11043 відвідувача онлайн

Зеленський та воєначальники не несуть юридичної відповідальності за запізнілий вихід ЗСУ з Курщини, - "слуга народу" Веніславський. ВIДЕО

Президент Володимир Зеленський та військове командування мають імунітет від відповідальності за ухвалені на полі бою рішення. Це стосується і питання виведення українських підрозділів із Курської області РФ.

Про це заявив член комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки, "слуга народу" Федір Веніславський, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Радіо Свобода.

Так, нардеп прокоментував заяви головного редактора Цензор.НЕТ Юрія Бутусова, який вважає, що ЗСУ варто було виводити з Курської області ще в січні 2025 року.

"Був підготовлений заздалегідь українським командуванням, за моїми даними, план відходу, але його не реалізували. І саме це призвело до втрати керованості в деяких підрозділах. І до значних втрат під час неорганізованого відходу… Політичні рішення втрутились у військові. І саме ці абсолютно непродумані заяви політичного керівництва – давайте міняти Суджу на щось – призвели до абсолютно неадекватної, необґрунтованої постановки завдань військам. І це обернулося значними втратами", - сказав журналіст.

"По-перше, ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази, а війна неминуче передбачає втрати серед людей, серед техніки… Ключові рішення ухвалюються військовими. Я переконаний, що президент як Верховний головнокомандувач оцінює, якісь рішення ухвалює, але я не думаю, що президент безпосередньо наполягав, щоб це було саме так", - відповів парламентар.

Топ коментарі
+129
Дивно. Чомусь шість років тому Порошенко "ніс відповідальність" абсолютно за все.
показати весь коментар
18.03.2025 14:08 Відповісти
+104
накомандував і тепер не винен, клоун їб@ний
показати весь коментар
18.03.2025 14:07 Відповісти
+80
А ви там часом не о][уїли ***** зелені, вирішили вмити руки?!
показати весь коментар
18.03.2025 14:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Дивно. Чомусь шість років тому Порошенко "ніс відповідальність" абсолютно за все.
показати весь коментар
18.03.2025 14:08 Відповісти
накомандував і тепер не винен, клоун їб@ний
показати весь коментар
18.03.2025 14:07 Відповісти
А ви там часом не о][уїли ***** зелені, вирішили вмити руки?!
показати весь коментар
18.03.2025 14:06 Відповісти
Браво,оце самий ліпший,самий потужний,величезний плювок у тупі рила зевиборця.
показати весь коментар
18.03.2025 14:10 Відповісти
Тут мова йде не про "дурачка", а про то, що чому тоді Зеленьський судить командира неукоплекумплектованого Зеленьським Батальона і командира неукомплектованою Зеленьським командира тактичної групи Харків?
показати весь коментар
18.03.2025 14:14 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 14:06 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
Ахах, ну звичайно, і взагалі у всіх про*обах на фронті винні ухилянти!!! (Зелений телемархфон)
показати весь коментар
18.03.2025 14:09 Відповісти
Так, існує таке поняття "імунітет командира в бойових умовах". Тут слуга урода правий.

Але чому тоді ця зелена дебільна влада судить бойових генералів та полковників? Ну, от, сьогодні продовжились судилища по полковнику Рюмшину та полковнику Червінському. Чому?

Так, імунітету в минрних умвоах - нема. Якщо не підготувався до нападу - мусиш відповісти. По всій строгості Закону. Але судити тебе, Верховний, будемо вже після закінчення війни. І судити будемо не лише політично...
показати весь коментар
18.03.2025 14:10 Відповісти
дурачок зелений
показати весь коментар
18.03.2025 14:05 Відповісти
Зроз. Тобто ви будете видавати накази за непідкоряння котрим - усуваєте від командування, як це зробили з Залужним
А при цьому вам за це нічого не буде
Агов, лохи що голосували за це одоробро , що там "Гірше не буде" 100500 серія
показати весь коментар
18.03.2025 14:09 Відповісти
Ще такого НЕ чув, ні верховний, ні МОУ, Генштаб та генерали НЕ несуть відповідальність, за бідних вояк, що воюють і гинуть. Вони ЩО, самі по собі, без командування роблять, те що хочуть, наступають, відступать,,,,,, Це просто *****ць. От такі всі гілки влади, особливо ЗЕдепутати.
показати весь коментар
18.03.2025 14:12 Відповісти
То виходить тричі ухілянт бонівтік найпотужнійший головнокомандуючий збройними силами України не відповідальний ні за що? Як там зебілам шашлик ще не відригнувся?
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 14:14 Відповісти
Тогда почему идет следствие по генералам Харьковского направления? Где боевой иммунитет? Или это совсем другая история?
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
Дивно навіть не це, а те, що генерала Галушкіна та інших судять за таке саме, за яке Зєлєнского і наближених до нього і його ОПи Вєніславскій судити категорично не хоче. 🤔
показати весь коментар
18.03.2025 14:57 Відповісти
Придурку-сраколизе, а який стосунок має членограй до рішень прийнятих на полі бою? Він їх приймає поза цим полем, а тому має сісти до вʼязниці пожиттєво!
показати весь коментар
18.03.2025 14:12 Відповісти
******, дурочку включають.
показати весь коментар
18.03.2025 14:10 Відповісти
Значить нах#й таку владу якщо вона не несе відповідальності ні за життя воїнів , ні за корупцію , ні за недекватні ціни і тарифи .
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
Мразота Веніславський,який згвалтував Конституцію і Конституційний Суд на початку каденції "найвеличнішого і сонцесяйного".Тепер за здачу позицій і втрату військових ніхто не несе відповідальності.Так він же твій ЗЕбіл проводив Ставки Верховного гівнокомандувача і він приймав якісь рішення.Тепер він не несе відповідальності за те що просрав вторгнення,будучи попередженим ще за 7 місяців.Він не несе відповідальності за те що поставив дурака Баканова Головою СБУ.,а то в свою чергу підібрав собі зрадників Кулініча і Наумова,яких своїм указом утвердив Зеленський.А мир в очах Путіна,а здача півдня,а відведення наших військ від лінії розмежування,а оточення за неділю від вторгнення Маріуполя Загибель десятків якщо не сотень тисяч цивільного населення,а" контрольований" полон еліти еліт вмотивованих бійців "Азова".може Єрмак ,як смотрящий за Зеленським буде нести відповідальність?Всі ви, ЗЕ-гниди будете відповідати.
показати весь коментар
18.03.2025 14:35 Відповісти
Тобто ЗЕлідор та Сирський завжди "ні в чьом нє вінаватиє", а бойові генерали тоді чому сидять за гратами, як якісь кримінальники??? Бо віддавати злочинні накази на "ставках" буде найвеличніше мурло, а розгрібати наслідки та сидіти мають стрєлочнікі. ******** ти влаштувався, клоуняра...
показати весь коментар
18.03.2025 14:22 Відповісти
У зелено-синьої погані хлопці на передку винуваті у тому, що їх КАБами розносять та воювати толком нічим. вєніславський, ти, ****, нічим від кацапні не відрізняєшся. Ми тебе запам'ятали.
А тим часом... Марченко, Кривонос, Червінський--під слідством, ше купа толкових патріотичних вищих офіцерів переведено до тилу, а з декого навіть дипломата зробили (не буду прізвище називати)...
Тільки запам'ятайте: у всіх негараздах на передку винні лєтьохи, сержанти, комбати!
Вони, наївні, гадають, шо ми забули, хто Південь країни кацапні злив.
показати весь коментар
18.03.2025 15:09 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 15:00 Відповісти
Так ***** нам такий президент Зеленський, який ******* гроші, здає території і ні за що не відпоаідає???!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:56 Відповісти
Цілком ймовірно, що каштани на хрещатику іншої думки.. якщо не встигне втекти.
показати весь коментар
18.03.2025 14:08 Відповісти
Їм по барабану,ще раз зебандитів переоберуть
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
Мене інше цікавить, а хто приймав таке хитре рішення про вхід ЗСУ у курську область??? Хто у нас такий нев..бенний стратег??? Памʼятаю писали що Залужний був проти, за це і відсторонили…. І друге - імунітет тільки Бог має право давати, а звичайні смертні повинні відповідати за свої вчинки. Амінь!
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
Цікаво Порошенко до сіх пор вспомінають Іловайск ,а зеленский не винен
показати весь коментар
18.03.2025 16:19 Відповісти
Зеленський, Сирський та їхні улюбленці не несуть ніякої відповідальності. Тому що ПРИЙНЯТИЙ відповідний закон.
В законі прописані конкретні прізвища чи чим пояснюється купа справ, відкритих церберами ОПи з ДБР та Генпрокуратури проти генералів, під командуванням яких в 2022 звільнили величезні території України від рашистів? А деякі з них вже за гратами.
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
У Пороха боярє були всі хороші, тільки він поганий, а в недоумка зеленого винні всі, крім нього.
показати весь коментар
18.03.2025 15:52 Відповісти
Зєбіли обрали його верховним уилянтом/головнокомандувачем!
Отто воно накомандувало за 6 років!
показати весь коментар
18.03.2025 15:17 Відповісти
Навіяло:



Тимчасова слідча комісія парламенту, яку очолює депутатка від пропрезидентської партії «Слуга народу» Мар'яна Безугла, оприлюднила проміжний звіт щодо причин оточення українських вояків у районі Іловайська. За висновками ТСК, https://www.rada.gov.ua/documents/tskVRU/tsk_rozprotyprav/216341.html?fbclid=IwAR1Qg66i6Ep-UmNy4quUY3rfwfbEAgXDZMzFndwLZ1sj75jLWMR28AurafU оприлюдненими на сайті Верховної Ради, «основними причинами, які призвели до Іловайської трагедії, є неналежна організація оборони країни як системи політичних, економічних, соціальних, військових, інформаційних, правових, організаційних та інших заходів щодо захисту держави в умовах збройної агресії».

А ні!!! єта ж другоє!!! То ж не шашлики, не лижі, не шатли на Чонгар і навіть не Оман... І взагалі! У всьому винен Порошенко!!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:21 Відповісти
А 5-ти кратный ухилянт не виноват?
И не несет никакой ответственности?
показати весь коментар
18.03.2025 15:03 Відповісти
за 5+ років, свідомі громадяни зрозуміли що вони не несуть відповідальності НІ ЗА ЩО!!!!
ні за призначення,
ні за кошти за які нічого не поставлено
ні за розкрадання
ні за безпрєдєл
ні за хууууй!!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:19 Відповісти
Та Янелох і його команда взагалі ні за що не несе відповідальності. А таке г..но,як Веніславський,буде нести пургу. По мінах же прокотило.
показати весь коментар
18.03.2025 16:27 Відповісти
думаю після війни багатьох з вас помалу перестриляють як собак у підворотні
показати весь коментар
18.03.2025 14:19 Відповісти
Дуже мотивуюча заява, особливо для військовозобов'язаних.
показати весь коментар
18.03.2025 14:32 Відповісти
Зевиборець, на жаль критику сприймати не здатен!
показати весь коментар
18.03.2025 14:40 Відповісти
Ви не розумієте. Єто другоє. На Курщині керували хороші Єрмак/Зєлєнскій і стратєг Сирскій, а на інших напрямкпх - то чужі. 😔
показати весь коментар
18.03.2025 15:01 Відповісти
Той дурний піздьож зеленим підарам вже не допоможе!
показати весь коментар
18.03.2025 15:03 Відповісти
Так а за, что тогда посадили генералов в СИЗО , если есть иммунитет?
показати весь коментар
18.03.2025 16:27 Відповісти
Однак чомусь до генералів Галушкіна і Горбенко та полковника Лапіна не застосовано бойового імунітету?!!!
показати весь коментар
18.03.2025 16:34 Відповісти
А про закупки с откатами(например РОшель Сенатор через офшор) тоже не несет! А про снятие с должностей вменяеміх командиров??
показати весь коментар
18.03.2025 14:24 Відповісти
взагалі то керівник призначає на посаду підлеглого і несе повну відповідальність за його дії, а те, що несе цей недоумок на голову не налазить (п,ять дефективних менеджерів - дебіли бл...)
показати весь коментар
18.03.2025 15:43 Відповісти
Це вже який за рахунком особистий котел Зелі? І теж руками сирського- як і Дебальцево
показати весь коментар
18.03.2025 16:17 Відповісти
Так він і зараз "несе відповідальність". У нього рейтинг недовіри під 70 %. А у Вови Зеленського під 70 % рейтинг довіри. І ніхто нічого з цим не зробить. Він їм в обличчя мочитись буде, відповідати за це буде Порошенко.
показати весь коментар
18.03.2025 16:40 Відповісти
Тоді як зрозуміти затримання генерала Юрія Галушкіна, генерал-лейтенанта Артура Горбенка та полковника Іллю Лапіна
показати весь коментар
18.03.2025 16:50 Відповісти
Как похожи зеля и трамп.
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
А за що відповідає зє,окрім штампувая відосиків-гундосиків ?!
показати весь коментар
18.03.2025 15:47 Відповісти
То взагалі окрема пісня. Я вважаю, що то була спланована афера зелених зрадників по знищенню найкраще озброєних ******** технікою підрозділів з метою полегшення здачі наших територій тих, що ультимативно вимагає пуйло. Отака уйня. Я можу помилятись, але виглядає саме так.
показати весь коментар
18.03.2025 17:33 Відповісти
Але за ціну цибулі в АТБ відповідає Порошенко (с)
показати весь коментар
18.03.2025 14:38 Відповісти
наркомандував ...
показати весь коментар
18.03.2025 17:23 Відповісти
Ну когда никто ни за что не отвечает а все пытаются найти стрелочников то это тенденция очень хреновая и ни к чему хорошему никогда не приведёт.
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
Відмазав Зелю і Сирського
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
В яких бойових умовах був Зеленський і ко?
показати весь коментар
18.03.2025 14:22 Відповісти
ЧОМУ Залужного, Наєва та інших генералів тягали на допити, якщо прийнятий такий закон?
Зелений плазун Веніславський:
"По-перше, ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази, а війна неминуче передбачає втрати серед людей, серед техніки…"

Джерело: https://censor.net/ua/n3541808
показати весь коментар
18.03.2025 14:24 Відповісти
ну Беніславський твоя думка,яка вже нікому не цікава,то шо ви собі розказуєте всім до лампочки.Будете всі відповідати від завгоспа до президента!По твоїх словах виходить вам насра..и на пройо..и таких як содоль і решта мудаків,які бездумно кладуть людей.Скатіна зелена, відповідальності воно не несе!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:28 Відповісти
Ого в одних імунітет а іншим суд, треба ж попреджати було
показати весь коментар
18.03.2025 16:17 Відповісти
Гниди зелені...
показати весь коментар
18.03.2025 23:00 Відповісти
Хтось чотири рази відкосив і нічого! Чому судять інших за ''відкошування''?
Це справедливість ''країни мрії''?
показати весь коментар
18.03.2025 14:23 Відповісти
Так, все правильно, тут винні Трамп, Порошенко і якась Зінка, а Потужний Бубочка є просто Бубочка. А хіба Бубогчка може буьти винним?
показати весь коментар
18.03.2025 18:06 Відповісти
Якщо ніхто ні за що не відповідає, то тоді в чому ви звинувачуєте СЗЧ і ухилянтів? Вони не хочуть бути м'ясом для "стратегів" з Банкової, та "жукових" з Генштабу.
показати весь коментар
18.03.2025 19:36 Відповісти
Понесуть, падлюки, відповідальність по повній програмі!
показати весь коментар
18.03.2025 15:05 Відповісти
Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Нехай вбивають українців, ми їх усіх на смерть пішлем, і нам за те ніхто й ніякий злочин не пришиє, бо ми самі собі "імунітет" привили...
показати весь коментар
18.03.2025 20:38 Відповісти
зеленського з кагалом - на вербу.моссад що їх охороняє - фізичне знищення !
показати весь коментар
18.03.2025 14:36 Відповісти
Нарешті стало зрозумілим чому полковники і генерали дозволяють собі недоплачувати бойові премії солдатам, безвідповідально відноситися до бойових розпоряджень, доручень, наказів. Просто є імунітет. Всього навсього. Імунітет на виконання законів, нормативно-правових актів, статутів. Зрозуміло чому наприклад содоль міг сидіти і бухати в ресторані під час загострень на фронті. Цей веніславський своїми розповідями підложив бомбу під засади державності. Це просто колосальний бовдур. Жесть. Ха ха ха.
показати весь коментар
18.03.2025 14:41 Відповісти
ця нагла морда як завжди бреше, так наче не сидять під вартою та не шиють справи орли татарова бойовим офіцерам, за "здачу" міст та територій.
показати весь коментар
18.03.2025 14:59 Відповісти
Чомусь ні в одній армії НАТО і не тільки - такого нема.
показати весь коментар
18.03.2025 15:03 Відповісти
Тобто, падло хрипате, яке разом зі своїм кумиром путіним вбило сотні тисяч українців, покалічило людей і їхні долі, не можна буде й до відповідальності притягти?
показати весь коментар
18.03.2025 18:51 Відповісти
Приняли закон, что начальники и коммандиры ни за что не отвечают? Они не уху ели???

А народ и простые солдаты за все отвечают, причем жизнью. Это же писец. Такое в истории вообще когда-то было?
показати весь коментар
18.03.2025 19:28 Відповісти
Як кажуть,бреше в живі очі.
Приклад: переслідували,арештували, садили кращих вищих офіцерів,притому,без доказів вини.Це Кривонос,Марченко,Дудін,Червінський,Галушкін,Лапін та ін.
Імунітет боневтік залишив лише за собою, та і то його дія лише в час його верховування.
показати весь коментар
18.03.2025 21:13 Відповісти
Кончені, просто кончені!!
показати весь коментар
19.03.2025 00:24 Відповісти
Ніхера собі. Це повинно і буде працювати в обидві сторони.
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
І тому врешті не хватило голосів... Зуйло ні за що "не відповідає", "нікому не винен", а голосів теж не вистачить. То в чому ж різниця?
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
Так в нас влада нізащо не відповідає відколи Україна стала незалежною,Ось і маємо результат,війна,сотні тисяч загиблими,мільйони за рубежем,зруйновані міста і села.А чи потрібна нам така влада?
показати весь коментар
18.03.2025 14:27 Відповісти
Пусті заяви для глядачів марафону.
показати весь коментар
18.03.2025 14:33 Відповісти
За такі слова цьому під@ру треба бити морду не тільки хлопцям з шанців на передку, а й усім перехожим, котрим він на вулиці зустрінеться (як шуфричу).
показати весь коментар
18.03.2025 14:48 Відповісти
"На полі бою" кажете?
А сидячи в Києві, в літаку по дорозі до Штатів, чи їдучи в поїзді по Європі, "найвеличніший" знаходиться на полі бою?!
показати весь коментар
18.03.2025 15:23 Відповісти
а в цій країні взагалі хтось за щось відповідає, крім військових. хоча коли країною керують 5 дефективних менеджерів від бєні та ахмєта...
показати весь коментар
18.03.2025 15:39 Відповісти
абсолютно вірно я ж і кажу-дурачок він зелений.
показати весь коментар
18.03.2025 15:49 Відповісти
Никто из нас не знает истинного положения дел, поэтому все наши разговоры на эту темы это пустая трата времени.

Придёт время и все ответят за всё, вот это точно будет.

А Зеленский точно отвечает за то, что привёл вас, уродов, в парламент и сделал из слуг народа, жирных котов, живущими за счёт народа.
показати весь коментар
18.03.2025 17:12 Відповісти
А за ТАКИЙ початок війни,теж не несуть?
показати весь коментар
18.03.2025 17:56 Відповісти
Нема слів! Гниди і зрадники на Банковій, гниди в парламенті... Як же їх позбутись якнайшвидше? Час не чекає...
показати весь коментар
18.03.2025 21:20 Відповісти
ДЕБІЛ!!! Читай КОНСТИТУЦІЮ!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:32 Відповісти
Як не крути, а за держзраду відповідати буде вся владна верхівка, надто багато смертей спричинила їх некомпетентність!
показати весь коментар
18.03.2025 14:43 Відповісти
В кущі тікають,падли!
показати весь коментар
18.03.2025 15:23 Відповісти
Відповідальність може бути кримінальна і політична. Політична буде в будь якому разі. А кримінальна - справа довгого часу аудиту. Але спочатку вибори
показати весь коментар
18.03.2025 16:04 Відповісти
Якщо б мій лакей , базікав деінде , що у всьому моя вина , сидів би він у буцегарні.
Тож по теорії влади веніславський все робить вірно
показати весь коментар
18.03.2025 16:06 Відповісти
Они должны папе маме!!!!!!!!
показати весь коментар
18.03.2025 16:08 Відповісти
так смачно всім зілібобам зеленим ху§м по губах поводив....
показати весь коментар
18.03.2025 16:15 Відповісти
Але арештовані, і сидять за гратами бойові генерали по пред'явленим таким самим звинуваченням, від який самі Зельоні відкараськуються.
показати весь коментар
18.03.2025 17:32 Відповісти
Ішака за курську авантюру замало розстріляти. Це чмо повинне понести покарання за численні злочини проти країни та народу. Уся зелена бидлота є співучасниками цих злочинів.
показати весь коментар
18.03.2025 19:24 Відповісти
Бойовий_імунітет - статья в Википедии только на украинском. Ни в одной стране мира такого нет! наоборот, "по законам военного времени" - ответственность в военное время возрастает, а не отменяется. Причем для народа так и есть.
показати весь коментар
18.03.2025 19:34 Відповісти
Для контрасту пхаю. Чи може ви забули, як зелені всі пʼять років верещали, що Порох у всьому винен і при зелених вже шість років до цих пір в штани їм підкидає. То чого ж зараз зелені не верещать, що зєля у всьому винен? Відповідь дайте собі розумному, мені вона не треба.
показати весь коментар
18.03.2025 20:06 Відповісти
Ну, пішло зелене лайно, як веніславський-безумна-тищенко, викручуватися, за криваві наслідки, отих сидунів СРАТЬєхаф, так званих СТАВОК! Зеленський з моноШоблою, знають, що вони ОСОБИСТО, будуть нести КАРУ, за своє бездарне сидіння на посадах в Урядовому кварталі, що привело до численних смертей Українців та втрати території України!! Сирійці, щоденно карають, привладних асада, у вільній Сирії!!
показати весь коментар
18.03.2025 20:41 Відповісти
А ще "брата вбив" і далі по тексту..."ко-ко-ко"! Методичка зестада не змінюється з часів вибору 2019 року - найголовніший ворог для зепдрсів Порошенко, який навіть незважаючі на "клованські" санкції проти нього продовжує постачати в ЗСУ все що може!
показати весь коментар
18.03.2025 23:36 Відповісти
А хто тоді несе відповідальність? 5-6 цивільних менеджерів? А командувач зсу? Що планував операцію на Курщині?
показати весь коментар
19.03.2025 00:18 Відповісти
Зебіли зараз з піною в роті доводять, що якби наші не зайшли на Курщину, то кацапи зайшли би на Сумщину. Сплітають про якесь величезне скупчення військ на наших кордонах на момент заходу наших військ на Курщину. Зелений марафон зовсім мізки засрав. Якби там було на той час таке величезне скупчення військ, то як би наші прорвалися на Курщину?
показати весь коментар
19.03.2025 00:28 Відповісти
Сторінка 1 з 3