6824 відвідувача онлайн

49% українців підтримують ідею створення Уряду національної єдності, - опитування КМІС. ІНФОГРАФІКА

Як українці ставляться до створення Уряду національної єдності?

Майже половина громадян України (49%) позитивно ставиться до ідеї створення Уряду національної єдності.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це свідчить опитування КМІС.

Лише 8% мають негативне ставлення до цього.

Решта громадян мають або нейтральне (39%), або невизначене (4%) ставлення.

Як українці ставляться до створення Уряду національної єдності?

Кількість громадян, які підтримують цю ідею зросла порівняно із груднем 2024 року.

"У всіх регіонах України населення доволі прихильно ставиться до ідеї Уряду національної єдності. При цьому найбільшою підтримкою ідея користується на Заході України", - зазначили соціологи.

Як українці ставляться до створення Уряду національної єдності?

Опитування проводилося 19-28 вересня 2025 року. Всього соціологи опитали 1029 респондентів. 

Формально за звичайних обставин статистична похибка такої вибірки (з імовірністю 0,95 і з врахуванням дизайн-ефекту 1,3) не перевищувала 4,1% для показників, близьких до 50%, 3,5% для показників, близьких до 25%, 2,5% - для показників, близьких до 10%, 1,8% - для показників, близьких до 5%.

Топ коментарі
+23
Та хто ж його створить той уряд ? Уряд піде тільки через майдан....
показати весь коментар
10.10.2025 10:54 Відповісти
+22
зелені в істериці!
уряд треба було робити навесні 2022!!!!
а зараз, намацують тему, на кого все повісити!
увесь лютий пройоб україни....
показати весь коментар
10.10.2025 11:01 Відповісти
+20
кокаЇновий утирок владу не віддасть. якщо навіть і створять такий уряд, то зе напхає туди тільки свого лояльного лайна
показати весь коментар
10.10.2025 10:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Та хто ж його створить той уряд ? Уряд піде тільки через майдан....
показати весь коментар
10.10.2025 10:54 Відповісти
Зелена влада помічає тільки ті рейтинги, які вигідні їм, решта вони тупо ігнорують у ЗМІ і починають займатись репресіями.
показати весь коментар
10.10.2025 11:21 Відповісти
А чим уряд ЗЕленої єдності недогодив?
показати весь коментар
10.10.2025 12:12 Відповісти
Бо там і так понабирали ізпочатку різноманітного зброду, а за 5 років застою вони вже заросли не тільки зеленою пліснявою, але вже ця пліснява розквітла як веселка ...
показати весь коментар
10.10.2025 12:37 Відповісти
Що за "Уряд національної єдності"? Це знову тим "збитим льотчикам" від української політики дати важелі управління державою? Давно пора вже створювати "Комітет національного порятунку" на чолі з авторитетними військовими: є надія, що такі знайдуться в Україні. Йде війна, кінця якій не видно, тому тільки військові зможуть керувати державою в цих умовах.
показати весь коментар
10.10.2025 12:21 Відповісти
Єдності кого з ким? У нас 80% населення етнічні українці. Звідси нам потрібний український національний уряд з пропорційним представництвом меншин на рівні 20% від усіх державних посад. Все інше це "туфта". Облудлива демагогія яка має маскувати надпредставництво у владі меншин які охоче зраджують Україну і грабують її.
показати весь коментар
10.10.2025 10:58 Відповісти
А як Ви будете визначати етнічних українців?
показати весь коментар
10.10.2025 11:12 Відповісти
Та йому ж не це головне! Головне ж озвучити тези "Свободи", а з них почнеться роздмухування срачу про "націоналізм" в Україні, що так хочуть показати кацапи. Це ж свідома провокація.
показати весь коментар
10.10.2025 11:21 Відповісти
Бгг технології накатані, за розміром черепу і іншими антропологічними даними
показати весь коментар
10.10.2025 11:21 Відповісти
У нас і з "правильними" черепами прокацапської сволоти вистачає, а дебілів (судячи з результатів останніх виборів) так взагалі більшість
показати весь коментар
10.10.2025 13:09 Відповісти
Таки не сумнівайтеся.
показати весь коментар
10.10.2025 11:38 Відповісти
ніс мірять
показати весь коментар
10.10.2025 13:24 Відповісти
Повернемо графу "національність" в паспорти.
показати весь коментар
10.10.2025 15:08 Відповісти
Ригоанал Юрій Бойко - етнічний українець, який власне мову рідну забув, або й не вчив. Його можна в уряд? 🤔 Тут інші критерії, зокрема заядання на логіку і знання арифметики зашалом, а не лише віднімання і ділення, потрібні і тести на наркозалежність.
показати весь коментар
10.10.2025 11:19 Відповісти
Юрій Бойко єврей. Такий самий як Медведчук.
показати весь коментар
10.10.2025 15:11 Відповісти
😊 Подобається запихати все під свою теорію? Ніт! Предки Бойка - галичани, представники етнічної групи бойків. Воно звичайно легшежиьи у світі, де всі погані - кацапи або євреї, а всі хороші - українці, але стверджувпти таке - грішити проти істини. 😊
показати весь коментар
10.10.2025 15:40 Відповісти
Родина Бойка мешкає в Москві, усе майно та кошти записано на жінку.
А в Києві має будинок та ППЖ.
показати весь коментар
10.10.2025 16:35 Відповісти
ну он вам свириденко - мразота мразотою ..українка ))

брат її що вкрав кошти на будівництві фортифікацій і живе в Лондоні
показати весь коментар
10.10.2025 11:29 Відповісти
В Україні красти мають виключно українці. Чужинці нехай крадуть у себе. Зате коли ми виховуємо свого халявами по пиці ніхто не звинувачує нас в антисемітизмі та ксенофобії.
показати весь коментар
10.10.2025 15:04 Відповісти
Наші політики не походять від українського народу. А від комуняцької номенклатури - гнид московських вошей створених для нас москвою із негідниквв і зрадників. І свиристілка звідти ж. А прізвище до лампи.
Тому називаючи її українкою ви дуже помиляєтесь.
показати весь коментар
10.10.2025 23:17 Відповісти
А якщо дуже докопуватись до їх нац коренів, то вони всі між собою давно перемішались. А свідомістю ближчі до євреїв ніж до українців. Бо їх організовують сороси і ротшільди.
показати весь коментар
10.10.2025 23:29 Відповісти
кокаЇновий утирок владу не віддасть. якщо навіть і створять такий уряд, то зе напхає туди тільки свого лояльного лайна
показати весь коментар
10.10.2025 10:59 Відповісти
100пудово!
Вони ж хочуть добра не для України, а для себе! А там є косата шмара, що продалась вже давно, там і авакян на низькому старті десь за кордоном(в Італії кажуть).
Та ще покидьків з "українським" корінням овердофуя - буде з кого виліпити більшість в тому уряді.
показати весь коментар
10.10.2025 11:25 Відповісти
зелені в істериці!
уряд треба було робити навесні 2022!!!!
а зараз, намацують тему, на кого все повісити!
увесь лютий пройоб україни....
показати весь коментар
10.10.2025 11:01 Відповісти
Ага, вава з міндічом і єрмачілою от так взяли і віддали владу, ці мародери будуть висмоктувати ресурси з України та красти стільки, скільки зможуть.
показати весь коментар
10.10.2025 11:01 Відповісти
Зараз у нас реально уряду не існує. Є підставний орган КМУ, який керується вказівками позаконституційним органом ОП, катастрофічні результати діяльності якого відчуваємо на собі кожного дня!
показати весь коментар
10.10.2025 11:05 Відповісти
Прикриваючись нікчемним Регламентом КМУ, в Будинку Уряду, твориться кругова, правова безвідповідальність, проек якої, готують такі собі, - держсекретарі з КМУ і ЦОВВ!! РигоАНАЛИ Потікавші, залишили по собі добряче залегендованих ждунів на посадах, щоб за їх майном пильнували! От вони і гадять, національним інтересам та безпеці України!!
показати весь коментар
10.10.2025 15:36 Відповісти
А якби 99% підтримували, то що б змінилося?)
показати весь коментар
10.10.2025 11:05 Відповісти
Запитання в "10" - ку
показати весь коментар
10.10.2025 11:08 Відповісти
Могаторій громадянського суспільства (він же договір) на протести - УЖЕ був
Іщо???
Влада використала його як індульгенцію на оте ВСЕ що діється в Україні і ще й усій дикості мафіозних міжсобойчиків, геноциду етнічних українців (читай - села), перекладання усього тягару війни на збідніле населення.
І що??
Знову міжсобойчик з договорняками мафіозних партій??
Спроба поділитись коштами держбюджету заради індульгенції за ВСЕ скоєне?? Почесна відставка і імунітет для глистів і ОПаришів??
Думайте притомні люди.
показати весь коментар
10.10.2025 11:14 Відповісти
Опять???!!!
показати весь коментар
10.10.2025 11:16 Відповісти
Переформатування уряду в конструкцію , що залучить опозицію не просто питання здорового глузду (це повинно бути зроблено в 2022), а надання довіри та легітимності виконавчій гілці влади за відсутністю виборів. Але 49% - це вирок суспільству. Навіть через біль, кров і сльози не доходить. Це катастрофічно....
показати весь коментар
10.10.2025 11:19 Відповісти
Якщо простіше - це питання виживання.
показати весь коментар
10.10.2025 11:21 Відповісти
Що перейшло вже давно у питання знищення нації та України вцілому на догоду кацапні.
показати весь коментар
10.10.2025 11:27 Відповісти
Уряду національного виживання, або порятунку і поки не пізно.
показати весь коментар
10.10.2025 11:38 Відповісти
Ми або змінимося: перебудуємо державне управління, суспільні відносини та економіку на потреби оборони, або загинемо. Іншого виходу у ******** ситуації, з некомпетентною владою, тотальною корупцією та деморалізацією суспільства немає.
показати весь коментар
10.10.2025 11:32 Відповісти
Так вже ж перебудовували. Щотижневе народне віче, звіт уряду перед народом. І що?
показати весь коментар
10.10.2025 12:57 Відповісти
Зебіла і зебілів треба гнати з влади, бо ми втратимо країну
Він нам кине її під ноги як колись паламаний велосипед Україна
показати весь коментар
10.10.2025 11:36 Відповісти
Зі всякими "корінними" українцями типу умєрова, і інших?
показати весь коментар
10.10.2025 11:50 Відповісти
Парламент має створити Уряд національного порятунку України, який очолить лідер єдиної проукраїнської опозиційної партії Європейська солідарність Петро ПОРОШЕНКО, 5 Президент України
показати весь коментар
10.10.2025 12:11 Відповісти
Уряд порятунку треба,а не єдності
показати весь коментар
10.10.2025 12:12 Відповісти
100% 👍
показати весь коментар
10.10.2025 13:35 Відповісти
Навіщо країні у котрій 51% довіряє *********** уряд єдності - більшість і так єдина - то керуйте, захищайте, робіть ракети, снаряди.... вам жеж ніхто не заважає. Побажання Пороху - ні в якому разі не бути причепним до такого уряду.
показати весь коментар
10.10.2025 12:13 Відповісти
І цікаво хто сплатив кмісу (і хто воно є таке!?) за опитування. Ну я до того хто замовляє музику той його і танцює.
показати весь коментар
10.10.2025 12:23 Відповісти
Це типу замість сьогоднішніх СН+ЄС+ОПЗЖ буде ОПЗЖ+ЄС+СН? Ну умовно. Що завгодно вигадають, тільки б вибори не проводити.
показати весь коментар
10.10.2025 12:56 Відповісти
Іншого виходу нема. "Зелені" уряди під мудрим керівництвом Єрмака успішно ведуть країну в нікуди...
показати весь коментар
10.10.2025 13:25 Відповісти
Якось мені вважається, що уряд треба формувати з професіоналів із спеціальності. Бажано взагалі неполітичних. А усі ці уряди "національної єдності" та подібні, то від лукавого.
показати весь коментар
10.10.2025 13:27 Відповісти
тут мутить шось зеленська шобла ...мабуть не тільки запахло а дуже підгоріло у 🤡 говнокомандуючого ...шукають можливість розвести українців ще раз ...
показати весь коментар
10.10.2025 13:33 Відповісти
Ермак проти. Крапка
показати весь коментар
10.10.2025 13:39 Відповісти
ни чего не поможет, пока бенин Оманский Нарик с фсбэшником Елдаком и всем зе Сбродом на свободе....
показати весь коментар
10.10.2025 13:42 Відповісти
Нова афера політичних банкрутів з Банкової - "Уряд національної єдності". Просто спроба замаскувати повністю скомпроментоване однопартійне управління країною парочкою політичних аутсайдерів.
показати весь коментар
10.10.2025 14:51 Відповісти
Який уряд, якої єдності?Нас ще за 30 з х.ром років не навчило.Любі уряди,депутати, президенти і всякі керовніки підлаштовуть під себе закони і крадуть в залежності від можливостей.А в теперішніх все можна на війну списати.Ніхто всякою корупцією серйозно не буде займатися бо попаде на голку(чи бабки,чи старі грішки)
показати весь коментар
10.10.2025 15:03 Відповісти
что вкладывается в "уряд нац едностi" - что жулики во власти и олигархи объединяться и будут жить счастливо? Или что их нахер ссаными тряпками погонят и заберут все наворованное и национализируют все, что они захватили у государства пропихнув в уряд своих марионеток. Правительство должно поднимать государство, а не подымать статки олигархов и свои. Министры отвечают за все сферы государства и его нужно делать таким, чтобы не лозунги про какие то едности. А министры должны подымать каждый свою сферу и нести всю ответственность. Министр обороны подымает уровень Армии, министр здравоохранения развивает медицину, министр экономики - экономику развивает, МВД - органы, каждый свое развивает и вместе они должны и так взаимодействовать, министр образования готовит людей для всех сфер, а те должны под них места готовить и закупают оборудование и с министром экономики все решается, они и так все переплетены и вместе должны работать над развитием - у них работы море. Главное не запутаться и видеть что нужно строить стратегически - например медицина запрашивает оборудование, лаборатории новые делать, но министр экономики с министром медицины должны развивать дальше и с министром образования - должны развивать институты и в них строить ветку направления - биоинженерия и редактирование генов и нужно строительство помещений произвести - туда завести оборудование, студентов туда с учеными завести для исследований и открытий - они дают результат и или лекарства изобретают, которые запускают на экспорт и зарабатывают для страны новые деньги, или делают важные открытия в генной инженерии и при помощи ИИ и экспериментов разгадывают или создают таблицу как Менделеева по элементам, так тут, вписывать какой ген за что отвечает и как из атомов создавать молекулы при помощи структуры ДНК и научиться создавать живые организмы и в будущем новых созданий. Можно будет ген старения у людей удалить и постоянную регенерацию запустить и умереть от причин организма нельзя будет. Строить датацентры и обьеденяться с компаниями ИИ Западными и АЭС строить и в энергии мощности продавать. Робототехнику развивать и строить роботов с ИИ, не просто языковой моделью, а общий ИИ, что и видит и слышит и управляет робототехникой и роботами. Сотрудничество наладить с Маском и его технологий в Украину - у него и роботы и ИИ и нейролинк и налаживать связи с развитыми людьми и компаниями и странами и делать кооперации во всех сферах - обмен опытом проводить и внедрять в Украине технологии, которые развитые. Убрать из власти бездарей, которые не могут развивать науку и технологии и зарабатывать для страны деньги и когда у страны много денег, то и народ должен быть богатым и тогда сможет тоже развивать свои бизнесы и т.д. А в Украине министерства - это монополия олигархов и они высчитали грабеж так, чтобы люди от зарплаты до зарплаты жили и ничего не имели и то, что должно у людей откладываться например на создание бизнеса, то этот фонд идет в карман олигархам. А люди нищие и страна не развивается. Ахметов поставил своих людей в комитеты и суды и поднял тарифы народу в платежках по самым дорогим тарифам в Европе и это в нищей Украине. Зеленые тарифы под Ахметова сделали и обокрали страну до нитки. Ротердам плюс, постоянно схемы, как обворовать народ Украины. И не сидит же. Кто ж его посадит, если он своих людей во всю власть поставил. Вот вам и уряд национальных похорон...
показати весь коментар
10.10.2025 15:48 Відповісти
Тільки військова хунта може навести порядок в Украіні.
Без генералів та полковників в керівництві.
показати весь коментар
10.10.2025 16:38 Відповісти
Для нас уряд нац єдності це щось фантастичне. З кого він? З різних політиків? Та "наші" політики не походять від української нації, а від комуняк - гнид московських вошей. То де тут Українська нація?
показати весь коментар
10.10.2025 22:26 Відповісти
А кого в той уряд нац єдності? Яценюк вже рветься до старту забор добудовувати.
показати весь коментар
10.10.2025 23:03 Відповісти