Військові ТЦК не повинні займатися примусовою мобілізацією, - Офіс військового омбудсмана

тцк

В Офісі військового омбудсмана заявили, що військовослужбовці територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки не повинні займатися примусовою мобілізацією.

Про це Офіс повідомив у відповідь на запит LIGA.net, коментуючи напади на військових ТЦК та СП, передає Цензор.НЕТ.

Позиція Офісу військового омбудсмана

"Згідно із законодавством, примусом повинні займатися правоохоронні органи, зокрема спеціально підготовлені поліціянти, які краще вміють убезпечити себе та ефективніше комунікують із цивільним населенням", – йдеться у відповіді.

В Офісі додали, що основні завдання військових ТЦК та СП — формування мобілізаційного плану, постановка на облік, розподіл особового складу, а також соціальна підтримка. До неї належать, зокрема, сповіщення про втрати, супровід поранених, родин зниклих безвісти та загиблих військових, організація поховання тощо.

  • Офіс військового омбудсмана ініціював робочу групу з розділення ТЦК та СП. У Решетилової переконані, що одні й ті самі військові не повинні займатися і процесом мобілізації, і соціальною підтримкою. Частину цих функцій на себе повинні взяти обласні військові адміністрації та місцеве самоврядування, зокрема щодо супроводу родин та організації поховань.

Що каже Нацполіція?

Водночас очільник Національної поліції Іван Вигівський в інтерв'ю РБК-Україна заявляв, що суспільство останнім часом негативно відноситься до поліціянтів, зокрема через залучення до мобілізації разом із військовими ТЦК.

"Ми хочемо, щоб люди нам довіряли, нас викликали, коли в них щось трапляється. А люди останнім часом сумніваються перед тим, як викликати поліцію. Вони думають – викличу, а приїде поліція і забере мене, мого родича, рідного або ще когось", – сказав глава Нацполіції.

Топ коментарі
+32
Взагалі ніхто не повинен, і кордони не повинні закривати. А якщо 0 людей захочуть захищати цю країну - ЗНАЧИТЬ АХРЕНІТЕЛЬНУ КРАЇНУ ПОБУДУВАЛИ

На майдан вийшли сотні тисяч людей - БО ТУ КРАЇНУ хотілось відстояти. Якщо ЗЕ за кілька років зробив таку країну яка нікому крім чиновників не треба - ну ЩО Ж
показати весь коментар
23.04.2026 17:42 Відповісти
+25
Яке не повинні? Ти, мля, "офіс"! Ст 146 ккУ

1. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі діяння, вчинені щодо малолітнього або з корисливих мотивів, щодо двох чи більше осіб або за попередньою змовою групою осіб, або способом, небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого, або таке, що супроводжувалося заподіянням йому фізичних страждань, або із застосуванням зброї, або здійснюване протягом тривалого часу, -

караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою, або такі, що спричинили тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
показати весь коментар
23.04.2026 17:40 Відповісти
+20
Кримінальний Кодекс України то чмо?
І Конституція також?
показати весь коментар
23.04.2026 17:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
показати весь коментар
23.04.2026 17:39 Відповісти
Яке не повинні? Ти, мля, "офіс"! Ст 146 ккУ

1. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі діяння, вчинені щодо малолітнього або з корисливих мотивів, щодо двох чи більше осіб або за попередньою змовою групою осіб, або способом, небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого, або таке, що супроводжувалося заподіянням йому фізичних страждань, або із застосуванням зброї, або здійснюване протягом тривалого часу, -

караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою, або такі, що спричинили тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
показати весь коментар
23.04.2026 17:40 Відповісти
Кримінальний Кодекс України то чмо?
І Конституція також?
показати весь коментар
23.04.2026 17:45 Відповісти
Ох і важко з вами дебілми....
Так тому і так, бо закони і Конституцію поставили на паузу!
Якщо найвеличнішому можна покласти хер на них, то чому і іншим не можна? Як він так казав - ви всі президенти?
Щоб вимагати від когось дитримання закону треба, в першу чергу, самому їх виконувати. А якщо вищі посадові особи на то все поклали хер, то якого ж тоді вимагати від інших? От як вимагти від того ухилянта дитримання закону, якщо навколо таке нагле беззаконня?!
О така ось херня, малята.
па-пріколу і шоп паржать вони ж такі...
Дебіли, ***...
показати весь коментар
23.04.2026 18:40 Відповісти
дебіл тут ти, не перекладай з хворої глови на здорову свої проблеми. я краще ща тебе це все знаю, дебіл, мля. от ти пишеш "Щоб вимагати від когось дитримання закону треба, в першу чергу, самому їх виконувати." так в цю гру грати можна вдвох, ті хто поклав хер, несуть і понесуть відповаідальність, рано чи пізно, а захищати країну треба вже. І твоє питання до них якого хріна ви порушували буде логічним і справедливим, якщо ти закон теж виконував, а не як шавка вони порушують, то і я буду порушувати, дбби тупорилі.
показати весь коментар
23.04.2026 18:56 Відповісти
Ти, дурнувате, хоч само втямило, що саме тут висрало? Чи тупе, і реально дебільне?
В державі повний хаос в державному управлінні, хронічне беззаконня, повний брдак. І ти вимагаєш щоб що, щоб коли влада творить ось то все, а щоб всі решта були всі такими законопослушними і свідомим? Придурку, а так НЕ БУВАЄ!
Так, в суспільстві є частина тих, хто здатен на самопожертву і героїзм, для яких не потрібно ні ТЦК, ні мобілізація. Ті пішли в перших лавах. Але ж то не всі, придурку! Основна маса суспільства то люди, які керуються раціоналізмом і законами. І коли відбувається повний хаос і беззаконня мало хто з них здатен на самопожертву чи героїзм, дебіле. Так всюди і завжди. В будь-якому суспільстві, у всі часи. А тому завдання влади створити умови, щоб у тих людей не було сумнівів в необхідності чи доцільності тих чи інших вчинків. Тобто, придурку, має працювати ЗАКОН! В першу чергу!. Але ж він, ****, у вас на паузі, він відключений!
То що ж ти, гнидо, вимагаєш від людей, якщо само ж ти, падло, його системно і постійно порушуєш!
Щоб так не було, треба було, дебіле, у владу вибирати людей, які мають знання, досвід. Які здатні думати, аналізувати, робити висновки, визнавати власні помилки...
Ти кого, сучище у владу привелу? Блазнів, хвойд, всіляку шмаль? А тепер щось там про відповідальність і необхідність, удобище?
Хотів па-пріколу? Отримуй, удобище. І не скавули... і ржи, ти ж того хотіло.
показати весь коментар
23.04.2026 21:50 Відповісти
З себе почни утирок.
показати весь коментар
23.04.2026 17:46 Відповісти
Де служиш чмо?
показати весь коментар
23.04.2026 17:47 Відповісти
Так де ти служиш, чмо?
показати весь коментар
23.04.2026 19:52 Відповісти
Взагалі ніхто не повинен, і кордони не повинні закривати. А якщо 0 людей захочуть захищати цю країну - ЗНАЧИТЬ АХРЕНІТЕЛЬНУ КРАЇНУ ПОБУДУВАЛИ

На майдан вийшли сотні тисяч людей - БО ТУ КРАЇНУ хотілось відстояти. Якщо ЗЕ за кілька років зробив таку країну яка нікому крім чиновників не треба - ну ЩО Ж
показати весь коментар
23.04.2026 17:42 Відповісти
Сотні тисяч на Майдан виходило. Бились з беркутом декілька тисяч,а коли були розстріли,декілька сотень.Якщо ти слимак,готовий віддати окупантам свою країну,хату,старих, дітей і тікать світзаочі,біжи вже через Тису.Добре що не всі такі.
показати весь коментар
23.04.2026 18:04 Відповісти
А що ти скажеш на те, що більшість з тих хто воював та воює, вважають, що країна в нинішньому вигляді не варта їхнього життя. Вони слимаки, всі слимаки - правда? Одні надпотужні інтернет бойовикі все знають, нікого і нічого не бояться, та врятують країну...
Але колись потім - зараз вони дуже зайняті.
показати весь коментар
23.04.2026 18:18 Відповісти
Поквакай мені бот Виталий що кажуть ветерани і військові,бо я ветеран і не знаю.Всі втомились,але здати країну ворогу як ви ждуни мрієте ніхто не збирається.
показати весь коментар
23.04.2026 20:19 Відповісти
Ветеран? Де, во В'єтнамі, воював? Чи ти ще бурів бив в ім' я короля? А може допомагав джедаям нищити Зірку Смерті? Чи то з Єрмаком служив ти в "Скэлі"? Справді - ветеранів в на 1,5 ляма, а воює 200 k. Так шо, друже ветеран - ти або ряжаний, або тупий, або й перше й друге.
показати весь коментар
23.04.2026 20:42 Відповісти
Наплів 3 ящика вовни,і Вьєтнам з капустою.Воював у Лисичанську,під Авдіївкою, Торецьком,Синьківському лісництві і т.д.А ти гнида кацапська Выталый,за вашим корабликом масква пес дуй.
показати весь коментар
23.04.2026 21:28 Відповісти
Виглядає на те, що в нас слимаків - переважна більшість українців, оскільки бажаючих воювати за країну мрій зеленого мародера та статки жменьки покидьків, які узурпували всю владу в країні, давно уже немає.
показати весь коментар
23.04.2026 19:12 Відповісти
Так було завжди.Були козаки,а були свинопаси.Тільки тоді вони не квакали в інтернеті як вони бояться,а пасли свиней.Ну то таке.Я так зрозумів, що ви готові цілувать чоботи окупантам,бо воювать з ними сцикотно.Донецькі так само думали,а потім їх поклали на штурмах у Маріуполі,Волновасі,Авдіїці.
показати весь коментар
23.04.2026 20:05 Відповісти
А давай ти не будеш гавкать з під мамкиної спідниці,а я не скажу куди тобі йти за воєнним кораблем.Ще мені диванні гниди не тлумачили що мені робить.
показати весь коментар
23.04.2026 21:32 Відповісти
Так і зроблю.Зловлю нарешті всратого ухилянта піТараса Гамнюшенка і підсрачниками направлю в СОУ.
показати весь коментар
23.04.2026 22:12 Відповісти
мы говорим про тех козаков, старшина которых продала своих побратимов в рабство, сделав их крепостными?
показати весь коментар
23.04.2026 22:15 Відповісти
Шо ти рівняєш феодальний стрій і зараз.Ще згадай що у Київській Русі однин з головних статей експорту були раби.Вільні козаки ніколи не вважали рівнею собі кріпаків,для старшини були соціально близькою польська шляхта,чи московські дворяни,а не місцеві селюки.
В США сегрегацію відмінили щойно у 60-х, у Індії до цього часу існують касти.
показати весь коментар
23.04.2026 22:49 Відповісти
так в Украине был феодальный строй до 2019,
а вот после 2022 у нас фараонизм по типу Ким Чен Иновсокого.
показати весь коментар
23.04.2026 22:58 Відповісти
Тобі з Канади видніше.Легше втікти за кордон і з-за бугра квакать як все не так у країні на 13-й рік війни.
показати весь коментар
23.04.2026 23:18 Відповісти
ну я вас не сильно осуждаю.
прекрасно понимаю, что страна которая при обретении независимости начинает с остервенением уничтожать заводы на металл и распродавать армию имеет не много шансов отпетлять от проблем.
показати весь коментар
24.04.2026 00:17 Відповісти
Так пох,аж не зручно.Я розумію що ти совок,хоч опинився в Канаді.Кацапи таку муйню теж несуть,хоч самі тих радянських заводів які робили тисячі нікому не потрібних гармат зразка 1939 року закрили більше нашого.А не скажеш чому закрились автозаводи в Чікаго і Детройті?Чому в США вмерла вугільна промисловість?
показати весь коментар
24.04.2026 00:28 Відповісти
а чего в запорожье умерло одно из самых прибыльных предприятий в мире - Запорожский Титано-Магниевый комбинат, а алюминиевый, а феросплавный, а еще десятки и сотни тысяч заводов и фабрик по все стране?
показати весь коментар
24.04.2026 00:31 Відповісти
Я не просто так
запитав за заводи у Чікаго і вугільну промисловість у США.Заводи в нас зачинили з тієї ж причини.Бо вони були не конкурентоспроможні,застарілі,не ефективні,а вугілля-паливо ХІХ,першої половини ХХ сторіччя.Все що могло генерувати прибуток залишилось і працювало.Наша вугільна промисловість навіть залишилась,хоч і на дотаціях.А у кацапів майже вмерла,бо Китай не купує.Складні процеси в глобальній економіці совки сприймають на примітивному рівні-а зачєм заводи закрилі?Та ***** тому,що львівський телевізор електрон який в нас був при совку не витримав конкуренції з Samsung, Sony,LG,etc.,а ЗАЗ збирав Lanos,поки могли.Багаті на них не їздили,а бідні виявили що десятирічний VW Golf з ЄС краще ніж новий Lanos.
показати весь коментар
24.04.2026 01:12 Відповісти
и да, если в сша что-то закрылось то где-то рядом или в китае под контролем той же компании открылось.

почувствуйте разницу. с одной стороны бандюки - режущие на металл, с другой стороны американский олигарх перенесший производство в канаду и мексику так как работает НаФТа
показати весь коментар
24.04.2026 00:33 Відповісти
старшине понятно что была близка шляхта и все такое
но это старшина всеравно выросла из козаков утикачей, просто поднялась по куренной системе вверх.
показати весь коментар
23.04.2026 22:59 Відповісти
А як бути з тими хто вже поклав здоров'я та життя захищаючи цю країну та усіх хто у ній? Типу я тебе туди не посилав?
Та й вже зараз багато країн ЄС задумується над тим як позбавити гостинності чоловіків призовного віку. Нова велика хвиля мігрантів гарантовано буде заблокована на кордонах вже з їх сторони.
А ще, це дуже погана ідея брати за взірець шлях побудови державності яким пройшли євреї, який і почався з розвійування по світу.
показати весь коментар
23.04.2026 18:22 Відповісти
тобто якщо УЖЕ 500 000 калік, то в знак солідарності треба ще 500 000?

Я не знаю жодного хто рветься захищати цю країну. ЗАхищати що? - обмеження ДЛЯ ЛЮДЕЙ але не для чиновників? Концтабір? Можливо треба спочатку щось дати щоб було ЩО захищати?
показати весь коментар
23.04.2026 18:37 Відповісти
Захищати життя, своє, свої сім'ї, сусідів. Нас прийшли вбивати і ніхто крім нас самих з цим нічого робити не буде. А вижити зі зброєю в руках трохи легше ніж без зброї. Спитайте у євреїв з концтаборів. Якщо не подобається ЗСУ вперед, створюйте добровольче військо.
показати весь коментар
23.04.2026 18:53 Відповісти
То це для цього закрили спецом кордони?
показати весь коментар
23.04.2026 19:54 Відповісти
"Я не знаю жодного хто рветься захищати цю країну. "

і чому я не здивований, ухилєс до ухилєсів
показати весь коментар
23.04.2026 19:01 Відповісти
Ні, треба скиглить як стара баба.Коли прийдуть окупанти,тоді їм розкажеш про концтабір, обмеження і іншу муйню.Може візьмуть в поліцаї охоронять їх катівні.
показати весь коментар
23.04.2026 20:13 Відповісти
Звісно, ТЦК не повинно це робити, якщо усі військовозобов"язані виконуватимуть закон і самі відвідають ТЦК і ВЛК. А якщо вірус ухилянства уразив мозок сотень тисяч яйценосіїв із сцикливими душами, то тут усі противірусні методи доречні.
показати весь коментар
23.04.2026 17:43 Відповісти
в законі такої умови нема, не вигадуй
показати весь коментар
23.04.2026 17:47 Відповісти
Курва, та тому й вразив, бо почали з беззаконня!
5 років тому треба було по-закону, коли черги стояли, але ж ні, нікаму нічєго нє должєн...
А тепер маємо ось таке божевілля.
Сотні тисяч СЗЧ, мільйони ухилянтів, мільйони втікачів через тису...
Бо, ще раз, хотіли па-пріколу і шоп паржать...суки
показати весь коментар
23.04.2026 17:48 Відповісти
Ви значно занизили чисельність ухилянтів від зеленського!
Переглянте додатково свої розрахунки разом з падєльніками, не затягуйте…
показати весь коментар
23.04.2026 17:59 Відповісти
Випердів? А сказати що хотів?
показати весь коментар
23.04.2026 18:02 Відповісти
Проблема не у беззаконні, а у втратах. Просто закінчилися охочі безкоштовно померти за кордони, а для найманців у влади немає грошей, а для використання дронів - розуму. А переважна більшість (90+%) не готова безкоштовно вмирати за землі у чужій власності.
показати весь коментар
23.04.2026 18:16 Відповісти
Беззаконня - це лише стосується тих, хто не хоче воювати. А якщо хочеш воювати до перемоги або смерті, то ніхто порушувати закон проти тебе не буде! Не треба поширювати рос іпсо!
показати весь коментар
23.04.2026 18:42 Відповісти
Беззаконня воно і є беззаконня. Тобто, заставити виконувати закон незаконними методами то є ЗЛОЧИН. Тому і.
Тупо? Не доходить?
показати весь коментар
23.04.2026 18:45 Відповісти
Так, злочин. Але цей злочин застосовується лише до злочинців.
показати весь коментар
23.04.2026 18:53 Відповісти
так не хотят же по контракту платить нормальные деньги с привязкой к курсу, чтобы выходило 7000-10000 баксов в месяц.
показати весь коментар
23.04.2026 22:38 Відповісти
Ну так розкажи своїм дружкам віп-ухилянтам про обов'язки!
показати весь коментар
23.04.2026 18:17 Відповісти
Я тримаю інформаційний фронт: допомагаю віп-ухилянтам добратися до окопів, борюся з командирами, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів.
показати весь коментар
23.04.2026 18:56 Відповісти
" робить досить багато" - це ви про яйця по 17 грн чи про 100% розкрадених пожертв?
показати весь коментар
23.04.2026 18:58 Відповісти
Це я про дрони, яких фонд того же Стерненко на фронт поставив вже далеко за 100 тисяч. Як думаєш - що краще - 100-300 тисяч дронів, чи один Стерненко з автоматом?

"Я тримаю інформаційний фронт" - Кацапський інформаційний фронт, вірно? Бо на відміну від Притули і Стерненка ти смердиш проти зміцнення СОУ. І навіть на 1 дрон не скинувся за 4 роки.
показати весь коментар
23.04.2026 19:39 Відповісти
А ти чого, ухилянт, не в окопі? Бурятів чекаєш?
Він так і не надав детальних звітів куди були витрачені донати. Деякі "волонтери" розкрадають 100% пожертв. Якщо жертвувати гроші, то краще безпосередньо військовим підрозділам - вони в себе не вкрадуть і краще знають, що їм треба.
Замовляти дрони та передавати їх військовим може й жінка.
показати весь коментар
23.04.2026 19:47 Відповісти
Я, на відміну від тебе, програмую дрони для фронту - і у ТЦК я пішов сам вчасно, і влк пройшов і тд ще до бронювання.
Тому ухилянт серед нас тільки ти. Причому не тільки ухилянт - ти ще й ворожий пропагандист, бо пишеш скрізь, що мобілізація не потрібна, що донатити на дрони не потрібно і тд.
показати весь коментар
24.04.2026 09:42 Відповісти
Мобілізацію потрібно починати з родичів депутатів та олігархів. А мобілізовувати треба тих, хто підтримує мобілізацію без статевої та вікової дискримінації - щоб мати вмотивованих бійців, а не тих, хто підтримує контрактну армію і ніколи сам воювати не буде.
А донатити треба до ЗСУ безпосередньо, а не шахраям-"волонтерам", що навіть не публікують звітів і розкрадають до 100% пожертв.
показати весь коментар
24.04.2026 12:05 Відповісти
"Мобілізацію потрібно починати з..."
Точно - з кого завгодно, аби тебе не чіпали, вірно? Бо ти - мамина бубочка.
І донатити не треба - "бо розворують" і взагалі - фронт - він якось там сам тримається і допомогати не потрібно.

"до ЗСУ безпосередньо" - це як і скільки ти особисто задонатив до ЗСУ безпосередньо?

"і розкрадають до 100% пожертв"
Є факти, чи це чергове кацапське ІПСО з твоєї методички? Той же Стерненко щоденно публікує відеозвіти передачі дронів військовим - сотні штук щодня!
показати весь коментар
24.04.2026 12:15 Відповісти
Пожертви на ЗСУ через волонтера Назарія Гусакова "здебільшого спрямовувались на особисті потреби, азартні ігри, інвестиції в криптовалюти".
https://censor.net/ua/n3565132
Тому на ЗСУ треба донатити безпосередньо, а не через прокладки.
показати весь коментар
24.04.2026 13:01 Відповісти
Стерненко не публікує детальні звіти, тому перевірити скільки він вкрав неможливо. Тому на ЗСУ треба донатити безпосередньо, а не через прокладки.
показати весь коментар
24.04.2026 13:03 Відповісти
А, тобто пішов у ход прийом з кацапської методички "від частного - до загального".
Назарій Гусаков збирав донати не на ЗСУ, а на особисте лікування. І це одна конкретна людина.

"На ЗСУ треба донатити безпосередньо" - я тебе вище вже питав - як саме донатити безпосередньо на ЗСУ і скільки ти особисто донатиш безпосередньо на ЗСУ?
Як безпосередньо на ЗСУ купити дрони за донати?
показати весь коментар
24.04.2026 13:09 Відповісти
Шахрайств безліч: "Привласнили понад 1,6 млн грн пожертв для ЗСУ: Викрито благодійну організацію в Сумах, - прокуратура. ФОТО" https://censor.net/ua/p3560170
А скільки олігархи та влада особисто донатять безпосередньо на ЗСУ?
показати весь коментар
24.04.2026 13:17 Відповісти
Ти стілки не переводь. Скільки особисто ти донатиш безпосередньо на ЗСУ і як саме ти це робиш? Це ж ти тут калякаєш, що волонтерам не можна донатити, а потрібно безпосередньо ЗСУ - то ЯК ти це робиш? Ніяк, вірно? Ти ж 0 копійок за 4 роки задонатив на ЗСУ, вірно? Бо ти навіть не задумувався, а як це і чому донатять волонтерам, вірно?
Хто все має робити за тебе, а ти - мамина бубочка?
показати весь коментар
24.04.2026 13:21 Відповісти
Пожертви на ЗСУ - це добре. Я доначу на ЗСУ у вигляді сплати податків. Не вистачає грошей військовим? - значить треба піднімати податки.
А армія на пожертви - це аматорство! Де ви бачили щоб на армію США збирали пожертви? Це виглядає жалюгідно!
показати весь коментар
24.04.2026 13:29 Відповісти
" у вигляді сплати податків" - тобто ти не донатиш на ЗСУ. І за 4 рокі ані копійки не дав. Що й варто було довести.

"Де ви бачили щоб на армію США збирали пожертви"

Коли Армія СШа останній раз вела Відчизняну війну на виживання?

Жалюгідним тут виглядаєш саме ти, інфантильний жлобяра, у якого люди на війні не гинуть, хтось може пробігтися та вічні ретранслятори розкидати по фронту, грошей у бюджеті, розходи якого через війни виросли в рази - "повно" і тд.
показати весь коментар
24.04.2026 13:37 Відповісти
Не треба поширювати рос іпсо "Україна незабаром програє". На цей момент Україні нічого не загрожує. Коливання фронту на Донбасі принципово нічого не змінює. Фронт тримається на дронах, а не на піхоті: 80% уражень ворога дронами, 15% - артою.
показати весь коментар
24.04.2026 13:40 Відповісти
Це ти не будь-яке незручне питання однією й тією з фразою з своєї кацапської методички відповідаєш?
"Все добре, Україні нічого не загрожує - нічого не потрібно робити, нічим не потрібно допомогати", так, інфантіл?

"80% уражень ворога дронами"
От і порахуй, скільки твоїх кацапів булоз нищено тими 200 тисячами дронів, які поставив на Фронт один тільки Стерненко чому ти проти нього так і топиш. І яка ситуація була б на фронті, якби цих 200 тисяч дронів на фронті не було б.
показати весь коментар
24.04.2026 14:33 Відповісти
А ти - панікер, що поширює рос ІПСО про поразку України. Допомагати завжди потрібно, оскільки це зберігає життя військових.
Коли б не Стерненко, то пожертви пішли б безпосередньо на ЗСУ військовим і було б більше 200 тис дронів, що більш ефективно використовуються. Оскільки військові та міноборони краще знають як воювати, ніж ухилянт Стерненко.
показати весь коментар
24.04.2026 14:51 Відповісти
"панікер"
У чому я панікер? У тому, що на відміну від тебе не вважаю, що на фронті все добре і тому не потрібно проводити мобілізацію та допомогати СОУ?

"Допомагати завжди потрібно, оскільки це зберігає життя військових."
Та невже? А чому ж ти не допомогаєш нічим? Сам визнав, що нічого нікому не задонатив за 4 роки. Податки - це не допомога.

" і було б більше 200 тис дронів"
Та невже? А хто б цим займався якби не Стерненко? Хто б донатив ноунеймам і тд? Хто б домовлявся з виробниками, поставляв дрони по частинах і тд? Ти, інфантіл, взагалі поряд ніколи не стояв - у тебе все просто - одна людина ретранслятори може розставляти скрізь, військові самі можуть збирати гроші, їздити по виробниках і тд. Тільки от ти сам ніколи нічого не зробив для захисту України! НІЧОГО. Ти тільки лайном кидаєшся у тих, хто на відміну від тебе, допомогає СОУ!

"ніж ухилянт" - ухилянт тут саме ти, бо Стерненко працює на СОУ, допомогає всім, чим можливо, а ти - НІ.
показати весь коментар
24.04.2026 15:22 Відповісти
Я не вважаю, що на фронті все добре. У війні дронів потрібні якісні дрони, а не багато піхоти. Необхідно карати командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів. Інакше і 10 млн мобілізованих не вистачить.
Чого я маю допомагати більше, ніж українська влада та олігархи? У них більше грошей.
Закупівлями та збором пожертв повинно займатися міноборони - у них повинні бути відповідні спеціалісти, а не якісь там ухилянти в тилу.
показати весь коментар
24.04.2026 15:39 Відповісти
Я от намагаюся зробити більш якісні дрони. А ти що для цього робиш? Нічого, вірно? Ти вважаєш, що воювати має хтось інший, але не ти, дрони має робити хтось інший, але не ти, гроші давати хтось інший, але не ти і так далі.
А ти лише брудом будеш поливати тих, хто щось робить, бо ти - мамина квіточка і бубочка, і тобі зручно вважати, що на фронті вистачає людей, що у країні вистачає грошей і т. д.
показати весь коментар
24.04.2026 15:48 Відповісти
Чому я маю робити більше, ніж вони?
показати весь коментар
24.04.2026 15:56 Відповісти
Я роблю БІЛЬШЕ за олігархів для ЗСУ, якщо взяти співвідношення моїх витрат на ЗСУ до мого майна.
показати весь коментар
24.04.2026 16:10 Відповісти
А чому ти маєш шукати відмазки, щоб не дай Бог не зробити більше ніж хтось?
Ахметов і Пінчук точно більше за тебе роблять - тому тут можеш не хвилюватися, що не дай бог зробиш більше за них, Фірташ і Коломойський сидять за гратами, а той бородатий поц - кацап і зрадник України. Тому не шукай, на кого перевести стрілки і як виправдати свою власну нікчемність. Роби щось САМ.
показати весь коментар
24.04.2026 16:09 Відповісти
"на фронті вистачає людей" бо ніхто не карає командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів.
показати весь коментар
24.04.2026 16:04 Відповісти
Ти робиш рівно 0, ти сам це визнав.
Ти не допомагаєш силам оборони України ані своїм трудом, ані грошима. Податки - це не допомога.
А те, що ти калякаєш - СОУ точно нічим не допомагає - бо калякаєш ти проти додаткової допомоги через волонтерів, проти мобілізації і т. д. - тобто - проти посилення ЗСУ.
показати весь коментар
24.04.2026 16:14 Відповісти
Тоді 90% українців не допомагають ЗСУ.
Давати гроші шахраям замість міноборони - це не допомога ЗСУ.
У війні дронів потрібні якісні дрони, а не багато піхоти.
показати весь коментар
24.04.2026 18:20 Відповісти
Якби 90% українців були такими нікчемами, як ти, і шукали б виправдання своєму жлобству - у твоєму домі замість тебе вже жили б кацапи.
Але на твоє щастя, більшість українців шукає можливості допомогти СОУ, а не вигадують відмазок, щоб НЕ допомагати, як це робиш ти.

"Давати гроші шахраям"
Є перевірені волонтери, які звітують так чи інакше - було б у тебе бажання - ти знайшов би тих, кому довіряєш і хто 100% не шахрай і донатив би на СОУ через нього. Але у тебе немає мети допомогти СОУ - у тебе є мета НЕ допомогати і при цьому шукати собі відмазки.

"замість міноборони"
Ти міг би донатити напряму на міноборони, якщо так вважаєш - є united24 - офиційний фонд міноборони. Але ж цього ти теж не робиш, бо насправді ти просто шукаєш відмазок.
показати весь коментар
24.04.2026 18:30 Відповісти
Про те як "більшість українців шукає можливості допомогти СОУ" видно по чергах в ТЦК.
показати весь коментар
24.04.2026 19:45 Відповісти
Сплата податків йде на підсилення ЗСУ, що і є допомогою. А те, що ти собі там навигадував - це твоя проблема, разом з твоїми хазяївами хабарниками та олігархами, яких ти тут захищаєш.
показати весь коментар
24.04.2026 18:26 Відповісти
"Сплата податків йде на підсилення ЗСУ, що і є допомогою"

Цього не може бути достатнім. І ти чудово це знаєш. Бо розходи на війну у рази перевищують розходи мирного часу. Ти, як типовий ЖЛОБ, просто шукаєш собі відмазок, щоб НІЧОГО не робити для допомоги захисникам України.

"У війні дронів потрібні якісні дрони, а не багато піхоти"
Дрони потрібно споряджати, обслуговувати, доставляти на позиції, керувати ними. Це все роблять люди! Але ти не людина, а мамина бубочка, вірно?
показати весь коментар
24.04.2026 18:33 Відповісти
Війна - це гроші, гроші зберігають життя військових, а захищаючи хабарицьку владу та олігархат ти фактично вчиняєш геноцид українців, підтримуєш грабунок українських військових. Мої гроші нічого не змінять, мені самому їх не вистачає. А от олігархи, яких ти захищаєш, могли б сформувати на свої гроші десятки корпусів.
показати весь коментар
24.04.2026 19:50 Відповісти
Якщо ти інших женеш в окоп на нуль, то ти сам повинен бути на нулі! Але ти не людина, а мамина бубочка, вірно?
показати весь коментар
24.04.2026 19:56 Відповісти
***** цей Гороховський - рєптєлоїд
показати весь коментар
23.04.2026 19:16 Відповісти
В першу чергу, цей обов'язок повинні виконувати ті, в кого є певна військова чи силова освіта.
Всі поліцейські, прокурори - здають фізичні нормативи. Вони навчені, та мають виконувати присягу перед народом.
Поліція, так взагалі по деяким містам на початку війни втекла. Люди самі організувались, та підтримували порядок. Потім, як стало спокійніше - поліція повернулась.
показати весь коментар
23.04.2026 19:21 Відповісти
Припустимо, в кожному місті половину поліцейських відправили на фронт. Хто буде обслуговувати злочини в половині міста?
показати весь коментар
23.04.2026 19:35 Відповісти
Ми самі об'єднались і забезпечували порядок. В нас жодного поліціянта 24.02.2022 не залишилось.
Я був з автоматом, хоча з діабетом, та пошкодженим суглобом з раннього дитинства і не зовсім того, щоб якось бігати, але був. Дружина пиріжки пекла для всіх, хто замінив отих самих, з тих продуктів, що були доступні, після роботи в критичній інфраструктурі.
Вистояли.
Далі, ніхто не впишеться, хватить.
показати весь коментар
23.04.2026 21:53 Відповісти
Це буде діяти лише пару місяців, а потім всім все набридне, всі підуть на свої роботи щоб було, що їсти. А далі хто має боротися зі злочинністю?
показати весь коментар
24.04.2026 11:52 Відповісти
"Ми хочемо, щоб люди нам довіряли, нас викликали, коли в них щось трапляється. А люди останнім часом сумніваються перед тим, як викликати поліцію" - а чому так сталося, не здогадуєшся?
показати весь коментар
23.04.2026 17:44 Відповісти
Служба у війську і захист Батьківщини не є позбавленням волі.
показати весь коментар
23.04.2026 17:47 Відповісти
От скажи, ти таке впороте від народження, чи то посада в тебе така?
показати весь коментар
23.04.2026 17:50 Відповісти
вы из какого окопа потужничаете?
показати весь коментар
23.04.2026 22:41 Відповісти
Ти осел? Чи просто пахомець?
показати весь коментар
23.04.2026 17:53 Відповісти
Сторінка 1 з 2