11725 відвідувачів онлайн

Рада підтримала продовження воєнного стану та мобілізації до 6 серпня (оновлено)

Рада продовжила воєнний стан до 6 серпня 2025 року

Верховна Рада України підтримала продовження воєнного стану на 90 днів - до 6 серпня 2025 року

Про це повідомив нардеп Ярослав Железняк, передає Цензор.НЕТ.

Це було вже 15-те голосування за цю ініціативу.

Рішення підтримали 357 нардепів. Проти - 1.

Рада продовжила воєнний стан до 6 серпня 2025 року

Також парламент підтримав продовження загальної мобілізації до 6 серпня.

346 нардепів - за, один - проти та один утримався.

Рада продовжила воєнний стан та мобілізацію до 6 серпня 2025 року

Раніше Цензор.НЕТ повідомляв, що Зеленський пропонує продовжити воєнний стан та мобілізацію на 90 днів.

Топ коментарі
+32
Яким чином перетворення країни у концтабір вирішить ці питання ?
показати весь коментар
16.04.2025 11:17 Відповісти
+20
Все тут доволі логічно - в сраці слуги народу та інші депутати мали той народ. Тільки власні інтереси

Скоріше за все - до кінця квітня нам оголосять про тимчасове припинення вогню-перемир'я -інший договорнячок. І тоді посполитим важко буде пояснити - для чого продовжувати військовий стан - та й кордони потрібно відкривати . .. І є загроза ,що буде дуже потужний потік бажаючих покинути країну-оплот свобід та демократії

А так ще на майже 4 місяці продовжать ВС - і депутати всіх партій зможуть докрасти недокрадене - а слуги зброду підготувати єлєхторат до потужних чесних виборів єдиного і незламного Сонцесяйного ЗЕ
показати весь коментар
16.04.2025 11:19 Відповісти
+19
А з поповненням гарантуєте, що ніколи не рухне?
показати весь коментар
16.04.2025 11:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Проти Гончаренко?
показати весь коментар
16.04.2025 11:07 Відповісти
галасу було... а проголосували за фактом майже усі
показати весь коментар
16.04.2025 11:09 Відповісти
Рішення підтримали 357 нардепів. Проти - 1.
От цікаво. Ми називаємо "слуг" зрадниками та агентами мАцкви.
Але з точки зору мАцкви зараз потрібно провалити це голосування.
Щоб припинилась мобілізація.
Щоб фронт без поповнення рухнув вже у найближчому часі.
Бо мАцквє ця війна точно вже набридла, хочеться побєди, якнайшвидше.
І тут така свиня - від власних "слуг".
Щось тут не стикується?
показати весь коментар
16.04.2025 11:09 Відповісти
Ермак всем пригрозил уголовными делами?
показати весь коментар
16.04.2025 11:10 Відповісти
Я зовсім не розумію, за що голосували. А якщо не проголосували, то можна вважати що війна закінчилася, а може по закінченню війни за це потрібно голосувати, а зараз зайнятися справою, хоча це депутатам не під силу.
показати весь коментар
16.04.2025 11:17 Відповісти
А з поповненням гарантуєте, що ніколи не рухне?
показати весь коментар
16.04.2025 11:17 Відповісти
Яким чином перетворення країни у концтабір вирішить ці питання ?
показати весь коментар
16.04.2025 11:17 Відповісти
Не гарантую.
Без поповнення - гарантую.
показати весь коментар
16.04.2025 11:18 Відповісти
А кому потрібні ті вибори? В Україні кажуть "не на часі" і "тільки після перемоги". В Європі кажуть, що наш президент "лєгітімний-2" і представляє Україну. То кому треба вибори?
показати весь коментар
16.04.2025 11:19 Відповісти
Все тут доволі логічно - в сраці слуги народу та інші депутати мали той народ. Тільки власні інтереси

Скоріше за все - до кінця квітня нам оголосять про тимчасове припинення вогню-перемир'я -інший договорнячок. І тоді посполитим важко буде пояснити - для чого продовжувати військовий стан - та й кордони потрібно відкривати . .. І є загроза ,що буде дуже потужний потік бажаючих покинути країну-оплот свобід та демократії

А так ще на майже 4 місяці продовжать ВС - і депутати всіх партій зможуть докрасти недокрадене - а слуги зброду підготувати єлєхторат до потужних чесних виборів єдиного і незламного Сонцесяйного ЗЕ
показати весь коментар
16.04.2025 11:19 Відповісти
Потрібні перш за все Україні . Але і Пуйло і Трамп теж не хочуть бачити Сонцесяйного президентом
показати весь коментар
16.04.2025 11:20 Відповісти
Тут питання, чому агенти мАцкви не зупинили мобілізацію, на чому так наполягає росія (одна з умов "прєкращєнія огня")?
показати весь коментар
16.04.2025 11:25 Відповісти
Хто саме?
В сенсі хто саме проти Гончаренко?
показати весь коментар
16.04.2025 11:25 Відповісти
Хіба що тим, хто проголосує "за".
показати весь коментар
16.04.2025 11:26 Відповісти
Дасть потягнути час, принципово не вирішить.
показати весь коментар
16.04.2025 11:27 Відповісти
Зелені думають не про країну , а про власне переобрання - їм наразі потрібно відтягнути час перед виборами .
показати весь коментар
16.04.2025 11:28 Відповісти
ВС можна скасувати будь-якої миті.
Пєрємірієм поки і не тхне. От Шую атакують наші дрони просто зараз.
показати весь коментар
16.04.2025 11:28 Відповісти
Так все ж не агенти мАцкви, а шкури звичайні, і зєля - теж?
показати весь коментар
16.04.2025 11:29 Відповісти
Якраз то дуже тхне - наші не бють по НПЗ, москалі не бють по енергетиці та одеському порту ракетами - значить договірняк в силі .

Угоду зменшили до 300 мільярдів до 100 .

Зарання продовжили ВС .

Це не 100% . Але моя версія або підтвердитсья або спростується в найближчі 2 тижні
показати весь коментар
16.04.2025 11:31 Відповісти
ще э стан в1йни , цього зрадники 1 не хочуть голосувати
показати весь коментар
16.04.2025 11:33 Відповісти
Трамп вимагає повного всеосяжного припинення вогню. Цього немає і близько, з обох боків.
показати весь коментар
16.04.2025 11:34 Відповісти
Немає стану війни. Або покажіть чинний закон "Про правовий режим стану війни".
показати весь коментар
16.04.2025 11:35 Відповісти
Вчергове не вдалося Гончаренку виторгувати виконання своїх обіцянок виборцям встановити конкретні терміни військової служби у воєний час.
показати весь коментар
16.04.2025 11:35 Відповісти
а що буде після 6-го серпня??? війна закінчиться і шашлички? Ця війна закінчиться лише по двом причинам - або ми переможемо або ми капітулюємо мінімум по "хотєлкам" пуйла - це ті 5 чи 6 областей що він хоче
показати весь коментар
16.04.2025 11:36 Відповісти
Війна ж в країні. Потерплять.
показати весь коментар
16.04.2025 11:37 Відповісти
Проти свого політичного майбутнього проголосувало 357 шт. Одна людина - Гончаренко - проголосував за майбутнє - Гончаренко пройде у майбутній парламент, решта на звалище історії....
показати весь коментар
16.04.2025 11:40 Відповісти
ВР та президент продовжили своє правління ще на 90 днів...
показати весь коментар
16.04.2025 11:41 Відповісти
Я ніколи не думав ,що Зе і слуги агєнти москви. Не потрібно шукати зраду там,де просто керують дурні .
Ніяка агентура не розвалить країну та армію так,як власні керівники -ідіоти
показати весь коментар
16.04.2025 11:44 Відповісти
І що за 90 днів зміниться? Вже 15 раз продовжують, що змінили попередні 14 раз? Питання риторичне, мабудь один Бог тільки знає
показати весь коментар
16.04.2025 11:45 Відповісти
Давайте доживемо до травня і побачимо . Чи моя конспірологія -реальна чи лише фантазія
показати весь коментар
16.04.2025 11:46 Відповісти
То і добре, що не чубились, а проголосували ЗА і проти капітуляції!
показати весь коментар
16.04.2025 11:48 Відповісти
У тому весь і фокус, що за 3 роки закону "суки уроду" так і не розробили,їм краще продовжувати військовий стан,і далі грабувати,брехати,це єдиний шанс їм зостатись при владі,бо при стані війни треба буде воювати усім,і друзям з 95 кварталу,і арахаміям і тд і тп,а так можна жити та забезпечити життя своїм дітям, поки Василь,Микола воює,і голосують виключно зі своєї вигоди,тому все тут стикується.
показати весь коментар
16.04.2025 11:48 Відповісти
Хто вам сказав, що закон про стан війни, розроблений зєлєними, буде принципово відрізнятись в кращий бік від закону про воєнний стан?
показати весь коментар
16.04.2025 11:51 Відповісти
По факту це війна.
показати весь коментар
16.04.2025 11:52 Відповісти
Це не Гончаренко не вдалося,а "***** уроду" вдалося знов наї...ати людей.
показати весь коментар
16.04.2025 11:53 Відповісти
тут є кілька добрих нюансів
перший - рудий донні переконує увесь світ, шо майже домовився із ****** за припинення бойових дій, а тут ба-бах - рішення парламенту України про підтримку продовження воєнного стану свідчить про те, що рудий тупо бреше
другий - 09 травня ***** мав намір оголосити з високої трибуни про "велику перемогу", а тут бамсь - рішення парламенту України явно в пику *****, бо увесь світ йому тикатиме: що це за така "перемога", коли Україна воює, бореться та не здається
третє - у рудого донні не залишиться іншого виходу, як почати тиснути на *****, а не тіко на Україну
показати весь коментар
16.04.2025 11:54 Відповісти
"Если бы я тогда был президентом, мы бы там все умерли в Крыму, но мы бы туда "зеленых человечков" не пустили", - заявил глава государства. - прошу прощения, из батальона Монако, кто в живых остался?
показати весь коментар
16.04.2025 11:54 Відповісти
Мистер Трамп. Помогите нам! Нас захватили в заложники олигархи и их ручные куклы-клоуны. Нам нужна помощь от росии и от узурпатора
показати весь коментар
16.04.2025 11:55 Відповісти
Трамп сказав: укладайте угоду з росією.
показати весь коментар
16.04.2025 12:00 Відповісти
Тільки, не зрозуміло, який зиск отримає Україна від такої угоди?
Визнає борг в 100 лярдів - річний ВВП, і з завтра почне його виплачувати зі вже начвних прибутків? Та ще 4% річних... а чим казну наповнювати? Тобто, допомога дружніх крахн пійде на погашення борга дядькі сему, якій навіть нічого не обіцяє і ніяких забов'язень на себе інвестувати в нові проекти не бере, а бажає лише слівки знимати з того, що ще працює в Україні та ще під час війни не згоден продати зброю для захисту від руzzких ракет..
Я не розумію навіщо ця "угода"-репарації по суті, а ви?
показати весь коментар
16.04.2025 12:00 Відповісти
В чому проблема?
Проблема у тому, що
Без "загальнодержавного військового стану" ми проти Рашки воювати ЗМОЖЕМО!
А ось Зеленський без "загальнодержавного військового стану" утриматись при владі НЕ ЗМОЖЕ!
Але 90% цього чомусь "не розуміють".
показати весь коментар
16.04.2025 12:01 Відповісти
віслюк став українцем бо пришив крайню плоть взад і почав хреститися дЄрьмаком?
показати весь коментар
16.04.2025 12:03 Відповісти
Україна ніякої ,як і її народ . Але ж договори заключають владоможці ,які дбають про свої інтереси ,а не про інтереси народу
показати весь коментар
16.04.2025 12:03 Відповісти
Пропоную не чекати n-ного продовження воєнного стану і внести на розгляд Ради законопроєкт про проголошення Зеленського і царем/імператором/королем України довічно.
показати весь коментар
16.04.2025 12:04 Відповісти
А чом би й ні? Хтось заборонить?
показати весь коментар
16.04.2025 12:05 Відповісти
Ссылку на это дашь?
показати весь коментар
16.04.2025 12:07 Відповісти
откуда там 346 депутатов
показати весь коментар
16.04.2025 12:07 Відповісти
не розповідайте Гончаренку про патріотизм, він чудово знає багатьох "патріотів" за кордоном, вже три роки вони готуються вступити в бій проти росії, але все, що їм заважає, то мобілізація і "диктатура", бо вони хочуть бути добровольцями. От от ці вмотивовані воїни всіх порвуть на фронті. І очолить їх особисто Гончаренко
показати весь коментар
16.04.2025 12:10 Відповісти
Все, тепер 4 млн. резервістів+(екс)працівників силових органів, які 4-й рік "воюють" по тилах, точно потраплять на фронт і приступлять до виконання присяги по захисту Батьківщини від ворога.
показати весь коментар
16.04.2025 12:17 Відповісти
з точки зору мааскви zvo теж вигідне, можна закручувати гайки і офіційно вводити диктатуру, підвищувати податки і вводити все нові заборони і ніякий кріпосний кацап не наважиться щось сказати проти, бо одразу дискредитація та закон про фейки
показати весь коментар
16.04.2025 12:23 Відповісти
"у рудого донні не залишиться іншого виходу, як почати тиснути на *****, а не тіко на Україну"

Нічим у нього тиснути на куйла. Тому буде продовжувати тиснути на Україну.
показати весь коментар
16.04.2025 12:24 Відповісти
На московії ВС немає навіть в курвській області.
показати весь коментар
16.04.2025 12:27 Відповісти
і всі підприємства всіх форм власності почнуть працювати на забезпечення потреб фронту, а не максимізацію прибутку.
показати весь коментар
16.04.2025 12:28 Відповісти
Абсолютно вірно! Місцева аудиторія чомусь впевнена, що, як тільки буде введений стан війни, всі чиновники, депутати і т.д. відразу перестануть красти і дружненько підуть в окопи. Хто їм таку маячню нарозказував? Для "ізбранних" та "господарів життя" нічого не зміниться, хто крав та тинявся в тилу, так і крастиме та тинятиметься, хто відпочивав у Монако, так і відпочиватиме. Лиш для чорноробів гайки закрутять ще більше, так, що й не писнеш, та відберуть останнє.
показати весь коментар
16.04.2025 12:33 Відповісти
Спільна наша з руснею риса - любов до волшєбних простих рєшєній.
показати весь коментар
16.04.2025 12:34 Відповісти
На московії нема бусифікації і відкриті кордони. Які там заборони?
показати весь коментар
16.04.2025 12:35 Відповісти
Я щось не доганяю, чим ви з такою мобілізацію відрізняєтесь від кацапів? За що конкретно ви воюєте?
показати весь коментар
16.04.2025 12:40 Відповісти
Русня своїх купує, бо вони згодні продаватись.
Коли в 2022 восени треба було багато і швидко, русня робила точно те ж саме - прінуділовку. З поправкою, що у них все нормально з системою військового обліку: відсилай повістки - приймай мобілізованих. Не те, що у нас: і самі не хочуть, і на обов'язок болт кладуть.
показати весь коментар
16.04.2025 12:44 Відповісти
Гончаренко вчора писав, що він або взагалі не буде голосувати, або "утримався".
Це знайшовся хтось більш принциповий, та проголосував "проти".
показати весь коментар
16.04.2025 12:58 Відповісти
Цикаво цикаво...🤔 Невже сам сивочолий гетьман?
показати весь коментар
16.04.2025 13:04 Відповісти
Лібор в агонії , за шашлики і завхоза нехоче відповідати
показати весь коментар
16.04.2025 13:47 Відповісти
Подовження воєнного стану = подовження царювання зеленої шобли, ось для кого війна, такі да, мать родна. Мерзота, яка готувала країну до здачі москалоті, тепер спокійно собі узурпує владу, безкарного мародерить мільярдами та царює, прикриваючись війною.
показати весь коментар
16.04.2025 13:47 Відповісти
Змішав усе до купи. Одне питання - чому ти не йдеш тримати фронт? "Щось утут не стикується"
показати весь коментар
16.04.2025 13:52 Відповісти
Швидше в касу, там, росіяни і подоляківці вже один у одного на головах танцють, до віконечка, не прорвешся
показати весь коментар
16.04.2025 13:55 Відповісти
Не зможемо. Тому що ЗСУ несуть втрати, а черг під тцк чи у центрах прямого рекрутингу-не видно.
показати весь коментар
16.04.2025 14:03 Відповісти
Що дало би скасування військового стану ? Цікаво послухати.
показати весь коментар
16.04.2025 14:04 Відповісти
Ви краще ще раз прочитайте, де там написано про скасування?
показати весь коментар
16.04.2025 14:11 Відповісти
Причина досрочного голосования одна: майские шашлычки на Мальдивах и Канарах.
Потом эти уроды не скоро соберут кворум.
показати весь коментар
16.04.2025 14:12 Відповісти
НЕподовження військового стану=його скасування, тому що він зараз існує, чи не так ?
показати весь коментар
16.04.2025 14:17 Відповісти
там українськми по білому написано що завдяки подовженню військового стану автоматично подовжується і влада зеленського і що йому це вигідно. І що одна з головних причин початку широкомасшьабної війни це дії зеленського по непідготовці країни до війни, саботування оборонки тощо. Там дана констатація факта. І жодного слова про скасування. Тепер зрозуміло?
показати весь коментар
16.04.2025 14:23 Відповісти
Ні, незрозуміло, до чого тут приплітання політичних гасел та особистої влади зеленського ? Якщо, судячи з кількості голосів-навіть опозиція проголосувала за подовження військового стану, а опозиції зеленський вже ж точно непотрібен ? Ще раз питання-що би дало Україні НЕподовження військового стану ?
показати весь коментар
16.04.2025 14:50 Відповісти
Також парламент https://t.me/yzheleznyak/12276 підтримав продовження загальної мобілізації до 6 серпня.

Ух ти, який несподіваний результат голосування) Цікаво було б подивитися на результати, якби зробити наступну ситуацію.
Той депутат, який проголосував за "продовження загальної мобілізації", також сам йде на фронт + вся його родина - 25 - 60. Ну це ж логічно, справедливо. Мотивація - захист своєї країни, Батьківщини, повернення кордонів 22, 14, 91, повний рагром московії...
Чи хтось проти?
показати весь коментар
16.04.2025 15:04 Відповісти
Дебіли називають їх зрадниками та агентами маскви. Розумні люди розуміють, що депутати фігури несамостійні в більшості своїй, скирдають капусту, виконають вказівки олігархів. І це взагалі ніяк не пов'язано з подовженням воєнного стану. Бо війна родовжуєься, припинялися не буде, незалежно від того за щоб наші депутати проголосували, чи не проголосували.
показати весь коментар
16.04.2025 15:14 Відповісти
Але від голосування залежить, чи буде продовжена мобілізація, без якої війна досить швидко закінчиться природним шляхом.
показати весь коментар
16.04.2025 15:17 Відповісти
Золоті слова. А гроші, що зекономляться на спецпенсії депутатам, якщо вони їх ще не мають. А якщо мають, то на відновлення бруківки в умовному покровська. Ну так як зєльоні дефективні менеджери ******* робити
показати весь коментар
16.04.2025 15:19 Відповісти
Чому? Війна ж продовжуєься, тому і воєнний стан потрібно продовжувати і мобілізацію, це ж логічно і без варіантів
показати весь коментар
16.04.2025 15:21 Відповісти
Вот ето поворот...
показати весь коментар
16.04.2025 15:25 Відповісти
Ішака такий сценарій цілком влаштовує. Принаймі до кінця року обкурене чмо буде ще вважатись президентом.
показати весь коментар
16.04.2025 15:33 Відповісти
Вам вже відповіли. Ось тут 16.04.2025 14:23 Спробуйте прочитати ще раз. Якщо знов не зрозумієте, то спробуйте ще раз. Якщо знов не вийде то йдіть дивіться едЫнЫй шмарафон, там все набагато простіше для розуміння, всі задоволені Бонелохом-Боневтіком, всі на оптимізмі та позитиві, як ті веселі безтурботні барани, яким пообіцяли що поведуть їх на шашлик ...
показати весь коментар
16.04.2025 15:46 Відповісти
За три роки повномаштабки кількість полиції збільшили у два рази, а кількість ТЦКашників у ДЕСЯТЬ раз!
200 000 заброньованих "пенсіонерів" силовиків теж не поспішають на фронт.
Так навіщо ті черги?
показати весь коментар
16.04.2025 15:53 Відповісти
Йому не вперше перевзуватися...
показати весь коментар
16.04.2025 15:55 Відповісти
І де там відповідь, окрім бла-бла-бла ? Я завдав конкретне запитання-що саме отримала б Україна від того, якби військовий стан не продовжили ? Відповіді так і не побачив, тільки вивертання про зеленського. Коли відповіді закінчуються, починається про марафон і т.п. Дивно, що не про асфальт. Так от-подовження військового стану-це не голосування за подовження повноважень зеленського (які ВР, доречі, може голосуванням зняти). Це-за можливість України чинити спротив загарбнику.
показати весь коментар
16.04.2025 16:01 Відповісти
"Росія та Україна, сядьте за стіл переговорів прямо зараз, поки не стало занадто пізно", - додав Трамп. Джерело: https://censor.net/ua/n3539896

Деніс Войцеховський

Трамп сказав: укладайте угоду з росією.

не совсем понятна логика умозаключения. Прийти від заклику - Росія та Україна, сядьте за стіл переговорів, до силогізму - Трамп сказав: укладайте угоду з росією.

Цікаво було б побачити на яких логічних посилках він у вас з'вився.
показати весь коментар
16.04.2025 16:01 Відповісти
Нащо потрібні перемовини? Щоб досягнути якогось консенсусу, тобто згоди. Згода, викладена на папері та підписана обома сторонами, є угодою. Це хоче побачити Трамп.
показати весь коментар
16.04.2025 16:03 Відповісти
"За три роки повномаштабки кількість полиції збільшили у два рази"
"Станом на 1 січня 2022 року співробітниками Національної поліції України числилося 134,3 тис. осіб. " https://focus.ua/uk/ukraine/503229-v-ukraine-na-nachalo-2022-goda-bylo-134-3-tys-policeyskih-dokument Джерело.
"Згідно з постановою Кабінету міністрів https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zminy-v-dodatok-1-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-kvitnia-2014-r-t50523 №450 від 5 травня 2023 року, чисельність співробітників Національної поліції України не може перевищувати 141 330 осіб. " https://fakty.com.ua/ua/ukraine/20250314-skilky-policzejskyh-v-********-faktychna-chyselnist-ta-zakonodavchi-obmezhennya/ Джерело.
В 2 рази, ага.
"Скільки поліцейських в Україні: реальні цифри
Станом на кінець 2024 року у Національній поліції налічувалося приблизно 70-75 тисяч чоловіків-поліцейських, які за віком (25-60 років) підлягають мобілізації, з них понад 15 тисяч вже беруть участь у бойових діях."
показати весь коментар
16.04.2025 16:15 Відповісти
Спочатку ви не зрозуміли мій пост 16.04.2025 13:47 потім ви не зрозуміли додаткові роз"яснення щодо мого посту ось тут 16.04.2025 14:23 Щось вам ще пояснювати не бачу сенсу. Sapienti sat
показати весь коментар
16.04.2025 16:15 Відповісти
Чому не видаляєте образи на Президента???Цензор ау!!!
показати весь коментар
16.04.2025 16:18 Відповісти
Тут зрозуміло тільки те, що ви відверто маніпулюєте. Голосування за військовий стан ви намагаєтесь видати голосуванням за подовження влади зеленського. Опозиція чому голосування підтримала ?
показати весь коментар
16.04.2025 16:28 Відповісти
Sapienti sat 16.04.2025 16:15
показати весь коментар
16.04.2025 16:39 Відповісти
Не треба ховатися за латинськими висловами, якщо нічого розумного по темі відповісти не можете.
показати весь коментар
16.04.2025 16:48 Відповісти
По-перше, "постанова Кабміна" прийшла НА ЗАМІНУ попередній постанові, яка забороняла збільшувати кількість полиції, більше ніж 100 тисяч!
По друге, там у позиції, безліч "цивільних" та "позаштатних" поліціантів, за чий рахунок вони ДАВНО обходять таки типу "заборони".
По третье, в нас є ще такі штуки, як НацГвардія та Прикордонники, з якої на фронті та для фронту працюють максимум 20%. А всі інші тусуються у тилу для підтримки позиції та закриття ЗАХІДНОГО кордону.
показати весь коментар
16.04.2025 17:11 Відповісти
Ну вот вы перешли от требования только к одной стороне - Трамп сказав: укладайте угоду з росією.
К призыву об инициативе обеих сторон. Тут согласен. Это нормально. В любом случае все войны заканчиваются переговорами (даже если кто-то капитулирует) и потом заключением мирного договора. Хотя вот Япония не заключила мирный договор с ссср .
показати весь коментар
16.04.2025 17:37 Відповісти
Я з нього починав.
показати весь коментар
16.04.2025 17:38 Відповісти
Подоляк, АУ, а те ти тут побачив образи Президента
показати весь коментар
16.04.2025 17:59 Відповісти
Сторінка 2 з 2