Щось подібне треба було робити з самого початку повномасштабного ... А тепер доведеться пояснювати - чого це не було зроблено 3 роки тому ?!
показати весь коментар
15.01.2025 15:34 Відповісти
Цього не хотіли робити поки всі, хто має владу і гроші не заховали надійно своїх чад по Європам.
А потім вони побачили, що народом можна продовжувати вертіти як і раніше і зараз той золотий гінофонд розсікає під єскортом по Хрещатику, а ті, кого залишили для розмноження слуг заробляють собі на пиво підпалом машин.
показати весь коментар
15.01.2025 15:46 Відповісти
А люди вже давно не вірять жодному слову нардепів "Слуги народу".
показати весь коментар
15.01.2025 15:37 Відповісти
Но вместо этого активно рассматривают варианты и сроки капитуляции. Выродки!😡
показати весь коментар
15.01.2025 15:38 Відповісти
Якщо 18+ не будуть служити в українському війську, то на 100% будуть атакувати Варшаву у складі кацапської армії.
показати весь коментар
15.01.2025 15:53 Відповісти
Ти сам давно служиш ?
показати весь коментар
15.01.2025 16:23 Відповісти
Коли Наполеон пішов на татаро - угро - фінську- личакову московію і завоював
і вщент спалив Москву. То перед цим за наказом царського уряду, для захисту цієї личакової московії (паРаші) примусово було створено десятки українських козацьких полків з окупованої Української держави,( Гетьманат) Саме на Правобережжі за тиждень до початку війни полковником Вітту було сформовано потужне Українське кінне козацьке військо добірних українських полків. А всього в цій війні французів Наполеона з личаковою ордою брали участь двадцять чотири українські полки це десятки тисяч слов'ян українців які хоробро воювали на боці своїх лютих ворогів окупантів проклятих москалів кацапів і помирали проти європейської армії Наполеона. І дуже шкода, що пригнічені Українці віддавали своє життя, помираючи
не за свою поневолену Батьківщину Русь - Україну, а за чужу прокляту напівазіатську-кацапську дику орду жахливих татаро - угро - фінів москалів, а
не допомогли Європі знищити її. А тепер з такою мобілізацією все йде знову до повернення такої трагедії. Капітуляція (мир) знищення незалежності України і
ВСУ вже на порозі. Тоді всіх Українців окупанти знову зроблять своїми рабами і заставят воювати проти Європи та помирати за прокляту паРашу.
показати весь коментар
15.01.2025 15:53 Відповісти
Справжній український президент пішов би на непопулярні кроки, щоб врятувати державу. Але це не про кремлівського скомороха. ЗЕлідор ніколи не зробить те, що зашкодить його особистому рейтингу. Навіть, якщо це буде шкідливо для держави, навіть ціною здачі територій та гибелі людей. Йому начхати, це не його держава, він тут зі своєю єрмачньой на гастролях. А щодо мовляв збереження генофонду, то кому дістанеться наш генофонд, якщо не дай Боже кацапи переможуть? Всіх їх незважаючи на вік, хоч 18 хоч 25 років кацапня пожене в своє військо, прикладів десятки, якщо не сотні тисяч на ТОТ.
показати весь коментар
15.01.2025 16:03 Відповісти
Все ви правильно кажете, заради рейтинга не піде на непопулярні кроки, він слабак. А що таке рейтинг, це думка більшості. Нажаль зниження мобілізаційного віку багато людей не підтримує. Я думаю, що більшість цих людей це колишні виборці Януковича. Ці люди ніколи не визнають, що привели війну в Україну на виборчих дільницях. А Зеленський просто слабак.
показати весь коментар
15.01.2025 16:55 Відповісти
Сторінка 1 з 2