4166 відвідувачів онлайн

Невідомий вбив військового ТЦК у Львові: нападника розшукують, - Нацполіція

Чоловік вбив військового ТЦК у Львові: подробиці

У Львові невідомив вдарив ножем військового ТЦК у шию, внаслідок чого той помер. Нападника розшукують правоохоронці.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомили у Нацполіції.

Що відомо?

Близько 14:15 до правоохоронців надійшло повідомлення про те, що на вулиці Патона під час проведення заходів оповіщення невідомий завдав удар ножем у шию військовослужбовцю ТЦК, після чого втік.

Попри зусилля медиків, від отриманих травм потерпілий помер у лікарні.

"Проводиться поліцейська спецоперація. До розкриття злочину задіяні оперативники кримінальної поліції, слідчі, патрульні поліцейські та співробітники інших служб поліції", - йдеться в повідомленні.

Наразі розпочато провадження за фактом умисного вбивства.

Санкція статті передбачає покарання - позбавлення волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічне позбавлення волі.

Топ коментарі
+39
"Оповіщення" стають все більш небезпечними для обох сторін процесу. Реакції влади на цей безлад немає.
показати весь коментар
02.04.2026 15:28 Відповісти
+26
Боді-камера та представник поліції в цьому ввипадку були б не зайві.
показати весь коментар
02.04.2026 15:29 Відповісти
+20
А яка різниця, що там на росії? Україна ж начебто і обрала шлях - не бути росією, а йти шляхом цивілізованих країн і стати частиною західного світу…
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
та отож - забагато фанів москальських у Львові з'явилося!
показати весь коментар
03.04.2026 09:55 Відповісти
"війна - то норма" - це девіз москалів. це ж вони розпочали "асвабаждєніє". ти з них? прагнеш "свабоди"? так москалі в цю "норму" усіх громадян України легко включать.
показати весь коментар
03.04.2026 09:59 Відповісти
вірно, має бути відповідна плата за ризик життям, хоча адекватної плати просто не має, життя - безцінне. проте ризик має мати достойну компенсацію. Тим часом всілякі міндічі набивають кишені мільйонами та зникають з ними за кордоном, воїнам платять найсмішніші 20000 посилаючи їх на смерть! от за це зе-влада має відповісти по повній!
показати весь коментар
03.04.2026 10:09 Відповісти
>З часом можна буде збудувати завод
>просто треба мати ще заводи з розділення ізотопів літію
У нас начебто все необхідне вже є, чи ні?
>просто треба більше БЧ
у вас все просто. Як у одного відомого персонажа, який казав, що для припинення війни надо просто пєрєстать стрєлять.
>так само, як зараз збивають дрони та ракети
бо зараз вони не несуть екзистенційної загрози русні.
Коли мова йтиме про захист мАцкви від ядерки, там мотивація інша буде. І виробництво засобів ППО, відповідно, інших масштабів.
>так мені і потрібен ядерний та хімічний тероризм
Так і пишіть на "агітці", а то вводите в оману якимось "гарантованим взаємним знищенням", якого і близько не буде.
Нам просто треба стати ядерними і хімічними терористами.
Як, наприклад, КНДР.
показати весь коментар
03.04.2026 15:46 Відповісти
26 людей лайкнули вас,які не знають,що згідно Закону про мобілізаційну підготовку і мобілізації,забороняються об'єднані групи,ст.5п.7
З цього виходить,що влада,загоняючи поліцію у групи з ТЦК,порушує закони,які були раніше до них створені.
показати весь коментар
03.04.2026 18:38 Відповісти
Так і є, життя безцінне, але ризик має відповідно оплачуватися, коли чиновник в тилу отримує 200 000 грн, а військовий у війну навіть 100 000 грн, то це якась єрунда по факту, а по факту менше отримують більшість. Є книги і мотивація через примус ніколи не мала позитивних наслідків, одні тільки діти забусярених чоловіків на все життя запам'ятають це і потім в гарний момент це все повернуть, образа, приниження і помста це ніколи не забувається, ніколи.
показати весь коментар
03.04.2026 18:38 Відповісти
Зрозуміло. Якби ви читали книги,історичні статті,мемуари тощо(хоча б по 1 матеріалу на рік)...ви б знали,що у Сталіна старшого сина звали Яків Джугашвілі,це той що був артилеристом і потрапив в полон на початку війни,так от Сталін любив його матір,свою першу жінку Катерину здається Сванідзе,а значить і любив сина від неї але по своєму. Після загибелі Якова,Сталін старався вберегти меншого Васілія від Алілуєвої. Васілій був сміливий,нарваний і сам рвався в бій. Його можна назвати бойовим льотчиком. Що ж до монархів і феодалів середньовіччя....друже,якби ви були хоч трошки грамотним і допитливим,вам би не прийшло в голову порівнювати звичаї станових суспільств середньовіччя з звичаями початку 21 століття... Старайтеся твердо щось знати і не будете смішним коли полізете в суперечку з людьми,які в рази більше від вас знають і розуміють
показати весь коментар
03.04.2026 18:44 Відповісти
ПиСи. Це сповна стосується і сина Ріббентропа. Ніяких найтехнологічніших армій світу він не водив вперед,на Курській дузі він командував невеличким чи то танковим чи САУ підрозділом і його екіпаж безпосередньо ставив рекорди по спалених Т-34))) старайтесь не писати тут кумедних дурниць,милий друже))))
показати весь коментар
03.04.2026 18:48 Відповісти
.....
показати весь коментар
03.04.2026 18:49 Відповісти
Цікава у вас картинка.Бачу у вас японський прапор.Ви дійсно живите в Японії?Тоді у меня для вас чудова новина.Ви там можете купити книгу японського автора.
Книга Акио Накатани «Death Object: Exploding The Nuclear Weapons Hoax» (2017) утверждает, что *ядерного оружия как функционального взрывного устройства не существует* - это крупнейшая в истории научная и пропагандистская мистификация (hoax), которую автор называет *Fake Nuke Feint* («Фальшивый ядерный финт»). Учитывая,где нам только уже не наврали-этой книге я верю на 100%. На Ютуб канале Александры Романовой(Андерсен)краткий разбор этой книги.Ось посилання.
https://www.youtube.com/watch?v=CUqNwA4ih9k
показати весь коментар
03.04.2026 19:25 Відповісти
Трохи нижче по гілці пропоную подивиться мій коммент і більше не хвилюватись стосовно ядерної зброї.
показати весь коментар
03.04.2026 19:30 Відповісти
Якраз для "нашого японця".
показати весь коментар
03.04.2026 19:44 Відповісти
Про сталіна мені вибачте не цікаво, але в коротко можна перечитати і про партійну верхівку, також є книга дочки сталіна і вона там багато пише, також коротко читав для загального. Василь сталін типовий мажор був, так він воював але далеко не в перших рядах. Ну і про інших чиновників також, діти багатьох з яких втікали куди могли. Детальна біографія тирана вибачте не цікава. П.С. Не пишіть станіла з великої літери бо питання виникають.

Ну то ви навели приклади, то я навів від себе. У нас прості гинуть, а тилові щурі владні броньовані далі будуть жити краще життя, але вони нічого не зробили для країни і українців, вони не довели, що можуть займати керівні посади як наведені вами монархи.

Я не принизити вас, чи ще щось, мені це не треба.

Просто я брав участь в обороні Києва в Ірпені, і мажори, влада, поліція і т.д. потікали на крузаках, а прості будували загороження з ТРО, ми виходили і ходи де хочеш, поліції НУЛЬ. І нажаль наші загородження пробили БМП-2 і декілька чоловік загинули. Коли москалів вигнали, то чиновники, поліція, мажори і т.д. повернулися і далі нормально живуть досі, а тих, хто лишилися і боронили і допомагали - бусярять і обізвали "ухилянтами".

І із останнього, то ось недавно бачив як діючий військовий бере кредит на іпотеку, бо в нього тупо нема свого житла ... тобто для чиновників житло є, а для захисників нема ... лицемірство.

Так, я навів приклад монархів, бо право на владу, на статус і т.д. в першу чергу повинні мати хто воює за країну, як це було не так давно, саме захист держави давав статус і владу, а не оце що зараз. ******* модель держави утопічна, бо знищується генетика воїнів і в тилу за бронями лишаються люди з низькою соціальною відповідальністю, які крадуть в тилу без гризіння совісті. Нажаль.

Також маю знайомого, відірвало ноги, то "ухилянти" скидалися на Ланос, щоб людина могла пересуватися, бо у влади є щось там 800 грн в місяць, а новий автопарк чиновникам. Вибачте але в мене горить страшно від цієї несправедливості і таке відчуття у більшості людей.
показати весь коментар
03.04.2026 19:58 Відповісти
Це ти про Роберта Броуді - Мадяра? Чи про Олександра Турчинова? Чи про сина головного рабина Києва?
показати весь коментар
04.04.2026 10:38 Відповісти
На рахунок "кожен народ має ту владу,яку він заслуговує" не погоджуюсь, бо читаю книги. Багато де влада захоплена і країн з диктатурою вистачає і та диктатура фінансується наприклад рашею. Із найближчого, то Білорусія, де вусатий силою утримує владу і він в крові утопив бажання людей змінити його, подавлені протести за допомогою рф весь світ бачив. Та сама історія інші країни типу Іран, Чечня, Північна Корея, Сектор Газа, Сирія, Венесуела і т.д. - це все люди по суті в рабстві режиму. І коли режим скидають, то країна оживає.

Той же совок и т.д. тримали українців в рабстві також.

Україна програє, бо просто простим людям не дають мати зброю, у кожного адекватного українця має бути свій арсенал, особливо після того, що пережили українці історично, голоди, репресії, знищення і т.д.

І так, в перші дні дуже не вистачало зброї, тому в Києві мусили роздавати зброю, бо в людей нема, а представте що було б якби люди мали власну зброю, то русаків валили б з кожного вікна.

Але влада України більше боїться свого озброєного населення, яке може спитати за схематози, ніж окупантів зі зброєю.

Вибору як такого нема і не було, бо кандидатів підсовують підібраних, а це не вибір. Книги є і це вивчено. Навіть США ось з Трампом опинилися з вибором без вибору.

І вибачте, але совком тягне і з сталіном, бо сталін просто одиниця, а його накази виконували інші підібрані люди з дуже низькою соціальною цінністю.

Ну і питання чи ви українець, коли пишете з великої букви того, хто винищив мільйони українців, навіть якщо літературно імена пишуться з великої, бо сталін це вбивця психопат.
показати весь коментар
04.04.2026 13:54 Відповісти
Друже,закінчуйте напомповувати мене своїм маренням! Яким простим українцям зла влада не дає зброю? В ЗСУ ,хай 1 млн.,а ухилянтів і біженців 6 млн.,ви у своїй лихоманці дійшли до думки,що ці 6 млн.героїв-українців ,отримавши зброю, валитиме русню з кожного вікна?)) Я далі просто не хочу витрачати на вас час...
показати весь коментар
04.04.2026 22:02 Відповісти
Ну походу у вас своє бачення. Офіційно в Україні не дозволено мати зброю, або шалена бюрократія з перевірками і т.д. Нема терміна "ухилянт", його придумали для приниження, це є книги, це совок підхід, коли влада собі 200 000 грн +хабарі, а мобіку 20 000 грн.

Так я був в перші дні на околицях Києва, трохи повоював, то на 12 людей було 2 калаші, які були затрофеєні на підходах до Києві, а поблизу у сусідів було дві польські гвинтівки. Якби була своя зброя, то була в усіх і це дуже багато що змінило і москалів валили б нормально.

Не просто так кинулися роздавати калаші в перші дні для оборони, і це допомогло!!!

Сидіть собі діду, ви пожили і старческе мислення дуже видно. Ви не були і пишете МАРЕННЯ.
показати весь коментар
05.04.2026 12:47 Відповісти
відчепись уже хлопче! я тобі не зливний бачок,куди ти можеш зливати свою маячню ботаніка....
показати весь коментар
05.04.2026 13:04 Відповісти
Готтентотська мораль ... не гори діду, пожив і радій, а молодь мусить воювати і ти ще щось тут на формі невдоволення строчиш.

І на майбутнє, ти топиш за владу на бронях, а простих обзиваєш ухилянтами, так от зараз економіна України трошки так переходить в погані часи, так от захищувана тобою броньована влада тебе ПЕРШИМ лишить без пенсії і кине, 90-ті тому приклад.
показати весь коментар
05.04.2026 17:40 Відповісти
👉🖕
показати весь коментар
05.04.2026 18:15 Відповісти
поліція повідомляє про спецоперацію з розшуку чоловіка в Львові
показати весь коментар
02.04.2026 15:31 Відповісти
І росія зрештою програє цивілізованому світу, можливо не зараз, але в кінцевому рахунку цивілізація переможе варварство, тупість і відсутність хоч якогось інтелектуального потенціалу. Там немає майбутнього, хоча зараз, можливо, в них дійсно вистачає довбнів йти вбивати людей і помирати за 30к зелені
показати весь коментар
02.04.2026 15:41 Відповісти
Та ще не на часі.
показати весь коментар
02.04.2026 16:13 Відповісти
декілька місяців пройшло після того як айтішніка бусярили і він тцкашніка зарізав, так тоді поліція була, але ніфіга не робила. а тут навіть поліції не було. що там взагалі відбувається в тому Львові?
показати весь коментар
02.04.2026 16:13 Відповісти
Так, тільки убивць у Європі засуджують на довічне, а в Україні вони стають героями і суди тривають роками.
показати весь коментар
02.04.2026 16:14 Відповісти
винна тільки влада, не працівники тцк і не люди, які не хочуть воювати
показати весь коментар
02.04.2026 16:17 Відповісти
Отут вірно.
Причин занепаду багато , але обов'язково треба звернути увагу на переНАселення. ‼️ З усіх переферій величезної імперії люди лізли в Рим. Багатії - шикувати і бути серед престижу та моди. Воїни ветерани - отримувати посади та право на землю за вислугу років. біднота - за роботою, хлібом і видовищами . Купі всяких процдисвітів, найманців, обслуги, постійне завезення слуг, гастарбайтерів, рабів, шльондр та всяких екзотичних людей...
Коли економіка і логістика їжі стали хиріти, раптово™ все вийшло з під контролю!!!
Чи не нагадує перспективи Европи ???? Ой, ну не будемо про погано )))
показати весь коментар
02.04.2026 16:20 Відповісти
Проблема яка сама розсмоктатись не може! А ця "влада" не вміє працювати, самі лише показуха {ШОУ} і розпил..
показати весь коментар
02.04.2026 16:22 Відповісти
ви подивіться на карту щільності населення рф - більшість живе в європейській частині. Достатньо винести найбільші міста.

Ну і пан не читав інфографіку, або не зрозумів, бо знову розраховує хто кого вб'є і скільки разів.
показати весь коментар
02.04.2026 16:22 Відповісти
Деніс, українською твоє ім'я звучить як Денис. Прокол, таварісчь, прокол...
показати весь коментар
02.04.2026 16:29 Відповісти
Ну было понятно что такими темпами противостояние между ТЦК и гражданами Украины не хотящими воевать, непременно перейдут в противостояние вооружённое с жертвами с обеих сторон и проблему эту надо решать немедленно или получим ещё большие проблемы.
показати весь коментар
02.04.2026 16:31 Відповісти
Знаю багато військових і якщо вони прийдуть, то в першу чергу запитають у влади. Аналогію з Афганцями погугліть. А прості люди часто віддавали останнє на підтримку ЗСУ, сотні тисяч відео є з передаванням грошей, тушонки, огірків в банках, автівок, дронів і т.д.

Ви праві, коли військові прийдуть, то вони запитають яким чином у поліціянта 450 млн грн грошей у тилу.
показати весь коментар
02.04.2026 16:34 Відповісти
ЯЗ не чарівна, а засіб знищення десятків мільйонів разом з містами. Це значно більший і потужніший засіб тиску, ніж дрони.
показати весь коментар
02.04.2026 16:37 Відповісти
>Щоб створити стільки ЯЗ, аби цього досягнути, у нас немає ані грошей, ані можливостей.

Є такі можливості і гроші.

>І русня сидіти склавши руки не буде.

І що вони зроблять? Вони вже воюють на повну силу.

>Знову таки, див. Іран. Що зараз з їх ядерною програмою.

Іран існує як незалежна держава, жоден солдат не ступив на їх землю. Ну і вони є загрозою для ізраїлю, а ми - ніт.
показати весь коментар
02.04.2026 16:44 Відповісти
Кацап, тут воткі нєт. Іди собі додому.
показати весь коментар
02.04.2026 16:44 Відповісти
>Хочете перевірити?

а у нас і так загроза тотального винищення. Без ядерки вона реалізується 100%. З ядеркою - русня буде змушена відступити. А якщо ні - ми заберемо з собою русню.
показати весь коментар
02.04.2026 16:45 Відповісти
Не будуть вони продовжувати ніякого наступу. Просто знищать 100% українців декількома залпами ядерних ракет. Ти знищиш десяток мільйонів росіян. А вони знищать всі 30 млн українців. Шикарний в тебе план! Чіткий, як швейцарський годинник
показати весь коментар
02.04.2026 16:46 Відповісти
Так все необхідне для створення ЯЗ є в Україні, нам не треба щось імпортувати - немає потреби в валюті.

>Зроблять? Наприклад, точково вб'ють всіх причетних спеціалістів.

не вб'ють, бо навіть умовного стерненка не змогли

>І що, це все - завдяки їх ядерці?

у них немає ядерки

то ще раз, чим пан пропонує налякати русню так, щоб вони відмовилися від війни? дронами?
показати весь коментар
02.04.2026 16:51 Відповісти
Як. Запросто, по залпу на кожне крупне місто. Таких міст достатньо вразити з десяток. Всі інші, ті ж самі села, залишаться живі, але не надовго. Після такого шоку, Україна фактично припинить існування. А рашка втратить якесь одне місто. Нехай навіть Москву. То й що? На Москві світ клином зійшовся?
показати весь коментар
02.04.2026 17:03 Відповісти
>Парубія змогли, Фаріон змогли

бо вони не мали охорони, а якщо є охорона, як у стерненка - то такі спроби провалюються.

>Про те, що є все необхідне - твердження голослівне.

чого бракує?

>Спробуйте на реакторах отримати необхідний матеріал - одразу порушення ДНЯЗ і прощавай вся міжнародна допомога.

через війну та погрози ЯЗ русні ми маємо законне право вийти з ДНЯЗ.

>А далі - КНДР: жерти немає чого, але ядерка - є.

В КНДР немає їсти через комунізм. А твердження, що в АГРАРНІЙ країні, яка тільки їжу і виробляє, не буде чого їсти - ну дуже смішне.
показати весь коментар
02.04.2026 17:08 Відповісти
Срали кацапи на твою інфографіку. Їм путін сказав "ми попадьом в рай, а оні всє сдохнут", і кацапи радісно плескали в долоні і вони вже чекають від пуйла виконання цих обіцянок.
Ніякі десятки міст ти не вразиш. Ти одну бімбц зробиш, інформація просочиться і кацапи нанесуть превентивний ядерний удар.
показати весь коментар
02.04.2026 17:17 Відповісти
Ну то а чому влада не зробить все чесно, 50% депутатів, 50% поліції, 50% тцк і т.д. і ротації? Я пережив окупацію, дивом вижив і знаєте прикол, що менти і депутати втекли першими, була тероборона і прості люди. А коли вгодовані братки будуть гнати простих на війну - НІЧОГО ХОРООГО З ЦЬОГО НЕ БУДЕ і не треба ляками москалями, бо в тому ж Донецьку 70% ментів одразу перебігли на сторону раші, це відомо і все є.

Треба перестати бусярити, нормально платити за мобілізацію, і робити вибір, або працює умовно за 20 000 грн, або 200 000 грн в ЗСУ. ВИБІР!!!

Наразі тцк це система соціального тиску і залякування, показові бусярення, щоб люди боялися і лишнього не патякали. Навіть депутатів лякають тцк, журналіст лишнє написав про владу - приїхали забусярили і т.д. Ну і з 30 000 забусярених муксимум на фронт потрапляє до 2000, всі інші підпадають або по лікарні, або відкуп, або сзч, або в тилові і т.д. А 2000 людей рекрутувати не проблема, але людей треба тримати в переляці, от для цього і тцк.

Наразі тцк створило шалений розкол в тилу, це відомо і це є. Військові мусять ліпити собі на форму шеврони "Я НЕ ТЦК", щоб від них не жахалися люди і не вернули погляд.
показати весь коментар
02.04.2026 19:37 Відповісти
Тут спрацьовує "Експеримент Мілгрема", все давно вивчено. Це перекладання відповідальності і туди беруть людей з низькими моральними цінностями, там військових нема, бо у військових дуже високе відчуття справедливості і виконувати такі пакувальні наказі військові не зможуть. Все давно вивчено, Стенфордський експеримет, Експеримент Мілгрема - це найпростіше, і нажаль.
показати весь коментар
02.04.2026 20:04 Відповісти
З листопада 2025 року Олег Авдєєв був офіцером мобілізаційного відділення Галицько-Франківського ОРТЦК та СП. А з січня став офіцером групи розгляду та супроводження адміністративних правопорушень цього ж ТЦК. Участі у бойових діях він не брав.

з якого перепугу він був військовим, якщо не приймав участі в бойових діях???
показати весь коментар
02.04.2026 22:04 Відповісти
ЯЗ нікого не врятує,його не існує.
https://www.youtube.com/watch?v=CUqNwA4ih9k
показати весь коментар
03.04.2026 19:34 Відповісти
Стратегічно - так, вони програли, бо з еволюцією нікому ще успішно воювати не виходило.
Але і у Заходу є проблеми.
Які потенційно можуть обумовити зворотний процес - революцію.
Історія знає такі події. Наприклад, падіння Риму.
показати весь коментар
02.04.2026 15:44 Відповісти
Щось льоша гончаренко не піариться на цьому випадку!
показати весь коментар
02.04.2026 15:46 Відповісти
Та не закінчиться нічого )) ти ніяк не можеш зрозуміти, що кацапи не бояться ядерної зброї! Вони мріють, щоб по ним хтось влупив ядеркою, щоб вони весь світ перетворили на ядерний попіл. Вони цього тільки і чекають. Їм все одно втрачати немає чого.
показати весь коментар
02.04.2026 16:04 Відповісти
до чого ці питання мені? щоб ми припинили опір,здалися? всі ці бувші менти,чекісти,тцкашники....вони і при кацапокупації влаштуються але питання а що буде з нами? відповідь: нас або просто знищать або пошлють в одноразові штурми на Нарву і Вільнюс.. Нам треба розпускати ЗСУ,припиняти опір? що ви пропонуєте?
показати весь коментар
02.04.2026 17:18 Відповісти
Война это норма этого мира если ты до сих пор этого еще не поняла за 12 лет со времени майдана. Если уж пошел против раши то будь готов воевать сколько потребуется, а сдашься тебе (как и всем нам) же хуже будет . Дураков и особенно "мудрый украинский нарид" жизнь ничему не учит:в 2019 году этот уставший от войны нарид проголосовал за нелоха , обещавшего просто перестать стрелять и договориться где то посередине и получил в итоге еще большую войну, жертвы и разрушения . Теперь вот снова лунают заклыки чуть ли не сдаваться или устраивать гражданскую войну во время внешней агрессии и кому же от этого будет хуже в первую очередь мудрому украинскому нариду. Ну что тут еще сказать как не дебилы *****
показати весь коментар
02.04.2026 17:55 Відповісти
Різні системи, по-різному побудовані, дають різні результати.
росія - не цивілізована (внизу), зате - немає нестачі добровольцєв (теж знизу).
В Європі все буде навпаки.
показати весь коментар
02.04.2026 15:35 Відповісти
Довоювалися до самого краю. В колисці ОУН, УПА дядько на смерть калічить військового який забирав чоловіків боронити неньку.
показати весь коментар
02.04.2026 15:40 Відповісти
"Виникає ситуація взаємного гарантованого знищення".
"Гарантія другого удару"
Нагадаю, що росія - найбільша за площею країна світу, з найбільшим ядерним арсеналом світу.
Порівняйте з Україною. За площею і можливістю створення ЯЗ у кількості, достатній для гарантованого знищення росії.
Хто з більшою імовірністю переживе перший удар і завдасть нищівного удару у відповідь?
показати весь коментар
02.04.2026 16:06 Відповісти
Зайдіть на телеграмканали типу: Труха,ІнсайдерЮА,УкраїнаОнЛайн тощо-там стоїть несамовите задоволене ревище на цій події...Цікаво,що ні хвацьким чекістам з СБУ,ні суперменам з ГУР ні поліціянтам до цього немає жодного діла та інтересу....
показати весь коментар
02.04.2026 16:23 Відповісти
Никто не хотел воевать ни вовторой ,ни в первой мировой но жизнь заставила.Заставит и сейчас хочешь ты этого или нет .Вопрос только на какой стороне
показати весь коментар
02.04.2026 17:04 Відповісти
Кацапські свині думають, що їх не видно...
показати весь коментар
02.04.2026 18:06 Відповісти
Ти кацап,чи ідіот7
показати весь коментар
02.04.2026 15:32 Відповісти
Jawohl, пане український патріот
показати весь коментар
02.04.2026 15:43 Відповісти
Федоров же мав освіжити мобілізацію
показати весь коментар
02.04.2026 15:56 Відповісти
Питання, а чим відрізняється чиновник з бумажкою і простий цивільний чоловік без бумажки? Типу якщо бумажка є, то вже не ухилянт, а яко нема, то ухилянт? То це Готтентотська мораль виходить. Ну і тут же на Цензор десятки випадків, коли тцк, це не військові, а бувші менти, беркутівці і т.д. часів яника і тут же були статті, а саме військових в тцк не беруть і самі військові про це багато разів казали. Але ж ...
показати весь коментар
02.04.2026 16:31 Відповісти
Працівникам ТЦК видати вогнепальну зброю, бронювання скасувати.
Війна стосується всіх чоловіків.
Заїб....ли вже ті "лапочки".
показати весь коментар
02.04.2026 16:41 Відповісти
Травоядные заканчиваются. Приходится ловить добычу позубастее. Она огрызается и может цапнуть. На руках оружия тоже дохера. Гранаты уже в мусорниках находят и в гаражах целые арсеналы. Доведут зелёные ***** страну. Турбопотреоты то на диванах отсидяться а пули получать будут менты и тцкуны. Это кстати не проклятую рыговская Одесса, а Львов.
показати весь коментар
02.04.2026 17:01 Відповісти
Око за око! Убивця Українця, має бути знищеним!!
показати весь коментар
02.04.2026 15:58 Відповісти
пристрелити коли найдуть
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
Живим не брати вбивцю...
показати весь коментар
02.04.2026 15:43 Відповісти
В Англії у Першу світову спочатку був чисто рекрутинг за гроші, мобілізація почалася в 1916, причому у віці 18-41 рік і серед рядового складу брали переважно неодружених. Це був досить раціональний підхід і 55-60-річних ніхто не чіпав тоді...
показати весь коментар
02.04.2026 16:04 Відповісти
Я давно тут писав: або до ухилянтів буде застосовуватися принцип "розстріл на місці" або ухилянти цей принцип розповсюдять не тільки на ЗСУ,а й на все суспільство...
показати весь коментар
02.04.2026 16:20 Відповісти
Так головний ухилянт відсторонився від цього процесу, типо "не прі чом"
показати весь коментар
02.04.2026 17:02 Відповісти
тцк є частиною зсу
показати весь коментар
02.04.2026 15:30 Відповісти
Поки не буде покарання цим виродкам в тилу на місці- злочину--буде такий бідлам працівникі ТЦК і поліція повинні при побачені зброї в ВОРОГА----враження намісці А тут--ножами ********** ,бють військових, а рядом "соплі жують" Тільки враження .таких ідіотів. може стримати розгул бандитизму .
показати весь коментар
02.04.2026 15:37 Відповісти
грошей на контрактну армію немає

от що треба робити - ядерну зброю, тоді війна закінчиться, і не буде потреби в бусифікації
показати весь коментар
02.04.2026 15:41 Відповісти
А ви не думали, що саме такий задум влади кагалу?
показати весь коментар
02.04.2026 16:12 Відповісти
Знову повипоазало кацапсько ухилянтське ****** радієте аурви та даремно хлопці прийдуть вам мало не покажеться
показати весь коментар
02.04.2026 15:43 Відповісти
Отакої... не було 300 баксів відкупитися?
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
Якщо ти йдеш проти народу в "групи оповіщення тцк" або в поліцаї і виконувати вказівки влади, то маєш знати настрої в суспільстві та усвідомлювати наслідки своїх дій.
показати весь коментар
02.04.2026 16:28 Відповісти
Гундосий знову зробить вигляд, що цього не знає і промовчить? Лайн. зелене...
показати весь коментар
02.04.2026 15:35 Відповісти
Сторінка 2 з 3