5137 відвідувачів онлайн

Сирський покінчав адекватних комбригів у безтолкових контратаках, а тепер каже про проблему СЗЧ, - Герой України, полковник Кащенко

Герой України Кащенко розкритикував Сирського: що відомо?

Полковник ЗСУ та Герой України Дмитро Кащенко не розуміє, чому у Силах оборони досі не борються із нелюдським ставленням.

Про це він заявив у Фейсбуці, передає Цензор.НЕТ.

Що відомо?

"Якщо Головнокомандувач говорить про нелюдське ставлення, то що саме він має на увазі і чому з цим досі не борються? Якщо Головнокомандувач говорить про жорсткі покарання, то за які саме жорсткі покарання, окрім переведення до штурмових підрозділів?

Це наміри чи вже є чіткі рішення, яким передували попередній збір інформації про проблему СЗЧ, її всебічний аналіз із долученням саме профільних спеціалістів (психологів, юристів)? А далі вже складання чіткого плану і його реалізація. А тут поки незрозуміло, з чим вирішувати проблему: із СЗЧ чи жорсткістю покарання. Чи сам Головнокомандувач розбирався з проблемою СЗЧ?" - прокоментував він заяву Сирського про проблеми СЗЧ.

"Бо поки виходить, що покінчав адекватних генералів та комбригів, стер все, що можна, у безтолкових контратаках — починаючи від вмотивованого особового складу до закордонної техніки, максимально демотивував підлеглих від солдата до генерала, а потім сів і давиш умняка, що потрібно", - додав Кащенко.

Що передувало?

Він зазначив, що основною причиною СЗЧ є небажання проходити службу, побоювання за своє життя. На думку Головнокомандувача ЗСУ, щоб не було проблем з мобілізацією, потрібно, щоб представники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) ставилися до мобілізованих "по-людськи".

Топ коментарі
+57
Кринки, курська авантюра і інші про які ми не знаємо, скільки хлопців чудових загинуло заради "супергеніальних" стратегічних операцій сирка?
показати весь коментар
02.04.2026 13:24 Відповісти
+39
Достатньо одного питання!!! Чи був би кацап Герасімов начальником Генштабу рашки...якби його батько та мати жили б в Україні? Ну як таке може бути... коли вся рідня Сирка живе у рашці..ніяких дій русняве ФСБ не проводить стосовно них...і Сирок продовжує спокійно командувати? Вони не підтримують з ним зв*язку з за розбіжностей у поглядах!!))) Ну не смішить людей! Вісить Сирок на гачку ФСБ .... І зелений вишкварок про це дуже добре знає. І ніхто ..ніколи не повірить..що у Сирка не болить за батьків.
показати весь коментар
02.04.2026 13:53 Відповісти
+38
Сирок лише виконує накази політичного керівництва, саме через його піддатливість він досі на посаді. А зеленим потрібен лише піар. Йдіть в наступ, щоб західні партнери про це в своїх змі написали і дали нам ще трохи грошей на розкрадання. А чим це закінчиться для них не важливо, гроші вже поділені.
показати весь коментар
02.04.2026 13:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Кринки, курська авантюра і інші про які ми не знаємо, скільки хлопців чудових загинуло заради "супергеніальних" стратегічних операцій сирка?
показати весь коментар
02.04.2026 13:24 Відповісти
Сирок лише виконує накази політичного керівництва, саме через його піддатливість він досі на посаді. А зеленим потрібен лише піар. Йдіть в наступ, щоб західні партнери про це в своїх змі написали і дали нам ще трохи грошей на розкрадання. А чим це закінчиться для них не важливо, гроші вже поділені.
показати весь коментар
02.04.2026 13:31 Відповісти
Достатньо одного питання!!! Чи був би кацап Герасімов начальником Генштабу рашки...якби його батько та мати жили б в Україні? Ну як таке може бути... коли вся рідня Сирка живе у рашці..ніяких дій русняве ФСБ не проводить стосовно них...і Сирок продовжує спокійно командувати? Вони не підтримують з ним зв*язку з за розбіжностей у поглядах!!))) Ну не смішить людей! Вісить Сирок на гачку ФСБ .... І зелений вишкварок про це дуже добре знає. І ніхто ..ніколи не повірить..що у Сирка не болить за батьків.
показати весь коментар
02.04.2026 13:53 Відповісти
А чому б ні? Шо у них мало "наверху" етнічних українців, чи вихідців з України? І всі вони без сумніву мають рідних в Україні. У росіян в цьому плані менталітет дещо інший. Для них головне відданість державі, загальній справі, а хто ти за походженням справа десята. У них тридцять років державу очолював натуральний нацмен, і що? До цього часу значна частина населення вважає його "ефективним менеджером". Так що не в цьому справа з Сирським, а в його людських і професійних якостях.
показати весь коментар
02.04.2026 14:11 Відповісти
... а от Вам простеньке питання! Ви на місці Сирка. І Ваші батьки у рашці! Буде у Вас боліти душа за них? Чи Ви будете думати...що з ними зроблять..чи можуть зробити? І друге!! Ви очільник ФСБ..і знаєте...що у Сирка тато і мама у рашці! А вони ..це пряме дійство на Сирка. І Ви повірите...що у сиркових родичів розбіжності у поглядах... і це Вас так запевнить...що Ви НІЧОГО у цьому напрямку робити не будете? І не треба Сталіна прив*язувати до цієї ситуації. Там був СРСР... А тут дві окремих держави...Одна з яким зі звірячим обличям. Це б було смішно... що у німців Гудеріана родиді жили б у Челябінску..і мали з ним розбіжності у поглядах... і щоб НКВД цим не скористалося. Так от думок Сирка і є такілюдські і професійні навички... на які і впливає його ситуаці з ріднею. І про яку відданість державі Ви тут пишете? Чи рашка ..це суцільні Павлики Морозови?...)))
показати весь коментар
02.04.2026 14:27 Відповісти
Якщо твої батьки у рашці, то забери їх звідти. А якщо не можеш - не маєш права займати будь-які високі (й не тільки) посади.
показати весь коментар
02.04.2026 15:25 Відповісти
етнічний росіянин , закінчив військ училище .. раптом переїжджає в Україну в акурат на поч 2000 років .. після обрання путлера , прям раптово воспилав любовю до Неньки , де на той час зарплата офіцера була нижча раза в 4-5 ніж в кацапіїї .. феномен ... ????...
показати весь коментар
02.04.2026 14:45 Відповісти
Ні, просто контрольоване засилання троянського коня в Україну .
показати весь коментар
02.04.2026 17:11 Відповісти
Що за скоординована атака троллів на Сирського? Забуваєте, що Сирського було висунуто на посаду Головнокомандуючого після його блискучої операції по визволенню Харківської області.
показати весь коментар
02.04.2026 18:43 Відповісти
Ха-ха-ха ...Блискуча операція,не несіть пургу.Війна договірна,якщо ви ще це не зрозуміли,й рашики здали Харківську область,як і Херсон.
показати весь коментар
02.04.2026 19:08 Відповісти
Друже, я бачу ти розбираєшся в військових операціях , як баран в Біблії.
показати весь коментар
02.04.2026 19:32 Відповісти
Я не фанат Сирського, це однозначно. І те, що на його місці повинен бути хтось інший в мене теж сумнівів не викликає. Я з Вашим підходом до проблеми не згодний. Все ж таки чіплятися до національності сьогодні - це не комільфо. Минулими часами віддає, причому дуже далекими. А якби були виявлені спроби тиснути на Сирського через його рідних, то це б швидко стало відомо. І були б вжиті якісь заходи. При всій недолугості нашого сьогоднішнього державного механізму. Впевнений. А раз нам (широкому загалу) про це не відомо, то мабуть не все так однозначно, як Ви вважаєте. Щодо "челябінських" родичів Гудеріана мені нічого не відомо. Проте був в ті часи в Німеччині такий собі Федір фон Бок, генерал-фельдмаршал, до речі. Федором його прозвали не просто так, а тому що в його роду були російські аристократи. І ніяке гестапо його за це не трясло. І зняли його з посади не за походження, а за поразки на фронті. Десь так.
показати весь коментар
02.04.2026 14:57 Відповісти
"чіплятися до національності сьогодні - це не комільфо." - в Ізраїлі чіпляються до національності, чи не чіпляються?
показати весь коментар
02.04.2026 15:03 Відповісти
Та як сказати, взагалі депутатами кнессета були і є 102 араби. Так що якщо і чипляються, то якось дивно.
показати весь коментар
02.04.2026 17:28 Відповісти
У парламенті Ізраїлю - Кнесет - 120 депутатів.
У нинішньому складі 25-го Кнесету є приблизно 10 арабських депутатів від арабських партій.

А от у скільки разів у Кнесеті більше етнічних українців, ніж у Верховній Раді етнічних євреїв?
показати весь коментар
02.04.2026 18:21 Відповісти
Ви ще згадайте французів та німців у імператорській армії рашки..))) Тоді слово честь було значно вище походження. А слово честь залишилося лежати на полях Громадянської війни...у особах білих офіцерів..яких краснопузе бидло винищило під корінь. І більше слово честь не використовувалось ні в радянській арії... ні в руснявій. Та й у нас з цим теж повний швах. Грош ціна спецслужбам..якщо вони не використали рідню Сирка у своїх цілях. А ФСБ...ну ніколи це питання не залишить у спокої. І його рідних..які зараз в Австралії ... навіть питань нема. А Ваші знання про гестапо ..трясло..чи ні... пахнуть дитинством...))) Так що Ваша впевненність у порядності Сирка теж пахне дитинством.Ніхто і ніколи не повірить..що ФСБ рашки настільки простеньке..(дурноголове)...що повірило у розрив рідні з Сирком на фоні розбіжностей у поглядах...))) Розумний президент..щоб виключити наймалійші сумніви стосовно цього питання ... зняв би Сирка ..і задвинув його у самий глухий кут... Але де знайти такого розумного Президента?
показати весь коментар
02.04.2026 23:25 Відповісти
Прошу приклади ідентичні, а не оправдовування. Між іншим питання не до Сирського, а до так званого наполєончіка, який його поставив , який привів до влади клоунів, який разом із клоунами, з України збудував цирк.
показати весь коментар
02.04.2026 16:10 Відповісти
" У них тридцять років державу очоював натуральний нацмен " - так Україна теж була частиною тієї держави ,до речі "дорогой Леонід Ільїч " народився в Кам'янському ,а "Нікіта Сєргєїч " -на українсько -російському пограниччі на Курщині І до речі слова "хрущ" в кацапській мові немає ,так що є питання до справжнього його походженя і те що він багато років керував кп(б)у і дружина в нього була етнічною українкою ,А етнічних українців серед найвищої партномеклатури і військових за всіх часів і режимів ( царського ,совєтського і єльцинсько-путінського) хоч греблю гати .
показати весь коментар
02.04.2026 17:33 Відповісти
І мовою якого етносу говорили вищенаведені українці і той натуральний нацмен?
показати весь коментар
02.04.2026 18:24 Відповісти
Так тією мовою розмовляє більшість київської молоді і не тільки молоді.
показати весь коментар
02.04.2026 18:54 Відповісти
Якою тією? єврейською?
показати весь коментар
02.04.2026 19:28 Відповісти
Кацапською.
показати весь коментар
02.04.2026 20:35 Відповісти
Тобто не російською...а чому саме кацапською, чим це було обумовлено?
показати весь коментар
02.04.2026 20:40 Відповісти
Якщо тобі не подобається слово "кацапська " то напишу "російська".
показати весь коментар
02.04.2026 20:44 Відповісти
Це вже не я, а ШІ...дві концепції: 1 та 2. Ти якої притримуєшся?


У науковій та політичній дискусії існують дві основні інтерпретації статусу України у 1921-1991 роках.
1. Позиція про окупацію
За цією інтерпретацією Україна була фактично окупована Росією.
Після поразки Української Народної Республіки у війні з більшовиками (1917-1921) владу встановила більшовицька армія. У 1922 році Українська СРР була включена до складу Союз Радянських Соціалістичних Республік. Ключові рішення ухвалювалися керівництвом у Москва, де домінувала Російська Радянська Федеративна Соціалістична Республіка. Реальної політичної самостійності Україна не мала, хоча формально була союзною республікою.
Через це частина істориків і політичних діячів називає цей період радянською або російською окупацією України.
2. Позиція про союзну державу
Інша інтерпретація вважає, що Україна не була окупованою, а була однією із республік СРСР.
Українська СРР мала формальні ознаки державності: власну конституцію уряд і парламент місце в Організація Об'єднаних Націй з 1945 року. За цією точкою зору, Україна входила до федеративної держави - СРСР, а не була колонією чи окупованою територією. Висновок Фактично: Україна була частиною СРСР у 1922-1991 роках. Оцінка цього статусу (окупація чи союзна держава) залежить від політичної та історіографічної інтерпретації.
показати весь коментар
02.04.2026 20:58 Відповісти
Я притримуюсь концепції 2 ,бо теперішня Україна є правонаступником УРСР , бо вона зайняла місце УРСР в ООН ,на території України діяло і в деяких випадках діє і до цих пір законодавство УРСР ,а так звані "кордони 1991 року "- то кордони ,які перейшли до теперішньої України як спадок УРСР,
показати весь коментар
02.04.2026 21:09 Відповісти
Значить ти савєцкій чєлавєк, а по суті русскій.
показати весь коментар
02.04.2026 22:01 Відповісти
А звідки ж тоді теперішня Україна взялась ,з Марсу прилетіла ? Теперіщня Україна є правонаступником УРСР ,подобається це нашим ура-патріотам чи не подобається .
показати весь коментар
02.04.2026 22:08 Відповісти
А це звідки взялося і куди поділося? це лєнін придумав?

показати весь коментар
02.04.2026 22:15 Відповісти
Так то віртуальна кордони в як УНР ніколи не існувала ,це так мовити наші тодішні хотєлкі і не більше І до речі , ні Крим ,ні тим більше Кубань ,не входили до УНР навіть юридично ,а ,якщо вважати конституційною територією УНР ,яка була записана в Третьому Універсалі ,а намалювати можна багато чого ,тим більше що більшість тієї території владою УНР не контролювалась. Так чий же правонаступник теперішня Україна - Центральної Ради УНР , Української Держави гетьмана Скоропадського чи Директорії УНР - котра з цих влад була як кажуть "лєгітімною". До речі країни Антанти не визнавали жодну з цих "влад " . а на Паризькій мирнійній конференції делегацію УНР послали подалі, ,здогадайся в яке місце.
показати весь коментар
02.04.2026 22:53 Відповісти
Це мапа етнічних українських земель і далеко не усіх, а не тодішні хатєлкі.

Дипломатичне визнання Української Народної Республіки (УНР) проходило у кілька етапів, починаючи від перших контактів наприкінці 1917 року до повноцінних міжнародних договорів 1918-1921 років.
Нижче наведено список ключових країн та обставин їхнього визнання.

1. Четверний союз (Берестейський мир)
Це було перше офіційне міжнародне визнання УНР як незалежної держави де-юре. Після підписання Берестейського мирного договору 9 лютого 1918 року Україну визнали:
Німецька імперія
Австро-Угорська імперія
Османська імперія
Болгарське царство

2. Країни Антанти (де-факто)
Наприкінці 1917 - на початку 1918 року країни Антанти шукали союзників проти Німеччини та більшовиків, тому встановили дипломатичні відносини з УНР на рівні генеральних консулів або військових місій:
Франція (грудень 1917)
Велика Британія (січень 1918)
Проте після підписання Україною миру з Німеччиною ці країни фактично припинили офіційні контакти з УНР.

3. Сусідні держави та нові республіки
У період 1918-1920 років УНР активно обмінювалася дипломатичними місіями та визнавала незалежність інших держав, що постали на руїнах імперій:
Грузія, Азербайджан, Вірменія (1918-1919)
Польща: Визнала УНР де-юре згідно з Варшавським договором у квітні 1920 року.
Латвія, Литва, Естонія: Визнали УНР у 1919-1920 роках.
Білоруська Народна Республіка: Офіційне визнання та встановлення консульств у 1918 році.
Румунія: Визнала УНР у березні 1918 року (був встановлений обмін дипломатичними представниками).

4. Інші країни
Святий Престол (Ватикан): Встановив дипломатичні відносини у 1919 році (призначено графського прокуратора).
Аргентина: Стала єдиною країною американського континенту, яка визнала УНР де-юре (постанова уряду від 5 лютого 1921 року).
РСФСР (Радянська Росія): Визнала УНР у червні 1918 року під час мирних переговорів у Києві (договір про прелімінарний мир), але згодом порушила ці домовленості.
Важливо: Багато європейських держав (Швейцарія, Швеція, Данія) мали неофіційні дипломатичні місії УНР на своїй території, що вважалося формою визнання де-факто
показати весь коментар
02.04.2026 23:04 Відповісти
хіба король Данило, Хмельницький, Мазепа, Шевченко, Франко і тисячі інших славетних українців жили в УРСР? Україна перш за все є їх правонаступником, а по хронології, так, йде відразу за періодом УРСР.
показати весь коментар
02.04.2026 22:57 Відповісти
Король Данмло жив в Галицько- Волинському королівстві ,Хмельницький в Речі Посполитій , Мазепа в Московщині , Шевченко в Російській імперії ,Франко - в Австро- Угорщині ,так само і тисячі інших славетних українців.
показати весь коментар
02.04.2026 23:02 Відповісти
князь галицький (1205-1206, 1211-1212, 1230-1232, 1233-1234, 1238-1264), володимирський (1205-1208, 1215-1238), Великий князь Київський (1239-1241).
показати весь коментар
02.04.2026 23:05 Відповісти
і я про це! тому зводити все до недолугого сталінсько-лєнінського утворення УРСР якось не комільфо!
показати весь коментар
02.04.2026 23:06 Відповісти
А віртуальна УНР - це комільфо ?
показати весь коментар
03.04.2026 13:51 Відповісти
для українців дійсна Українська народна республіка - безумовно.
показати весь коментар
03.04.2026 15:46 Відповісти
А чому не Українська Держава гетьмана П. Скоропадського ,яка була ,до речі ,більш реальною,бо контролювала набагато більшу територію ніж віртуальна УНР , про яку ще тоді казали "У вагоні- Директорія ,під вагоном - територія ".
показати весь коментар
03.04.2026 18:43 Відповісти
кацапІПСО і тоді було, недаремно проф.Преображенський радив не читати совєцьких газет, а через 100 років їх точно не варто брати за історичну основу. Достеменно відомо лише одне - Україна як держава тоді була і тільки через внутрішні протистояння не змогла устояти перед орками. Зараз ситуація не краща, але з інших причин.
показати весь коментар
03.04.2026 20:50 Відповісти
"Тільки через внутрішні протистояння не змогла устояти " - є така стара як Світ приказка - "Там де два українці - там три гетьмани " що відображає " українську ідентичність" у всій красі . До речі ,трохи історії- за "орків " - червоних чи білих воювало більше українців ніж Армії УНР. , Ось така от історія і без так званих "іпсо " про які так любить розповідати гівномарафонівська пропаганда .
показати весь коментар
03.04.2026 21:07 Відповісти
не забувайте, що 100 років тому було 700 років з моменту нападу орків на Русь і зради першого героя росії сашка невського, і совєцьку протухшу антиукраїнську пропаганду точно не варто виставляти як історичні істини. краще назвіть хоч один народ, який би зміг як українці 800 років утримувати свою національну ідентичність і не зникнути з історичного поля. і прислів'я про 3-х гетьманів як раз свідчить про те, що наш народ завжди намагався творити свою долю, а не лягати під ворога.
показати весь коментар
03.04.2026 21:30 Відповісти
А чому ж ті самі гетьмани почергово орієнтувались то на Річ Посполиту , то на Московщину ,то на Османську імперію.
показати весь коментар
03.04.2026 21:38 Відповісти
це ж наші сусіди були чи ви гадаєте, що мудрий той гетьман, який хамовито посилає всіх і носиться зі своєю потужністю як дурень з писаною торбою?
показати весь коментар
03.04.2026 21:52 Відповісти
А ви не дивіться перед сном гівномарафон і зєліні відосіки .а то ще якісь жахастики присняться.
показати весь коментар
03.04.2026 21:42 Відповісти
рівень аргументів у вас щось почав стрімко падати
показати весь коментар
03.04.2026 21:49 Відповісти
головне у орків відданість не державі, а главі держави! ця відданість закріплена у орків на генетичному рівні, бо 800 років виживали лише ті, хто гнувся перед владою. нацмен, який правив орками 30 років, це прекрасно знав і використовував, йому і його оточенню до лампочки була держава, влада була самоціллю, тому легко і без сумнівів знищили десятки млн людей.
показати весь коментар
02.04.2026 22:53 Відповісти
Так орки завжди мали і мають державність ,а українці завжди були чи під поляками чи під московитами чи ще під кимось.
показати весь коментар
03.04.2026 21:41 Відповісти
не ідеалізуйте орків з їх державністю, краще згадайте, як формувалась московія, хто їй царів призначав, і хто за походженням імператори і імператриці. а українці, ще раз повторю, виживали як могли, і не тільки вижили. а ще й спромоглися свою державу заново створити. падати і вставати набагато важче, але благородніше, ніж впасти і повзати, як кацапи зараз повзають перед китаєм.
показати весь коментар
03.04.2026 21:48 Відповісти
200%
показати весь коментар
02.04.2026 15:12 Відповісти
і не тільки сирський!
В Україні міністр оборони і той ФЬОДОРОВ!!!

Уявляти, якби на кацапії під час війни мін. оборони був якийсь Мельник чи Петренко?....
показати весь коментар
03.04.2026 00:03 Відповісти
Сирок лише виконує накази політичного керівництва, саме через його піддатливість він досі на посаді. А зеленим потрібен лише піар. Йдіть в наступ, щоб західні партнери про це в своїх змі написали.
Ви помиляєтесь.Сирський поставлений для того,щоб утилізувати ЗСУ й цивільних,мобілізованих туди у м'ясних штурмах,й поки всі українці це не зрозуміють,кладовища будуть збільшуватись.
показати весь коментар
02.04.2026 19:13 Відповісти
Перестань молоти полову. Приведи хоча б один аргумент.
показати весь коментар
02.04.2026 19:34 Відповісти
А для чого по твоєму Зе зняв Залужного?
показати весь коментар
02.04.2026 20:42 Відповісти
Прекрасний приклад Кринок. Не нагадаєте, хто тоді був Головнокомандувачем?
показати весь коментар
02.04.2026 13:51 Відповісти
Себастиан Безпам'ятний! Верховний і був Верховним!😁
показати весь коментар
02.04.2026 14:33 Відповісти
Ви плутаєте посади Головнокомандувача та Верховного Головнокомандувача
показати весь коментар
03.04.2026 12:55 Відповісти
Не підкажете хто тоді керував ОТУ Хортиця і який криворотий дермак його туди призначив?
показати весь коментар
02.04.2026 16:29 Відповісти
А до чого Хортиця до Кринок? Це зовсім інше угруповання ...
показати весь коментар
03.04.2026 12:57 Відповісти
Той,кого рекламують у кандидата в президенти 🥴.
показати весь коментар
02.04.2026 19:16 Відповісти
кацапська мерзота методично знищує ЗСУ зсередини , його керунок- це катастрофа України. Сильні наші збройні сили хіба потрібні кремлю ? чи потрібні зеленому покидьку який рейтинги міряє? При Залужному хіба було стільки сзч? при ЗАЛУЖНОМУ були перемоги, а не рачкування до Києва . В призначенні сцирського стирчать вуха дерьмака, який на кремль працює, на капітуляцію України
показати весь коментар
02.04.2026 14:02 Відповісти
Можна таке панно намалювати - Зеленський з вухами Єрмака...
показати весь коментар
02.04.2026 15:05 Відповісти
І не сирка " чего ізволіте агент" буратінка" ?", а шута зеленського Він - маріонетка , а може і " хароший хлопець" путлера ! Сирьський , виконував всі злодіяння маленького " троянського віслюка"
показати весь коментар
02.04.2026 14:57 Відповісти
Кринки це дітище Залужного, яке дісталося Сирському по наслідству. Кринки ЗСУ захопили 20, 10, 23 року, а Залужний був головнокомандуючим до 8,02,24 року. Щодо "Курської авантюри", то це була блискуче проведена військова тактична операція, виконана по всіх канонах військової науки і незрівнянно грамотніше проведена, ніж наступ Залужного літом 2023 року.
показати весь коментар
03.04.2026 00:33 Відповісти
і ця "блискуче проведена військова тактична операція" закінчилась ПОВНИМ ПШИКОМ рівно так само, як і наступ Залужного в 2023, на який він, між іншим, не погоджувався, але був примушений наступати нашими так званими "партнерами" і особисто головКОКОмандувачем наскільки я знаю....
показати весь коментар
03.04.2026 00:09 Відповісти
Тільки повний невіглас може говорити, що наступ на Курськ закінчився пшиком. Задача полягала в тому , щоб на вигідних для себе позиціях відтягнути війська лаптєстану від інших ділянок оборони і уникнути рішучого наступу лаптєногих. І операція була проведена блискуче , несподівано для ворога з сотнями полонених лаптєногих. Якби Залужний не погоджувався, то він міг подати у відставку, але не гнати людей на погибель. А після невдалого наступу відповідальність Залужний по класиці звалив на підлелих, що говорить про його моральні якості.
показати весь коментар
03.04.2026 00:25 Відповісти
Видно, цього Кащенко за щось турнули з посади і він дав волю емоціям. Бо так нахабно висловлюватися проти Головнокомандуючого може тільки камікадзе.
показати весь коментар
02.04.2026 19:04 Відповісти
В 2019 році теж казали, гірше не буде..
показати весь коментар
02.04.2026 13:30 Відповісти
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B9_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Драпатий Михайло Васильович
Це той, ким затикали прорив русні на Харків та кидали стабілізувати обстановку довкола Куп'янська.
Військові про нього схвально відгукуються.
показати весь коментар
02.04.2026 13:33 Відповісти
чому , Ви , такий наївний ? Зеленський - ворог України, він робив і робе все за вказівками ФСБ , вжє міг-би тисячу разів , змінити , алє Сирський, тє , що треба зейлу
показати весь коментар
02.04.2026 15:06 Відповісти
За вказівками русні треба терміново вийти з Донбасу.
Для нас - тільки мінуси, для русні - тільки плюси.
Але - ні.
показати весь коментар
02.04.2026 15:08 Відповісти
Вийти не з Донбасу ,а з того огризка що від нього залишився. І До речі нагадаю,якщо хто забув з чого почалась так звана "русская вєсна " і днр в 2014 році на Донбасі - а вона почалась не з Донецька ,а з Слов'янська і Краматорська , які тепер наша пропаганда називає проукраїнськими містами ,цікаво а в квітні 2014 року вони теж були проукраїнськими ?
показати весь коментар
02.04.2026 17:41 Відповісти
В руснявій коньституціі ще Херсон з Запоріжжям записані.
Ящко і з них не вийти, нєувязочка получаєтся. Бо за руснявим законом вони - територія росії.
показати весь коментар
02.04.2026 17:43 Відповісти
Так кацапи самі в листопаді 2022 відступили з Херсону ,ще й за собою Антонівський міст підірвали .
показати весь коментар
02.04.2026 17:45 Відповісти
коньституцію це не змінює. І навіть мови не йде про її зміну.
Тож, формальний привід продовжувати війну - більш ніж є: Україна - окупант, частини двох суб'єктів ********* захопила. Тому - або геть з Херсону і Запоріжжя, або - сво продовжується вплоть до достіжєнія всєх цєлєй.
показати весь коментар
02.04.2026 17:52 Відповісти
Та ту конституцію міняли всі кому не лінь ,починаючи з кучми .так що однією зміною менше -однією більше - це по великому рахунку нічого не змінить і до речі ,якщо бта конституція хоч колись з самого початку свого існування ( з 1996 року ) виконувалась ,то ми були найбагатшою і найщасливішою країною в світі ,а так ми стали найбіднішою країною Європи . І війна ,по великому рахунку ,тут не головне бо Україна стала такою ,ще задовго до 2014 а тим більше до 2022.
показати весь коментар
02.04.2026 19:00 Відповісти
"починаючи з кучми"

ЩО?
кучма міняв конституцію ракової *********?😆😂🤣
показати весь коментар
03.04.2026 00:12 Відповісти
Мова про нашу конституцію а не за кацапську.
показати весь коментар
03.04.2026 13:50 Відповісти
Не утерпел---подкину. Много раз ранее печатал про это. Кажись или в 2007 или 08г под петербургом был слёт фашистов рф, и там же гости прибыли---с донецка, и именно там впервые засветился флаг днр, он таким и сегодня остался! Это прошло по новостям в кацапии вяло, но полиция формально на сутки всех закрыла, штрафы впаяли и разогнали по домам. Я фамилии подзабыл, потом они вылезут с 14 г начиная и у нас и у кацапов.
показати весь коментар
04.04.2026 20:48 Відповісти
Тому що немає контролю народу над владою проголосували а звільнити ціх підарів не можемо в США наприклад довибори в конгресс і сенат раз на 2 роки не сподобався президент поміняли Раду і вже гнобити країну не можуть у нас поставь святого - красти почне а туди йдуть не святі а як виявляється вороги народу и хочуть сидіти і гнобити народ поки не винесуть .
показати весь коментар
02.04.2026 13:47 Відповісти
Вони хочуть як пукін сидіти, доскону
показати весь коментар
02.04.2026 13:49 Відповісти
Вірно.
показати весь коментар
02.04.2026 14:12 Відповісти
нарід дозволяє ,поки, що , жєруть лапшу геббельс -марафону , отримують , вавіну тисячу 23$ та е-бачкуються, задоволені , що " найвеличніший з менеджерами , мародерять мільярди , ковтають , за три сребрянніка хуцлу найбрехливішого лідора
показати весь коментар
02.04.2026 15:16 Відповісти
Це якраз і є найбільша проблема України що вибори в раду і президента об'єднані в часі а не зміщені на половину сроку президента. Друге раду треба обирати в два етапи через довибори.
показати весь коментар
02.04.2026 15:30 Відповісти
Члєнограй вдавиться скоріше.
показати весь коментар
02.04.2026 13:32 Відповісти
Очевидно, що вирішувати це буде Найвелічніший лідор, особисто та одноосібно.
А турбує його лише одне-власний рейтинг.
Сирський лідору "інтуїтивно зрозумілий" та слухняний.
Якщо якимось дивом рейтинг Сирського не почне рости, зміни головкома не буде.
Отже, ситуацію змінить лише зміна верховного.
показати весь коментар
02.04.2026 13:40 Відповісти
Плюс-мінус десь так.
Хоча, якщо на зєлю добряче натиснути одночасно зверху і знизу, як з д'Єрьмаком, то можливі варіанти.
показати весь коментар
02.04.2026 13:42 Відповісти
Ні, треба поставити Деніса Войцеховського. Сирський за свою кар'єру точно не робив таких грубих прорахунків, як Залужний з літнім наступом 2023 року. А війна є війна, на війні втрати неминучі.
показати весь коментар
02.04.2026 18:35 Відповісти
Це мабуть Залужний про той контрнаступ з усіх прасок волав, мотивуючи русню на лінію суровікіна.
А русню з-під Києва вигнали, і Херсон з Ізюмом від неї звільнили, мабуть, під керівництвом військового генія Сирського (так, Сирський командував на харківському напрямку, але - під Залужним, бо як совок-виконавець він - підходить).
показати весь коментар
02.04.2026 18:38 Відповісти
Там конфігурація фронту була така, що напрям майбутнього наступу був очевидним для всіх. Чи могли німці наступати по-іншому на Курській дузі?
показати весь коментар
02.04.2026 18:57 Відповісти
Логіка тут є. Бо більшість вирішила шо Мінськи домовленності були такі хрінові, а клоун прийде і все порішає. Заслуженно.
показати весь коментар
02.04.2026 13:36 Відповісти
А давайте ви не будете пи₴діти. Чесно.
показати весь коментар
02.04.2026 13:33 Відповісти
Зелений наполеончик вважає себе "геніальним" стратегом і щось там планує і планує, хоча навіть не служив, риба гниє з голови.
показати весь коментар
02.04.2026 13:32 Відповісти
Риба гниє з кишок. Гниль електорат обрав гниль на всіх рівнях. І цей електорат скоро вже отримає право голосу за кордоном.
показати весь коментар
02.04.2026 15:04 Відповісти
Сторінка 1 з 2