10461 відвідувач онлайн

Міняти мене буде непросто, але я сказав, що міняюсь на НАТО, - Зеленський

Володимир Зеленський

Президент України Володимир Зеленський підтвердив, що вважає своєю місією членство України в НАТО і знову заявив, що піде з посади якщо країну приймуть в Альянс.

Як інформує Цензор.НЕТ, в інтервʼю британським журналістам в аеропорту Станстеда.

"А що стосується того, щоб піти з посади – міняти мене буде непросто. Тобто мало просто провести вибори, треба ще й не допустити мене. Це трохи складніше. Вийде, що треба домовлятися зі мною, а я сказав, що міняюся на НАТО. Значить, я виконав своє завдання. Якщо є НАТО і війна закінчилася, значить, я виконав свою місію", - сказав глава держави.

Крім того, він висловився про тиск з боку міжнародних партнерів, які, за його словами, можуть намагатися впливати на рішення України. Він розкритикував такі підходи, зазначивши, що вони суперечать демократичним принципам.

"Це виглядає так, що люди (не будемо називати їхні посади, скажімо так – громадяни інших країн) розповідають українцям, яким у них має бути президент. Особливо якщо ці люди займають офіційні посади. Це, якщо чесно, виглядає неконструктивно й недемократично. Можливо, це вихід для всіх – і для Путіна, і для всіх, якщо я не такий гнучкий, як вони кажуть. Ну, так, я міняюся на НАТО, чесно кажу", - резюмував Зеленський.

Топ коментарі
+91
Вся країна в заручниках у довбаного торчка. Ще й погрожує.
показати весь коментар
03.03.2025 02:18 Відповісти
+51
Просто, гнида хрипата, не зарікайся, мерзота
показати весь коментар
03.03.2025 02:20 Відповісти
+38
А чому не за хабар у 1 трильйон $? ***** собі, перзидент сам визначає умови за яких піде. А конституція, закони і розділення гілок влади на цій теріторії взагалі існує чи це бантустан остаточно?
Терорист довбаний, Зенладен.
показати весь коментар
03.03.2025 02:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Довічний
показати весь коментар
03.03.2025 02:16 Відповісти
😠😠😠
показати весь коментар
03.03.2025 08:10 Відповісти
Яке нещасне, від корита ніяк не хоче воно та його ригівська свора, а прийдеться. Скільки ниточці не витись але терпіння в адекватних не безкінечне!!
показати весь коментар
03.03.2025 10:16 Відповісти
Сейчас покажут все схемы разворовывания денег и побежишь сам милок с поста!
показати весь коментар
03.03.2025 11:09 Відповісти
Вся країна в заручниках у довбаного торчка. Ще й погрожує.
показати весь коментар
03.03.2025 02:18 Відповісти
Не так. Країна в заручниках у 73%. бо навіть нові вибори нічого не гарантують.
показати весь коментар
03.03.2025 05:55 Відповісти
У заручниках не країна, а мізки тих, хто ніяк не зрозуміє, як працює демократія, і хто після 5 років досі пише нісенітниці про 73%. При цьому не беручи до уваги, що вже 30 років у країні обирають далеко не тих, хто буде думати і хоч щось робити для країни, а не для набивання власних кишень.
показати весь коментар
03.03.2025 08:57 Відповісти
Які саме нісенітниці про 73%?
показати весь коментар
03.03.2025 10:26 Відповісти
Вот не надо говорить от всей страны. У Вас нет такого права.
показати весь коментар
03.03.2025 07:30 Відповісти
Шанувальник Потужника?
показати весь коментар
03.03.2025 07:58 Відповісти
Что? Причем здесь поклонник?
Я написал, что не надо говорить от имени всех украинцев. Я, например, его не уполномочивал говорить от моего имени.
показати весь коментар
04.03.2025 13:07 Відповісти
Ще мені....сРана....кацап криворотий
показати весь коментар
03.03.2025 08:52 Відповісти
Если уж переходить на мою личность, то я больше украинец, чем Вы, уважаемая леди-полька.
Я родился, вырос и живу в Украине, и покидать эту страну не собираюсь. Это моя родина. А судя по Вашему флажку - Вы уже давно "дали на тапки". Вас, по-хорошему, я думаю, нужно лишать гражданства. Это мое мнение.
И на "ты" мы не переходили, и уж тем более, Вам никто права не давал оскорблять неизвестного Вам человека.
показати весь коментар
04.03.2025 13:14 Відповісти
146%
показати весь коментар
03.03.2025 08:58 Відповісти
Что 146%?
показати весь коментар
04.03.2025 13:15 Відповісти
Напіщіть будь ласка людьською мовою,бо по свинособачі не зрозуміло.
показати весь коментар
03.03.2025 09:29 Відповісти
Так выучите свино-собачий, Вы же умный
показати весь коментар
04.03.2025 13:08 Відповісти
на wall street стоїть статуя вола (на згадку про жаргон інвесторів), і всі придурки туристи (і туристки) торкаються волових яєць "на щастя", так що вони блищать як гудзики в сержанта поліції

я думаю, пора встановити статую зєлєнского десь посередині Кривого Рогу

забронзовєл товаріщ
показати весь коментар
03.03.2025 02:18 Відповісти
звідки у вола яйця? віл- то кастрований бик
показати весь коментар
03.03.2025 04:43 Відповісти
віл - то снід
показати весь коментар
03.03.2025 08:07 Відповісти
показати весь коментар
03.03.2025 08:16 Відповісти
+++
показати весь коментар
03.03.2025 08:15 Відповісти
добре, вношу поправку, вулиця називається не "wall street", а "byk street"
показати весь коментар
03.03.2025 09:03 Відповісти
Еге ж! Мабуть на честь найпотужнішого, колись назвали, бо вичитали у Ностордамуса, бо у США все знають на перед, бо правлять масони?
******** не має спокою, як нашим креативним 5-6 менеджерам і їх пастирю.
показати весь коментар
03.03.2025 09:39 Відповісти
Теж з висячими яйцями, які всі будуть торкатися "на щастя"?
показати весь коментар
03.03.2025 11:16 Відповісти
Просто, гнида хрипата, не зарікайся, мерзота
показати весь коментар
03.03.2025 02:20 Відповісти
Українці можуть обирати кого завгодно, хоч пса Патрона у президенти, за умови що він сидить у своїй країні.
Проте представники інших країн не хочуть вести переговори з незрозуміло ким + єрмак бо :
НЕ ЇМ ВІД НАС ЩОСЬ ТРЕБА, А НАМ ВІД НИХ!

Невже це так складно.
показати весь коментар
03.03.2025 02:20 Відповісти
Оце буде вибір, Зеля, Усік і пес Патрон! З цих трьох Патрон найкращій!
показати весь коментар
03.03.2025 09:04 Відповісти
це нам простим громадянам було зрозуміло що витворяє наше хамло в оральному кабінеті білого дому . а ще маркарова розуміла бо за голову схватилася --- тампакс каже нашому зельцю спочатку зупинка вогню а потім рухаємось далі бо карт у вас на руках немає а з нами є . ну ***** яким тупорилим треба бути щоб відповісти ..я не граю в карти.. давай мені гарантіі безпеки які тобі гарантіі --- третина всього озброєння це сша а тепер після твого бикування не буде ні зброі ні фін. підтримки --- і після оцього позору якісь недоумки чешуть язиками що у нашого фофи 70% рейтинг . а чому не 87% як у ************* лукашенка
показати весь коментар
03.03.2025 10:10 Відповісти
Так це ж так задумано!!! За планом ху#ла та олігархів, на яких хрипатий і працює+ кеш на війні вимиває!!!
показати весь коментар
03.03.2025 10:19 Відповісти
Український народ воює не за Зеленського, а за свободу і нелалежність. Навіть якщо поміняти преза, ця ціль не зміниться.
показати весь коментар
03.03.2025 02:21 Відповісти
Буде кращій президент і верховний головнокомандувач, який не буде мати оманських договорняків з пуйлом...і переможе.
показати весь коментар
03.03.2025 02:35 Відповісти
Ви впевнені що мудрий нарід вибере кращого?
показати весь коментар
03.03.2025 05:46 Відповісти
Нарід ******** дивитися "тевелізора", як там покажуть, так і зроблять
показати весь коментар
03.03.2025 09:50 Відповісти
Отож бо.
показати весь коментар
03.03.2025 09:55 Відповісти
Залежно від того як проведуть вибори. Якщо за діючою маніпуляційною виборчою системою, налаштованою на вибір представників злочинного олігархату і ворожого кремля, то звісно, що нічого не зміниться.
Якщо дійсно надати народу право на вибір, тоді можна буде обрати проукраїнського президента.
показати весь коментар
03.03.2025 11:22 Відповісти
Незрозумів, у народу право вибору ніхто не забирав. Можна як хочеш і за кого хочеш голосувати. Правда що голосує той нарід як під наркотою чи гіпнозом, так то ж вже інша тема.
показати весь коментар
03.03.2025 13:59 Відповісти
Хіба що у твоїй уяві
показати весь коментар
03.03.2025 14:49 Відповісти
Народ воює, то так.
Але підписи під документами(обов'язковими до виконання), ставлять конкретні особи, і на той момент народ не зможе на це вплинути зовсім, ніяк.
показати весь коментар
03.03.2025 05:52 Відповісти
Куля і добре слово роблять чудеса!
показати весь коментар
03.03.2025 07:58 Відповісти
В даному контексті це не спрацює. доступним буде тільки один варіант, втертися.
показати весь коментар
03.03.2025 09:52 Відповісти
молодець
показати весь коментар
03.03.2025 02:23 Відповісти
Шкода що ніхто нешепче на вух всі смертні
показати весь коментар
03.03.2025 02:29 Відповісти
Якщо з зе щось недай боже станеться то виконувати обовяки президента стане жирний кнур Стефанчук, а це ще гірше за зе! бо викликає огиду і відразу на підсвідомому рівні вже одним своїм виглядом...
показати весь коментар
03.03.2025 02:33 Відповісти
І кого може висунути новим спікером(не слабака і не пішака) непідкупна трускавецька академія?
показати весь коментар
03.03.2025 05:44 Відповісти
Коля Тищенко!
показати весь коментар
03.03.2025 07:58 Відповісти
Хiба що....
показати весь коментар
03.03.2025 08:19 Відповісти
Безкутну Мар'яну!
показати весь коментар
03.03.2025 08:08 Відповісти
Арехамія!
показати весь коментар
03.03.2025 09:42 Відповісти
Депутата ВР і бойового полковника ССО кіборга Романа Костенка.
показати весь коментар
03.03.2025 12:36 Відповісти
Ви оце серйозно, непідкупна трускавецька академія висуне Романа Костенка?
показати весь коментар
03.03.2025 14:06 Відповісти
Ті йолопи звичайно не висунуть.
Але згадаймо 2014рік.
Тоді ригівська ВР після Рибака з переляку від Майдану обрала Турчинова.
Майдан зараз під час війни не варіант.
Потрібно шукати інші варіанти для переляку тих йолопів з моно-більшості.
І насамперед Зєлю повинна спіткати доля Яника...
показати весь коментар
03.03.2025 14:48 Відповісти
На бойко? Бо бiльшисть в ВР не проукраiнськi сили...😠 Потрiбна повна перезагрузка влади!
показати весь коментар
03.03.2025 08:17 Відповісти
Ой, как трудно вытащить клеща из тела, но всё-же удается. А в Верховной раде не все антиукраинцы. Слава Богу есть партия ЕС.
показати весь коментар
03.03.2025 08:26 Відповісти
Згодна, але "бiльшисть" ВР не дасть лавенствувати.
показати весь коментар
03.03.2025 09:10 Відповісти
Главенствувати ЕС. Що партiя зараз може, хто ix слухае?!
показати весь коментар
03.03.2025 09:12 Відповісти
Сумніваюся, вони там всі антиукраїнські
показати весь коментар
03.03.2025 11:24 Відповісти
Це не так просто, як здається. В парламенті зелена монобільшість
показати весь коментар
03.03.2025 08:21 Відповісти
Плюс кацапська ОПЗЖ, котра офіційно давно заборонена.
показати весь коментар
03.03.2025 09:45 Відповісти
Вони всі це Зеленський. Навіть Порошенко - це зараз Зеленський
показати весь коментар
03.03.2025 10:06 Відповісти
А чому не за хабар у 1 трильйон $? ***** собі, перзидент сам визначає умови за яких піде. А конституція, закони і розділення гілок влади на цій теріторії взагалі існує чи це бантустан остаточно?
Терорист довбаний, Зенладен.
показати весь коментар
03.03.2025 02:54 Відповісти
Парламент узурпаторів вирішив, що вибори президента не проводяться а Зеленський - легітимний. Жодного питання до Порошенка і Тимошенко я не бачу. Щось питати у слуг урода, голоса і опзжопи - то себе не поважати
показати весь коментар
03.03.2025 10:08 Відповісти
Той кремлівський виплядок охренів остаточно. Не соромиться уже заявляти про свою узурпацію влади публічно.
Він давно показав, що Конституція для нього ніщо, він нею підтерся.
Не здивуюсь якщо його настигне доля Каддафі, Асада чи Чаушеску
показати весь коментар
03.03.2025 11:32 Відповісти
Рашка это страна Маньяк. Нам предлагают сложить оружие и идти мирится с Маньяком заверяя нас честным - причестным словом что Маньяк нас больше никогда не нападет? Да идите вы нахер. Ми с этим психопатом живём по соседству и никто не знает лучше нас что из себя представляет Рашка. Эту мразь нужно всегда держать на мушке
показати весь коментар
03.03.2025 03:11 Відповісти
Є один інструмент, який гарантував би нам ненапад рашки, і Трамп його нам пропонує. Просто треба трошки ширше дивитися на речі. За угодою про корисні копалини, в Україну мали б зайти американські матеріальні ресурси,. Ніколи в житті путін не дозволить собі атакувати ці ресурси. За подібним принципом давно живуть позаблокові офшорні країни - там де є гроші "великих світу цього", там є і безпека.
показати весь коментар
03.03.2025 09:06 Відповісти
Довбню, спочатку потрібно щоб агресор повернув захоплені території, і тільки потім ними розпоряджатися
показати весь коментар
03.03.2025 11:34 Відповісти
Йди повертай.
показати весь коментар
03.03.2025 11:39 Відповісти
Ну і як ти пропонуєш їх повернути, інтелектуале?
показати весь коментар
03.03.2025 12:50 Відповісти
Силою звісно, як ще. Ситуація у ворога на фронті зараз плачевна. Цим потрібно користатися, а не давати йому фору за блеянням прокремлівських агітаторів
показати весь коментар
03.03.2025 13:05 Відповісти
Така "плачевна", що орки в 5 км від Дніпропетровської області вже, а Курський плацдарм звузився майже в тричі за період з серпня 2024 року?
показати весь коментар
03.03.2025 15:20 Відповісти
Це взагалі не показник досягнень за 3 роки війни. Німці свого часу всю Європу захопили за короткий період часу при набагато менших ресурсах ніж у твоїх лаптєногіх
показати весь коментар
03.03.2025 15:38 Відповісти
По-перше вони не мої. По-друге, недоречно порівнювати масштаби та хід війни у 1941 році і зараз.
Зовсім інші технології, розвідка і військові методи. А відсутність явних контрнаступальних успіхів у ЗСУ ще після успішної Херсонської операції (кінець 2022 року) говорить лише про те, що воєнна ініціатива за кацапами і вже тривалий час. Як і той факт, що кацапи поповнюють свої втрати лише з допомогою рекрутингу і азіатськими найманців, а ми гребемо вже всі підряд з вулиць...
показати весь коментар
03.03.2025 16:11 Відповісти
Не розповідай своїх безумних фантазій.
Кацапи уже здулися, цим потрібно користатися, а не давати їм фору для відновлення сил і нового нападу.
В Україні майже вся армія сидить у тилу, воюють лише не більше 80тис. військових на передку. Така ж мільйонна армія туніядців силовиків на бюджетному утриманні взагалі не мобілізована на захист країни.
Всі воєнні успіхи окупантів пов'язані лише зі зрадою воєнного і політичного керівництва України. Навіть це не привід віддавати ворогу всі окуповані території, добровільно натягати на себе московські кайдани, як ви тут закликаєте.
показати весь коментар
03.03.2025 16:44 Відповісти
Чоловіче, бачу вам з Гамерики таки "видніше", що відбувається тут в Україні з війною, аніж нам всередині цього всього. Ви говорите фразами із 2023 року, коли дійсно тоді у нас ще була велика тилова армія, а на "передку" були близько 250 тисяч добре навчених, вмотивованих вояк.
Але ситуація з тих пір дуже змінилася, більшість блатних тиловиків вже давно списалися "по здоров'ю" або оформили собі догляд за "хворими" родичами за кругленькі суми. Дуже добре це знаю, бо в моєму оточенні такі випадки непоодинокі. А ті тилові воїни, які не мали такого "блату" чи грошей, вже давно переведені в піхоту на Курщині чи під Покровськом - при чому часто з ППО, з медичних частин, з інженерних військ... В бригадах великий некомплект зараз, дірки на фронті затикаються поспіхом набраними бусифікованими "маргіналами" з вулиць, без особливих навчань - тиждень на полігоні, і в піхоту. Ситуація з кадровим недобором в армії погіршується ледь не кожного місяця... Гайки в країні закручені вже так, що чоловікам без броні чи відстрочки навіть вийти на роботу чи за хлібом у магазин вельми ризиковано - можна опинитись на полігоні навіть без речей і документів.
показати весь коментар
03.03.2025 22:35 Відповісти
Твої поодинокі випадки не означає, що вся тилова більш як мільйонна армія "списалася" по догляду за "хворими". У бюджеті грошей не вистачить на їхнє утримання. Схеми Крупів поламали, уже так легко не працюють. Крім тилової армії є ще професійна мільйонна спецоблікована. За них ще ніхто не брався і не ставив до війська.
Щодо орків, на читай і просвітляйся і не неси більше своєї капітулянської маячні.
https://censor.net/ua/news/3538997/aktyvnist-rosiyiskoyi-armiyi-znyzylasya-za-pershi-dni-bereznya

https://censor.net/ua/videonews/3539020/viktoriya-roschyna-zaznala-jorstkyh-katuvan-u-poloni-rf-slidstvo-info
Якщо Краснов з подачі України, через підписання будь-яких домовленостей з тією кацапською звіриною і воєнними злочинцями, зніме з них санкції, потім ще й приєднається Європа, то Україні від тої мразоти буде не відбитися. А це вважай нові сотні років кацапського рабства.
https://censor.net/ua/news/3539028/sanktsiyi-proty-rosiyi-mojut-poslabyty-ssha
показати весь коментар
04.03.2025 02:41 Відповісти
100%!
показати весь коментар
03.03.2025 11:33 Відповісти
Так Трампон прав оказывается,когда назвал Зелупу диктатором.Нарику рейтинги от Милованова крышу снесли напрочь,уверовал в свою неповторимось.******* стадо зебилов.
показати весь коментар
03.03.2025 03:11 Відповісти
В том что Украина не может провести выборы, виноват исключительно *****. Пусть собака войну останавливает и даст Украине спокойно провести Выборы. И передайте Венсу, Трампу и Венсу пусть меньше читают комментарии российских ботов в Твиттере которые пишут от имени украинцев
показати весь коментар
03.03.2025 03:14 Відповісти
А если не остановит, то что?)
Продолжишь строчить гневные комменты, или наконец пойдешь в ТЦК?
показати весь коментар
03.03.2025 04:21 Відповісти
А блазень, який війну розпочати своєму кумиру путіну допоміг, не при чому? Винний "ісключитєльно" путін? А "підготовка" гнидою хрипатою країни до війни, яка по факту виявилася запрошенням до вторгнення, не враховується?
показати весь коментар
03.03.2025 07:03 Відповісти
Так, "ісключитєльно" ху?ло винне. Міжнародне право не дозволяє напад на будь-яку країну з метою анексії територій - незалежно від стану її обороноздатності. Навіть якщо в нас взагалі нема армії - все одно не має права нападати та анексувати.
показати весь коментар
03.03.2025 08:12 Відповісти
А якщо баришня (країна) сама "лягли і просють"?
показати весь коментар
03.03.2025 09:45 Відповісти
А що з цього приводу каже Статут ООН та решта Міжнародного права? Можливо, вони дадуть кращу відповідь на це питання? Бо я - таке собі джерело у цій сфері.
показати весь коментар
03.03.2025 09:52 Відповісти
Дозволяють і називають це "добровільним об'єднанням" (Німеччина, В'єтнам).
показати весь коментар
03.03.2025 09:59 Відповісти
То ми кажемо про добровольне об'єднання чи про яке? Наведіть ознаки добровільного об'єднання.
показати весь коментар
03.03.2025 10:03 Відповісти
Подібно до того, як наприкінці 19-го сторіччя емпіріокритики мали всі підстави заявити, що "матерія зникла", зараз є всі підстави заявити, що "міжнародне право зникло". Тому дискусія на тему "де закінчується анексія і починається добровільність" є беззмістовною 😢...
показати весь коментар
03.03.2025 10:24 Відповісти
вибачте, не цікавить Ваше особисте ставлення до міжнародного права. Ви як *******, важкий підліток, який заявляє, що йому плювати на мусорів та він буде робіти що хоче. Це взагалі не до мене. Гарного дня!
показати весь коментар
03.03.2025 10:44 Відповісти
Стісняюсь спитать: а наприкінці "ніщивного" коментаря побажання "гарного дня" - це такий засіб продемонструвати свою зверхність, принизити співрозмовника? "Добити остаточно"?
показати весь коментар
03.03.2025 14:02 Відповісти
Ніт, то таке побажання, стисле резюме до дискусії: не можу Вам довести чи треба дотримуватися міжнародного права, а може ні, бо нема його? Знаю, про це зараз охоче дискутують скрізь, на жаль не моя тема.
показати весь коментар
03.03.2025 14:13 Відповісти
А, тоді ясно! А я все на те створіння, яке зайняло місце президента та замість зміцнення обороноздатності країни підробляло міністром інфраструктури у Єрмака. Що значить, що я не юрист дипломований, як випускник академії Маслякова! Усі ж знають, що якщо десь щось записане у ООН, то то вже все, ніякий путін ні в жисть того не порушить! А найвеличніший це знав, тому так країну до війни й готував! Сам то він ніколи в житті жодного закону не порушив, жодної Конституції не розтоптав, тому йому й в голову не могло прийти, що хтось на таке здатний, тим більше, його кумир путін. Ні, він, як людина дуже ерудована і освічена, знав, що царьок мокшанський ще у 2007 році у Мюнхені казав про Україну, знав, звичайно, й про Грузію 2008, та за клопотами якось про це забув.
показати весь коментар
03.03.2025 12:42 Відповісти
А я сказав, що не порушив?
показати весь коментар
03.03.2025 12:57 Відповісти
Де в Конституції України написано что Украина не может провести выборы Президента. Вже й рейтинг намалювали 146%, а сцикотно.
показати весь коментар
03.03.2025 08:26 Відповісти
Де таке написано в Конституції? Процитуй
показати весь коментар
03.03.2025 10:10 Відповісти
Ще раз перечитайте, людина про інше пише
показати весь коментар
03.03.2025 12:41 Відповісти
Сторінка 1 з 3