10383 відвідувача онлайн

Путін питанням Донбасу навмисне провокує хаос всередині України, - Порошенко

порошенко

Петро Порошенко в ефірі телеканалу CNN заявив, що Путін не планує обмежитися лише територією Донбасу. Політик переконаний, що Росія цією вимогою навмисне провокує хаос всередині України.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу "ЄС".

Порошенко зауважив, що зараз питання Криму чи членства в НАТО не мають стояти на порядку денному: "сьогодні найважливіша частина дискусії — це припинення вогню. Я маю такий досвід у 2014-2015 роках, коли ми обговорювали Мінські угоди, — це найчіткіший сигнал, як зупинити війну.

Припинення вогню можна досягти негайно, за дуже короткий проміжок часу. Припинення вогню означає припинити вбивства невинних українських цивільних громадян. Припинення вогню означає перестати гаяти час. Припинення вогню є надзвичайно важливим кроком для початку мирного процесу.

А Путін хоче розводити "бла-бла-бла" про мирний процес, тому що так він може без обмежень продовжувати війну. Путні живиться війною. Дуже важко вести переговори про мир, коли щогодини тобі на голову летять ракети. І цієї ночі в нас загинули і поранені люди в Харкові, в Одесі. Це не та позиція, яка сприяє забезпеченню припинення вогню", – пояснив Порошенко.

Відповідаючи на запитання щодо різних версій умов так званої "мирної угоди", лідер "ЄС" сказав: "по-перше, нічого не погоджено, доки не погоджено все. Я просто хочу нагадати, що за мого терміну видали так звану Кримську декларацію. Її видав Державний департамент Сполучених Штатів за дорученням президента Трампа. Там є підпис, що Сполучені Штати ніколи не визнають окупований Крим російською територією. Бо це створює абсолютно небезпечний прецедент", – нагадав Порошенко.

"Ми ніколи не відмовимося від Криму. Ми ніколи не відмовимося від НАТО. Це чітко прописано в нашій Конституції, це важливо. Тож це не думка президента Зеленського чи президента Порошенка. Український народ ніколи не погодиться на ситуацію з обміном територій, це ж стосується Криму. І це означає, що Путін, — а саме він на цьому наполягає, — хоче принести в нашу країну хаос, тому що йому не потрібна територія Донбасу, йому потрібна вся Україна. Єдиний спосіб отримати всю Україну — це хаос, і це допоможе йому привести до влади проросійський уряд, що є неможливим", – переконаний політик.

Коментуючи питання про можливі гарантії безпеки для України, Порошенко сказав: "з усього мого досвіду, будь ласка, не довіряйте Путіну. По-друге, не бійтеся Путіна. І по-третє, як президент України я мав гарантії безпеки у формі Будапештського меморандуму. Він не працює. Після того, як Росія, постійний член Ради Безпеки ООН, напала на нас, це зруйнувало всю повоєнну систему безпеки.

Єдина гарантія, яка існує в цьому світі, — це членство в НАТО. Але поки ми чекатимемо на відкриття дверей НАТО, ми приймемо гарантії безпеки за фінським типом. Це була б 5-та стаття до того, як ми станемо членом Альянсу. Це абсолютно ефективно. І ми обговорюватимемо це після припинення вогню, коли готуватимемо мирну угоду. Це єдиний спосіб, як ми можемо зупинити війну, врятувати світ, врятувати мир.

Путін це знає, він просто не хоче зупиняти війну. Тому якщо Путін не прийме ці умови, має бути "План Б" Трампа: більше зброї, більше грошей, конфіскація російських активів, неприйняття шантажу Путіна щодо членства в НАТО та ЄС і унеможливлення для нього фінансувати війну", – наголосив Порошенко.

Топ коментарі
+18
показати весь коментар
18.08.2025 19:48 Відповісти
+16
а я думала що от якби він був президентом!!!
показати весь коментар
18.08.2025 19:43 Відповісти
+14
Якщо в нас є довбні які вважають що треба щось москалям віддавати без бою в значній кількості то це вирок країні.
показати весь коментар
18.08.2025 19:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Якщо в нас є довбні які вважають що треба щось москалям віддавати без бою в значній кількості то це вирок країні.
показати весь коментар
18.08.2025 19:36 Відповісти
Є на жаль. Вони ж ждуни Донбасу, які хочуть щоб там була влада росії та не постраждала від війни їх власність. Зараз вони моляться на трампа , а ще днів десять назад коли цей клоун обіцяв санкції ненавидили його більше ніж Зеленського. Зараз у них Зеленський ворог номер один.
показати весь коментар
18.08.2025 19:48 Відповісти
Це не довбні - це кацапська агентура. Не ведіться, щоб не створювати хаос - саме про це попереджає Порошенко.
показати весь коментар
18.08.2025 22:01 Відповісти
Президент усе-таки буде не один (https://t.me/times_ukraina/54165): (https://t.me/times_ukraina/54165) разом із ним до Трампа підуть глава ОП Андрій Єрмак, військовий Павло Паліса, посолка України Оксана Маркарова, секретар РНБО Рустем Умєров, перший заступник глави МЗС Сергій Кислиця, пише «Суспільне».

але, на кожну провокацію крємлєчмолі, ми відповімо потужною командою переговорників!
показати весь коментар
18.08.2025 19:40 Відповісти
Те, який потужний переговорник Єрмак, ми вже побачили на його зустрічі зі студентами...
показати весь коментар
18.08.2025 20:08 Відповісти
Думав,що скаже "ось якби я був президентом".
показати весь коментар
18.08.2025 19:41 Відповісти
а я думала що от якби він був президентом!!!
показати весь коментар
18.08.2025 19:43 Відповісти
А от якби його у 2019 переобрали, що як, по твоєму, було би гірше, ніж зараз, так само, як зараз, чи краще, ніж зараз?
показати весь коментар
18.08.2025 19:48 Відповісти
Є підозра, немає підозри. Це все здогадки, як воно б було, фантазії. Ми лише можемо здогадуватися, фантазувати, думати я як була ситуація при ньому. Но ми цього вже не дізнпжмося, бо не він президент.
Но у нас також є факти, це п'ять років його, і п'ять років смарагдового. Це вже сталося. І задавити питання при якому Україні і народу було краще, думаю не треба.
показати весь коментар
18.08.2025 20:10 Відповісти
А звідки ви знаєте? Ця вже сталося?
показати весь коментар
18.08.2025 20:33 Відповісти
Я у вас питаю, звідки ви знаєте як воно б було якщо зараз був Порошенко. Звідки ви знаєте, що ***@о зміг б зробити той коридор, та і взагалі зайти на південь. Звідки ви це можете знати? Ця подія вже сталася, вона сталася як факт? Чи тільки як ваше припущення?
показати весь коментар
18.08.2025 20:42 Відповісти
Там73/43%зедебільна логіка на методичках подляка.
Даремно стараєтесь
показати весь коментар
18.08.2025 21:07 Відповісти
Я відповів на ваш коментар. В якому ви написали якщо б, Порошенко знов був президентом.
Ви писали що є підозра, що було б гірше тереториально.
Ми зараз балакаємо про його п'ять років які вже були у нього, це факт, і про них можемо говорити, бо це вже сталося. Чи якщо б його обрали ще б на п'ять як к б воно було, то ця розмова марна.
показати весь коментар
18.08.2025 20:39 Відповісти
А як без війни могло б бути гірше територіально? Поясніть, бо реально не розумію...

Особисто моя думка, що спроба вторгнення могла б бути і при Пороху, але мабуть при Пороху б краще дослухалися до інфи від американської розвідки і зводили б укріплення та мінні поля на основних напрямках. Якщо Авдіївку з укріпленнями часів Пороха брали 2 роки, то подібні укріплення в зоні ЧАЕС, під Харковом чи на межі з Кримом змусили б капцапський білцкриг забуксувати. Грубо кажучи, москалі б вперлися в укріплення (як у Авдіївці/Бахмуті/Покровську) і все б застопорилося - вони б не прорвалися до Києва чи Херсона... Така моя думка.
показати весь коментар
18.08.2025 20:13 Відповісти
Все +- вірно. Порох вводив військовий стан у прикордонних областях, кілька місяців перед виборами, коли кацапи пробували стягувати війська. Тоді на нього гнали що він хоче узурпувати владу, та зірвати вибори.
показати весь коментар
18.08.2025 20:18 Відповісти
А коли був Крим, на хвилиночку, і при чому тут Порох, якщо Крим захопили при Турчинові, і на Донбас вдерлися при турчинові?
показати весь коментар
18.08.2025 20:34 Відповісти
Крим здали при овощу ще, здали щрадою чи не всіх силовиків, міністри оборони, МВД, СБУ, командуючі Генштабом, родів військ і флотом були всі ставленики ***** і касапів; тому Турчинову навіть не було мржливості дати команду про організацію спротиву окупації. Пригадую, він говорив, (чи не на суді над овощем), що він таки безпосереднім підлеглим таку команду віддавав - але їх попросту не не виконували недоведенням до нижчої ланки - батальонів і ротної ланки.
показати весь коментар
18.08.2025 21:14 Відповісти
якщо ти долбойоб, то можеш і далі вважати, що нечисленні льотчики і техперсонал, які не зрадили присязі Україні, могли організувати військову силову оборону летовища і складів.
показати весь коментар
18.08.2025 23:39 Відповісти
пішов ти *****, зебільний прихвостень подляка. Я,схоже, служив срочку і декламував "Устав" перед старшиною ще тоді, коли тебе в проекті не було. А те, що ти дебіл - тобі нижче пояснив кадровий офіцер у відставці.
показати весь коментар
19.08.2025 00:07 Відповісти
Здохни опудало зелене
показати весь коментар
19.08.2025 00:17 Відповісти
Дурню! Солдати самі, власноручно, "портянки" не перуть... Їх перуть централізовано, у пральнях... У бані солдати, перед миттям, здають білизну (труси, майки, і онучі), каптьору. Він її сортує по видах, під контролем старшини роти. Після миття солдати отримують комплект свіжої білизни...
Я бачу - ти армію тільки по телевізору бачив...
показати весь коментар
19.08.2025 00:32 Відповісти
Я над "Прикольним" вирішив "приколоться" - поставив йому таке питання, відповідь на яке може дать лише той, хто дійсно "служив у батальйоні охорони у гарячій точці", і "спав у обнімку з автоматом і МСЛ"... Сумніваюсь я, що цей "знавець Статуту гарнізонної та вартової служби, дасть правильну відповідь... Скоріш всього, "відморозиться", бо може навіть не знать, що таке МСЛ...
Не люблю брехунів... У мене служба військова починалася з роти охорони, в авіачастині - а він мені пробує "по вухах їздить", як "оборонять аеродром"...
показати весь коментар
19.08.2025 00:58 Відповісти
Він точно ним і є... Навіть рота охорони, яка є при кожній військовій авіаційній частині тилу, не здатна це зробить... Її завдання - ОХОРОНА стоянок ЛА, складів та ТЕЧ. А для оборони аеродрому виділяється мінімум мотострілецький батальйон. Наскільки мені відомо, аеродроми в Афгані обороняли підрозділи, загалом до полку...
показати весь коментар
18.08.2025 23:55 Відповісти
"Ідіотину тупу" шукай у дзеркалі - так зручніше... Половина моєї офіцерської кадрової служби пройшла у авіачастинах.
Щоб ти знав - варта на аеродромі виставляється на практиці, так: один вартовий на стоянку ескадрильї, один - в авіаТЕЧ. Один - на складі ПММ, один - на складі авіаозброєння, і один - на складах авіаобладнання. Варта ця виставляється "двозмінна" - бо ставиться лише вночі (зокрема на аеродромних об"єктах) Тобто, три-п"ять вартових на постах, і вільна зміна. Плюс начкар, і два-три розвідних. І ти впевнений, що вони ОБОРОНЯТЬ три-чотири кілометри периметру аеродрому? Ти при своєму розумі?
До того ж, в тих ротах служили "місцеві, строковики, протруєні кацапською пропагандою...
Хоч людей не сміши...
показати весь коментар
19.08.2025 00:23 Відповісти
Ну-ну... Я уже не одному такому "знавцю Статутів", соплі втирав, коли вони пробували мені "казки розказувать... Твоя "гаряча точка", максимум, унітаз, у теплому туалеті студентської "общаги"...
Ану, скажи мені, зі скількох деталей складається МСЛ? Якщо служив (тим більше, в "батальйоні охорони") - повинен знать...
показати весь коментар
19.08.2025 00:37 Відповісти
*****.Відкривати вогонь згідно статуту?В той час коли твоя,сімя та родина за огорожею вч в гуртожитку а навколо гуртожитка "кубанські казачки" та зелені чоловічки шастають?Серйозно?
показати весь коментар
19.08.2025 11:16 Відповісти
Я не зрозумів... Перше слово ти мені адресуєш? Так це "не за адресою" - я взагалі Статут Г та ВС не цитую... А якщо це цьому "півнику", з "псевдо" "Комік Прикольний" - так він уже "злився", і у цій полеміці участі приймать не буде - в кращому випадку, зараз гарячково листає військову літературу, у пошуках розшифровки аббревіатури "МСЛ". Але навіть якщо і знайде - відповіді на питання "З скількох складових вона складається?", там немає... Це може буть лише у заводській документації, пов"язаній з технологічним процесом виробництва... Це знають навіть не всі солдати, які цим предметом спорядження, користувалися... (Це - "розіграш ще часів Радянської Армії. Цілком реальний, а не фантазія)...
показати весь коментар
19.08.2025 09:11 Відповісти
Пардон.Промазав
показати весь коментар
19.08.2025 11:15 Відповісти
Я так і зрозумів... Буває...
А "півник" "мовчить, що риба об лід"... Видно, зрозумів, що "піймали за язик", і брехать досить - бо зовсім засміють...
показати весь коментар
19.08.2025 12:36 Відповісти
А чому мова саме про добровольців? У випадку Пороха воєнний стан і мобілазцію цілком могли ввести і до нападу. Нагадаю, що в 2018 він через кілька катерів воєнний став ввів...
Ну і на армію при ньому об'єктивно більше витрачали. Я не писатиму тут про асфальт і тд, але якщо на цифри глянути, то в 2017-2018 на армію і ВПК тратили більше коштів, ніж у 2020-2021.
показати весь коментар
18.08.2025 20:37 Відповісти
Бо добровольці підтримали армію,військових.Волонтери.Просто герої -камікадзе...Витрачалося на армію,не думаю ,що хтось відчув різницю,особливо військові.Волонтери врятували голодну,боку.. армію.ДумаєтеиЗе є герой? Без такого народу за спиною,він один з народу.
показати весь коментар
18.08.2025 20:55 Відповісти
Різниця у фінансуванні була... До 2019 були регулярно публікувалися новини з відео, що в ЗСУ передавали Т-64, модернізовані до рівня "Булат", чи там новенькі БТР "Буцефал". Навіть Міг-29 передавали, модернізовані у Львові. Так, "Оплоти" чи там винищувачі нові не купували (хоча от Байрактари закупили), але техніка оновлювалася та модернізовувалася.
Ось новина:
https://rubryka.com/2018/08/01/do-zsu-peredaly-dva-modernizovani-vynyshhuvachi-mig-29/
Чи ось:
https://zaxid.net/zsu_peredali_partiyu_suchasnih_btr_4_z_novoyu_broneyu_zi_spetsstali_n1468733

Після 2019 таких новин про передачу техніки уже не бачив. Плюс, завод Малишева скорочував зміни роботи. Ось пруф!
https://censor.net/biz/news/3311137/***************************************************************************************************
показати весь коментар
19.08.2025 09:00 Відповісти
Не скаже, бо має розуміння процесів!
показати весь коментар
18.08.2025 19:51 Відповісти
Мати розуміння і робити є дві великі різниці.Я не фанат Зе,навіть був прихильником Порошенка,але й порошенківській політиці є багато білих плям,бо ж недаремно не переміг квартальщика.Тут багато говорять ,що 73% хотіли паржать,але не правда,бо знаю дуже великий відсоток ,що був просто проти "страрого режиму".
показати весь коментар
18.08.2025 19:56 Відповісти
Ні,я відсотки,котрі таки бачили серіал і просто паржать.
показати весь коментар
18.08.2025 20:06 Відповісти
Ну як це ви читаєте мої думки і що я думаю?))))
показати весь коментар
18.08.2025 20:17 Відповісти
Українці таки дурніші. Проголосували за сумнівного кандидата, замість того щоб обрати когось з досвідом.
показати весь коментар
18.08.2025 20:33 Відповісти
В 19-му хотів за Кошулинського голосувати. Але, коли побачив зелений треш, то взагалі не пішов на голосування. Знав що нічого не вийде. Можливо дарма.
показати весь коментар
18.08.2025 20:52 Відповісти
Люди хотіли манни під впливом голобородських телесеріалів на олігархічних каналах. Замість білих плям Порошенка, мають червоні ріки
крові Зеленського!
показати весь коментар
18.08.2025 20:08 Відповісти
Не старого режиму, а проти мізків своїх були. Зе переміг через пропаганду на г+г цілодобово. Людям мізки промивали.
В європейські країні, клоун навіть не дійшов б до виборів.
А ми занадто рано почали грати в демократію з ним тоді.
показати весь коментар
18.08.2025 20:13 Відповісти
Ще раз: українці не настільки дурні, щоб вестись на пропаганду. Блазень переміг зовсім з іншої причини.
показати весь коментар
18.08.2025 20:31 Відповісти
О ні, як раз і дурні, більшість. Психологія не робить з тебе дурного чи ні, вона може зробити з тебе дурного. Тихо, методично вбивая в голову ті речі, які їй потрібні.
Що і було зроблено в сватах, голобородько, виступах гіно-95 і так далі.
показати весь коментар
18.08.2025 20:47 Відповісти
то бот подляцький
показати весь коментар
18.08.2025 21:16 Відповісти
Підсумок всієї цієї дискусії - легітимізація Комік Прикольний під VPN як бота подляцької ботоферми з методичкою від дермака "Крим без бою здав попередник"; те ж саме вночі (по Києву) стверджував Зеля у Вашингтоні.
показати весь коментар
19.08.2025 12:34 Відповісти
от ЗЕленой недо-дипломатии толку ЗЕро ( нуль!!!)
Щас бы все силы на дроны, на Фронт, что б закобзонить побольше и заодно НПЗ проредить - им санкции на пользу 💪
Если ЗЁблика очередной раз потужно прогнут ( а в политике и дипломатии оно ЗЕро без пианинной палочки ) то катастрофа. Боевой дух упадет и от открытой Zдачи и от отступлений "под ударами 100Тысячных корпусов" (так будут глаголить по Марахвону) .
показати весь коментар
18.08.2025 19:42 Відповісти
Єдине що добре!!! дипломатия ПРиларьочного управлиння державою заминена планамы та консультаціями з партнерами .
показати весь коментар
18.08.2025 19:47 Відповісти
"за мого терміну видали так звану Кримську декларацію. Її видав Державний департамент Сполучених Штатів за дорученням президента Трампа. Там є підпис, що Сполучені Штати ніколи не визнають окупований Крим російською територією" - ось чого не може вибачити нашому справжньому Президенту якийсь кривляка з підворотні кварталу, а другий, рудий смиканий поц, ніяк не може це об'їхати навіть возом цей факт, бо там стоїть ЙОГО підпис. Тому вони обидва + кримлівський ублюдок так ненавидять Порошенко, бо він їх всіх переграє і примушує діяти так, як їм не хочеться.
показати весь коментар
18.08.2025 19:43 Відповісти
схоже, на тобі також мітка ІQ=73
показати весь коментар
19.08.2025 12:30 Відповісти
Судя по всему, шо делал Трамп, "План Б" совсем другой вырисовывается.
показати весь коментар
18.08.2025 19:43 Відповісти
Я ненавиджу ЗЕлупу і його корупційну команду,але сьогодні потрібно його підтримати щоб не облажався в Білому Дурдомі.навіть якщо знову виженуть треба піти з гордо піднятою головою і не принизити країну,Україну можна перемогти але зламати ніколи
показати весь коментар
18.08.2025 19:44 Відповісти
Підтримати зрадника?Результат відомий заздалегіть і не потрібно жити ілюзіями.Як був тупий зрадник,так ним і залишився.Задача ригозеленої шобли не змінилася
Вечірній відосик-максимум на що здатний потужний.
показати весь коментар
18.08.2025 19:49 Відповісти
Я не бажаю,що мене представляв тупий нарік-зрадник
показати весь коментар
18.08.2025 19:51 Відповісти
На жаль зараз ні в мене ні в вас немає вибору,його як не крути вибрав наш народ
показати весь коментар
18.08.2025 19:52 Відповісти
а у штатів ще є таки запобіжники не тільки проти зільоного наріка а й проти рудого його брата -шоумена при владі США

Акт невизнання Криму (Crimea Declaration + закони CAATSA, NDAA тощо) залишається в силі, доки Конгрес його не скасує.

Президент не має права підписом «однією рукою» відмінити.

Він може лише тимчасово не застосовувати санкції (waiver), але це не означає визнання анексії.

Юридично позиція США залишається: Крим - це Україна.

Якщо Трамп завтра «гарантії», то вони будуть політичними, а не юридичними.

У міжнародному праві гарантії безпеки повинні мати внутрішню легітимність (тобто базуватися на законах).

Якщо президент підписує обіцянку, яка суперечить чинним законам США, це буде сприйматися як політична заява, але юридично зобов'язати країну вона не зможе.

Конгрес може в будь-який момент перекреслити обіцянку президента.

Якщо Трамп піде на угоду й «закриє очі» на Крим, Сенат і Палата представників можуть ухвалити нову резолюцію або навіть посилити санкції.

І це стане офіційною позицією США, а президент залишиться «сам на сам» зі своєю обіцянкою.

Чому поспіх саме зараз, поки Конгрес у відпустці?

Трамп справді може розраховувати на політичний маневр: зробити заяви, почати переговори, навіть підписати меморандум - і подати це як «мирний прорив».

Але без Конгресу він не може надати юридично обов'язкових гарантій, які б змінювали статус Криму.
Реальність для Зеленського.

Якщо Трамп почне тиснути, то аргумент української сторони простий: «ви не можете гарантувати того, що Конгрес не підтримає».
Тобто навіть якщо на папері буде «гарантія від США», вона може розсипатися після повернення Конгресу з канікул.

показати
показати весь коментар
18.08.2025 19:54 Відповісти
Не пишіть нічого поганого в БД!
показати весь коментар
18.08.2025 20:11 Відповісти
в це важко повірити , шо вся шобла балагану95 ,буде поруч з 🤡 на переговорах ...
показати весь коментар
18.08.2025 19:45 Відповісти
З іншої сторони не краще. Делегація з псіхушки
показати весь коментар
18.08.2025 19:51 Відповісти
Коли цій шоблі відводиться роль каманди 95-го при звьоздній особі, читаючій тексти розумних авторів - то може це хоча б щось. А те що вовка не на одинці , й обіцяний **** Трампом тет-а-тет зривається - ЦЕ ж величезний плюс респам. -рейганістам ( настав час ввімкунти антикремлівський рубильник Рубіо )
показати весь коментар
18.08.2025 19:51 Відповісти
показати весь коментар
18.08.2025 19:48 Відповісти
але мудрий нарід у 2019 році обрав ..... (цензура)
показати весь коментар
18.08.2025 19:51 Відповісти
Ти еталонний представник наріду тупого
показати весь коментар
19.08.2025 08:56 Відповісти
Ось кого треба було до трампа висилати
показати весь коментар
18.08.2025 20:42 Відповісти
Петро відмінний шеф МЗС за президента Залужного.
показати весь коментар
18.08.2025 20:53 Відповісти
Не ліпи собі ідола
показати весь коментар
18.08.2025 20:58 Відповісти
Пан щось має проти дипломатичних здібностей П'ятого Президента?
показати весь коментар
18.08.2025 21:04 Відповісти
Ні. Ти сказав "А", тепер кажи і "Б". Що ти маєш проти Порошенка?
показати весь коментар
18.08.2025 21:13 Відповісти
Порошенко за Україну. А ти за кого?
показати весь коментар
18.08.2025 23:38 Відповісти
Майже впевнений , що якби в 2019 році обрали
блискучого політика і просто розумну Людину ,
Петра Олексійовича , то не не було б повномасштабноі війни ,
так як пуйло чітко знав , що Порошенко сильний політик і
для нього Украіна понад усе !!
показати весь коментар
18.08.2025 21:06 Відповісти
Війна, якась війна - може, би і була... Але була би і мкша, спалена пожаром... А що точно не було би - проблеми, яка постала сьогодні "чи капітулює Україна, чи встоїть"
показати весь коментар
18.08.2025 21:20 Відповісти