5901 відвідувач онлайн

Невідомий вбив військового ТЦК у Львові: нападника розшукують, - Нацполіція

Чоловік вбив військового ТЦК у Львові: подробиці

У Львові невідомив вдарив ножем військового ТЦК у шию, внаслідок чого той помер. Нападника розшукують правоохоронці.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомили у Нацполіції.

Що відомо?

Близько 14:15 до правоохоронців надійшло повідомлення про те, що на вулиці Патона під час проведення заходів оповіщення невідомий завдав удар ножем у шию військовослужбовцю ТЦК, після чого втік.

Попри зусилля медиків, від отриманих травм потерпілий помер у лікарні.

"Проводиться поліцейська спецоперація. До розкриття злочину задіяні оперативники кримінальної поліції, слідчі, патрульні поліцейські та співробітники інших служб поліції", - йдеться в повідомленні.

Наразі розпочато провадження за фактом умисного вбивства.

Санкція статті передбачає покарання - позбавлення волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічне позбавлення волі.

Топ коментарі
+39
"Оповіщення" стають все більш небезпечними для обох сторін процесу. Реакції влади на цей безлад немає.
показати весь коментар
02.04.2026 15:28 Відповісти
+26
Боді-камера та представник поліції в цьому ввипадку були б не зайві.
показати весь коментар
02.04.2026 15:29 Відповісти
+20
А яка різниця, що там на росії? Україна ж начебто і обрала шлях - не бути росією, а йти шляхом цивілізованих країн і стати частиною західного світу…
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Довоювалися до самого краю. В колисці ОУН, УПА дядько на смерть калічить військового який забирав чоловіків боронити неньку.
показати весь коментар
02.04.2026 15:40 Відповісти
26 людей лайкнули вас,які не знають,що згідно Закону про мобілізаційну підготовку і мобілізації,забороняються об'єднані групи,ст.5п.7
З цього виходить,що влада,загоняючи поліцію у групи з ТЦК,порушує закони,які були раніше до них створені.
показати весь коментар
03.04.2026 18:38 Відповісти
Цікава у вас картинка.Бачу у вас японський прапор.Ви дійсно живите в Японії?Тоді у меня для вас чудова новина.Ви там можете купити книгу японського автора.
Книга Акио Накатани «Death Object: Exploding The Nuclear Weapons Hoax» (2017) утверждает, что *ядерного оружия как функционального взрывного устройства не существует* - это крупнейшая в истории научная и пропагандистская мистификация (hoax), которую автор называет *Fake Nuke Feint* («Фальшивый ядерный финт»). Учитывая,где нам только уже не наврали-этой книге я верю на 100%. На Ютуб канале Александры Романовой(Андерсен)краткий разбор этой книги.Ось посилання.
https://www.youtube.com/watch?v=CUqNwA4ih9k
показати весь коментар
03.04.2026 19:25 Відповісти
Трохи нижче по гілці пропоную подивиться мій коммент і більше не хвилюватись стосовно ядерної зброї.
показати весь коментар
03.04.2026 19:30 Відповісти
ЯЗ нікого не врятує,його не існує.
https://www.youtube.com/watch?v=CUqNwA4ih9k
показати весь коментар
03.04.2026 19:34 Відповісти
Влада й породила цей беZлад! Воєнкоми наварюють барижать бабло і заносять наверх, "верх" заносить до "криши", криша заносить в О.П.
Мафіозна система має вигоду, народ та поповнення Сил Оборони в прольоті...
А тим часом по марафону йде Конткрнаступ чи то в.2.0 чи то в.3.0
показати весь коментар
02.04.2026 16:12 Відповісти
Але ж населення дуже схоже...
Майже ніхто не робив системної політики "геть від москви"!
показати весь коментар
02.04.2026 16:14 Відповісти
Отут вірно.
Причин занепаду багато , але обов'язково треба звернути увагу на переНАселення. ‼️ З усіх переферій величезної імперії люди лізли в Рим. Багатії - шикувати і бути серед престижу та моди. Воїни ветерани - отримувати посади та право на землю за вислугу років. біднота - за роботою, хлібом і видовищами . Купі всяких процдисвітів, найманців, обслуги, постійне завезення слуг, гастарбайтерів, рабів, шльондр та всяких екзотичних людей...
Коли економіка і логістика їжі стали хиріти, раптово™ все вийшло з під контролю!!!
Чи не нагадує перспективи Европи ???? Ой, ну не будемо про погано )))
показати весь коментар
02.04.2026 16:20 Відповісти
Проблема яка сама розсмоктатись не може! А ця "влада" не вміє працювати, самі лише показуха {ШОУ} і розпил..
показати весь коментар
02.04.2026 16:22 Відповісти
Боді-камера та представник поліції в цьому ввипадку були б не зайві.
показати весь коментар
02.04.2026 15:29 Відповісти
тцк є частиною зсу
показати весь коментар
02.04.2026 15:30 Відповісти
грошей на контрактну армію немає

от що треба робити - ядерну зброю, тоді війна закінчиться, і не буде потреби в бусифікації
показати весь коментар
02.04.2026 15:41 Відповісти
докажи, що "кацапи не бояться ядерної зброї!", при тому що вони ВИМАГАЮТЬ від України без'ядерний статус
показати весь коментар
02.04.2026 16:21 Відповісти
ви подивіться на карту щільності населення рф - більшість живе в європейській частині. Достатньо винести найбільші міста.

Ну і пан не читав інфографіку, або не зрозумів, бо знову розраховує хто кого вб'є і скільки разів.
показати весь коментар
02.04.2026 16:22 Відповісти
нам не треба знищувати 100.0% всіх русаків, достатньо - десятки мільйонів разом з великими містами, це гарантовано знищує рф як державу.
показати весь коментар
02.04.2026 16:33 Відповісти
ну і знову таки, пан чомусь думає, що для русні можливість втратити десятки мільйонів разом з великими містами - фігня, і русня тупо продовжить наступ це ж так логічно
показати весь коментар
02.04.2026 16:34 Відповісти
ЯЗ не чарівна, а засіб знищення десятків мільйонів разом з містами. Це значно більший і потужніший засіб тиску, ніж дрони.
показати весь коментар
02.04.2026 16:37 Відповісти
Це лякалка *****. Ще раз: який сенс продовжувати війну, якщо противник в цьому випадку забере з собою десятки мільйонів твоїх робітників разом з містами та виробництвами? Щоб що?
показати весь коментар
02.04.2026 16:38 Відповісти
>Щоб створити стільки ЯЗ, аби цього досягнути, у нас немає ані грошей, ані можливостей.

Є такі можливості і гроші.

>І русня сидіти склавши руки не буде.

І що вони зроблять? Вони вже воюють на повну силу.

>Знову таки, див. Іран. Що зараз з їх ядерною програмою.

Іран існує як незалежна держава, жоден солдат не ступив на їх землю. Ну і вони є загрозою для ізраїлю, а ми - ніт.
показати весь коментар
02.04.2026 16:44 Відповісти
>Хочете перевірити?

а у нас і так загроза тотального винищення. Без ядерки вона реалізується 100%. З ядеркою - русня буде змушена відступити. А якщо ні - ми заберемо з собою русню.
показати весь коментар
02.04.2026 16:45 Відповісти
Так все необхідне для створення ЯЗ є в Україні, нам не треба щось імпортувати - немає потреби в валюті.

>Зроблять? Наприклад, точково вб'ють всіх причетних спеціалістів.

не вб'ють, бо навіть умовного стерненка не змогли

>І що, це все - завдяки їх ядерці?

у них немає ядерки

то ще раз, чим пан пропонує налякати русню так, щоб вони відмовилися від війни? дронами?
показати весь коментар
02.04.2026 16:51 Відповісти
>Просто знищать 100% українців декількома залпами ядерних ракет.

як? села будуть бомбити? ти взагалі не знаєш матчастину, як працює ЯЗ і який у неї радіус дії. Щоб вбити всі 100% українців не вистачить навіть російської ЯЗ.

>Шикарний в тебе план! Чіткий, як швейцарський годинник

який у пана план? продовжувати бусифікацію до останнього українця чи до початку громадянської війни?
показати весь коментар
02.04.2026 16:52 Відповісти
>Так, ми знищимо десяток мільйонів росіян.

десятки - в одній москві 20 з гаком м'яса

>А вони знищать всіх українців

малограмотна маячня

>І ще й частину ЄС зрівняють з землею.

пофіг абсолютно
показати весь коментар
02.04.2026 16:54 Відповісти
>Парубія змогли, Фаріон змогли

бо вони не мали охорони, а якщо є охорона, як у стерненка - то такі спроби провалюються.

>Про те, що є все необхідне - твердження голослівне.

чого бракує?

>Спробуйте на реакторах отримати необхідний матеріал - одразу порушення ДНЯЗ і прощавай вся міжнародна допомога.

через війну та погрози ЯЗ русні ми маємо законне право вийти з ДНЯЗ.

>А далі - КНДР: жерти немає чого, але ядерка - є.

В КНДР немає їсти через комунізм. А твердження, що в АГРАРНІЙ країні, яка тільки їжу і виробляє, не буде чого їсти - ну дуже смішне.
показати весь коментар
02.04.2026 17:08 Відповісти
>Всі інші, ті ж самі села, залишаться живі, але не надовго.

ага, люди вб'ють себе

>Після такого шоку, Україна фактично припинить існування.

без ядерки це буде з 100% ймовірністю. А ядерка змусить русню йти на перемовини. Ви інфографіку не читали?

>А рашка втратить якесь одне місто. Нехай навіть Москву. То й що? На Москві світ клином зійшовся?

не одне, а ДЕСЯТКИ з десятками мільйонів русаків. І так, рф - унітарна держава, де все працює через москву. Без неї, ця імперія розвалиться моментально.
показати весь коментар
02.04.2026 17:11 Відповісти
Ще раз, передивись інфографіку. Нам треба мати можливість таке зробити - і русня відступить. Бо жертвувати економікою, демографією та великими містами заради України - ідіотизм.
показати весь коментар
02.04.2026 17:12 Відповісти
>Бракує купи допоміжного обладнання, яке Україна не виробляє.

наприклад?

>Якби ядерку міг зібрати будь-який слюсар, у світі давно вже мали б місце теракти з використанням ЯЗ.

а ніхто і не писав про слюсарів, для створення яз треба мати ядерні матеріали.

>Щоб виростити їжу в потрібних кількостях, треба техніка (комбайни, елеватори). Добрива. Пальне.

все це у нас є

>Тільки їжу, значить, виробляє. А ви - ядерка, ядерка, все необхідне є...

на ядерку знайду спеціалістів, головне почати

так пан і не відповів на питання, чим він буде лякати кацапів, щоб вони зупинили війну
показати весь коментар
02.04.2026 17:18 Відповісти
Повна маячня. Від превентивного удару захистить арсенал хімзброї.
показати весь коментар
02.04.2026 17:19 Відповісти
Дрони, як і ППО вже зараз є. При чому, у русні дронів більше, і вони їх можуть виробляти в значно більших обсягах.

>Якщо рух на землі припиниться

яким це чином?

>а все, що летить - збиватиметься

яким чином? фпв збивати ракетами?

>то русні доведеться щонайменше "заморажувати" війну вже на наших умовах.

навіть в такому сценарії вони можуть продовжувати війну, просто будуть атакувати ракетами та дронами до виснаження ппо
показати весь коментар
02.04.2026 17:26 Відповісти
>Як ти зібрався виготовити арсенал хімзброї?

в шахтах на великій глибині

>Про це дізнаються одразу.

ага, так само, як дізнавалися про секретні операції СБУ типу павутини

>Європейці і американці одразу від нас відвернуться.

на бусифікацію очі закрили, і на це закриють, їм головне стримувати русню
показати весь коментар
02.04.2026 17:28 Відповісти
не американці, а трамп, на якого ізраїль має компромат (через епштейна), ну і ми не є і не будемо загрозою для ізраїля - нащо нас чіпати?

КНДР чи пакистан ніхто не чіпав, коли вони робили свою ядерку, чому нас мають?

>А по центрам прийняття рішень.

які розраховані на ядерну війну, спробуй ще раз ліл
показати весь коментар
02.04.2026 17:35 Відповісти
>Кілзона - чули про таке?

у русні вони теж є

>Іншими фпв. Таке вже є.

які керуються людьми, які є смертними (особливо для фпв)

>І чим їм ЯЗ завадить робити рівно те саме?

тим, що це не буде мати сенсу: така стратегія закінчиться використанням ЯЗ та хімзброї по русні.

>Ми на курвськ ходили, русня ЯЗ не застосувала.

бо то не було стратегічною загрозою існування
показати весь коментар
02.04.2026 17:37 Відповісти
>Раптово, і ядерка у русні теж є.

І?

>Можна помірятись, хто кого - ми зі своїми гіпотетичними двома десятками боєголовок, чи вони - зі своїми вже наявними тисячами.

не два десятки, а 90-100 на рік.

>І зараз, між іншим, стратегічної загрози немає: на Київ не наступають, навіть Донбас не взяли до кінця.

Є стратегічна загроза: бусифікація знищує демографію, з якою в Україні і так катастрофа. Кожен вбитий українець = нескінченна кількість дітей, які вже ніколи не будуть народженими. Але то пофіг, головне щоб санкцій не було.

Ну і що пан буде робити, коли бусіки тцк будуть палати, і в ЗСУ тупо не буде людей? То буде стратегічна загроза, чи ще ні?
показати весь коментар
02.04.2026 17:44 Відповісти
>Що розраховано на ядерну війну?

державні бункери

>Якщо прилетить ядерна ракета на 50 кілотонн по центру Києва, то буде кінець всього.

тому і треба мати ЯЗ та хімзброю, щоб зробити цей сценарій нереальним
показати весь коментар
02.04.2026 17:45 Відповісти
за словами нардепа веніславського, є села де вже немає чоловіків, це як, нормально?
показати весь коментар
02.04.2026 17:48 Відповісти
маячня, абсолютна, бо не проблема таємно зробити арсенал хімзброї в глибоких шахтах
показати весь коментар
02.04.2026 17:54 Відповісти
>І тут ми такі - 100 на рік. Та легко.

не легко, а можливо

>То чому досі не застосована ЯЗ у такій екзистенційній боротьбі, що триває вже п'ятий рік?

бо то повідомлення для охлосу, а реальної стратегічної загрози для рф не існує, вона може продовжувати цю війну і далі

а от ми - не можемо, бо можемо прийти до парагвайського сценарію: навіть якщо колись буде мир, демографічно ми настільки ослабнемо, що повторення війни буде фатальним.

То що пан пропонує робити, коли в ЗСУ закінчаться люди?
показати весь коментар
02.04.2026 17:56 Відповісти
бо ти так написав
показати весь коментар
02.04.2026 18:01 Відповісти
>Більше дронів.

русня їх виробить ще більше, бо має більшу економіку та більше людей

>на відміну від "можливих" 100 ядерних боєголовок на рік.

які цілком реально зробити, і отримати мир

>Бо жодної української ядерної боєголовки ми ще не бачили,

а ще ви ніколи не бачили електрони, а вони - існують.
показати весь коментар
02.04.2026 18:02 Відповісти
>І засобів захисту від чужої ядерки.

які майже кожен день пробиваються українськими дронами та ракетами

>В Ізраїлі

а не треба окуповувати чужі землі та лізти на чужі землі

>та Пакистані

так, у них - мир. У них немає бусифікації, дронових та ракетних атак кожен день, немає повномасштабної війни. Економіка зростає.

>Це як розуміти?

Так - що українську ЯЗ можна створити, тут немає технологічних проблем, лише відсутність бажання у режиму зе.
показати весь коментар
02.04.2026 18:10 Відповісти
>наштампує достатньо засобів для їх 100% збиття, бо це вже буде екзистенційна загроза, на яку вони відреагують по-дорослому.

а це вже нереально, бо ми ж теж будемо штампувати і ЯЗ і носії, в тому числі у вигляді дронів.

>У Пакистані такий мир, що ледь без води не залишились, Трамп нещодавно розтягував.

ледь не рахується, у них - мир, бо мають ядерку. Вони розумніші за українців.

"То що пан пропонує робити, коли в ЗСУ закінчаться люди?"
показати весь коментар
02.04.2026 18:22 Відповісти
>Україні, що ніколи не мала ядерку, зробити ядерку - реально.

так, як це зробили сша, вб, пакистан, ізраїль, індія, кндр, китай, срср. Не бачу жодної технічної проблеми.

>яка вже має повні цикли виробництва всього спектру ЗРК і ЗКР лише наростити обсяги виробництва - нереально.

хай нарощує, дрони (які можуть нести ЯЗ чи хімзброю) значно дешевше ракет.

>У нас з 2016 по 2022 теж "мір" був, приблизно як у Пакистані. І без всякої ядерки.

то була підготовка до війни, яка сталась як раз через відсутність ЯЗ.

>треба людей замінювати дронами. Це - реально, і робиться вже зараз.

ті дрони керуються людьми, які є ціллю для дронів. І русня масово вбиває українців дронами. Тому ця схема не працює абсолютно.

>Тепер зустрічне питання: а що пропонуєте ви, якщо виявлятиметься, що в ЗСУ люди закінчуються швидше, ніж ви встигаєте отримати свої перші боєголовки?

Перші БЧ можна створити за кілька місяців, дуже сильно сумніваюсь, що ваш сценарій реалізується за цей час.
показати весь коментар
02.04.2026 18:42 Відповісти
>Ядерна програма Пакистану розпочата в січні 1972 року. Перше випробування ядерного пристрою відбулося у 1998 році.
В інших країнах, крім США, - приблизно така ж тривалість програми. США тоді допомагали спеціалісти з Великої Британії та Німеччини (які вже мали напрацю

у нас все необхідне для створення ЯЗ вже є, тому і займе це значно менше часу. Нам не треба будувати з нуля ядерні реактори.

>У такому питанні - за цєной нє постоят.

тим не менше, наші дрони зараз без проблем пенетрують руснявий повітряний простір. Якось не вдалося їм то зробити.

>Якби не працювала, русня б вже давно по Дніпру стояла, бо людей у них в рази більше

в які "рази"? окупаційна армія десь розміром з ЗСУ.
показати весь коментар
02.04.2026 19:07 Відповісти
>Що саме у нас є, щоб збирати по сто боєголовок на рік?

ядерні реактори, здатні виробляти десь 600+кг збройного плутонію на рік.

>Не "не вдалось", а немає бажання.

є бажання, бо треба захищати заводи та НПЗ

>З'явиться - швиденько добудують все необхідне. Швидше, ніж ми - боєголовки і дрони робимо.

бо ви так написали? ну і чим вони будуть знешкоджувати невидимі для радарів ракети та дрони з вуглепластика?

>Можна мати однакові армії, але якщо у одної люди лише закінчуються, а у другої - лише додаються, то переможець очевидний.

так поки у нас не закінчились люди, фронт +- статичний. От щоб не було прориву фронту в наслідок нестачі людей і треба мати хімічну та ядерну зброю.
показати весь коментар
02.04.2026 20:09 Відповісти
>Це робиться на радіохімічних заводах шляхом розчинення палива в кислотах. В Україні таких потужностей для виділення чистого плутонію немає.

збудувати (поки паливо опромінюється) аллах забороняє? Для таких об'ємів там і не треба великий завод будувати.

>Тобто русня десь фронт прорвала - а ми в них одразу - ядеркою, так?

так, і до них це завчасно доносять: ми будемо опиратися, але якщо ви прорвете фронт і будете стрімко просуватися, це чорна лінія і ми знищимо рашку.

>Чим знешкоджуватимуть? А хоча б і іншими дронами, типу наших "Пісюнів". Замість радарів - станції оптичного спостереження.

ці іграшки лише для дозвукових цілей, балістику чи крилату ракету фіг ви зіб'єте чи навіть побачите.
показати весь коментар
02.04.2026 20:34 Відповісти
>А тепер от

для такого заводу не треба щось імпортувати, достатньо українського обладнання.

>Русні саме це й треба.

русні треба знищення москви тта десятків мільйонів русаків, що обвалить економіку, зрозуміло. А нащо їм це?

>Де українська балістика?

пана забанили в гуглі?

>Останні обстріли показали, що за участі авіації можна збивати 100% КР.

ага, ціною пілотів, і то, в залежності від швидкості, траєкторії та самих ракет

ще раз: нащо русні ризикувати ядерним винищенням?
показати весь коментар
02.04.2026 20:58 Відповісти
з 90 одиницями ЯЗ та хімзброєю, реально знищити десятки мільйонів русаків, включно з москвою

але якщо пан того не хоче - може доповнити собою Скелю. До першого фпв дрона.
показати весь коментар
02.04.2026 21:14 Відповісти
ви краще поясніть, нащо буде та гра в знищення дрону з яз або хімзброєю, якщо простіше заморозити війну?
показати весь коментар
02.04.2026 21:22 Відповісти
так зараз і немає заморозки, ліл

власне, вона і можлива ЛИШЕ якщо ми матимемо засоби масового знищення, інакше буде війна до знищення ЗСУ, а потім повна окупація.
показати весь коментар
02.04.2026 21:32 Відповісти
поліція повідомляє про спецоперацію з розшуку чоловіка в Львові
показати весь коментар
02.04.2026 15:31 Відповісти
Якщо ти йдеш проти народу в "групи оповіщення тцк" або в поліцаї і виконувати вказівки влади, то маєш знати настрої в суспільстві та усвідомлювати наслідки своїх дій.
показати весь коментар
02.04.2026 16:28 Відповісти
"Оповіщення" стають все більш небезпечними для обох сторін процесу. Реакції влади на цей безлад немає.
показати весь коментар
02.04.2026 15:28 Відповісти
Тому що, як то кажуть "серед рівних завжди є хтось рівніший".
показати весь коментар
02.04.2026 15:29 Відповісти
пристрелити коли найдуть
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
у ТЦК немає зброї на оповіщенні,
показати весь коментар
02.04.2026 17:22 Відповісти
є, але чисто професійне, малюють плани на пару місяців, кому вручать підозри за перешкоджання діяльності ЗСУ, серед коментаторів тих "новин"
показати весь коментар
02.04.2026 17:24 Відповісти
Травоядные заканчиваются. Приходится ловить добычу позубастее. Она огрызается и может цапнуть. На руках оружия тоже дохера. Гранаты уже в мусорниках находят и в гаражах целые арсеналы. Доведут зелёные ***** страну. Турбопотреоты то на диванах отсидяться а пули получать будут менты и тцкуны. Это кстати не проклятую рыговская Одесса, а Львов.
показати весь коментар
02.04.2026 17:01 Відповісти
От тільки "західний світ" має іншу думку ...
показати весь коментар
02.04.2026 16:59 Відповісти
В Англії у Першу світову спочатку був чисто рекрутинг за гроші, мобілізація почалася в 1916, причому у віці 18-41 рік і серед рядового складу брали переважно неодружених. Це був досить раціональний підхід і 55-60-річних ніхто не чіпав тоді...
показати весь коментар
02.04.2026 16:04 Відповісти
Око за око! Убивця Українця, має бути знищеним!!
показати весь коментар
02.04.2026 15:58 Відповісти
Деніс, українською твоє ім'я звучить як Денис. Прокол, таварісчь, прокол...
показати весь коментар
02.04.2026 16:29 Відповісти
Кацап, тут воткі нєт. Іди собі додому.
показати весь коментар
02.04.2026 16:44 Відповісти
Кацапські свині думають, що їх не видно...
показати весь коментар
02.04.2026 18:06 Відповісти
винна тільки влада, не працівники тцк і не люди, які не хочуть воювати
показати весь коментар
02.04.2026 16:17 Відповісти
Так головний ухилянт відсторонився від цього процесу, типо "не прі чом"
показати весь коментар
02.04.2026 17:02 Відповісти
Знову повипоазало кацапсько ухилянтське ****** радієте аурви та даремно хлопці прийдуть вам мало не покажеться
показати весь коментар
02.04.2026 15:43 Відповісти
А яка різниця, що там на росії? Україна ж начебто і обрала шлях - не бути росією, а йти шляхом цивілізованих країн і стати частиною західного світу…
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
І росія зрештою програє цивілізованому світу, можливо не зараз, але в кінцевому рахунку цивілізація переможе варварство, тупість і відсутність хоч якогось інтелектуального потенціалу. Там немає майбутнього, хоча зараз, можливо, в них дійсно вистачає довбнів йти вбивати людей і помирати за 30к зелені
показати весь коментар
02.04.2026 15:41 Відповісти
Сторінка 1 з 3