8544 відвідувача онлайн

У Бєлгороді прогриміли вибухи: під атакою електропідстанція та ТЕЦ, зникло світло. ВІДЕО+ФОТО

Ввечері 7 лютого у російському Бєлгороді пролунали вибухи та тлі загрози ракетної атаки. Після цього у місті та Бєлгородській окрузі зникло світло.

Про це пишуть російські телеграм-канали, інформує Цензор.НЕТ.

Що відомо про обстріл Бєлгорода 

Повідомляється, що вибухи пролунали після 19:00.

За інформацією телеграм-каналів, під ударом були електропідстанція "Бєлгород" та ТЕЦ "Луч".

"Внаслідок ракетного обстрілу Бєлгорода цього вечора вчергове була атакована ТЕЦ "Луч"", - пише ASTRA за підсумками проведеного OSINT-аналізу. 

атака на бєлгород

Губернатор Бєлгородської області В’ячеслав Гладков згодом підтвердив, що атака була по енергетичній інфраструктурі, внаслідок чого виникли пошкодження. 

Топ коментарі
+32
Бо Хаймарси далеко не літають. Ото докуди Хаймаси долітають (70+км) туди і б'ють. Бо за 4 роки дефективні менеджери Зеленського не зробили власної далекобійної зброї, а те що було (наприклад Вільха) - і то проїбали.
показати весь коментар
08.02.2026 00:47 Відповісти
+17
Ти ще за білоруський Смоленськ, український "Дебрянськ" , чи "словенський" Новгород попереживай... Вони їх давно захопили, населення місцеве вирізали, і своїми "угрофінами" заселили...
показати весь коментар
08.02.2026 01:07 Відповісти
+14
І знову за все відповідає українське місто Бєлгород. Не то, щоб мені тих мешканців було дуже шкода (вони ж раділи, коли бачили, як ракети на Харків летять), але й не радує. Якби теж саме у Москві чи Пітері, а ще краще - кілька НПЗ на місяць покласти.
показати весь коментар
08.02.2026 00:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Пишуть, що рашисти панікують, бо начебто ЗСУ збираються наступати на Бєлгород
показати весь коментар
08.02.2026 00:39 Відповісти
Це реальний План і наступ!! Тому і паніка на московії!!
показати весь коментар
08.02.2026 01:07 Відповісти
Знову покладуть там найбільш боєздатні підрозділи і відкриють можливість контратаки на сумщину? Нє, ну а чо, гарний план, минулого разу ж спрацював як швейцарський годинник.
показати весь коментар
08.02.2026 01:50 Відповісти
білгород все-таки ближче до Харківщини, яку обстрілюють і атакують постійно і без ніяких українських нападів на сам білгород!
показати весь коментар
08.02.2026 03:43 Відповісти
На ранок неділі близько 80 тис.жителів Бєлгорода залишаються без тепла, ще близько 3 тис. осіб - без газу і близько однієї тис. осіб - без електроенергії через пошкодження критичної енергоінфраструктури в результаті обстрілів. Про це повідомив губернатор Бєлгородської області
показати весь коментар
08.02.2026 07:51 Відповісти
але не усі
показати весь коментар
08.02.2026 09:30 Відповісти
Троляка, іди на хер
показати весь коментар
08.02.2026 11:43 Відповісти
військові пишуть - сидячи в обороні війну не виграти
показати весь коментар
08.02.2026 09:32 Відповісти
Але, в нас говнокомандувач...не військовий..4разовий ухилянт..його б взагалі від керування військом відсторонити..
показати весь коментар
08.02.2026 16:50 Відповісти
не захищаю, менше з тим, курська операція була, наступ у 2023 р. був - з точки зору тактики і стратегії процес іде
показати весь коментар
09.02.2026 16:40 Відповісти
так, війна має переноситись на територію ракової *********!
щоб вони стирали в пух і прах власні житлові квартали, міста і села!
показати весь коментар
08.02.2026 03:41 Відповісти
І знову за все відповідає українське місто Бєлгород. Не то, щоб мені тих мешканців було дуже шкода (вони ж раділи, коли бачили, як ракети на Харків летять), але й не радує. Якби теж саме у Москві чи Пітері, а ще краще - кілька НПЗ на місяць покласти.
показати весь коментар
08.02.2026 00:41 Відповісти
Бо Хаймарси далеко не літають. Ото докуди Хаймаси долітають (70+км) туди і б'ють. Бо за 4 роки дефективні менеджери Зеленського не зробили власної далекобійної зброї, а те що було (наприклад Вільха) - і то проїбали.
показати весь коментар
08.02.2026 00:47 Відповісти
70+ це заявлена дальність польоту.
На справді позиція буде в тилу - тобто км так 25 - 30 від лінії Фронту. Бо там пекло а ще будь-яка складна техніка одразу виявляється дронами . Навіть глибокий тил зараз в зоні ризику, що казати про 1+ км від Фронту .
Тому й гинуть стільки народу, бо Шмаркля закрив ракетні програми!
А щє агент "пуштун" розвалив ВПК, тепер розвалює Енергетику.. 〽️.
Чогось його рідко згадують
показати весь коментар
08.02.2026 02:02 Відповісти
обоє рябоє ... іноземці тут зібралися ...

Не захищаю, але об"єктивно, існуючі програми створення і випуску БПЛА, ракет, стали можливими тільки тому, що Захід фінансує наш бюджет. Без них і цього б не було.
показати весь коментар
08.02.2026 09:35 Відповісти
До дупи всі суперечки. Єдина причина відсутності власних ракет це кодло саботажників і мародерів в урядовому кварталі. Без ніякого суперфінансування хамасівці в норах наклепати ракети з водопровідних труб.
показати весь коментар
08.02.2026 13:28 Відповісти
Без ніякого суперфінансування хамасівці в норах наклепати ракети з водопровідних труб

Не пишіть єрунди. Арабів у Палестині фінансують усім світом, насправді. Навіть ООН.
показати весь коментар
08.02.2026 17:53 Відповісти
Україна не зробила власної далекобійної зброї , бо захід не дає на це гроші, америка також, а інші хитрожопі страни фУнляндія та шшвяція впригнули у нато, а тепер вчать інших.
далекобійна зброя це не 140 заклепок та комутатор реле

Іран розробляє власні балістичні ракети понад 30-40 років, активно розпочавши цей процес після початку ірано-іракської війни у 1980-х роках та перебуваючи під постійними міжнародними санкціями з 1979 року.
А питання ----- згодні страни нато воювати з парашией ?
Чую що ні
показати весь коментар
08.02.2026 10:10 Відповісти
Шо значит Запад не дае грошей? Вон Дания недавно звернулась до уряду "Де наши 1,5млрд что дали на разработку ракет", видповеди нема...
показати весь коментар
08.02.2026 13:45 Відповісти
Воронежу і орлу з брянськом, приготуватися!!
Шаріков, їм казав, в очередь, сукіни дєті!!! В очередь!!
показати весь коментар
08.02.2026 00:49 Відповісти
Кацапи пишуть:

атаковали Брянскую область с применением ракет большой дальности «Нептун» и систем реактивного залпового огня «Хаймарс». В результате атаки в семи муниципальных образованиях нарушено энергоснабжение. Специальные и аварийные бригады ведут работы по восстановлению энергоснабжения.
показати весь коментар
08.02.2026 00:56 Відповісти
Гордість у московитів, розпирає душу, що про них в Україні знають і не забувають, навіть у зимку!!
А далі, ще краще буде!! Це ж Українські були території….
показати весь коментар
08.02.2026 01:10 Відповісти
Ти ще за білоруський Смоленськ, український "Дебрянськ" , чи "словенський" Новгород попереживай... Вони їх давно захопили, населення місцеве вирізали, і своїми "угрофінами" заселили...
показати весь коментар
08.02.2026 01:07 Відповісти
Це було СТО! років тому назад і сьогодні там вже абсолютно НІЧОГО не залишилось від України чи українців. Можна сміливо стирати все місто в пил!
показати весь коментар
08.02.2026 03:45 Відповісти
Стіратель мамкін, ми потихеньку пройобуєм Запоріжжя, але витрачаєм ракети на Бєлгород. Потужна стратегія
показати весь коментар
08.02.2026 09:32 Відповісти
На війні стріляють тільки ракетами ? По горобцях ?
показати весь коментар
08.02.2026 09:37 Відповісти
можете сказати, яка є альтернатива для Хаймарсів?
показати весь коментар
08.02.2026 10:36 Відповісти
На війні стріляють тільки ракетами ?
показати весь коментар
08.02.2026 17:49 Відповісти
вас заклинило?
показати весь коментар
08.02.2026 20:08 Відповісти
ви справді вважаєте що для контактного бою застосовують святі Хаймарси ?
показати весь коментар
09.02.2026 16:38 Відповісти
для контактного бою не потрібні, гармати, дрони, хаймарси, але потрібна піхота, якої в нас дуже мало. І піхотою не виходить зупинити кацапів, чи тільки одною піхотою.
показати весь коментар
09.02.2026 17:10 Відповісти
хех ... то піхоту одними ракетами зупиняють ? шо ж такоє ...
показати весь коментар
10.02.2026 21:59 Відповісти
ви мабуть знаєте, що таке коли по вам працює артилерія? І знаєте як знищувати ці гармати? Ракети досить не погано з цим справляються, але ніт, ракети потрібні для беогорода. А піхота, хай тримається, бо ракет нема.
показати весь коментар
11.02.2026 07:09 Відповісти
думаю балістичними ракетами по окремих гарматах не б"ють
показати весь коментар
11.02.2026 19:59 Відповісти
Коли хаймарси стали балістичними ракетами?
показати весь коментар
11.02.2026 20:44 Відповісти
про Хаймарси ви перший згадав
Я писав про самий передок, де Хаймарси точно не застосовують.
показати весь коментар
12.02.2026 18:07 Відповісти
який нахер "український Бєлгород"? які ***** кілька НПЗ, якщо їх у кацапів як у собаки бліх! не пиши херні!
показати весь коментар
08.02.2026 11:10 Відповісти
Бєлгород не гріє, хіба що Москва.
показати весь коментар
08.02.2026 00:41 Відповісти
угу ... і як ту Москву вразити ? Там ППО у три шари. Тільки витрачатися ракетами та дронами.
Хіба що ювелірно - для демонстрації, щоб не розслаблялись.
показати весь коментар
08.02.2026 09:40 Відповісти
Це все клоунада - у нас зникає країна - ЗЕ тоді дає команду вдарте по Білгороду і потім такий "ми відповідаємо"

З такими ВІДПОВІДЯМИ у нас країни уже нема
показати весь коментар
08.02.2026 00:42 Відповісти
у "вас" це де? на вашому дивані??
показати весь коментар
08.02.2026 00:48 Відповісти
Це московіт, із-за парєбріка камлає!!
показати весь коментар
08.02.2026 00:50 Відповісти
Пуйлу насрати на Білгород, де атаки на москву?
показати весь коментар
08.02.2026 01:11 Відповісти
Ви зливуєтесь але х7йлу й на мацкву насрать, звалить у бункер за Урал. Хоча москва краще для відповіді ніж Белгород це 100%.
показати весь коментар
08.02.2026 01:16 Відповісти
Я думаю як хоча би 10 з 3000 шт обісцяних фламінго приїдуть, так відразу! А поки не на часі, треба двушками стріляти!
показати весь коментар
08.02.2026 01:17 Відповісти
Ні, не насцяти )
Буде порушено керування з імперського центру! ☝️ І тоді можуть бути цікаві процеси.
Але для цього потрібно кілька днів паніки в москві! Так щоб серлися і скавчали. Тоді буде масове драпання з масквабаду - не тільки багатіїв і мажорних ТП а й тьми рядових клерків, які забезпечують функціонування будь якого відомства.
Те що зараз не підходить - типу Білгорода який дуже поступово звикав до воєнного стану, і то нема повного ауту/блекауту. По москві треба зробити так щоб шок був сильний, і раптовий - повний контраст до лашкері і ситого гламуру..
показати весь коментар
08.02.2026 01:58 Відповісти
По зікурату на красній площаді довбанути - скрєпні з шоку й не вийдуть..ну і без світла, води й тепла щоб були. мацква рєка є, нехай черпають, як нам з Дніпра пропонували носити воду.
показати весь коментар
08.02.2026 04:40 Відповісти
Ему то может и насрать но его ближнему окружению вряд ли.А если они будут недовольны то пу вынужден будет к ним прислушаться
показати весь коментар
08.02.2026 04:10 Відповісти
Йому i на маацкву чхати, та на атаки на неї , а маацквiчi тихенько посгиглять та й усе
показати весь коментар
08.02.2026 01:16 Відповісти
Де атаки хоча б на підстанції курської АЕC у відповідь?
показати весь коментар
08.02.2026 01:15 Відповісти
І де атаки на нафтопровід "дружба" а на тільки брехливі відосіки гундосого коррупціонера ?
показати весь коментар
08.02.2026 01:17 Відповісти
В этом кстати все соотношение наших возможностей и возможностей рахи. Показательно, даже без тупых видосиков и накрученный статистики. Мы Белгород раз в пол года, они всю Украину каждые 5 дней.
показати весь коментар
08.02.2026 01:44 Відповісти
А я знову ризикнув зайти на сайт Антиколорадоса ( Лінія Оборони ). От де справжній заряд Перемоги під соусом аналітики і специфічного гумору ))))
Якщо таке кожен день читати, можна здивуватися а чого раха ще не розвалилася, а чого регіони не воюють один проти одного і проти кадирова тощо тощо..
.... п.с. я їх коментами вже не напрягаю, бо банять все підряд бо чи не єдиний сайт який професійно веде інфо.війну на боці України. На державу тут надії ніякої
показати весь коментар
08.02.2026 01:51 Відповісти
Чому "ризикнув" ? Там що, стріляють ?

Дійсно, є чому дивуватися. РФ прогнозують розвал вже років ... з 1991 ... І усе ніяк.
"От влітку вже точно почнуться проблєми".
показати весь коментар
08.02.2026 09:44 Відповісти
+
Згоден, зовсвм згоден (((
показати весь коментар
08.02.2026 01:52 Відповісти
Коротше,окрім атак на українське місто бєлгород зелешляпа ні на що більше не здатна. Це такий "блекаут на масквє", анонсований члєнограєм.
показати весь коментар
08.02.2026 04:19 Відповісти
Тут пів країни без світла, а тут тішаться бєлгородом. І щось нпз вже давно не горять...чому б це?
показати весь коментар
08.02.2026 04:22 Відповісти
кагал зробить все,щоб не дай бог українці слобожанщини не зєдналися проти окупантів.бомбити бєлгород але ні в якому разі москву !!!
показати весь коментар
08.02.2026 07:10 Відповісти
насрати на той белгород!!!
не можете маааскву?
тверь, калуга, що там поруч....
показати весь коментар
08.02.2026 07:30 Відповісти
Це звичайно вже класика і приємно, коли бєлгород тухне, але знаєте, як це впливає на нашу перемогу? Ніяк. Тому що треба бити по НПЗ і подібним об'єктам в першу чергу, щоб знищити економіку подоросії і мати шанс перемогти в цій війні
показати весь коментар
08.02.2026 08:52 Відповісти
Трохи пропаганди не завадить.
З іншого боку, насправді, не тільки Бєлгород.
показати весь коментар
08.02.2026 09:46 Відповісти
Там що інших міст не знають, якась зацикленість критична
показати весь коментар
08.02.2026 12:22 Відповісти
Места знают, но дроны сбивают, а долетает в основном балистика - Хаймарс и немного, совсем мало Атакамс есть. Своего дальнобойного Зе-гниды создать ничего не могут
показати весь коментар
08.02.2026 13:53 Відповісти