5489 відвідувачів онлайн
34 801 319

Україна може надати нам свої цінні рідкісноземельні ресурси в обмін на допомогу США, - Трамп

Президент США Дональд Трамп

Президент США Дональд Трамп заявив, що намагається знайти спосіб для обміну рідкісноземельних металів України на американську допомогу.

Про це повідомляє кореспондентка "Голосу Америки" Катерина Лісунова з Білого дому та пише AFP, передає Цензор.НЕТ.

Американський президент висловив зацікавленість у придбанні українських рідкоземельних ресурсів в обмін на допомогу США.

Ми говоримо Україні, що вони мають дуже цінні рідкоземельні корисні копалини. Я хочу, щоб Україна дала нам рідкісноземельні ресурси. Ми хочемо гарантій. Ми передаємо їм гроші у величезних масштабах, ми передаємо озброєння, європейці за нами не встигають… Для них [європейців] це важливіше, ніж для нас, але вони сильно відстають від нас. Ми хочемо укласти з Україною угоду, за якою вони забезпечать нашу допомогу своїми корисними копалинами та іншим", - заявив Трамп.

"Ми досягли великого прогресу щодо врегулювання війни Росії та України", - додав він, не вдаючись у подробиці.

Топ коментарі
+51
10к морсих котиков,1000 томагавков ну и забирайте у ккацапов месторождение лития)
показати весь коментар
03.02.2025 20:59 Відповісти
+39
Так відженіть кацапів до кордонів , тоді балакайте
показати весь коментар
03.02.2025 21:00 Відповісти
+39
Так ніхто не проти співпраці та взаємовигідного співробітництва.
Тільки не треба підштовхувати нас до капітуляції та поступок в територіях та суверенітету.
показати весь коментар
03.02.2025 21:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 4
НАссати йому на меморандуми. Тим більше, що там сказано, що у випадку нааду ан Україну США та Великобрианія проводитиму консультації - і все. Ви ще не зрозуміли, що українські горе-дипломати погодились віддати ядерну зброю в обмін на пшик?
показати весь коментар
03.02.2025 23:23 Відповісти
Рассея здесь навсєгда? Бачили вже в Херсоні і на Харківщині.
показати весь коментар
03.02.2025 23:24 Відповісти
А ви читали, які саме зобов'язання у США і Великобрианії згідно Будаештського меморундуму? Ні? То почитайте.
показати весь коментар
04.02.2025 02:23 Відповісти
То ви ці ці зобов'язання хоч прочитали? Там є зобов'язання не використовувати роти України ядерну зброю, поважати територіальну цілістність України, а у разі нападу на Україну "проводити консультації" - немає там зобов'язаннь захищати Україну від нападу конвенціональною зброєю.
показати весь коментар
04.02.2025 10:13 Відповісти
кувейт так спустошуе надра що кожний хто там родиться отримуе 100 к при народженни
показати весь коментар
04.02.2025 10:36 Відповісти
Краще заплатити трампону за зброю, ніж корупційно віддати якомусь азербону чи чуді-юді за копійки
показати весь коментар
03.02.2025 21:56 Відповісти
Лендліз внесли республіканці в січні 2022
Байден просто не виконав, скоротив термін, а потім не подовжив термін
показати весь коментар
04.02.2025 03:48 Відповісти
никто не даст свободу просто так,придется чем-то пожертвовать
показати весь коментар
04.02.2025 13:41 Відповісти
А де тут плюси?
Гинути будуть українці. Зброя закінчиться. Надра належатимуть США.
показати весь коментар
03.02.2025 21:50 Відповісти
Месторождения лития под Покровском, сланцевьій газ на Донбасе, под Авдеевкой месторождерие лития, месторождение титана неразработанньіе и разработанньіе, в Черном море залежи Газа и нефти, и аренда военной базьі в Крьіму, короче есть, что отбивать, и Украину 51 штатом😂, Пинчук с Ахметовьім запьют
показати весь коментар
04.02.2025 11:16 Відповісти
а де тут тиск на росію ?

Україні треба:

- переобрати Президента під ракетами

- віддати рідкоземельні метали

- "погодитись на втрату територій" , відмовитись від НАТО

- <перемогти дракона> , <дістати Зірку Смерті> .

а до росії ніяких питань немає?
показати весь коментар
03.02.2025 21:05 Відповісти
не думаю, що в Україні клондайк рідкоземельних металів. Хай 14 трильйонів, та хай і більше. Якщо все так просто - чого навіть олігархи сильно багато не добувають? Значить рентабельність погана.

Думаю, ніхто ті метали в України не чіпатиме :

- трамп хоче пояснити американцям, чому США продовжать передачу зброї Україні.

- трамп обісрався з путіним. А його фрази "є великий прогрес" і "скоро будуть перші зустрічі" - лише підтверджують обісраність трампа.
показати весь коментар
04.02.2025 10:36 Відповісти
Чомусь я вже не сприймаю серйозно цього нового, вже американського Клоуна...
показати весь коментар
03.02.2025 21:11 Відповісти
В нас свого урану у сховищах в Чорнобилі повно! На центрифугах збагатити його - небагато розуму треба!
Головна проблема - як до цього поставиться міжнародне співтовариство.
показати весь коментар
03.02.2025 21:17 Відповісти
Nestor nen, тільки не треба про аналоговнєтне ППО Засрашки розповідати, повне лайно то ПєПєО.
показати весь коментар
04.02.2025 13:49 Відповісти
Так ніхто не проти співпраці та взаємовигідного співробітництва.
Тільки не треба підштовхувати нас до капітуляції та поступок в територіях та суверенітету.
показати весь коментар
03.02.2025 21:01 Відповісти
100+
Якби українські президенти були державниками, то потрібно було б давно пустити в Крим
і на донбас американський бізнес. Вільні економічні зони, і т.п.
Війни не було б в принципі!
показати весь коментар
03.02.2025 21:50 Відповісти
Ні.
Надра здаються в оренду. Американці створять інфраструктуру і робочі місця.
Інакше, умовні фірташі розграбують і вкрадуть все.

Америка захопила половину Кореї
СССР і Китай захопили іншу половину Кореї.
А тепер вгадайте, якій половині пощастило? ))
показати весь коментар
03.02.2025 21:56 Відповісти
Я думаю Трамп просто открыто говорит о чем идут переговоры по телефону. Ему абсолютно пофиг и он не желает это скрывать.
показати весь коментар
03.02.2025 22:37 Відповісти
Или наши Пинчуки-Ахметовы.
Выгребут так, что ты даже знать не будешь, что и сколько там было.
показати весь коментар
03.02.2025 21:44 Відповісти
И в Кировоградской области. Копать уран- не перекопать.
показати весь коментар
03.02.2025 21:45 Відповісти
Лучше Америка чем наши олигархи. Только деньги вперед или помощь, а не бусами.
показати весь коментар
03.02.2025 21:07 Відповісти
Порошенко не пользуется никакими ресурсами. Так что мимо. А остальные - да.
показати весь коментар
03.02.2025 21:22 Відповісти
Карась, который продавал свою жопу за американские гранты корчит из себя националиста. Лол.
показати весь коментар
03.02.2025 21:59 Відповісти
Карась очередной пример украинского псевдонационализма.
показати весь коментар
03.02.2025 22:06 Відповісти
Для нас це неймвірно корисна пропозиція, з кількох причин.
Трамп не виглядає лохом перед своїми виборцями, він же обіцяв.

Ті міфічні надра які велика вірогідність існують, можуть там лежати ще тисячу років, у нас немає ні технологій, ні грошей на закупку устаткування їх видобути. При такій політиці як сьогодні у нас буде 1000 років? Вони мають цінність тільки для високорозвинутої країни, навіщо папуасам алюміній? Кільця в ніс робити? Вибачте.

У нас залишаться поля і гори і ріки, русня на американську інфраструктуру не полізе бомбити. Виключено. Нормальна зброя в нормальній кількості, бо це не випрошування, а бартер.

І головне: амери не будуть працювати по нашим правилам, занести хабар в податкову, підмазати меру міста. Ми будемо навчатись технологіям, управлінню справами, культурі бізнесу та виробництва.
показати весь коментар
03.02.2025 22:10 Відповісти
Вони більше проти бабуїнів і пастухів з калашами навчені, та й то після коврових бомбардувань, проти армії з ешелованим ПВО навряд чи зможуть
показати весь коментар
03.02.2025 21:09 Відповісти
Ага. Все вигребуть і з'їбуться,як завжди.
показати весь коментар
03.02.2025 21:23 Відповісти
Кацапів виганяй на болота,тоді і будуть мінерали. А то хоче капітуляції і здачі територій ,ще й надра йому подавай. На *** пішов.
показати весь коментар
03.02.2025 21:26 Відповісти
Таке враження , що в них , з ****** , на двох один спічрайтер ! ...((
показати весь коментар
03.02.2025 21:13 Відповісти
******* зброю США у лендліз із заставою оплати частиною корисних копалин України, цікавих США - зрозумілий Трампу бізнес, від якого виграє Україна і США. Чи розглядають таку пропозицію ВРУ та наш президент?
показати весь коментар
03.02.2025 23:00 Відповісти
Нагадайте йому хто-небуть про Будапештський меморандум
показати весь коментар
03.02.2025 21:37 Відповісти
Цинічний барига!
Ми потрапили у біду, а США цим ще й скористається та нас ще й пограбують
показати весь коментар
03.02.2025 21:42 Відповісти
Краще нехай згадають Будапештський меморандум та міжнародні зобов"язання, та йдуть у дупу!
показати весь коментар
03.02.2025 21:49 Відповісти
Здається США, з країни-лідера перетворюється на країну-гангстера!
показати весь коментар
03.02.2025 21:52 Відповісти
Не поспішайте, схоже рудий скоро все пересере і у них все піде на спад
показати весь коментар
03.02.2025 22:10 Відповісти
Як не одні, так інші
показати весь коментар
04.02.2025 10:26 Відповісти
Попередніків які розграбували та послабили країну, до відповідальності!
показати весь коментар
04.02.2025 10:28 Відповісти
Потрбно зменшувати надмірне та бездумне використання копалин, у погоні за баблом, скоро ніяких копалин не залишиться Дивіться скільки різного лайна яке одразуж й зламалось виготовляє китай, а ресурси потрачені, а модні бренди які виготовляють, а потім спалюють непродані речі, це що таке, це шкідництво планеті
показати весь коментар
04.02.2025 10:44 Відповісти
Чхати на ті поклади літію і всього іншого .
Краще нехай все це добро дістанеться США ніж кацапні ..!
показати весь коментар
03.02.2025 21:57 Відповісти
Так , українці . На жаль .
Але без американської допомоги вони теж будуть гинути ,, і в результаті - природні ресурси дістануться кацапні .
Мене не турбує - кому дістанеться Україна , нехай навіть і китайцям . Лише б не кацапам .
показати весь коментар
03.02.2025 23:14 Відповісти
Щоб викачати ті ресурси ************ десятки років . За цей час ***** здохне , а кацапія з великою ймовірністю - розвалиться . А далі буде видно .
показати весь коментар
03.02.2025 23:23 Відповісти
А з якого дива вони - отримають володіння , якщо не допоможуть Україні відбитися від русні ??
Дєньгі утром - стулья вєчєром , ця умова непорушна .
показати весь коментар
04.02.2025 10:45 Відповісти
Ну ні то й ні . Ніхто ж їх і не змушує . Йде просто обговорення варіантів , всього лиш ,, хочете мовляв наших ресурсів - допомагайте нам відбитися , не хочете - не допомагайте . Тоді все наше добро може дістатися кацапні , на жаль .
А це найгірший з усіх можливих і неможливих варіантів . Русні тут нічого не можна залишати . Якщо Україні вже й судилося загинути , то тут має бути випалена до тла пустеля . Кацапам треба створити максимальний дискомфорт на цій землі , вони не мають тут вільно себе почувати , селитися і жити , дихати нашим повітрям , їсти хліб вирощений на нашій - захопленій ними землі та ін .
От тільки поклади літію спалити не можна , і він дістанеться кацапні . На превеликий жаль .
показати весь коментар
04.02.2025 13:25 Відповісти
Ну Цензор виклав це для обговорення ж , не просто так . Для цього він і існує . То чому б і не обговорити .?
показати весь коментар
04.02.2025 13:35 Відповісти
і те шо україна страшенно багатюща на ресурси а саме головне на Хліб ...не давало спокою нікому , ні США ні ЄС , всі хотіли окупації нашої землі руснею , бо був шанс все це мати за копійкі , закривші очі та вуха ,не бачити та не слухати як українці страждають та живуть як в гето ...зрозуміли шо халяви не буде ,коли президентом став Порошенко , роспіарили 🤡 на президенство ,та дали добро русні ,на повномаштабну війну та окупацію ...а тут ЗСУ яку відродив Порох, стала на захист народу , а ще і китай дмухає у потилицю ЄС та США, от тепер шукають можливість як це все зупинити , розуміють шо вони всі разом , іді* ти на всю голову ...
показати весь коментар
03.02.2025 21:41 Відповісти
головне шоб США, разом з кремлем, на окупованих теріторіях ,не розпочали гребсти ,з дозволу зеленської ОПи ...
показати весь коментар
04.02.2025 01:18 Відповісти
я думала і про цей варіан ,але є механізми ,які можуть перекрити кисень слугам ,при складання повноважень зеленським...військова комендатура на короткий термін ...бо здається , шо по кремліаському плану, зеленський не відстає , здає максимально і з втратами. нашу Україну...
показати весь коментар
04.02.2025 17:11 Відповісти
https://t.me/karas_evgen/9939

США пропонують обміняти наші запаси коштовних металів на допомогу Україні.

«Ми кажемо Україні, що у вас є цінні рідкоземельні метали, я хочу, щоб Україна дала нам рідкоземельні метали» - сказав Президент США.

Нам обіцяли НАТО? Хто? Коли?

Нам обіцяли ЄС? Хто? Коли?

Ми добровільно віддали ядерну зброю, бо були незрілою дитячою державою.

Ми вписали курс на ЄС та НАТО в Конституцію. Але ЄС і НАТО не вписали нас в свій план.

Ми прийняли на тіла українців ураган, мегатонни радянського заліза - склади РФ спустошені, особовий склад армії РФ поніс величезні втрати.

Союзники ж скинули нам сотні одиниць старої зброї. Та трохи новітнього озброєння, для тестування та бойового випробування.

Байден брехав. Політики брехали. Виступали з пустими заявами, за якими були напівміри «ну, щоб ви не померли, ми дамо вам шось».

Трамп тепер відкинув усю патетику. Прямі слова, прямі дії, прямі умови.

РФ не піде в наступ на Польщу та Балтію. РФ втратила Сирію. РФ втратила суттєві сили для північного полюсу. РФ сточила себе об Україну. Ми захистили Захід. Ми теж дуже побиті.

Тепер настає час використовувати нашу слабкість. До РФ ми вже не доєднаємося, шантажувати цим Захід неможливо. Ми добровільно захистили Захід - без належної підтримки, ціною власних солдатів, власних громадян, власних ресурсів, власної землі.

Тепер же у нас ще відторговують додаткові ресурси.

Захід і США уміють в прагматику. Повчальний урок.

Окрім агентури РФ ви тепер можете інакше поглянути на ціну для України дій західної агентури.

Пам'ятаєте усіх цих лібеоальних політиків, грантожерів та візіонерів, які закликали ввести тут іноземців «покерувати Україною»? Які казали, що інтереси США = інтересам України?

Надійно зафіксуйте в пам'яті ці імена.

Сьогодні Трамп чесно і прямо констатував, що всі, хто був лоббістом та агентурою західних фондів та розвідок - підводив Україну до угоди дешевої кривавої втрати наших ресурсів.

Жорстко. Але як є.

Обміняємо, звісно. Куди нам діватися.

Все ще можна відіграти в майбутньому. Потенціал країни величезний.

Але лише за умови, якщо далі курс держави будуть визначати самостійні діячі.

Бий московитів. Вішай агентуру. І Україна розквітне.

Зрадник - це зрадник інтересів України. На кого б він не працював.
показати весь коментар
03.02.2025 21:45 Відповісти
https://t.me/karas_evgen/9939

США пропонують обміняти наші запаси коштовних металів на допомогу Україні.

«Ми кажемо Україні, що у вас є цінні рідкоземельні метали, я хочу, щоб Україна дала нам рідкоземельні метали» - сказав Президент США.

Нам обіцяли НАТО? Хто? Коли?

Нам обіцяли ЄС? Хто? Коли?

Ми добровільно віддали ядерну зброю, бо були незрілою дитячою державою.

Ми вписали курс на ЄС та НАТО в Конституцію. Але ЄС і НАТО не вписали нас в свій план.

Ми прийняли на тіла українців ураган, мегатонни радянського заліза - склади РФ спустошені, особовий склад армії РФ поніс величезні втрати.

Союзники ж скинули нам сотні одиниць старої зброї. Та трохи новітнього озброєння, для тестування та бойового випробування.

Байден брехав. Політики брехали. Виступали з пустими заявами, за якими були напівміри «ну, щоб ви не померли, ми дамо вам шось».

Трамп тепер відкинув усю патетику. Прямі слова, прямі дії, прямі умови.

РФ не піде в наступ на Польщу та Балтію. РФ втратила Сирію. РФ втратила суттєві сили для північного полюсу. РФ сточила себе об Україну. Ми захистили Захід. Ми теж дуже побиті.

Тепер настає час використовувати нашу слабкість. До РФ ми вже не доєднаємося, шантажувати цим Захід неможливо. Ми добровільно захистили Захід - без належної підтримки, ціною власних солдатів, власних громадян, власних ресурсів, власної землі.

Тепер же у нас ще відторговують додаткові ресурси.

Захід і США уміють в прагматику. Повчальний урок.

Окрім агентури РФ ви тепер можете інакше поглянути на ціну для України дій західної агентури.

Пам'ятаєте усіх цих лібеоальних політиків, грантожерів та візіонерів, які закликали ввести тут іноземців «покерувати Україною»? Які казали, що інтереси США = інтересам України?

Надійно зафіксуйте в пам'яті ці імена.

Сьогодні Трамп чесно і прямо констатував, що всі, хто був лоббістом та агентурою західних фондів та розвідок - підводив Україну до угоди дешевої кривавої втрати наших ресурсів.

Жорстко. Але як є.

Обміняємо, звісно. Куди нам діватися.

Все ще можна відіграти в майбутньому. Потенціал країни величезний.

Але лише за умови, якщо далі курс держави будуть визначати самостійні діячі.

Бий московитів. Вішай агентуру. І Україна розквітне.

Зрадник - це зрадник інтересів України. На кого б він не працював.
показати весь коментар
03.02.2025 21:46 Відповісти
Давно не заходив на Цензор і ось вирішив заради інтересу покласти під цю статтю Цензору здоровий коментар Карася - двічі - поки що дві реакції та обидва безнадійно тупі. Бідна наша Україна - нічого не змінюється
показати весь коментар
03.02.2025 22:05 Відповісти
і своїм олігархам, батьківщина яких не Україна та народ яких не українці - з тупим населенням манкуртів "какаяразница лишь бы человек был хорошим" це дуже легко зробити
показати весь коментар
03.02.2025 22:12 Відповісти
Да мена питань, у Севастополі повно рідкоземельних ресурсів
показати весь коментар
03.02.2025 21:01 Відповісти
Ще один загарбник. З пуйлом поділеться?
показати весь коментар
03.02.2025 20:59 Відповісти
Якщо щось на щось міняється, то вже не допомога, до барижничество на крові.
показати весь коментар
03.02.2025 21:04 Відповісти
Путін створює умови для здирництва трампом і ще називають це допомогою. Надра України належати нікому не можуть, читай Конституцію
показати весь коментар
03.02.2025 21:39 Відповісти
10к морсих котиков,1000 томагавков ну и забирайте у ккацапов месторождение лития)
показати весь коментар
03.02.2025 20:59 Відповісти
да,да.....кричи давай начинай "все охметке все атцу радному не отдадим плохим пендосам.все своим ридненьким олигархам"...
показати весь коментар
03.02.2025 22:23 Відповісти
Буде з ****** ділити наші копалини. Чим рудий поц кращий за *****? Нічим. Такий самий імперець.
показати весь коментар
04.02.2025 10:07 Відповісти
Чули, що Беттель казав про Трампа? «Якщо ти слабкий - він тебе з'їсть».
А ми зараз дуже слабкі і він буде нас їсти так само, як і *****. Просто ще не настав для цього час.
показати весь коментар
04.02.2025 14:51 Відповісти
Якщо ленд-ліз буде мати такий вигляд, то я думаю що справедливо буде коли американці нам нададуть допомогу і в живій силі, а також Томагавки і взагалі все, що ми потребуємо в необмеженій кількості.
показати весь коментар
04.02.2025 11:02 Відповісти
показати весь коментар
04.02.2025 08:13 Відповісти
А хто краще ті "українці" які розробляли надра і виводили бабло в офшор , чи іноземці (американці) офіційно, законно з допомогою у війні?! А що робити, чекати звіра лютого, який йде нас знищити як націю, як державу?
показати весь коментар
04.02.2025 05:54 Відповісти
Грабунок українських надр...?! За все треба платити! А хто краще, ті "українці", які розробляли надра і виводили бабло в офшор , чи іноземці (американці) офіційно, законно з допомогою у війні?! А що ж робити, чекати звіра лютого, який йде нас знищити як націю, як державу і забере ВСЕ даром !?
показати весь коментар
04.02.2025 06:07 Відповісти
Грабунок українських надр...? Ні. За все треба платити! А хто краще, ті "українці", які розробляли надра і виводили бабло в офшор , чи іноземці (американці наприклад) які будуть працювати офіційно, законно, з розбудовою тут заводів, інфраструктури, робочих місць тощо, з ефективною допомогою у війні?! А що ж робити, чекати ворога який йде нас знищити як націю, як державу і забере ВСЕ, надра, землю даром !?Там же ж вони зараз і воюють..!
показати весь коментар
04.02.2025 13:33 Відповісти
Надра! За все треба платити! А хто краще, ті "українці", які розробляли надра і виводили бабло в офшор , чи іноземці (американці наприклад) які будуть працювати офіційно, законно, з спільною розбудовою тут заводів, інфраструктури, робочих місць тощо, з гарантією допомоги у війні?
показати весь коментар
04.02.2025 14:54 Відповісти
Надра! За все треба платити! А хто краще, ті "українці", які розробляли надра і виводили бабло в офшор , чи будуть іноземці (американці наприклад), які будуть працювати офіційно, законно, з спільною розбудовою тут заводів, інфраструктури, робочих місць тощо, з гарантією допомоги у війні?Домовлятись треба!
показати весь коментар
04.02.2025 19:44 Відповісти
Логіка примітивного бариги,який звісно хоче наї@ати. За рідкоземельні ресурси ти мінімум повинен перекрити авіацією всю територію України,козел патлатий.
показати весь коментар
03.02.2025 21:42 Відповісти
Треба погодитись, як Сталін на умови ленд-лізу. А потім, років через 100, може бути шось і дозволимо. Важливо перемогти зараз, а обіцяти - пригодаємо Будапештську макулатуру
показати весь коментар
03.02.2025 21:07 Відповісти
До чого тут НАТо та ЄС? А би щось базікати?
показати весь коментар
03.02.2025 21:52 Відповісти
І афуєнних політиків(зелених ригів) на додаток!
показати весь коментар
03.02.2025 21:11 Відповісти
"Ми досягли великого прогресу щодо врегулювання війни Росії та України", - додав він Джерело: https://censor.net/ua/n3533813

Ви - це хто? Ваше високопрєосвящєнство?
показати весь коментар
03.02.2025 21:00 Відповісти
Чому не можна було запропонувати США ці копалини раніше? До війни, а не після?
Чому не можна було запропонувати спільну експлуатацію ГТС?
Чому не можна було створити спільний з зацікавленими та впливовими на кацапів країнами зерновий хаб з єдиним глибоководним портом на Азові Маріуполі?
Напевне тому, що комусь в Україні хотілося роками дерибанити ці смачні штуки особисто.
Тепер віддамо фактично даром. За можливість ще пару років повоювати.
То чи є в Україні дипломатія як явище?
показати весь коментар
03.02.2025 23:23 Відповісти
Пока США тратило по 100 миллионов долларов на каждого убитоо моджахеда, кто по вашему строил самую большую в мире шахту по добыче меди в Афганистане? Китай.
Никто ничего добывать не будет. Ну разве что Китай.
показати весь коментар
04.02.2025 11:09 Відповісти
Я могу понять если до руды хрен доберешься, но если ее в мешок насыпать можно неужели трудно выделить оттуда литий?
Но то что это журавль в небе, это и ежу понятно. Можно за пару сотен танков смело отдавать месторождение титана в Крыму.
показати весь коментар
04.02.2025 11:15 Відповісти
Что вам мешало внести собственную лепту в это дело, или мешает сейчас.
показати весь коментар
04.02.2025 11:20 Відповісти
80-90% из тех новорожденных не граждане и получают они только право обслуживать граждан, а не 100 к
показати весь коментар
04.02.2025 11:23 Відповісти
Если вы владелец земли под вашим домом, то проецирование вашего участка к центру Земли покажет что вы , теоретически владелец вот этих вот ценных копалин на сотни триллионов долларов.
показати весь коментар
04.02.2025 11:28 Відповісти
Персональные питання можно? Вам уже мабуть до дидька багато років, як ви живете у Польщі, вам щось там сплачують, або ви робите кимсь? І чому саме в Польщі тоді а ні десь в багатішей країні?
показати весь коментар
04.02.2025 12:41 Відповісти
Зеля вже зачитав з суфлеру "А я то думав! Та забирайте все!"?
показати весь коментар
03.02.2025 21:40 Відповісти
Допомога США повинна бути конкретна: літаків стільки-то, "Томагавків" - стільки-то,
інших ракет потрібної дальності - стільки-то.
У КОНКРЕТНІ СТРОКИ.
Можна під вимогу заміни у владі тих, хто нагло прокрався (сміх у залі).
Нехай добувають літій, нехай ставлять бази для охорони бізнес-інтересів.
показати весь коментар
03.02.2025 21:38 Відповісти
Згідно того меморандуму росія - гарант нашої безпеки, і вона на нас напала,
і ні ООН, ні хтось іще не можуть нічого зробити - до одного місця той меморандум.
Треба рятувати країну, а не згадувати, як Україну обманули.
Того, хто його підписав, у такому вигляді, треба проклясти навіки.
показати весь коментар
03.02.2025 22:19 Відповісти
А чия територія Курськ ?
показати весь коментар
03.02.2025 22:22 Відповісти
Їхні правнуки ше житимуть на той "пшик".
А от Україна лишилась без захисту.
показати весь коментар
03.02.2025 23:29 Відповісти
Вже бачу, як той суд примушує США компенсувати нам збитки.
І вони щодуху починають компенсувати - не відходячи від каси.
Вже не дочекаюсь того суду.
показати весь коментар
04.02.2025 05:14 Відповісти
сейчас многие заумничают, но я с вами совершенно согласен!, еще со времен Ванко и тимохи..если б Шелловские вышки стояли в чорном море, раха бы локти кусала, но не сунулась.увы..в этом мире приходится выбирать....
показати весь коментар
04.02.2025 11:44 Відповісти
так они в австриях и пуйлостанах.... ну тут немного тоже осталось)
показати весь коментар
04.02.2025 11:47 Відповісти
А ви сумнівались за чий кошт буде банкет??
Може хай так, ніж програш або розлам по "38вй паралелі... "
Зараз держава наша втратила суб'єктність та Державність, нажаль ( ох поржали на хуже нє будєт) . Тому ціна виросла в рази!
Не факт що взагалі хоч 2 % від того потрапить в наш бюджет + на зарплати людям, але вже нікому ставити умови, приїхали...
показати весь коментар
03.02.2025 23:05 Відповісти
О, вімлюк оманський..
Хіба якщо відкат від справи буде більше, ніж наобіцяє коля-ваня ( патрушев) за капітулянтську політику
показати весь коментар
03.02.2025 23:14 Відповісти
А ще є "юзівський проект" сланцеві гази біля Слов'янську , куди рашисти зайшли в першу чергу у 2014.
Ще багато всього Ненька має, та все продається через лідорів у кріслі
показати весь коментар
03.02.2025 23:15 Відповісти
При чому тут Путлер(точніше артист,його граючий).Там рулить Патрушев та його шобла.
показати весь коментар
04.02.2025 12:54 Відповісти
Можем здати в аренду Крим і Донбас разом з копалинами
показати весь коментар
03.02.2025 21:59 Відповісти
)неадеквати стали найвпливовішою організацієї в ********* світі.У них всюди свої люди....)))https://youtu.be/_JL0T23XJiQ
показати весь коментар
03.02.2025 21:01 Відповісти
Справедливо,можно даже предложить - вся территория,которая будет освобождена от московитов, будет нпходится под действием американских законов со всеми правами ФБР и американских судов.
показати весь коментар
03.02.2025 21:16 Відповісти
Сторінка 3 з 4