6588 відвідувачів онлайн
10 821 123

Україна за час повномашстабної війни втратила понад 46 тисяч військових, - Зеленський

Володимир Зеленський

Президент Володимир Зеленський заявив, що Україна втратила понад 46 тисяч військових за час повномасштабного вторгнення.

Про це він сказав у інтерв'ю NBC News, передає Цензор.НЕТ.

Також президент додав, що ще десятки тисяч військових вважаються зниклими безвісти.

"І ми не можемо знати напевно, тому що зниклі безвісти можуть бути мертвими, або вони можуть бути в полоні. І це десятки тисяч. Це правда. Крім того, є понад 350 000, я думаю, близько 380 000, поранених", - розповів Зеленський.

Він також додав, що Росія депортувала 19,5 тисяч українських дітей.

Крім того, немає точних даних щодо жертв серед цивільного населення. За словами президента, кількість загиблих цивільних також може вимірюватись десятками тисяч.

"Ми не знаємо, скільки там загиблих, на жаль, тому що ті міста, які ми деокупували, в які ми увійшли, ми знайшли там масові поховання. Вони проводять масові розстріли, масові катування. Знаєте, в маленьких містечках, де було пару тисяч людей, ми знаходили по 500 трупів в одній великій могилі", - розповів Зеленський.

Топ коментарі
+33
Нічого дивного. Воно ж постійно вгашене.
показати весь коментар
16.02.2025 18:51 Відповісти
+24
І ВСІ їх життя на твоєй паскудній душонке, мразота квартальная. ТИ замаран кровю українців з ніг до голови, паскуда шашличная. Тобі НІКОЛИ не відмитись від цього, гнида неголена.
показати весь коментар
16.02.2025 18:49 Відповісти
+23
"а хто не вірить - змінюйте громадянство!"
показати весь коментар
16.02.2025 18:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
В Німеччині напевно..Мамкіни економісти... Навіть якщо не працюють, або працюють в темну, вони самі себе утримують, та свої родини часто. При цьому не даючи ані гривні в бюджет, хоча на справді дають, так само й не беручи звідти ані копійки. А тепер дивись: забусярили ті три мільйони осіб. Вгадай з трьох разів на що ляже тягар їх повного забезпечення? Сподіваюсь здогадався. А зараз дивись далі: їх родини втратять значну частину доходу, потім держава уріже соціалку,збільшить податки, що вже відбулося, і т. д., бо забусярених треба за якісь кошти утримувати,а це зовсім не дешево. І ось це все летить величезним комом, набираючи оберти! Так зрозуміло?
показати весь коментар
16.02.2025 20:58 Відповісти
І тому в селах повигрібали усіх чоловіків і твоя зелена ******* збирається завозити сюди бангладешців, бо вже людей немає? "Оні іспарілісь" (с) чи що, довбойоб?! Воно божевільне!
показати весь коментар
16.02.2025 20:59 Відповісти
Мене вразили не цифри. А сама заява. Що це означає ? Дивіться, дорогенькі, як я потужно накерував, що такі "НЕЗНАЧНІ" втрати ! І ні слова, що цього не мало статись !!! Аби ЗСУ мало накази та плани оборони України. Всі на Банковій знали, що вторгнення відбудеться .... після церемонії закриття Олімпіади в Пекіні, і що Сі категорично заборонив ***** розпочати "СВО" до цієї дати. 20 лютого. Та навіть якщо й було б. То ця цифра була б на порядок менша. Тобто, 4-5 тисяч. І кордони України ніхто б не наважився "трішки пєрєдвинуть!!! ??????????"
показати весь коментар
16.02.2025 21:00 Відповісти
Геть цю тваоину зелену.
показати весь коментар
16.02.2025 21:26 Відповісти
куди діваються 30 тисяч бусифікованих щомісяця? чи ця кількість неправдива?
показати весь коментар
16.02.2025 21:30 Відповісти
Так, про Другу світову війну.
показати весь коментар
16.02.2025 22:13 Відповісти
У такому випадку нащо кожен день проводити мобілізацію?
показати весь коментар
16.02.2025 22:16 Відповісти
1,2 млн вже мобілізованих + 3. 7 складає 4. 9 млн чоловіків. Якщо перевірити 600 тис заброньованих, половина буде блатних. З 1.5 млн непридатних принаймі половина виявляться блатними. Остаточне питання: навіть 3 млн мобілізованих вистачить, щоб замінити 500 тис вибувших раніше ? Дуже хочеться кацапам, і вони з кожної праски вішають лапшу рабсіянам, що в Україні нема кого мобілізувати. Ви підспівуєте цій пропаганді, навіщо ?
показати весь коментар
16.02.2025 22:39 Відповісти
Так британцям була потреба мобілізувати таку кількість солдат, якщо німці не висадились на острові?
показати весь коментар
16.02.2025 22:41 Відповісти
Зверху пораховано, що разом із зниклими, загиблих більше 100 тис, а то і всі 150 тис. Це втричі більше. В день наших біля 120 плюс поранених 120*3 = 450. До 500 наших в день вибуває. Так само і наші рахують не загиблих, а всіх разом. Давно треба це зрозуміти.
показати весь коментар
16.02.2025 22:44 Відповісти
Кацапська ботяра, ти дадай ще нулі бо куратор скаже, що погано працюєш
показати весь коментар
16.02.2025 22:53 Відповісти
На деяких ділянках це робиться, але недостатньо швидко та організовано. Зараз вийде. аби було бажання
показати весь коментар
16.02.2025 22:54 Відповісти
Звісно добре що ти в це віриш, проте не фантазуй. Ким і що робиться? Кожного дня тільки й новин: не вистачає особового складу, не вистачає дронів, брак інженерних споруд, і т. д.
показати весь коментар
16.02.2025 23:14 Відповісти
А ви бачили карту Британської імперії на початку війни? Так, висадились на території Британської імперії.
показати весь коментар
17.02.2025 00:04 Відповісти
И где он солгал? Потеряли более 46 тысяч. Ты считаешь, что менее?
показати весь коментар
17.02.2025 00:15 Відповісти
Це не його країна, і на кількість втрат Оманському начхати. Для Боневтіка головне гешефт, тому поки і не втік. Яку цифру підсунуть, таку і підпише.
показати весь коментар
17.02.2025 00:28 Відповісти
Ще раз повторюю, бо бачу, що з першого разу не дійшло:
1. Вже мобілізовані і ті, хто в складі ЗСУ/СБУ/ТРО - це не моб ресурс, це вже регулярна армія.
2. Ви написали, що у нас саме моб ресурсу 5 мільйонів, а потім почали задвигати, що 2+2=10. На моє питання, які пруфи - лише посилання на теоретичні матеріали із сумнівним методом підрахунку.
показати весь коментар
17.02.2025 08:41 Відповісти
Давайте повторю питання: яке джерело вказує, що у нас 5 мільйонів осіб, придатних до мобілізації і не обмежені по здоров'ю та інших причинах? Якщо вже вказали точну цифру, давайте про неї говорити
показати весь коментар
17.02.2025 08:42 Відповісти
Вважаю, якщо у військового може бути статус безвісті зниклий то це як пальцем в небо.
А в мирний час перепис з тієї ж причини не проводили. Бо ці данні кажуть гучніше про їхню неспроможність керувати країною.
Чи данні про відсутність укріплень, що прямо залежить від чисельності.
В нас середні числа статистик приводять змішуючи декілька чинників, які мають обраховуватись окремо.
показати весь коментар
17.02.2025 09:22 Відповісти
Мова йдеться про загальний мобілізаційний ресурс України - не треба перекручувати мої слова. Не доходить малоросам та рашистським ботам, що навіть моб ресурса в 3 млн вистачить, щоб продовжувати цю війну до тих пір, доки рашка не витратить всі совкові запаси заліза, бомб та снарядів, а також фінансово не потягне . Особливо, якщо ми будемо краще вкладатись в оборону. Тому кацапам так конче необхідна пауза . Повторю питання, навіщо ви підспівуєте рашистській пропаганді. І які ваші цифри і варіанти поведінки для України ???
показати весь коментар
17.02.2025 21:03 Відповісти
Ні, не зрозуміло. Всі знають, що депозити населення зростають, а сума валюти на руках людей перевищує річний ВВП країни. Активних людей. А якщо уріжуть щось там пасивним людям, то мені пох на це. Хай йдуть в ЗСУ і покращать своє матеріальне становище і своїх сімей. Стосовно Німеччини... Там всьго лям людей, з них 75% жінки й діти. Але, не зважай на факти, пиши ще, у тебе виходить)))
показати весь коментар
08.03.2025 21:53 Відповісти
Сторінка 2 з 2