4392 відвідувача онлайн

Невідомий вбив військового ТЦК у Львові: нападника розшукують, - Нацполіція

Чоловік вбив військового ТЦК у Львові: подробиці

У Львові невідомив вдарив ножем військового ТЦК у шию, внаслідок чого той помер. Нападника розшукують правоохоронці.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомили у Нацполіції.

Що відомо?

Близько 14:15 до правоохоронців надійшло повідомлення про те, що на вулиці Патона під час проведення заходів оповіщення невідомий завдав удар ножем у шию військовослужбовцю ТЦК, після чого втік.

Попри зусилля медиків, від отриманих травм потерпілий помер у лікарні.

"Проводиться поліцейська спецоперація. До розкриття злочину задіяні оперативники кримінальної поліції, слідчі, патрульні поліцейські та співробітники інших служб поліції", - йдеться в повідомленні.

Наразі розпочато провадження за фактом умисного вбивства.

Санкція статті передбачає покарання - позбавлення волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічне позбавлення волі.

Топ коментарі
+39
"Оповіщення" стають все більш небезпечними для обох сторін процесу. Реакції влади на цей безлад немає.
показати весь коментар
02.04.2026 15:28 Відповісти
+26
Боді-камера та представник поліції в цьому ввипадку були б не зайві.
показати весь коментар
02.04.2026 15:29 Відповісти
+20
А яка різниця, що там на росії? Україна ж начебто і обрала шлях - не бути росією, а йти шляхом цивілізованих країн і стати частиною західного світу…
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
це навіть не свині - це підсвинки, лижуть ж**пи москалячі
показати весь коментар
03.04.2026 09:51 Відповісти
та ні - взяти живим і на довічно в карцер. нехай полюбить таке "життя", якщо так страшно воювати!
показати весь коментар
03.04.2026 09:53 Відповісти
та отож - забагато фанів москальських у Львові з'явилося!
показати весь коментар
03.04.2026 09:55 Відповісти
"війна - то норма" - це девіз москалів. це ж вони розпочали "асвабаждєніє". ти з них? прагнеш "свабоди"? так москалі в цю "норму" усіх громадян України легко включать.
показати весь коментар
03.04.2026 09:59 Відповісти
вірно, має бути відповідна плата за ризик життям, хоча адекватної плати просто не має, життя - безцінне. проте ризик має мати достойну компенсацію. Тим часом всілякі міндічі набивають кишені мільйонами та зникають з ними за кордоном, воїнам платять найсмішніші 20000 посилаючи їх на смерть! от за це зе-влада має відповісти по повній!
показати весь коментар
03.04.2026 10:09 Відповісти
Та ще не на часі.
показати весь коментар
02.04.2026 16:13 Відповісти
Таке вже не вперше...і ніяких змін. Значить так треба тому, кому треба...
показати весь коментар
02.04.2026 15:31 Відповісти
Я давно тут писав: або до ухилянтів буде застосовуватися принцип "розстріл на місці" або ухилянти цей принцип розповсюдять не тільки на ЗСУ,а й на все суспільство...
показати весь коментар
02.04.2026 16:20 Відповісти
Зайдіть на телеграмканали типу: Труха,ІнсайдерЮА,УкраїнаОнЛайн тощо-там стоїть несамовите задоволене ревище на цій події...Цікаво,що ні хвацьким чекістам з СБУ,ні суперменам з ГУР ні поліціянтам до цього немає жодного діла та інтересу....
показати весь коментар
02.04.2026 16:23 Відповісти
до чого ці питання мені? щоб ми припинили опір,здалися? всі ці бувші менти,чекісти,тцкашники....вони і при кацапокупації влаштуються але питання а що буде з нами? відповідь: нас або просто знищать або пошлють в одноразові штурми на Нарву і Вільнюс.. Нам треба розпускати ЗСУ,припиняти опір? що ви пропонуєте?
показати весь коментар
02.04.2026 17:18 Відповісти
до мене кацапи трохи не дійшли,кілометрів 20...але я знаю ,навіть,більше: в Луганській області Баканов десь днів за 2 до 24.02. наказав чекістам все залишити і тікати у бік Києва...а щодо платити...колись писали,що захист Батьківщини це священне право і обов"язок людини,а не заробіток. у Зюзі все не так,навіть мобілізація. нормальна мобілізація це коли беруть всіх ,відповідно до віку. а коли так як з ЗюТЦК то це дискредитація мобілізації і взагалі,захисту країни. коротше,95-квартал....
показати весь коментар
02.04.2026 22:00 Відповісти
невже? у найбільшого диктатора в історії,Сталіна воювали обидва сини,один з яких загинув у полоні. син Ріббентропа був одним з найрезультативніших танкістів Вермахту. у 1СВ в армії були всі родичі російського царя,у 1СВ на війні загинули більшість спадкоємців англійських аристократів і дворян....які мажори?
показати весь коментар
02.04.2026 23:28 Відповісти
Зрозуміло. Якби ви читали книги,історичні статті,мемуари тощо(хоча б по 1 матеріалу на рік)...ви б знали,що у Сталіна старшого сина звали Яків Джугашвілі,це той що був артилеристом і потрапив в полон на початку війни,так от Сталін любив його матір,свою першу жінку Катерину здається Сванідзе,а значить і любив сина від неї але по своєму. Після загибелі Якова,Сталін старався вберегти меншого Васілія від Алілуєвої. Васілій був сміливий,нарваний і сам рвався в бій. Його можна назвати бойовим льотчиком. Що ж до монархів і феодалів середньовіччя....друже,якби ви були хоч трошки грамотним і допитливим,вам би не прийшло в голову порівнювати звичаї станових суспільств середньовіччя з звичаями початку 21 століття... Старайтеся твердо щось знати і не будете смішним коли полізете в суперечку з людьми,які в рази більше від вас знають і розуміють
показати весь коментар
03.04.2026 18:44 Відповісти
ПиСи. Це сповна стосується і сина Ріббентропа. Ніяких найтехнологічніших армій світу він не водив вперед,на Курській дузі він командував невеличким чи то танковим чи САУ підрозділом і його екіпаж безпосередньо ставив рекорди по спалених Т-34))) старайтесь не писати тут кумедних дурниць,милий друже))))
показати весь коментар
03.04.2026 18:48 Відповісти
.....
показати весь коментар
03.04.2026 18:49 Відповісти
Друже,закінчуйте напомповувати мене своїм маренням! Яким простим українцям зла влада не дає зброю? В ЗСУ ,хай 1 млн.,а ухилянтів і біженців 6 млн.,ви у своїй лихоманці дійшли до думки,що ці 6 млн.героїв-українців ,отримавши зброю, валитиме русню з кожного вікна?)) Я далі просто не хочу витрачати на вас час...
показати весь коментар
04.04.2026 22:02 Відповісти
відчепись уже хлопче! я тобі не зливний бачок,куди ти можеш зливати свою маячню ботаніка....
показати весь коментар
05.04.2026 13:04 Відповісти
👉🖕
показати весь коментар
05.04.2026 18:15 Відповісти
Ну было понятно что такими темпами противостояние между ТЦК и гражданами Украины не хотящими воевать, непременно перейдут в противостояние вооружённое с жертвами с обеих сторон и проблему эту надо решать немедленно или получим ещё большие проблемы.
показати весь коментар
02.04.2026 16:31 Відповісти
Гундосий знову зробить вигляд, що цього не знає і промовчить? Лайн. зелене...
показати весь коментар
02.04.2026 15:35 Відповісти
Живим не брати вбивцю...
показати весь коментар
02.04.2026 15:43 Відповісти
Та не закінчиться нічого )) ти ніяк не можеш зрозуміти, що кацапи не бояться ядерної зброї! Вони мріють, щоб по ним хтось влупив ядеркою, щоб вони весь світ перетворили на ядерний попіл. Вони цього тільки і чекають. Їм все одно втрачати немає чого.
показати весь коментар
02.04.2026 16:04 Відповісти
Не будуть вони продовжувати ніякого наступу. Просто знищать 100% українців декількома залпами ядерних ракет. Ти знищиш десяток мільйонів росіян. А вони знищать всі 30 млн українців. Шикарний в тебе план! Чіткий, як швейцарський годинник
показати весь коментар
02.04.2026 16:46 Відповісти
Так, ми знищимо десяток мільйонів росіян. А вони знищать всіх українців. І ще й частину ЄС зрівняють з землею. Чудово.
показати весь коментар
02.04.2026 16:48 Відповісти
Як. Запросто, по залпу на кожне крупне місто. Таких міст достатньо вразити з десяток. Всі інші, ті ж самі села, залишаться живі, але не надовго. Після такого шоку, Україна фактично припинить існування. А рашка втратить якесь одне місто. Нехай навіть Москву. То й що? На Москві світ клином зійшовся?
показати весь коментар
02.04.2026 17:03 Відповісти
Нехай навіть 20 млн. Це якось врятує Україну від ядерного удару у відповідь, який буде більш руйнівним?
показати весь коментар
02.04.2026 17:08 Відповісти
Срали кацапи на твою інфографіку. Їм путін сказав "ми попадьом в рай, а оні всє сдохнут", і кацапи радісно плескали в долоні і вони вже чекають від пуйла виконання цих обіцянок.
Ніякі десятки міст ти не вразиш. Ти одну бімбц зробиш, інформація просочиться і кацапи нанесуть превентивний ядерний удар.
показати весь коментар
02.04.2026 17:17 Відповісти
Повна маячня. Як ти зібрався виготовити арсенал хімзброї? Це тобі не підпільна нарколабораторія. Про це дізнаються одразу. Європейці і американці одразу від нас відвернуться. А кацапи нанесуть превентивний ядерний удар
показати весь коментар
02.04.2026 17:24 Відповісти
Американці так само закриють очі, як закрили очі на виготовлення ядерки Іраном.
Та хоч біля земного ядра синтезуй хімзброю. Кацапи нанесуть превентивний удар не по цим заводам. А по центрам прийняття рішень.
показати весь коментар
02.04.2026 17:31 Відповісти
Що розраховано на ядерну війну? Якщо прилетить ядерна ракета на 50 кілотонн по центру Києва, то буде кінець всього. Навіть одна бомба. По Японії вистачило двох бомб. По Україні насправді вистачить 2-3 бомб, щоб закінчити спротив. Для цього кацапам лише потрібен дозвіл від Китаю і все.
показати весь коментар
02.04.2026 17:41 Відповісти
Її треба було мати до початку війни. Тепер вже це не має значення. Бо кожен найменший рух до виготовлення ЯЗ або хім зброї призведе до превентивного удару по Києву, який закінчить Україну.
показати весь коментар
02.04.2026 17:49 Відповісти
Таємно - нереально.
показати весь коментар
02.04.2026 17:56 Відповісти
Щось льоша гончаренко не піариться на цьому випадку!
показати весь коментар
02.04.2026 15:46 Відповісти
НА ЖАЛЬ...такого буде більше і більше, тому що мобілізації в історії існувало 2 типи
1) ЗА гроші як в РФ
2) Всіх як в Англії в першу світову

Україна хоче винайти якийсь унікальний шлях де типу і для всіх але не дуже і для всіх і за гроші але і не для всіх за гроші
показати весь коментар
02.04.2026 15:37 Відповісти
а де поліція була?
показати весь коментар
02.04.2026 16:07 Відповісти
декілька місяців пройшло після того як айтішніка бусярили і він тцкашніка зарізав, так тоді поліція була, але ніфіга не робила. а тут навіть поліції не було. що там взагалі відбувається в тому Львові?
показати весь коментар
02.04.2026 16:13 Відповісти
Працівникам ТЦК видати вогнепальну зброю, бронювання скасувати.
Війна стосується всіх чоловіків.
Заїб....ли вже ті "лапочки".
показати весь коментар
02.04.2026 16:41 Відповісти
Отакої... не було 300 баксів відкупитися?
показати весь коментар
02.04.2026 15:33 Відповісти
Різні системи, по-різному побудовані, дають різні результати.
росія - не цивілізована (внизу), зате - немає нестачі добровольцєв (теж знизу).
В Європі все буде навпаки.
показати весь коментар
02.04.2026 15:35 Відповісти
Стратегічно - так, вони програли, бо з еволюцією нікому ще успішно воювати не виходило.
Але і у Заходу є проблеми.
Які потенційно можуть обумовити зворотний процес - революцію.
Історія знає такі події. Наприклад, падіння Риму.
показати весь коментар
02.04.2026 15:44 Відповісти
"Виникає ситуація взаємного гарантованого знищення".
"Гарантія другого удару"
Нагадаю, що росія - найбільша за площею країна світу, з найбільшим ядерним арсеналом світу.
Порівняйте з Україною. За площею і можливістю створення ЯЗ у кількості, достатній для гарантованого знищення росії.
Хто з більшою імовірністю переживе перший удар і завдасть нищівного удару у відповідь?
показати весь коментар
02.04.2026 16:06 Відповісти
Читав. Написано "взаємного гарантованого знищення (MAD)" і "гарантія другого удару".
Ну і скільки грошей і часу треба Україні, щоб набути таких можливостей, щоб гарантувати обидві опції, враховуючи поточні розмір та ядерні спроможності росії?
показати весь коментар
02.04.2026 16:29 Відповісти
Ви вірите у чарівну ЯЗ, яка нас всіх врятує?
показати весь коментар
02.04.2026 16:30 Відповісти
А якщо ні?
І є ще така штука, "мертва рука" називається.
Зачєм нам мір, в котором нєт россіі? - пам'ятаєте?
показати весь коментар
02.04.2026 16:35 Відповісти
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%8B_%D0%BA%D0%B0%D0%BA_%D0%BC%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8_%D0%BF%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%91%D0%BC_%D0%B2_%D1%80%D0%B0%D0%B9,_%D0%B0_%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE_%D1%81%D0%B4%D0%BE%D1%85%D0%BD%D1%83%D1%82 Мы как мученики попадём в рай, а они просто сдохнут
Хочете перевірити?
Можна подивитись на Іран, який воює не тільки з двома ядерними державами одночасно, а і з купою неядерних у регіоні.
показати весь коментар
02.04.2026 16:38 Відповісти
Ще раз повторюю.
Щоб створити стільки ЯЗ, аби цього досягнути, у нас немає ані грошей, ані можливостей.
І русня сидіти склавши руки не буде.
Знову таки, див. Іран. Що зараз з їх ядерною програмою.
показати весь коментар
02.04.2026 16:40 Відповісти
На єврокредит молимось, аби не здохнути через півроку, а на ядерку в такому обсязі грошей, значить, вистачить.
Зроблять? Наприклад, точково вб'ють всіх причетних спеціалістів. Спецслужби у них нормально працюють. Зрадника-вертольотчика ж знайшли і показово вбили пару разів.
На Іран ще ніхто по землі не наступає, так.
І що, це все - завдяки їх ядерці?
показати весь коментар
02.04.2026 16:47 Відповісти
Парубія змогли, Фаріон змогли, ще низку важливих СБУшників - змогли. І цих зможуть.
Про те, що є все необхідне - твердження голослівне.
Ваш аргумент про "тупий Іран, який збагачує центрифугами" теж чув.
Спробуйте на реакторах отримати необхідний матеріал - одразу порушення ДНЯЗ і прощавай вся міжнародна допомога. А далі - КНДР: жерти немає чого, але ядерка - є.
Але ж Іран і без ядерки якось так всіх налякав, що сцють лізти по землі, тільки бомлять. Правда, дуже сильно.
показати весь коментар
02.04.2026 17:01 Відповісти
Спочатку зробіть ЯЗ у потрібній кількості. З потрібною кількістю носіїв. Балістичних, бо крилаті русня позбиває. Та й частину балістичних - теж.
показати весь коментар
02.04.2026 17:07 Відповісти
Охорона не допомагає від "Цирконів" та "Кинжалів".
Навіть аятолам ядерщиків вбивали на відкритому просторі (операція з дистанційним кулеметом, наприклад).
Бракує купи допоміжного обладнання, яке Україна не виробляє. Якби ядерку міг зібрати будь-який слюсар, у світі давно вже мали б місце теракти з використанням ЯЗ.
Щоб виростити їжу в потрібних кількостях, треба техніка (комбайни, елеватори). Добрива. Пальне.
Що це є зараз в Україні, без імпорту?
>в АГРАРНІЙ країні, яка тільки їжу і виробляє
Тільки їжу, значить, виробляє. А ви - ядерка, ядерка, все необхідне є...
показати весь коментар
02.04.2026 17:13 Відповісти
Дронів достатньо. І гарної ППО.
Якщо рух на землі припиниться, а все, що летить - збиватиметься, то русні доведеться щонайменше "заморажувати" війну вже на наших умовах.
І зробити це - набагато простіше, ніж ядерку.
Бо для цього, завдяки ЄС, у нас таки є засоби, тільки масштабувати треба.
А на ядерку - не те що грошей не дадуть, ще й санкції введуть.
ЄС нам вже натякнув, що Орбан-2 український їм там не потрібен.
Ядерний - тим більше.
показати весь коментар
02.04.2026 17:21 Відповісти
>яким це чином?
Кілзона - чули про таке?
>фпв збивати ракетами?
Іншими фпв. Таке вже є.
>навіть в такому сценарії вони можуть продовжувати війну, просто будуть атакувати ракетами та дронами до виснаження ппо
І чим їм ЯЗ завадить робити рівно те саме?
Ми на курвськ ходили, русня ЯЗ не застосувала.
Так само і тут буде: посадка за посадкою, курочка по зьорнишку. Будете "красниє лініі" малювати? Так вони їх розмиватимуть то тут, то там.
Ну хто ж через одного солдатіка ядеркою пулятиме?
Можна ж у відповідь отримати, на повну і під євроодобрямс: самі ж ядерну війну розв'язали.
показати весь коментар
02.04.2026 17:30 Відповісти
Якщо тема цікавить, можете почитати Edward Gibbon - The History of the Decline and Fall of the Roman Empire
Вона здоровецька, не читав, але має бути багато корисного.
показати весь коментар
02.04.2026 17:34 Відповісти
Раптово, і ядерка у русні теж є.
Можна помірятись, хто кого - ми зі своїми гіпотетичними двома десятками боєголовок, чи вони - зі своїми вже наявними тисячами.
І зараз, між іншим, стратегічної загрози немає: на Київ не наступають, навіть Донбас не взяли до кінця.
показати весь коментар
02.04.2026 17:39 Відповісти
>не два десятки, а 90-100 на рік.
Франція - наразі 290 боєголовок, Велика Британія - наразі 255 боєголовок. І тут ми такі - 100 на рік. Та легко.
>Є стратегічна загроза: бусифікація знищує демографію
З точки зору русні, стратегічна загроза теж є: Це "справедлива боротьба" за майбутнє російських дітей - отак. Майбутнє живої і ненародженої русні вирішується у цій війні. То чому досі не застосована ЯЗ у такій екзистенційній боротьбі, що триває вже п'ятий рік?
показати весь коментар
02.04.2026 17:50 Відповісти
Більше дронів. Це реально, на відміну від "можливих" 100 ядерних боєголовок на рік.
Бо жодної української ядерної боєголовки ми ще не бачили, а українських дронів (нехай і з китайських деталей) - багато. І має бути ще більше.
показати весь коментар
02.04.2026 18:00 Відповісти
>русня їх виробить ще більше, бо має більшу економіку та більше людей
Так і ядерки ще більше має. І засобів захисту від чужої ядерки.
>які цілком реально зробити, і отримати мир
В Ізраїлі та Пакистані - вже мир? Чи таки не зовсім?
>а ще ви ніколи не бачили електрони, а вони - існують.
Це як розуміти? Українські ядерні боєголовки вже є?
показати весь коментар
02.04.2026 18:05 Відповісти
>які майже кожен день пробиваються українськими дронами та ракетами
Скажу за вашим же принципом: коли русня дізнається, що ми робимо ядерку, вони по тій причині, що
>має більшу економіку та більше людей
наштампує достатньо засобів для їх 100% збиття, бо це вже буде екзистенційна загроза, на яку вони відреагують по-дорослому.
У Пакистані такий мир, що ледь без води не залишились, Трамп нещодавно розтягував.
Ну а про електрони - там інакше. Ви ставите у приклад те, що існує попри його непомітність для ока. Значить, аналогія. Тоді, розкриваючи аналогію шляхом заміни електронів (аналога) на ядерку (цільовий об'єкт), виходить твердження "насправді ядерна зброя у України вже є, просто ти її не бачиш".
показати весь коментар
02.04.2026 18:18 Відповісти
>а це вже нереально
Україні, що ніколи не мала ядерку, зробити ядерку - реально. Русні, яка вже має повні цикли виробництва всього спектру ЗРК і ЗКР лише наростити обсяги виробництва - нереально.
Дивна у вас реальність.
У нас з 2016 по 2022 теж "мір" був, приблизно як у Пакистані. І без всякої ядерки.
Мою пропозицію вже чули не раз: треба людей замінювати дронами. Це - реально, і робиться вже зараз.
Безпілотники і наземні роботизовані системи беруть російських солдатів у полон, - Forbes
Тож на ваше питання я вкотре відповів.
Тепер зустрічне питання: а що пропонуєте ви, якщо виявлятиметься, що в ЗСУ люди закінчуються швидше, ніж ви встигаєте отримати свої перші боєголовки?
показати весь коментар
02.04.2026 18:29 Відповісти
>Перші БЧ можна створити за кілька місяців
Ядерна програма Пакистану розпочата в січні 1972 року. Перше випробування ядерного пристрою відбулося у 1998 році.
В інших країнах, крім США, - приблизно така ж тривалість програми. США тоді допомагали спеціалісти з Великої Британії та Німеччини (які вже мали напрацювання).
>дрони (які можуть нести ЯЗ чи хімзброю) значно дешевше ракет.
У такому питанні - за цєной нє постоят.
>то була підготовка до війни, яка сталась як раз через відсутність ЯЗ
Зараз війна йде вже. Індія з Пакистаном воюють з 1947 року, якось не винищили один одного за 25 років, поки Пакистан ядерку не набув.
>Тому ця схема не працює абсолютно.
Якби не працювала, русня б вже давно по Дніпру стояла, бо людей у них в рази більше
показати весь коментар
02.04.2026 18:51 Відповісти
>у нас все необхідне для створення ЯЗ вже є
Що саме у нас є, щоб збирати по сто боєголовок на рік?
>Якось не вдалося їм то зробити.
Не "не вдалось", а немає бажання. Ресурси і потужності у них є, просто немає відчуття екзистенційної загрози. З'явиться - швиденько добудують все необхідне. Швидше, ніж ми - боєголовки і дрони робимо.
>окупаційна армія десь розміром з ЗСУ
А мобресурс? Теж як у ЗСУ?
Можна мати однакові армії, але якщо у одної люди лише закінчуються, а у другої - лише додаються, то переможець очевидний.
показати весь коментар
02.04.2026 20:05 Відповісти
>ядерні реактори, здатні виробляти десь 600+кг збройного плутонію на рік.
От тільки проблемка: навіть якщо реактор напрацював плутоній, його потрібно вилучити з відпрацьованого палива. Це робиться на радіохімічних заводах шляхом розчинення палива в кислотах. В Україні таких потужностей для виділення чистого плутонію немає.
Чи є? Назвіть підприємства.
>От щоб не було прориву фронту в наслідок нестачі людей і треба мати хімічну та ядерну зброю
Тобто русня десь фронт прорвала - а ми в них одразу - ядеркою, так?
>бо ви так написали?
Ну, ви написали, і я написав.
Чим знешкоджуватимуть? А хоча б і іншими дронами, типу наших "Пісюнів". Замість радарів - станції оптичного спостереження. З Китаєм зробити по дві станції на кожний кілометр кордону - не проблема.
показати весь коментар
02.04.2026 20:26 Відповісти
>Так все необхідне для створення ЯЗ є в Україні, нам не треба щось імпортувати - немає потреби в валюті.
А тепер от
>збудувати (поки паливо опромінюється) аллах забороняє?
Ну казали ж раніше, що все необхідне вже є, тож не треба нічого будувати.
>так
Русні саме це й треба. Щоб хтось, не вони, першим почав. Бо це їм руки розв'язує, а для нас - нищівні міжнародні санкції і репутація народа, що розпалив ядерну війну. Ніхто більше не допоможе ядерним агресорам. І через що? Через те, що десь там хтось локально лінію фронту прорвав.
>балістику
Де українська балістика? Теж, як електрон, є, але не видно?
>крилату ракету
Останні обстріли показали, що за участі авіації можна збивати 100% КР. Думаєте, у русні спроможності менші?
показати весь коментар
02.04.2026 20:44 Відповісти
>для такого заводу не треба щось імпортувати
Достовірність твердження - на рівні попереднього (у нас все вже є).
>пана забанили в гуглі?
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BF%D1%81%D0%B0%D0%BD_(%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) Ось це мали на увазі?
Виготовлена кількість - 3 одиниці (2 для України і 1 для Саудівської Аравії)
>ага, ціною пілотів
Покажіть мені новини про загибель пілотів в результаті полювання саме на КРи, не на ішакєди.
ще раз: ми не можемо влаштувати русні "ядерне винищення". Навіть втрата мАцкви - це не винищення. Це лише болючий удар, після якого послідує неминучий контрудар (пускових шахт багато, вони далеко від мАцкви, поза зоною досяжності будь-яких наших засобів).
показати весь коментар
02.04.2026 21:09 Відповісти
Ви ті 90 одиниць доставте до місць призначення спочатку.
Русня не може по нам більше тисячі ішакєдов і ста ракет запустити, і при тому ми абсолютну більшість - збиваємо.
Глупо думати, що навпаки не працює, особливо з урахуванням, що підхід до збиття потенційних носіїв ЯЗ, м'яко кажучи, дещо інший, ніж до збиття звичайних БЧ (попадьот - нічєго, пєрєжівьом, восстановім).
показати весь коментар
02.04.2026 21:19 Відповісти
https://war.obozrevatel.com/ukr/rosiya-kategorichno-vidkidae-bud-yaku-zamorozku-vijni-v-ukraini-narishkin.htm Росія категорично відкидає будь-яку "заморозку" війни в Україні, - Наришкін
Росія не приймає жодних сценаріїв заморожування війни, - Небензя
Пєсков про припинення вогню: У нас є стратегічна перевага, ми не хочемо її втратити
РФ продовжує війну, бо Україна не ухвалює рішення для "мирного врегулювання", - Пєсков
Заявлені гарантії безпеки підтверджують, що Україна не хоче миру, - Лавров
У Росії немає термінів для завершення війни в Україні, лише поставлені цілі, - Лавров

https://www.rbc.ua/ukr/news/mirniy-plan-ssha-shchodo-********-povniy-1763972428.html Мирный план США по Украине: полный список из 28 пунктов
18. Украина подтверждает безъядерный статус.
Тільки натякніть на відновлення ЯЗ, або зробіть один рух, який можна трактовать нєоднозначно - і отримаєте "разморозку" миттєво.
показати весь коментар
02.04.2026 21:29 Відповісти
Так вони її і не збираються влаштовувати.
Як ми з'ясували, повного циклу виробництва ЯЗ Україна не має, надійних носіїв (балістики) - теж. Зате русня може будь-якої миті оголосити тотальну мобілізацію під приводом захисту від "хохлов, коториє хотят убіть всєх нас ядєркой".
Дрон - теж засіб масового знищення.
Сотні тисяч русні забаранені на фронті саме дронами.
І на відміну від ЯЗ, ніякі договори він не порушує, і придбається/робиться легко у великих кількостях.
показати весь коментар
02.04.2026 21:38 Відповісти
>бракує лише радіохімічного заводу
бракує лише заглиблення у тему, щоб зрозуміти, що бракує майже всього іншого
>дрони і ракети, які цілком надійно вражають НПЗ та заводи
поки немає ризику, що вони несуть ЯЗ. Ми як навчились збивати їх у такій кількості? Питання виживання. Якщо у русні ця війна стане питанням виживання, а не прєстіжа собіранія зємєль русскіх - заворушаться так само. Поки що вони в основній своїй масі ще думають, що "сво ідьот по плану, в строгом соотвєтствіі с графіком".
>10 кг цілком достатньо для остаточного вирішення російського питання
Якщо спіймаєте кожного москаля і увіпхаєте в нього ті мікрограми - то так, це вирішить "російське питання".
показати весь коментар
02.04.2026 21:51 Відповісти
>чого конретно?
Компонентів самого заряда (це не просто якийсь ТНТ, який залив у корпус - і поїхали), інфраструктури обслуговування (заряди деградують з часом і потребують спеціальних умов зберігання), транспортних засобів, засобів заряджання та доставки. І звісно обладнання всіх допоміжних процесів вищеназваних компонентів.
>краще вона не стане
"Панцирі" та С-400 не за СРСР на озброєння стали.
>VX/A-232/A-234 Ці сполуки стабільні й отруюють території на багато років
Точно? У A-234 https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10944400/ період напіврозпаду - до 30 днів.
Using GraphPad Prism and data from the 16-72 h interval, it is possible to calculate the half-life of approximately 14 days. Such a result corresponds with Mirzayanov, who estimated the hydrolysis half-life of A-234 to be 10-30 days at pH 6.5-7.4
І взагалі, використання нейропаралітичних агентів для екологічного тероризму неефективно і тільки псує репутацію, як русні - випадок зі Скрипалями.
показати весь коментар
02.04.2026 23:04 Відповісти
Якщо запитати ШІ про цей тип бомби, то він видасть наступне:
Максимальна потужність заряду класичної імплозійної бомби на чистому плутонії (як-от «Товстун») зазвичай не перевищує 20-22 кілотонни.
Чому казав про інфраструктуру обслуговування?

Основним обмежуючим фактором є не сам плутоній (його період напіврозпаду - тисячі років), а компоненти навколо нього:
Деградація ініціатора: У вашому описі згадується полоній-210. Його період напіврозпаду всього 138 днів. Це означає, що такий заряд (як у перших бомбах) потребував заміни ініціатора кожні кілька місяців, інакше він просто не спрацює.
Тобто на кожний заряд треба ще постійна перезарядка ініціалізатора. Тобто їх, і сам полоній, треба постійно робити. І заміняти.
Але це - дрібниці.
22 кТ - недостатньо, щоб розваляти ціле місто типу мАцкви.
Враховуючи, що абсолютну більшість носіїв - зіб'ють.
Тож ви лише нарветесь на отвєтку у вигляді багатьох мегатон.
Щоб реально наробити біди, тим більше русні, потрібні термоядерні, водневі бомби.
А там і конструкція, і начинка набагато складніші.
У вашому варіанті - це лише ядерний тероризм, без реально нищівного ефекту.
>ви абсолютно не розумієте, що таке засіб масового знищення
Ви, відповідно, маєте розуміти. І тому чудово розумієте, чому запропонований вами спосіб з дронами та скидом у воду - не працює так, як ви це заявляєте.
А якщо не розумієте, то і в хімічних засобах масового знищення розумієте не більше за мене.
показати весь коментар
02.04.2026 23:42 Відповісти
>З часом можна буде збудувати завод
>просто треба мати ще заводи з розділення ізотопів літію
У нас начебто все необхідне вже є, чи ні?
>просто треба більше БЧ
у вас все просто. Як у одного відомого персонажа, який казав, що для припинення війни надо просто пєрєстать стрєлять.
>так само, як зараз збивають дрони та ракети
бо зараз вони не несуть екзистенційної загрози русні.
Коли мова йтиме про захист мАцкви від ядерки, там мотивація інша буде. І виробництво засобів ППО, відповідно, інших масштабів.
>так мені і потрібен ядерний та хімічний тероризм
Так і пишіть на "агітці", а то вводите в оману якимось "гарантованим взаємним знищенням", якого і близько не буде.
Нам просто треба стати ядерними і хімічними терористами.
Як, наприклад, КНДР.
показати весь коментар
03.04.2026 15:46 Відповісти
Якраз для "нашого японця".
показати весь коментар
03.04.2026 19:44 Відповісти
В студию это видео
показати весь коментар
02.04.2026 16:07 Відповісти
Никто не хотел воевать ни вовторой ,ни в первой мировой но жизнь заставила.Заставит и сейчас хочешь ты этого или нет .Вопрос только на какой стороне
показати весь коментар
02.04.2026 17:04 Відповісти
Война это норма этого мира если ты до сих пор этого еще не поняла за 12 лет со времени майдана. Если уж пошел против раши то будь готов воевать сколько потребуется, а сдашься тебе (как и всем нам) же хуже будет . Дураков и особенно "мудрый украинский нарид" жизнь ничему не учит:в 2019 году этот уставший от войны нарид проголосовал за нелоха , обещавшего просто перестать стрелять и договориться где то посередине и получил в итоге еще большую войну, жертвы и разрушения . Теперь вот снова лунают заклыки чуть ли не сдаваться или устраивать гражданскую войну во время внешней агрессии и кому же от этого будет хуже в первую очередь мудрому украинскому нариду. Ну что тут еще сказать как не дебилы *****
показати весь коментар
02.04.2026 17:55 Відповісти
Ти кацап,чи ідіот7
показати весь коментар
02.04.2026 15:32 Відповісти
Поки не буде покарання цим виродкам в тилу на місці- злочину--буде такий бідлам працівникі ТЦК і поліція повинні при побачені зброї в ВОРОГА----враження намісці А тут--ножами ********** ,бють військових, а рядом "соплі жують" Тільки враження .таких ідіотів. може стримати розгул бандитизму .
показати весь коментар
02.04.2026 15:37 Відповісти
Федоров же мав освіжити мобілізацію
показати весь коментар
02.04.2026 15:56 Відповісти
Шось Львів - Парубія вбили - Фаріон вбили
показати весь коментар
02.04.2026 16:23 Відповісти
Питання, а чим відрізняється чиновник з бумажкою і простий цивільний чоловік без бумажки? Типу якщо бумажка є, то вже не ухилянт, а яко нема, то ухилянт? То це Готтентотська мораль виходить. Ну і тут же на Цензор десятки випадків, коли тцк, це не військові, а бувші менти, беркутівці і т.д. часів яника і тут же були статті, а саме військових в тцк не беруть і самі військові про це багато разів казали. Але ж ...
показати весь коментар
02.04.2026 16:31 Відповісти
Знаю багато військових і якщо вони прийдуть, то в першу чергу запитають у влади. Аналогію з Афганцями погугліть. А прості люди часто віддавали останнє на підтримку ЗСУ, сотні тисяч відео є з передаванням грошей, тушонки, огірків в банках, автівок, дронів і т.д.

Ви праві, коли військові прийдуть, то вони запитають яким чином у поліціянта 450 млн грн грошей у тилу.
показати весь коментар
02.04.2026 16:34 Відповісти
Ну то а чому влада не зробить все чесно, 50% депутатів, 50% поліції, 50% тцк і т.д. і ротації? Я пережив окупацію, дивом вижив і знаєте прикол, що менти і депутати втекли першими, була тероборона і прості люди. А коли вгодовані братки будуть гнати простих на війну - НІЧОГО ХОРООГО З ЦЬОГО НЕ БУДЕ і не треба ляками москалями, бо в тому ж Донецьку 70% ментів одразу перебігли на сторону раші, це відомо і все є.

Треба перестати бусярити, нормально платити за мобілізацію, і робити вибір, або працює умовно за 20 000 грн, або 200 000 грн в ЗСУ. ВИБІР!!!

Наразі тцк це система соціального тиску і залякування, показові бусярення, щоб люди боялися і лишнього не патякали. Навіть депутатів лякають тцк, журналіст лишнє написав про владу - приїхали забусярили і т.д. Ну і з 30 000 забусярених муксимум на фронт потрапляє до 2000, всі інші підпадають або по лікарні, або відкуп, або сзч, або в тилові і т.д. А 2000 людей рекрутувати не проблема, але людей треба тримати в переляці, от для цього і тцк.

Наразі тцк створило шалений розкол в тилу, це відомо і це є. Військові мусять ліпити собі на форму шеврони "Я НЕ ТЦК", щоб від них не жахалися люди і не вернули погляд.
показати весь коментар
02.04.2026 19:37 Відповісти
Тут спрацьовує "Експеримент Мілгрема", все давно вивчено. Це перекладання відповідальності і туди беруть людей з низькими моральними цінностями, там військових нема, бо у військових дуже високе відчуття справедливості і виконувати такі пакувальні наказі військові не зможуть. Все давно вивчено, Стенфордський експеримет, Експеримент Мілгрема - це найпростіше, і нажаль.
показати весь коментар
02.04.2026 20:04 Відповісти
А що таке Батьківщина? ану давайте ... Бо щоб шалики пожарити на пляжі, то 200 грн за місце, і посидіти в лісі 300грн ... чи може житло я отримаю як громадянин чи гідну зарплату.

Так от, перед тим як писати про святий обов'язок, то треба би запитати про права ... А то ось був, то молодий військовий оформлював собі іпотеку на житло, і ще поручителів брав батьків ... Ще раз військовий діючий воюючий брав іпотеку на житло в своїй країні !!! Коли чиновники отримують житла безкоштовно.

Не пишіть єрунди, нормальна мобілізація, це КОЛИ ВСІХ, а не поробили собі бумажки і вже не всі. Фільм "Острів проклятих" і там навіть в фільмі вказано, що в Другу Світову воювали прості, а мажори виїзжали, тікали і т.д. - і це навіть не документалка, а в книгах історичних то все в принципі як зараз, соціальна не справедливість.
показати весь коментар
02.04.2026 22:29 Відповісти
"Бо гладіолус" ... нажаль, нема там військових.
показати весь коментар
02.04.2026 22:30 Відповісти
Не спорю, але ви не вдало маніпулюєте, чому не договорюєте про сталіна (і чому з великої написали), то його сини воювати захотіли самі, він їх відмазав, але вони захотіли самі і пішли воювати. Меншого сталін не любив, а от старшого наче василя, то він не хотів втратити як спадкоємця. Аналогічно син Рібентропа, але він керував і вів вперед найтехнологічнішу на свій час армію і він сам був вихований воювати і за ним йшли інші, тобто він показував ПРИКЛАД, а не ховався за бронями. І то там після декількох проколів вони сильно понесли втрати.

Так, якщо ви б читали трохи книги, то за часів КОРОЛІВ монархи повинні були воювати, бо тільки хто воював фізично сам мав право на владу, на маєтки, цінності, посади державні і т.д. Селяни взагалі в ті часи добували їжу і платили данину і не воювали, з селян могли набирати в армію по ВІДБОРУ і навчали (брали далеко не всіх), а воювали армія на чолі з монархами, бо інакше монархи не могли претендувати на владу, лицарі, придворні і т.д. В боях вони доводили своє ПРАВО на маєтки, посади, статус і т.д. Це по факту правда.

Ой не зручно якщо почати читати книги.

Але більшість еліти таки потікали, ховалися, чи ховалися за папірцями, це історія і це все є відкрито, треба просто відкрити книги, статистики і почитати. Але ж вилазять не зручні факти.
показати весь коментар
03.04.2026 00:08 Відповісти
Так і є, життя безцінне, але ризик має відповідно оплачуватися, коли чиновник в тилу отримує 200 000 грн, а військовий у війну навіть 100 000 грн, то це якась єрунда по факту, а по факту менше отримують більшість. Є книги і мотивація через примус ніколи не мала позитивних наслідків, одні тільки діти забусярених чоловіків на все життя запам'ятають це і потім в гарний момент це все повернуть, образа, приниження і помста це ніколи не забувається, ніколи.
показати весь коментар
03.04.2026 18:38 Відповісти
Про сталіна мені вибачте не цікаво, але в коротко можна перечитати і про партійну верхівку, також є книга дочки сталіна і вона там багато пише, також коротко читав для загального. Василь сталін типовий мажор був, так він воював але далеко не в перших рядах. Ну і про інших чиновників також, діти багатьох з яких втікали куди могли. Детальна біографія тирана вибачте не цікава. П.С. Не пишіть станіла з великої літери бо питання виникають.

Ну то ви навели приклади, то я навів від себе. У нас прості гинуть, а тилові щурі владні броньовані далі будуть жити краще життя, але вони нічого не зробили для країни і українців, вони не довели, що можуть займати керівні посади як наведені вами монархи.

Я не принизити вас, чи ще щось, мені це не треба.

Просто я брав участь в обороні Києва в Ірпені, і мажори, влада, поліція і т.д. потікали на крузаках, а прості будували загороження з ТРО, ми виходили і ходи де хочеш, поліції НУЛЬ. І нажаль наші загородження пробили БМП-2 і декілька чоловік загинули. Коли москалів вигнали, то чиновники, поліція, мажори і т.д. повернулися і далі нормально живуть досі, а тих, хто лишилися і боронили і допомагали - бусярять і обізвали "ухилянтами".

І із останнього, то ось недавно бачив як діючий військовий бере кредит на іпотеку, бо в нього тупо нема свого житла ... тобто для чиновників житло є, а для захисників нема ... лицемірство.

Так, я навів приклад монархів, бо право на владу, на статус і т.д. в першу чергу повинні мати хто воює за країну, як це було не так давно, саме захист держави давав статус і владу, а не оце що зараз. ******* модель держави утопічна, бо знищується генетика воїнів і в тилу за бронями лишаються люди з низькою соціальною відповідальністю, які крадуть в тилу без гризіння совісті. Нажаль.

Також маю знайомого, відірвало ноги, то "ухилянти" скидалися на Ланос, щоб людина могла пересуватися, бо у влади є щось там 800 грн в місяць, а новий автопарк чиновникам. Вибачте але в мене горить страшно від цієї несправедливості і таке відчуття у більшості людей.
показати весь коментар
03.04.2026 19:58 Відповісти
На рахунок "кожен народ має ту владу,яку він заслуговує" не погоджуюсь, бо читаю книги. Багато де влада захоплена і країн з диктатурою вистачає і та диктатура фінансується наприклад рашею. Із найближчого, то Білорусія, де вусатий силою утримує владу і він в крові утопив бажання людей змінити його, подавлені протести за допомогою рф весь світ бачив. Та сама історія інші країни типу Іран, Чечня, Північна Корея, Сектор Газа, Сирія, Венесуела і т.д. - це все люди по суті в рабстві режиму. І коли режим скидають, то країна оживає.

Той же совок и т.д. тримали українців в рабстві також.

Україна програє, бо просто простим людям не дають мати зброю, у кожного адекватного українця має бути свій арсенал, особливо після того, що пережили українці історично, голоди, репресії, знищення і т.д.

І так, в перші дні дуже не вистачало зброї, тому в Києві мусили роздавати зброю, бо в людей нема, а представте що було б якби люди мали власну зброю, то русаків валили б з кожного вікна.

Але влада України більше боїться свого озброєного населення, яке може спитати за схематози, ніж окупантів зі зброєю.

Вибору як такого нема і не було, бо кандидатів підсовують підібраних, а це не вибір. Книги є і це вивчено. Навіть США ось з Трампом опинилися з вибором без вибору.

І вибачте, але совком тягне і з сталіном, бо сталін просто одиниця, а його накази виконували інші підібрані люди з дуже низькою соціальною цінністю.

Ну і питання чи ви українець, коли пишете з великої букви того, хто винищив мільйони українців, навіть якщо літературно імена пишуться з великої, бо сталін це вбивця психопат.
показати весь коментар
04.04.2026 13:54 Відповісти
Ну походу у вас своє бачення. Офіційно в Україні не дозволено мати зброю, або шалена бюрократія з перевірками і т.д. Нема терміна "ухилянт", його придумали для приниження, це є книги, це совок підхід, коли влада собі 200 000 грн +хабарі, а мобіку 20 000 грн.

Так я був в перші дні на околицях Києва, трохи повоював, то на 12 людей було 2 калаші, які були затрофеєні на підходах до Києві, а поблизу у сусідів було дві польські гвинтівки. Якби була своя зброя, то була в усіх і це дуже багато що змінило і москалів валили б нормально.

Не просто так кинулися роздавати калаші в перші дні для оборони, і це допомогло!!!

Сидіть собі діду, ви пожили і старческе мислення дуже видно. Ви не були і пишете МАРЕННЯ.
показати весь коментар
05.04.2026 12:47 Відповісти
Готтентотська мораль ... не гори діду, пожив і радій, а молодь мусить воювати і ти ще щось тут на формі невдоволення строчиш.

І на майбутнє, ти топиш за владу на бронях, а простих обзиваєш ухилянтами, так от зараз економіна України трошки так переходить в погані часи, так от захищувана тобою броньована влада тебе ПЕРШИМ лишить без пенсії і кине, 90-ті тому приклад.
показати весь коментар
05.04.2026 17:40 Відповісти
Jawohl, пане український патріот
показати весь коментар
02.04.2026 15:43 Відповісти
З листопада 2025 року Олег Авдєєв був офіцером мобілізаційного відділення Галицько-Франківського ОРТЦК та СП. А з січня став офіцером групи розгляду та супроводження адміністративних правопорушень цього ж ТЦК. Участі у бойових діях він не брав.

з якого перепугу він був військовим, якщо не приймав участі в бойових діях???
показати весь коментар
02.04.2026 22:04 Відповісти
Сторінка 1 з 3