5120 відвідувачів онлайн

Хто з п’яти президентів більше винен у втраті 3 млн мін? Ми зазнали втрат, яких можна було уникнути, - Гудименко

міна

Ветеран та в минулому командир саперного відділення Юрій Гудименко підняв питання відповідальності за дотримання Оттавської конвенції у військовий час, зазначивши, що через неї Україна зазнала втрат, яких можна було уникнути.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на допис Гудименка.

За його словами, попри початкову прихильність до гуманітарного права, Україна змушена переглянути свої міжнародні зобов’язання в умовах асиметричного воєнного конфлікту. Досі Російська Федерація активно застосовувала на території України протипіхотні міни натискної дії, так звані "пелюстки". Україна ж протягом останніх 20 років залишалася підписантом Оттавської конвенції, яка передбачає позбавлення від протипіхотних мін. Через це великі партії ПФМ-1 були знищені Павлоградським Хімічним Заводом у 2016, 2018 і 2020 роках. Таким чином, адміністрація кожного з останніх п’яти президентів України була тим чи іншим чином причетна до того, що під час активної війни із Росією ми наразі маємо дефіцит ефективного засобу ураження.

"Оттавську конвенцію про заборону окремих типів протипіхотних мін (зокрема натискної дії, в тому числі ПФМ-1 і ПФМ-1С з самоліквідатором) Україна підписала при Кучмі у 1999 році, ратифікувала при Ющенку у 2005-му, рішення про знищення мін і рамкову угоду, а потім і договір з НАТО заключили при Януковичу, реалізовувати почали при Порошенку, закінчили при Зеленському. З Оттавської конвенції ми не вийшли досі ( 29 червня  Зеленський увів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України про вихід нашої держави з Оттавської конвенції. - Ред.). Литва, Латвія і Естонія подали документи на вихід з конвенції вчора" - написав у своєму блозі голова ГАР МО Гудименко.

Буквально наступного дня після його посту президент Зеленський підписав рішення про вихід з Конвенції; на черзі його ухвалення Верховною Радою.

З набуття Конвенцією чинності в 1999 році до 2025 року до неї приєдналося більше 160 країн. Водночас низка держав, зокрема США, Росія, Китай залишаються поза межами цієї угоди. Загострення світових конфліктів змусили ряд країн переглянути свою участь у низці мирних угод, направлених на роззброєння.

"Ми виходимо з угоди, яку не мали укладати, понісши втрати, яких не мали нести," - підсумував Гудименко відмову України від Оттавської конвенції.

Довідка 

Голова Громадської Антикорупційної Ради при Міноборони Гудименко був командиром саперного відділення 130-го батальйону 241 бригади сил територіальної оборони ЗСУ. Після важкого поранення у 2022 і реабілітації повернувся до громадської діяльності, зокрема, активно залучений у контроль закупівель боєприпасів та амуніції Міністерством Оборони.

Топ коментарі
+16
Чому тільки п'ять? А шостий? Що він не винний, акті агнець божий?
показати весь коментар
02.07.2025 11:49 Відповісти
+16
Кравчук не підписував цю конвенцію, тому п'ять
показати весь коментар
02.07.2025 11:52 Відповісти
+13
Бог ти мій ...який сором...демсокира накинула на всіх...але зе нє віноватий.Сумно і гидко.Видно що лояльність до єрмака добре оплачується
показати весь коментар
02.07.2025 11:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Чому тільки п'ять? А шостий? Що він не винний, акті агнець божий?
показати весь коментар
02.07.2025 11:49 Відповісти
А, може, воно не президент?
показати весь коментар
02.07.2025 11:51 Відповісти
Бо зюзя НЕ президент! Півшостого лише
показати весь коментар
02.07.2025 11:51 Відповісти
Кравчук не підписував цю конвенцію, тому п'ять
показати весь коментар
02.07.2025 11:52 Відповісти
Бо Крові не до цього було, бо він тоді Кудюковим розпродовував Чорноморське пароплавство.
показати весь коментар
02.07.2025 11:54 Відповісти
Це не має ніякого відношення до питання
показати весь коментар
02.07.2025 12:45 Відповісти
Ги
показати весь коментар
02.07.2025 12:53 Відповісти
Таким чином, адміністрація кожного з останніх п'яти президентів України Джерело: https://censor.net/ua/n3561085

Що чукча не читач, він тільки пише.
Поняття "останній" розумієте, чи вам розтлумачити
показати весь коментар
02.07.2025 12:10 Відповісти
До чого тут весь цей кіпіш? Ось Фінляндія, прийшов час , вийшла з договора і клепає протипіхотні міни.
А ви думаєте, що крім виходу з договору, до кінця року зевладою буде вироблено хоч тисяча мін?
Питання риторичне
показати весь коментар
02.07.2025 13:08 Відповісти
Срач, це святе. Треба ж з'ясувати хто чиє сало з'їв
показати весь коментар
02.07.2025 15:10 Відповісти
у даному випадку "шостий" це Кравчук, він нічого не утилізував і нічого не підписував.
показати весь коментар
02.07.2025 13:45 Відповісти
Бог ти мій ...який сором...демсокира накинула на всіх...але зе нє віноватий.Сумно і гидко.Видно що лояльність до єрмака добре оплачується
показати весь коментар
02.07.2025 11:54 Відповісти
Це розрив шаблону! Демсокира, яка всі роки підтримувала Порошенка, раптом сказала правду, що у знищенні протипіхотних мін винні всі президенти (при Порошенкові було знищено 3 млн. і при Зеленському було знищено 3 млн.). Який сором! Куди світ котиться, якщо вже навіть демсокира каже правду?!
показати весь коментар
02.07.2025 12:11 Відповісти
ну перестань уже. Я розумію що пост речника ОСУВ "Хортиця" сам собі не відсмокче, але ж треба знати хоч якісь межі.
показати весь коментар
02.07.2025 12:22 Відповісти
Я вже давно стверджую, що Демсокира - це комерційний проєкт. Те, що вони підтримують Порошенка свідчить про те, що вони знаходяться на його утриманні. Гудименко багато років агресивно агітував за Петра Порошенка. А тепер, отримавши пост речника ОСУВ "Хортиця", у Гудименка змінився господар. З цієї точки зору пост Гудименка можна пояснити. Все це ніяк не скасовує факту того, що 3 млн. протипіхотних мін було знищено при Порошенкові і 3 млн. протипіхотних мін було знищено при Зеленському.
показати весь коментар
02.07.2025 13:39 Відповісти
Факт у тому, що Гудимєнко тщатєльно шифрується, яку прсаду у війсоку він займає і які у нього обов'язки по відношенню до начальства
показати весь коментар
02.07.2025 19:07 Відповісти
"Підтримувала"?Демсокира-еталонне біле пальто.Була.
показати весь коментар
02.07.2025 12:32 Відповісти
Оце таке! Демсокира вам вже не друг, вперше, як заявила правду. Я колись довго сперечався з Гудименком та Швецем, які так Порошенка вихваляли.
показати весь коментар
02.07.2025 12:47 Відповісти
Просто брешеш
показати весь коментар
02.07.2025 13:01 Відповісти
Чудова відповідь!
26 серпня 2020 р. ·
Від імені "Демократичної Сокири" я, Юрій Гудименко, приношу вибачення Петру Олексійовичу Порошенку за вислови члена Політради партії Антона Колумбета.
Позиція Антона Колумбета не є позицією партії "Демократична Сокира". "Демократична Сокира" не була організатором маршу, не висувала вимог організаторам і не була проти присутності на марші будь-якого проукраїнського діяча.
Жодна втома та жодні емоції не можуть бути виправданням. Це була помилка, яка заплямувала репутацію всієї партії. Помилка, на яку довго чекали всі люди, які хочуть бачити проукраїнський рух розколотим перед обличчям спільного ворога.
Антона Колумбета за його власною ініціативою тимчасово відсторонено від виконання всіх партійних обов'язків. Ми готуємо голосування у додатку, де прихильники нашої партії власноруч визначать, чи буде Антон Колумбет і надалі працювати у партії.
Я щиро сподіваюся, що вибачення будуть прийняті.
Дякую за увагу.
Від імені партії,
Юрій Гудименко."

"Переслідування п'ятого президента України Петра Порошенка є політично вмотиваним та не повинно мати місце в Україні.

Про це заявив один із засновників «Демократичної сокири» Юрій Гудименко під час мітингу біля аеропорту Жуляни, куди прибув п'ятий Президент України Петро Порошенко, якого звинувачують у держзраді.

«Сьогодні дуже важливий день. Ми зібрались тут сьогодні, щоб відстояти наше завтра. Щоб у нашої країни було майбутнє і в цьому майбутньому були принципи», - заявив він, виступаючи перед учасниками мітингу."
показати весь коментар
02.07.2025 13:15 Відповісти
Ааа. це все міняє в корні.Колумбет тоді знатно обісорався і гудименко гасив скандал.А по факту демсокира біле пальто було,поки вигідно не продалося
показати весь коментар
02.07.2025 13:19 Відповісти
Так, Колумбет тоді обістрався і пізніше видалив пост, а Гудименко гасив скандал, бо була загроза втрати прихильності і фінансування від Порошенка. Все правильно ти написав. Але мій комент про інше, це репліка на те, що я "брешу". Як бачиш, я не брешу, а Демсокира завжди була проксі Порошенка. Що з поро хоботом Гудименком зараз сталось, я навіть не знаю. Можливо він сам не розуміє, яку тінь кинув на Петра Олексійовича, а можливо його перекупили. Щодо того, що Демсокира завжди була комерційним проєктом, тут я з тобою повністю погоджуюсь.
показати весь коментар
02.07.2025 13:31 Відповісти
як завжди швидкість реакцій влади на виклики пов'язані з війною просто вражає..., шо тільки не розглядала та ВР під час війни, а вихід з цієї довбаної конвенції був не на часі з початку війни...
показати весь коментар
02.07.2025 11:54 Відповісти
договір з НАТО заключили при Януковичу, реалізовувати почали при Порошенку І це вже коли йшла війна а ми зброю утилізували
показати весь коментар
02.07.2025 11:56 Відповісти
Бо він п.дорів в рай не пускав
показати весь коментар
02.07.2025 12:08 Відповісти
Всі доклали рук а складів зі зброєю скільки гахнуло - шо це зараз дасть - посипання голови попелом
показати весь коментар
02.07.2025 11:57 Відповісти
Буквально наступного дня після його посту президент Зеленський підписав рішення про вихід з Конвенції

То есть "лидер" ждал поста в соц.сетях, что бы принять это решение? Сам он до этого не додумался раньше?
показати весь коментар
02.07.2025 11:57 Відповісти
Та ніт. Це Гудименко чекав, коли кілька европейських країн вийшли з цієї конвенції, щоб написати свій "історичний" пост.
показати весь коментар
02.07.2025 12:08 Відповісти
Комедія, от і все. Вийти із конвенції необхідно було з початку повномаштабної війни. Але риго-зелені "професіонали" тільки в театрі і в крадівництві!
показати весь коментар
02.07.2025 11:59 Відповісти
с 14 го чонгар и армянск минировать не надо было???
показати весь коментар
02.07.2025 12:02 Відповісти
https://nv.ua/ukraine/events/chongar-kak-minirovali-peresheek-s-krymom-i-deystvitelno-li-ego-razminirovali-rassledovanie-50355076.html
показати весь коментар
02.07.2025 12:09 Відповісти
Потрібно було, але тоді ми почали проситись в НАТО.
показати весь коментар
02.07.2025 12:16 Відповісти
Не тільки мінувати прохід з Криму мінувати було потрібно, а взагалі заборонити в'їзд та виїзд з Криму. Але Порошенко чомусь не хотів цього робити... Більш того, він і електроенергію туди постачав, поки активісти не підірвали електроопори.
показати весь коментар
02.07.2025 12:17 Відповісти
Зелена влада побила всі рекорди по крадіжці держави.
показати весь коментар
02.07.2025 12:03 Відповісти
Конкретніше, які самі "рекорди".
Опишить попередні "досягнення" які побили зелені.
показати весь коментар
02.07.2025 12:12 Відповісти
Так, як про піхотні міни, так і про відновлення в Україні СМЕРТНОЇ КАРИ, для зрадників та коригувальників-убивць Українців, тягнуть стефанчуки+зеленський+шмигаль, та група незрозумілих осіб, з РНБОУ і СТАВКИ! Це ж не їх, в тилу по сховищах, убивають щоденно, московіти з коригувальниками!!!
показати весь коментар
02.07.2025 12:04 Відповісти
для чого цей допис про міни - коли вже знищено відомості про будапештський меморандум ? нас наїбав колективний захід - і з мінами також.давали всякі преференції під знищення українців.
показати весь коментар
02.07.2025 12:06 Відповісти
почему вы так скромны и без слов? зеленский МАЛОРОС-ПРЕДАТЕЛЬ
показати весь коментар
02.07.2025 12:09 Відповісти
Кому як, для вас кацапів може і "малорос-предатель"
показати весь коментар
02.07.2025 12:14 Відповісти
ты подкацапчик опэшный, только кацапура может два диаметрально противоположных слова вставить в кучу.
Можливо я не найкращий президент, але найдосвідченіший, - Зеленський про керівництво Україною під час війни
показати весь коментар
02.07.2025 12:21 Відповісти
Я на вашій собачій не розумію.
показати весь коментар
02.07.2025 15:12 Відповісти
"Зеленський - теж без слів."
Чому без слів? Навибирали, а тепер і сказати нічого не хочете? )
А я б так сказав. Порошенко - "барига", у зелебобів. Зеленский - аби не Порошенко.
показати весь коментар
02.07.2025 12:51 Відповісти
Шостий
показати весь коментар
02.07.2025 12:13 Відповісти
"хто з президентів винен у втраті трьох мільйонів мін"... якщо було ШІСТЬ МІЛЬЙОНІВ МІН?
Ось так, "легким рухом руки" він "забув" про три мільйони мін за які винен виключно не згаданий "президент".
показати весь коментар
02.07.2025 12:13 Відповісти
Дивна ситуація. Бутусов на цьому сайті писав, що знищення 3 мільйонів - це державна зрада, і Зеленський має бути за це покараний. Як має бути покараний той президент, який знищив перші 3 мільйони мін, він чомусь промовчав...
показати весь коментар
02.07.2025 12:23 Відповісти
Не бачиш різниці?!
Зовсім як Зеленський "не бачить різниці"!
Конвенцію змушені були підписати, тягнули з цим 17 років, знищили тільки половину.
А що Зеленський?
Всього за пів року знищив ОСТАННІ три мільйони!
Не бачиш різниці?
показати весь коментар
02.07.2025 12:29 Відповісти
Тут ще й поправочка, - " у військовий час"...
показати весь коментар
02.07.2025 12:38 Відповісти
Тут ти, бот, проколовся. Твоя "поправочка" не працює. Останні міни були знищенні у 2020 році.
показати весь коментар
02.07.2025 12:43 Відповісти
1. Звичайно, бачу різницю! Порошенко знищив 3 млн. мін (причому, почав він знищувати у 2015 році, коли ще велись активні бойові дії), Зеленський знищив 3 млн. мін (коли активні бойові дії не велись). Порошенко гарний, Зеленський поганий. Єдине питання, чому до Порошенка зі знищенням тягнули 17 років, а Порошенко почав їх знищувати і знищив половину запасів? Спробуй вивернутися назовні і пояснити цей феномен? 2. Щодо терміну знищення мін, коли одна і таж сама робота виконується за три роки або за півроку, це означає, що в першому випадку, за роботу заплачено в шість разів більше ніж в другому. Петро Олексійович любить такі корупційні схеми. Нащо робити швидше та дешевше, ніж можна робити довше та дорожче?
показати весь коментар
02.07.2025 12:41 Відповісти
Ти же свому же зе-слузі, автору статті ПРОТИРЕЧИШ!
Піди, почитай статтю вище - скоректуй свої "факти" та позицію!
А у кінці, про "швидше та дешевше" та "довго та дорожче" ти взагалі маячню несеш та божевілля вигадуєш - натягуєш сову на глобус.
показати весь коментар
02.07.2025 12:48 Відповісти
1. Взагалі-то назвати Гудименка, який всі часи був рупором Порошенка, "зе-слугою", це дуже його образити. __ 2. Я у своєму коменті до тебе згадував не автора цієї статті, а статтю Бутусова на цьому сайті. __ 3. Як це "маячня"??? Це - фінансовий менеджмент, про який ти навіть не знаєш. Є дві абсолютно ідентичні виконані робити. І якщо одна і та ж сама робота триває довше, це означає, що за неї заплачено довше, бо є постійні витрати, які збільшуються, з часом.
показати весь коментар
02.07.2025 12:59 Відповісти
Якого біса "був рупором Порошенка"? У тебе є докази? Є факти?
Твій "фінансовий менеджмент" - повна ФІГНЯ!
Роз'ясни тоді, чому листи та посилки "Блискавка" коштують ДОРОЖЧЕ, чим звичайні, хоча й "робота робиться" у два-три-п'ять "менше часу"?
І таких прикладів про те, що "триває довше та коштує менше" я тобі приведу БЕЗЛІЧ!
А рівень розкрадання взагалі НІЯК НЕ корелирується з тривалістью роботи.
Твоя вставка "любить такі корупційні схеми" - це про ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО?
І я з повній впевненістю можу сказати:
"Нащо робити швидше та дорожче, ніж можна робити довше та дешевше?"
показати весь коментар
02.07.2025 13:30 Відповісти
1. Заперечувати те, що Демсокира, і особисто Гудименко - рупор Порошенка, це потрібно бути повністю відбитим. ___ 2. "Блискавка" коштує дорожче, бо це плата за терміновість. І інші приклади ті ж самі. Тобто, інші посилки лежать, поки займаються "Блискавкою". Терміновість - це головний фактор перевезень та деяких інших бізнесів. Щодо знищення мін, фактор часу у цій справі не має значення. Тут немає розділення, які міни мають бути знищенні у першу чергу, а які у другу. Знищенням протипіхотних мін займались люди, які отримували фінансування незалежно від того, з якою швидкістю вони знищують міни. І у першому випадку зарплату ці люди отримали за три роки, а в другому за півроку.
показати весь коментар
02.07.2025 14:10 Відповісти
1. БРЕШЕШ! Демсокира багато на Порошенко гнали коли він був президентом.
2. БРЕШЕШ! "Блискавка" відправляється літаком, звичайна - кораблем. Ніякі посилки НЕ ЛЕЖАТЬ. Давно сортування автоматичне і ніякі посилки не лежать, не чекають.
І ніякі міни не не лежали, не чекали "поки знищать інші міни".
Люди по знищенню не знищували міни "три роки".
Люди працювали та отримували зарплату за свою ОСНОВНУ РОБОТУ - немає ніяких "спеціальних людей по знищенню мін", це звичайні сапери, які за ТИЖДЕНЬ склали купу та ПІДІРВАЛИ!
Ти реально ТУПИЙ, що гадаєш, що "людей по знищенню мін" "тримали на зарплаті" 17 років, поки вирішувалось питання знищення 3 млн мін?
показати весь коментар
02.07.2025 15:36 Відповісти
Ти весь текст капслоком напиши. Так буде переконливіше. "які за ТИЖДЕНЬ склали купу та ПІДІРВАЛИ!"... Точно!!! Я саме про це і пишу. Можна за тиждень підірвати, і зайнятись іншою корисною роботою. А можна три роки біля того складу ходити, нічого не робити, і отримувати зарплату. А ще витрати на охорону цих складів. Є різниця три роки на охорону кошти витрачати, чи півроку? А ще бухоблік, витрати на інші служби, які склади обслуговують... Це величезні суми і звичайно, корупція.
показати весь коментар
03.07.2025 10:11 Відповісти
Ти ідіот?
Хто три роки біля складу ходив?
Чи ти по собі судиш - як раз так і працюєш?
Так пиши взагалі: 17 років біля складу ходили, як євреї за Моїсеем.
показати весь коментар
03.07.2025 11:47 Відповісти
Ніхто три роки не ходив. Кинули склади без керівництва, без персоналу, без охорони. Заходьте люди добрі, хто хоче.
показати весь коментар
03.07.2025 22:54 Відповісти
Чому три роки - до того складів не було?
Їх всіх Порошенко побудував, охорону поставив?
Сорок років як Мойсей.
Я же говорив!
показати весь коментар
03.07.2025 23:43 Відповісти
Були ці склади і до Порошенка. Хто сказав, що не були? Я пишу про те, що якщо вирішили знищити міни, то краще це робити швидше, щоби не витрачати зайві гроші на утримання того, що будете знищувати.
показати весь коментар
04.07.2025 00:12 Відповісти
Бо ти ідіот!
Утримання "того" - "чого"?!
Склади, сапери, тє, сє, п'яте, десяте - як було ДО знищення, так і залишилося ПІСЛЯ!
показати весь коментар
04.07.2025 00:38 Відповісти
Все залишилось і сапери, і склади, і навіть міни. Ти тільки не хвилюйся.
показати весь коментар
04.07.2025 00:53 Відповісти
Тупий зе-типіл. Не виліковний.
показати весь коментар
04.07.2025 02:51 Відповісти
Давай ще раз спробуємо розібратись. Перша робота виконувалась 3 роки, друга півроку. Обсяг двох робіт однаковий, за швидкість виконавцям ніхто не доплачував (як в наведеному тобою прикладі, коли клієнт оплачує терміновість посилки). Отже, проста арифметична задача, яка з робіт коштувала дорожче?
показати весь коментар
04.07.2025 11:44 Відповісти
Давай ще раз спробуємо розібратись.
Про "три роки та пів року виконувалась робота" - це твоя хвороблива маячня!
1. "Три роки та пів року" це строк, якій пройшов від початку президентства Порошенко та Зеленського відносно, до підписання указу про знищення мін.
2. Навіть якщо би "робота тривала три роки" - вона би НЕ коштувала "три роки". Бо ця робота - ПОБІЧНА, виконувана по за штатний розпорядок роботи, "ХАЛТУРА". Вони НЕ "виконують роботу три роки", а виділяють то там, то там, дні-тижні, що би поїхать і виконати ту позаштатну роботу.
І "три роки" означало би, що вони прости з великими перервами їздили у ті командировки.
Але ціна роботи від цього НЕ ЗБІЛЬШИЛАСЬ би!
показати весь коментар
04.07.2025 12:40 Відповісти
"Про "три роки та пів року виконувалась робота" - це твоя хвороблива маячня!"... Тобто??? Про півроку у Зеленського це ти сам написав. А про три роки у Порошенка можна дізнатись з будь-якого інформаційного сайту. І навіть у цій статті вказані терміни знищення мін: 2016-2018 (Порошенко), 2020 (Зеленський). Але якщо ти заперечуєш різницю у термінах знищення, ти спростовуєш сам себе, бо це була твоя головна теза, що Порошенко тягнув, а Зеленський все швидко зробив. Як же з вами, петровими йолопами важко про щось сперечатись. У повітрі перевзуваєтесь, і навіть цього не помічаєте, чи думаєте, що інші не помітять.
показати весь коментар
05.07.2025 00:23 Відповісти
Перечитай вище... можна три рази... в голос!
Не дійшло?
Перепиши и ще раз прочитай тричі.
Три роки... пів року... на ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ!
А ти тут втираєш "на виконування роботи"!
Ти тут втирав, що "три роки" не покладая рук працювали"... зарплатню отримували...
І головне:
Порошенко ЗАЛИШИВ ТРИ МЛН МІН (на всяк випадок). А Зеленський ЗАЛИШИВ НУЛЬ МІН!!!
показати весь коментар
05.07.2025 01:05 Відповісти
1. Дурко, на яке "прийняття рішень"?! При Порошенкові почали знищувати міни у 2016 році, і знищували їх протягом всього терміну, що у нього залишився... 2. "на всяк випадок"... Звідки ти, ідіоте, взяв, що Порошенко залишив міни "на всяк випадок"? Це він тобі особисто сказав? Бо такої інформації ніде не було.... Але якщо він передбачав поганий випадок, навіщо ж він тоді знищив три мільйони мін? Якщо це так, то це чиста державна зрада! Знав, що міни можуть знадобитись, але все одно їх знищив.
показати весь коментар
06.07.2025 04:23 Відповісти
Ти епічне повне ДУРКО, упертий ЗЕ-типіл!
При Порошенко війна застигала, переходила у холодну стадію. 3 млн мін вистачило би з головою на декілька РОКІВ бойових дій.
При Зеленському ВСІ йому говорили, що буде МАШТАБНИЙ наступ! Але він узяв і ШВИДКО знищив ВСІ залишки мін!
Ти не бачиш різниці, або тому, що ПОВНИЙ БОВДУР, психічно хворий упертий шизоїд, що в супереч реальності тримається за свою точку зору, або кацап, рашист, зрадник.
В першому випадку тебе ЛІКУВАТИ психіатру потрібно.
В другому випадку просто ЗНИЩУВАТИ.
А ось сперечатися з тобою НЕМАЄ НІЯКОГО СЕНСУ.
Дискусія закрита.
показати весь коментар
06.07.2025 08:45 Відповісти
1. "При Порошенко війна застигала, переходила у холодну стадію"... А в 2020 році війна розгорілась?... 2. "При Зеленському ВСІ йому говорили, що буде МАШТАБНИЙ наступ!"... Тобто, як тільки Порошенко пішов, так відразу Зеленському почали казати, а Порошенкові нічого не казали?... Так ти ж вище писав, що Порошенко теж знав або здогадувався про широкомасштабний наступ... 3. "3 млн мін вистачило би з головою на декілька РОКІВ бойових дій"... А чому Порошенко відміряв Україні лише декілька років, якщо знав чи здогадувався про широкомасштабний наступ? Чи не знав? Ти вже визначся. Бо якщо Порошенко знав чи здогадувався про широкомасштабний наступ у майбутньому і все одно знищував міни, то це явна державна зрада... 4. Так звідки ти дізнався, що Порошенко залишив ці міни "на всяк випадок"? Ти так і не відповів.
показати весь коментар
06.07.2025 12:14 Відповісти
БОВДУР йди почитай новини 2020-х років!
Як тільки прийшов Зеленський та за ним Байден - Путін ПОЧАВ ГОТУВАТИ НАСТУП!
"Навчання у Білорусі" 2020-2022 років.
Порошенко НЕ "відміряв Україні кілька років", а відміряв час ВПК на підготовку та РОЗГОРТАННЯ ВИРОБНИЦТВА!
Це у будь якому військовому ПІДРУЧНИКУ НАПИСАНО: потрібно мати запас зброї на ПЕРШИЙ ПЕРІОД війни.
6+ млн потрібно було СРСР для війни з ЕС.
А Україні для захисту на перши роки вистачило би й 3 млн.
Ти ще більш ПОВНИЙ БОВДУР, чим я міг уявити - ти хоча би шнурки самостійно зав'язати в змозі, чи родичи зав'язують?
показати весь коментар
06.07.2025 13:47 Відповісти
Всі твої дебільні аргументи на раз розбиваються: 1. Навчання у Білорусі проходили регулярно. Наприклад, "У 2017 році в Білорусі проходили спільні стратегічні навчання Збройних сил Російської Федерації та Республіки Білорусь під назвою "Захід-2017"... Це не заважало Порошенкові знищувати міни. 2. Останні міни були знищенні до травня 2020 року, а військові навчання у Білорусі проходили у жовтні 2020 року. А Байден став президентом лише в 2021 році (хоча, при чому тут взагалі він?!) 3. Путін готував захоплення України ще до 2014 року, а конкретне широкомасштабне вторгнення він почав готувати у 2014 році, після укладення Путіним та Порошенком Мінських мирних домовленностей. Ці домовленості якраз і потрібні були Путіну, щоби закріпитись на Донбасі, і здійснити типовий "осетинський сценарій", коли спочатку країна, яка зазнала напад, зобов'язувались припинити бойові дії з повернення оккупованих територій, потім окупанти на цих територіях видавали свої паспорти, і потім під приводом захисту своїх громадян вони починали широкомасштабний наступ на інші території. 4. Але якщо прийняти на віру твої слова, що Порошенко передбачав, що міни можуть знадобитись, але все одно їх знищував, це називається - ДЕРЖАВНА ЗРАДА!!!
показати весь коментар
06.07.2025 16:01 Відповісти
Це ТВІЙ мозок давно розбилися та перемішалися у кашу!
Навчання навчанню - РІЗНИЦЯ!
Про що неодноразово докладала розвідка Зеленському. І про що ти міг би прочитати у тих новинах про які я писав. Іди та читай, а не показуй тут свою ТУПІСТЬ.
показати весь коментар
06.07.2025 17:27 Відповісти
"Навчання навчанню - РІЗНИЦЯ!"... Бу-га-га. У чому ж різниця полягає? Але у будь-якому випадку, навчання 2020 року відбулися вже після знищення мін. І в котрий раз повпорюю, що якщо Порошенко передбачав майбутнє широкомасштабне вторгнення, і все одно знищував міни - це ДЕРЖАВНА ЗРАДА!!!
показати весь коментар
06.07.2025 18:30 Відповісти
До речі, що і коли довідка докладала Зеленському, Порошенкові, і звідки ти про це знаєш?
показати весь коментар
06.07.2025 18:31 Відповісти
Порошенко почув про наступ за сім років - залишив три млн мін, розпочав ракетні програми.
Зеленський не почув про наступ за два роки - залишив нуль мін, закрив ракетні програми.
Так хто зрадник - Поршошенко?
показати весь коментар
07.07.2025 01:43 Відповісти
1. Порошенко, знавши про напад, знищив 3 млн. мін. Тому так, Порошенко - зарадник. А коли Зеленський знищував таку ж кількість мін, ніяких російським навчань в Білорусі не було, навпаки, відбувалась зустріч президентів Нормандському формату в Парижі по мирному врегулюванню ситуації на Донбасі... 2. Всі ракетні програми почалися ще до Порошенка. При Порошенкові до ЗСУ не надійшло жодного зразка нового озброєння, а всі ракетні програми дали результат лише після Порошенка. Наприклад, перший Нептун з'явився у ЗСУ у квітні 2022 року, і ним було потоплено крейсер Москва.
показати весь коментар
07.07.2025 02:05 Відповісти
Типіл, ЙДИ ДО ПСИХІАТРА ЛІКУВАТИСЯ!
"Порошенко знав про напад" - "Зеленський не знав про напад"?
"Ракетні програми почалися до Порошенко"? - невже при Януковиче?
Нептун чотири рази успішно випробували ПРИ Порошенко.
А Зеленський ЗАКРИВ РАКЕТНІ ПРОГРАМИ у 2020 році!
показати весь коментар
07.07.2025 02:34 Відповісти
1. Ти ж сам писав, що Порошенко передбачав широкомасштабний наступ, тому знищив тільки половину мін... 2. Не хочу вихваляти зрадника Януковича, але над тим же Нептуном почали працювати з 2010 року. Ця інформація є у відкритому доступі... 3. Зеленський так закрив ракетні програми, що "23 серпня 2020 року комплекс РК-360МЦ «Нептун» було прийнято на озброєння ЗСУ", а у квітні 2022 року до флоту надійшов перший серійний Нептун, і полетів у крейсер Москва. 4. Але так, при Порошенкові Нептуп "успішно" випробували, тільки до ЗСУ він не потрапив, і навіть на озброєння він не був прийнятий. При Порошенкові така імітація діяльності в усіх сферах відбувалась.
показати весь коментар
07.07.2025 03:28 Відповісти
Ти - типіл.
1. Я цього НЕ ПИСАВ. Я писав, що "ЗАЛИШИВ НА ВИПАДОК", "ПО військовому ПІДРУЧНИКУ".
2. А Зеленський вже ЗНАВ про напад і ЗНИЩИВ ВСІ МІНИ!
3. Скільки коштів Янукович ВИДІЛИВ на ракетні програми з Бюджету? НУЛЬ!
Так , Зеленський ЗАКРИВ ракетні програми, бо теж ВИДЕЛІВ з Бюджету НУЛЬ коштів на них.
У 2015-2019 на ракетні програми з Бюджету були виділено МІЛЬЙОНИ гривень!
У 2020-2023 на ракетні програми з Бюджету було виділено НУЛЬ гривень!
На "Москва" полетів Нептун зроблений при Порошенко.
Піди та почитай Бюджет тих рокі - він опубліковано.
Так, що йди лікуйся у психіатра.
Не озброєним оком видно, що ти психічно хворий.
показати весь коментар
07.07.2025 08:23 Відповісти
ІДІОТ!
1. У будь якої країни Є ОЗБРОЄННЯ "на випадок". Але це не значить, що вона чекає нападу ось-ось.
І як я писав вище: 6 млн були потрібні для СРСР. Україні і 3 млн вистачило би.
2. Янукович НЕ ВИДЕЛИВ кошти. А "бюро" - КБ "ЛУЧ" та інші працювали як ПІДПРИЄМСТВО і робітників за щось їм було потрібно ГОДУВАТИ. Тому як-дє намагалося заробляти.
3. Зеленському ДОКЛАДАЛИ про напад і власна розвідка і ВСІ ПАРТНЕРИ, але "вірив він ТІЛЬКИ Єрмаку".
4. При Порошенко, як я писав, було ЧОТИРИ ПОВНОМАШТАБНІ ІСПИТИ ракет "Нептун" і безліч іспитів "Сармат", "Верба", ... інших. Іди ВІДЕО ПОДИВИСЬ з "кровавим Пастором".
В 2019 році іспити за гроші Бюджета прийнятого у 2018 році.
Ти САМ пишеш-доказуєш, що "Нептун" фінансував Порошенко.
Чи знов передумаш та переобуєшся і "іспитів не було"?
показати весь коментар
07.07.2025 15:41 Відповісти
Порошенко почав розвивати програму більш ********* озброєння, багато чого було досягнуто для компенсації втрати мін, та ще й мін залишалося немало. А зечмо прийшло, всі програми знищило, міни теж знищило і залишило Армію з голою сракою. Але зесектантам "какааяразніца", їм Порох в штани сере вже другий десяток років.
показати весь коментар
02.07.2025 12:57 Відповісти
Зесектант, я б зрозуміла і побачила різницю, якби зечмо прийшло та продовжило і навіть розширило програми папірєдніків і відмовилось знищувати міни. Тоді б я сказала: молодець президент, більш ніж Порох дбає про державні інтереси.
показати весь коментар
02.07.2025 13:02 Відповісти
Брехати - так брехати! Була різниця!
показати весь коментар
02.07.2025 13:30 Відповісти
Яка ж була різниця (крім того, що Порошенко знищував міни у 2015 році, коли ще тривали активні бойові дії, і ці міни були вкрай необхідні). І в чому ж я збрехав? "Ви нє понімаєтє. Ето другоє"???...
показати весь коментар
02.07.2025 13:43 Відповісти
У цьому введення в оману-брехня: "А от уже в 2022 році при
Зеленському у ЗСУ з'явились нові зразки озброєння, які зараз знищують окупантів". 🙃
показати весь коментар
02.07.2025 14:30 Відповісти
Так, давай почнемо з найпростішого. Коли ЗСУ вперше отримали Нептун, і використали його по ворогу?
показати весь коментар
03.07.2025 10:15 Відповісти
показати весь коментар
03.07.2025 12:42 Відповісти
Якщо ти не знаєш, або раптово забув, то я нагадаю, що перші комплекси "Нептун" надійшли до ЗСУ у квітні 2022 року. І тоді ж цим комплексом був знищений крейсер Москва. Так хто з нас бреше?
показати весь коментар
04.07.2025 11:49 Відповісти
показати весь коментар
04.07.2025 12:48 Відповісти
Зесектанти нічого не бачать, окрім небритого мурла в рамочці на стіні, що повісили замість ікони.
показати весь коментар
02.07.2025 12:51 Відповісти
"невчем" Ви невчений!🤔
показати весь коментар
02.07.2025 13:35 Відповісти
Сторінка 1 з 2