13416 відвідувачів онлайн

Мадяр анонсував масштабні політичні зміни в Угорщині після перемоги

Мадяр оголосив політичні вимоги після перемоги "Тиси"

Лідер опозиційної "Тиси" Петер Мадяр заявив про плани змінити систему влади та відновити інституції після перемоги на виборах в Угорщині.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє 444.

Мадяр заявив, що планує сформувати уряд, у якому всі учасники "серйозно ставитимуться до своїх обов’язків". Він наголосив, що результати виборів є "безпрецедентним мандатом довіри" від суспільства, тож нова команда працюватиме над виправданням очікувань виборців.

Заклики до відставки Орбана

Мадяр публічно закликав прем’єр-міністра Віктора Орбана добровільно піти у відставку та перейти в статус виконувача обов’язків до формування нового уряду. Він також закликав утриматися від рішень, які можуть "зв’язати руки" майбутній владі.

Політик заявив, що представники чинної системи мають залишити державні посади, включно з президентом Тамаш Шуйок, керівництвом судової системи, генпрокуратури, медіарегулятора та інших інституцій. За його словами, "час цієї системи минув", і він закликав посадовців піти добровільно.

Обіцянки реформ і євроінтеграції

Мадяр пообіцяв після формування нового уряду відновити систему стримувань і противаг, забезпечити незалежність інституцій та приєднатися до Європейської прокуратури. Він також заявив про намір відновити партнерські відносини з ЄС і НАТО та активізувати співпрацю у форматі Вишеградської групи.

Топ коментарі
+9
представники чинної системи мають залишити державні посади, включно з президентом Тамаш Шуйок, керівництвом судової системи, генпрокуратури, медіарегулятора та інших інституцій. За його словами, "час цієї системи минув", і він закликав посадовців піти добровільно.
Оце те, що не зробили після розвалу СРСР, Помаранчевої та особливо - Майдану.
показати весь коментар
13.04.2026 09:53 Відповісти
+5
Нє.
Ну на паркані аби що писати не стануть...
показати весь коментар
13.04.2026 09:59 Відповісти
+3
Буде. Це інтерес Угорщини - мати пальне.
Тут головне, щоб кредит припинив блокувати.
І дотримувався загальних рішень ЄС щодо руснявих енергоносіїв.
А там - поетапна повна відмова.
Від ШІ:
З 1 січня 2027 року: повна заборона на імпорт російського СПГ (включаючи довгострокові контракти).
Наразі обговорюється повна відмова від постачань трубопроводом «Дружба», що досі дозволені як виняток для деяких країн (зокрема Угорщини та Словаччини), з кінцевим терміном у 2027 році.

Тож нехай домовляється. Все одно десь через рік, за рішенням ЄС - фсьо.
показати весь коментар
13.04.2026 09:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Вже в тєлєгє написали на інсайдєрє, що Мадяр буде договарюватись з москвою про енергоносії
показати весь коментар
13.04.2026 09:51 Відповісти
Буде. Це інтерес Угорщини - мати пальне.
Тут головне, щоб кредит припинив блокувати.
І дотримувався загальних рішень ЄС щодо руснявих енергоносіїв.
А там - поетапна повна відмова.
Від ШІ:
З 1 січня 2027 року: повна заборона на імпорт російського СПГ (включаючи довгострокові контракти).
Наразі обговорюється повна відмова від постачань трубопроводом «Дружба», що досі дозволені як виняток для деяких країн (зокрема Угорщини та Словаччини), з кінцевим терміном у 2027 році.

Тож нехай домовляється. Все одно десь через рік, за рішенням ЄС - фсьо.
показати весь коментар
13.04.2026 09:57 Відповісти
Нє.
Ну на паркані аби що писати не стануть...
показати весь коментар
13.04.2026 09:59 Відповісти
На паркані написано : "Буй" . А там дрова....
показати весь коментар
13.04.2026 10:27 Відповісти
Где-то в своем штабе усмехнулся Роберт....
показати весь коментар
13.04.2026 11:23 Відповісти
Зараз почнеться саме цікаве...Ключове слово - "добровільно"! В якщо ні?? Починаємо "озабочення -переазабочення"??
показати весь коментар
13.04.2026 09:53 Відповісти
Ні, далі починається "процедурно".
показати весь коментар
13.04.2026 09:55 Відповісти
конституційна більшість дозволяє змінити конституцію і суди і прокуратуру включно все що захоче
показати весь коментар
13.04.2026 09:59 Відповісти
представники чинної системи мають залишити державні посади, включно з президентом Тамаш Шуйок, керівництвом судової системи, генпрокуратури, медіарегулятора та інших інституцій. За його словами, "час цієї системи минув", і він закликав посадовців піти добровільно.
Оце те, що не зробили після розвалу СРСР, Помаранчевої та особливо - Майдану.
показати весь коментар
13.04.2026 09:53 Відповісти
Обіцяти - не означає одружитися. 😊 Наш Зєлєнскій - приклад. Там теж Голабородька гарно і красиво обіцяв. І більшість вірила, бо красиво було.
показати весь коментар
13.04.2026 10:02 Відповісти
Пішла хвиля "Мадяр - то просто наш зєля".
Русня надпотужно обхєзалась зі своїми ІПсО та агентурою, тому зараз намагається "пєрєбіть повєсточку".
Ціль - показати, що Мадяр і новий уряд як мінімум нічим не кращі за кОрбана і чинний, а в ідеалі - що кОрбан зі словами "а я чьто говоріл?!" тріумфально повернеться рятувати майже зруйновану "угорськими зєлєними" країну.
показати весь коментар
13.04.2026 10:05 Відповісти
Пане Денисе, у мене стійка психіка, бо я - скептик. 😊 Я ніколи ні в кого не зачаровуюся, тому ніколи не розчаровуюся. 😁 Орбан так всіх дістав, що оптимісти бігом стали ліпити ідеал з усього, що могло цого посунути. Оптимісти чують лише те, що хочуть чути і не чують того, що може похитнути їхній оптимізм. 😊 А варто згадати хоча б те, що Мадяр теж проти членства України в НАТО, що теж збирається "налагоджувати з кацапією прагматичні ( це про бабло) стосунки". Мадчр - колишній пахолок Орбана а йогоТиса - вихідці з Фвдесу, як "За майбах" - з Партії Регіонів. Звичацно, він знесе симтему влади, побудовпну під Орбана, бо інакше не побудує систеиу, заточену під Мадяра. Тому я почекаю хоча б рік, щоб робити висновки. І буду радий, якщо помилюся. 😊
показати весь коментар
13.04.2026 10:28 Відповісти
У вашому тексті більше "осторожного оптімізма в правільную сторону", ніж скепсису.
показати весь коментар
13.04.2026 10:31 Відповісти
Нууу, ми, скептики, ми такі! 😁
показати весь коментар
13.04.2026 10:38 Відповісти
Отож.
показати весь коментар
13.04.2026 10:39 Відповісти
Я живу недалеко від даох перевалів - Ужокського і. Верецького, на яких угри і поляки розстрілювали українців, які залишали Закарпаття після поразки від військ фашистської Угорщини Каопатської України. Тут стоять два великі хрести, які нагадують про цю трагедію. А ще пам'ятаю розпоаілі бабусі про те, як у моєму місьі угри у білих рукавичках!!!! вішали щвичацних жителів-укрпїнців після відступу з Карпат кацапської імператорської армії, яка тут займалася ьим же, але без білих рукавичок майже рік під час Першої світової. Мало того - мого прадіда теж чекала така доля за звинувачення зависного сусіда у симпатіях до кацапів і лише заступництво делегації євреїв, яких кацапські чорносотенці притісняли особисто жорстоко врятувало прадвдову шию. Зауважу - прадід - чесний корінний бойко, до євреїв стосунку не мав.
показати весь коментар
13.04.2026 10:52 Відповісти
Колись нас і німці знищували масово, а тепер як?
показати весь коментар
13.04.2026 10:59 Відповісти
Ніт. 😊 Замість німців це робили інші. При Австро-Угорщині - ті ж мадяри. Німці рук не бруднили. Я більше вірю розповідям бабусь, двдусів, сттарих сусідів, ніж кацапській історії зі школи. Навіть євреїв у моєму місті розстрілювпли не німці, а різношерстна допомвжна поліція. Навіть коли у мого покійного діда 1903 р.н. німці, коли забирали продукти, то розраховувалися рейхсмарками. Кацапи ж пару коней забрали просто так. Навіть не за дякую.
показати весь коментар
13.04.2026 11:10 Відповісти
А Одесу румуни окупували.
Тільки я зараз чомусь до румунів погано не ставлюсь.
Як і до фінів, які свого часу теж в союзі з фашистською Німеччиною були.
Тепер що ті, що ті - в ЄС і нормальні.
А стосовно "повторєнія зєлі і узурпаціі новой властью" - це навряд чи.
кОрбан п'ятнадцять років автократію за підтримки русні будував - не збудував, все в один день рухнуло.
Так і з Мадяром, якщо що, буде те ж саме, ще й сильніше, бо розчарування не пробачають.
Угорці можуть знову вийти і змести вщент. Доведено.
показати весь коментар
13.04.2026 11:14 Відповісти
Румунська окупація і угорська окупація - це величезна прірва. У Румунії не знищували все українськн, як на Закарпатті. У Румунії є українська діаспора, а в Угорщині нема. Зате є 1,5 мільйона греко- католиків, етнічних українців, які не знають української мови. У Румунії відомий співак Петро Лєщенко процвітав, настролюючи по всій передвоєнній Європі, а загинув у застінках НКВД, коли вирішив повернутися на Батьківщину. і співав не румунських пісень, а кауапських і українських.
показати весь коментар
13.04.2026 11:28 Відповісти
А те, що в результаті "гєніальной отступатєльной опєраціі, котрой завєршілісь 73 гєроічєскіх дня оборони Одєсси" окупанти, в тому числі румуни, в порохових складах за містом спалили живцем більше десяти тисяч осіб, включно з пораненими і євреями - звичайно, за скобкамі (бо сильно б'є по іміджу русні).
показати весь коментар
13.04.2026 11:32 Відповісти
Ні, звичацно. Ви пишете про військових. Яким прлпонували здатися. А вони, засліплені комуністичною пропагандою не здалися. Тому так і сталося. Мадяри ж спалили українську Корюківку на Чернігівщині, де не було жодного озброєного вояка. І там вони спалили більше 1200 будівель і вбили більше 7000 людей. Скільуи будіаель в Одесі, чи в будь-якому селіБессарабії спалили румуни? І в якому намеленому пункті вони одночасно знизили 7000 мирняка? Румуни - корінні європейці, а угри - прибульці. З кацапських боліт.
показати весь коментар
13.04.2026 12:02 Відповісти
Я вам навів один приклад, за що конкретно Одеса конкретно румунів має привід конкретно не любити. А як до цього відноситись - вирішуйте самі.
показати весь коментар
13.04.2026 12:05 Відповісти
Ви навели ппюриклад про аійськові дії, а я - про знищенгя цивільних. Це трохи різні речі.
показати весь коментар
13.04.2026 12:23 Відповісти
Там і цивільних багато загинуло, особливо - євреїв.
показати весь коментар
13.04.2026 12:24 Відповісти
Але все-таки основна маса - військові. У Корюківці, знищеній мадярами військових не було. Жодного. Це був прицільний акт знищення саме цивільних.
показати весь коментар
13.04.2026 12:38 Відповісти
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82_%D0%B2_%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%96 Голокост в Одесі
показати весь коментар
13.04.2026 12:41 Відповісти
У Корюкіці євреїв теж не було. А Голокост був по всій Європі (6 000 000)- в тому числі в Угорщині(550 000) і навіть у Румунії (400 000), хоча там масштаби були меншими, хоча трдішня Румунія була значно більшою за Угорщину. Я ж не писав про євреїв, я писав про українців, про те, яяк до них ставилися угорці і румуни. Тому згадки про Голокост тут не доречні.
показати весь коментар
13.04.2026 12:52 Відповісти
Це робили румуни в тому числі.
Тож формально привід їх не любити у нас - є.
показати весь коментар
13.04.2026 12:56 Відповісти
Все пізнаєтьмя у порівнянні.
показати весь коментар
13.04.2026 13:33 Відповісти
особливо Майдану!
показати весь коментар
13.04.2026 11:02 Відповісти
Сіярто, Ростов шо на том Дону чекає.
показати весь коментар
13.04.2026 09:55 Відповісти
Ні! Цим покидькам треба не дати втікти, як дали у нас овочевим... Ще й з беркудами домовились та не посадили...
показати весь коментар
13.04.2026 10:00 Відповісти
Дадуть. Традиція така. Якщо її змінити - переходу алади не відбуватиметься. Ті, що заступають думають про час, коли треба буде йти. Приклад - Кучма, якому дав гарантії Ющенко і навіть януковощ со товарісчі, які успішно евакуювалися після Майдану.
показати весь коментар
13.04.2026 10:05 Відповісти
афігєть!
невже циган орбан емігрує до сочів?
з пляшкою в дупі до клюбу політичних гімномесів *****.
показати весь коментар
13.04.2026 10:13 Відповісти
Орбан колись також добре починав. А потім скозлився.
показати весь коментар
13.04.2026 10:26 Відповісти
👋✌ В добрый путь!
показати весь коментар
13.04.2026 10:35 Відповісти
І сказав старий монах-"Не хвали день зранку, а дорогу,котру варто пройти, на самому початку"
показати весь коментар
13.04.2026 11:00 Відповісти
Дивно,а в нас би три тижні голоси би рахували.
показати весь коментар
13.04.2026 11:05 Відповісти