9195 відвідувачів онлайн
41 407 748

Вбивства військових у тилу - червона лінія. Необхідна блискавична і жорстка реакція влади, - Драпатий

драпатий

Вбивства військових у тилу - це червона лінія, яку не можна перетинати.

На цьому наголошує командувач Сухопутних військ ЗСУ та ОСУВ "Хортиця" Михайло Драпатий, інформує Цензор.НЕТ.

"Ми не маємо права мовчки спостерігати за наростаючою хвилею зневаги до захисників України - це за межею того, що можна толерувати.

Все не стається раптово. Ми вже бачили випадки приниження та агресії щодо наших захисників, але я не бачив гострої реакції суспільства на це. Тепер маємо прямі збройні напади. Так діє ворог. Він працює з нами і поміж нас, поки ми роздивляємось, хто що лайкнув", - наголошує він.

За словами Драпатого, немає жодних виправдань вбивству військовослужбовця і нападу на ТЦК. Блискавична і жорстка реакція влади - єдина можлива в ситуації свавілля проти військових.

"Без справедливого покарання вбивць, зловтішників і зрадників, ми отримаємо ще більше вбитих в тилу побратимів. В інших містах. В інших кварталах. На заправках, у супермаркетах, у під’їздах, на вулицях, які ми називаємо іменами Героїв.

Якщо суспільство перетравить ці напади, погані симптоми стануть діагнозом. Хочу вірити, що в тій точці, де ми зараз, це не є можливим. Бо єдине, що відділяє нас від ворога - це Сили оборони України, Збройні Сили. Поки ми втрачаємо найкращих наших людей на фронті, в тилу не маємо втратити совість.

Зневага до людини в пікселі починається там, де закінчується гідність. Ми зобовʼязані поважати тих, хто взяв до рук зброю і ціною власного життя боронить наші міста, людей у них, кордони, небо і землю, нашу державу, наш прапор, наш дім", - резюмує він.

Раніше Цензор.НЕТ повідомляв, що 1 лютого 2025 року військовослужбовця РТЦК, що супроводжував мобілізованих, застрелили на АЗС у Пирятині. Пізніше нападника було затримано.

Топ коментарі
+65
А до першопричин такої ситуації претензій нема?!!!
показати весь коментар
02.02.2025 09:33 Відповісти
+56
Зло то дебіли, які па-пріколу в квітні 19-го все то вибрали. От де корінь зла, а все решта то вже наслідки...
показати весь коментар
02.02.2025 09:37 Відповісти
+46
Та, тут явно саботаж Зе як відповідального за мобілізацію. Армія, прикомандирована до ТЦК, безглузда. Люди у військовій формі не мають законного права крутити цивільних на вулиці. Це право має поліція. Нехай вона цим і займається. Усі дані про всіх українців у влади є. Розсилайте повістки, і вимагайте виконання закону від громадян.
показати весь коментар
02.02.2025 09:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 8
ніколи не зрозумію, чому при наявності на планеті +/- 180 країн/держав, у таких дободятлів як ти є лише укростан і кацапсьан?
Готуйся, скоро проснешся в УНДР)
показати весь коментар
15.02.2025 19:20 Відповісти
І про яника зрозуміло і Україну, але щоб в США виграла людина з судимостями, які потім зняли як з яником, то вже вибачте. А що зараз твориться в США, то весь світ дивиться і в шоці. Але це нічого, поживемо і побачимо до чого доведе американців їх вибір, якого по факту і не було. Задовго до виборів було відомо, що буде Трамп, бо не було йому конкуренції взагалі, круті вибори і це США, нічого і сказати )))).
показати весь коментар
08.02.2025 13:08 Відповісти
Ото навиписав від прапором США. В США можна мати зброю, про це чомусь ти не написав ))) ой не зручно.

В США більшість військових заводів і компаній ПРИВАТНІ. Якщо ти цього не знаєш, то не строчи єрунду.

Компанія Боінг, Локхед Мартін, Нортон Груман і т.д. це все приватні компанії, а не державні.

Написав дурні і радий, ну ок.

В США так погано, що США є одним зі світових лідерів по технлогіях, Майкрософт, Гугл, Ютуб, Фейсбук, Intel, військові технології і т.д.

Понавиписував з хворої голови на здорову і радіє.

Так, в Україні люди повинні мати право робити зброю, враховуючи що поблизу раша, як це дозволено в США.
показати весь коментар
08.02.2025 13:05 Відповісти
Ти попав в окупацію і судячи що там під росіянами тобі не сподобалося .., чи сподобалося ти вернувся під Україну щоб бути кротом?} Росіяни спочатку розграбували Бога і будинки потім прийшли в бідні будинки там не було що грабити но зато осталися самі мешканці яких використали для своїх утіх , бо ті багаті оставили майно і вчасно втекли бо на це мали більше можливості … Коли ти богатир для тебе важливо тільки твоє життя , коли бідний ти переживаєш за своє майно і недооцінюєш життя яке все-таки важливіше …чи ні ?
показати весь коментар
08.02.2025 12:58 Відповісти
Щоб дойти до приватних заводів треба спочатку побудувати саме українську державу , бо судячи перед тим ці заводи скупили росіяни …як і все остальне українці продали за дешевий газ за одноразову похльопку .. Вибори в США вільні , не було до кінця відомо хто виграе , все залежало де і в кого ти питався , хто які цінності і привілегії перед собою ставив ..В США відіграе сьогодні роль церкви , як в Україні колись відігравала роль східне і південне населення бо воно було в більшості… тому вигравали такі як Янукович …Не дають в США будинки безплатно!!!!!! Е програми коли хтось вже дуже старий і немає грошей йому дають можливість жити в спеціальних будинках за знижену ціну , но це не їх будинки , вони тіпа на квартирі..І в Америці медицина платна і досить дорога.., тому українцям набагато дешевше обходяться роди і пільги до родів і після…, про які американці навіть не мріють.., тому не пиши те що не реально…
показати весь коментар
08.02.2025 12:52 Відповісти
Ти що зато , щоб кожний сам собі кував меч як в середньовіччі ?На це е влада , яку народ сам історично для себе створює . Американці , тисячами загинули в боротьбі за незалежність і за ті закони які е , в них тепер. Сьогодні е така можливість в України ,не кожному народу це дається , багато націй просто зникли , або як в Росії стали руськими… В України вибір для себе і для своїх дітей , внуків по строїти краще чим Росія путіна… ,або розтворитися … А це можна зробити тільки разом , про що говорить історія всіх тих хто мав Перемогу, мало українцям поразок .. в історії , голодоморів і переселення???
показати весь коментар
08.02.2025 12:38 Відповісти
І знову - згоден. Рух, дуже повільний, але у правильному векторі, справді є. Я ніколи не вважав і не казав, що у України немає майбутнього. Просто я сподівався (у 90их особливо), що у нас буде шлях, як у Польщі, значно швидший. А тепер бачу, що до ******** Польщі Україні ще років 30-40 мінімум. От з чим я не згоден, так оце з тим, що пасіонарії підуть в систему. Пасіонарям там буде нудно, оскільки зміна нашої системи вимагатиме довгої, невдячної, нудної роботи, а не блискавичного напруження всіх сил. Хіба що ви маєте на увазі керівників служб, які зможуть реформувати всю систему. Ну, можливо, хоча буде важко, оскільки, наприклад поліція, вона завжди приваблювала людей, скажімо так, певної ментальності. Нормальних людей там мало. Те саме і з суддівством. Туди люди в більшості йшли не справедливість творити, а гроші заробляти. Так що всі ці структури - це Авгієві стайні. От тільки проблема - просто вичистити їх не можна, треба замінити кимось. Тому, навіть із пасіонаріями на чолі, буде дуже важко.
показати весь коментар
05.02.2025 10:43 Відповісти
Моя позиція лише одна - справедливість для всіх, а не тільки для певної частини людей. А також, що у ВСІХ випадках порушення закону треба розбиратися, а не або не звертати взагалі увагу в одних (на порушення з боку ТЦК), а в других перебільшено БЕЗ ДЕТАЛЬНОГО РОЗБОРУ волати (ще й при цьому брехати - як якась жіночка розказувала, що загиблий ветеран). Якщо ви вважаєте таку позицію ворожим наративом - ваше право. Ви не один - дуже багато українців наразі вважають Конституцію та справедливість не на часі. І так, я абсолютно не вірю ані нашій владі, ані поліції, тому вибачте, але маю бажання розібратися в ситуації, перш ніж кричати "Вовки, вовки". Якщо вас цікавить звідки я взяв деякі можливі деталі того, що трапилося - то це Дмитро Гнап. Загугліть.
показати весь коментар
05.02.2025 10:25 Відповісти
Як на мене, ви не вловили ключовий сенс мого допису. За хорошою аналогією з фізичним рухом пасіонарії створюють імпульс. Але швидкість руху визначає маса. Не лише в тому сенсі, що маса перешкоджає руху, а на кшталт фізичної інерції. Водночас, на мій погляд, зелені не змінили суттєво попередній імпульс. Вони осідлали масу, засліпивши блиском своєї дешевої біжутерії. Маса втрачає імпульс радше через опір середовища, "системи" вашими словами, яка за своїм функціоналом мала б змащувати коліщатка, зменшуючи гальмування.
Поза тим, коли частина пасіонаріїв знаходить підстави потурбуватися про своє життя, свою сім'ю, інертна маса, спрямована пасіонарним імпульсом і далі продовжує рух, і, навіть, підтримана новим пасіонарним імпульсом, виявляється спроможною перешкоджати іншій ворожій масі, керованій зовнішнім ворожим імпульсом. Інакше кажучи, саме маса чинить опір у війні, де пасіонарії важливі, але не визначальні. З огляду на це, не таким важливим статистично видається голосування 19 року, позаяк напрям руху воно не змінило. Проте післявоєнні умови потребуватимуть нового пасіонарного імпульсу, це по перше, а по друге, пасіонарії мають йти в систему, для зміни характеру її функціонування, а не сподіватися на сильного чесного, патріотичного лідера. Більш важливим, як на мене, є сталий демократичний процес у конкурентному політичному середовищі,- і так каденція за каденцією. Розумію, що пасіонарії хотіли б все й одразу. Тому шукають кращої долі на чужині.
показати весь коментар
05.02.2025 03:46 Відповісти
Я не розподіляю людей на касти. Це війна розділила українців на військових, цивільних, емігрантів, відмовників... десь кацапи допомогли, десь зелені, а десь люди самі спромоглися зробити свій кардинальний, з огляду на час, життєвий вибір. У своєму дописі я лише узагальнив статистичні категорії, які можна коректно порівнювати між собою, щоби об'єктивізувати і зважити кількісні характеристики предмету вашого праведного гніву. Поза тим оцінок самих цих категорій я не давав, нехай їх визначає самий час. Якби ви подивилися неупереджено, можливо, ви би це побачили. На жаль, у ваших відповідях я вбачаю забагато негідних маніпуляцій, неперевірених тверджень, і навіть відверто ворожих наративів, природу яких і суть я не вважаю розумним препарувати.
показати весь коментар
05.02.2025 01:55 Відповісти
Больной ты,подсевший на иглу путина.Запомни,кто работает на Рашку(предатели) долго не живет.Он сам вас потом потихоньку уничтожит попринципу - предал раз,предаст и второй раз.Делай выводы пока не поздно.
показати весь коментар
04.02.2025 15:25 Відповісти
Из Лугандонии вещаешь ?
показати весь коментар
04.02.2025 15:15 Відповісти
А от тут я з вашими думками та висновками повністю згоден. Більшість із моїх знайомих (і я сам), що голосували за Порошенка і виїхали - думали про це і до війни. Я, наприклад, вже у 2019му остаточно зрозумів, що діла не буде і треба сина вивозити із цієї країни. Навіть почав вже готувати паспорти і документи. Просто йшло все дуже повільно. Хоча і був в молодості патріотом - на Майдані 2004 і в 2014 в громадській варті був.

Але навіть наявність пасіонаріїв не вирішує багатьох проблем. Навіть, якщо пасіонарії скидають існуючі владу, то потім приходить більшість і голосує за кого-попало, протираючи результати революції. Плюс, в Україні повністю вироджений політикум. Навіть усі ті ще комуняцькі підараси були в плані виховання, знань, освіти на голову вищі нинішніх фотографів, акторів чи корабельних сосен, що зараз при владі. І навіть, якщо прийде до влади сильний, патріотичний, чесний лідер - система буде чинити неймовірний спротив. У нас прогнили всі інституції - суди, поліція, прокуратура, СБУ... Ех...
показати весь коментар
04.02.2025 10:22 Відповісти
Вибачте, але тут я з вами повністю не згоден. Ви зараз розділяєте людей на класи - "ці, у військовій формі, це повноцінні люди, а ці - цивільні, нижчий клас, кріпаки, раби. Тому повноцінним людям можна робити все, що їм заманеться із кріпаками, а не навпаки". Я ж вимагаю рівноцінного відношення до всіх людей без винятку. До того ж, ви зараз рівняєте справжніх військових, що ризикують своїм життям на фронті із людьми, які, щоб не воювати самім виловлюють інших. Ці люди справді для вас однакові? І якщо людина у формі, то їй можна забивати до смерті людину без форми, а навпаки то вже страшенний злочин?
І трохи про обставини, які справді, швидше за все інші. Вам не видається цей випадок дивним, у порівнянні із іншими, де зразу купа фоток, відео, прізвищ і т.п.? А тут на заправці все відбулося, де купа камер, а жодного відео. Ще раз, вбивцю я не виправдовую, але мені дуже цікаво було б взнати всі подробиці цієї справи. Бо вже он починають спливати цікаві нюанси - загиблий ніде не воював, а зразу за станом здоров'я попав у ТЦК. Як думаєте, це випадковість чи сват/брат/гроші? Думаю, відповідь очевидна. Потім, кажуть, що стріляв поранений списаний військовий, який хотів свого брата чи витягнути чи що. А також свідки кажуть, що цей чолов'яга спокійно намагався поговорити із ТЦКшниками, а вбитий пересмикнув затвор автомата та направив його на цього чолов'ягу. Як вам? Знову ж таки, не виправдовую вбивство, але якось картина набуває інших тонів, коли виявляється, що вгодований ухилянт-ТЦКшник бусифікує брата пораненого ветерана і ще й автоматом погрожує, чи не так? ПТСР, на жаль, ніхто не відміняв.
показати весь коментар
04.02.2025 10:05 Відповісти
Не мели дурні , і не суди всіх по собі . До чого тут гасла про Батьківщину , коли мова - про своє виживання ? Своє і своїх дітей ! Ти за це , за те щоб захистити себе і свою родину , ще й вимагатимеш грошей ? А без них значить і пальцем не ворухнеш , навіть якщо бурят з автоматом зайде прямо до тебе в дім . ? Шо серйозно ???
На щастя не всі українці з такою логікою як у тебе і в того ідіота з швейцарським прапорцем , тому на початку війни , в перший же день , коли ні про які гроші ще не було й мови , ніхто ,нічого і нікому ще не платив , але під тцк вже зранку 24го лютого стояли десятки тис людей , які просили лиш одне - зброю .
Я взагалі не розумію таких як ти , і не розумію звідки ви берете цю хрінь , що мовляв - беручи до рук зброю люди йдуть захищати не себе , а владу і олігархів , або чинуш , чи якусь іншу 3.14здоту .? Що у вас в головах взагалі робиться ? Чи це ви кацапів слухаєте ,, вони такі наративи і справді вперто нав'язують .?
Вишиванку і "слава Україні" не прогодують сім'ю) ну це взагалі - шедевр !! Тут ти буквально повторив тезу однієї бєніної телеведучої про те що - мова не нагодує . В прямому сенсі воно то і дійсно так , але в цілому це дешева маніпуляція щоб в своїх очах виправдати свою ж неповноцінність .
показати весь коментар
04.02.2025 08:15 Відповісти
Марʼяна, не смерди.
показати весь коментар
04.02.2025 07:27 Відповісти
Біомусор вся твоя сімейка. Отримаєш своє, як і ті ухилянти.
показати весь коментар
04.02.2025 07:26 Відповісти
Я не претендую на точність визначення, але, з точки зору поведінкових характеристик, пасіонарність відзначається активністю, логічним чи/та комунікативним інтелектом, певним авантюризмом. Як на мене, серед тих, хто з початку війни поїхав з країни, питома вага людей з необхідністю має означені риси. Тоді як у війську достатньо тих, хто програє першим за всіма цими ознаками. Поза тим, ці риси піддаються тренуванню, тож я б не закладався, що обов'язково станеться падіння. Війна вочевидь розвиває пасіонарність учасників, тому може бути навпаки, принаймні святе місце пустим не лишиться. Інша справа, що демографічні втрати неможливо буде компенсувати протягом кількох поколінь. І це ще найкращий варант з можливих, позаяк війна у самому розпалі, і її подальший перебіг неможливо передбачити, що вже казати за післявоєнні обставини.
За моїми особистими спостереженнями у війську колишніх виборців Зеленського і тих, хто його не підтримував, приблизно порівну, і це закономірно, бо 73/24 це міфічне співвідношення, позаяк частина не голосувала взагалі. Резонно припустити, що співвідношення буде близьким у будь якій випадковій виборці. Проте українські емігранти 22 року не є випадковою групою, через те, що, здебільшого, реалізували свій намір, а не випадково поїхали від війни світ-за-очі. Війна лише стала приводом, спонукальним мотивом для тих, хто готувався, або принаймні розглядав таку можливість.
показати весь коментар
04.02.2025 02:42 Відповісти
Проте ви на цих смертях наголошуєте, і застосовуєте для цього кацапські по суті наративи про застінки. Проте обставини насправді інші.
Ми дискутуємо не прогулянку, а мобілізаційну кампанію до війська в умовах війни. Тому загибель військовослужбовців ТЦК від вогнепальної зброї або вибухових речовин слід розглядати як загибель військових в умовах війни. Мобілізованих у ТЦК можна порівнювати з мобілізованими у небойових умовах. Тоді як жертви ДТП варто порівнювати лише з загиблими від війни цивільними. Решта порівнянь, як запропонували ви, буде маніпулятивною. Лицемірством же, якщо вже використовувати ваше означення, буде виокремлення смерті мобілізованих серед загиблих в умовах війни.
Повертаючись до Драпатого, - він є військовим керівником не лише за посадою, а й у відповідності до звання "генерал", яке вказує на загальний характер його військового керівництва. Інакше кажучи, він є військовим керівником для будь якого військовослужбовця, зокрема службовця ТЦК. Тому має підстави реагувати.
показати весь коментар
04.02.2025 01:31 Відповісти
Видать ты относишься к одной из категорий - к предателям или пропутинским подонкам,если тебя так испугала смертная казнь.
показати весь коментар
04.02.2025 00:11 Відповісти
ух ти)))).... А в зсу хто? А якщо мобілізували вже нарешті "ухилянта" він тоді хто?)
Невже дурачок сергійко на щось надіється?)
показати весь коментар
03.02.2025 23:09 Відповісти
розслаб булки, концерт закінчився.... Просто пішли торги як поділять)))
Ото смішно буде правда?)
показати весь коментар
03.02.2025 23:08 Відповісти
ну бачу в того "генерала" одна звивина і та від кашкета... Повністю виправдовує свою професію)))
А вас не дивує стрімкий карєрний ріст цього "генерала"? Все ок? Чи для вас як тупоголового пенсійного виповзка військова форма це святе?)
показати весь коментар
03.02.2025 23:07 Відповісти
а збройні сили по твоєму складаються вже в більшості з кого?))) Основа зсу яка була в 2022 вже або знищена або перемелена, її процент меншістб.... А наповнення зсу тими хто і даром воювати не хоче, призведе до всім відомого фіналу. Той кого запхали силою в бусик, сцати хотів на тебе і твого "генерала" драпатого...
21 століття, період гучних лозунгів і кричалок пройшов, так що готуємось до цирку в середині держави, кровавого та смішного))))
показати весь коментар
03.02.2025 23:03 Відповісти
а ти звідкіля знаєш?) Це по гавномарафоні сказали?) Ну там кажуть всі тцкуни це вагітні-інваліди-ветерани.... А я от в місцевому тцк ні одного нафронтника не знаю, все місцеве шобло в більшості, від екс мусарів до інструкторів по водінню)))
показати весь коментар
03.02.2025 22:57 Відповісти
яка різниця? Ви ж бачите що хворій спільноті цензора заходить любий висєр.... Що строк, що драпатий, що решта просто ручні песики зелебобіка і все.... А вагітні-інваліди-ветерани аж кип'ятком сцуть від того що відбувається....
Це просто суть укро-патріотизму, не шукайте тут здорового глузду
показати весь коментар
03.02.2025 22:53 Відповісти
а ти до кого себе відносиш?) Чи ти вагітний-інвалід-ветеран який маючи 61 рік кричить про смертну кару?)
показати весь коментар
03.02.2025 22:51 Відповісти
Я не вірю 🥱 як тільки щось трапиться з тецекуном, він відразу і батько п'яти дітей і військовий який воює мало не з 14 року, але питання, як людина з пораненням єке несумісне з нормальною службою бігає по вулиці за цивільними залишається відкритим, якщо простоіляга нога наприклад не дає такої можливості. Не скажеш мені ухилянт ?
показати весь коментар
03.02.2025 18:27 Відповісти
А хто, по твоєму, був в Україні найкращий Прем'єр та Генпрокурор? Прізвища.
показати весь коментар
03.02.2025 18:27 Відповісти
Введение смертной казни предателям и пропутинским подонкам в военное время было бы очень хорошо.
показати весь коментар
03.02.2025 16:49 Відповісти
А ще саме влада має право на виробництво ЗБРОЇ, ДРУК і керування грошима, має монополію на насильство (поліція, суди, прокурори), Законодавча монополія і т.д.

Навіть якщо люди саморганізуються і захочуть для самооборони робити зброю собі самі, то швидко приїдуть представники влади і все прикриють або пересадять всіх ініціаторів.

В Україні наразі люди не мають права на володіння зброєю, не кажучи про її виробництво чи організувати свій завод. А погодити військовий завод, то це там стільки треба, що швидше не можливо.

Коли в Європі чи США в переважній більшості військові заводи - це приватні підприємства. F-16 придумали та збудували на приватному підприємстві за державні кошти. РейнМетал не є державною компанією і т.д.

В Україні влада боїться настільки своїх людей (дивно чому), що приватні Українські заводи з виробництва зброї ніколи не будуть в Україні, ото може закордонні приватні.

Ось гетманцев знову пропихує закон про податок на посилки всі з-за кордону 20% + мито, то подумайте чи ляже українська оборонка після такого, яка в FPV, РЕБ, зарядні станції і т.д. ніж на 70% на китайських запчастинах. Влада ж ні на що не впливає? впливає і часто так, що може все тупо знищити.

Бухий чи дурний директор - горе для компанії.
показати весь коментар
03.02.2025 16:27 Відповісти
Владу вибирає народ? Ви скільки книг прочитали по виборах? Чи є вибір між поганим і ще гіршим, теоретично ж вибори. Вам підсовують готових кандидатів і вибирай, а чи реально це вибори.

Так само ось США, чи були там вибори? Було відомо задовго, що виграє Трамп, а інші підставні ляльки. То це в США так пролетіли.

По факту вільного вибору нема, є вибір фіктивний з того що дають і якщо подивитися на всі вибори в Україні, то там жах, а не вибір, вибирали "краще з наданого".

Квартири роздають в США та Європі, не напряму, а дають кредит з дуже малим відсотком + вагон пільг. У нас дають 900 грн і допобачення. А депутатам і суддям дають квартири та будинки від держави ... ой не зручно.
показати весь коментар
03.02.2025 14:55 Відповісти
Аж цікаво стало. Де в моєму коменті "защита москальских подонков жопозализывателей."? Ну конкретно, де? Чи у Казахстані так прийнято в калюжі газувати?
показати весь коментар
03.02.2025 14:18 Відповісти
Обрати внимание,если бы это было просто теорией заговора,тогда то,что я написал выше,не удалили бы.
показати весь коментар
03.02.2025 13:11 Відповісти
Моя відповідь буде з двох частин.

1. Пасіонаріїв буде набагато менше не через те, що вони поїхали, а, на превеликий жаль, через те, що дуже велика їх кількість або в землі або покалічені. Саме пасіонарії і були тими безумовними добровольцями, які ще в 22му пішли на фронт. Але скажу так, було б абсолютно неправильно вважати всіх пасіонаріїв та патріотів виключно виборцями Порошенка. Знаю людей, що воюють і з 14го і з 22го, але які голосували за Зє. Один з певних своїх причин, а інший по тупості. Ну, не дуже далекоглядна людина - усі ці Свинарчуки і т.п. зробили свою справу. Але помилку свою зрозумів і пішов зразу ж добровольцем.

2. Але далеко не всі виборці Порошенка є пасіонарії чи готові роками сидіти в окопах. Є просто, люди, які хотіли би жити як в Європі, але при цьому не готові покласти своє життя, особливо бачачи *******, що твориться і в армії, і в суспільстві і в країні. І для них важливіше благо своєї сім'ї. Чи вже здоров'я не те, а ВЛК у нас самі знаєте яке. У мене дуже багато друзів та знайомих, що голосували за Порошенка, виїхали (зі мною включно). Тому я би не ідеалізував 24% українських виборців - це різні люди. Так, в цілому проєвропейські та розумніші за 73% (знову є таки, в середньому), але аж ніяк не всі пасіонарії, як на підбор, що готові бігати з автоматом. Багато таких, які подивилися на все, що відбувається і подумали "та ну ***** це Сомалі". Тому висновок, думаю, що серед тих, хто поїхав, десь теж розподіл такий самий 73% на 24%.
показати весь коментар
03.02.2025 12:52 Відповісти
Ну да. Но для начала надо быть против власти.
показати весь коментар
03.02.2025 12:40 Відповісти
Не підміняйте поняття, я гарно попав у перші дні війни і в окупацію. І прикол розповійсти? москалі першими по наводках розграбували ЕЛІТНІ будинки депутатів, суддів і т.д. Правильно, все повинно працювати на війну. Найбільше жопу відчують не селяни, а влада, в першу чергу знищується влада і еліта, яка може організувати, але влада сконцентрована не виграти війну, а купити собі новий РолсРойс, і коли зараз прості гинуть, то влада живе у своєму світі і не боїться нічого.

Є закони і норми викарбувані роками, ДИРЕКТОР вирішує що треба підприємству і його зами, а не прості робітники, але директор може організувати навчання, дати екіп і т.д. і підприємство стає потужним і розвинутим, або тупо краде, і воно розвалюється.

Так от в Україні 30 років політика, що діти це дуже дорого, і від цього вже демографічна катастрофа, бо ціни ростуть швидше від з.п. і наразі там взагалі жах, дорулилися, що в Україні молода родина не може дозволити собі дитину, ДОРОГО, а потім мільйони пенсіонерів і нема кому захищати.

Нема жодної країни без людей і наразі питання взагалі як втримати таку величезну територію, коли офіційно зараз в Україні всього 29 млн людей ОФІЦІЙНО, це дуже мало для такої великої території.

Ну і підміна понять, наприклад у депутата Карплюка Фрпінь 78 квартир у власності, це що відомо, при цьому він не воює, але женуть на війну простих. А на секунду офіційно в Україна більше 70% молоді до 40 років не маються власного житла, це навіть державні установи визнаються. Вони забирають свої 2 торби і учалюють і все. Хто винен? Люди винні, що на жито не можуть заробити? А в Європі чомусь заробляються? До чия вина і хто створив РАБСЬКУ оплату в Україні і дуже тяжкі умови гри? ...

Підміна понять дуже груба відбувається, про прокурорів інвалідів промовчу.
показати весь коментар
03.02.2025 11:31 Відповісти
В моєму коментарі не було згадки Валерія Федоровича Залужного, але якщо ти хочеш згадати Залізного Генерала, то будь ласка. А коментар твій з розряду «а прі вашем Парашенкє лучше било?». Здогадуюсь яка ОПа навіює тобі такі аргументи. І, якщо маєш провали в памʼяті, нагадую: поки Наполеон Боневтік разом з Єлдаком не запхнув своє небрите рило у військові плани, то все було біль-менш нормально на фронті. І до того ж Валерій Залужний також наголошував що треба повна мобілізація, а не ТЦК.
показати весь коментар
03.02.2025 11:13 Відповісти
Официально и пвошников в пехоту не переводят.Но ухылянт всегда найдет отмазку
показати весь коментар
03.02.2025 10:51 Відповісти
В Бахмуте тоже
показати весь коментар
03.02.2025 10:48 Відповісти
Мусора и так на фронте воююn несколько бригад .Всех правда не отправишь.Даже во второй мировой не все мусора воевали.
показати весь коментар
03.02.2025 10:35 Відповісти
Таких надо на упреждение нейтралить учитывая опыт донецка и луганска.Меньше потом проблем будет
показати весь коментар
03.02.2025 10:18 Відповісти
А я не звинувачую його у якихось смертях. Ви самі сказали, що до ТЦК він не має відношення, тому і нічого не казав, про смерті цивільних в ТЦК. Але, за Вашою логікою, він і про смерті ТЦКшників тоді не мав би нічого казати, так? Він же не очолює ТЦК. Так само і про статистику. Кількість загиблих ТЦКшників мінімум в 5 разів менша за кількість людей, загиблих в ТЦК. А якщо порівняти кількість загиблих ТЦКшників із кількістю загиблих від ДТП, то це взагалі мізер. То за вашою логікою це тоді взагалі не достойне уваги, так? Таке мислення та аргументи називається "подвійні стандарти" та лицемірство.
показати весь коментар
03.02.2025 10:18 Відповісти
прем'ер - директор ринку помню, генплокулол - без юридичної освіти - помню, реакціх не помню
показати весь коментар
03.02.2025 10:14 Відповісти
НЕужели.Убитый в отличии от ухылянта на его напавшего как раз таки воевавший
показати весь коментар
03.02.2025 10:09 Відповісти
Значит вы не знакомы с Конституцией Украины. Если вы гражданин Украины, то обязаны защищать её, нравиться вам это или нет, а не сидеть у матери или жены под юбкой.
показати весь коментар
03.02.2025 09:55 Відповісти
В Лубнах ходять плітки що в той де день застрелили тцкашника біля лікарні в самих Лубнах. Там мабуть якусь посилену облавку воаштували якщо так.
показати весь коментар
03.02.2025 09:51 Відповісти
Пан Драпатий, як і всі військові, звик існувати в системі, де хтось віддає накази, а усі інші їх виконують. А якщо ти цілий енерал, то бігти виконувати мають усі наввипередки! І ніякого обговорення, сумнівів та питань бути не може від слова завсім
показати весь коментар
03.02.2025 09:49 Відповісти
Ти тупе,нікчемне педро, який теж ухилянт та сцікун, ти сидиш та сереш під юбку дружині...
показати весь коментар
03.02.2025 09:48 Відповісти
Прежде, чем писать про тракториста Степана, нужно подумать кто взрывает. Ведь они не прилетели с Марса. Оперативникам необходимо выяснить кто это. Возможно тракторист Степан, слесарь Иван или "блохер" Гаврило. А может, таки, ухилянт тракторист Стапан, или сынок Юры? Думаю не стоит не знавши броду лезть на защиту москальских подонков жопозализывателей.
показати весь коментар
03.02.2025 09:48 Відповісти
ухилянти це непотріб та сіруни ухилянти казлота сцікунів,які сидять під юбками....
показати весь коментар
03.02.2025 09:46 Відповісти
Фанатка секты теории заговора что ли
показати весь коментар
03.02.2025 09:44 Відповісти
Так і сидять твої знайомі в тцк, в архіві, справи перекладають. Не дуже вірю, що в 56 та 59 після фронту в них є сили та бажання в бусіфікації участь приймати
показати весь коментар
03.02.2025 09:40 Відповісти
Тобто коли на мене нападає кілька осіб у війсові формі в балаклавах і з ними мусорка без посвідчення і мультиком на планшеті, я теж застосую зброю. Ок
показати весь коментар
03.02.2025 09:38 Відповісти
Думаешь Залужный тебе другое тцк где то достанет или сам своей харизмой только кацапов на фронте остановит и они услышав его имя в панике от страха обратно на рашу аж в сибирь убегут
показати весь коментар
03.02.2025 09:38 Відповісти
Ну-ну давай нападай на тцк ,ухылянт.Прячься от мобилизации тогда кацапы быстро к тебе придут и покажут ,что такое и коррупция и насильственная мобилизация и пытки и убийства с изнасилованиями твоих детей и жен .Вы твари слишком быстро что то забыли Бучу,Гостомель и другие зверства .Продолжайте в том же духе :убивайте и взрывайте тцкашников ,военных. Военные тоже люди могут и обидеться и вообще с фронта свалить ,чтобы кацапы к вам быстро пришли и напомнили все это .Тогда ****** еще будете на коленях просить ,чтобы они вернулись вас защитили и прощения просить .Но они этого не делают ,защищают вас уродов,стреляющим им в спину такие как Драпатый ,чтобы все вышеописанное не произошло.
показати весь коментар
03.02.2025 09:34 Відповісти
Ну наприклад ваньку баканова і меррі попінс це не стосується, а чому так? Яке у Вас бачення?
показати весь коментар
03.02.2025 09:33 Відповісти
...не в прбірці.Сматренка "сматрящий" на параші витужив.
показати весь коментар
03.02.2025 09:25 Відповісти
Навіщо йому опір було чинити? Він місце 2 тих генералів зараз займає. Такий талановитий!
показати весь коментар
03.02.2025 09:25 Відповісти
Убитый в Пирятыне был реальным военным ,прошедшим Бахмут и луганщину ухылянт
показати весь коментар
03.02.2025 09:20 Відповісти
Вручение повесток или задержание уклониста незаконное действие .Если ты считаешь себя гражданином этой страны имеющим права и свободы то будь добр исполнять и свои обязанности гражданин
показати весь коментар
03.02.2025 09:14 Відповісти
Мразота здесь только ты
показати весь коментар
03.02.2025 09:04 Відповісти
Убитый военный на фронте был .Бахмут прошел и на луганщине воевал в отличии от той мрази что его застрелила тое сть защищал таких как этот убийца отсиживающийся за его спиной.Я бы эту падаль вообще бы живым не брал ,а сразу в расход пустил
показати весь коментар
03.02.2025 09:00 Відповісти
Я больше скажу его не отменит и Залужный.Полностью на стороне Драпатого .Убитый в Пырятине военный не какой то там тцкашник ,отлавливающий гражданских ,чтобы самому не идти на фронт ,а сам прошел Бахмут и на луганщине воевал и к той мрази ,что его застрелила должна быть применена высшая мера наказания в военное время
показати весь коментар
03.02.2025 08:56 Відповісти
Росповіси цю казачку. Ми послухаємо.
Бо офіційно він призван в 23р. відразу у ТЦК
показати весь коментар
03.02.2025 08:50 Відповісти
До нелюдів з обох сторін.
показати весь коментар
03.02.2025 08:38 Відповісти
Поцікався біографією зєрмаків, татарова, портнова.
показати весь коментар
03.02.2025 08:26 Відповісти
Країна нікуди не скочується. Безкарність породжує анархію. Якщо немає військових судів на 3-й рік війни - це злочин що межує з відсутністю інстинкту самозбереження.
А щодо смикання затвором - повторюю, якщо військовий діяв за статутом він мав право у разі невиконання його вимог застрелити, як цивільного, так і військового і був би правий. І чим ці підори, що його вбили відрізняються від підорів, що наступають на фронті. Я різниці не бачу - тож і ті і інші підлягають знищенню. Крапка.
показати весь коментар
03.02.2025 08:23 Відповісти
Коли генералів саджали він теж опір чинив, щось я не пам'ятаю?
показати весь коментар
03.02.2025 08:16 Відповісти
Навіщо коли їх портнов керує країною?
показати весь коментар
03.02.2025 08:14 Відповісти
Тцкашників потрібно не вбивати, а притягати до кримінальної відповідальності, за катування і незаконні затримання громадян, зрештою геноцид цивільного населення не має терміну давності, тому цих діячів в майбутньому будуть судити разом з діючою тепер владою!
показати весь коментар
03.02.2025 08:08 Відповісти
Це ви за зєрмаков?
показати весь коментар
03.02.2025 08:08 Відповісти
"Збройні Сили України складаються з військових частин, вищих військових навчальних закладів, установ та організацій, з'єднань та органів військового управління. Саме до останніх і відносяться територіальні центри комплектування та соціальної підтримки. Тобто ТЦК та СП - це складова Збройних Сил України".
показати весь коментар
03.02.2025 08:04 Відповісти
Було. На Порошенка.
показати весь коментар
03.02.2025 07:27 Відповісти
Дайте хоч посилання на той "закон воєнного врємєні", ознайомитись, так би мовити, розширити свій кругозір. Та й заодно статтю КУ про "ти їх, або вони тебе". Бо в українському законодавстві не зустрічав подібних норм.
показати весь коментар
03.02.2025 07:22 Відповісти
Нажаль не вбива.ьб оезнікова та Умєолва.
показати весь коментар
03.02.2025 06:58 Відповісти
І у росіян зараз напевне немає проблем з пошуком диверсантів. Це все ж диверсанти, або просто диверсанти, або СЗЧ-диверсанти. Усі інші стараються зайве не відсвічувати. Без російських грошей навряд чи обійшлося.
показати весь коментар
03.02.2025 04:10 Відповісти
есть ли статистика, сколько "добровольцеів" померло, или стало инвалидами от "эпилептических припадков" в тцк?
показати весь коментар
03.02.2025 04:07 Відповісти
Доречі іронія в тому що в 14-му пани військові йшли давати на горіхи борцям за свободу і демократію. І тільки регіонали, які полякалися і проголосували за відвід військ врятували демократію.
показати весь коментар
03.02.2025 03:59 Відповісти
Сторінка 1 з 8