14117 відвідувачів онлайн
16 171 195

На Чонгарі було 1500 мін, а щоб давати відсіч, мало би бути 200 тисяч, - Наєв

екскомандувач Об’єднаних сил ЗСУ Наєв

На думку колишнього командувача Об'єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенанта Сергія Наєва, для того, щоб завадити ворогу прорватися з тимчасово окупованого Криму в 2022 році необхідно було ухвалити законодавчі рішення про застосування Збройних сил та ввести правовий режим воєнного стану.

Про це заявив колишній командувач Об'єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенант Сергій Наєв в інтерв'ю Українській правді, повідомляє Цензор.НЕТ.

"У 2014 році, коли відбулася тимчасова окупація Криму, на різні напрямки – в Чернігівську, Сумську, Харківську області, і в тому числі на Кримський напрямок, висунулися війська, так українська армія вживала заходів щодо відсічі агресії.

На Кримському напрямку наші військові нарили трохи окопів, там було декілька бригад, потім вони замінували п'ять мостів на перешийках: два на Арабатській стрілці, які підривалися способом накладного заряду. Безпосередньо на Чонгарі три мости – два автомобільні і один залізничний. Туди заклали вибухівку, трохи більше 1500 мін. Для того, щоб бути готовим для відсічі, там мало лежати зо 200 тисяч мін", - розповів Наєв.

Генерал наголосив, що йдеться про 2014 рік. В подальшому ці бригади з Кримського напрямку пішли на територію Донецької та Луганської областей, на півдні залишилися дрібні підрозділи. За словами Наєва, керівництво Збройних сил зверталося, щоб на території Херсонської і Запорізької областей ввели хоча б режим антитерористичної операції, щоб можна було приблизно в правовому полі розмістити війська.

"Уявіть, приходить військовий командир до власника якогось майнового комплексу і каже: "Можна на вашому майновому комплексі розмістити артилерійську батарею?". А власник майнового комплексу каже: "На яких підставах?". Не було цих рішень хоча б, щоб розмістити ці сили. Було відмовлено, сказано, що на території Херсонської і Запорізької областей таких правових режимів не буде", – пояснює Наєв.

Стосовно найрезонаснішого питання в суспільстві – "хто розмінував Чонгар?", генерал сказав наступне:

"У цьому запитанні немає сенсу. Цей напрямок підпорядковувався угрупованню військ "Південь", а на цьому перешийку стояв окремий батальйон. І в цьому батальйоні є військовослужбовці, які підривають ці мости. Відповідно, в ніч перед наступом, коли я доводив командувачам, що завтра можливий напад, то в тому числі я сказав командувачу угруповання на цьому напрямку, щоб привели готовність цих мостів до підриву. І коли відбувся наступ, ті солдати мали мости підірвати. Але ми маємо уявити, що підривали мости не роботи – звичайні люди, такі, як ви, такі, як я. І вони це мали робити, коли летіли бомби, ракети".

Стосовно того, що можна було зробити інакше на півдні, Наєв зазначив, що, на його думку, необхідно було ухвалити рішення про застосування Збройних сил, ввести правовий режим воєнного стану. Це щодо підготовки в ті попередні роки.

За словами генерала, на території Херсонської й Запорізької областей необхідно було ухвалити рішення, яке було на території Донецької та Луганської областей. Тоді б військове командування копало б окопи, клало б міни – не півтори тисячі, а сотнями тисяч.

Перед самою війною необхідно було б внаслідок мобілізації збільшити кількість військ. Тоді б там були ще додатково дві бригади територіальної оборони на території Херсонської і Запорізької областей, були б бригади з корпусу резерву, механізовані танкові, які б передав Генштаб ЗСУ, додав Наєв.

Топ коментарі
+45
Зараз вони вже можуть говорити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО - цього же не перевірити та не підтвердити!

Та, навіть якщо "всього 1500 мін":
Що Верещук там розміновували цілий РІК?
Скільки танків та машин на них підірвалося? - НУЛЬ!
Скільки часу рашисти витратили на перевірку та розмінування? НУЛЬ!
Схоже, як що там і "було всього 1500 мін", то до лютого 2022, там залишилось НУЛЬ мін!

показати весь коментар
10.02.2025 18:00 Відповісти
+38
Щодо Чонгару генерал класно з'їхав:

"У цьому запитанні немає сенсу."

Ну клас, це типу "понять і простіть"?
показати весь коментар
10.02.2025 17:56 Відповісти
+33
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показати весь коментар
10.02.2025 18:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
одним словом...клас
показати весь коментар
11.02.2025 12:19 Відповісти
треба було 200тис ...так а хто не давав!???Хто замовляв??
хто не дозволяв?? усі ходи записані
агласітє вєсь спісок
ЗЕрадників!!!
якщо було 1500 то чому жодна!!!не підірвала хоч оодного хробака???
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив???
показати весь коментар
10.02.2025 18:40 Відповісти
а пороха не потрібно любити чи не любити --- якщо є мозги то потрібно аналізувати . він зробив дуже багато для держави
показати весь коментар
11.02.2025 07:48 Відповісти
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показати весь коментар
10.02.2025 18:26 Відповісти
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показати весь коментар
10.02.2025 18:28 Відповісти
Шурик о, светоч разума, а чем талон на повидло отличается от самого повидла? Если генерал считает необходимым заминировать какой-то мост - это означает что он МОЖЕТ это сделать? ""На яких підставах?"
показати весь коментар
10.02.2025 18:41 Відповісти
Ну вы тупые... Не может генерал в мирное время минировать мосты по своему усмотрению, а "военное положение" не было объявлено!!!
показати весь коментар
11.02.2025 11:18 Відповісти
Алладин безмозглый, ты читать умеешь? " В интерв'ю генерал акцентував увагу-" військові декілька разів зверталися до вищого керівництва ввести військовий стан на Півдні, щоб військові могли проводити мінування і розмістити ще декілька бригад.."
показати весь коментар
11.02.2025 11:21 Відповісти
Гидка мерзота всі троє
показати весь коментар
10.02.2025 22:27 Відповісти
Короче. Шашлык один виноватый, что клоун и мразь у власти... вместе с "кацапо @# дивским коопторгом квартальным.."
показати весь коментар
10.02.2025 20:30 Відповісти
В 2015 році на східній околиці с.Лебединське (біля Маріку) я з двома розрахунками по 4 чоловіка встановив 1000 ТМ 62М за 1год. 27хв. в прикопку. Під ТМками було встановлено 55 шт. МС 3. Мінування проводилось в денний час на відстані 1600 м від позицій сепарів. І це мінне поле стояло до повномасштабки.
Це про швидкість встановлення ВЗ.
За війну, навіть під обстрілами за 2-3 год. встановлювали по 150-200 ТМок. А ще знімали орківські міни в тих же умовах, у кількості 100-120 шт. в 1,0-1,5 год.
На Чонгарі було встановлено більше 5000 тис. тільки ТМ62М. Це я знаю точно. Але якщо ці мінні поля і зняли то все рівно архівні копіі формулярів МП повинні залишитись. Якщо їх знищіли то як кажуть ... Нема тіла нема діла.
показати весь коментар
10.02.2025 18:27 Відповісти
https://www.president.gov.ua/news/prezident-vruchiv-nagorodi-vijskovim-ta-chlenam-rodin-zagibl-74661 @ Володимир Зеленський також вручив орден «Золота Зірка» генерал-лейтенанту Сергію Наєву, який є командувачем Об'єднаних сил ЗСУ і з першого дня збройної агресії РФ на території України очолює визначене угруповання сил оборони. Безпосередньо під його керівництвом було сплановано й організовано застосування Збройних Сил України та інших сил оборони на Південному напрямку.
показати весь коментар
10.02.2025 19:02 Відповісти
З https://www.radiosvoboda.org/a/donbass-realii/29513171.html повідомлення ЗМІ від 27.09.2018 року:
"Касетні протипіхотні міни ПФМ і ПФМ-1с («Лепесток») - небезпечний спадок, який дістався Україні від часів СРСР. Це фактична копія американської міни BLU-43...
У четвер на Павлоградському хімічному заводі за участі української сторони і представництва НАТО на утилізаційний конвеєр урочисто поклали символічну 2-мільйонну міну.
На підприємстві розповідають: аби знищити ці два мільйони, знадобилось два роки. Левову частку коштів на проект - приблизно 80% - дає трастовий фонд НАТО, до якого залучені 10 країн світу. Решту - фінансує Україна. Загальні обсяги грошової участі сторін у проекті називають таємницею, водночас зазначають, що вартість знешкодження 1 одиниці складає приблизно 1,33 євро...".
показати весь коментар
10.02.2025 19:42 Відповісти
Чомусь у травні 2021 року на той чвс командувач ОС ЗСУ Наєв без проблем провів масштабні навчання біля адмінкордону з Кримом, в тому числі з відпрацюванням дистанційного мінування території, а от у лютому 2022-го йому раптом знадобилась окрема директива з невідомо звідки:

З повідомлення ЗМІ від 14.05.2021 року:
@ "Поблизу адміністративного кордону з тимчасово окупованим Росією Кримом Збройні сили України влаштували масштабні навчання підрозділів реактивної артилерії. Воїни відпрацювали розгортання на вогневих позиціях і наведення на цілі умовного противника реактивних систем залпового вогню "Ураган".
"За лічені хвилини потужна та високоточна зброя була приведена в бойову готовність. Воїни-реактивники швидко висунулися з району зосередження, здійснили марш, розгортання у районі вогневих позицій та наведення на умовні цілі для їх подальшого ураження", - розповів командувач ОС ЗСУ, генерал-лейтенант Сергій Наєв...
"Мінні загородження застосовують практично у всіх видах бойових операцій. По-перше, вони не дозволяють противнику дістатися до місця призначення. По-друге, блокують фланги та шляхи обходу, що заважає висадці як повітряного, так і морського десанту. Головна перевага дистанційного способу мінування - швидкість встановлення мінних загороджень. За лічені хвилини бойові розрахунки реактивних систем залпового вогню "засіюють" мінами велику територію, що різко сповільнює темпи наступу противника", - пояснив командувач ОС ЗСУ."
показати весь коментар
10.02.2025 21:51 Відповісти
а хто ж розміновував ? от туди....
показати весь коментар
10.02.2025 18:33 Відповісти
Так, а хто заважав встановити стільки, скільки було потрібно?
показати весь коментар
10.02.2025 22:44 Відповісти
Вже після нового року в Крим почалося величезне перекидання і концетрування військ, йшла пряма підготовка до нападу, всі все бачили і ніхто нічого не робив
показати весь коментар
10.02.2025 22:54 Відповісти
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показати весь коментар
10.02.2025 18:25 Відповісти
знаєв каже що порошенко винен що не замінував чонгар.
а зеленський винен що рядовий петренко не підірвав мости.
щодо порошенка.
якщо вже так то не один порошенко винен, військовий стан це колективне рішення, звісно, найбільше його уведення від президента залежить але він не один владою вважається.
щодо зеленського.
якщо вже і винен то не в чонгарі а в зволіканні створення тро, створення тро без важкої зброї та техніки і у небажанні створення запілля.
хоча запілля жоден український президент не створював, лячно та і насрать всім було.
а щодо чонгара то це просто наші інфантильні мрії.
були б міни то пройшли инакше, міни лише сповільнюють але не зупиняють армію що сильніша.
показати весь коментар
10.02.2025 18:52 Відповісти
ставить в заслугу порошенку добробати це як ставить в заслугу ведмедю виробництво меда бджолами.
що зеленський що порошенко панічно бояться усіляких махновських батів, тому добробати були приречені адже влада перестала давать доступ до слави і народ гроші перестав давать.
а нереєстровому козаку їсти хоцца як і реєстровому але грошей катма.
от і розпускалися бати, хто добровільно через брак грошей а кого під ніготь брали аваківські орли.
щодо відновлення бронетехніки, гармат і так далі.
все відновлене познищувалося ворогом за перші три неділі боїв.
наші теж славно погуляли але мова про те що набудованого вистачило на місяць війни.
то що, місяць збирався воювать а далі знову в мінськ?
щодо ракетної програми.
це трампівська риторика.
якби щось було то полетіло б.
не полетіло то не було.
а коли полетіло то вже инша срака в президентському кріслі похвалу приймала.
мінські домовлености однаково виглядають що тоді що зараз.
український чемберлен сказав - я привіз вам мир!
правда, час показав що ніфіга але то вже нецікаво нікому, на арену вийшла юля і вова і розіграли президенство але, чомусь всі розказують що був вова і пєтя.
то розказують ті хто не знають як влаштовані українські вибори.
ще кучма перший допетрав як вони влаштовані і вивів проти себе комуняку симоненка і проукраїнський сегмент слухняно його переобрав.
показати весь коментар
11.02.2025 03:10 Відповісти
Якесь дивне виправдовування! Про 2014 рік пАтужно - здумала баба як дівкою була! Що заважало перед широкомасштабним наставити 200 тис. мін? Брехня, що часу не було!
Вину високопосадовців і генералітету вирішили списати на стрілочників з батальйону?
показати весь коментар
10.02.2025 18:23 Відповісти
Дебіл "пахучий", ти дурень чи придурюєшся? А хто має визначати неохідність оборонних заходів?
показати весь коментар
10.02.2025 18:32 Відповісти
Якби ти вмів читатати, то помітив би, що основні претензії генералом висунуті не асфальтовому преЗеденту, а Порошенку. То хто з нас подоляцький? Може ти і не подолдяцький, а просто неуважно читаєш?
показати весь коментар
10.02.2025 21:09 Відповісти
Які міни коли всі на шашлики готувалися?
показати весь коментар
10.02.2025 18:04 Відповісти
Не було там ніяких мін. Міні не потрібен солдат для її підриву, а про дистанційний підрив хто небуть чув?
показати весь коментар
10.02.2025 18:08 Відповісти
Тобто зелене чмо замість того, щоб продовжувати мінувати та гнати до потрібних 200000 розмінувало і те, що було та закрило всі оборонні програми, три роки нищило Армію. А зараз його намагаються відмазати: мовляв сенсу не було укріплятися чи як це розуміти?
показати весь коментар
10.02.2025 18:37 Відповісти
Та не тільки півроку. Три роки! ТРИ РОКИ!!! Можна було продовжувати вже готову програму укріплення і Армії, і ракетних програм, і оборонних рубежів по периметру. Ненависні "папіредніки, бариги" готувалися захищатися. А оманський осел прийшов, щоб "сайтісь пасєрєдінє".
показати весь коментар
10.02.2025 18:43 Відповісти
зелюлиз
показати весь коментар
10.02.2025 20:14 Відповісти
Вибори відбулися у 2019 р. Широкомасштабне вторгнення - 2022 р.
показати весь коментар
10.02.2025 19:38 Відповісти
з парасолем !
показати весь коментар
10.02.2025 19:39 Відповісти
Ну не знаю.. Я дивився документальний міні-фільм військового-журналіста-письменника Олександра Суркова, так він як раз про кримський напрямок розповідав, що там все "закрито". Це був десь 2018-й рік. Серія фільмів на Ютубі "Історії війни". А як там було - я хз
показати весь коментар
10.02.2025 18:02 Відповісти
Так. Ну просто ви ж написали, що взагалі не мінували (не знаю, який період мали на увазі). Ось я і пригадав це відео з Ютуба
показати весь коментар
10.02.2025 18:33 Відповісти
а хєнєрал що має робити? писати дисертацію в бункері?
показати весь коментар
10.02.2025 20:33 Відповісти
бідний валєрчик(((
показати весь коментар
10.02.2025 21:34 Відповісти
лапін і луцик - то два великі вояки і знатоки всього! не вистачає ще чорновола! сообразили б на трьох!
показати весь коментар
11.02.2025 18:04 Відповісти
На Житомирський трассі під Київом військові самі підірвали міст.Це не дуже складна справа.Чангар підірвати-теж.За кілька місяців до війни попередили соїзники.розвідка.Зараз на вуши вішають людям ...
показати весь коментар
10.02.2025 18:52 Відповісти
Какой только бред не несут.чтоб выгородить предателей.За несколько месяцев предупреждала розведка о нападении.не было времени подготовиться?Украину сдавали...Киев сдавали.С Гостомеля вывели воен.часть.с Киева вывели...24-25фераля...Не для кого не секрет.что происходило.Надеюсь.Зе войдет в историю.как предатель.погубивший сотни тясяч украинцев
показати весь коментар
10.02.2025 18:56 Відповісти
На Кривоноса завели уголовное дело.за "самовольную охрану аэропорта".Жуляны он не сдал.Все в открытом доступе.Сколько преследований тем кто отстоял Киев.Не удалост сдать Украину.теперь прелатели переобулись...деваться некуда
показати весь коментар
10.02.2025 18:59 Відповісти
Что вы демогогию разводите..За несколько мес знали о нападении.За пару суток знали точный час.Да только сунулись кацапы-сразу экстренно военное положение обьявляйте.через 5мин после нападения мосты взрывайте.с военным положением или без.Потом разберемся.На кону-судьба Украины.жизни миллионов.И Кривоносу.как и другим.кто не дал сдать Киев.мстят за это.Он.видишь ли.взлетное полотно испортил...а что не дал вражеским самолетам сесть-это ж мелочь...Как сказал один чел-ты подобьешь кацапский танк.но пойдешь сидеть.что асфальт испортил.Предатели и сволочи у власти.Сдали страну.а теперь выкручиваються.придумывают формулировки.
показати весь коментар
10.02.2025 21:23 Відповісти
Мы.несмотря на баранов у власти.встали на защиту Киева.и сражались.как львы.В самых опасных местах.без руководства.без должного орудия и снарядения.снабжения.На голом энтузиаме и адреналине.А потом повыползали с целей те.кто вовремя смылся.вернулись в свободный Киев.и кошмарят тех.кто "не так"воевал..
показати весь коментар
10.02.2025 21:29 Відповісти
Тобто на 1500 мін дозвіл не потрібен, а на 200к вже обов'язковий? А там тільки самих мін би вистачило, щоб росіяни принаймні на місяць по вуха загрузли в багні, піску і власній крові у тому перешийку.
Все інше "пояснення" - тої ж якості.
Яку тільки ***ню за ці 2-3 роки не напридумували, щоб тільки не розслідувати і не притягати до відповідальності вище політичне керівництво держави на чолі з найвеличнівшим зеленим лідором. Але нагорода обов'язково знайде злочинців, причому у той самий момент, коли вони того найменше очікуватимуть.
показати весь коментар
11.02.2025 11:27 Відповісти
країну врятував народ
а ті два вже мабуть на вибори мітять
показати весь коментар
10.02.2025 19:34 Відповісти
то генерали ци сцикуни?
хай беруть владу а то посадять їх
показати весь коментар
10.02.2025 19:37 Відповісти
шо ти нахер верзеш попаяна
показати весь коментар
10.02.2025 19:43 Відповісти
чому генерали шмарклі жують а не скинуть зесрань разом?
кацапві не бояться а земразь та будангу сцять?
ні, вони хочуть до корита як усі!!!
спитайте яки машини та котеджі у тих генералів
показати весь коментар
11.02.2025 03:34 Відповісти
це маразм який не має ніякого сенсу, красива фраза
лев стадо баранів зіжре, а не тільки одного барана

нашу люди без керівництва краще роблять взагалі, бо самоморганізація то наше усе!!!
показати весь коментар
11.02.2025 03:36 Відповісти
по суті є що сказати?
бо е таки часи коли слова нічого вже не вирішують
тільки дії
показати весь коментар
11.02.2025 04:10 Відповісти
а, юбка закоротка була, кацап, так?
показати весь коментар
11.02.2025 10:06 Відповісти
ідіот
показати весь коментар
11.02.2025 10:08 Відповісти
💯😁😎
показати весь коментар
11.02.2025 12:52 Відповісти
просто там сцикуни генерали, вони ж не воюють а у штабі сидять
показати весь коментар
11.02.2025 17:48 Відповісти
Колони спокійно проїхали через кп Армянська, по шосе....
показати весь коментар
10.02.2025 18:24 Відповісти
Це тим хто вчора мене критикував, за те шо я написав, що Чонгар ніхто і не мінував.
показати весь коментар
10.02.2025 17:58 Відповісти
Так то ж у 2018-му було...
показати весь коментар
10.02.2025 18:20 Відповісти
От у неї і запитайте. Я проста людина і висловив свою думку.
показати весь коментар
10.02.2025 18:36 Відповісти
А чія думка витримує? Твоя?
показати весь коментар
10.02.2025 19:20 Відповісти
А коли було таке питання про скІки чекати?
показати весь коментар
10.02.2025 19:37 Відповісти
Нестерпна брехня, щоб отбілити кремлівську консерву zeоманського.
показати весь коментар
10.02.2025 19:50 Відповісти
Нашёл время когда болтать об этом, зачем нам сегодня эти недоговорки и намёки, чтобы

очередной раз вспомнили твоё имя?

Всему своё время, закончится война и всё должно быть разобрано по косточкам и каждый должен

будет ответить за дела свои.
показати весь коментар
10.02.2025 18:20 Відповісти
Почалося. Влада і генерали стали валити один на одного прорахунки в швидкоплинній здачі Півдня. Як би там не було, але без зради у вищих ешелонах влади тут не обійшлося
показати весь коментар
11.02.2025 18:04 Відповісти
Хитрый..про Чонгар все на солдат сворачивает которые погибли на Чонгаре..Типа они не взорвали..))Ох и татарин хитрожопый..Ну ничо..следователь ему потом расскажет что он должен был делать и не сделал))
показати весь коментар
10.02.2025 18:53 Відповісти
Тому зняли і ті , ну щоб не заважали...
показати весь коментар
10.02.2025 19:43 Відповісти
І ті 1500 зелені познімали.
показати весь коментар
10.02.2025 18:13 Відповісти
Підривали мости за допомогою динамомашини. Як у 1941 році: крутиш ручку динамо, і по проводах іде ток на підрив зарядів. Вірю...
показати весь коментар
10.02.2025 18:59 Відповісти
Помню, как убогий кравчук, на каком-то политическом шоу, розмахивая условным пистолетом, рассказывал, что он не смог бы им защитить ядреное оружие. Тактическое оружие уже ******** кацапы, кстати, при нем. Оставить несколько боеголовок, да и материалы от ядерных ракет, на это у таких - прикидывающихся шлангами, - ума, мол, не хватает. А такую силу яд. оружия, мол, некому здесь будет присматривать. Выступал, как эксперт. Они все эксперты. На этот раз - целый хенерал!
показати весь коментар
10.02.2025 20:14 Відповісти
З 2014 року не вистачило пару днів щоб ухвалити рішення.
показати весь коментар
10.02.2025 17:55 Відповісти
До чого тут історія? Після зміни влади, буде великий процес, де Верещалка буде із Єрмаком розказувати, як вони " вимушені були будувати логістичний і розважальний хаб на Чонгарі, як і було домовлено убєжавшім від правосудія Зелєнськім В. О. в Омані.."
А який же дурень, будує Хаби на мінних полях? Так і Верещалка із Єрмаком не дурні.
показати весь коментар
10.02.2025 19:33 Відповісти
За розумний коментар- лайк.
показати весь коментар
10.02.2025 19:36 Відповісти
Подоляцький, не грай дурня. В интерв'ю генерал акцентував увагу-" військові декілька разів зверталися до вищого керівництва ввести військовий стан на Півдні, щоб військові могли проводити мінування і розмістити ще декілька бригад.."
На що Пани-Паяци( у яких ти служиш) розказували, " а дє мі вазьмьомь гроші на афальт.."
показати весь коментар
10.02.2025 19:46 Відповісти
Та шо ти говориш, Подоляцький, отак прямо нескладна ?
А які правові підстави військовим підривати мости? Військового стану немає, верхоголовком нікого із військових слухати про це небажає,навпаи,вся зелелена сволота, навіть 23.02.24 верещить із всіх прасок, " США мєшают нам бізьнесь дєлать".. вайні нє будєть, єшьте шашлікі...
показати весь коментар
10.02.2025 19:53 Відповісти
Та звісно, Влад ССАНІч став президентом України тільки в 25 році, це всі зебіли знають. .
А от у грудні 21го і січні 22- гого. Генштаб і вищі офіцери звертався до діючого на той час президента Порошенка, щоб той ввів військовий стан і видав наказ на розгортання військ.
Але Порошенко у січні 22-го нікого слухати не хтів, бо мав " жєлєзні договорьонності" в Омані про ненапад.
І замість виділення додаткових коштів на ЗСУ, про які неодноразово закликав лідєр оппозиції Зеленьський у ВР, Порошенко всі гроші бюджету тратив на асфальт
показати весь коментар
10.02.2025 22:05 Відповісти
Та ні нема таких лохів більше серед українців , щоб повелись на побрехеньки шавок ЗЕ
Нема!
Бо тоді виходить , що 1500 мін захищали нас від вторгенння рф
Бо як тільки ********* їх усунула, так одразу ми отримали захоплення півдня
Як же реальність лупцює підкацапних хвойд Зе
показати весь коментар
10.02.2025 18:46 Відповісти
Твоя думка не витримує перевірку фактами , проста людина подоляка
показати весь коментар
10.02.2025 18:47 Відповісти
І чому ж одразу після розмінування "не замінованого" ми отримали вторгнення кацапів з півдня і захоплення його - теж не доходить до глядачів великого зомбофону
показати весь коментар
10.02.2025 18:48 Відповісти
Це не думка, а висновок який грунтується на фактах , навідмінно від твого. Не плутай
Доречі, що там по відповіді на питання
Скіки чекати?
показати весь коментар
10.02.2025 19:24 Відповісти
Якщо це справді так, то це вибачає Наєву те, що зараз він маніпулює. Хоча генерал прямо вказує на вину президента. Наєв швидше позитивний персонаж, ніж негативний.
показати весь коментар
11.02.2025 07:12 Відповісти
Тому що генерали не можуть спертись на своїх підлеглих. Суцільна недовіра вищих чинів до нижчих і навпаки. Гнила командна структура. Бутусов це вважає найпершою причиною проблем у війні.
показати весь коментар
11.02.2025 14:44 Відповісти
Хитрий Валєрчик.
показати весь коментар
11.02.2025 14:45 Відповісти
Так, конкретики у Наєва нуль. Суцільні розмиті в часі і просторі фрази
показати весь коментар
11.02.2025 14:46 Відповісти
Як Валєрчик?
показати весь коментар
11.02.2025 14:48 Відповісти
Сторінка 1 з 2