9046 відвідувачів онлайн

Мобілізацію у великих містах потрібно посилювати, – "слуга народу" Веніславський. ВIДЕО

Мобілізацію у великих містах потрібно посилювати, – таку позицію озвучив нардеп "Слуги народу", член парламентського комітету з питань національної безпеки, оборони та розвідки Федір Веніславський.

За його словами, у Києві, Одесі, Харкові та інших великих містах життя військовозобов’язаних наразі "протікає мирно", що створює дисбаланс у порівнянні з іншими регіонами, передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

"Не має бути відчуття, що в селах не залишилось чоловіків через мобілізацію на Заході України, тоді як у Києві, Одесі, Харкові та інших великих містах життя для військовозобов'язаних протікає мирно", - сказав він.

Нагадаємо, раніше він заявляв, що Міноборони вже працює над механізмами для зміни мобілізації. Окрему увагу приділяють питанню справедливого розподілу мобілізаційного навантаження.

Мовляв, перші напрацювання очікуються вже у квітні, потім їх винесуть на детальне обговорення.

Топ коментарі
+64
Гадаю посилину мобілізацію треба розпочати з сина Веніславського,це буде гарний приклад.
показати весь коментар
01.04.2026 19:21 Відповісти
+52
Веніславський вже дістав старшого сина з МЗС, а молодшого з закордону і відправив до війська? Щось не чув таких новин.
показати весь коментар
01.04.2026 19:22 Відповісти
+48
Федір, Вінеславський, має двох синів. Старшому сину Федіра Веніславського, він теж Федір, 33 роки. Цікаво, в складі якой бригади Федір Федорович ІВеніславський боронить Україну бо його папанька, Федір Веніславский, член комітету з безпеки і оборони, не вилазить з моно- марафону з закликами тотальної мобілізації.
Я ЗА мобілізацію ВСІЙ держави, але ж цікаво за синулю Федіра старшого.
показати весь коментар
01.04.2026 19:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Гадаю посилину мобілізацію треба розпочати з сина Веніславського,це буде гарний приклад.
показати весь коментар
01.04.2026 19:21 Відповісти
Веніславський вже дістав старшого сина з МЗС, а молодшого з закордону і відправив до війська? Щось не чув таких новин.
показати весь коментар
01.04.2026 19:22 Відповісти
Федір, Вінеславський, має двох синів. Старшому сину Федіра Веніславського, він теж Федір, 33 роки. Цікаво, в складі якой бригади Федір Федорович ІВеніславський боронить Україну бо його папанька, Федір Веніславский, член комітету з безпеки і оборони, не вилазить з моно- марафону з закликами тотальної мобілізації.
Я ЗА мобілізацію ВСІЙ держави, але ж цікаво за синулю Федіра старшого.
показати весь коментар
01.04.2026 19:24 Відповісти
Полиция,податкова,держпраця,таможня готовы отправить на фронт сотни тысяч крепких и мужественных защитников Родины,нужна только самая малость - сниятие с них необоснованной брони.
показати весь коментар
01.04.2026 19:24 Відповісти
Шо ти все гониш? - починай зі своїх синів і в інших депутатів теж сидять як миш під віником - одні полум"яні заклики
показати весь коментар
01.04.2026 19:30 Відповісти
В Алоїзовича 45-50-річних призивати лише в 1945 почали (коли всю молодь забрали вже), а 60-річних взагалі не чіпали!
показати весь коментар
01.04.2026 19:37 Відповісти
показати весь коментар
01.04.2026 19:25 Відповісти
У Адольфа Алоїзовича з 1944-го воювали з 16-річного віку. А програв, певно, тому, що пізно їх призивати почав.
показати весь коментар
01.04.2026 19:25 Відповісти
Найкращий приклад патріотичності і обов'язку військової служби - Ізраїль.Проходять військову службу всі,в тому числі і в першу чергу діти можновладців,військового керівництва.Тому треба запропонувати Веніславському мобілізувати свого отприска і не в штаб якогось з'єднання штабним писарем.Надай приклад і тоді,можливо,тобі повірять.Таких в Україні хто "загрібає жар чужими руками" - о-го-го.
.
показати весь коментар
01.04.2026 19:33 Відповісти
Дегенеративний Пєніс Засранський навіть не бачить проблеми у власному ж дегенеративному формулюванні потреб мобілізації яке звучить як "давайте ловити бусом тута менше, а тама більше" .

І це висерає депутат який мав би день і ніч працювати над справедливим розподілом тягаря мобілізації в суспільстві між не просто містами чи регіонами - а й верствами і категоріями населення!
показати весь коментар
01.04.2026 19:37 Відповісти
Наприклад, перестати використовували людей, як кацапи. Диви, і не треба буде ніякої бусифікації.
Але ж у нас цінність людського життя на першому місці тільки в інтерв'ю і відосіках лідора, а не на полі бою.
показати весь коментар
01.04.2026 20:01 Відповісти
Всіх вже майже повигрібали, не хочете почати з ненавчених воювати для початку? Небагато вже бажаючих воювати за маєтки юзіка і міндича, пеньку в перших рядах і його синів! Навіть в комуняцткому совку сини Сталіна воювали і навіть в полоні були, скільки депутатів чи знайомих ішака воює на лбз?
показати весь коментар
01.04.2026 19:38 Відповісти
Напевно - він мав на увазі великі міста Європи , накшталт Лондона чи Монако ...?
показати весь коментар
01.04.2026 19:23 Відповісти
А також синулю веніславського,пристроєного татусем по блату в МЗС, за шкірку і в окоп .
показати весь коментар
01.04.2026 19:28 Відповісти
Ось це точно! гребуть села та невеликі містечка! і мобілізаційний вік потрібно знижувати до 18и! вперше в історії війн найбільш еффективна частина суспільства не приймає участь у війні!
показати весь коментар
01.04.2026 19:21 Відповісти
показати весь коментар
01.04.2026 19:39 Відповісти
Великобританія під час другої світової! мобілізаційний вік 18-51 і жінки 20- 30 віку(поправка був вибір армія або оборонне підприємство) виїзд заборонено абсолютно всім крім дітей до сша та канади(супроводжувати мали право тільки ті хто непідпадав під мобілізацію! і головне за посібництво ухилянь від призиву- розтріл!
показати весь коментар
01.04.2026 20:00 Відповісти
Мобілізацію у великих містах потрібно посилювати, АДЖЕ В МАЛИХ МІСТАХ .МІСТЕЧКАХ І СЕЛАХ НАШІ ДОБЛЕСНІ ТЦК ВЖЕ ЗБУСИФІКУВАЛИ НА ФРОНТ ВСЕ ЩО МОЖНА І НЕ МОЖНА В ТОМУ ЧИСЛІ ІНВАЛІДІВ,ЕПІЛЕПТИКІВ ,НАПІВЗРЯЧИХ..."ЗАРОБИТИ " ТАМ ПРКАТИЧНО ВЖЕ НЕ МОЖЛИВО...
показати весь коментар
01.04.2026 19:25 Відповісти
мобілізувати "ухилянтів".котрі давали присягу на вірність України .мають війскову підготовку.але в часі війни заброньовані ..Таких мабуть де-кілька сотень тисяч
показати весь коментар
01.04.2026 19:45 Відповісти
..."у Києві, Одесі, Харкові та інших великих містах життя військовозобов'язаних наразі "протікає мирно" сказав і поїхав в ресторан відпочивати 🤦 клоуняра зелений, звідки оце вилізло? Синка не хочеш свого на лбз відправити?
показати весь коментар
01.04.2026 19:59 Відповісти
показати весь коментар
01.04.2026 21:07 Відповісти
У ППО Рейха брали з 14 років,з 17 брали у дивізію Гітлерюгенд.Діти і підлітки брали участь у багатьох збройних конфліктах,не тільки y WWll.Алоізович програв з багатьох причин ще до мобілізації підлітків.Нічого смішного в цьому немає.
показати весь коментар
01.04.2026 19:40 Відповісти
пане, я маю думку, що якщо 100 відсотків мусорів відправити на фронт - то злочинність не зросте, а, скоріше, навпаки.
показати весь коментар
01.04.2026 20:48 Відповісти
Виїхало пів країни, а кількість поліцейських, різних силовиків, та чиновників, не скорочують,
а лише збільшують, крім того маємо 160 тисяч військових пенсіонерів віком до 60 років,
40 000 ТЦКашників, близько 2000 прокурорів пенсіонерів до 60 років, та інші, всі вони та їхні родини користувалися пільгами, більшість з них за наш рахунок отримали безкоштовне житло,
ми їм вже заплатили, прийшов час віддячити
показати весь коментар
01.04.2026 20:48 Відповісти
Пенька де твій синок служить?
показати весь коментар
01.04.2026 19:35 Відповісти
Личным примером и пистолетом можно добиться большего, чем просто пистолетом...
показати весь коментар
01.04.2026 19:37 Відповісти
БЕНЯславський,ДЕ ТВІЙ ВИЛУПОК?
ЧОМУ З ТОБОЮ НЕ НА ФРОНТІ????
показати весь коментар
01.04.2026 22:52 Відповісти
а може краще війну закінчити?
показати весь коментар
01.04.2026 19:28 Відповісти
Скажи як?Один дебіл вже казав-нужно просто прєкратіть стрєлять.Тільки ворог не припинить.
показати весь коментар
01.04.2026 19:44 Відповісти
Син Веніславського вже воює ?
показати весь коментар
01.04.2026 19:52 Відповісти
Ізраїль суверенна національна держава, євреї там суверени і мажоритарні тримачі влади (також не забуваєм про найпотужніше глобальне проізраїльське лоббі) ,у нас пост совєтські феодали правлять рабами в тому і різниця ....

нікого бусіком не треба заганяти коли кожен юніт знає що це його держава ...
В Ізраілі кожен єврей знає що це його у на венвславський цього не знає і не відчуває бо ховає ввд феодальноі системи своіх рідних
показати весь коментар
01.04.2026 20:01 Відповісти
Я ЗА мобілізацію ВСІЙ держави....

Так йди на контракт, чого киздіти?
показати весь коментар
01.04.2026 20:06 Відповісти
Парагвай, Парагвай, з міст і сіл всіх вигрібай.
показати весь коментар
01.04.2026 20:07 Відповісти
показати весь коментар
01.04.2026 21:23 Відповісти
це найкращий варіант,але він "зехзрадникам" як серпом по яйцях...
показати весь коментар
01.04.2026 19:34 Відповісти
Всіх слуг народу гнати на фронт на Покровський напрямок, по 100 днів без вихідного у окопі.
За що ця шобла отримує скажену зарплату?
показати весь коментар
01.04.2026 19:45 Відповісти
Бєніславський, почни мобілізацію з мажорів, мусорів і держслужбовців!
показати весь коментар
01.04.2026 22:14 Відповісти
Это не тот самый вениславский который совсем ещё недавно буквально пару месяцев назад громогласно заявил что война уже близится к концу...там во власти походу одни клоуны и собрались
показати весь коментар
01.04.2026 22:27 Відповісти
спитай в зеленського, він чітко обіцяв закінчити війну
показати весь коментар
01.04.2026 19:45 Відповісти
Ну так оці примітивні слуги і мислять примітивно! А давайте ще більше наловимо бідняків? Але вже зараз є аксіома чим більше ловити тим більше сзч, 4 роки тому це і уявити було майже неможливо..коли депутати їздять по закордонах і гуляють в ресторанах діла не буде, дурних воювати за ваші маєтки вже нема, так хоч посилюйте хоч ні, це тільки гірше буде..треба комплексно підходити до цього, збільшити хоча би до 2 тисяч баксів від початку а не 20 злиденних тисяч гривень, + якісне обмундирування, і чіткі терміни служби
показати весь коментар
01.04.2026 20:04 Відповісти
навiть повна амнiстiя сзч не врятуе ситуацiю. Дуже багато втрат. Особистих, бойових. Економiчнi питання до ***** мудньовладцям. Тому ця гiдра вибухне 100%. Особисто я бачив, що таке смерть i як не соромно всратися. То я так. По часу даю не бiльше двох рокiв.
показати весь коментар
01.04.2026 21:30 Відповісти
Й СКАЖИТЬ ЩО ВІН НЕ ГЕНОЦИДНІК !)
показати весь коментар
01.04.2026 22:00 Відповісти
Призвати синів всіх чиновників і мосійчукинь ,які так агітують за посилення мобілізації з вісімнадцяти років,тільки без категоричної участі їхніх дітей.
показати весь коментар
01.04.2026 22:07 Відповісти
Війну потрібно закінчувати !І зберегти території і населення.Дебіли
показати весь коментар
01.04.2026 22:55 Відповісти
Європа безкінечно не буде допомагати грошима, треба щоб і економіка України працювала, як так завзято висмикувати людей з економіки (йде на роботу чи з роботи , хапають, кидають і відправляють) діла не буде а буде тільки гірше, основний платник податків це промисловість, важка і легка, ви тупо стріляєте собі в ногу, коли бусифікований сзчшнеться він в мінімум 60 відсотків вже не піде на минулу роботу ( за малими виключеннями) і тупо мінус платник податків, он свириденчиха бідкається що працюють тільки на половину, давайте ще посилюйте мобілізацію і зостануться тільки глибокі пенсіонери і все 🤦
показати весь коментар
01.04.2026 23:01 Відповісти
Альтернатива мобілізації яка?
показати весь коментар
01.04.2026 19:48 Відповісти
и сынков твоих, млять гнилая тоже на мясо
показати весь коментар
01.04.2026 20:19 Відповісти
1. Розшифруйте. Бо у вас якийсь амерський акцент.
2. Кілька сотень це скільки ? 200 тис. ?

В поліції 140 тис. на усю країну. Усіх на фронт ? Хто замість них ? А ви повернетесь працювати в поліції ?
показати весь коментар
01.04.2026 20:24 Відповісти
В Одесі вже посилили, видали "групі оповіщення" бейсбольні бити. Відео вже мандрує по ТГ каналам.
показати весь коментар
01.04.2026 20:55 Відповісти
Прокурори майже всі інваліди, Крупа може підтвердити.
показати весь коментар
01.04.2026 20:56 Відповісти
цю шавку вениславського взагалi не сприймаю. Вiн, як цап. Знаю, що кажу. Пiнчук у тому числi iм задоволений. Вiн слухняний, руку лижить. Все, як система любить. Шавка одним словом.
показати весь коментар
01.04.2026 21:14 Відповісти
ТАК !!! ТРЕБА ЩОБ БУЛО " ВІДЧУТТЯ" , ЩО Й В ВЕЛИКИХ МІСТАХ НЕ ЗАЛИШИЛОСЬ ВІЙСЬКОВОЗОБОВ'ЯЗАНИХ !)
показати весь коментар
01.04.2026 21:59 Відповісти
а шо сі сталося? в селах скінчились мужички? а шо там на майдані? як вообще справи в Кийові? А хто відкрив кордони для "малолєток"? то шо там гавнокомандуючий? пардонтє, ВЕРХОВНИЙ гавнокомандуючий?
показати весь коментар
01.04.2026 22:00 Відповісти
100% ! Мусорів на фронт, а людям дозволити купувати летальну зброю. І люди порядок швидко наведуть в цій державі.
показати весь коментар
01.04.2026 22:09 Відповісти
Землю вже скупили по селам, беруться вже за майно українців по містах?
показати весь коментар
01.04.2026 22:18 Відповісти
Старшому сину Федіра Веніславського, він теж Федір, 33 роки. Але Федір Веніславський молодший не народжений для війни.

Папанька, Федір Веніславский старший, член комітету з безпеки і оборони, не вилазить з моно- марафону з закликами тотальної мобілізації.
https://www.facebook.com/groups/180275692335620/posts/2407993329563834/
показати весь коментар
01.04.2026 22:25 Відповісти
Мобілізаційний вік (18-51 для чоловіків та 20-30 для жінок)
Часткова правда: Дійсно, за законом 1941 року верхня межа для чоловіків була піднята до 51 року, а незаміжні жінки 20-30 років підлягали призову.
Але: Це не означало поголовного відправлення на фронт. Існував величезний перелік «заброньованих» професій (фермери, шахтарі, інженери, лікарі), а заміжніх жінок та матерів взагалі не призивали.

«Абсолютна заборона виїзду всім»
Брехня: Масової заборони на «виїзд» у ********* розумінні не існувало, бо Британія - острів під облогою. Головною перешкодою була не «заборона», а фізична небезпека (німецькі підводні човни) та відсутність цивільних суден, які були реквізовані для армії.

Евакуація дітей: Була як державна програма (CORB), так і приватна. Тільки до Канади та США виїхало близько 13 000 дітей.

«Тільки ті, хто не підпадав під мобілізацію, могли супроводжувати»
Маніпуляція: Це логічно - той, хто має служити, не може поїхати. Але це не було «забороною для всіх», це було частиною загальної трудової та військової повинності.

«Розстріл за посібництво в ухиленні»
Абсолютна і нахабна брехня: Британія була і залишалася правовою демократією навіть під час війни.
Реальність: Максимальне покарання за ухилення від призову або допомогу в цьому зазвичай обмежувалося штрафом або тюремним ув'язненням терміном до 1 року.
Смертна кара: Застосовувалася виключно за державну зраду (шпигунство на користь нацистів) або вбивство. Навіть за дезертирство з поля бою британських солдатів не розстрілювали (це було скасовано ще у 1930 році).
показати весь коментар
01.04.2026 22:46 Відповісти
Та хіба тільки їх? А силовики, що заброньовані на 90-100%, охоронці, приватні і муніципальні, хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, молоді відставники, з яких в ЗСУ тільки кожен 40-й, офіцери, бики з тилових частин..? Це треновані люди, що давали присягу. набагато важливіше, щоб вони воювали, а вони не воюють.
показати весь коментар
01.04.2026 22:51 Відповісти
От навіть без війни, коли ліквідували Чорнобильську катастрофу, офіцери запасу були викликані, і вони ліквідували аварію, гребли лопатами, сипали пісок, все, що треба було робити. На рівні з солдатами. Ніхто не казав, що може тільки командувати, бо закінчив військову кафедру або ще щось, чи, взагалі, що в нього інша ВОС і він на це не вчився.. А зараз таких офіцерів мільйон це мінімум, бо у кожного вже ВО, а в багатьох вузах є ці кафедри, і вони під час екзистенційної війни розповідають, що можуть тільки командувати, а в окоп ненароджені, тільки інших хапають, он хворих, як Аліна Михайлова писала, ото, напевно, люди, що і вчились на це, і вміють, і народжені. Коли офіцерів вже, напевно, півкраїни. І їх не мобілізують, бо вигадали, що можуть мобілізувати тільки за званням і восом (хоча насправді такого нема, тим більше в воєнний час). Це абсурд!
Стільки солдатів нема фізично просто, щоб вони всі могли їми командувати.
А я вважаю, що військові всі теж мають бути викликані, може бути даний якийсь час (але не 4 роки) на пошук посади за восом і званням, і, як її не знаходиться, то ласкаво просимо в окоп чи в штурмовики, як здоров'я дозволяє (звісно, ВЛК має бути не формальною, але однаковою для всіх, а не для офіцерів обстеження роками, а для непридатного, якого схопили на вулиці, повна її відсутність). Оце було б про рівність. А що робити, як у нас сотні тисяч офіцерів після військових закладів і від мільйона до двох після кафедр? Зрозуміло, що стільки командирів не треба, коли солдат на фронті ледь 200 тис. Це абсурд. Як всі ці офіцери і далі не будуть воювати, в нас просто не вистачить людей і ми програємо.
показати весь коментар
01.04.2026 22:53 Відповісти
А кому це потрібно? Кацапам непотрібно, хочуть нас вбивати, їхній владі потрібен образ врага, нашій теж - грабувати і вічно сидіти у владі, заброньованим - їх не вб'ють і не покалічать, мільйонам втікчів - теж, їм вже навіть множинне громадянство пообіцяли, в них тепер багато батьківщин у синків таких м'ясників теж, ТЦКшники вибились в мільйонери, Європі - ми для них зараз живий щит, Америці по-барабану, Китаю бізнес... Тільки нашим 200 тис., які втрачають здоров'я і життя на фронті, і владі, схоже, треба якомога більше щоб не повернулись, щоб не спитали за корупцію, яку відкрито підтримав президент, навіть грілки покрали, через що купа обморожень і ампутацій,
показати весь коментар
01.04.2026 23:09 Відповісти
І хворим обмежено придатним і тим, що по 4 роки сидять вдома (напевно, у них вже поїхав дах, спробуйте 4 роки просидіти вдома) і тільки на них робиться вся ставка. А не на тих, хто давав присягу і не воює. Це політика геноциду, а не перемоги.
показати весь коментар
01.04.2026 23:12 Відповісти
Співробітник ТЦК зайняв перше місце серед власників криптовалюти ЕТН серед чиновників.

Рейтинг очолив офіцер відділу цивільно-військового співробітництва Київського ТЦК Роман Данилишин. У його декларації - 4716 ЕТН це =10,14 млн. (с)
показати весь коментар
01.04.2026 23:17 Відповісти
от розвінчення твого піздежа лише по останьому пункту!Повідомлення Gemini

Так, у Великій Британії під час Другої світової війни смертна кара не просто існувала, а активно застосовувалася. Британське правосуддя тоді не грало в «гуманізм» із тими, хто загрожував виживанню нації.
Ось основні категорії злочинів, за які можна було потрапити на шибеницю (у Британії тоді переважно вішали):
1. Зрада (Treason)
Це найдавніший і найтяжчий злочин. Під закон про державну зраду підпадали ті, хто прямо допомагав ворогу.
Вільям Джойс («Лорд Гау-Гау»): Найвідоміший приклад. Він втік до Німеччини і вів пропагандистські радіопередачі англійською, висміюючи британців. Його повісили вже після війни (у 1946-му), але саме за дії під час війни.
2. Шпигунство (The Treachery Act 1940)
Спеціально для війни прийняли «Закон про віроломство». Він дозволяв карати на смерть будь-кого (навіть іноземця), хто діяв на користь ворога всередині країни.
За цим законом було страчено 16 шпигунів (переважно німецьких агентів, яких закинули в Британію). Останнім страченим за шпигунство став Теодор Шух у 1944 році.
3. Вбивство (Murder)
Звичайна кримінальна смертна кара за цивільні вбивства нікуди не зникала. Попри війну, суди працювали, і грабіжників чи вбивць продовжували вішати.
4. Військові злочини (Для солдатів)
Дезертирство або боягузтво в британській армії під час Другої світової вже не каралося смертю (це скасували після Першої світової, де розстріляли понад 300 своїх солдатів). Але за заколот або насильство проти цивільних на окупованих територіях теоретично могли стратити.
показати весь коментар
01.04.2026 23:23 Відповісти
А ти хто - непересічний кацап?
показати весь коментар
01.04.2026 23:39 Відповісти
Будь ласка, підкажіть як... Перестати захищатись? 😡😡😡
показати весь коментар
01.04.2026 19:41 Відповісти
Так отож. А в нас мобілізацію подають, як ліки від всіх бід в армії і в державі.
показати весь коментар
01.04.2026 19:43 Відповісти
Підготовка до виборів. В великих містах "Слугам путлера" нічого не світить. Вирішили "загравати" з невеличкими містамі - вважають , що там народ дурніше.
показати весь коментар
01.04.2026 20:33 Відповісти
якщо вiдверто, останнiм часом особисто я не бачу сценарiю без громадянського конфлiкту у майбутньому.
показати весь коментар
01.04.2026 21:20 Відповісти
а ти куйко далі будеш ховатись?
показати весь коментар
01.04.2026 21:24 Відповісти
18-41 рік взагалі-то там був вік, а не 51... Так само як в Ізраїлі зараз, вони у бритів запозичили.
показати весь коментар
01.04.2026 21:36 Відповісти
Перестань, який ****** Парагвай, не повторюй за дегенератом Кукарєстовичем. Якби був Парагвай, Кукарєстович давно би подох на лбз як і половина Ради, а так яка влада ухилєсова такий і народ- і навпаки.
показати весь коментар
01.04.2026 21:40 Відповісти
Війна стій раз два.
показати весь коментар
01.04.2026 22:11 Відповісти
Застав дурного богу молиться. Отак і буде. На жаль ви не розумієте, шо ви робите і як треба правильно робити. Систематичного підходу до мобілізації немає. Лише команда «фас», «а ми прикриємо». Не розуміючи, шо це підриває тил
показати весь коментар
01.04.2026 22:37 Відповісти
І почати треба з синка вєніславського, якого він заховав за кордонрм. Ілі єто другоє?
показати весь коментар
01.04.2026 22:52 Відповісти
Ставка на те, що Європа таки буде, і навіть закривати очі на корупцію тотальну буде, бо хоче, щоб ми були живим щитом. Наших людей виставляють живим щитом, а влада отримує за це гроші. Путлер вимагає відкату НАТО до кордонів 97-го року, а це, здається, 10 країн НАТО, пряма загроза, яка вже 2 рази звучала як ультиматум, а віддуваємось одні ми. Вже прямо кажуть - ви ще івтора-два роки повоюйте. Нехай вас повбивають. От влада і вирішила, що можна робити все що завгодно, гроші все одно дадуть. А потім якщо що, опиняться там де і 40 депутатів і міндичі з шурмами і шефірами
А щодо СЗЧгників, маса питань, як вони в такій кількості проїхали через увсі блокпости, де сидять, що їдять і т.д., таке враження, що вбитих зараховують в СЗЧшники!
показати весь коментар
01.04.2026 23:17 Відповісти
дибіл ти! за зраду вішали! за зняття з обліку військового за хабар вішали! що не так? зняття з обліку за хабар кваліфікували як саботаж та вішали! так що не *****!
У 1940-1941 роках, коли Британія чекала на вторгнення нацистів («Операція Морський лев»), кожен солдат був на вагу золота. Були зафіксовані випадки, коли дрібні чиновники в Local Defence Volunteers (пізніше Home Guard) намагалися «допомогти» знайомим уникнути відправки на передову або в небезпечні зони.
Суть саботажу: Якщо держслужбовець, відповідальний за мобілізаційні списки, за хабар викреслював фахівця (наприклад, артилериста чи зв'язківця) або замінював його на «мертву душу», це кваліфікувалося не як «хабарництво», а як Seditious Conspiracy (підривна змова) або Treachery (віроломство).
Чому це саботаж: Військова прокуратура трактувала це так: «Ти не просто взяв гроші - ти залишив діру в обороні країни. Через твою дію на конкретній позиції не виявилося солдата, і ворог може прорватися».
Вирок: За подібні дії під час прямої загрози вторгнення британське військове право передбачало смертну кару. Це була «вишка», бо корумпований чиновник фактично працював на ворога краще за будь-якого диверсанта.
показати весь коментар
02.04.2026 00:08 Відповісти
Уставшие от вайны они такие.В 2019 выбрали клоуна и нелоха который хотел просто перестать стрелять , договориться где нибудь посередине и заключить мир и в итоге получил еще большую войну , еще большие. разрушения теперь уже не только донбаса но и в ей остальной Украины и еще больше жертв(намного больше).История имеет свойство повторяться как и мудрый украинский нарид наступать на одни и те же грабли , забывая при этом , что с ними было когда они наступили на них в прошлый раз😆
показати весь коментар
02.04.2026 03:15 Відповісти
А от трошечки би аудит провести по тилах- хто у війську чим займається. Особисто знаю людей які тиняються по тилах і ніякої війни в них немає! Вони реально НІХЕРА не роблять!
показати весь коментар
02.04.2026 08:39 Відповісти
Вениславський кожну промову повинен починати, кожен, хто отримав чи заробив в цій державі (безкоштовне навчання за рахунок держави, квартири, пенсії) повинен відправити своїх синів, родичів на оборону зароблених активів.От я відправив своїх родичів на захист своїх активів 99%, бо отримав багато від України, я при владі, в отже я Вениславський зі своєю родиною повинен це захищати, зі зброєю в руках, в не хтось замість мене, мою владу та мої активи.
показати весь коментар
02.04.2026 09:53 Відповісти
А Монако вже стало Українським?
показати весь коментар
01.04.2026 19:55 Відповісти
Так - і на м"якині не проведеш
показати весь коментар
01.04.2026 20:00 Відповісти
Доволі дивне зауваження про "мирне життя". Зрозуміло що не фронт. Але ж і не мирне життя.
показати весь коментар
01.04.2026 20:33 Відповісти
От їх і залишити
показати весь коментар
01.04.2026 20:51 Відповісти
Не окупація, твьордо і чьотко! Вільний народ вількою куколдіни🤣
показати весь коментар
01.04.2026 21:15 Відповісти
дякую. Збережу ******* цього на майбутне.
показати весь коментар
01.04.2026 21:17 Відповісти
вже брате. Вже.
показати весь коментар
01.04.2026 21:32 Відповісти
Завжди виживають ті, які найкраще вміють пристосовуватися, так що з Арестовичем завжди буде все гаразд.
показати весь коментар
01.04.2026 21:45 Відповісти
НИКОГДА НЕ ВЕРТЕ СИЛЬНО ХУДЫМ МУЖЧИНАМ И СИЛЬНО ТОЛСТЫМ ЖЕНЩИНАМ !)
показати весь коментар
01.04.2026 22:02 Відповісти
голод проти холоду.
показати весь коментар
01.04.2026 22:15 Відповісти
це навiть мувiтон в луiнютон.
показати весь коментар
01.04.2026 22:17 Відповісти
Та не буде виборів ніяких. Хто готується до виборів, той не підтримає відкрито корупцію, як Зєля минулим літом, ще й наказав своїм золкіним виправдовувати корупцію!
показати весь коментар
01.04.2026 22:29 Відповісти
А чиї сини у нас воюють?
показати весь коментар
01.04.2026 22:30 Відповісти
Вермахт і люфтвафе не витягували, бо не було ресурсів. Палива для танків і літаків. З особовим складом все було не настільки критично.
показати весь коментар
01.04.2026 22:31 Відповісти
Поцікавтесь у любімого лідора про що його ефективні менеджери вже пів-року домовляються.
показати весь коментар
01.04.2026 22:35 Відповісти
Сдаться рашке и будет ему мир ...русский. Но недолгий ибо раше такое счастье подвалит в виде миллионов единиц нового пушечного мяса ,которое можно будет бросить в очередные мясные штурмы дальше в западном направлении и которое само добровольно им в руки пришло😆
показати весь коментар
01.04.2026 23:29 Відповісти
Ти дєбіл чи що?)) Ти написав
"і головне за посібництво ухилянь від призиву- розтріл!"
Я це спростував. А ти тепер з'їжджаєш) Жоден Джеміні не виїбе Джеміні, розумієш 🤡🤡🤡. А ще й коли ти непогано знаєш історію, і в тебе Безстрашна Четвірка та й взагалі всі draft dodgers це герої і умовно на стіні в рамочці.
показати весь коментар
01.04.2026 23:40 Відповісти
Веніславські-не проста сім,я- відома на Поліссі прокурорська велика родина.Навряд чи хтось у них служить у ЗСУ.Вони служать кожній владі.
показати весь коментар
01.04.2026 23:44 Відповісти
Це хіба якщо гроші закінчаться. Поки їх дають, то більш-менш буде нормально.
показати весь коментар
02.04.2026 00:14 Відповісти
Сторінка 1 з 2