10701 відвідувач онлайн
13 023 204

Розміри України залежатимуть від кількості людей, готових її захищати, - Залужний

Заява Валерія Залужного про розміри України

Держава не повинна стояти осторонь від Збройних Сил.

Про це заявив колишній головнокомандувач ЗСУ, посол Валерій Залужний, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Я чомусь впевнений, що розміри України залежатимуть від того, яка кількість людей буде готова її захищати, а отже якщо ми приходимо безпосередньо до ведення самої війни зараз, треба бути дуже і дуже обережним", - сказав він.

За словами Залужного, держава не повинна стояти окремо від Збройних Сил.

Посол пояснив, що для ЗСУ головне - кількість підготовленого мобілізаційного ресурсу і кількість людей, готових у випадку чого взяти зброю, як це було у 2022 році, і стати на її захист.

Водночас він не готовий говорити про точну кількість, тому що для цього потрібно проводити розрахунки.

"Можливо, зараз можна провести розрахунки, і ми з вами зрозуміємо, що й половини хватить від того, що є", - пояснив він.

Водночас найголовнішим фактором ексголовком назвав кількість підготовленого мобілізаційного ресурсу для довготривалої війни.

"З точки зору держави я би більше дивився саме на Україну безпосередньо як на мобілізаційний ресурс для захисту, а не на кількість, яка знаходиться в ЗСУ, яка, до речі, буде залежати від багатьох факторів", – підсумував Залужний.

Топ коментарі
+14
Взагалі від кількості людей не залежить, а від кількості зброї! В кацапстані набагато більше людей і що з того, якщо ВСУ б'ють їх якісною зброєю то кількість тут немає значення!
показати весь коментар
19.02.2025 11:59 Відповісти
+14
залежний вже дістав. то воно вивчало всі праці герасимова, потім здобувало вчену ступінь в підрахуя, то теренділо про неможливість наступальних дій з обох боків................... кончене чмо, краще б закрило своє рило та втерлось після облизування підрахуя.
показати весь коментар
19.02.2025 12:06 Відповісти
+12
зєлєнського і дєрьмака , та всю їх ворожа для Україну команду на передову, а до влади справжнього президента. Хоч ізапіздно, але щось вдасться врятувати.
показати весь коментар
19.02.2025 11:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Живе у жебратстві,бідолашна,останнє віддав.
показати весь коментар
19.02.2025 12:59 Відповісти
а тут без варіантів:

хочете жити, обирайте владу із тих, хто захищав Батьківщину, як в Ізраїлі, де весь уряд і держслужбовці колишні військові, або в запасі.
показати весь коментар
19.02.2025 12:59 Відповісти
Залужний вже виграв свою війну проти рашки у 2022 р.

зможеш, повтори !

.
показати весь коментар
19.02.2025 13:01 Відповісти
Я бачу, що для деяких просування ухилянтського наративу (який кацапи підтримують як тільки можуть) настільки важливо, що вони навіть готові ображати Залужного, хоча він лише констатує факти.
показати весь коментар
19.02.2025 13:03 Відповісти
І хто цей Берлін захищатиме по твоєму? Німці? Чи можливо французи з іспанцями? Не буде Європа воювати, а просто договориться, якщо до цього дійде А ось реально загинути в боях з упопотими кацапо-бурятами в холодних окопах десь на курщині чи Донбасі можна вже прямо сьогодні.
Не працюють вже твої дурнуваті страшилки, міняй методичку
показати весь коментар
19.02.2025 13:03 Відповісти
Не факт, хто більше програє в кінцевому результаті, адже Лукашенка і путлеру вже за 70 і більше 10 років вони не протягнуть, а там може щось поміняється і Білорусь принаймі залишиться у своїх кордонах, а от повернути назад Крим і Донбас з абсолютно прокацапським населенням, який на той момент буде в складі рф вже біля 20 років не вийде
показати весь коментар
19.02.2025 13:06 Відповісти
А сам де служив/воював?Хто ти такий,що даєш оцінки космічного масштабу і космічнго ідіотизму?Просто інтернетна, диванна, **********.
показати весь коментар
19.02.2025 13:13 Відповісти
Залужный в отличии от тебя ухылянта на фронте бывал и даже ранен был.Так что не открывало бы ты рот свой на него
показати весь коментар
19.02.2025 13:14 Відповісти
Точніше, нація яка має народжуваність нижчу за смертність виявляється не може фізично захисти розміри країни.
А тепер головне питання. Хто заважав при наявності всіх можливостей не бути боржником а нацією з розвинутою економікою і військовими технологіями? А, це не цікаво. Треба піхота, піхота, піхота.
Все інше Бангладеш поможе, чи хто там має піднімати економіку?
Оці проміжкові підсумовування воєнних і політиків вже так *********.
Вийде на 1млн держ апарату 25млн людинотіл.
показати весь коментар
19.02.2025 13:22 Відповісти
Бо треба було переходити на Ізраїльску чи Швейцарську модель, ще до 2020 року. Тоді взагалі не було б питань з мобілізації та ротації. Та й вторгення 22-го теж могло не статися.
показати весь коментар
19.02.2025 13:42 Відповісти
Абсолютно вірно, і так в більшості нормальних країн. Це тільки хитро******і держави типу Рейха, СРСР, Північної Кореї, Китаю, залучають солдатів за сотрясання повітря - патріотизм, обов'язок, захист Батьківщини, ну і зірочку і вимпелок.

Насправді для бажаючих заробляти на життя пістолем і шаблею, мають бути нормальні зарплати, квартири, медичне обслуговування не гірше ніж в комерційних клініках корпорацій, і таке інше. Самурай це високоризикова професія і сьогун має просто платити воїнам за захист, а не ловити кріпосних. Причому платити так, щоб це вигідно відрізнялось від звичайного гречкосійства, не може бути зарплата кур'єра рівною збройним силам. Причому ти в курсі, що контракти зараз є і багато хто подається саме на контракт, а не мобілізацію.
показати весь коментар
19.02.2025 13:49 Відповісти
Треба було хоча б не скасовувати воєнний стан 2018 року))) А в ідеалі - ввести його ще раніше!
показати весь коментар
19.02.2025 13:56 Відповісти
Залужний мав на увазі розмір корисних копалин для ахметова чи США?
Враховуючи, що його зараз веде ахметов, то зрозуміло , що вони прагнуть але необачний Трамп своїм ротякою виніс на загальний огляд де що іншу картину.
показати весь коментар
19.02.2025 14:02 Відповісти
Добавте сюди допомогу тих країн - виходить Україні, як не крути, дуже далеко до військової економіки параші.... Якби нам реально допомогали, як параші, союзники, але ...... Бачачи нашу "велику" корупцію - даже найсмиливіші - опускають руки......
показати весь коментар
19.02.2025 14:04 Відповісти
Та це або тцкашник, або сбушник, або просто подоляковська шавка - бо усе це, він, з піною у роті, захищає Я вже просто його баню.....
показати весь коментар
19.02.2025 14:11 Відповісти
Коли вибрали Юща і Пороха (це єдині президенти, за кого голосував і які виграли вибори), то не верещав ні через місяць, ні через рік. Тому ти сказав, як у воду перднув...
показати весь коментар
19.02.2025 14:12 Відповісти
Цікаво, чому його хрипатий фельдмаршал міра звільнив, що тепер тебе і таких самих, смаргадових ботів, жаба давить? Мішка падалЬяк не вигадав нічого в методичках?
показати весь коментар
19.02.2025 14:15 Відповісти
Залужний президент, Порох - кабмін. Це для початку
показати весь коментар
19.02.2025 14:17 Відповісти
Дебільний ти, якщо враховувати, що кацапія більша, і як би ти не воював, більша маса переможе меншу. Він не винуватий, що адміністрація байдена і ОПа затягли війну у форму окопної війни на виснаження. Все могло закінчитися ще в 2022.
показати весь коментар
19.02.2025 14:22 Відповісти
Залужний в армії все життя. Це був його свідомий вибір. Тому не варто порівнювати мокре з красивим.
показати весь коментар
19.02.2025 14:26 Відповісти
Ти, смарагдове, чудово знаєш, що хрипатий нарцисьониш, по завданню лубянки, зняв його. І не тільки його, а і купу генералів з його команди. Вони країні теж не потрібні? І послами ніхто не призначить. Зате от сірскОй - це ваше все, якщо врахувати втрати щ лютошо 2024. Не було б диких втрат у м'ясника, то не гребли б тцкшники зараз дідів немічних у армію
показати весь коментар
19.02.2025 14:27 Відповісти
Хочеш сказати, твоя півняча дупа не була врятована в 2022? Чи ти, як і інші зебіли, першим здриснуло з країни? "Спочатку вони ставлять галочку, в бюлетені, а нам потім з автоматами, по посадкам бігати"(с)
показати весь коментар
19.02.2025 14:30 Відповісти
Чому хрипате припинило випуск перший -...місяць війни? Бестселер який був, до дір зачитували...
показати весь коментар
19.02.2025 14:31 Відповісти
Чому тут питаєш? Зроби запит до ФСБ "Козира"
показати весь коментар
19.02.2025 14:32 Відповісти
Мене влаштовували при Ющі:
- ріст ВВП 7-8%
- рекордні іноземні інвестиції до 10-11 млрд баксів на рік;
- високий рівень життя, коли в Києві легко можна було знайти роботу з 1000+ баксів зарплати;
- шалений ріст ринку авто та нерухомості (я тоді працював, можна сказати, в автомобільній галузі);
- справжня люстрація - звільнення 20 000 чиновників-кучмістів у 2005 році ;
- справжня деолігархізація - повернення Криворіжсталі (Зе хоч у одного олігарха завод забрав?);
- різке зниження корупції в освіті завдяки ЗНО;
- гуманітарна політика - українізація кінотеатрів, увага темі Голодомору, початок перемовин про Томос.
показати весь коментар
19.02.2025 14:33 Відповісти
Так це ж ти галочку ставив не я. А мою дупу не такі як ти петухи не врятують. Мені вже поюху на це все. Я свій вік майже віджив. Скільки залишилось тільки Бог знає. Так шо якщо, не дай Боже до мого дому дійдуть кацапи то я найду метод хоч одного підара забрати з собою на той світ. Так шо заткни свою вонючу пельку і йди захищати свою сім'ю, а не шивфруйся за жіночими спідницями.
показати весь коментар
19.02.2025 14:39 Відповісти
Так бідолашного "звільнив"?
показати весь коментар
19.02.2025 14:41 Відповісти
Зебіл, всі питання до сірскОва
показати весь коментар
19.02.2025 14:41 Відповісти
Судети з 99% дойчів повернули ж чехи. В товарняки шпрехаючих загрузили, і відправили на історичну батьківщину. Так і з кацапами - на паром з Керчі, і на родєну, к бєрьозкам
показати весь коментар
19.02.2025 14:43 Відповісти
Чому зебіли не згадують, що це хрипатий влаштував влк. І чому зебіляки не згадують, що окрім Залужного хрипатий хєнєралісімус всєя всілєнной купу бойових генералів з його команди теж звільнив? Вони що, державі не потрібні, з одним кишеньковим гєнєралом сирком справимся?
показати весь коментар
19.02.2025 14:46 Відповісти
Воно - це твій хрипатий мудак, і його єрмачня. Не *****, та не відписженим будеш. Краще з центру нових методичок випишіть, смаргадові бібіЗЄни
показати весь коментар
19.02.2025 14:48 Відповісти
Це ти як презерватив, десять раз бомжами використаний. Будеш роззявляти пельку на Генерала, щелепу в зворотній бік увігнемо, нице. Кожному зебіло-боту.
показати весь коментар
19.02.2025 14:50 Відповісти
крута у вас диванна аналітика)
ета туда, ета сюда чих пих і всьо ок було б) не знав шо польські дивани з вбудованим курсом геополітики і базавих знань військової економіки та стратегії на полі бою) не підскажете вартість цих ноухау?)
показати весь коментар
19.02.2025 14:51 Відповісти
дивно читати про влк Залужного і так далі)
але ж для когось ці коменти пишуть, отже хтось в цю маячню вірить)
ну Зеленський вигнав його, причина помоєму досить проста - в нашому "театрі" може бути лише одна популярна людина....з хріпатцой) усі інші мають заткнутись і йти накуй)
звільняли зі скандалом, тож мабуть тому вже наобіцяли позицію посла в обмін на....) а тут вже важко сказати на що)
в любому випадку думаю генерал який все життя служив навряд чи сам побіг проситись закордон бо ...(тут люба причина на ваш смак)
показати весь коментар
19.02.2025 15:00 Відповісти
Нагадаю, клоун снял Залужного за неделю до падения Авдеевки.
И поэтому Залужный освобождал Херсон, а Сырский сдал Авдеевку.
показати весь коментар
19.02.2025 15:50 Відповісти
Говорят в телеграмм-каналах, где агитируют за деньги жечь машины ЗСУ, кацапы рекомендуют держать дома диски с всеми выступлениями Квартала и эти бестселлеры. Говорят, если схватят, будет шанс залететь на дурку, а не на зону
показати весь коментар
19.02.2025 15:57 Відповісти
Оооо! Тёпленькая пошла. Ещё один - не опрошенный.
Видите ли, я на этом сайте собираю анкеты. Хочу найти ту сумму которая повернёт нас к победе. Я вас ещё не спрашивал?
Скажите, сколько вам нужно заплатить чтобы вы пришли в военкомат? Говорите не стесняйтесь. Может оказаться что каких то 20 тысяч не хватает нам до победы.
показати весь коментар
19.02.2025 16:07 Відповісти
Бажано щоб країною керував мер процвітаючого міста. (Не про боксера, в цілому) Щоб була тяма, як керувати бюджетом в малому проекті.
А що військовий? Безглузде намагання поєднати дипломата і військового. Це як вогонь і вода. Ще він підтримував зміну підсилення вимог до відповідальності військових. Хоча
Промовчав про тро і дфтг.
Порох спровокував захоплення трьох кораблів і не ввів загальний стан війни.
А також не модернізував армію, склади вибухали.
показати весь коментар
19.02.2025 16:09 Відповісти
Распространить свободу слова с сайта на всю страну. Я за!
показати весь коментар
19.02.2025 16:10 Відповісти
Ви переплутали причину з наслідком. У "кращих" совєцьких традиціях.
показати весь коментар
19.02.2025 16:33 Відповісти
Мене влаштовує сьогоднішня зарплата. На нуль я не претендую, здоров'я нуль. Але я б залюбки подався до Птахів, мені попередньо подобається там колектив і напрямок, якраз по моїй професії. Одна єдина проблема - заборона зміни ВОС і короткостроковий контракт з продовженням та чесною ВЛК. Я б навіть на Схід поїздив туди, де немає фізичних навантажень. Припинити бардак і налов в країні, щоб було за що воювати, УНДР не мотивує взагалі. Відкрити кордони. Все, більше особливих вимог не маю.
показати весь коментар
19.02.2025 16:37 Відповісти
Ось тут не потрібно обманюватись - команда є. Як мінімум на найважливіши позиції.
показати весь коментар
19.02.2025 16:37 Відповісти
А для продовження Шаптала кабмін, а Порох лісом - у нього вже були можливості відзначитись.
показати весь коментар
19.02.2025 16:38 Відповісти
Просвітіть будь ласка
показати весь коментар
19.02.2025 16:46 Відповісти
Автором закону 8271 є не Залужний...
показати весь коментар
19.02.2025 17:07 Відповісти
Цікаво, і як це Порох спровокував захоплення кораблів? Кораблі до того кілька разів проходили Керченською протокою і москалі їх пропускали, а тут раз взяв і спровокував?
показати весь коментар
19.02.2025 17:09 Відповісти
Тільки він не сказав, що кількість людей, готових захищати Україну, напряму залежить від кількості "генералів-котловодців" і їх говнокомандувачів, готових у співпраці з ворогом вбивати якомога більшу кількість українських чоловіків своїми зрадницькими на користь ворога організацією та порядком ведення бойових дій, технічно здаючи ворогу місто за містом з мільйонами людей.
показати весь коментар
19.02.2025 18:10 Відповісти
Тільки він не сказав, що кількість людей, готових захищати Україну, напряму залежить від кількості "генералів-котловодців" і їх говнокомандувачів, готових у співпраці з ворогом вбивати якомога більшу кількість українських чоловіків своїми зрадницькими на користь ворога організацією та порядком ведення бойових дій, технічно здаючи ворогу місто за містом з мільйонами людей.
показати весь коментар
19.02.2025 18:13 Відповісти
Почитай закон про нацоборону, загугли що таке мобілізація (не плутати із зеленою бусифікацією)
показати весь коментар
19.02.2025 18:20 Відповісти
Не 300 тис., 30 некомплектих бригад, як заявляють різні блогери і журналісти, тобто 60-100тис.
показати весь коментар
19.02.2025 18:23 Відповісти
Зелений поц-наполеон завив, що воювати будуть всі, бо йому ж зброї і набоїв для опору окупанту не потрібно, ну хіба що дефектних, щоб можна було на виробництві вкрасти, українців зачистити і кацапів зберегти. Йому потрібні мільйони українських цілей на фронті, деморалізація, шалена привладна корупція, драконівські податки, один словом - розруха у всьому щоб змусити український народ накінець здатися окупанту.
А от воєнна економіка, трудова повинність, призов населення на масове виробництво зброї в тилу, справжня ефективна реформа збройних сил, виробництво далекобійних балістичних чи хоча б крилатих ракет - це на рівні фантастики, щось нездійсненне для його московського зрадницького мізку і всього його фсбшного зброду.
показати весь коментар
19.02.2025 18:41 Відповісти
Бо ж зелений поц-наполеон завив, що воювати будуть всі, бо йому ж зброї і набоїв для опору окупанту не потрібно, ну хіба що дефектних, щоб можна було на виробництві вкрасти, українців зачистити і кацапів зберегти. Йому потрібні мільйони українських цілей на фронті, деморалізація, шалена привладна корупція, драконівські податки, один словом - розруха у всьому щоб змусити український народ накінець здатися окупанту.
А от воєнна економіка, трудова повинність, призов населення на масове виробництво зброї в тилу, справжня ефективна реформа збройних сил, виробництво далекобійних балістичних чи хоча б крилатих ракет - це на рівні фантастики, щось нездійсненне для його московського зрадницького мізку і всього його фсбшного зброду.
показати весь коментар
19.02.2025 18:45 Відповісти
1 ніяка техніка не замінить на полі бою військового + з технікою проблеми через виродків з США і Європи 2 нагадай а в Британії чи США під час першої і другої світової війни теж були короткострокові контракти, чи воювали до перемоги ? 3 без землі без нашої території свобода і незалежність це ніщо просто слова і гасла. 4 що не так з ставленням у армії у мене кілька десятків знайомих служать ніхто не жалівся на ставлення. 5 це потрібно але наше населення не хоче саме йти виконувати обов'язок.
показати весь коментар
19.02.2025 18:46 Відповісти
Є в США топ 10 компаній світу по експорту зброї знаходяться в США наростити їм виробництво дуже легко почитай як США штампували зброю під час другої світової якими темпепами
показати весь коментар
19.02.2025 18:47 Відповісти
У звичайної домогосподарки рейтинг буде вищим ніж у зебіла.
Там взагалі немає з чим порівнювати. Залужний тут ні до чого, так випадково прив'язали у рейтинги. Хто зна, що він їм віддану службу наобіцяв
показати весь коментар
19.02.2025 18:49 Відповісти
Веде ахметов.. Цікаво, крім слів факти є?
показати весь коментар
19.02.2025 18:56 Відповісти
Дякую.
Вот все так борются за контракт а сами не пойдут. Значит не в деньгах дело?
показати весь коментар
19.02.2025 19:12 Відповісти
Ві человек которій что-то где-то слішал. И как часто бівает с такими людьми ві неправильно вібрали точку отсчета для системі координат.
Лирическое отступление 1. Государство єто аппарат принуждения, а не насилия.
Лирическое отступление 2. В єкономике все принято назівать ресурсами, в том числе и людей. Єто нужно для удобства статистических расчетов. для чиновников наоборот. Вспомните что раньше лучший способ решить свои проблемі єто попасть к чиновнику на прием))

В основе своей государство єто обьединение людей для защиті прав єтих саміх людей. Обьясняю. Представим себе античній мир. Люди (т.е. толпа) отказалась от части своих прав (т.е. волюнтаризма) для того что бі государство установило единіе (и желательно честніе)) правила игрі. Такие правила обеспечивают плюс-минус хорошие условия для развития и подавляющего большинства населения. Разрушение єтих правил, естественно, ведет к противоположному. Доказівать не буду єто хорошо видно по истории. Именно поєтому Платон писал "не государство создано для человека, а человек для госурадства", а Кенеди говорил "не спрашивай, что государство сделало для тебя, справшивай что ті сделал для государства".
В єкстемальной ситуации государство обязано сделать все для своего віживания. В нашем случае єто принудить людей воевать. "Государство нам нужно для того что бі єто никогда больше не произошло"(с)
Размішление о правах людей и о людском расходном ресурсе возвращает нас в єпоху волюнтаризма, когда каждій біл сам за себя с соответствующими последствиями. В качестве максимі - всех мужчин убьют, всех женщин в рабство, всех детей на перевоспитание.
Ошибка ваша в том, что ві считаете свою свободу и свои права неотторжиміми правами подаренніми вам от рождения. И вам даже в голову не приходит, что за них нужно побороться. А ві представьте, что ві раб или заключенній. Потому что свобода не дается вам просто так, ее никто вам не подарит, за нее нужно сражаться, а ві не хотите.
показати весь коментар
19.02.2025 20:00 Відповісти
1, ПРИМУС ( ПРИНУЖДЕНИЕ ) - що це ,як не форма насильства ?
2, Ресурс - це запаси чогось ,що можна використати в разі необхідності. Тобто це переведення життя людини з найвищої після Бога цінності - в неживу матерію - розхідний матеріал .
Тобто життя людини прирівнються до шматка землі ,руди чи сталі .

А тепер СУТТЄВА помилка у ваших міркуваннях . ДЕРЖАВА - НЕ НАЙВИЩА ЦІННІСТЬ . Бо держав не існує у фізичній реальності . Вони існують лише у думках та ідеях людей - при чому до тих пір ,доки більшість людей підтримує цю ідею, ЦЕЙ СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР на благо всіх.
Якщо ж ДЕРЖАВА - ІДЕЯ в умах людей ,Суспільний договір - перетворюється з тієї ,яка ЗАХИЩАЄ - в апарат насильства ,основною ціллю якої стає не БЛАГО ВСІХ ЛЮДЕЙ - А СВОЄ ВЛАСНЕ ІСНУВАННЯ - навіть жертвою тисяч людей , то така ДЕРЖАВА - СТАЄ РАКОВОЮ ПУХЛИНОЮ - ЦІЛЬ ЯКОЇ ВИЖИТИ БУДЬ ЯКОЮ ЦІНОЮ - навіть зжерши більшість свої творців .
ТОбто можна вбити мільйони людей - щоб залишилося кілька сотень - з гімном ,розфарбованми стовпчиками кордонів та прапором . Чи варте існування держави - такою ціною? Хай кожен дасть відповідь на це питання сам .
Хороший приклад такої держави - Московія,яка вбиває сотні тисяч своїх громадян - заради примарної ідеї пересунути фарбовані стовпчики кордонів на сто кілометрів далі ..
показати весь коментар
19.02.2025 20:17 Відповісти
Для тих хто на нулі має значення гроші, бо вони можуть отримати травму, а лікувати їх в Києві в приватних клініках без пристойних грошей ніхто не буде. Їхні сім'ї теж можуть залишитись без підтримки в будь-який момент і будуть кинуті напризволяще, тож має бути впевненість в цьому питанні.

Особисто для мене найбільше значення має заборона зміни ВОС і короткостроковий контракт. Чому? Я маю невеличкий комерційний проект, але мені потрібен досвід, в ЗСУ його зараз більше ніж треба, просто бери й роби. Тому мене й влаштовує не дуже велика зарплата, мені досвід зараз важливіший. Але я в труні бачив, щоб мене спочатку ловило ТЦК, а потім дроноводська команда тижнями витягала з підвалу. Або щоб мене кинули в штурмовики, а потім я йшов в СЗЧ і бігав під карним переслідуванням до 10 років, до біса такий варіант. Короткостроковий контракт? Дуже потрібен, маю проблеми по здоров'ю і не знаю чи взагалі вивезу армію як таку. Якщо б дали можливість спробувати, по моїй професії, 3 місяці - півроку, завтра б вже записувався. Держава закрила по криївкам безліч людей своїми нерозумними діями.
показати весь коментар
19.02.2025 21:09 Відповісти
1. 2. Я згоден, що іноді зустрічаються дуже важко зрозумілі нюанси, але тоді треба мовчати а не писати. Не потрібно займатись демагогією, а то все зведеться до "отут бу, а тут не бу, бо не хо"
3 не потрібно перегинати палку. мова йде про краще для більшості. да, московія гарний антиприклад)) Проте ваш висновок неправильний. Московія воює за те щоб бути імперією, а життя в імперії дає великі преференції її громадянам.
Якщо ви не зрозуміли що я писав, то спрощую. Люди які не хочуть об'єднуватись завжди отримують ***** і роблячи квадратні очі питають "а нас защо?". "А за просто так, бо нам сумно"(с) А найвищою об'єднавчою силою є держава. Да, держава не є самоцінність.
показати весь коментар
19.02.2025 21:19 Відповісти
Імперії є різні . Є ті ,що можуть запропонувати - якісь дійсно важливі для людей цінності . Наприклад Римська . Люди прагнули стати римлянином . А є імперії іншого штибу - де люди нікчемні, забиті - і власна нікчемність - компенсується оманним ототженням З чимось великим .
Держави не є найвищою об'єднавчою силою. Були монархії . Є монарх - є держава . Немає монарха - і царства зникали . Є ще анархічний устрій . Батько Махно - класичний приклад .
Найвищою об'єднавчою силою є богоцентричні принципи і Бог як їх джерело.
Держава - це ідея і вона існує лише до тих пір ,доки є люди,які цю ідею розділяють
показати весь коментар
19.02.2025 21:33 Відповісти
Ну не плутайте ******** світ з постіндустріальною економікою і 17 рік скажімо, можна ще князівства згадати. Зараз інша психологія, залучити і адаптувати до війська ******** людей складніше, але не неможливо. Що не так зі ставленням в армії? А ви думаєте 100тис СЗЧ це просто так, від ліхтаря набралось? Найбільша кількість претензій згідно опитувань це командування і складність переходу до іншого підрозділу. Загальне відношення, відправляють на самовбивчі завдання. Причому, ви читали тут лист офіцера, якого на таке з групою відправили і він пішов, чітко розуміючи що у них шансів повернутись нуль. Їх там вже чекало безліч дронів і плани наступу були злиті, і арта їх там розібрала моментально. Він все одно пішов, для мене це за гранню розуміння. І коли така історія потрапляє на Цензор, це крапля в морі, одна крапля з тисяч, яка пробилась. Це наслідки хвороби, загальної. Заздрю по-білому, якщо вам вдалось попасти в гарний підрозділ. У мене інша інформація, і відео як людей недолікованих після поранення знову кидають прям на нуль, і багато багато чого іншого. Проблеми є, вони великі і системні. Щоб люди не різали собі горло в ТЦК насмерть, треба армійські проблеми зробити не настільки гострими. А коли населення боїться армію більше смерті, ну знаєте, це просто п-ць. Про яке залучення до армії може бути мова, якщо люди залякані до такого.
показати весь коментар
19.02.2025 21:39 Відповісти
Під словом спровокував, означає направив в повному штаті. З усім персоналом.
показати весь коментар
19.02.2025 22:29 Відповісти
Ще раз - ті катери кілька разів до того так само проходили. Азовську флотилію переправляли в порт Маріуполя кількома групами - по 2-3 кораблі в кожній. Там же ж не два катери в Маріуполі базувалося, а більше!
І що значить з усім персоналом? Ви ті катери бачили? Там екіпаж - АЖ 5 чоловік, вони маленькі!
показати весь коментар
19.02.2025 22:36 Відповісти
Мені цього достатньо, щоб стверджувати що він не зробив нічого далі. Це для мене маркер, де при схожій ситуації він цукерки буде їсти.
показати весь коментар
19.02.2025 23:00 Відповісти
Воєнний стан було оголошено? Було! Але в Раді не захотіли затверджувати його на тривалий термін, хіба не так?
показати весь коментар
19.02.2025 23:12 Відповісти
від ізраїля і швейцарії з їх моделлю мокре місце залишилося б протягом доби, якщо б на них напала росія
показати весь коментар
20.02.2025 01:32 Відповісти
вона вистояла завдяки народу
не треба тут ліпити нам месію чергового
з генерала-пристосуванця, який прохолоджується у англії
показати весь коментар
20.02.2025 04:29 Відповісти
не все, під час війн різко захворів та в англію поїхав
мабуть вже війна виграна
показати весь коментар
20.02.2025 04:31 Відповісти
а хто їм заважає йти добровільно?
показати весь коментар
20.02.2025 04:32 Відповісти
це як по інтернету?
краще дерьмаку виверни
ти ж вояка?
показати весь коментар
20.02.2025 04:34 Відповісти
це в них від совка залишилось, що держава (РОДИНА! - тут така підміна йде) понад усе!

та у держави навіть грошей нема
це все податки, принаймні 22% ндс усі платять навіть хитросракі оптимізатори

державу взагалі реально у смартфоні зробити
технології вже є
але не з хведоровим та стафанішиною, придурками зеленими
показати весь коментар
20.02.2025 04:40 Відповісти
а потім його купили риги і він все просрав
зате має у Карпатах котедж віж овоча 😁
показати весь коментар
20.02.2025 04:42 Відповісти
бездумний розгін кредитування підняв ціни на квартири до неосяжних висот
показати весь коментар
20.02.2025 04:43 Відповісти
вояка не купить сраний травмат, це ідіотизм

а носити вогнепал вам ніхто не заважає
чи вас кожен мусор обшукує?

ну пишіть кожного ранку заяву що несете здавати
з датою
так при совку робили бандоси
показати весь коментар
20.02.2025 04:45 Відповісти
це ти кого опитував? алкашів біля наливайки?
показати весь коментар
20.02.2025 04:47 Відповісти
Деякі купили б.
Ось скопіював з сайту "ствол"
https://stvol.ua/catalog/pistolet-travmatichnoji-diji-fort-17r-kal-9mm-new/p6141
запитання і відповідь магазину

"Якщо дозволу на зброю не має, УБД підходить?

Йосип

29.10.2024

Відповісти

Добрий день!
Ні, УБД не підходить, потрібен дозвіл.

Менеджер магазину

29.10.2024"
показати весь коментар
20.02.2025 06:09 Відповісти
травмат то дурня, друже
бо завалять з бойового
краще мати вже бойовий ствол
показати весь коментар
20.02.2025 07:28 Відповісти
Звісно, краще та де його взяти і легітимно ним володіти, щоб ще за статтею не засудили.
Окупанти знаходилися у 10-11 кілометрах від мого будинку, у березні 2022 р. І я думав, що робити, якщо вони виникнуть біля дверей моєї квартири, десь шукав, у квартирі має бути топірець, але так добре схований, що я його не знайшов. У такому випадку краще мати хоч би травмат, ніж нічого (у Бучі вибивали двері, одного знайомого знайомих по звірячому вбили, за те що був атошником, мабуть, орки мали якісь списки, перед смертю йому відрубали руки). Я був емоційно вражений, хоч тоді у березні я цього не знав, але можна було припустити, що саме це відбувається.
Зброю населенню не роздадуть, та її і не має, але зараз під час війни треба ухвалити закон, щоб будь-хто (якщо не псих, наркоман, рецидивіст і не скомпрометований антиукраїнською діяльністю) мав право купити травмать - державі ніяких збитків, "Форту" надприбуток, можна швидко розпродати, що вони за весь час з початку виробництва виробили, а людям почуття більшої захищеності.
показати весь коментар
20.02.2025 08:10 Відповісти
Для галочки. Це коли зміст порожній, а форма збережена.
показати весь коментар
20.02.2025 08:28 Відповісти
Ну Петя якраз хотів повноцінний воєнний стан із низкою обмежень (але кордони не збирався закривати!), бо він був у цьому зацікавлений певною мірою, а Рада прийняла кастрований варіант
показати весь коментар
20.02.2025 10:17 Відповісти
Емм, зараз ціни на квартири сягнули майже тих же висот без розгону кредитування. Хоча згадайте 2015 рік, тоді через війну на ринку нерухомості був ОБВАЛ, 1-кімнатну в новобудові в пригороді Києва можна було за 25 штук взяти.
Так при Ющі ріст цін на нерухомість можна пояснити економічними факторами (це і кредити, і ріст рівня життя), а зараз?
Але головне: як не крути, але в 2005-2008 у нас був НАЙВИЩИЙ в історії України рівень життя! Це об'єктивно - проти цифр не попреш! І ми ще довго не вийдемо на цей рівень...
показати весь коментар
20.02.2025 10:20 Відповісти
Тель-Авів за 1 день?
А шо там в Сирії у москалів?
показати весь коментар
20.02.2025 10:49 Відповісти
Кабмін при ньому стільки списав техніки і мін, що цього вистачило би Лукашенко поміняти, придністровье Молдові , а кацапи - ковражками серли в белгороді - не те що про чонгар. Навіть в сторону російськомовної Одеси не дивились. Але має те, що маєм.
показати весь коментар
20.02.2025 10:53 Відповісти
Ми що вже граємо теж на «руку» росії ? Я щось зовсім не розумію що відбувається.
показати весь коментар
20.02.2025 14:56 Відповісти
травмат не допоможе, це безкорисна річ
показати весь коментар
20.02.2025 17:21 Відповісти
коли країна окупована і до твоїх дверей прийшла зграя вбивць, ніяка зброя не допоможе, хіба що можна дорожче продати своє життя

https://www.facebook.com/kanalDOM/videos/%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D1%96%D1%82-%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0-%D0%B8-%D1%81%D0%BE%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D0%BA%D0%B3%D0%B1-%D0%B2-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B8/279134194029610/
показати весь коментар
21.02.2025 05:30 Відповісти
https://www.bbc.com/russian/news-58740332
показати весь коментар
21.02.2025 05:33 Відповісти
чого це не допоможе?
кулі не той системи?
показати весь коментар
22.02.2025 04:49 Відповісти
я дав посилання, хіба не переконує?
показати весь коментар
22.02.2025 05:28 Відповісти
я не дивлюся усіляку херню
показати весь коментар
22.02.2025 05:55 Відповісти
а треба було подивитися, там відповідь на дурне твердження про калібр, карабін не допомагає, ну одного айтішник вбив, потім пристрелили його
показати весь коментар
22.02.2025 06:02 Відповісти
Сторінка 2 з 3