8325 відвідувачів онлайн

Смерть чоловіка на території ТЦК у Харкові: у поліції кажуть, що він покінчив життя самогубством, вистрибнувши з вікна

Самогубство в ТЦК

У Харкові поліція з’ясовує обставини смерті чоловіка на території РТЦК та СП.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на департамент комунікацій Нацполіції.

Як зазначається, подія сталася 12 травня. Попередньо встановлено, що 39-річний чоловік покінчив життя самогубством, вистрибнувши з вікна третього поверху. На місці працювала слідчо-оперативна група поліції та експерти.

Під час огляду тіла ознак насильницької смерті не виявлено, окрім травм, отриманих у результаті падіння з висоти.

Слідчі відкрили кримінальне провадження за ч. 1 ст. 115 Кримінального кодексу України з приміткою "самогубство".

Для перевірки дій працівників РТЦК та СП матеріали направлено до Державного бюро розслідувань. Розслідування триває.

Топ коментарі
+55
Сам хоч віриш в безуглість своєї версії?
показати весь коментар
18.05.2025 12:48 Відповісти
+27
в Сумах теж два місяці назад самогубця зпочатку побив себе руками-ногами,а потім з розбігу вдарився головою об бордюр.....у дворі тцк.....і це самогубство???
показати весь коментар
18.05.2025 12:59 Відповісти
+25
Вибрав смерть, тільки щоб не підняти зброю проти росіян.
показати весь коментар
18.05.2025 12:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Вибрав смерть, тільки щоб не підняти зброю проти росіян.
показати весь коментар
18.05.2025 12:46 Відповісти
Сам хоч віриш в безуглість своєї версії?
показати весь коментар
18.05.2025 12:48 Відповісти
Звичайно. Не купив би ти бронь- подивився б я на тебе.
показати весь коментар
18.05.2025 12:49 Відповісти
Я думаю, то нещасний випадок, а не самогоубство. Наврядчи ТЦКуни настільки борзиє, щоб викидати людину з вікна, хоча хто зна, але мабуть це була просто невдала спроба втечі з приміщення ТЦК.
показати весь коментар
18.05.2025 12:52 Відповісти
Швидш за все так і було. Але кацапська пропаганда цілком може з нього зліпити ;гєроя сапратівлєнія;.
показати весь коментар
18.05.2025 12:53 Відповісти
А він і є герой спротиву. Якщо прибрати всі нарративи, як кацапські, так і нашої пропаганди, то в сухому підсумку вийде наступне: до людини застосовували насильство, була загроза життю (відправка на нуль). Людина вибрала спротив. І тут крапка. Далі залежно від поглядів можете писати що завгодно, хоч на лайно зійдіть. Але спротив насильству це завжди добре і правильно. Насильство по відношенню до Батьківщини зі сторони агресора теж має бути. Але питання в тому, що її Величність Математика каже, що ми цю війну програємо так чи інакше. Принаймні без союзників. Всі це знають, а розумні знали ще з 2022. Ні, серйозно, там 150 лям проти нас 41, там Калібри та ядерні підводні човни, а тут ви самі знаєте як справи. Відчайдушний спротив і неймовірна тупість супротивника затягнули процес, але як він завершиться ви приблизно всі знаєте. Просто втрати буть або більші, або менші, от і все. Економіка на грані дефолту, і ні, це не кацапська пропаганда, а тут стаття трішки вище. І це гм.. прогнозуємо. Не дали нам Ленд Ліз.

Тільки не починайте класичну маніпуляцію - то що ти пропонуєш, здатися? Ні не пропоную. Але 700 мільйонів розкрадених це лютий треш. Отам наша не те щоб перемога, але потужне стримування, підводні човни, ракети.
показати весь коментар
18.05.2025 14:07 Відповісти
Перемогти може і не вдасться на полі бою. А от програти на полі бою теж якось не вдається попри всі намагання всіх крадунів.

Тож, попри істериків типу тебе, які тягнуть в дописи 1 до 1 аргументацію кацапів і які не хочуть прийняти свою долю, в українців все дуже просто - жити і чинити спротив. Виживеш - молодець. Не виживеш - слава тобі, вдячність пращурів та нащадків.

Ну а плигати з вікна 3го поверху аби тільки не захищати Батьківщину - то теж вибір. Я згоден. Не має права юридичного. Не має права морально. Але має свободу вибору. Так же, як і ти - зарізати сьогодні дружину і дітей своїх, чи не зарізати. Ти покищо, очевидно, вибираєш не різати. Але морально вже готовий до іншого варіанту. Бо для тебе закон та суспільна мораль вже не мають пріорітету. Для тебе вже, очевидно, власні бажання на 1 місці. Все ок. Помреш отак, як виборець з новини. Прийми це. Це простий вибір. І єдиний.
показати весь коментар
18.05.2025 14:27 Відповісти
так вже програли - землі блєкрок,надра штатам,молодь в європу....а солдат без ніг на 500 гривень в місяць.виграли огуєнно.
показати весь коментар
18.05.2025 14:34 Відповісти
Невігласи книжок не читають. Та не знають, що то такеє війна і які в неї прояви. Поки що нічого нового чи карколомно відмінного від того, що коїться останні 10'000 років на цій планеті - не сталося. Ані в нас, ані в засрашки. І навіть те, що ви пишете - зневіра і моральний розлад конкретних дебілів - нормальне явище для країни, яка на протязі 11 років у війні перебуває. Правда в тому, що всі явища, які ми спостерігаємо - в рази м'якші, ніж у будь-якій попередній війні.

А так-то - бог вам суддя, що ви стали на стежку поразництва. А це тільки коли ви це у своїй голові робите і не лізете до інших з своїми мареннями.

Тож хлєбало завали, провоктор хєров. Засунь своє "програли" назад в свій брудний рот і не бреши - нічого Україна не програла і не програє. Україна була, є і буде. А ти - вже мрець. Принаймні моральний. А мерцям слід мовчки розкладатися і перетравлюватися черв'яками. Вцмоктав?
показати весь коментар
18.05.2025 17:04 Відповісти
Пане Оресте, ви істеричка незважена. Особисто я вибираю спротив і кожен день, клянусь, над ним працюю, тільки не такий тупий, як з калашматом бігати по кацапським мінам. Війну на морі виграли Магури, а не 100к матросів, яких, якби вони були, наша держава втопила би 100%. При майже повній інвалідності розраховую її перебороти хоча б на 50%, релокуватися, заробити гроші, і внести свій вклад. Війна арифметично програна: ми втратили території, союзники нас майже кинули, і ми втратили безліч людей. В той же час остаточно програна війна це російська мова всюди під погрозою розстрілів і Калінка-Малінка у Львові. Ми виграли війну на морі, бо граємо головою, Одеса, Херсон, Запоріжжя тримаються, і продовжуватись це може безкінечно. І той же час дивіться вище. Фронт по великому рахунку перейшов в позиційну стадію. На дуже довгій дистанції, при оголошенні загальної мобілізації в РФ і ТЦК в Москві, ми програємо вщент. При ударі всім чим є по мостам за раз, ми програємо Лівобережжя. Немає тут жодних кацапських наративів, тільки неприємна правда. Ви ж не хочете сказати що Південна Корея виграла?
показати весь коментар
18.05.2025 19:53 Відповісти
Бач яке ти чувирло - вперто намагаєшся мені довести, що Україна - "програла" чи "програє". Твоя думка така очевидна, така правильна, що тобі доводиться нести повну ху*ню в якості "аргументів". Причому ти це робиш посеред вільної України, з самотужки вибраною владою хєрограя, на українському вільному цензорі та українською мовою.

А от мені трішки більше рочки, ніж тобі, схоже. І я добре пам'ятаю ситуацію з українською мовою в 1991 році. Коли я приїхав в Київ з Луганської області і не помітив різниці - все було тупо по російськи. Коли поступав в ліцей і "російськомовні" класи вважались "престижними", а україномовні - "для селюків". І мені, українцю за національністю, довелося ще роки вчити мову, посеред вільної України, в людей-викладачів, які викладали в 90х предмети українською, всупереч діючим правилам, під загрозою звільнення.

Але все це не в твоїй макитрі - в тебе в голові засрашинська пропаганда вже спалила жагу до волі. Тож відвали, "пораженєц".
показати весь коментар
18.05.2025 20:48 Відповісти
Давай ще рочками поміряємось дурню) Я ганяв Дніпром на Метеорах Каховка-Херсон. Те що все було російською пам'ятаю чудово, крім вивісок окремих "Перукарня" чи газета "Вечірній Київ". Якщо я несу ху*ню, то розуй очі великий патріоте і подивись на ДіпСтейт. Ми тут охрипли два роки кричати про дрони, поки їх стало вдосталь, що тільки не робили. І тільки коли їх стало багато, фронт фактично зупинився. Якщо ти не здатний зібрати Магуру то теж відвали, у нас просто різні окуляри дивитись на цю війну. Мобіків як пакували так і пакують, це безкінечний потік СЗЧ, безглуздий. А от дрони за умови нестачи особового складу все це надійно зупинять. Вони безальтернативні як Петро Порошенко)
показати весь коментар
18.05.2025 21:47 Відповісти
Не логічно. В армії може вбʼють а може і ні. Не весь же мільон військовослужбовців сидить на нулі в окопі. А тут - гарантовано вмер. Ніякого профіту.
показати весь коментар
18.05.2025 14:43 Відповісти
Тобто я маю жаліти дегенератів ухилянтів, які не хочуть виконувати прямого обов'язоку, велика частина моєї родини проживає на Сумщині в вони можуть опинитись в окупації бо велика частина сцикунів воювати не хоче це нормально? Ми здатні виграти цю війну і без союзників чечня яка мала населення 2 млн виграла її без союзників
показати весь коментар
18.05.2025 17:03 Відповісти
Ви сам дегенерат, тому що несете пропагандиську єресь і самостійно рахувати не хочете, навіть примітивні цифри. Ви можете 3 роки не їсти? Не ходити на роботу. Не виходити в магазин. Ні? Так ніхто не може. Тобто абсолютно переважна більшість людей з документами, які видала держава. Вони або студенти, або "студенти", або адвокати, машиністи потягів, співробітники МЧС, пожежники, електрики, вантажники в Ашан, кур'єри, журналісти, співробітники Нової Пошти, Міст, Укрпошти, інваліди, продовжувати список? Я можу список до підлоги написати. З 41 мільйона в ЗСУ один. Ви що, не можете 2+2 порахувати? Зараз ловлять вже по-безпрєделу, всіх з бронню дрібноту, намагаються пакувати студентів, інвалідів, і так далі. Але серед них тих хто отримав повістку і відмовився.. 9 тисяч. Вдумайтесь! Дев'ять тисяч з 40 мільйонів. Так, у нас є 9 тисяч класичних ухилянтів, які без підстав відмовились. Ну і все, вони всі покарані. Ви маєте бути щасливим. Це не означає що у нас наскрізь корумповані суди, і не значить що вони прям гуманні. Підстав немає, бо у людей на руках всі документи. Ухилянтів немає, це міф пропаганди.

Те що ваша родина проживає на Сумщині це вільний вибір вільних людей. За три роки безліч можливостей була поїхати в ЄС і якщо вже стосовно патріотизму, то заробити там грошей і надіслати ЗСУ пару дронів було б в 1000 разів краще, ніж полоти умовно огород десь там в Калинівці. Математика. Тому це не про патріотизм і здоровий глузд, а про щось інше. Ніхто не може бути примушений віддавати життя будь-за-що. Немає такої ціни. Якщо хтось має бажання померти за Гроб Господень, землю для землевласників, https://www.rbc.ua/rus/styler/top-nayabsurdnishi-prichin-cherez-ki-lyudstvo-1715893262.html через відро; бороду; через образу, то це власний вибір. Він взагалі нічим не звитяжніший за "померти перепливаючі Тису" у Визвольних змаганнях за Свободу. Там смерть, і там смерть, там каліцтва і там, там переконання і там. Все. В Сполучених Штатах миттям чи катанням 50% тих хто отримав повістку на фронт не пішли. І теж неймовірний приплив студентів, і втечи в Канада, і просто ми їх зараз мавпуємо.
показати весь коментар
18.05.2025 19:28 Відповісти
У нас кілька мільйонів ухилянтів що не оновили дані, у нас мільйони які ховаються і не хочуть воювати, і так їх небажання воювати це загроза окупації моїх рідних і так вони на армію донатять постійно і допомагають багато хто служить. І ні під час війни має бути примус такі війни як наша добровольцями не виграють а тільки примусом.
показати весь коментар
18.05.2025 19:52 Відповісти
Вірно, такі війни добровольцями не виграють, тільки і виключно технікою, економікою. Добровольці були критично важливі на початку і важливі зараз. Але вже час нових рішень.
показати весь коментар
18.05.2025 19:56 Відповісти
І примусом ти забув добавити примусом без примусу жодна війна велика не вигравалась
показати весь коментар
18.05.2025 21:00 Відповісти
Примус породжує спротив, або активний якщо всі згуртовані, або пасивний як зараз, революція Ганді, італійська забастовка, історія знає чимало таких випадків. Примус з несправедливістю і насиллям породжує програш у В'єтнамі. Або Парагваї. А збалансована мобілізація Британії в Другій Світовій навпаки. Ну і союзники.
показати весь коментар
18.05.2025 21:54 Відповісти
Саме під примусом воювали останні 200 років. На рахунок В'єтнама там пограла не армія а влада США яка не давала армії зайти на територію комуністичного В'єтнаму взяти її під контроль і зачистити, якби це дозволили то війна б давно закінчилась
показати весь коментар
22.05.2025 08:36 Відповісти
комбат 47 бригади чітко розказав як і за що воюють мобілізовані.
показати весь коментар
18.05.2025 20:05 Відповісти
Думати стає шкідливо, свобода - це рабство і далі по тексту
показати весь коментар
18.05.2025 13:42 Відповісти
підлога чи підстилка чи падлюка Х*йла?
показати весь коментар
18.05.2025 14:07 Відповісти
Ну, не хвилюйся. Зараз прийде еліта Ольгіно- Стицько, скул бус, ННН- і розкажуть як все там було насправді.
показати весь коментар
18.05.2025 12:52 Відповісти
У мене взагалі був план як втікти з ТЦК якщо бусифікують чи не випустять якщо треба буде туди прийти. Поки не було броні я носив в рюкзаку мультітул болгарку компактну, так ось там у внутрішньому дворі є курілка і ворота. Спиляв би замок навісний та вийшов би собі геть. Я ж не дурак у вікно стрибать
показати весь коментар
18.05.2025 12:55 Відповісти
Справжній Герой. Гордість України.
показати весь коментар
18.05.2025 12:56 Відповісти
Ба більше, я щей запасний замок носив з трома ключами, щоб не впаяли потім ********* за порчу майна. ТАк биположив там збоку, тіпа пользуйтєсь на здоровля
показати весь коментар
18.05.2025 13:00 Відповісти
ЛЮДОЛОВИ ВИКРАЛИ І ПОБИЛИ УКРАЇНСЬКОГО ЗАХИСНИКА

https://youtu.be/gdwwO_ELQW8
показати весь коментар
18.05.2025 16:52 Відповісти
В таких місцях скупчення потрібні якісь рамки - може в вас рюкзачок повний зривчатки
показати весь коментар
18.05.2025 13:00 Відповісти
Оце я не подумав, але два роки назад коли я приводив документи впорядок внашому РТЦК, там рамок не було і хто хотів так і ходив, і ніхто нікого не шманав. Зараз не знаю.
показати весь коментар
18.05.2025 13:02 Відповісти
та ти хвора жирна тролятина
показати весь коментар
18.05.2025 13:11 Відповісти
Джеймс Бонд)
показати весь коментар
18.05.2025 13:39 Відповісти
У мене взагалі підготовка до релокації максимальна. Треба враховувати тепловізори, фотоловушки, мати детектор дронів, GPS Garmin, тренуватись бігати в рази швидше людоловів, кожен день он на доріжці біговій. Карти потужні, аптечку. І ще різне.
показати весь коментар
18.05.2025 14:35 Відповісти
"я носив в рюкзаку мультітул болгарку компактну"

пан стібеться?
показати весь коментар
18.05.2025 14:44 Відповісти
О то пан знаймий з двачем)).
показати весь коментар
18.05.2025 13:03 Відповісти
Не повіриш як близько там з Цензором знайомі. Скрін на скрінові з Цензора там.
показати весь коментар
18.05.2025 13:20 Відповісти
А оце є не правда.
Бо вірю.
Сам там тусуюсь.
Ти під яким віпієном там сидиш?
показати весь коментар
18.05.2025 14:14 Відповісти
Поділіться назвою цієї пимийки.
показати весь коментар
18.05.2025 15:04 Відповісти
Та будь ласка: https://2ch.hk/po/
Але вам варто спершу подивитися загальний сайт з різними напрямами :https://2ch.hk/po/ https://2ch.hk
Далі там ви не зможете коментувати без ВПН. Кацапи сцикуни і вони самі себе анально обгородили.
Смачного.
показати весь коментар
18.05.2025 15:37 Відповісти
і ще одне.
я не несу відповідальність за те шо дав вам адресу цього сайту.
Це все лише на вашій власній відповідальності.
Це сайт людожерів.
Будьте готові до самих людожерських речей.
Залиш надію коли входиш туди)))
показати весь коментар
18.05.2025 15:41 Відповісти
Мда, туди без святої води, краще не заходити)
показати весь коментар
18.05.2025 20:05 Відповісти
Мало вимагаєте.
Туди можна заходити лише тим кого вже відспівали
показати весь коментар
18.05.2025 23:14 Відповісти
Додам іще.
Тут кацапи жаліються що саме той сайт поламали українці.
Тримайте свіженьке посилання:
https://2ch.life/po/
показати весь коментар
20.05.2025 20:35 Відповісти
Плагін в браузері.
показати весь коментар
18.05.2025 16:56 Відповісти
Вибач не розумію.
І так даю те куди тепер зайшов

https://2ch.hk/po/
показати весь коментар
18.05.2025 17:01 Відповісти
Умным это давно понятно!
А Нарид очень легко заводится на эмоциях! Даже те кто понимает что с ними орки сделают и с беззащитными семьями и со всем накопленным..
показати весь коментар
18.05.2025 13:29 Відповісти
Тебе й справді якийсь дурний піп хрестив. Упоротість- то хвороба вряд чи виліковна.
показати весь коментар
18.05.2025 14:31 Відповісти
це один з тих ,хто без непогрішно вірить владі ,щоб йому не насерли в вуха
показати весь коментар
18.05.2025 12:55 Відповісти
так. а ти, тупко. все тут сре і среш..коли не зайдиш - твоє гівно скрізь
показати весь коментар
18.05.2025 13:10 Відповісти
"безуглість" - це як? щось з Мар'яною пов'язане?
показати весь коментар
18.05.2025 14:23 Відповісти
Бо довбойоб
показати весь коментар
18.05.2025 12:52 Відповісти
в Сумах теж два місяці назад самогубця зпочатку побив себе руками-ногами,а потім з розбігу вдарився головою об бордюр.....у дворі тцк.....і це самогубство???
показати весь коментар
18.05.2025 12:59 Відповісти
викинули з вікна, бо не мав грошей відкупитися
показати весь коментар
18.05.2025 13:29 Відповісти
це тебе з вікна пологового будинку викинули, кацапський троль
показати весь коментар
18.05.2025 14:10 Відповісти
Яка щира любов до рускава міра))Побільше б таких)
показати весь коментар
18.05.2025 13:35 Відповісти
Взагалі, не розумію, як можна жити, весь час боячись, ховаючись. Це ж пекло.
показати весь коментар
18.05.2025 12:57 Відповісти
Адрєналінавиє наркамани
показати весь коментар
18.05.2025 13:05 Відповісти
Добре вам, пенсам. За 33 роки замість країни побудували казна-що, наголосували казна-що, а розгрібають тепер інші. А вам і пекла нема. Поки що. Але бурят питати не буде. Побіжиш собою розміновувати підступи до Варшави, як миленький.
показати весь коментар
18.05.2025 13:05 Відповісти
Всі хто від 2002 року і молодше взагалі мають воювати виключно по бажаню. І не з 18 до 24, ай потім по бажан6ню. Не вони побудували з цієї країни ******, то і вмирати вони теж не повинні. Це по крайній мірі справедливо.
показати весь коментар
18.05.2025 13:09 Відповісти
Абсолютно вірно. А бойових пенсів, які все оце набудували, постягувати з диванів і вперед.
показати весь коментар
18.05.2025 13:12 Відповісти
Вони повинні бо вони нічого не зробили більше того вони нічим не кращі за старше покоління
показати весь коментар
18.05.2025 17:06 Відповісти
Все кто есть или был частью общества, должны его защищать. Это и детей касается, и пенсионеров и инвалидов ( дети могут осваивать военное дело, из пенсов может получится неплохие защитные точки вроде пулеметных гнезд, или там камикадзе/ разведчики, про женщин я вообще не говорю, почему баб без малых детей на руках не мобилизуют в дронщицы или там водители траков, поварих и снайперш, я не в состоянии понять. Почему бабы едут из Венесуэлы служить в ВСУ, а из Украины в Европу скакать на причинных местах от Польши до Португалии?
показати весь коментар
18.05.2025 19:35 Відповісти
вам британцям теж непогано: король,ель,віскі,овсянка кожен день....
показати весь коментар
18.05.2025 13:45 Відповісти
Який ель, ухилянте? Де? В Києві? Мариш?
показати весь коментар
18.05.2025 13:47 Відповісти
Київ уже на ТОТ,під кацапуправлінням? Стьопка йди ти до Кабаєвой в гузно!
показати весь коментар
18.05.2025 13:56 Відповісти
Читаєш твої висери і розумієш, чому в Україні така жопа...
показати весь коментар
18.05.2025 13:58 Відповісти
До речі, а що з твоїм ніком ;Стицько;? Забанили?
показати весь коментар
18.05.2025 16:58 Відповісти
Еге ж дуже добре! У 1986 році у квітні, мене в 23 річному віці забрали в Чорнобиль, збирати графіт біля 4-го енергоблока. Та ніхто не тікав, не ховався під спідницями жінок, не викидалися з вікон, не різали вени, а мовчки робили свою роботу, переважно всі вже вимерли від отриманих доз випромінювання . Особисто я отримав 117 рентген за 23 дні, зараз інвалід. І до речі з 60 чоловіків моєї мех. роти, в живих зараз тільки 4-ро. Так що завидуй мовчки, "патріот" диванний!
показати весь коментар
18.05.2025 13:52 Відповісти
Яке відношення має Чорнобиль до того, що за 33 роки ви так і не змогли побудувати нормальну країну?
показати весь коментар
18.05.2025 13:59 Відповісти
До вторгнення кацапів мене все влаштовувало! І будувалося, і розвивалося, і жилося, а ти що хорошого зробив доя України? 🤬
показати весь коментар
18.05.2025 14:09 Відповісти
У мене до цих пір зберігається доволі непоганий архів по Чорнобилю. Саме цінне - списки в/ч та строки їх перебування в зоні відчуження, і місця їх дислокації там... І коли мені починали "по вухах їздить", я брехунів, доволі швидко, "ставив у стійло"...
показати весь коментар
18.05.2025 18:59 Відповісти
Щось вас довго тримали. Мій загін з 25 чоловіків пропрацював на ліквідації аварії на ЧАЕС (травень 1986 р.) тільки 13 днів і після того, як ми почали падати на рівному місці, нас вивезли. Везли вночі, бо на блокпостах завертали назад. Фонили так, що нас не пустили в рідне місто і окраїні міста в промзоні нас переодягли в спецодеду, а наші роби зібрали в бокси і десь повезли. Потім на одному з заводів ми помилися. Нам знову поміняли одежу. Потім тиждень не міг піднятися. З усього загону нас залишилося 4 чоловіки і то це довоєнні дані.
показати весь коментар
18.05.2025 19:01 Відповісти
Все залежало від місця дислокації і місця роботи, та характеру робіт, які виконувалися... . Бо від цього залежав рівень опромінення... Ну - і від рівня "*************" командування...
показати весь коментар
18.05.2025 19:04 Відповісти
Це не менш ніж 200 рентген
показати весь коментар
18.05.2025 19:55 Відповісти
Не знаю скільки отримав, так як на четвертий день приїхав майор, дозиметром переміряв Альфа -, Бета-, та Гамма випромінення, перевірив наші дозиметри, тихенько виматюкався, наказав здати індивідуальні дозиметри, а замість них видали інші, которі, як потім виявилося не працювали.
Потім по приїзду додому нам понаписували всіляких даних, але всі розуміли, що то за дані.
показати весь коментар
18.05.2025 20:12 Відповісти
Моєму батькові було під 50, його пресували на це відрядження, сказав не поїду. Він служив колись з ядерною зброєю поруч, знав шо почем. Йому кажуть ми тобі тоді 7 років впаяємо. Він каже , паяйте.
А вас після 24 днів послали на не радіоактивні роботи, чи додому
показати весь коментар
18.05.2025 19:50 Відповісти
Я твій висер добре зрозумів, але для адміна все ж напиши кого ти вважаєш фашистами.
Час би тобі в деактив. Аж 11 днів уже, затримався.
показати весь коментар
18.05.2025 14:48 Відповісти
Вчора загинули на фронті десятки хороших людей. Але вони нікому не цікаві, - а оце топ новасть в воюючій країні...
показати весь коментар
18.05.2025 13:00 Відповісти
І такі новини виключно на руку кацапській пропаганді. Два дні тому мій побратим загинув, але це нікому не цікаво. А от нещасною долею сцикуна, котрий три роки прожив в страху, а тепер вистрибнув з вікна, щоб тільки не захищати Україну, тепер буде перейматися вся Україна.
показати весь коментар
18.05.2025 13:03 Відповісти
Так саме ти ж поносив останніми словами цих хороших людей називаючи їх, у кращому випадку, ухилянтами. До того як їх не бусіфікували звісно.
показати весь коментар
18.05.2025 13:07 Відповісти
Звідки ти знаєш бусифікували їх чи самі прийшли чи по повістці.
Аби *********, мурло ухилянтське.
показати весь коментар
18.05.2025 13:29 Відповісти
Ще одне непорозуміння. То у нас бусіфікованих після місяця так званого навчання відправляють не на фронт, а виключно по санаторіям та базам відпочинку?
показати весь коментар
18.05.2025 13:32 Відповісти
За місяць військовим стати не можливо. Військовий це професія і як в будь-якій професії, щоб стати професіоналом - потрібні роки. Не можна за місяць стати програмістом чи будівельником, та навіть, *** на права за місяць не здаш і їздити не навчишся нормально, якщо не вмієш.
показати весь коментар
18.05.2025 13:37 Відповісти
Ну, полегше. Я мав п'ять уроків водіння по 30-40 хвилин, перед тим як купити права.
показати весь коментар
18.05.2025 14:44 Відповісти
Не знаю как вы там водить учитесь, я через 5-10 минут после того как узнал где тормоз и где газ, уже ехал 70 км в час по двухполосной дороге со встречным трафиком. Ну у меня был инструктор со вторым рулём естественно, но вряд-ли это помогло бы учитывая что в полуметре от меня встречные грузовики проезжали на такой же скорости
показати весь коментар
18.05.2025 20:07 Відповісти
чому ж не цікаві? навіть бутусов написав про Ширшина, і чому саме десятки хороших людей гинуть на фронті.
показати весь коментар
18.05.2025 13:36 Відповісти
показати весь коментар
18.05.2025 13:02 Відповісти
3-й поверх, смертельна висота...
Харківське ТЦК, одні янголи, ні однієї поганої новини з ними ще не було...
показати весь коментар
18.05.2025 13:04 Відповісти
Лютина така істота що може вбитись з вистоти власного зросту, якшо башкою вдариться. Ціна еволюції через наявність мозку. На інших властивостях природа зекономила
показати весь коментар
18.05.2025 13:06 Відповісти
Вибачаюсь , не туди написала)))
показати весь коментар
18.05.2025 13:19 Відповісти
Ага всі каліки колясочники тільки з окопів повернулись...
показати весь коментар
18.05.2025 13:09 Відповісти
Самогубство?! Ну в це повірить хіба що слабоумне... Тобто пока не бусифікували людину він жив собі норм, а тут раптом вирішив самогубство скоїть...
показати весь коментар
18.05.2025 13:06 Відповісти
Ну так я ж писав вище- Вибрав смерть, тільки щоб не підняти зброю проти росіян.
показати весь коментар
18.05.2025 13:09 Відповісти
та ти шо!!! чогож він чекав 3 роки ? Тре було зразу як мобілізацію оголосили...
показати весь коментар
18.05.2025 13:13 Відповісти
Ну а може він хотів їх спокійно дочекатися. В квартирі вже й самовар поставив, портрет Сраліна на стіні почепив і одвірки під бєрьозки пофарбував... А тут мобілізували..
показати весь коментар
18.05.2025 13:15 Відповісти
Сторінка 1 з 2