11547 відвідувачів онлайн

Для терактів у ТЦК спецслужби РФ вербують переважно підлітків та молодь, - МВС

Кого Росія вербує для зідйснення терактів у ТЦК. Пояснення МВС

Для здійснення терактів у ТЦК та СП російські спецслужби вербують переважно молодь, яка шукає "легких грошей".

Про це повідомив глава МВС Ігор Клименко, передає Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

"Підриви усередині та поблизу приміщень ТЦК, відділів поліції, підпалу автомобілів військовослужбовців - це однозначно цілеспрямована кампанія спецслужб російської федерації проти України. На жаль, окремі наші громадяни у пошуку швидких грошей стають інструментом ворога", - зазначив він.

За словами Клименка, правоохоронці провели аналіз та зробили портрет особи, яка найчастіше вчиняє такі злочини.

"Основне - вік. Як правило, це молоді люди. Підлітки і зовсім юні люди віком до 22-23 років. Спецслужби Росії приваблюють їх оголошеннями про легкий підробіток", - пояснив міністр.

За здійснення злочинів українці, завербовані спецслужбами РФ, грошей здебільшого не отримують. Але на них чекає суд і реальний термін покарання, додав глава МВС.

"Національна поліція разом зі Службою безпеки ефективно працюють у цьому напрямку, відсоток розкриття таких злочинів є досить високим. Так, деякі задуми спецслужб Росії втілилися. Постраждали люди. Але ще більше таких терактів вдалося запобігти", - підсумував Клименко.

Теракти у ТЦК

Як відомо, протягом останніх місяців було скоєно теракти в ТЦК у Дніпрі, Бердичеві, Рівному, Павлограді та Кам'янці-Подільскому.

Топ коментарі
+10
Якщо б молодь з 18 не тинялася в "тєлєгі" в пошуку легких грошей, а служила строкову службу і вивчала військову справу то такої фігні не було б! - "Сон розуму породжує чудовиськ" і саме такі потрібні кацапам...
показати весь коментар
07.02.2025 11:13
+6
Та да! Молодь - це гіперактивність, тому в час війни вона буде воювати. Або за Україну, або проти України. Добре, щоб влада, яка не хоче цю мододь мобілізовувати це усвідомила.
показати весь коментар
07.02.2025 11:17
+5
Золотой генофонд млять...
показати весь коментар
07.02.2025 11:12
Коментувати
Сортувати:
На півосік треба гроші, а у мамки їх немає. Пішли у Телеграм поголовно. А там такі "ділові" пропозиції, що пісяти почали ще до ... півосіка.
показати весь коментар
07.02.2025 11:11 Відповісти
А в мене телеграма нема. І ніхто мене не вербує. Ходжу так собі. Здоровенне п'яне бидло в чорному: шкіряна куртка та чорні джинси. Бухаю горілку з горла (рекорд 6 секунд на 0.5 пляшку, говорять в тік-току було, офіційний рекорд занотований в ПНД 5,4 проміле)
І ніхто мене не вербує і не бусіфікує.
показати весь коментар
07.02.2025 11:31 Відповісти
"Здоровенне п'яне бидло". Не навроч ! А краще зав'язуй в 3-й штурмовій бригаді. Там інші рекорди, які дадуть тобі більш користі чим проміле.
показати весь коментар
07.02.2025 12:17 Відповісти
Я з ними зв'язувався. На мою, дуже специфічну спеціальність, вакансій зараз нема. Але скоро можливо буде.
показати весь коментар
07.02.2025 12:29 Відповісти
Тоді готуйся, а не чекай. Ховатись від мін, куль, снарядів і дронів-вбивць треба вміти всім. І чорним бухлям.
показати весь коментар
07.02.2025 12:36 Відповісти
Не ті нині цінності у молоді , замість півосіка енергетик , замість горілки всілякі кокаїни героїни ... замість тютюну курильні суміші .
показати весь коментар
07.02.2025 11:31 Відповісти
Таким г..., які хочуть швидких грошей та працювати на окупантів потрібно давати відповідне покарання, бити грошима в першу чергу.
-Штраф 100 тис. доларів у спец фонд для ЗСУ, який має виплатити обов'язково, і навіть після відсидки, якщо не виплатив, 50% від зп
-Пожиттєвий моніторинг грошових потоків.
-Неможливість займати будь-які посади в держ. інституціях, банківській, освітній та інших сферах, балотуватися в будь-які органи влади.
-У тюрмі він має щоденно 10 разів на день викопувати собі яму 2х1х2, потім її засипати та затрамбувати, щоб лом влазив не більше ніж на 20 см, потім знову викопувати, і так 10 років.
А самим упоротим, які чекають, влаштувати відсидку в режимі реаліті-шоу "як у раші", в ямі, на баланді, відео поводження кацапів зі своїми є багато. Щоб відчув смак "кацапської буденності"
показати весь коментар
07.02.2025 12:14 Відповісти
Генофонд чіпати ніззя ...
показати весь коментар
07.02.2025 12:18 Відповісти
Половина не реальна або веде до .... чергового злочину. Ось останнє про яму, так це чудовий винахід і я його підтримую !
показати весь коментар
07.02.2025 12:29 Відповісти
і знову питання!
до чого тут мвс?
теракт? терористичний акт?
сбу? нє?
показати весь коментар
07.02.2025 11:11 Відповісти
нема в служби стільки "очей", "вух" та "ніг", скільки їх має поліція
та й контингет, що підлягає перевірці, переважно в полі зору поліції - наркозалежні, особи із кримінальним схильностями та здібностями
показати весь коментар
07.02.2025 11:38 Відповісти
сбу не потрібні сексоти торчки або сутенери або якісь кончені маргинали!
у сбу та мвс різні ціли та задачі!
сбу, може визвати кого потрібно та коли потрібно. умовного смотрящєго за районом і все вияснити на протязі двух трьох питань. або смотрящій, просто десь зникне на дні дніпра в гідропарку.
лицарі плаща й кинджала!
показати весь коментар
07.02.2025 11:45 Відповісти
без опера на землі чи то поліцейського громади кіна не буде
показати весь коментар
07.02.2025 11:53 Відповісти
може ти не уважно прочитав, повторюсь.
у сбу та мвс різні ціли та задачі!
показати весь коментар
07.02.2025 11:56 Відповісти
це загальні фразі
конкретика - конкретна оперативна робота стосовно конкретного фігуранта.
тоді буде результат
прийде згаданий тобто "смотрячій" до служби (якщо ще прийде) та скаже - нічого не знаю/перший раз чую/не заважайте інваліду жити - ото й маєш результат
незалежно від правоохоронного органу
показати весь коментар
07.02.2025 12:03 Відповісти
Золотой генофонд млять...
показати весь коментар
07.02.2025 11:12 Відповісти
Та да! Молодь - це гіперактивність, тому в час війни вона буде воювати. Або за Україну, або проти України. Добре, щоб влада, яка не хоче цю мододь мобілізовувати це усвідомила.
показати весь коментар
07.02.2025 11:17 Відповісти
''Малчікі в трусіках''
показати весь коментар
07.02.2025 11:13 Відповісти
Узкоязичниє прі чом.
показати весь коментар
07.02.2025 11:54 Відповісти
Якщо б молодь з 18 не тинялася в "тєлєгі" в пошуку легких грошей, а служила строкову службу і вивчала військову справу то такої фігні не було б! - "Сон розуму породжує чудовиськ" і саме такі потрібні кацапам...
показати весь коментар
07.02.2025 11:13 Відповісти
у 18 держава повинна вже надати хоч якесь робоче місце в цьому житті а не вважати за ресурс
показати весь коментар
07.02.2025 11:27 Відповісти
Працюю з 16 років. І на роботу я влаштувався не тому що з бідної родини, а тому що у нас в родині не утримують паразитів. Я платив за репетирів дочкам і вони знали що якщо не вступлять на бюджет то дурнів я вчити за гроші не буду і доведеться йти працювати ким зможуть влаштуватись без спеціальності. Всі вступили на бюджет... Яке на фіг "робоче місце"?! За кордоном якщо "дитина" в 18 років залишається в батьківському домі то її розглядають як розумово неповноцінну особу, а батьків як придурків які виховали паразита...
показати весь коментар
07.02.2025 11:40 Відповісти
Навіщо брешете? З 16 років працювати, це ким? який роботодавець прийме дитину на роботу і візьме на себе таку відповідальність.

"За кордоном якщо "дитина" в 18 років залишається в батьківському домі то її розглядають як розумово неповноцінну особу, а батьків як придурків які виховали паразита..."

Повноцінна брехня, бо такого нема, по перше дитина і лишається з батьками, бо жито в Європі вартує сотні тисяч євро, також в Європі допомога фінансова платиться аж до 25 років, поки людина не вивчиться і не знайде себе.

Ох і напридумали казок. Це показує, що за кордоном ви не були і близько не шарите як там.
показати весь коментар
07.02.2025 11:51 Відповісти
Я отримав паспорт в день народження і вже наступного дня вийшов на роботу яку знайшов собі сам. Працював художником-бутафором в театрі ім. Франко. Вчитися я не хотів. Хотів подорожувати і з 11 років займався гірським туризмом, а з 16 зайнявся альпінізмом. Багато років прожив за кордоном і знаю про що говорю. Житло молодь орендує і зарплати вистачає на оренду. У нас більш ніж достатньо житла в Києві, але я здаю його в оренду, а дочки з пацанчиками вимушені наймати собі житло. Це чудово вчить самостійності і випробовує стосунки. Не знаю де ви наслухались казочок про халяву в Європі. Халяви немає в жодній європейській країні, а в США та Мексиці про це навіть помислити не можуть! Все дається в борг! І борги потім виплачують роками! Тому якщо хтось вступає в університет, але бачить що не тягне то кидає, або змінює спеціальність бо потрібно повертати борг...
показати весь коментар
07.02.2025 12:06 Відповісти
Аааа, ну то напишіть, що ви мажор київський з житлом і мав доступ до роботи. Більшість не мають таких привілегій. Тобто було де жити. Не треба ля ля про оренду, наразі середня з.п. в Києві 15 000 грн, а орендувати 1-к від 10 000 грн, ну або кімнату шукати з хазяйкою - дешевше.

"з 11 років займався гірським туризмом, а з 16 зайнявся альпінізмом. Багато років прожив за кордоном і знаю про що говорю." - ви написали, що ви з бідної родини, ви себе з депутатами порівнюєте))) реально бідні люди таке собі дозволити не можуть.

От я і написав, що не сходиться. Вибачте, але ви балабол. Бідний, при тому і київський і альпінізм, і закордон.

Хто був в Європі, то все бачив, що там і як. Якби там було так як ви написали, то не було б стільки якісної Європейської продукції, медикаментів, станків, обладнання, авто, техніка і т.д.

Ви явно пишете єрунду.
показати весь коментар
07.02.2025 12:13 Відповісти
А ви папаня року "У нас більш ніж достатньо житла в Києві, але я здаю його в оренду, а дочки з пацанчиками вимушені наймати собі житло. Це чудово вчить самостійності і випробовує стосунки.".

У мене знайомі пожили з дочками, всі піднапряглися, пожили разом, щоб не платити за оренду і за 5 років купили дочкам житло і у всі є по квартирі, бо знімати - це тупо платити внікуди.

А ви жлоб, катуєте дітей, щоб вони віддавали гроші іншим, при тому, що самі отримали від держави з дуже великою віргідністю )))).

Ваші дочки вас зненавидять, а більше всього, що вже вас ненавидять, народили і кинули на оренду, папаня року, спору нема, так ще і егоїст.
показати весь коментар
07.02.2025 12:17 Відповісти
Я киянин в пятому поколінні. Все житло приватне. Збудоване власними руками, а квартири куплені за зароблені гроші. Нам не потрібно купувати житло. Пацанчики - тимчасова розвага моїх дочок. Іншими словами, одружуватися ніхто не збирається. Я теж винаймав житло з 17 щоб мати можливість водити дівок і влаштовувати "мистецькі тусовки" переростаючі в "мощниє попойкі". То ж хай видурюються так щоб я не бачив і прогулюють самостійно зароблене. Після армії я не бухаю ось уже понад 40 років. Не хочу.
показати весь коментар
07.02.2025 13:01 Відповісти
У вашому комі є відповідь про оцих "терористів". Ось "... якщо "дитина" в 18 років залишається в батьківському домі то її розглядають як розумово неповноцінну особу, а батьків як придурків які виховали паразита... " ГАРНО й не скажеш.
показати весь коментар
07.02.2025 12:20 Відповісти
Дядко брехло, бо нема в Європі такого, нема такої інформації ніде. Казкар сам собі придумав і пише. Тим паче, що багато українців зараз в Європі і багато що бачать.
показати весь коментар
07.02.2025 12:26 Відповісти
Я не з наївних. Проте приємне слово кожному потрібне !
показати весь коментар
07.02.2025 12:31 Відповісти
Почнемо з того, что всі гуртки і секції або закриті, або платні і ціни там ого. Тобто молодь тиняється. Зараз хто не має грошей, то по суті бомж або злидні. Знайомий водить сина на карате: одне заняття 200 грн. Плавання абонемент від 2000грн. Також в школах не вчать протидіяти і розпізнавати москальскі повідомлення.
показати весь коментар
07.02.2025 11:48 Відповісти
Кацапи завжди будуть поряд. Хочеш, не хочеш, але це факт. Звісно доки не повиздихають, а військо це ... колективний вид боротьби. Можна бути навіть видатним спортсменом, але загинути від невміння співпрацювати саме в військовій галузі. Тільки спільне виконання завдань робить з людей колектив здатний ці завдання виконувати.
показати весь коментар
07.02.2025 12:19 Відповісти
Бачив я у свій час тих дохлих строковиків, які недоїдали і були перелякані і хлопців з рукопашки під 2 метри зростом і 3 роками змагань за плечима. В першу чергу треба фізуха, а все інше підтягнеться. Стадо зігнане не ефективне.

Військова галузь у більшості була: будувати дачі генералам і це відомий факт.

Підхід має значення.

Страйкбол хлопці, які бігали для себе показували кращі результати, ніж строковики. Е- ефективність.
показати весь коментар
07.02.2025 12:22 Відповісти
В Швейцарії військово-прикладні види спорту основа життя. Поряд завжди є тир де можна вправлятися в стрільбі і спортзал де можна зайнятися будь яким видом спорту. У нас цього не має. Держава не опікується військово-прикладними видами спорту. А без державного стимулювання і підтримки нічого подібного досягти не вдасться. Навіть у совка був ДОСААФ і патріотичні військові клуби. Я водному з таких був декілька років. ПРи батальоні почесної варти. Обїздив пів країни на шару "по мєстам боєвой слави" та ще й постріляти дали з усього що на той час було у піхоти. І це задовго до 18!!!
показати весь коментар
07.02.2025 12:32 Відповісти
А чому не пишете, що це все - БЕЗКОШТОВНО!!! Тобто це повна підтримка і зацікавленість держави. Ой, не зручно. Вчора ходив запитати в Києві абонемент, то від 800 грн. Пишете тільки зручне ))) Із бідної родини, мажор київський ))) ну пишіть далі, дурню повну читати не цікаво.
показати весь коментар
07.02.2025 13:05 Відповісти
Так совок був зацікавлений. 7 з 10 "халявщиків" які любили постріляти і подорожувати вступили в військові училища і стали офіцерами. Більшість вже здохли від горілки та загинули "за хрєн знаєт чьто". Ви про совок якусь ідеалізовану фуйню несете! Ви знаєте що в середньому радянська людина в СРСР отримувала на руки 7 копійок з заробленого карбованця? Вас цьому "діди" в школі не вчили, а книжку Вослєнского "Номенклатура" в магазинах не продавали. Селяни ті взагалі до 1974 не мали паспортів і отримували втричі менше за містян. Я не з бідної родини, а з добре забезпеченої (науковці). З якого це дива ви так вирішили? Все що було в СРСР не було БЕЗКОШТОВНИМ! Які ж ви дрімучі! В Древньому Римі раб обходився власнику в середньому 16% від того прибутку який приносив своєю рабською працею ("Раби і гладіатори Дрєвнєго міра", автора не памятаю), а "совецький будівник комунізму" обходився державі в декілька разів дешевше римського раба. Рабів, до речі, власник годував, лікував, забезпечував житлом і навіть давав їм жінок за виконання нормативів. Такого рівня експлуатації людство не знало до совка. Квартири, кажете, на халяву давали? Люди здихали в чергах на квартири так і не отримавши за все своє життя. Медицина взагалі жах - найвища дитяча смертність на планеті. У нас помирало 20 новонароджених, в США 5, а в Британії та Швейцарії 2. На медицину до цього часу вже наша держава витрачає стільки ж скільки і совок - 3% ВВП. Сьогодні навіть "дрімуча Турція" витрачає 10% свого ВВП на медицину...
показати весь коментар
07.02.2025 13:27 Відповісти
А чому ви спригнули на совок, я написав за Швейцарію і навіть зараз можна подивитися що там безкоштовно, а що ні, навіть їхати не треба. Там дуже багато що безкоштовно, тільки займайся. З совком зрозуміло, я не знаю совка, але я добре знаю владу України за всі часи. Як там в 94-му - нас 52 мільйони.

Так от подумайте чому вимерло стільки людей, чому нормальний перепис переносили мінімум 4 рази? І ще, як тільки вартість життя зростає в стелю, то люди перестають народжувати - це природа і навіть тварини перестають народжувати, якщо брак харчів, а багато взагалі знищують потомство, якщо брак харчів.

Так от, ви тут навиписували, а по факту українська нація наразі вимирає ОФІЦІЙНО по державних документах України, демографічна катастрофа. З однієї сторони москалі, а з іншої крадівнича влада.

Для прикладу Німеччина, яйця 2 євро, в Україні 65 грн, от тільки мінімалка в Україні 8000 грн, а в Німеччині - 1600 ЄВРО. 10 крат.

Спочатку в Україні знищити мінімум 15 млн населення рівне життя, а тепер кричать, що треба захисники.

А по держ статистиці на зараз в Україні десь 30 млн людей, з який мінімум 10 млн - пенсіонери. Тобто 20 млн - це діти + працюючи, і це для такої величезної території як Україна - ДУЖЕ МАЛО по всіх економічних книгах.

Багато хто хотіли б собі дітей, але доходи в Україні не дозволяють більшості завести дитину, ну і без прописки не влаштувати дитину ні до лікаря, ні в садочок, ні в школу бо є ЗАКОН про територіальну громаду і треба мати нерухомість!!!
показати весь коментар
07.02.2025 13:45 Відповісти
Тут я з вами згоден повністю і навіть цілком. Причина дуже проста. Українці відмовились від життя і стали утримувати паразитів. Країна занурилась в корупцію по самі вуха. А корупція вбиває.
показати весь коментар
07.02.2025 13:53 Відповісти
Демагогія, книги економіка, винні не українці, а винні нелюди у владі, які просто знищують Україну. Багатьох українців вигнали з робіт і пустили по світу з протягнутою рукою. Зате чиновники живуть в шоколаді, ну прийдуть москалі і розграбують роками крадене, це вже було. Орендую житло, то поблизу біля Києва москалі першими обнесли будинки чиновників ))). так крали і в них все винесли.
показати весь коментар
07.02.2025 13:56 Відповісти
Українська нація не бідна, вона ОБКРАДЕНА. А Європа тому допомагає, коли приймає від чиновників крадені в українців гроші і продає елітні цяцьки. Чому так відбувається, то я не знаю. Певно влада захоплена одними і сторонніх туди не пускають. Одні прокурори інваліди сміх на весь світ.
показати весь коментар
07.02.2025 13:58 Відповісти
А яка різниця в "сухому залишку"? Бідний чи обкрадений все одно убогий... Ну от зараз маємо мільйон озброєних дядьків. Ніхто не протестує і владу не міняє - не на часі. А коли стане на часі боротьба з корупцією? Думаю ніколи. Вже створено новий клас - "держслужбовці". Це такі типи які професійно розкрадають бюджет і нічого не виробляють взагалі. Тільки "дєлают дєньгі". Що до того чи "пускають сторонніх". Пускають. Треба лише добре постукати і довести свою гнилість якоюсь підлотою.
показати весь коментар
07.02.2025 14:12 Відповісти
ну і по тесту ви мажор київський, нема чим кичитися, ви отримали НАБАГАТО більше тупо маючи київську прописку за часів совка, це є інформація. В ті часи київська прописка давала дуже багато, за київську прописку у свій час люди готові були віддати дуже багато, маю підлеглих у віці і вони дуже багато чого розповідали про Київ часів совка. Київ був окремим елітним містом країною в країні.

По податках, то наразі працюючий Українець платить 44% від доходу (включно з податками від роботодавця), а потім в магазині і комуналка ще 20% + акцизи і т.д. і того 66%. І при тому що наразі все треба за власні кошти. 66% забирають, при совку забирали десь 80%.

Так мій дід не мав паспорта до 74 року, це правда, жили в землянці, потім якось побудували хату. І коли в родині мого діда помирали, то в містах жили нормально, голод міста не зачепив.

Але прикол знаєте, що по закордонних джерелах біля 70% українців наразі не харчуються нормально і відчувають брак грошей на їжу!!! Нажаль я також в їх кількості. За два роки ціни в Україні на багато продуктів виросли ВТРИЧІ.
показати весь коментар
07.02.2025 13:53 Відповісти
Вашому діду ще пощастило! Паспортизація селян продовжувалась повільно аж до 1979 року. Один з моїх дідів відсидів з 1939 по 1958 і помер на поселенні під Красноярськом тільки за те що українець. У другого діда з 9 братів і сестер більшовики (три революції, дві війни, два голодомори, репресії) вбили всіх... Так що в містах за совка теж було ... сутужно. Щодо цін зараз, то війна..., але заробити на життя можна. І заробити багато маючи робочі спеціальності! Вже не працюю. Наука не фінансується, але від оренди отримую дохід вищий за зарплату викладача. Я "три Д" - доїдаю, доношую, доживаю...
показати весь коментар
07.02.2025 14:49 Відповісти
А що тільки строкова на розумі? нічого більше не припадає на розум? рукопашка, плавання, силові види спорту і т.д. Строкова і близько не дасть того здоров'я та навичок, це доведено багато разів. Але є нюанс, що все нормальне ПЛАТНЕ, а у держави є гроші тільки на прокурорів інвалідів і т.д. Все інше чиновники хочуть нашару.

Навіть в Європі на Українських дітей виділяють гроші, які можна витратити виключно на дітей, і до 6 років аж. То знайомі в Польщі отримують на українську дитину 800 злотих, цього вистачає на їжу, школу, гуртки, секції і басейн.

Чи забули 90-ті, коли взагалі на дітей забили, скільки тоді багато перегинуло, а потім ой, а де люди, де захисники. В мене з класу поховали 2-х, нещасні випадки як сказали.
показати весь коментар
07.02.2025 12:06 Відповісти
В Європі у наших статус "біженця" і тільки тому їм надається якась допомога. І то не довго. Біженець це шість місяців. Далі, якщо не починає працювати то це паразит.
показати весь коментар
07.02.2025 12:22 Відповісти
Не бреши. Ще до війни Польща платила на дитину Україні 500 злотих, потім стали платити 800 злотих, просто так, на дитину України, це відомо. Це підтримка і не треба бути біженцем. Якщо оформитися біженцем, то платять ще і 500 євро. Навіщо брешете, якщо не знаєте?
показати весь коментар
07.02.2025 12:24 Відповісти
Халяви в Польщі не має. На дитину платять і її ополячують. Іншими словами, Польща відправляючи в дитсадок дитину української біженки, якій платить значно менше за польку і на роботі яку жодна притомна полька виконувати не буде за маленькі грошики додатково отримує, крім експлуатації українки ще й фінансування на кожну дитину від ЄС і готує собі майбутню дешеву робочу силу. Безумовно!, наших айтішників багатих бізнесменів поляки поважають, але чи багато там таких ухилянтів? От ж! Ніякої "підтримки" іноземці в будь якій країні просто так не отримують. Але ж, схоже, вам дуже хочеться халяви і вам просто необхідно вірити що десь вона ллється благодійним дощем в кишені паразитів... "бо вони того варті"... Я вчився "на халяву". В докторантурі LSE. Мені платили стипендію втричі меншу за зарплату секретарки в Лондоні. Але я мав набирати з усіх предметів не менше 90 балів з 100 можливих. Інакше спонсори відразу припиняли платити за навчання і стипендію...
показати весь коментар
07.02.2025 12:48 Відповісти
Знов брехня, знайомі працюють, не біженці, а працюють, платять на дитину 11 років 800 злотих. Вони не біженці. Якщо біженці, то ще 500 євро можуть платити додатково.

Ви не з бідної родини, ви брехун, брехун який просто бреше. Настрочили брехні і норм. Ну чим би брехун не тішився.
показати весь коментар
07.02.2025 13:02 Відповісти
Ну тут уже важко втриматись щоб не константувати очевидне - ви вмудрились вирости обмеженим і з таким вузьким кругозором що це навіть спантеличує трохи. Комп у вас є. В чому проблема? Дивіться, читайте...
показати весь коментар
07.02.2025 13:43 Відповісти
майбутній виборець зеленого скомороха... "гєнафонд націі", аніжедєті, на війну їх неможна, а підривати та палити автівки нашим військовим можна.
показати весь коментар
07.02.2025 11:13 Відповісти
Бо ті що 25+, *****, всі ухилянти, сидять дома - ухиляються, ссуться вийті у двір, не те що наблизитись до тцк
показати весь коментар
07.02.2025 11:14 Відповісти
Це ІПСО. Де брати гроші, щоб 3 роки не виходити з хати, ну дорослий же чоловік, а такі дурниці пишеш.
показати весь коментар
07.02.2025 11:37 Відповісти
Молодь це шо якісь інопланетяни? - вони шо не знають шо надворі віина і хто ворог?
показати весь коментар
07.02.2025 11:20 Відповісти
В Україні відродилися всі види злочинів, які тільки були колись в кримінальному та адмін кодексах і про них читали тільки з архивів. Не тільки здійснюють теракти, а грабують, крадуть, б'ють на вулицях, як дівчат, так і хлопців... одна відмінність, що раніше не знімали всі на відео і не скидали в інтернет.Повернулися не 90-ті, а навіть сімдесяті. Вова і його 6-ть менеджерів потужно створюють проблему і перемагаючи ці проблеми заставляють радіти все суспільство. А що б ми робили, якби вибрали якогось дурачка президлентом?
показати весь коментар
07.02.2025 11:20 Відповісти
Синок... В 70-ті ти двері в квартиру не закривав-ніхто не заліз би
показати весь коментар
07.02.2025 11:29 Відповісти
Синок, кому ти чешеш?
показати весь коментар
07.02.2025 11:33 Відповісти
"Папаша" в 70-ті і банки не закривалися, але злочини були і ще які. Я з тих, хто розкривав ті всі злочини і мені здається видніше і зрозуміло.
показати весь коментар
07.02.2025 11:47 Відповісти
🤣🤣синок ..так з внутрішніх органів???? Шо ж ти тоді великий такий розкриватель пишеш шо в 70х було гірше зі злочинністю ніж в 90і???
показати весь коментар
07.02.2025 12:16 Відповісти
"Папаша", ти великий знаток в розкритті злочинів? Тут проблема не тільки в розкритті, а та, що вилізли на поверхню ті злочини, яеі вмерли ще у 20-му столітті. А що сторсується розкриття, то попрошу не плутати з розкриттям та укриттям. "Папаша" не чув, що злочини, які не розкривалися просто не реєструвалися, щоб не портити статичтику???
показати весь коментар
07.02.2025 12:23 Відповісти
Синок.. Ти той хто не реестрував... І які злочини померли в 20 столітті цікаво?
показати весь коментар
07.02.2025 12:33 Відповісти
В 70-ті квартиру не закривали, бо тупо брати не було що у більшості населення.
показати весь коментар
07.02.2025 11:54 Відповісти
💯
показати весь коментар
07.02.2025 11:59 Відповісти
19 - 25
показати весь коментар
07.02.2025 11:23 Відповісти
Тепер ще більшою дорогою потрібно обходити ТЦКшнеків, тому що біля них можна отримати кулю чи бути підірваним від вибуху від СВП.
показати весь коментар
07.02.2025 11:43 Відповісти
Тобто ви думаєте, що в людей немає чим відповісти на "безпрєдєл"????
показати весь коментар
07.02.2025 11:44 Відповісти
Ви не правильно прочитали моє посланіє.
показати весь коментар
07.02.2025 11:47 Відповісти
та звичайно, до 25-и років то діти, звільніть їх взагалі від відповідальності любої крім ставити галочку в бюлетені за Найвеличнішого
показати весь коментар
07.02.2025 11:54 Відповісти
А як Росія вербує тцк для злочинів проти народу України і зриву мобілізації, чому про це нічого не пишете?
показати весь коментар
07.02.2025 11:55 Відповісти
патрулі раніше перевіряли телефони у порушників ком.години,а зараз чи був у тцк,а якщо підлітки то взагалі по Х., ОТ кацапи і знайшли собі безпечне середовище
показати весь коментар
07.02.2025 12:40 Відповісти