6497 відвідувачів онлайн

До впровадження проєкту "Контракт 18-24" залучено шість бригад ЗСУ, - Паліса

Контракт 18-24: Паліса розповів про впровадження програми у ЗСУ

Станом на сьогодні залучено 6 українських бригад у рамках реалізації реформи рекрутингу та впровадження експерементального проєкту "Контракт 18-24" для добровольців. 

Про це в інтерв'ю проєкту "Командири нашої перемоги" розповів заступник керівника Офісу Президента Павло Паліса, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Наразі до експерименту залучено шість бригад: чотири сухопутних, одна десантно-штурмова й одна морської піхоти. Чому саме шість? Це дозволить нам проаналізувати весь процес: як громадянин потрапляє до військової частини, отримує фінансове та матеріальне забезпечення, проходить підготовку та в яких умовах служить. Це тестовий період, під час якого ми зможемо усунути можливі недоліки", - пояснив він.

Паліса наголосив, що ключове завдання цього проєкту – створити систему, в якій військовослужбовці почуватимуться захищеними та матимуть рівні права.

Головне, щоб людина, яка приходить на службу, розуміла: держава її не обманює. Усі військовослужбовці віком від 18 до 24 років, які займають відповідні посади та підписали контракт до запровадження експериментальної програми, отримають ті ж самі умови та переваги, що й нинішні контрактники", - зауважив полковник.

Водночас, за його словами, перелік бригад планують розширити після тестового періоду.

Також розглядають можливість залучення до служби ширшої категорії громадян України, зокрема тих, хто отримав відстрочку від мобілізації, звільнився з лав ЗСУ по відстрочці або має бронювання.

Ми прагнемо зробити Збройні сили України конкурентним гравцем на ринку праці. Вивчається варіант, за якого мобілізовані громадяни України зможуть укласти контракт із чітким терміном служби на прозорих і зрозумілих умовах. Наприклад, ті, хто були мобілізовані у 2022 році, отримають можливість підписати контракт і звільнитися через шість місяців. Громадяни, мобілізовані у 2023 році, умовно – через 10-12 місяців, а мобілізовані у 2024 році – через довший період", – розповів Паліса.

Також, наголошує Паліса, планується покращити умови для тих, хто перебуває на передовій з початку повномасштабного вторгнення. 

"Ми розуміємо, що не можемо одночасно звільнити всіх, адже це означало б залишити фронт без прикриття. Саме тому ми підходимо до цього питання комплексно, враховуючи різні фактори", – зазначив він.

Заступник керівника ОП зауважив, що головна мета реформи – поступова відмова від мобілізації та перехід до добровільного комплектування армії.

"Мобілізація сприймається суспільством неоднозначно. Але я переконаний, що ми рухаємося до того, коли люди добровільно приєднуватимуться до Збройних сил України. Питання в тому, як їх мотивувати та які підходи використовувати. Це складний процес, який вимагає глибокого аналізу та роботи. Але, на мою думку, саме цей шлях є правильним", - резюмував він.

Нагадаємо, 11 лютого Міністерство оборони України офіційно запустило формат добровільної служби "Контракт 18−24" для українців, які готові долучитися до Сил оборони на один рік.

У відомстві наголосили, що приєднання до Сил оборони за цим проєктом - не мобілізація, а добровільний вибір.

Топ коментарі
+8
Это значит, что добровольцы в остальные бригады попадают бесплатно, а в эти 6 за деньги.
показати весь коментар
18.02.2025 21:47 Відповісти
+7
Вітання від добровольців, що з 24.02.22 на фронті без ротацій.
Так, ми старі воїни, і нас залишилося вже зовсім мало.
Йшли на війну, тому що так було треба.
І зараз тому що так треба.
Дякуємо хоч за 100 000 та додаткових 70 000 за повні 30 днів.
Дякуємо, що вдовам щось там платите.
Як співав Мірзоян - "..коли державі щось від тебе треба, вона зве себе Батьківщиною.."
показати весь коментар
18.02.2025 21:51 Відповісти
+2
Не забудьте лише кожному з тих юних оболтусів відразу виплатити по декілька десятків тисяч євро і відразу відрядити до Франції на БЗВП.
показати весь коментар
18.02.2025 21:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Не забудьте лише кожному з тих юних оболтусів відразу виплатити по декілька десятків тисяч євро і відразу відрядити до Франції на БЗВП.
показати весь коментар
18.02.2025 21:45 Відповісти
Не оболтуси а захисники-добровольці. Може розповісте де особисто ви служите/служили?
показати весь коментар
18.02.2025 21:51 Відповісти
читай мій комент нижче.
Якщо коротко - давно.
Позамежно давно.
показати весь коментар
18.02.2025 21:53 Відповісти
а де іншим бригадам брати поповнення, в нас протягом року забрали три списочних чисельності військовослужбовців в інші бригади і де нам брати поповнення?
показати весь коментар
18.02.2025 23:16 Відповісти
Ігор, це не до мене. Міг би зайнятися, але сам знаю, що нервам кабздєц, відбирати на ДВРЗ - не моє.
==
У вас - це в кого?
(польський айпішнік - сидите на старлінку - тобто, на нулі в режимі польоту. Мені класно, у нас вже пофіг. Орлани якось вже непереконливо літають, за настроєм показуємо факи)
=
Слухайте, не забувайте, що ви до 22 були цивільним, і після всього станете цивільним. І вам насрать на любих довбойобів з погонами. Далі нуля не пошлють, а це наше рідне.
показати весь коментар
18.02.2025 23:28 Відповісти
Потрібна повноцінна мобілізація молоді та залучення відставних військових фахівців за кордоном! Війна показує що потрібні військові професіонали! Трактористи на бронетехніці більше загробили техніки ніж знищили росіяни.
показати весь коментар
18.02.2025 23:50 Відповісти
Фу, блін, це я дав.
Смердить.
Звик до наших на старлінках, переплутав воїна з ухилянтським підарасом.
показати весь коментар
19.02.2025 00:06 Відповісти
А? Пенсіонер? Військовий відставний фахівець за кордоном?
Попередній пост знімається.
Я ж бачу.
А як Ви в Польщі опинилися?
============
І, слухайте, навіть якщо колись кінчали Академію на полковника., що далі?
Формат війни змінився.
За рік.
Повністю
Абсолютно.
Стільки можу всього розказати.
Я сержант. Старий сивий сержант.
Колумбійці до мене - сеньйор команданте. наші по позивному. Збиваю потуги звертатися на "Ви".
Ми - сім'я.
показати весь коментар
19.02.2025 00:13 Відповісти
Я коли чую оце "військовий фахівець", то аж хіхікаю. Фахівці з совкодрочерності і паперовості. Ні, є звичано і саме фахівці, але то не від військовості залежить, а просто від людини - від її айкю, бажання і т.д. Причому серед кадрових знайти нормального "не совка" це офігєть як постаратися треба.
показати весь коментар
19.02.2025 01:16 Відповісти
Давно тут ))) Не так сказав. А то ще почнеш згадувати мою радянську армію )) Зараз Торецьк.
Були Терни.
До того Вірнопілля.
показати весь коментар
18.02.2025 21:54 Відповісти
А я вважаю, що все правильно робиться нарешті. І дай Боже, щоб справа пішла. Так, запізно на жаль. Потрібно було це робити ще в 2023, але усі ми розумні заднім умом. Тож плюсую, підтримую та бажаю удачі та терпіння. Терпіння - бо вже стільки нахріноверчено, що поновити довіру до держави буде складно. Але все вийде!

До речі, зараз якраз момент запропонувати цей проєкт контрактної армії ЄС та союзникам. Розвивайте ідею, залучайте найманців з інших країн, пропонуйте контрактну платформу ЗСУ як основу для Сил стримання на східному кордоні - як гарантію безпеки України та Європи.

І все вийде.
показати весь коментар
18.02.2025 22:12 Відповісти
Ви щось явно пропустили. В мене півроти іспаномовних. А я стабільно сеньйор команданте ))
показати весь коментар
18.02.2025 22:14 Відповісти
До речі, є проблема. Той Закон з червня 24-го. Тепер іноземці не можуть розірвати контракт менше, ніж за 6 місяців.
Йдуть в СЗЧ, звалюють. Вони вільні люди. І до того закону була дика ротація, але то проблема тих, хто їх перевіряє та підписує контракти.
В 22-му були воїни. Зараз фермери-гастарбайтери.
показати весь коментар
18.02.2025 22:17 Відповісти
Это значит, что добровольцы в остальные бригады попадают бесплатно, а в эти 6 за деньги.
показати весь коментар
18.02.2025 21:47 Відповісти
Верно
показати весь коментар
18.02.2025 21:59 Відповісти
Вітання від добровольців, що з 24.02.22 на фронті без ротацій.
Так, ми старі воїни, і нас залишилося вже зовсім мало.
Йшли на війну, тому що так було треба.
І зараз тому що так треба.
Дякуємо хоч за 100 000 та додаткових 70 000 за повні 30 днів.
Дякуємо, що вдовам щось там платите.
Як співав Мірзоян - "..коли державі щось від тебе треба, вона зве себе Батьківщиною.."
показати весь коментар
18.02.2025 21:51 Відповісти
Adrian Boyanov Я думаю, якщо вам збільшать до 300 000, то і ТЦК на вулицях поменшає.
показати весь коментар
18.02.2025 22:17 Відповісти
А Ви особисто не маєте бажання приєднатися?
Вік?
Стан здоров'я?
Мені просто позарєз треба люди на чисто офісну роботу.
ЗСУ перетворилися в УПА - українську паперову армію.
Замість воювати - сиджу та клацаю по клаві з тими рапортами, службовими розслідуваннями та актами списання б/к та пального. Більше нікому.
показати весь коментар
18.02.2025 22:21 Відповісти
"ЗСУ перетворилися в УПА - українську паперову армію."

Вони такі були весь час. Ще за часів моєї служби багато років тому. Плюс безкінечні переклеювання бірок, номерків, табличок та перефарбовування бордюр та дверей в різні кольори після кожного перевіряючого...
показати весь коментар
18.02.2025 22:36 Відповісти
Степан, в 22-му та початку 23-го такого не було. В мене тоді не було ноутбуку, принтера, паперу.
Штабні почали вимагати надсилати БЧС.
Я брав туалетний папір, якимось маркером писав на ньому, скільки народу у нас є в наявності, фоткав на телефон, на квадріку під постійними обстрілами села добирався до старлінку та відправляв. Усіх задовільняло.
Пізніше обзавелися старлінками (так все одно перебивало кабелі на антену постійно). Тут вже ноут.
Далі пішов абсолютний маразм з каліграфією.
Так.
І самураї японські зі своїми ієрогліфами тут нервово курять.
Бо це.... в мене нема слів, окрім матерних.
показати весь коментар
18.02.2025 22:45 Відповісти
Просто в 22-му всі обісраті сиділи, вєлікіє командіри порозбігалися по шконкам. А як нормалізувалися - повилазили і виявилося що вони герої і почали повертати свій совок.
показати весь коментар
19.02.2025 00:59 Відповісти
Роман, а Ви що робили?
показати весь коментар
19.02.2025 01:07 Відповісти
Чистив машини від солідолу і "малював їм губи" . Причому машини ті половина взагалі не їздили, але тре напідарасить бо сезонка і треба шоб красіво бо зампотєх не прийме. Осінь 22-го. Я (людина яка до цього ніколи не служила і совка не бачила) прсото в **** тоді був. Та й досі в ****, але вже звик і змирився (((
показати весь коментар
19.02.2025 01:23 Відповісти
Рома, ти навіть не поняв, що ти приводив до ладу підарську трофейну техніку.
Тобі не сказали?
І тебе капєц як обідили.
Ну, вибач, ти ж не сказав сразу, шо ти пісєц який воїн )))
Сам був занадто скромним.
Хто ж тобі доктор?
============
Це я там катався. Я віджимав. Там пісєц, як катки в бехі витримали. Під ногами лепестки та ОЗМки на кожному метрі.
=================
Рома, вини себе. Хоча і зараз не проблема. В ЗСУ люди потрібні.
А от я вас не хочу.
Краще іноземці.
показати весь коментар
19.02.2025 01:35 Відповісти
При чому тут підарська техніка. Ні, то гівно яке стояло і не їздило з часів совка. Та впринципі і зараз стоїть.
Да, я пісєц який воїн ) І я цього навіть не скриваю.

І от то і погано що армії люи потрібні а не спеціалісти. Я наприклад більше користі державі приніс би працюючи на заводі, а мій сослуживець-алкаш Андрюша - валяючись десь під забором, ніж проїдаючи дарма державні гроші і створюючи проблеми всьому підрозділу. Але армія і ефективніть - поняття несумісні.
показати весь коментар
19.02.2025 01:49 Відповісти
я думав, ви пишете за ізюмський ліс. Там техніки було - тисячі. Там капєц шо було. В мене, поки не злазив з броні бехи, постійно була здивована фізіономія.
там кабздєц шо було.
І злізти хєр, бо все в пелюстках.-
показати весь коментар
19.02.2025 01:54 Відповісти
Хочете до мене техніком-водієм?
Гарантую біля сотки в місяць, котедж в лісі (світло є, в іншому - ми ж на війні, тому привозимо і воду, і газ в баллонах)
Буде таке, що пройдете біля смерті поруч не раз.
Ну, ви ж чоловік?
І?
Може вже досить сидіти дома?
показати весь коментар
19.02.2025 01:59 Відповісти
Я раніше навіть часто думав що це навмисно робиться, тіпа диверсія. Попризначати людей на посади максимально непідходящі їх здібностям, заібати всякой хєрньой, шоб люди були замучені, невиспані і т.д. і не могли щось корисне якісно робити. Але скоріш за все таки ні. Це просто **********, звичка і совок який намертво засів в військових головах.
показати весь коментар
19.02.2025 01:37 Відповісти
Adrian Boyanov Мені дуже добре знайомо про що ви пишете. Тому ні. Маю Резерв+, відстрочки не маю.
показати весь коментар
18.02.2025 23:06 Відповісти
Не впевнений, що Вас стануть питати при перевірці документів.
Це ідіотизм - вербувати людину в коментах Цензора ))))
Є нюанс, правда.
Якого притримуюся.
Повага заслуговується бойовими виходами.
Потім вже все інше.
====
Ще раз. Хочете в окремий штурмовий батальйон, ім'ям якого кацапи лякають на ніч своїх дітей?
Вулиці в містах України названі нашим ім'ям.
В Києві вулиця Карпатської Січі.
Робити те саме, що й в цивільній манагерській роботі. Але тоді, коли побратими між собою скажуть - цей Nikolay Pisariev - не сцикун. Він бойовий.
Микола, це просто.
Просто не боятися.
показати весь коментар
18.02.2025 23:17 Відповісти
Платять, але не всім ) Та і я оце не розумію навіщо ото взагалді щось платити? Раби і бескоштовно повоюють. А хто не згоден - заклеймити зрадником-сзчшником, позбавити всіх нагород і посадити в тюрму. Ібо рабами не народжуються, рабом тебе роблять. А хто не згоден і не хоче бути рабом - в тюрму!
показати весь коментар
19.02.2025 00:54 Відповісти
1. так думаю, що кацапський бот. Не може людина таке наваяти. Навіть, якщо пахом. Воно ж все одно щось там читає, напевно?
2. Що воно там *********? )) Хто раб? бути рабом в "расєйской імпєріі" ?
Вваждаєте, хтось щось забув?
Ти м'ясо.
Вонюче.
Хочеш дожити до старості - уникай зустрічі з українцями.

показати весь коментар
19.02.2025 01:02 Відповісти
Паліса - куплена курва великого ЛАРЬОЧНИКА!
показати весь коментар
18.02.2025 22:05 Відповісти
Декілька цифр, які стосуються мобілізаційного потенціалу:

1) Через військову присягу і підготовку (ЗСУ, військові кафедри, військові училища і т.п.) за період 1991 - 2021 р. пройшло близько 3-3,2 млн. чоловіків, які на сьогодні знаходяться у віковій групі 25-51 р. А у віковій групі 52-60 ще близько 2,9 - 3 млн. таких чоловіків, правда, військову присягу і підготовку вони проходили ще в роки СРСР. Загальна чисельність зазначених категорій військовозобовязаних складає 5,9 - 6,2 млн. чол., але необхідні більш глибокі дослідження, яка частка з цих 6 млн. чол. не дожила до 60 років, емігрувала на ПМЖ за кордон, є інвалідами і т.п.

2) Через військову присягу пройшла більшість працівників силових структур ( в широкому розумінні - поліція, податкова поліція, сбу, прикордонна, митна служба і т.п.), але за майже 34 роки незалежності назбирається не одна сотня тисяч (екс)працівників силових структур мобілізаційного віку (25-60), які не пройшли через військову, але пройшли через присягу і підготовку в силових структурах.

3) Серед чоловіків мобілізаційного віку 25-60, котрі не проходили через присягу військового або силовика, але за 34 роки незалежності проходили через присягу держслужбовця назбирається не одна сотня тисяч чоловіків.

Всі 3 види присяги зобовязують в тій чи іншій мірі захист народу, державного устрою та іншиих аспектів держави. Дослідження і залучення мобілізаційного ресурсу до оборони мало б стосуватися, виходячи з принципу економічної і військової раціональності, насамперед, саме цих 6-7 міліонів військовозобовязаних під присягою. І тільки після вичерпання цього ресурсу взагалі раціональним би було залучення цивілістів або дітей на фронт.
показати весь коментар
18.02.2025 22:27 Відповісти
Кого намагаються обдурити - чому не можна просто знизити мобілізаційний вік ?!
показати весь коментар
18.02.2025 22:29 Відповісти